PDA

View Full Version : Alistair Overeem: Fedor Emelianenko 'is my primary target in May / June'



Pages : [1] 2

Harrie Nak
02-01-2010, 09:48
http://www.youtube.com/watch?v=ibeuJQcbmqA

micha
02-01-2010, 10:20
bring it on!!!!!!!!!!

iconian
02-01-2010, 10:21
Repost

Write it down: Alistair Overeem wants to fight Fedor in April 2010 (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=97550&highlight=overeem+fedor+april)

Justinian
02-01-2010, 10:32
Lijkt me een logische partij. Vraag me trouwens af op welk K-1 evenement hij voor die tijd nog zal vechten en tegen wie.

viCo
02-01-2010, 11:09
Dat gaat hem zijn belt kosten

el bastardo
02-01-2010, 11:29
Als vechtsportliefhebber vind ik het erg dubbel dat hij zowel K1 als MMA blijft doen. Ik had aan de ene kant gehoopt dat hij zich volledig op MMA ging richten, omdat ik gewoon wil zien hoever hij hierin kan komen en of hij van absolute toppers kan winnen. Nu moeten we, als liefhebber, nog langer wachten op de partij tegen Fedor, hetgeen ik jammer vind.
Aan de andere kant draait hij "gewoon" mee aan de top van het K1 circuit en hoeft hij daar voor niemand onder te doen. Logisch dus dat hij ook daar de beste in wil worden. Ik begrijp het wel, maar ik zie hem liever meer MMA fights doen, zonder dat K1 dit in de weg staat met trainingen en evt. blessures e.d.

Kan niet wachten op dit gevecht trouwens!

jesselaar
02-01-2010, 11:58
wel leuk dat hij denkt dat fedor en cbs op hem gaan wachten tot hij terug is van vakantie.wat een giller !
in mei ,juny zitten we lekker op balie met fedor
evengoed gefeliciteerd met de overwinning en dream on

el bastardo
02-01-2010, 12:01
wel leuk dat hij denkt dat fedor en cbs op hem gaan wachten tot hij terug is van vakantie.wat een giller !
in mei ,juny zitten we lekker op balie met fedor
evengoed gefeliciteerd met de overwinning en dream on
Zit er nog een oliebol in je oren? ;) Hij gaat nu met vakantie, idd welverdiend denk ik, om in maart K1 te vechten en mei/juni tegen Fedor te vechten. En ja, ik denk dat Strikeforce daar rekening mee houdt omdat hij nog steeds, en ja dat valt te beargumenteren, de HW champ is.

jesselaar
02-01-2010, 12:20
[quote=el bastardo;858187]Zit er nog een oliebol in je oren? ;) Hij gaat nu met vakantie, idd welverdiend denk ik, om in maart K1 te vechten en mei/juni tegen Fedor te vechten. En ja, ik denk dat Strikeforce daar rekening mee houdt omdat hij nog steeds, en ja dat valt te beargumenteren, de HW champ is.[/quote


ja hoor cbs gaat de show verplaatsen van april waar fedor vecht omdat hij op vakantie gaat lol
het was geen oliebol maar torro wat in mn oren zat sorry er was geen oliebol te bekennen dream on.

Wiseguy
02-01-2010, 12:26
Zit er nog een oliebol in je oren? ;) Hij gaat nu met vakantie, idd welverdiend denk ik, om in maart K1 te vechten en mei/juni tegen Fedor te vechten. En ja, ik denk dat Strikeforce daar rekening mee houdt omdat hij nog steeds, en ja dat valt te beargumenteren, de HW champ is.

Denk je dat Alistair de dienst uitmaakt bij strikeforce? Het moet niet gekker worden. De CBS card ( waar fedor vecht ) is in April en die gaan ze niet verzetten omdat Alistair liever een k1 partij draait.

cholitzu
02-01-2010, 12:51
strikerforce had toch al aangegeven dat ao in het eerste kwartaal moet vechtten?

iconian
02-01-2010, 12:54
hoe willen ze Alistair-Fedor gaan verkopen als niemand hem daar ooit heeft zien vechten?

Iggy
02-01-2010, 12:55
Als dit gaat gebeuren dan kan fedor een verlies op zn record schrijven.

jesselaar
02-01-2010, 13:17
[quote=cholitzu;858213]strikerforce had toch al aangegeven dat ao in het eerste kwartaal moet vechtten?[/quote


juistem ,maar hij gaat liever met vakantie ,als je nou weet dat je in het eerste kwartaal een kans krijgt om je titel te verdedigen dan ga je toch trainen ipv vakantie .
hij geeft hier eigenlijk aan dat hij voor k1 kiest in mijn ogen

Pepe the Ice-Murderer
02-01-2010, 13:19
Sja, hoelang wordt dat al geroepen. Laat ons hopen dat er eens serieus werk van gemaakt wordt.

En Iggy, sorry man, maar Fedor is een klasje of twee hoger dan Alistair.

Iggy
02-01-2010, 13:24
En Iggy, sorry man, maar Fedor is een klasje of twee hoger dan Alistair.

We shall see ;)

jesselaar
02-01-2010, 13:24
hoe willen ze Alistair-Fedor gaan verkopen als niemand hem daar ooit heeft zien vechten?


omdat niet elke vechter verstand heeft van promoties en het opbouwen naar een eventueel gevecht toe (branding).
dit kan ook niet altijd door gebrek aan informatie ,maar in amerika is zelfs fedor nog niet een ppv hit laat staan alistair hij zou er toch moeten gaan vechten als hij naam wil maken .

Pepe the Ice-Murderer
02-01-2010, 13:25
Hehe, je hebt gelijk dat Ali de grootste bedreiging vormt voor Fedor, maar ik vermoed dat het intellect van Fedor en zijn veelzijdigheid de doorslag zullen geven.

Hoe dan ook zal het een heeeeeerlijke partij worden! Als ze er komt :)

el bastardo
02-01-2010, 13:58
Denk je dat Alistair de dienst uitmaakt bij strikeforce? Het moet niet gekker worden. De CBS card ( waar fedor vecht ) is in April en die gaan ze niet verzetten omdat Alistair liever een k1 partij draait.
Nee, denk zeker niet dat hij de dienst uitmaakt. Toch denk ik wel dat hij er een zegje in heeft. Hij heeft immers een titel te verdedigen, like it or not. Het zal niet aankomen op het eindoordeel van Overeem, maar er wordt (zoals gewoonlijk denk ik) wel overleg gepleegd over wie wanneer op een card staat.

Marquis
02-01-2010, 14:01
Nee, denk zeker niet dat hij de dienst uitmaakt. Toch denk ik wel dat hij er een zegje in heeft. Hij heeft immers een titel te verdedigen, like it or not. Het zal niet aankomen op het eindoordeel van Overeem, maar er wordt (zoals gewoonlijk denk ik) wel overleg gepleegd over wie wanneer op een card staat.


What's next K1 finales worden in de toekomst in september uitgevochten omdat de titelverdediger in december op vakantie gaat ?

Wiseguy
02-01-2010, 14:11
Nee, denk zeker niet dat hij de dienst uitmaakt. Toch denk ik wel dat hij er een zegje in heeft. Hij heeft immers een titel te verdedigen, like it or not. Het zal niet aankomen op het eindoordeel van Overeem, maar er wordt (zoals gewoonlijk denk ik) wel overleg gepleegd over wie wanneer op een card staat.

De datum is vastgelegd door CBS. Zij zullen hier niet van afwijken omdat alistair liever een k1 partij doet. Hij zal waarschijnlijk gestripped worden.

snip83
02-01-2010, 14:17
. Hij zal waarschijnlijk gestripped worden.

en zo hoort het

Marquis
02-01-2010, 14:21
Ik denk dat hij niet in Amerika zal vechten dit jaar. mark my thoughts over 6 maanden kom ik weer bij jullie terug.

Wiseguy
02-01-2010, 14:28
Ik wil hier niemand zwart maken maar vind het wel heel toevallig dat hij juist nu hij beschuldigt word van juicen hij alleen maar in Japan vecht. Als je een keuze hebt tussen Fedor of Josh Thompson en je kiest voor de laatste dan heb je wat te verbergen of je spoort niet.
Zijn strikeforce belt heeft nu geen enkele waarde. Ik ben overigens wel een aanhanger van AO ik zie hem alleen veel liever in Amerika vechten.

marcelt
02-01-2010, 14:32
Dit is de partij waarop ik zit te wachten op mma gebied. Verder zou ik ze allebei natuurlijk graag tegen Brock zien, maar ja....................

Marquis
02-01-2010, 14:32
Ik wil hier niemand zwart maken maar vind het wel heel toevallig dat hij juist nu hij beschuldigt word van juicen hij alleen maar in Japan vecht. Als je een keuze hebt tussen Fedor of Josh Thompson en je kiest voor de laatste dan heb je wat te verbergen of je spoort niet.
Zijn strikeforce belt heeft nu geen enkele waarde. Ik ben overigens wel een aanhanger van AO ik zie hem alleen veel liever in Amerika vechten.


Als ik reps kon geven dan had ik je 1 gegeven.

Het is idd allemaal te toevallig,... er klopt geen moer van dit hele verhaal.

reefer
02-01-2010, 14:47
Is er wellicht iemand die enigszins contact heeft met de (nederlandse) manager van Fedor?Misschien dat hij wat info kan geven over de stand van zaken.Want werkelijk nergens leest of hoort men iets van de kant van Fedor,terwijl men wel denkt te weten waarom Overeem niet tegen hem wil/kan vechten.Wellicht heeft het nog niet doorgaan van dit gevecht ook te maken met het kamp van Fedor?Gezien het verleden tussen de managers van beide vechters staat er dus niet alleen prestige in de ring, maar zeker ook daarbuiten op het spel.Of zie ik dat verkeerd?

micha
02-01-2010, 14:57
wel leuk dat hij denkt dat fedor en cbs op hem gaan wachten tot hij terug is van vakantie.wat een giller !
in mei ,juny zitten we lekker op balie met fedor
evengoed gefeliciteerd met de overwinning en dream on

Dan kan hij toch in Juni vechten tegen Overeem als hij na zijn partij in April met jou naar Bali gaat. Of moet hij 2 maanden bijkomen? hij vecht toch al niet zo vaak. Misschien mioet je eens aan hem vragen wat hij van Alistair zijn knieen vindt?

cholitzu
02-01-2010, 15:12
Misschien moet je eerst eens lezen wat er geschreven staat voordat je uit blinde liefde iets schrijft.


wel leuk dat hij denkt dat fedor en cbs op hem gaan wachten tot hij terug is van vakantie.wat een giller !
in mei ,juny zitten we lekker op balie met fedor
evengoed gefeliciteerd met de overwinning en dream on

Wiseguy
02-01-2010, 15:13
Dan kan hij toch in Juni vechten tegen Overeem als hij na zijn partij in April met jou naar Bali gaat. Of moet hij 2 maanden bijkomen? hij vecht toch al niet zo vaak. Misschien mioet je eens aan hem vragen wat hij van Alistair zijn knieen vindt?


Denk je nou echt dat fedor wakker ligt van overeem? Fedor kan een klap van Overeem incasseren maar kan Overeem ook een klap van Fedor incasseren?

jesselaar
02-01-2010, 15:31
[quote=micha;858266]Dan kan hij toch in Juni vechten tegen Overeem als hij na zijn partij in April met jou naar Bali gaat. Of moet hij 2 maanden bijkomen? hij vecht toch al niet zo vaak. Misschien mioet je eens aan hem vragen wat hij van Alistair zijn knieen vindt?[/quot

we gaan in mei of juni naar bali heeft met regentijd te maken. mischien dat scot en vadim jou in dienst moeten nemen als match maker of denk je dat alistair vs fedor nu een grote hit is? .
die kan toch veel beter als hij wat hoger in de rankings staat bv na rogers en werdum verslagen te hebben iets wat hem makkelijk lukt .

dietrik
02-01-2010, 15:49
Ik denk dat hij niet in Amerika zal vechten dit jaar.

Dat idee heb ik al langer. Overeem blijft lekker in japan.

jesselaar
02-01-2010, 16:14
[quote=dietrik;858289]Dat idee heb ik al langer. Overeem blijft lekker in japan.[/quote

kan ik ook begrijpen hij is daar al populair en japan wil hem mischien wel daar houden, en je kan daar lekker veel vechten tegen relatief makkelijke tegenstanders .

Straight
02-01-2010, 16:17
Veel gepraat en weinig/geen daden. Iets zeggen en dan vervolgens wat anders doen. K-1 is niet iets wat je erbij kan doen. AO doet het vooralsnog prima in de K-1, maar als hij de beste wil zijn in zijn passie (namelijk MMA) dan moet hij tegen MMA toppers vechten. Dan is er m.i. geen tijd (voorbereiding, herstel etc) voor K-1.
Ik zie het wel wanneer ze in de ring zijn. Als AO de partij verliest dan is het jammer, maar als de partij nooit gevochten wordt dan vind ik het nog erger voor hem (;niet uit medelijden, want de kans is/was er gewoon).

bananenplukster
02-01-2010, 16:20
Die partij komt er niet!!!. Overeem gaat blijven zeggen dat hij elders verplichtingen heeft nu is het een gp in maart daarna is het de final 16 in september daarna is het weer de final 8 in december. Hij wil zelf om onduidelijke redenen(denk juice) niet in amerika vechten en zal daar dus nooit meer vechten, hij geeft strikeforce nu redenen om hem te strippen wat hij waarschijnlijk zelf wilt zoals hij kan zeggen zie je nou het ligt niet aan mij , ik wel wel alleen willen zij niet.

ArjanV
02-01-2010, 16:22
Dan kan hij toch in Juni vechten tegen Overeem als hij na zijn partij in April met jou naar Bali gaat. Of moet hij 2 maanden bijkomen? hij vecht toch al niet zo vaak. Misschien mioet je eens aan hem vragen wat hij van Alistair zijn knieen vindt?

Maar Fedor vecht wel tegen toppers ipv tegen opgewarmde lijken....

MaartenManaus
02-01-2010, 16:37
Ben AO fan (nog steeds), maar dat duurt niet lang meer zo,.. een hoop bla bla bla maar wat ie moet doen doet ie niet,.. buiten japan en half NL neemt niemand hem meer serieus. Hier in Brazil lachen ze echt hun ballen uit de broek. en ik kan ze geen ongelijk geven.
Als je hier de kans hebt om je naam te ze zetten tegen een vechter van "naam" dan neemt iedereen die kans. En 9 van de 10 nog voor een pak rijst en bonen.

Kijk Yvel die lult niet zo als AO maar staat wel vet in de picture in ufc nu. daar hebben we wat aan.
10x liever zo`n gast dan zo`n zevertienus die daar in japan teveel praatjes verkoopt.
over een paar maanden weten we het, hoop echt dat ie het wel gaat doen en die k1 nou eens laat glippen.

wrestler_nl
02-01-2010, 16:40
Overeem moet niet zoveel lullen. Fedor vecht tegen Werdum in April en ze gaan heus niet de datum veranderen omdat Overeem ff op vakantie wilt gaan. Zijn jullie soms vergeten dat Fedor niet op elke Strikeforce event kan vechten? Hij kan alleen op events vechten die ook gepromoteerd word door m-1. In april is de tweede event van Strikeforce/M1 dus juni wordt het zowieso niet. Fedor's volgende gevecht is waarschijnlijk aan het einde van het jaar nadat hij tegen Werdum heeft gevochten in April. Overeem wil zo lang mogelijk in Japan vechten totdat er geen juice meer in z'n lichaam is...

Strikeforce kan beter Overeem's belt innemen en Fedor vs Werdum voor de titel laten vechten. Dat zijn tenminste vechters die het verdienen.
Gelukkig zijn er andere NL vechters zoals Mousasi, Struve en Yvel die we wel serieus kunnen nemen.

wrestler_nl
02-01-2010, 16:44
Hier in Brazil lachen ze echt hun ballen uit de broek. en ik kan ze geen ongelijk geven.
Als je hier de kans hebt om je naam te ze zetten tegen een vechter van "naam" dan neemt iedereen die kans. En 9 van de 10 nog voor een pak rijst en bonen.



Is hetzelfde hier in Engeland. Ze nemen Overeem niet eens serieus hier & ook als je op de amerikaanse sites een kijkje neemt....Belachelijk...Maar ja ze hebben wel gelijk natuurlijk.;)

cholitzu
02-01-2010, 16:49
Ben AO fan (nog steeds), maar dat duurt niet lang meer zo,.. een hoop bla bla bla maar wat ie moet doen doet ie niet,.. buiten japan en half NL neemt niemand hem meer serieus. Hier in Brazil lachen ze echt hun ballen uit de broek. en ik kan ze geen ongelijk geven.
Als je hier de kans hebt om je naam te ze zetten tegen een vechter van "naam" dan neemt iedereen die kans. En 9 van de 10 nog voor een pak rijst en bonen.

Kijk Yvel die lult niet zo als AO maar staat wel vet in de picture in ufc nu. daar hebben we wat aan.
10x liever zo`n gast dan zo`n zevertienus die daar in japan teveel praatjes verkoopt.
over een paar maanden weten we het, hoop echt dat ie het wel gaat doen en die k1 nou eens laat glippen.


Maar dat is anders, voor een arroz e feijo ( farofa, bife e batata frita) doe ik ook een moord.;)

MaartenManaus
02-01-2010, 16:55
Maar dat is anders, voor een arroz e feijo ( farofa, bife e batata frita) doe ik ook een moord.;)

en een goeie picanha niet te vergeten ;)
maar na 5 jaar 6 x in de week brazil food snak ik wel naar goeie NLdse stamppot

adenane
02-01-2010, 17:03
Grappig dat ie nu zegt dat hij K1 er 'even' bij doet. Tegen wie wil hij dan vechten? Tegen iemand van GG? Alweer tegen Hari? Alweer tegen Aerts? Alweer tegen Bonjasky? Laten we wel wezen, hij heeft al tegen die jongens gestaan en nu is het tijd om weer MMA te vechten. En misschien is Overeem wel realistisch genoeg en weet hij ook wel dat hij geen kans maakt tegen Fedor. Dus waarom jezelf niet een beetje hypen, en de mythe in stand houden dat hij misschien wel kan winnen. Fedor vs Overeem wordt een beetje Overeem vs Yvel...Veel geblaat en weinig wol. Die partij komt er ook nooit!!!

Fish
02-01-2010, 17:11
als ie dan k-1 gaat vechten in maart wil ik em wel tegen schilt zien

Justinian
02-01-2010, 17:21
Op een gegeven moment vraagt iemand van de pers of mei/juni zijn schema is of dat er hier al 'in the works' is en er onderhandelingen over plaats vinden. Alistair antwoordt: 'both'.

Wat betreft de verplichtingen met de K-1 in maart, wellicht wordt het wel een MMA-partij (DREAM)?

Pepe the Ice-Murderer
02-01-2010, 17:38
Weet je wat ik nog het kuttigste vind van al? Dat Overeem echt wel het talent in huis heeft om zich te bewijzen tov iedereen die hem zwart maakt. En dat het overduidelijk is dat die kut anabolen de oorzaak zijn van heel dit circus!!!!!

jesselaar
02-01-2010, 17:41
Ben AO fan (nog steeds), maar dat duurt niet lang meer zo,.. een hoop bla bla bla maar wat ie moet doen doet ie niet,.. buiten japan en half NL neemt niemand hem meer serieus. Hier in Brazil lachen ze echt hun ballen uit de broek. en ik kan ze geen ongelijk geven.
Als je hier de kans hebt om je naam te ze zetten tegen een vechter van "naam" dan neemt iedereen die kans. En 9 van de 10 nog voor een pak rijst en bonen.

Kijk Yvel die lult niet zo als AO maar staat wel vet in de picture in ufc nu. daar hebben we wat aan.
10x liever zo`n gast dan zo`n zevertienus die daar in japan teveel praatjes verkoopt.
over een paar maanden weten we het, hoop echt dat ie het wel gaat doen en die k1 nou eens laat glippen.

de een durft een stap te maken ,de andere niet .
we kunnen achteraf pas zeggen of gilbert er verstandig aan heeft gedaan of niet j.d.s is geen walkover maar een aan vechtershart ontbreekt het niet bij gilbert

rene37
02-01-2010, 17:43
Weet je wat ik nog het kuttigste vind van al? Dat Overeem echt wel het talent in huis heeft om zich te bewijzen tov iedereen die hem zwart maakt. En dat het overduidelijk is dat die kut anabolen de oorzaak zijn van heel dit circus!!!!!

Come on man! In elke tak van topsport wordt doping gebruikt, van schaatsen tot honkbal en van wielrennen tot mma...

Wake up!

Pepe the Ice-Murderer
02-01-2010, 17:45
Come on man! In elke tak van topsport wordt doping gebruikt, van schaatsen tot honkbal en van wielrennen tot mma...

Wake up!


Tuurlijk, maar zij beoefenen hun sport niet enkel in Japan vriendje...
Geloof me vrij ik ben klaarwakker.

Het is gewoon doodjammer. Misschien moet je niet blind zijn voor de realiteit. Van mij mag iedereen zich vol pompen, maakt me geen reet uit.

Maar in Overeems geval is het overduidelijk de oorzaak dat hij zijn belt in Strikeforce niet verdedigt. Of slaap je nog?

Spinelbow
02-01-2010, 17:45
strippe die zooi

Pepe the Ice-Murderer
02-01-2010, 17:48
Zoals ik eerder zei het maakt me geen reet uit, maar ik wacht nog steeds op een andere verklaring voor zijn "vlucht naar japan".

Tykill
02-01-2010, 17:55
als ie dan k-1 gaat vechten in maart wil ik em wel tegen schilt zien

never gonna happen.

niet zolang beide bij GG zitten of alistair weer de K1 in gaat :P

Marquis
02-01-2010, 18:12
Overeem moet niet zoveel lullen. Fedor vecht tegen Werdum in April en ze gaan heus niet de datum veranderen omdat Overeem ff op vakantie wilt gaan. Zijn jullie soms vergeten dat Fedor niet op elke Strikeforce event kan vechten? Hij kan alleen op events vechten die ook gepromoteerd word door m-1. In april is de tweede event van Strikeforce/M1 dus juni wordt het zowieso niet. Fedor's volgende gevecht is waarschijnlijk aan het einde van het jaar nadat hij tegen Werdum heeft gevochten in April. Overeem wil zo lang mogelijk in Japan vechten totdat er geen juice meer in z'n lichaam is...

Strikeforce kan beter Overeem's belt innemen en Fedor vs Werdum voor de titel laten vechten. Dat zijn tenminste vechters die het verdienen.
Gelukkig zijn er andere NL vechters zoals Mousasi, Struve en Yvel die we wel serieus kunnen nemen.


Er zijn betreft meneer Overeem heel veel vraagtekens geweest en die zijn er nog steeds.

Toen hij : gebleseerd" raakte aan zijn hand en daardoor niet kon vechten voor Strikeforce heeft men ook getwijfeld of dit geen smoes was en of die vechtpartij op Bloemendaal niet toevallig goed uit kwam.

Insiders zien hem vervolgens na Bloemendaal met koninginnedag bij een feestje in Amsterdam en eind juni op Latin village te Spaarnwoude met zijn vrouwtje. Men praat met hem geeft hem een stevige hand etc etc totaal niets aan de hand. Hierop MF werd het breed uitgemeten en verhitte discussies en GG groupies + manager staken hun hand in het vuur voor de beste man. Hier in NL had men twijfels en buiten NL had men twijfels.

Niemand van GG of betrokkene trok de stoute schoenen aan om bijvoorbeeld een foto te maken van zijn hand die zo geinfecteerd was e.d.
om iedereen de mond te snoeren zelfs niet toen er om werd gevraagd.

Nu word hij beschuldigt van het gebruiken van bepaalde juice ,.. en zelfs collega vechters als (Samedov) beschuldigen Nederlandse vechters voor het gebruiken van,... waar onder Alistair Overeem..

Het word vervolgens weer glad gelult door Jan en alleman helaas heeft de man niet echt recht van spreken omdat hij zelf er mee is gepakt... en omdat hij het niet kan hard maken.

Dus deze relletje pakt ook weer goed uit.

Nu men begint te twijfelen aan de geloofwaardigheid van Alistair als het om MMA gaat zegt de beste man na het afslachten van een Fujita dat hij een welverdiende vakantie verdient,... en dat hij misschien wel ergens in mei/juni wilt vechten tegen Fedor,.. terwijl we allemaal weten dat dat niet gaat gebeuren,.... maar goed sommige forumbroeders geloven zelfs dat CBS en StrikeForce geplande datums gaat verzetten omdat meneer Overeem naar een vakantie snakt.. Ik vraag mij echt af of jullie dat echt geloven of gewoon alles recht lopen te lullen hier.

Alistair heeft alle geloofwaardigheid verloren met dit soort geintjes in de MMA wereld...

Ik heb in het verleden met mijn oude account ook deze vragen gesteld hier en aan de kaak gebracht en werd vervolgens door 1 van de staffleden op nonactief gezet hier om het maar zo ff te noemen,...Als jullie mij voorlopig niet meer zien posten dan zal dat weer het geval zijn. :lol:

anoniem gg
02-01-2010, 19:03
Als vechtsportliefhebber vind ik het erg dubbel dat hij zowel K1 als MMA blijft doen. Ik had aan de ene kant gehoopt dat hij zich volledig op MMA ging richten, omdat ik gewoon wil zien hoever hij hierin kan komen en of hij van absolute toppers kan winnen. Nu moeten we, als liefhebber, nog langer wachten op de partij tegen Fedor, hetgeen ik jammer vind.
Aan de andere kant draait hij "gewoon" mee aan de top van het K1 circuit en hoeft hij daar voor niemand onder te doen. Logisch dus dat hij ook daar de beste in wil worden. Ik begrijp het wel, maar ik zie hem liever meer MMA fights doen, zonder dat K1 dit in de weg staat met trainingen en evt. blessures e.d.

Kan niet wachten op dit gevecht trouwens!



Ja wij hadden ook liever Fedor gehad op Oude jaars avond in Japan, maar Fedor's "schoorsteen" is klaarblijkenlijk veel duurder als die van Alistair, misschien moet je jouw klaagzang aan Fedor richten?
Het management van Golden Glory heeft het beter voor elkaar, want daarom mag Alistair ook vechten bij K-1, PTA en Strikeforce. Helaas is dat bij M-1 niet het geval en "gokt" GG niet op M-1, want dat is het dus als je met M-1 in zee gaat het geval, waar Afliction, Bodog en Pride allemaal failliet gingen, kiest het management van GG voor een organisatie die er al 17 jaar is.
Dat Alistair die twee datums in 2008 niet kon vechten vanwege een blessure vonden wij ook rot voor Alistair en financieel, we hebben dat toen opgevangen door hem 6 partijen te laten draaien voor het einde van het jaar. Goed voor zijn ritme en financieel ook goed, die kans hadden we niet bij strikeforce en al helemaal niet bij M-1 en door Alistair zijn kwalificatie en derde plaats bij de K-1 GP, wilden K-1 hem ook op de NYE en eind maart begin april 2010. Contractueel kunnen we geen nee zeggen, dus wordt het Mei of Juni dat hij tegen Fedor vecht bij Strikeforce in America! En als Fedor de belt wil moet hij Alistair verslaan en als hij haast heeft had hij het op NYE kunnen doen of al eerder bij dream, maar dat kwam M-1 niet uit en die schoorsteen is zo verdomde duur bij M-1 (iedereen gaat failiet) dat jullie klaagverhalen aan de verkeerde persoon zijn geadreseerd!

anoniem gg
02-01-2010, 19:20
[quote=dietrik;858289]Dat idee heb ik al langer. Overeem blijft lekker in japan.[/quote

kan ik ook begrijpen hij is daar al populair en japan wil hem mischien wel daar houden, en je kan daar lekker veel vechten tegen relatief makkelijke tegenstanders .

Bedoel je Gerard Mushashi tegen Gary Goodridge?

el bastardo
02-01-2010, 19:26
Ja wij hadden ook liever Fedor gehad op Oude jaars avond in Japan, maar Fedor's "schoorsteen" is klaarblijkenlijk veel duurder als die van Alistair, misschien moet je jouw klaagzang aan Fedor richten?
Het is geen klaagzang Bas. Als fan van Alistair zie ik hem het liefst zoveel mogelijk MMA vechten, hoewel ik ook tijdens de K1 graag naar zijn gevechten kijk. Van zaken die Fedor aangaan lees ik hier heel weinig. Daarbij is Fedor qua keuzes en kritiek volgens velen onaantastbaar denk ik. Kan me wel voorstellen dat zijn schoorsteen duurder is dan die van Alistair. Op basis van resultaten niet meer dan logisch ook. Wel jammer dat hij op oudjaarsavond niet wilde vechten. Hier is wel over onderhandeld begrijp ik uit jouw reactie?
Er wordt overal zoveel geschreven en geroepen op het net, maar voor ons blijft het natuurlijk gissen wat hier waarheid van is. Helaas krijgt hij momenteel veel nagatieve aandacht, maar ook dat is aandacht. Ik denk dat er weinig vechters zich zo goed hebben weten te verkopen als Alistair afgelopen jaar.
Heb jij er al enig zicht op wanneer hij tegen Fedor vecht? Zijn er onderhandelingen gaande met Strikforce (of Dream) om de partij mogelijk te maken?

Marquis
02-01-2010, 19:27
Ja wij hadden ook liever Fedor gehad op Oude jaars avond in Japan



Waarom vecht hij niet in de USA ???

Of krijgen wij van jou als manager te horen hier op zwart wit dat Alistair Overeem in de 2010 in de USA gaat knallen en zijn welverdiende strikeforce titel gaat verdedigen wat van een echte kampioen word verwacht ??

Ik neem aan dat visum geen probleem is toch ?

el bastardo
02-01-2010, 19:28
Bovenstaande reactie van mij was voordat jij je bericht edit-te.

anoniem gg
02-01-2010, 19:30
Dan kan hij toch in Juni vechten tegen Overeem als hij na zijn partij in April met jou naar Bali gaat. Of moet hij 2 maanden bijkomen? hij vecht toch al niet zo vaak. Misschien mioet je eens aan hem vragen wat hij van Alistair zijn knieen vindt?

we gaan in mei of juni naar bali heeft met regentijd te maken. mischien dat scot en vadim jou in dienst moeten nemen als match maker of denk je dat alistair vs fedor nu een grote hit is? .
die kan toch veel beter als hij wat hoger in de rankings staat bv na rogers en werdum verslagen te hebben iets wat hem makkelijk lukt .

Joopie joopie joopie
Alistair moet eind maart begin april 2010 vechten in Japan, dan mag hij na zes partijen in drie maanden aan het eind van 2008 toch wel op vacantie voor een paar weken in het begin van het jaar 2010? Zodat Alistair in february zich volledig kan voorbereiden op die partij in Japan. Ik weet dat jullie veel met regentijd en handblessures en M-1 co promotie truuken werken en dat daardoor Fedor weinig vecht en alleen wanneer jullie willen, dat is jullie goed recht maar geef niet zo af op andere vechters of managers! Als jullie die strikeforce tietel willen dan zeg je gewoon ja in Mei of Juni (dat wilm CBS vast wel) en dan komt die partij er, mogen wij als strikeforce kampioen net zoveel verdienen? Kunnen we misschien een Strikeforce/M-1/GG co promotie doen, dat lijkt ons wel wat?

anoniem gg
02-01-2010, 19:34
Waarom vecht hij niet in de USA ???

Of krijgen wij van jou als manager te horen hier op zwart wit dat Alistair Overeem in de 2010 in de USA gaat knallen en zijn welverdiende strikeforce titel gaat verdedigen wat van een echte kampioen word verwacht ??

Ik neem aan dat visum geen probleem is toch ?

Omdat Alistair verplichtingen heeft tegen over de organisatie waar wij mee werken, waarom vecht Fedor alleen voor M-1?

Worf
02-01-2010, 19:37
Tuurlijk, maar zij beoefenen hun sport niet enkel in Japan vriendje...
Geloof me vrij ik ben klaarwakker.

Het is gewoon doodjammer. Misschien moet je niet blind zijn voor de realiteit. Van mij mag iedereen zich vol pompen, maakt me geen reet uit.

Maar in Overeems geval is het overduidelijk de oorzaak dat hij zijn belt in Strikeforce niet verdedigt. Of slaap je nog?

Alsof Amerika zo verdomd heilig is.. De UFC puilt uit van gasten die juicen! Elke heikneuter jankt altijd over de spierballen van Overeem, maar over een Couture word niks gezegd. Zal mij persoonlijk een rotzorg zijn over wie er wel en niet juiced maar laten we dan wel f iedereen "beschuldigen" of niemand..

Maargoed, ik zie mijzelf wel als een Overeem fan, ik hoop dan ook dat hij zijn belt gaat verdedigen. Ik hoop tegen Fedor in de States, of het gebeurd.. :confused:

Marquis
02-01-2010, 19:42
Alsof Amerika zo verdomd heilig is.. De UFC puilt uit van gasten die juicen! Elke heikneuter jankt altijd over de spierballen van Overeem, maar over een Couture word niks gezegd. Zal mij persoonlijk een rotzorg zijn over wie er wel en niet juiced maar laten we dan wel f iedereen "beschuldigen" of niemand..

Maargoed, ik zie mijzelf wel als een Overeem fan, ik hoop dan ook dat hij zijn belt gaat verdedigen. Ik hoop tegen Fedor in de States, of het gebeurd.. :confused:



Het gaat er niet om of Couture of anderen gebruiken of niet het gaat er om of je door de test heen komt of niet.

En dat beste fan is pas relevant.

Aan groupie gevoelens hebben we niets Worf.

jesselaar
02-01-2010, 19:45
[quote=jesselaar;858302]

Bedoel je Gerard Mushashi tegen Gary Goodridge?


juistem gegard heeft eindelijk zn cadeau gekregen (hij heeft er wel lang op moeten wachten) nu maar hopen dat hij nog meer cadeautjes krijgt dit jaar het liefst zo veel mogelijk.

Marquis
02-01-2010, 19:46
Omdat Alistair verplichtingen heeft tegen over de organisatie waar wij mee werken, waarom vecht Fedor alleen voor M-1?


Wat probeer je te zeggen Bas dat Alistair geen verplichtingen heeft richting Strikeforce ?? Beiden partijen hebben een contract ondertekend.

Betekent dan een overeenkomst voor jullie dan niets of alleen als jullie pet er naar staat ?

De staat van dienst van Fedor is niet te vergelijken met die van jouw vechter...dus wil je a.u.b. Alistair niet op dezelfde ranking als die van Fedor zetten want Alistair heeft nog weinig tot niets laten zien in de HW MMA.

Worf
02-01-2010, 19:47
Het gaat er niet om of Couture of anderen gebruiken of niet het gaat er om of je door de test heen komt of niet.

En dat beste fan is pas relevant.

Aan groupie gevoelens hebben we niets Worf.

Ga weg met je groupiegevoelens man, ik ben een MMA fan en heb voor bepaalde vechters wel een voorkeur that's it. Als jij denkt dat ik bij een of ander kamp hoor heb je het mis.

En het eerste gedeelte van je post ben ik het zeker mee eens. Gaat er mij ook niet om wie er gebruiken, ik schreef al dat mij dit een rotzorg zal zijn. Waar het mij om gaat is de hypocrisie, wel de een beschuldigen maar de andere niet. That's it!

Marquis
02-01-2010, 19:54
Ga weg met je groupiegevoelens man, ik ben een MMA fan en heb voor bepaalde vechters wel een voorkeur that's it. Als jij denkt dat ik bij een of ander kamp hoor heb je het mis.

En het eerste gedeelte van je post ben ik het zeker mee eens. Gaat er mij ook niet om wie er gebruiken, ik schreef al dat mij dit een rotzorg zal zijn. Waar het mij om gaat is de hypocrisie, wel de een beschuldigen maar de andere niet. That's it!



Ik zeg niet dat jij bij een bepaalde kamp behoort maar zeg alleen dat je de realiteit moet aanschouwen.

Een voorbeeld:

Ik weet niet of je de weging van Gilbert hebt gezien vanochtend.. iedereen heeft zijn fysiek gezien... als de beste man binnen nu en 1 jaar op eens op het broertje van Bob Sapp gaat lijken dan gaat men ook vragen stellen.

Dat is niet meer dan een logische reactie van fans,liefhebbers,vechters media etc etc ... Als hij vervolgens Amerika ontwijkt dan gaat men nog meer vraagtekens hebben... snap je het nog ?


Ik denk dat de meeste mensen hier waaronder jij en ik en de andere forumbroeders fans of liefhebbers zijn van de sport,.. (anders zaten we hier niet) En tuurlijk zijn we met z'n allen trots op vechters als die van Golden Glory en anderen... maar dat wilt niet zeggen dat we daar door onze ogen moeten sluiten of ons in de maling moeten laten nemen.

Harrie Nak
02-01-2010, 19:55
Contractueel kunnen we geen nee zeggen, dus wordt het Mei of Juni dat hij tegen Fedor vecht bij Strikeforce in America!Hoevaak vecht Fedor ook alweer per jaar? Keer of twee? Als hij in april vecht, gaat dit dus never nooit gebeuren!

pure
02-01-2010, 19:56
Als dit gaat gebeuren dan kan fedor een verlies op zn record schrijven.

:whistling: die gozer kan niet eens soepel bewegen , denk dat fedor alleen al met strikes kan neerhalen.

Worf
02-01-2010, 20:01
Ik zeg niet dat jij bij een bepaalde kamp behoort maar zeg alleen dat je de realiteit moet aanschouwen.

Een voorbeeld:

Ik weet niet of je de weging van Gilbert hebt gezien vanochtend.. iedereen heeft zijn fysiek gezien... als de beste man binnen nu en 1 jaar op eens op het broertje van Bob Sapp gaat lijken dan gaat men ook vragen stellen.

Dat is niet meer dan een logische reactie van fans,liefhebbers,vechters media etc etc ... Als hij vervolgens Amerika ontwijkt dan gaat men nog meer vraagtekens hebben... snap je het nog ?


Ik denk dat de meeste mensen hier waaronder jij en ik en de andere forumbroeders fans of liefhebbers zijn van de sport,.. (anders zaten we hier niet) En tuurlijk zijn we met z'n allen trots op vechters als die van Golden Glory en anderen... maar dat wilt niet zeggen dat we daar door onze ogen moeten sluiten of ons in de maling moeten laten nemen.

Ben het super eens met je post, dat meen ik echt. De een gebruikt AAS (anabole androgene steroiden) om veel massa erbij te krijgen. De ander gebruikt het om er weer rete strak bij te lopen. De derde wil graag de tour winnen etc etc..

Denk dat je dan niet alleen naar een Allistar moet kijken (vl massa erbij), alswel naar een Couture (zijn vorm en fysiek) op 46 jarige leeftijd.

Dit is niet naar een Overeem of Couture bedoeld want respect voor beide. Maar als je naar de een kijkt doe het dan ook naar de ander.

Maar mensen hebben gelijk als ze zeggen dat hij eens een keer in de states voor zijn belt moet gaan. Fuck dat eromheen gedraai en vecht gewoon!

Justinian
02-01-2010, 20:02
Wat probeer je te zeggen Bas dat Alistair geen verplichtingen heeft richting Strikeforce ?? Beiden partijen hebben een contract ondertekend.

Betekent dan een overeenkomst voor jullie dan niets of alleen als jullie pet er naar staat ?
In een contract kun je van alles bepalen. Je kunt er bijvoorbeeld in opnemen dat een vechter 3 partijen moet vechten in een tijdsbestek van een jaar en dat hij geen (of wellicht 1) partij mag weigeren. Als je tevens zaken doet met een andere organisatie - en dat is hier het geval - dan kun je ook bepalen dat de vechter slechts mag weigeren indien hij een partij heeft bij die andere organisatie. Op zich is er niks mis mee om zo'n rangorde aan te brengen. Sterker nog, als je het niet doet dan kan het voorkomen dat de vechter contractbreuk zal plegen. Kennelijk vindt Strikeforce het prima dat de K-1 voorgaat en zal dit ook in overeenstemming zijn met het contract, anders had Alistair mogelijk een rechtszaak aan zijn broek of zou het contract zijn ontbonden.

Joris
02-01-2010, 20:05
[quote=jesselaar;858302]

Bedoel je Gerard Mushashi tegen Gary Goodridge?


http://i47.tinypic.com/mk9fz9.gif

Overeem Wins VS
Gary Goodridge (http://www.sherdog.com/fighter/Gary-Goodridge-129) Submission (Kimura) UG 10 - The Battle of Arnhem (http://www.sherdog.com/events/UG-10-The-Battle-of-Arnhem-8579) 11/9/2008 1 N/A

Marquis
02-01-2010, 20:11
In een contract kun je van alles bepalen. Je kunt er bijvoorbeeld in opnemen dat een vechter 3 partijen moet vechten in een tijdsbestek van een jaar en dat hij geen (of wellicht 1) partij mag weigeren. Als je tevens zaken doet met een andere organisatie - en dat is hier het geval - dan kun je ook bepalen dat de vechter slechts mag weigeren indien hij een partij heeft bij die andere organisatie. Op zich is er niks mis mee om zo'n rangorde aan te brengen. Sterker nog, als je het niet doet dan kan het voorkomen dat de vechter contractbreuk zal plegen. Kennelijk vindt Strikeforce het prima dat de K-1 voorgaat en zal dit ook in overeenstemming zijn met het contract, anders had Alistair mogelijk een rechtszaak aan zijn broek of zou het contract zijn ontbonden.


Het blijft gissen Justinian wat er in dat contract staat.

Kopie van het contract hebben we namelijk niet dus we moeten het
van die betrouwbare Bas Boon hebben.

Ik denk persoonlijk zelf dat ze hopen dat het contract wat zo in de weg staat ontbonden wordt. Er is namelijk helemaal geen wil om tegen Fedor te vechten. Het feit dat Bas de koning van MMA vergelijkt met Alistair als het om geld gaat zegt al heel veel. Maar goed ik ben dan ook koning van tussen de regels lezen,.. :D

Wiseguy
02-01-2010, 20:33
De reactie van Bas Boon is belachelijk!

Alistair overeem krijgt de kans om tegen Fedor te vechten. Dit is de grootste kans van zijn leven om zichzelf op de kaart te zetten en dan ga jij lopen zeggen "als Fedor de titel wil moet hij maar zorgen dat hij in mei kan". Denk je nou echt dat Fedor wat om die titel geeft. Een titel die nooit verdedigd word stelt niets voor. Dan kun je nog beter een powerball hebben.

snip83
02-01-2010, 20:43
hahah ja nu je het zegt?

Wat is die titel van Sf eigenlijk waard?

in mijn ogen geen ene reet



Marquis reps als het weer kan

arabic-sniper
02-01-2010, 20:47
Ik snap wel dat de meesten mensen hier hoop hebben op dat gevecht tussen AO en Fedor, maar het is nu wel meer dan duidelijk dat hij het ontloopt met zijn smoesjes. Ik denk dat AO hier veel fans mee gaat verliezen met die onzin praatjes. Echte kampioenen knokken gewoon! Ieder andere HW op de wereld zou een gevecht tegen Fedor met 2 handen aan nemen.. Ook al zou die verliezen en een mooi gevecht neer zetten is respect. Het is geen schande om tegen Fedor te verliezen.. Kijk naar Gilbert Yvel, die laat hem het geen 2e x gevraagd worden om naar de UFC te gaan en tegen de beste te vechten.. En het zelfde word aan AO gevraagd "persoonlijk door Dana" en hij zegt "moet je met me management overleggen" :S Nou sorry!! Mocht dat gevecht gebeuren:FEDOR BY KO ROUND 1

Guile
02-01-2010, 21:09
Misschien lees ik verkeerd, maar Bas zegt toch dat Overeem contractueel nog 1 keer moet vechten? Mei, juni is toch vrij snel na die K1 maart/april. Einde contract dan, dus ff afwachten. Als ie daarna nog steeds de voorkeur geeft aan toppartijen in de K1 en cans in MMA.

Tja...maar laat hem nu K1 vechten, moeten forummembers dat bepalen hier?

The_Rock
02-01-2010, 22:28
Fedor wint dit ..1e ronde TKO

cholitzu
02-01-2010, 22:49
Misschien lees ik verkeerd, maar Bas zegt toch dat Overeem contractueel nog 1 keer moet vechten? Mei, juni is toch vrij snel na die K1 maart/april. Einde contract dan, dus ff afwachten. Als ie daarna nog steeds de voorkeur geeft aan toppartijen in de K1 en cans in MMA.

Tja...maar laat hem nu K1 vechten, moeten forummembers dat bepalen hier?




Verderop wordt er gezegd dat die datum niet uitkomt voor Fedor omdat hij dan op Bali is...

Strikerforce heeft ook al een keer gemeld dat ao in het eerste kwartaal van 2010 zijn titel moest verdedigen.

Guile
02-01-2010, 23:11
Dat heb ik gelezen, maar nog 1 partij K1 dan is het contract voorbij?? Hij daagt Fedor openlijk uit!! Hij is op Barnett na de grootste 'threat' voor Fedor buiten de UFC en in principe is die partij toch makkelijk te plannen? zelfde org. Fedor heeft nog geen partij staan bij mijn weten en daarnaast een vakantie van 2 maanden op Bali? WTF? Vind ik de reden van Overeem toch iets zwaarder wegen.

Alle respect, maar Fedor heeft alleen belts van organisaties uit het verleden. Hij wil Overeem(en de belt) toch ook of niet?

Ik snap het allemaal wel, maar vind het herhaling van zetten. Wacht die K1 partij af en dan mag ie de HW div. gaan slopen. Gebeurt dat niet...ja dan kun je zeuren.

wrestler_nl
02-01-2010, 23:32
Wat een onzin van BasBoon. Fedor is met of zonder de belt gewoon de champ of je het nou wil of niet. Een belt die 2 jaar niet wordt verdedigd stelt niets voor. Dus als alistair tegen Fedor wilt vechten, dan moet Overeem naar de states. Als fedor nou wel of niet tegen Overeem vecht het zou hem niet echt veel uitmaken omdat Fedor de beste vechter in de wereld is en niet overeem.

ZakKa!
02-01-2010, 23:37
Ik vind het jammer dat hij k1 blijft doen vooral omdat hij heeft gezegd dat hij na de K1 GP geen k1 meer zou doen.

Begrijp wel, ik zie overeem graag vechten in K1. Ik zie hem echter veel liever alleen MMA vechten en zich volledig daarop focusen. Dus gewoon lekker op zijn minst 2-3 waardige (goede tegenstanders) MMA-partijen in een jaar.

ZakKa!
02-01-2010, 23:52
Owja nog iets. al dat gezeik met die verschillende organisaties. Ik zeg: stoppe bij dream, strikeforce, k1 en hup naar de UFC. Dan kunnen we misschien eindelijk de partij Overeem vs Yvel zien :whistling: (wel nadat ie tegen fedor heeft gevochten)

bananenplukster
03-01-2010, 02:37
Deal with it mensen overeem zal NOOIT meer in de usa vechten!!!!(tot hij op leeftijd is gaat hij weer in de usa vechten en niet meer gebruikt).

anoniem gg
03-01-2010, 03:17
Owja nog iets. al dat gezeik met die verschillende organisaties. Ik zeg: stoppe bij dream, strikeforce, k1 en hup naar de UFC. Dan kunnen we misschien eindelijk de partij Overeem vs Yvel zien :whistling: (wel nadat ie tegen fedor heeft gevochten)

Wat jij zegt, is niet zo belangrijk voor onze boterham, wij zien deze broodgevende organsiaties ook niet als gezeik.
Dat Yvel nergens anders meer gewilt was en voor veel minder geld bij de UFC gaat vechten is zijn keus.
En natuurlijk leerde hij John Lewis kennen in de USA via Golden Glory, maar wij wensen Yvel veel succes.
En voor alle haters! Alistair vecht gewoon in Mei of Juni in de USA!

Tomcraft86
03-01-2010, 03:21
Wat jij zegt, is niet zo belangrijk voor onze boterham, wij zien deze broodgevende organsiaties ook niet als gezeik.
Dat Yvel nergens anders meer gewilt was en voor veel minder geld bij de UFC gaat vechten is zijn keus.
En natuurlijk leerde hij John Lewis kennen in de USA via Golden Glory, maar wij wensen Yvel veel succes.
En voor alle haters! Alistair vecht gewoon in Mei of Juni in de USA!

Bassie, wat doe je zo laat op? Je gaat Yvel's debuut live kijken he, fan :thup:?

anoniem gg
03-01-2010, 03:44
De reactie van Bas Boon is belachelijk!

Alistair overeem krijgt de kans om tegen Fedor te vechten. Dit is de grootste kans van zijn leven om zichzelf op de kaart te zetten en dan ga jij lopen zeggen "als Fedor de titel wil moet hij maar zorgen dat hij in mei kan". Denk je nou echt dat Fedor wat om die titel geeft. Een titel die nooit verdedigd word stelt niets voor. Dan kun je nog beter een powerball hebben.

Alistair Overeem staat wereldwijd op dit moment veel meer op de kaart als Fedor. Dat is de keus geweest van het management en Alistair Overeem. K-1 wordt in 150 landen uitgezonden, Strikeforce/M-1 Global in 12 landen!
Fedor heeft de kans al meerdere malen gehad om weer in Japan te vechten waar hij destijds populair was, maar dat doet hij niet meer vanwege de M-1 shoorsteen!
In 2007 had Scott Cocker van Strikeforce helemaal geen heavyweight divisie en al helemaal geen CBS/ Showtime TV deal. Het GG management was erbij toen deze deal in Monaco werdt gemaakt (TV deal van Strikeforce) en daar is toen al gesproken over de return van Alistair in Strikeforce en over de mogelijkheden voor een nieuwe heavyweight divisie.
Dat het nieuwe contract tussen Ali en Strikeforce pas rond kwam na 2008 had met de wedstrijd Badr Hari op NYE te maken , wij (het management en Ali) dachten dat Ali dit ging winnen (deed hij ook) en toen steeg natuurlijk zijn marktwaarde. En natuurlijk wilden wij voor een heel goed salaris vechten in April / Juni 2008 in de States maar toen kwam het vervelende bloemendaal incident.
Fedor is niet de champ van Strikeforce, dat is hij pas als hij tegen Ali vecht en zou winnen. Fedor is de champ van Dream als hij daar zou vechten en zou winnen, Fedor is de champ van de UFC als hij daar zou vechten en winnen!
Strikeforce stript Ali niet van de belt omdat hier heel goed overleg over is geweest nadat Ali niet kon vechten vanwege die vervelende blessure/incident (die bewijzen zijn geleverd aan strikeforce en geaccepteerd) wij hoeven ons niet te bewijzen tegen forumwarriors. Om die reden vecht Ali dus gewoon om zijn tietel te verdedigen in Mei of Juni in de USA 2010!
Dat Fedor niet vecht in de UFC of in Japan, komt weer door het M-1 schoorsteen verhaal. Richt jullie frustratie op degene die veel minder vecht dan Ali en veel organisaties failliet doet achterlaten door belachelijke voorwaarde af te dwingen. De UFC trapte daar niet in!
Wacht gewoon nog een paar maanden af!

Groetjes van Ali O, Bas B, Cor H, Martijn de J uit Thailand, dat het snel zomer mag worden in Holland en de beste wensen voor iedereen, ook alle haters.

Love and Peace

Marquis
03-01-2010, 04:27
Alistair Overeem staat wereldwijd op dit moment veel meer op de kaart als Fedor. Dat is de keus geweest van het management en Alistair Overeem. K-1 wordt in 150 landen uitgezonden, Strikeforce/M-1 Global in 12 landen!
Fedor heeft de kans al meerdere malen gehad om weer in Japan te vechten waar hij destijds populair was, maar dat doet hij niet meer vanwege de M-1 shoorsteen!
In 2007 had Scott Cocker van Strikeforce helemaal geen heavyweight divisie en al helemaal geen CBS/ Showtime TV deal. Het GG management was erbij toen deze deal in Monaco werdt gemaakt (TV deal van Strikeforce) en daar is toen al gesproken over de return van Alistair in Strikeforce en over de mogelijkheden voor een nieuwe heavyweight divisie.
Dat het nieuwe contract tussen Ali en Strikeforce pas rond kwam na 2008 had met de wedstrijd Badr Hari op NYE te maken , wij (het management en Ali) dachten dat Ali dit ging winnen (deed hij ook) en toen steeg natuurlijk zijn marktwaarde. En natuurlijk wilden wij voor een heel goed salaris vechten in April / Juni 2008 in de States maar toen kwam het vervelende bloemendaal incident.
Fedor is niet de champ van Strikeforce, dat is hij pas als hij tegen Ali vecht en zou winnen. Fedor is de champ van Dream als hij daar zou vechten en zou winnen, Fedor is de champ van de UFC als hij daar zou vechten en winnen!
Strikeforce stript Ali niet van de belt omdat hier heel goed overleg over is geweest nadat Ali niet kon vechten vanwege die vervelende blessure/incident (die bewijzen zijn geleverd aan strikeforce en geaccepteerd) wij hoeven ons niet te bewijzen tegen forumwarriors. Om die reden vecht Ali dus gewoon om zijn tietel te verdedigen in Mei of Juni in de USA 2010!
Dat Fedor niet vecht in de UFC of in Japan, komt weer door het M-1 schoorsteen verhaal. Richt jullie frustratie op degene die veel minder vecht dan Ali en veel organisaties failliet doet achterlaten door belachelijke voorwaarde af te dwingen. De UFC trapte daar niet in!
Wacht gewoon nog een paar maanden af!

Groetjes van Ali O, Bas B, Cor H, Martijn de J uit Thailand, dat het snel zomer mag worden in Holland en de beste wensen voor iedereen, ook alle haters.

Love and Peace



Vervelende incident of het komt goed uit incident,... ?? Ik wil hier absoluut niet uit de school klappen om karaktermoord te plegen maar wil je a.u.b. geen nonsens schrijven hier,... mensen gaan je nog daadwerklijk geloven.

judokaasje
03-01-2010, 04:39
zelfs de moeder van overeem zal toegeven dat Fedor zijn linkerhand voorgoed kapot zal slaan op de kutkop van haar zoon, waarna deze nooit meer zelf een spuit in zijn arm kan zetten.

el bastardo
03-01-2010, 04:47
zelfs de moeder van overeem zal toegeven dat Fedor zijn linkerhand voorgoed kapot zal slaan op de kutkop van haar zoon, waarna deze nooit meer zelf een spuit in zijn arm kan zetten.
Kerel, zeg dan niks. Wat voeg jij nou toe met deze opmerking?!

judokaasje
03-01-2010, 04:53
Kerel, zeg dan niks. Wat voeg jij nou toe met deze opmerking?!

spanning en spektakel, wat voeg jij precies toe aan deze conversatie? nou? nou? nou? :whistling:

Marquis
03-01-2010, 04:54
spanning en spektakel, wat voeg jij precies toe aan deze conversatie? nou? nou? nou? :whistling:


Het is idd een waardeloze opmerking en je hoeft het al helemaal niet over zijn moeder te hebben. Een beetje respect graag.

judokaasje
03-01-2010, 04:55
ik heb geen respect voor overeem, verder heb ik niks vervelends over zijn moeder gezegd.

el bastardo
03-01-2010, 04:56
Als jij zo'n loze opmerking, die kant nog wal raakt, spanning vindt, dan zegt dat genoeg denk ik. Ik probeer nog een beetje op inhoud toe te voegen, iets waar jij met deze opmerking iig niet aan bijdraagt.

judokaasje
03-01-2010, 04:59
spanning EN spektakel he. verder heb je gelijk, je bent inderdaad een fanboy

jesselaar
03-01-2010, 05:03
Joopie joopie joopie
Alistair moet eind maart begin april 2010 vechten in Japan, dan mag hij na zes partijen in drie maanden aan het eind van 2008 toch wel op vacantie voor een paar weken in het begin van het jaar 2010? Zodat Alistair in february zich volledig kan voorbereiden op die partij in Japan. Ik weet dat jullie veel met regentijd en handblessures en M-1 co promotie truuken werken en dat daardoor Fedor weinig vecht en alleen wanneer jullie willen, dat is jullie goed recht maar geef niet zo af op andere vechters of managers! Als jullie die strikeforce tietel willen dan zeg je gewoon ja in Mei of Juni (dat wilm CBS vast wel) en dan komt die partij er, mogen wij als strikeforce kampioen net zoveel verdienen? Kunnen we misschien een Strikeforce/M-1/GG co promotie doen, dat lijkt ons wel wat?


bassie bassie bassie
van mij mag alles ,eindelijk komt de aap uit de mouw
mei en junie word niks omdat de regentijd is afgelopen gaat fedor op vakantie na zn gevecht in april zoals je weet net zoals in thailand is het anders zo vochtig (niet zo lekker)
en inderdaad hoeft fedor niet zo vaak meer te vechten (waar zou dat mee te maken hebben?)
ik vind dat als een promoter in de media te kennen geeft dat hij wil dat zn kampioen zn titel moet verdedigen in het eerste kwartaal en je bij k1 gaat vechten je je titel niet serieus neemt.
waarom niet eerst rogers en/of werdum?
waar ben je bang voor ?
die pakt hij toch makkelijk of denk je dat alistair nu al een ppv hit is in amerika? (je schreewt weer veelste vroeg)
als je mn post goed leest geef ik helemaal niet af op alistair(vind ik een topper) of jou ik geef een reactie op een interview van alistair en op eerdere post waar in er in mijn ogen op andere mensen werd afgegeven .(vanaf jou kant)
fedor is wamma champion hij wil de strikeforce titel niet ?(co promotion)
mischien later voor de wamma belt ?zal ik wel mn vechter branden in de usa( een tip)
voor de rest happy newyear s6

el bastardo
03-01-2010, 05:03
spanning EN spektakel he. verder heb je gelijk, je bent inderdaad een fanboy
Kerel, wat heeft dat met fan zijn te maken? Ik heb het over de respectloosheid die uit je post blijkt. Gaat nergens over.

judokaasje
03-01-2010, 05:07
Kerel, wat heeft dat met fan zijn te maken? Ik heb het over de respectloosheid die uit je post blijkt. Gaat nergens over.

je hoeft je niet aangevallen te voelen hoor, verder gaat mijn post wel ergens over maar jij vind van niet. Dat zijn 2 verschillende dingen.

Bovendien spreek je me aan met "kerel", ik heb vanwege persoonlijke omstandigheden liever dat je me aanspreekt met de titel "mevrouw".

anoniem gg
03-01-2010, 05:37
bassie bassie bassie
van mij mag alles ,eindelijk komt de aap uit de mouw
mei en junie word niks omdat de regentijd is afgelopen gaat fedor op vakantie na zn gevecht in april zoals je weet net zoals in thailand is het anders zo vochtig (niet zo lekker)
en inderdaad hoeft fedor niet zo vaak meer te vechten (waar zou dat mee te maken hebben?)
ik vind dat als een promoter in de media te kennen geeft dat hij wil dat zn kampioen zn titel moet verdedigen in het eerste kwartaal en je bij k1 gaat vechten je je titel niet serieus neemt.
waarom niet eerst rogers en/of werdum?
waar ben je bang voor ?
die pakt hij toch makkelijk of denk je dat alistair nu al een ppv hit is in amerika? (je schreewt weer veelste vroeg)
als je mn post goed leest geef ik helemaal niet af op alistair(vind ik een topper) of jou ik geef een reactie op een interview van alistair en op eerdere post waar in er in mijn ogen op andere mensen werd afgegeven .(vanaf jou kant)
fedor is wamma champion hij wil de strikeforce titel niet ?(co promotion)
mischien later voor de wamma belt ?zal ik wel mn vechter branden in de usa( een tip)
voor de rest happy newyear s6

Dat Fedor dan op vacantie wil moet hij zelf weten, wij kunnen dan in iedergeval zeggen dat Alistair in Amerika is om zijn titel te verdedigen!
Dat Fedor niet vaak meer vecht heeft te maken met de belachelijke voorwaarden die er door M-1 worden afgedwongen , daar trappen niet veel organsaties meer in (Japan en de UFC zeker niet)!
Strikeforce had geen datums voor Alistair toen zijn hand geheeld was in 2008, K-1/Dream wel en zo heeft Alistair 6 x gevochten in drie maanden om zijn verloren tijd en gemiste financiele inkomsten door zijn handblessure weer goed te maken! Dat Alistair het zo goed zou doen door van Aerts te winnen en zelfs een derde plaats te halen op de WGP K-1 finals was natuurlijk geweldig (misschien iets voor Fedor K-1?). Doordat Alistair zo geweldig in zijn stand up vooruit is gegaan en er niet veel K-1 GP/Dream in 2010 op prime time Fuji en TBS worden uitgezonden (neem als voorbeeld de TV datum van CBS voor Strikeforce die niet voor het oprapen liggen), komen wij er contractueel niet onderuit om in het eerste evenement van 2010 te vechten bij Dream/K-1 en dit zal in maart/april zijn. Daarna zal Alistair bewijzen in de USA waarom hij de Strikeforce kampioen is en blijft!
Wow jouw vechter Fedor?
Was jij niet vroeger een fan die ook met GG meeging en was het niet GG die Fedor in de schoot worp bij M-1? Wat is een WAMMA??? Nog nooit van gehoord (of ergens ken ik die naam is het show worstelen?)?
Als jullie niet tegen Alistair willen vechten in Mei of Juni vanwege dat Fedor op vacantie moet of ergens anders een "WAMMA" tietel moet verdedigen sta ik daar helemaal niet van te kijken. Dat is zeer kenmerkend voor de M-1 truuken doos! Ik vindt Fedor ook een topper maar hij vecht te weinig (is mijn persoonlijke mening) en Alistair heeft zich gewoon staand ontwikkeld en hoort bij de beste van de wereld (K-1 stand up), iets wat Fedor nooit heeft gedaan!
Fedor is nooit een PPV hit in America geweest (heeft wel tot veel finaciele ellende geleid) en een docu met Alistair op CBS van te voren met beelden dat hij Badr, Peter en Teixera verslaat en een aantal partijen van Dream waar Alistair van een koreaan wint, Hunt en Cro Cop een pak geeft, geeft hele goeie mogelijkheden tot de opbouw van een PPV.
Er zijn meer beelden beschikbaar van Alistair als Fedor, de oude Pride beeld rechten liggen bij de UFC en die laten ze de M-1 Global co promoters zeker niet gebruiken nog niet voor de hoofdprijs!
Alistair is de kampioen, iedereen wil de partij Alistair tegen Fedor zien, als Fedor kampioen van strikeforce wil zijn moet hij gewoon tegen Alistair vechten om die tietel. Maar goed hij heeft een WAMMA tietel? en is na april aan vacantie toe (hij vecht al zo veel) prettige vacantie!
Wij willen met Golden Glory ook een co promotie met Strikeforce,M-1 Global, Dream, K-1 en Sangoku, als die dat allemaal niet willen ligt het natuurlijk aan al die promotors dat Alistair niet vecht!

happy new year!

Love and Peace

jesselaar
03-01-2010, 06:00
Joopie joopie joopie
Alistair moet eind maart begin april 2010 vechten in Japan, dan mag hij na zes partijen in drie maanden aan het eind van 2008 toch wel op vacantie voor een paar weken in het begin van het jaar 2010? Zodat Alistair in february zich volledig kan voorbereiden op die partij in Japan. Ik weet dat jullie veel met regentijd en handblessures en M-1 co promotie truuken werken en dat daardoor Fedor weinig vecht en alleen wanneer jullie willen, dat is jullie goed recht maar geef niet zo af op andere vechters of managers! Als jullie die strikeforce tietel willen dan zeg je gewoon ja in Mei of Juni (dat wilm CBS vast wel) en dan komt die partij er, mogen wij als strikeforce kampioen net zoveel verdienen? Kunnen we misschien een Strikeforce/M-1/GG co promotie doen, dat lijkt ons wel wat?

jesselaar
03-01-2010, 07:04
Dat Fedor dan op vacantie wil moet hij zelf weten, wij kunnen dan in iedergeval zeggen dat Alistair in Amerika is om zijn titel te verdedigen!
Dat Fedor niet vaak meer vecht heeft te maken met de belachelijke voorwaarden die er door M-1 worden afgedwongen , daar trappen niet veel organsaties meer in (Japan en de UFC zeker niet)!
Strikeforce had geen datums voor Alistair toen zijn hand geheeld was in 2008, K-1/Dream wel en zo heeft Alistair 6 x gevochten in drie maanden om zijn verloren tijd en gemiste financiele inkomsten door zijn handblessure weer goed te maken! Dat Alistair het zo goed zou doen door van Aerts te winnen en zelfs een derde plaats te halen op de WGP K-1 finals was natuurlijk geweldig (misschien iets voor Fedor K-1?). Doordat Alistair zo geweldig in zijn stand up vooruit is gegaan en er niet veel K-1 GP/Dream in 2010 op prime time Fuji en TBS worden uitgezonden (neem als voorbeeld de TV datum van CBS voor Strikeforce die niet voor het oprapen liggen), komen wij er contractueel niet onderuit om in het eerste evenement van 2010 te vechten bij Dream/K-1 en dit zal in maart/april zijn. Daarna zal Alistair bewijzen in de USA waarom hij de Strikeforce kampioen is en blijft!
Wow jouw vechter Fedor?
Was jij niet vroeger een fan die ook met GG meeging en was het niet GG die Fedor in de schoot worp bij M-1? Wat is een WAMMA??? Nog nooit van gehoord (of ergens ken ik die naam is het show worstelen?)?
Als jullie niet tegen Alistair willen vechten in Mei of Juni vanwege dat Fedor op vacantie moet of ergens anders een "WAMMA" tietel moet verdedigen sta ik daar helemaal niet van te kijken. Dat is zeer kenmerkend voor de M-1 truuken doos! Ik vindt Fedor ook een topper maar hij vecht te weinig (is mijn persoonlijke mening) en Alistair heeft zich gewoon staand ontwikkeld en hoort bij de beste van de wereld (K-1 stand up), iets wat Fedor nooit heeft gedaan!
Fedor is nooit een PPV hit in America geweest (heeft wel tot veel finaciele ellende geleid) en een docu met Alistair op CBS van te voren met beelden dat hij Badr, Peter en Teixera verslaat en een aantal partijen van Dream waar Alistair van een koreaan wint, Hunt en Cro Cop een pak geeft, geeft hele goeie mogelijkheden tot de opbouw van een PPV.
Er zijn meer beelden beschikbaar van Alistair als Fedor, de oude Pride beeld rechten liggen bij de UFC en die laten ze de M-1 Global co promoters zeker niet gebruiken nog niet voor de hoofdprijs!
Alistair is de kampioen, iedereen wil de partij Alistair tegen Fedor zien, als Fedor kampioen van strikeforce wil zijn moet hij gewoon tegen Alistair vechten om die tietel. Maar goed hij heeft een WAMMA tietel? en is na april aan vacantie toe (hij vecht al zo veel) prettige vacantie!
Wij willen met Golden Glory ook een co promotie met Strikeforce,M-1 Global, Dream, K-1 en Sangoku, als die dat allemaal niet willen ligt het natuurlijk aan al die promotors dat Alistair niet vecht!

happy new year!

Love and Peace

bas veel s6 in mei/ juni wie word de tegenstander?

waarom reageer je weer zo heet gebakert zit je niet lekker in je vel?

love & peace

snip83
03-01-2010, 07:13
Alistair roept iet waarvan hij van tevoren weet dat hij het niet waar gaat maken in mei of juni

misschien vind hij het gewoon stoer om te roepen dat hij fedor wil

werdum of rogers komt ali denk ik al niet langs heen laat staan fedor

micha
03-01-2010, 07:16
lol@ M1 trukendoos

jesselaar
03-01-2010, 07:30
lol@ M1 trukendoos
een trukendoos die hij nu zelf ook toepast is dat niet ........?
de trukendoos is dicht
geloof mij maar

micha
03-01-2010, 07:45
das mooi

anoniem gg
03-01-2010, 07:52
Alistair roept iet waarvan hij van tevoren weet dat hij het niet waar gaat maken in mei of juni

misschien vind hij het gewoon stoer om te roepen dat hij fedor wil

werdum of rogers komt ali denk ik al niet langs heen laat staan fedor

Hoe weet jij dat Alistair dat niet waar maakt in mei of juni, heb jij een glazen bol?

Wat jij denkt maakt Alistair wel waar door een derde plaats te bemachtigen op de WGP K-1 en een spoor van Ko's en overwinningen achter te laten in de laatste twee jaar!

Ik heb van Rogers en Werdrum weinig gezien de laatste twee jaar!

Alistair heeft de strikeforce belt en kan hem verdedigen rond Mei/Juni, maar volgens Joopie Jesselaar moet Fedor dan op vacantie, dus we horen het wel bij GG wie de tegenstander wordt!

micha
03-01-2010, 07:56
ik had nog nooit van Rogers gehoord totdat hij tegen arlovksi vocht

anoniem gg
03-01-2010, 08:06
bas veel s6 in mei/ juni wie word de tegenstander?

waarom reageer je weer zo heet gebakert zit je niet lekker in je vel?

love & peace

Nu doe je een aanname, regel 3 joopie

Ik zit prime in mijn vel wij allemaal trouwens bij Golden Glory het merendeel geniet nu even van een vacantie in Thailand.
Ik reageer helemaal niet heet gebakert, leg alleen aan een aantal forum warriors uit dat ze hun pijlen moeten richten op Fedor en niet op Alistair, dat bewijs jezelf al door aan te geven om te vragen wie de tegenstander wordt van Alistair bij Strikeforce in Mei/Juni. Blijkbaar ziet de M-1 Global en co Alistair als een gevaar en willen ze liever vechten met Fedor tegen wat mindere tegenstanders die niet een tietel hebben of recentelijk een derde plaats op de K-1 WGP hebben veroverd en vechtritme hebben. Ondertussen wel het web volschrijven dat Alistair niet durft om wat voor reden dan ook en dat Alistair nooit in Amerika zou vechten?
Alistair heeft zich bewezen bij de K-1 en is nu klaar voor Amerika.
Wie zijn tegenstander wordt in Mei of Juni weet ik niet, Alistair heeft de strikeforce belt en gaat niemand uit de weg!
Ik denk dat vele de wedstrijd Alistair tegen Fedor willen zien inclusief het GG management en Alistair zelf, het is nu aan M-1/Strikeforce om dit tot stand te brengen, wij zijn er klaar voor!

micha
03-01-2010, 08:23
Wil M1 niet dat Fedor vs Alistair er komt?

adenane
03-01-2010, 09:06
Er is in juni/juli vaak ook een GP in Japan. Dan zijn er de heavyweight en superheavyweight titel gevechten. Kan Alistair daar niet aan meedoen met een superfight en maart /april Japan laten voor wat het is en tegen Fedor vechten....

jesselaar
03-01-2010, 10:52
Nu doe je een aanname, regel 3 joopie

Ik zit prime in mijn vel wij allemaal trouwens bij Golden Glory het merendeel geniet nu even van een vacantie in Thailand.
Ik reageer helemaal niet heet gebakert, leg alleen aan een aantal forum warriors uit dat ze hun pijlen moeten richten op Fedor en niet op Alistair, dat bewijs jezelf al door aan te geven om te vragen wie de tegenstander wordt van Alistair bij Strikeforce in Mei/Juni. Blijkbaar ziet de M-1 Global en co Alistair als een gevaar en willen ze liever vechten met Fedor tegen wat mindere tegenstanders die niet een tietel hebben of recentelijk een derde plaats op de K-1 WGP hebben veroverd en vechtritme hebben. Ondertussen wel het web volschrijven dat Alistair niet durft om wat voor reden dan ook en dat Alistair nooit in Amerika zou vechten?
Alistair heeft zich bewezen bij de K-1 en is nu klaar voor Amerika.
Wie zijn tegenstander wordt in Mei of Juni weet ik niet, Alistair heeft de strikeforce belt en gaat niemand uit de weg!
Ik denk dat vele de wedstrijd Alistair tegen Fedor willen zien inclusief het GG management en Alistair zelf, het is nu aan M-1/Strikeforce om dit tot stand te brengen, wij zijn er klaar voor!


begrijp je niet dan dat alistair in de usa nog geen naam is.
denk je echt dat fedor zn carriere minder glansrijk is als hij nooit tegen alistair vecht ?het zal ons nu een worst wezen
en als het er van gaat komen moet fedor dan wachten wanneer het jou uitkomt?
mischien vecht fedor nog maar 1-2-keer ?wie weet wat er allemaal nog kan gebeuren?
ik heb nooit gezegt dat alistair niet durft, het zijn meestal warriors van een ander kamp die hun team en management naar beneden halen door een bepaalde manier van posten niet wij?
ik was gewoon nieuwsgierig wie alistair zn tegenstander werd niks meer niks minder.
ik dernk dat vele mensen in japan ,rusland ,nederland die wedstrijd willen zien maar in de usa op dit moment niet
love $ peace

El Bambino
03-01-2010, 11:16
Wat een onzin van BasBoon. Fedor is met of zonder de belt gewoon de champ of je het nou wil of niet. Een belt die 2 jaar niet wordt verdedigd stelt niets voor. Dus als alistair tegen Fedor wilt vechten, dan moet Overeem naar de states. Als fedor nou wel of niet tegen Overeem vecht het zou hem niet echt veel uitmaken omdat Fedor de beste vechter in de wereld is en niet overeem.


HAHAHA ik lach me kapot hier.
BasBoon & Alistair kunnen we beter BASSIE & ADRIAAN noemen :thup:

iconian
03-01-2010, 11:42
Strikeforce: Overeem kom in Juni tegen Werdum vechten!

Overeem: Auw mijn hand!

Strikeforce: Overeem kom in Augustus tegen Rogers vechten!

Overeem: Auw mijn hand!

K-1: Overeem kom in September voor ons vechten

Overeem: Jippie!

Dream: Kom in November voor ons vechten!

Overeem: whohooo! Write this down, Overeem wants to fight Fedor in April!

Strikeforce: Overeem kom je ook eens voor ons vechten? April hebben we een mooie show, je zei toch dat je voor ons wilde vechten in April?

Overeem: Sorry ik heb verplichting om voor K-1 te vechten. Mei, Juni Misschien?

Strikeforce: Nee sorry dan hebben wij eens geen tijd, Fedor vecht in April en neemt dan een vakantie.

Overeem: Het is ook altijd wat met jullie!

snip83
03-01-2010, 11:44
Hoe weet jij dat Alistair dat niet waar maakt in mei of juni, heb jij een glazen bol?
!

Nee Bas, wij van Mike`s gym hebben geen glazen bol, heb je dat Badr
niet horen zeggen toen???




Ik heb van Rogers en Werdrum weinig gezien de laatste twee jaar!

!

Die hebben tegen gevestigde namen gestaan remember????
Tegen welke gevestigde HW MMA heeft Alistair gestaan Bas???
Vertel dat eens even




Wat jij denkt maakt Alistair wel waar door een derde plaats te bemachtigen op de WGP K-1 en een spoor van Ko's en overwinningen achter te laten in de laatste twee jaar!

!

We hebben het niet over de K1 Bas, niet je telkens achter de K1 verschuilen.
Jij hebt een vechter in je stal die de HW belt heeft van strikeforce, en die titel moet hij verdedigen.
En als er een gala gepland staat in april kan Alistair makkelijk roepen dat hij in mei juni tegen Fedor wilt vechten..

Mijn inziens heeft Alistair op MMA gebied elke geloofwaardigheid verloren door te roepen dat hij tegen Fedor wilt vechten en dan tegen Sylvesten, Thompson en Fujita vecht hahahaha :loser: :loser: :thnx:

snip83
03-01-2010, 11:48
Dat Fedor dan op vacantie wil moet hij zelf weten, wij kunnen dan in iedergeval zeggen dat Alistair in Amerika is om zijn titel te verdedigen!


Hahahaha dus als alistair in USA is en Fedor komt niet gaan jullie zeker roepen dat Fedor bang is hahahaha

stel loosers

simtekf1
03-01-2010, 11:55
Strikeforce: Overeem kom in Juni tegen Werdum vechten!

Overeem: Auw mijn hand!

Strikeforce: Overeem kom in Augustus tegen Rogers vechten!

Overeem: Auw mijn hand!

K-1: Overeem kom in September voor ons vechten

Overeem: Jippie!

Dream: Kom in November voor ons vechten!

Overeem: whohooo! Write this down, Overeem wants to fight Fedor in April!

Strikeforce: Overeem kom je ook eens voor ons vechten? April hebben we een mooie show, je zei toch dat je voor ons wilde vechten in April?

Overeem: Sorry ik heb verplichting om voor K-1 te vechten. Mei, Juni Misschien?

Strikeforce: Nee sorry dan hebben wij eens geen tijd, Fedor vecht in April en neemt dan een vakantie.

Overeem: Het is ook altijd wat met jullie!

reps!

anoniem gg
03-01-2010, 11:57
begrijp je niet dan dat alistair in de usa nog geen naam is.
denk je echt dat fedor zn carriere minder glansrijk is als hij nooit tegen alistair vecht ?het zal ons nu een worst wezen
en als het er van gaat komen moet fedor dan wachten wanneer het jou uitkomt?
mischien vecht fedor nog maar 1-2-keer ?wie weet wat er allemaal nog kan gebeuren?
ik heb nooit gezegt dat alistair niet durft, het zijn meestal warriors van een ander kamp die hun team en management naar beneden halen door een bepaalde manier van posten niet wij?
ik was gewoon nieuwsgierig wie alistair zn tegenstander werd niks meer niks minder.
ik dernk dat vele mensen in japan ,rusland ,nederland die wedstrijd willen zien maar in de usa op dit moment niet
love $ peace

Begrijp jij niet dat Fedor helemaal niet goed verkoopt als rus en dat ze daar in de USA niet op een rus wachten? Begrijp je nu nog niet dat de bedragen die jullie vragen voor iemand die niet goed in de commercie ligt met een Russische nationaliteit in Amerika, alleen maar tot enorme financiele verliezen heeft geleden?
Ik schreef ook dat ik uitleg gaf aan een aantal van die forumwarriors.
Misschien de winnaar van Werdrum en Fedor tegen Alistair Overeem de regerend strikeforce kampioen? natuurlijk hoeft Fedor niet te wachten op Overeem als hij kan vechten (hij vecht al zo weinig) moet hij het zeker doen, leuke partij tussen hem en Werdrum!
Strikeforce is een Amerikaanse organisatie waar Alistair zwaargewicht kampioen van is, waar jullie recentenlijk maar wat graag een M-1 Global Co Promotie label op plakte!
Alistair is populairder als jij denk in de USA en er zijn manieren zoals ik al eerder aangaf om deze populariteit nog meer te laten stijgen om er wel een top PPV van te maken!
En dat is met name omdat die Amerikanen willen zien hoe die rus verliest!
Fedor hoeft helemaal niets, als hij de zwaargewicht kampioen van Strikeforce wil worden moet hij Alistair verslaan. Diezelfde strikeforce waar jullie je M-1 label op hebben geplakt!
Blijkbaar hecht M-1 er dus wel waarde aan strikeforce of misschien wordt het gewoon beschouwd als de volgende melk koe, die M-1 probeert te manipuleren en leeg te melken?
Wij hoeven ook niet tegen Fedor te vechten in de USA, dat mag ook in Japan of elders (hier hebben wij al diverse malen in Japan om gevraagd), wij zijn klaar voor elke tegenstander!
En we gaan Fedor niet uit de weg ook niet in Amerika!

Zit een organisatie te wachten op een vechter die nog maar een of twee keer vecht?
Alistair spreekt goed engels?
Alistair ziet er goed uit!
Alistair is jong!
Alistair is wereldwijd bekender!
Alistair heeft een attractieve vechtstijl!
Alistair heeft een derde plaats gehaalt bij de K-1 WGP in 2009!
Alistair is European ADDC kampioen grappling!
Alistair heeft Victor Belfort verslagen in Japan en America!
Alistair heeft de zwaargewicht tietel in America van strikeforce veroverd!
Alistair zal in 2010 ook in amerikaanse speelfilms spelen!
Alistair vecht veel!
Alistair heeft een top mangement!

anoniem gg
03-01-2010, 12:09
Nee Bas, wij van Mike`s gym hebben geen glazen bol, heb je dat Badr
niet horen zeggen toen???




Die hebben tegen gevestigde namen gestaan remember????
Tegen welke gevestigde HW MMA heeft Alistair gestaan Bas???
Vertel dat eens even





We hebben het niet over de K1 Bas, niet je telkens achter de K1 verschuilen.
Jij hebt een vechter in je stal die de HW belt heeft van strikeforce, en die titel moet hij verdedigen.
En als er een gala gepland staat in april kan Alistair makkelijk roepen dat hij in mei juni tegen Fedor wilt vechten..

Mijn inziens heeft Alistair op MMA gebied elke geloofwaardigheid verloren door te roepen dat hij tegen Fedor wilt vechten en dan tegen Sylvesten, Thompson en Fujita vecht hahahaha :loser: :loser: :thnx:

Ik heb het wel over de K-1, want net zoals Melvin Manhoef kun je daar testen hoe goed je stand up daadwerkenlijk is en is het een van de weinige organisaties die je bij dream/K-1 en strikeforce laat vechten, zie Melvin Manhoef!
Je kan zoveel inzien als je wilt!
Alistair heeft een financieel top jaar gehad en heeft de derde plaats veroverd bij de K-1 WGP en dat terwijl het de eerste keer was dat hij meedeed aan het toernooi!
Wij verschuilen ons nergens achter, ik heb nu geprobeerd uit te leggen waarom de dingen zijn gelopen zoals ze zijn gelopen.
Dat mensen daar weer niet van kunnen slapen en slapenloze nachten van hebben en zich met geloofwaardigheidszaken bezighouden en conspiracy theorien zijn allemaal peresoonlijke forumwarrior problemen die dus echt geen enkele geloofwaardighiedsgehalte hebben!
Dat Alistair een top ground game heeft wisten wij al, de K-1 is een mooie test geweest en goed voor de ervaring en wedstrijd ritme en dat kwam op dat moment zeer goed uit, wij zijn er blij mee!
Overigens gaat Alistair die strikeforcetietel verdedigen in Mei of Juni 2010, dus nog even afwachten dan gaat het gebeuren!

Love and Peace

anoniem gg
03-01-2010, 12:17
Hahahaha dus als alistair in USA is en Fedor komt niet gaan jullie zeker roepen dat Fedor bang is hahahaha

stel loosers

Nee hoor, we zijn niet zo kinderachtig, nu doe je weer een aanname!
Wij zeggen gewoon dat we vechten in Mei of Juni in America 2010 om de tietel te verdedigen bij Strikeforce en dat we wel zien wie de tegenstander wordt.
Wel hebben we het over de M-1 Global co productie truken doos waar vele mensen enorme geldbedragen door zijn kwijtgeraakt en zullen we dus heel voorzichtig zijn!
Een loser is iemand die verliest of niet tegen zijn verlies kan of niet tegen het succes van anderen kan, ik denk dat het laatste bij jullie het geval is!
Probeer het gewoon sportief te zien en niet persoonlijk!

Het is een mooie dag hier, 34 graden met een geweldige zonsondergang in de begin maand van het nieuwe jaar 2010!

het leven is mooi!

Love and Peace

anoniem gg
03-01-2010, 12:21
begrijp je niet dan dat alistair in de usa nog geen naam is.
denk je echt dat fedor zn carriere minder glansrijk is als hij nooit tegen alistair vecht ?het zal ons nu een worst wezen
en als het er van gaat komen moet fedor dan wachten wanneer het jou uitkomt?
mischien vecht fedor nog maar 1-2-keer ?wie weet wat er allemaal nog kan gebeuren?
ik heb nooit gezegt dat alistair niet durft, het zijn meestal warriors van een ander kamp die hun team en management naar beneden halen door een bepaalde manier van posten niet wij?
ik was gewoon nieuwsgierig wie alistair zn tegenstander werd niks meer niks minder.
ik dernk dat vele mensen in japan ,rusland ,nederland die wedstrijd willen zien maar in de usa op dit moment niet
love $ peace

Kijk ik ben al bezig:

Alistair Overeem – “Dynamite 2009” with Photo Gallery (http://www.punchdrunkgamer.com/component/content/article/48-fl_new/906-alistair-overeem-dynamite-2009-with-photo-gallery)

snip83
03-01-2010, 12:28
Ik heb het wel over de K-1, want net zoals Melvin Manhoef kun je daar testen hoe goed je stand up daadwerkenlijk is en is het een van de weinige organisaties die je bij dream/K-1 en strikeforce laat vechten, zie Melvin Manhoef!
Je kan zoveel inzien als je wilt!
Alistair heeft een financieel top jaar gehad en heeft de derde plaats veroverd bij de K-1 WGP en dat terwijl het de eerste keer was dat hij meedeed aan het toernooi!
Wij verschuilen ons nergens achter, ik heb nu geprobeerd uit te leggen waarom de dingen zijn gelopen zoals ze zijn gelopen.
Dat mensen daar weer niet van kunnen slapen en slapenloze nachten van hebben en zich met geloofwaardigheidszaken bezighouden en conspiracy theorien zijn allemaal peresoonlijke forumwarrior problemen die dus echt geen enkele geloofwaardighiedsgehalte hebben!
Dat Alistair een top ground game heeft wisten wij al, de K-1 is een mooie test geweest en goed voor de ervaring en wedstrijd ritme en dat kwam op dat moment zeer goed uit, wij zijn er blij mee!
Overigens gaat Alistair die strikeforcetietel verdedigen in Mei of Juni 2010, dus nog even afwachten dan gaat het gebeuren!

Love and Peace

Bas, je verhalen zijn mooi (indien je ze zelf gelooft)
Maar je ontwijkt mijn vragen Bas...

Je hebt het constant over K1, maar ik vraag je niks over de K1.
Dat Alistair bewezen heeft met de K1 top mee te kunnen dat heeft hij bewezen, top.

We hadden het over Rogers en Werdum, die hebben niet veel gevochten, maar hebben wel bewezen dat ze tegen tegenstanders van naam kunnen staan

Alistair moet dat nog maar bewijzen.

Op basis van welke partij in de HW baseer jij dat Alistair een top ground game heeft Bas?

Richelieu
03-01-2010, 12:29
Kijk ik ben al bezig:

Alistair Overeem – “Dynamite 2009” with Photo Gallery (http://www.punchdrunkgamer.com/component/content/article/48-fl_new/906-alistair-overeem-dynamite-2009-with-photo-gallery)

http://www.punchdrunkgamer.com/images/phocagallery/Overeem-Dynamite-2009/thumbs/phoca_thumb_l_14_overeem_fujita_17.jpg

Petrosyan188
03-01-2010, 12:37
hij moet gewoon zijn belt inleveren op voorwaarde dat hij volgend jaar zowiezo tegen fedor mag vechten als hij zijn partij in mei/juni wint , in april dan fedor vs werdum ofzo om de belt, in mei/juni overeem vs rogers en als hij wint later dat jaar tegen fedor om de belt....

snip83
03-01-2010, 12:41
Die belt had hij allang in moeten leveren,
dankzij hem is die belt niks meer waard.
Wie wil er een belt hebben waar toch geen competitie voor is...

Ik zeg pak die belt af, Fedor vs Werdum voor de belt en als Alistair dan een tittle shot wil, mag die eerst tegen rogers, als die die wint mag die tegen fedor voor de belt

snip83
03-01-2010, 12:52
En Bas, geef Alistair wat losse 50 cent muntjes mee, voor ze hand weer kapot is als ie aan moet treden bij strikforce

Petrosyan188
03-01-2010, 12:52
Zit een organisatie te wachten op een vechter die nog maar een of twee keer vecht?
Alistair spreekt goed engels?
Alistair ziet er goed uit!
Alistair is jong!
Alistair is wereldwijd bekender!
Alistair heeft een attractieve vechtstijl!
Alistair heeft een derde plaats gehaalt bij de K-1 WGP in 2009!
Alistair is European ADDC kampioen grappling!
Alistair heeft Victor Belfort verslagen in Japan en America!
Alistair heeft de zwaargewicht tietel in America van strikeforce veroverd!
Alistair zal in 2010 ook in amerikaanse speelfilms spelen!
Alistair vecht veel!
Alistair heeft een top mangement!

en nu de negatieve opsomming van alistair, want hoe zit het met alle dopingverhalen rondom overeem?? er is geen vechter waar zoveel om doping wordt besproken als bij alistair... NEE doe mij dan maar de niet goed uitziende,niet 3e k1WGP en niet engelse sprekende fedor :whistling:

Marquis
03-01-2010, 12:53
Bas reageert sellectief als het om dit onderwerp gaat,... reageer dan helemaal niet.

BESTE BAS BOON,... LOOPT JOUW HW MMA VECHTER ALISTAIR OVEREEM AAN HET JUICEN ???

GRAAG VERNEEM IK ANTWOORD OP MIJN VRAAG.

Mensen vermoeden namelijk dat Alistair Amerika ontwijkt omdat hij aan die drugs zit waardoor hij op het broertje van BOB SAPP lijkt.. Of moet Alistair eerst een tijdje ontslakken voor dat hij daar gaat vechten ???


Jouw kennende zal je hier geen antwoord op geven en enkelt op Jeselaar reageren ,... maar dat maakt jou ook weer de clown hier op MF en alles behalve geloofwaardig.

Ik raad je met klem aan om niet meer op MF te verschijnen omdat jij jezelf totaal belachlijk hebt gemaakt inclusief jouw vechters.

Mark105
03-01-2010, 12:54
Een vraag voor Bas Boon. Ik hoor Allistair en jou de hele tijd praten over Mei,Juni. Staat hier door Strikeforce dan een gala gepland? Of zeg je dat omdat het jullie goed uitkomt? Zoja verwachten jullie van Strikeforce dat ze een gala organiseren speciaal voor Allistair omdat jullie dan tijd hebben gevonden om te vechten?

Marquis
03-01-2010, 12:56
En Bas, geef Alistair wat losse 50 cent muntjes mee, voor ze hand weer kapot is als ie aan moet treden bij strikforce


Ik kan jullie vertellen dat het een grove leugen is.

Justinian
03-01-2010, 13:02
Bas reageert sellectief als het om dit onderwerp gaat,... reageer dan helemaal niet.

BESTE BAS BOON,... LOOPT JOUW HW MMA VECHTER ALISTAIR OVEREEM AAN HET JUICEN ???

GRAAG VERNEEM IK ANTWOORD OP MIJN VRAAG.

Mensen vermoeden namelijk dat Alistair Amerika ontwijkt omdat hij aan die drugs zit waardoor hij op het broertje van BOB SAPP lijkt.. Of moet Alistair eerst een tijdje ontslakken voor dat hij daar gaat vechten ???


Jouw kennende zal je hier geen antwoord op geven en enkelt op Jeselaar reageren ,... maar dat maakt jou ook weer de clown hier op MF en alles behalve geloofwaardig.
Ik begrijp eerlijk gezegd niet waar iedereen zich zo druk over maakt. Verwacht je nou werkelijk dat wanneer Alistair 'aan de juice' zit zijn management dat hier bekend maakt, omdat een aantal stuurlui daarom vraagt? Natuurlijk niet! Zou een behoorlijk domme zet zijn, aangezien Alistair een contract heeft met een Amerikaanse organisatie waarvan bekend is dat er dopingcontroles plaats vinden.

Als je daadwerkelijk zou menen dat het management verantwoording af zou moeten leggen over vermeend dopinggebruik tegenover forumleden, ben je (met alle respect overigens) vrij naief. De taak van het management is de belangen behartigen van de vechters en dat doet Golden Glory - love 'em or hate 'em - toch vrij goed. Uiteraard kun je wel vraagtekens plaatsen bij het niveau van sommige berichten, al vraag ik me af of dat niet opzettelijk wordt gedaan om bepaalde mensen op de kast te krijgen ;)


Ik kan jullie vertellen dat het een grove leugen is.
Je doet voorkomen alsof jij over inside info beschikt. Wees nou eens flink en post eens onder je eigen naam over welke informatie jij beschikt. Iedereen kan hier wel wat vertellen ;)

snip83
03-01-2010, 13:10
Een vraag voor Bas Boon. Ik hoor Allistair en jou de hele tijd praten over Mei,Juni. Staat hier door Strikeforce dan een gala gepland? Of zeg je dat omdat het jullie goed uitkomt? Zoja verwachten jullie van Strikeforce dat ze een gala organiseren speciaal voor Allistair omdat jullie dan tijd hebben gevonden om te vechten?

Nee er staat geen gala gepland, daarom roepen ze ook weer dat ze tegen fedor willen vechten

snip83
03-01-2010, 13:10
Ik begrijp eerlijk gezegd niet waar iedereen zich zo druk over maakt. Verwacht je nou werkelijk dat wanneer Alistair 'aan de juice' zit zijn management dat hier bekend maakt, omdat een aantal stuurlui daarom vraagt? Natuurlijk niet! Zou een behoorlijk domme zet zijn, aangezien Alistair een contract heeft met een Amerikaanse organisatie waarvan bekend is dat er dopingcontroles plaats vinden.

Als je daadwerkelijk zou menen dat het management verantwoording af zou moeten leggen over vermeend dopinggebruik tegenover forumleden, ben je (met alle respect overigens) vrij naief. De taak van het management is de belangen behartigen van de vechters en dat doet Golden Glory - love 'em or hate 'em - toch vrij goed. Uiteraard kun je wel vraagtekens plaatsen bij het niveau van sommige berichten, al vraag ik me af of dat niet opzettelijk wordt gedaan om bepaalde mensen op de kast te krijgen ;)


Je doet voorkomen alsof jij over inside info beschikt. Wees nou eens flink en post eens onder je eigen naam over welke informatie jij beschikt. Iedereen kan hier wel wat vertellen ;)


waarom word er door MF altijd Boon ze ballen gedragen

Marquis
03-01-2010, 13:11
Ik begrijp eerlijk gezegd niet waar iedereen zich zo druk over maakt. Verwacht je nou werkelijk dat wanneer Alistair 'aan de juice' zit zijn management dat hier bekend maakt, omdat een aantal stuurlui daarom vraagt? Natuurlijk niet! Zou een behoorlijk domme zet zijn, aangezien Alistair een contract heeft met een Amerikaanse organisatie waarvan bekend is dat er dopingcontroles plaats vinden.

Als je daadwerkelijk zou menen dat het management verantwoording af zou moeten leggen over vermeend dopinggebruik tegenover forumleden, ben je (met alle respect overigens) vrij naief. De taak van het management is de belangen behartigen van de vechters en dat doet Golden Glory - love 'em or hate 'em - toch vrij goed. Uiteraard kun je wel vraagtekens plaatsen bij het niveau van sommige berichten, al vraag ik me af of dat niet opzettelijk wordt gedaan om bepaalde mensen op de kast te krijgen ;)


Je doet voorkomen alsof jij over inside info beschikt. Wees nou eens flink en post eens onder je eigen naam over welke informatie jij beschikt. Iedereen kan hier wel wat vertellen ;)



Ik merk dat je de advocaat van de duivel speelt hier als het om GG gaat. Maar ik hoef jou niet te vertellen dat er niets klopt uit het verhaal van Bas of wel ?

Jij en ik weten exact wanneer een verhaal wankelt of niet, niet waar Justinian ?

Ik ben alles behalve naief maar omdat Bas zich verschuilt achter van alles zoals de K1,blessures,vakantie e.d. ben ik benieuwt of hij hier op zwart wit durft te zeggen dat Alistair niet Juiced ,...

Alles ligt aan anderen namelijk dus tja dan zullen de geruchten dan ook niet waar zijn en aannames zijn om Bas zijn woorden te gebruiken.

Petrosyan188
03-01-2010, 13:14
waarom word er door MF altijd Boon ze ballen gedragen

ik vraag me dit ook al af, week in week uit verdedigt MF GG, waarom in godsnaam?? krijgen jullie soms een grote vergoeding ofzo??? want wat justi bv nu post slaat natuurlijk nergens op... want als er iemand naief is dat wel GG....

Justinian
03-01-2010, 13:15
waarom word er door MF altijd Boon ze ballen gedragen
:D 'door MF'? Ten eerst, ik post onder mijn eigen naam en post niet namens Mixfight. Ten tweede, ik ben het regelmatig niet eens met Bas Boon en dat laat ik ook weten. Mijn mening ga ik niet aanpassen omdat het toevallig hip is om Bas Boon aan te vallen. Ik post mijn mening en ik geef daar een onderbouwing bij. Zo hoor je mijns inziens te discussieren. Dat je mij of Mixfight nu beschuldigd van 'ballen dragen' is mijns inziens een teken van zwakte, aangezien je het kennelijk moeilijk vindt om op de inhoud in te gaan.

Justinian
03-01-2010, 13:16
ik vraag me dit ook al af, week in week uit verdedigt MF GG, waarom in godsnaam?? krijgen jullie soms een grote vergoeding ofzo??? want wat justi bv nu post slaat natuurlijk nergens op... want als er iemand naief is dat wel GG....
Zie mijn post hierboven, die slaat ook op jouw reactie.

anoniem gg
03-01-2010, 13:17
Een vraag voor Bas Boon. Ik hoor Allistair en jou de hele tijd praten over Mei,Juni. Staat hier door Strikeforce dan een gala gepland? Of zeg je dat omdat het jullie goed uitkomt? Zoja verwachten jullie van Strikeforce dat ze een gala organiseren speciaal voor Allistair omdat jullie dan tijd hebben gevonden om te vechten?

Blijkbaar is lezen moeilijk!

Wij wilden in April 2010 eigenlijk al in America vechten maar omdat K-1/Dream alleen prime time TV heeft eind maart begin april, hebben wij met Strikeforce overlegt dat we beter v.a Mei of Juni een datum kunnen prikken voor het verdedigen van de tietel van Alistair bij strikeforce.
Als je namenlijk een topper bent verdien je ook veel en die toppers zie je dan ook terug op evenementen die op prime time tv komen! Net zoals niet elk strikeforce evenement te zien is op CBS in de USA!
Daar ligt het probleem en nergens anders!
Wij willen altijd vechten (6x keer in drie maanden bij drie verschillende organisaties, zie ik vele andere vechters hem niet na doen)!

Marquis
03-01-2010, 13:21
:D 'door MF'? Ten eerst, ik post onder mijn eigen naam en post niet namens Mixfight. Ten tweede, ik ben het regelmatig niet eens met Bas Boon en dat laat ik ook weten. Mijn mening ga ik niet aanpassen omdat het toevallig hip is om Bas Boon aan te vallen. Ik post mijn mening en ik geef daar een onderbouwing bij. Zo hoor je mijns inziens te discussieren. Dat je mij of Mixfight nu beschuldigd van 'ballen dragen' is mijns inziens een teken van zwakte, aangezien je het kennelijk moeilijk vindt om op de inhoud in te gaan.



Ik denk omdat jij op mijn post hebt gereageert terwijl mijn post duidelijk naar Bas Boon was gericht.

Ook kwam jouw post niet echt neutraal over maar meer aan de zijde van GG... terwijl er legitieme vragen worden gesteld door een ieder.

Ik neem aan dat je ze ook hebt of geloof jij als liefhebber van de sport ook wat Bas allemaal zegt of kan het je idd niets schelen ??

Justinian
03-01-2010, 13:21
Ik merk dat je de advocaat van de duivel speelt hier als het om GG gaat. Maar ik hoef jou niet te vertellen dat er niets klopt uit het verhaal van Bas of wel ?

Jij en ik weten exact wanneer een verhaal wankelt of niet, niet waar Justinian ?

Ik ben alles behalve naief maar omdat Bas zich verschuilt achter van alles zoals de K1,blessures,vakantie e.d. ben ik benieuwt of hij hier op zwart wit durft te zeggen dat Alistair niet Juiced ,...

Alles ligt aan anderen namelijk dus tja dan zullen de geruchten dan ook niet waar zijn en aannames zijn om Bas zijn woorden te gebruiken.
Ik kan niet met zekerheid zeggen of het blessure-excuus van Alistair legitiem was. Wel heb ik hem met verband om zien lopen en zag ik dat hij er tijdens een training last van had. Sterker nog, na die training vertrok hij naar het ziekenhuis. Van zijn trainer Martijn de Jong - die ik al erg lang en goed ken - heb ik begrepen dat het een ernstige blessure was.

Ik weet dus niet of het verhaal wankelt, maar ik heb geen reden om daaraan te twijfelen. Jij hebt kennelijk inside informatie, dus ben ik erg benieuwd of je dat onder je eigen naam wilt posten. Tot nu toe lees ik alleen stellingen als 'hij had geen blessure'. Zoals gezegd, dat kan iedereen wel posten, maar dat maakt het nog niet waar en daar overtuig je mij ook niet mee. Gelukkig zijn er hier op het forum voldoende mensen te vinden die je wat makkelijker overtuigt ;)

Marquis
03-01-2010, 13:28
Ik kan niet met zekerheid zeggen of het blessure-excuus van Alistair legitiem was. Wel heb ik hem met verband om zien lopen en zag ik dat hij er tijdens een training last van had. Sterker nog, na die training vertrok hij naar het ziekenhuis. Van zijn trainer Martijn de Jong - die ik al erg lang en goed ken - heb ik begrepen dat het een ernstige blessure was.

Ik weet dus niet of het verhaal wankelt, maar ik heb geen reden om daaraan te twijfelen. Jij hebt kennelijk inside informatie, dus ben ik erg benieuwd of je dat onder je eigen naam wilt posten. Tot nu toe lees ik alleen stellingen als 'hij had geen blessure'. Zoals gezegd, dat kan iedereen wel posten, maar dat maakt het nog niet waar en daar overtuig je mij ook niet mee. Gelukkig zijn er hier op het forum voldoende mensen te vinden die je wat makkelijker overtuigt ;)



Ik heb het niet enkelt over de blessure. En ik heb totaal geen behoefte om mijn gegevens hier te vermelden. Dat is voor een forum als deze niet verplicht (en dat wil ik zo houden).. Maar dat wilt niet zeggen dat ik dan geen recht heb om bepaalde verhalen in twijfel te trekken inside information of niet. Bas Boon kiest er voor om als manager van een grote organisatie als GG hier te posten. Dus kan hij ook vuur aan zijn schenen verwachten .. of ben je het daar niet met mij eens als eigenaar van MF ?

Ik zie Simon Rutz of een Mike of een Harinck of een Nijman hier toch ook niet belachlijke post plaatsen of wel ?

Justinian
03-01-2010, 13:28
Ik denk omdat jij op mijn post hebt gereageert terwijl mijn post duidelijk naar Bas Boon was gericht.

Ook kwam jouw post niet echt neutraal over maar meer aan de zijde van GG... terwijl er legitieme vragen worden gesteld door een ieder.
Snap op zich wel wat je bedoelt. Je hebt je vraag echter gesteld op het openbare forum en aangezien ik er ook een mening over heb reageerde ik er ook op. Ik probeer mijn mening goed te onderbouwen met argumenten en niet zomaar iets te roepen.


Ik neem aan dat je ze ook hebt of geloof jij als liefhebber van de sport ook wat Bas allemaal zegt of kan het je idd niets schelen ??
Als ik vragen heb dan stel ik ze wel. Wel zie ik dat Bas Boon op verschillende vragen antwoord geeft, maar dat hier simpel overheen wordt gestapt door sommige leden, kennelijk omdat het antwoord hen niet bevalt ;) Ik zie graag dat Alistair op korte termijn zijn titel verdedigt. Of hem dat lukt is een tweede vraag, maar ik lees in de posts van Bas Boon geen onredelijke standpunten. Het is voor ons niet na te gaan of het allemaal feitelijk correct is, maar wel of het aannemelijk is.

anoniem gg
03-01-2010, 13:31
Die belt had hij allang in moeten leveren,
dankzij hem is die belt niks meer waard.
Wie wil er een belt hebben waar toch geen competitie voor is...

Ik zeg pak die belt af, Fedor vs Werdum voor de belt en als Alistair dan een tittle shot wil, mag die eerst tegen rogers, als die die wint mag die tegen fedor voor de belt

Ik zou zeggen:

Schrijf een brief naar Strikeforce en vertel ze namens de grote jouw dat die belt van strikforce niks meer waard is!
Het gekke was toen Alistair de strikeforce belt had kreeg hij nooit een aanbieding om hem te verdedigen! Dat is pas rond gemaakt in 2008 en wat er toen gebeurt is weet iedereen zo langzamerhand wel!
Laat Rogers lekker in de K-1 zichzelf bewijzen door tegen Feitosa,Daniel Ghita en Spong te vechten (laten we maar niet Badr, Peter Aerts en Remy doen), maar wie ben ik om dat te bepalen?
Het management heeft een goede weg ingeslagen en er is een goede opbouw geweest, wij zijn er blij mee dat sommige dat niet bevalt? tja...
Ooh ja even een vraag hoeveel keer is de Wamma belt (spel ik dat zo goed) verdedigd en de M-1 global belt?
Fedor vecht niet bij de UFC/Dream of K-1 maar is een M-1 global /Wamma product, ga daar lekker je beklaag doen!

WAMMA! WAMMA Belt: A Farce | Bleacher Report (http://bleacherreport.com/articles/39880-wamma-belt-a-farce)

snip83
03-01-2010, 13:31
:D 'door MF'? Ten eerst, ik post onder mijn eigen naam en post niet namens Mixfight. Ten tweede, ik ben het regelmatig niet eens met Bas Boon en dat laat ik ook weten. Mijn mening ga ik niet aanpassen omdat het toevallig hip is om Bas Boon aan te vallen. Ik post mijn mening en ik geef daar een onderbouwing bij. Zo hoor je mijns inziens te discussieren. Dat je mij of Mixfight nu beschuldigd van 'ballen dragen' is mijns inziens een teken van zwakte, aangezien je het kennelijk moeilijk vindt om op de inhoud in te gaan.

Ik post hier ook onder mijn eigen naam,
en ik ben het vaak wel eens met Bas Boon, dit maak ik dan ook kenbaar...
Ik heb in mijn voorgaande posts genoeg onderbouwing gegeven in mijn vragen aan bas, maar ze worden steeds ontweken, en dat vind ik laffe herder acties.
En dan het gek vinden als hij aangevallen word op zijn ontwijkende antwoorden.

Even over het ballen dragen t.a.v. GG.
Er word wel degelijk door sommige van MF ballen gedragen.
Waarom werd er zolang gewacht met Micha een ban geven?
Er moest volgens mij eerst intern overleg gepleegd worden, dat is er volgens mij zo aan toegegaan:

uhm wat moeten we nou doen?

Ja als we Misha aan ban geven word BB boos!!!

Ja daar heb je ook gelijk in

uhm wat doen we dan

ja als we hem bannen mogen we bas ze ballen niet meer dragen en krijgen we geen goede tafels meer

weet je wat we doen we bellen bas en zeggen dat we niet anders kunnen dan misha een ban geven maar dan sturen we heb gelijk caroliene tensen naar hem toe met een bloemetje van het spijt me

MF zijn zware kontelikkers als het gaat om GG en de ballendragende aanhang

waarom kan die misha hier zoveel? en die jamilhoer?

Justinian
03-01-2010, 13:32
Ik heb het niet enkelt over de blessure. En ik heb totaal geen behoefte om mijn gegevens hier te vermelden. Dat is voor een forum als deze niet verplicht (en dat wil ik zo houden).. Maar dat wilt niet zeggen dat ik dan geen recht heb om bepaalde verhalen in twijfel te nemen inside information of niet. Bas Boon kiest er voor om als manager van een grote organisatie als GG hier te posten. Dus kan hij ook vuur aan zijn schenen verwachten .. of ben je het daar niet met mij eens als eigenaar van MF ?
Natuurlijk staat het je vrij om dergelijke zaken te posten. Het is ook mijn goed recht om - bij gebrek aan informatie - een waarde toe te kennen aan jouw stellingen. Zoals gezegd kan iedereen wel dingen beweren, of het waar is is een tweede vraag. Wel vind ik dat men op dit moment een beetje doordraaft. Werkelijk iedere topic waarin de naam Alistair staat wordt aangegrepen om hem nog maar eens de grond in te stampen of, in jouw bewoordingen, het vuur aan de schenen te leggen. Dat vind ik niet redelijk, maar goed, het staat je vrij.

Marquis
03-01-2010, 13:34
Snip met veel dingen die je zegt kan ik mee gaan,.. maar wees wel zo chique om het correct te houden.. probeer niemand te beledigen.

Justinian
03-01-2010, 13:35
Ik post hier ook onder mijn eigen naam,
en ik ben het vaak wel eens met Bas Boon, dit maak ik dan ook kenbaar...
Ik heb in mijn voorgaande posts genoeg onderbouwing gegeven in mijn vragen aan bas, maar ze worden steeds ontweken, en dat vind ik laffe herder acties.
En dan het gek vinden als hij aangevallen word op zijn ontwijkende antwoorden.

Even over het ballen dragen t.a.v. GG.
Er word wel degelijk door sommige van MF ballen gedragen.
Waarom werd er zolang gewacht met Micha een ban geven?
Er moest volgens mij eerst intern overleg gepleegd worden, dat is er volgens mij zo aan toegegaan:

uhm wat moeten we nou doen?

Ja als we Misha aan ban geven word BB boos!!!

Ja daar heb je ook gelijk in

uhm wat doen we dan

ja als we hem bannen mogen we bas ze ballen niet meer dragen en krijgen we geen goede tafels meer

weet je wat we doen we bellen bas en zeggen dat we niet anders kunnen dan misha een ban geven maar dan sturen we heb gelijk caroliene tensen naar hem toe met een bloemetje van het spijt me

MF zijn zware kontelikkers als het gaat om GG en de ballendragende aanhang

waarom kan die misha hier zoveel? en die jamilhoer?
Ondanks je weinig respectvolle post wil ik hier toch wel even op in gaan. Tijdens de play by play was er geen moderator online, het was nota bene oudjaarsdag. Ik was fijn buiten aan het spelen met m'n kinderen. Yep, ik heb ook een leven buiten dit forum ;) Harmen kwam na het eten online en zag een aantal meldingen staan. Hij heeft Micha vervolgens een ban gegeven. Direct nadat Jamila een 'spoilertopic' had geopend heb ik haar een ban gegeven. Volgens mij zat er niet meer tijd tussen dan 5 minuten.

Petrosyan188
03-01-2010, 13:36
Ik post hier ook onder mijn eigen naam,
en ik ben het vaak wel eens met Bas Boon, dit maak ik dan ook kenbaar...
Ik heb in mijn voorgaande posts genoeg onderbouwing gegeven in mijn vragen aan bas, maar ze worden steeds ontweken, en dat vind ik laffe herder acties.
En dan het gek vinden als hij aangevallen word op zijn ontwijkende antwoorden.

Even over het ballen dragen t.a.v. GG.
Er word wel degelijk door sommige van MF ballen gedragen.
Waarom werd er zolang gewacht met Micha een ban geven?
Er moest volgens mij eerst intern overleg gepleegd worden, dat is er volgens mij zo aan toegegaan:

uhm wat moeten we nou doen?

Ja als we Misha aan ban geven word BB boos!!!

Ja daar heb je ook gelijk in

uhm wat doen we dan

ja als we hem bannen mogen we bas ze ballen niet meer dragen en krijgen we geen goede tafels meer

weet je wat we doen we bellen bas en zeggen dat we niet anders kunnen dan misha een ban geven maar dan sturen we heb gelijk caroliene tensen naar hem toe met een bloemetje van het spijt me

MF zijn zware kontelikkers als het gaat om GG en de ballendragende aanhang

waarom kan die misha hier zoveel? en die jamilhoer?

helemaal mee eens reps, ik was al effe bang dat ik de enige was hier op deze forum die MF zware kontelikkers vond van GG

Marquis
03-01-2010, 13:42
Natuurlijk staat het je vrij om dergelijke zaken te posten. Het is ook mijn goed recht om - bij gebrek aan informatie - een waarde toe te kennen aan jouw stellingen. Zoals gezegd kan iedereen wel dingen beweren, of het waar is is een tweede vraag. Wel vind ik dat men op dit moment een beetje doordraaft. Werkelijk iedere topic waarin de naam Alistair staat wordt aangegrepen om hem nog maar eens de grond in te stampen of, in jouw bewoordingen, het vuur aan de schenen te leggen. Dat vind ik niet redelijk, maar goed, het staat je vrij.


Hoge bomen vangen veel wind deze dus ook.

Dus ik moet je gelijk geven dat ze de laatste tijd helaas vaak genoeg
het onderwerp van de dag zijn.

Het zou ook helpen als zijn manager niet sellectief antwoord geeft op bepaalde vragen en mensen hier voor internetwarrior uitmaakt maar zelf niet weet hoe snel hij moet reageren hier op MF.

Toen men Remy bashte n.a.v. zijn afzegging in de Arena heeft Ivan Hypolite toen ook hier lopen posten. Toen Badr met de grond gelijk werd gemaakt zag je toen Simon Rutz hier reageren ?

Ik denk zelf als je een bepaalde positie bekleed dat je uberhaubt niet in discussie moet gaan met het publiek.

In dit geval reageert Bas wel maar wel sellectief ,.. en wanneer het hem uit komt waardoor hij twijfelt zaait.

anoniem gg
03-01-2010, 13:43
Ik post hier ook onder mijn eigen naam,
en ik ben het vaak wel eens met Bas Boon, dit maak ik dan ook kenbaar...
Ik heb in mijn voorgaande posts genoeg onderbouwing gegeven in mijn vragen aan bas, maar ze worden steeds ontweken, en dat vind ik laffe herder acties.
En dan het gek vinden als hij aangevallen word op zijn ontwijkende antwoorden.

Even over het ballen dragen t.a.v. GG.
Er word wel degelijk door sommige van MF ballen gedragen.
Waarom werd er zolang gewacht met Micha een ban geven?
Er moest volgens mij eerst intern overleg gepleegd worden, dat is er volgens mij zo aan toegegaan:

uhm wat moeten we nou doen?

Ja als we Misha aan ban geven word BB boos!!!

Ja daar heb je ook gelijk in

uhm wat doen we dan

ja als we hem bannen mogen we bas ze ballen niet meer dragen en krijgen we geen goede tafels meer

weet je wat we doen we bellen bas en zeggen dat we niet anders kunnen dan misha een ban geven maar dan sturen we heb gelijk caroliene tensen naar hem toe met een bloemetje van het spijt me

MF zijn zware kontelikkers als het gaat om GG en de ballendragende aanhang

waarom kan die misha hier zoveel? en die jamilhoer?

Welke vragen?
Ik heb alles beantwoord, waarom Alistair bij K-1 vocht en Dream na zijn handblessure in 2008 en waarom Alistair op NYE/Dynamite vocht en waarom hij eind maart /april 2010 nog een keer bij K-1/Dream moet vechten en dat hij daarna zijn strikeforce tietel verdedigd in de States!
Heb dit netjes allemaal gemeld omdat er weer veel ongeruste forum warriors waren met weer wilde speculaties en blablabla verhalen!

Love and Peace

Justinian
03-01-2010, 13:48
Hoge bomen vangen veel wind deze dus ook.

Dus ik moet je gelijk geven dat ze de laatste tijd helaas vaak genoeg
het onderwerp van de dag zijn.

Het zou ook helpen als zijn manager niet sellectief antwoord geeft op bepaalde vragen en mensen hier voor internetwarrior uitmaakt maar zelf niet weet hoe snel hij moet reageren hier op MF.

Toen men Remy bashte n.a.v. zijn afzegging in de Arena heeft Ivan Hypolite toen ook hier lopen posten. Toen Badr met de grond gelijk werd gemaakt zag je toen Simon Rutz hier reageren ?

Ik denk zelf als je een bepaalde positie bekleed dat je uberhaubt niet in discussie moet gaan met het publiek.

In dit geval reageert Bas wel maar wel sellectief ,.. en wanneer het hem uit komt waardoor hij twijfelt zaait.
De manier van reageren door Bas is laten we zeggen... bijzonder en uniek te noemen, in die zin dat je andere managers niet op deze wijze zult zien reageren op het forum, althans onder eigen naam ;) Ik ben het deels met je eens wanneer je stelt dat hij berhaupt niet in discussie zou moeten gaan. Er is op zich niks mis mee om in discussie te gaan, het gaat om de manier waarop. Het is denk ik de stijl van Bas Boon en dat komt hem (terecht) op kritiek te staan. In dit geval vind ik dat hij redelijk constructief in discussie gaat. Dat hij op een aantal stellingen niet in gaat vind ik niet zo gek (dopinggebruik); het zou zelfs dom zijn om er op in te gaan. Als hij ontkent wordt hij voor leugenaar uitgemaakt en als hij erkent dan is het binnen no time groot nieuws in Amerika ;) Dan is het beter om daar niks over te zeggen.

Marquis
03-01-2010, 13:55
De manier van reageren door Bas is laten we zeggen... bijzonder en uniek te noemen, in die zin dat je andere managers niet op deze wijze zult zien reageren op het forum, althans onder eigen naam ;) Ik ben het deels met je eens wanneer je stelt dat hij berhaupt niet in discussie zou moeten gaan. Er is op zich niks mis mee om in discussie te gaan, het gaat om de manier waarop. Het is denk ik de stijl van Bas Boon en dat komt hem (terecht) op kritiek te staan. In dit geval vind ik dat hij redelijk constructief in discussie gaat. Dat hij op een aantal stellingen niet in gaat vind ik niet zo gek (dopinggebruik); het zou zelfs dom zijn om er op in te gaan. Als hij ontkent wordt hij voor leugenaar uitgemaakt en als hij erkent dan is het binnen no time groot nieuws in Amerika ;) Dan is het beter om daar niks over te zeggen.


Tuurlijk snap ik dat hij daar niet op zal reageren maar niet alleen jou is deze unieke manier van reageren opgevallen dus tja... ik probeer die man uit zijn tent te lokken want misschien verast hij ons nog wel met nog meer unieke momenten hier op MF.

Maar als jij er in eens tussen springt wilt het bij mensen als Snip en vast wel bij andere lezers verkeerd overkomen snap je ? Mij boeit het trouwens niet als je er tussen springt.

anoniem gg
03-01-2010, 13:59
Hoge bomen vangen veel wind deze dus ook.

Dus ik moet je gelijk geven dat ze de laatste tijd helaas vaak genoeg
het onderwerp van de dag zijn.

Het zou ook helpen als zijn manager niet sellectief antwoord geeft op bepaalde vragen en mensen hier voor internetwarrior uitmaakt maar zelf niet weet hoe snel hij moet reageren hier op MF.

Toen men Remy bashte n.a.v. zijn afzegging in de Arena heeft Ivan Hypolite toen ook hier lopen posten. Toen Badr met de grond gelijk werd gemaakt zag je toen Simon Rutz hier reageren ?

Ik denk zelf als je een bepaalde positie bekleed dat je uberhaubt niet in discussie moet gaan met het publiek.

In dit geval reageert Bas wel maar wel sellectief ,.. en wanneer het hem uit komt waardoor hij twijfelt zaait.

Marquis: wij zorgen zelf ervoor dat we veel het onderwerp van de dag zijn, een goed mangement zorgt daarvoor. Een uitnodiging aan het adres van de panorama om mee te gaan naar Japan, of je schrijf artikelen, onderhoudt contacten met telegraaf en websites en andere media en zorgt voor diverse TV contracten.
Dat zie je inderdaad maar weinig "managers" doen.
Als ik het druk heb met het mangement (zie gedeeltenlijke taak beschrijving hierboven) dan heb ik niet eens tijd voor mix fight (helaas).
Dat ik hier post onder mijn eigen naam wil niet zeggen dat Ruts of Hyppolite niet op het forum te vinden zijn, velen doen dit onder een andere naam, vraag maar aan jesselaar!
Dat ik bv niet inga op veel van jouw jaloerse niet onderbouwde beschuldigingen is niet selectief gedaan maar gewoon omdat ik best wel medelijden heb met mensen zoals jij!
Het is een fluitje van een cent om je in het grote sprookjesbos te torpederen tot oetpenis van het jaar 2009(zal dat andere woord niet gebruiken, krijg ik misschien wel een ban)!
Maar dit is een van mijn goede voornemens voor 2010: ik heb ik mijzelf afgezworen om in kaboutertaal te spreken en probeer iedereen als mens te zien die zoekend is naar een levensweg, ik wens jouw ook veel wijsheid en liefde toe voor 2010!

beste wensen nog

Love and Peace

Justinian
03-01-2010, 14:03
Tuurlijk snap ik dat hij daar niet op zal reageren maar niet alleen jou is deze unieke manier van reageren opgevallen dus tja... ik probeer die man uit zijn tent te lokken want misschien verast hij ons nog wel met nog meer unieke momenten hier op MF.

Maar als jij er in eens tussen springt wilt het bij mensen als Snip en vast wel bij andere lezers verkeerd overkomen snap je ? Mij boeit het trouwens niet als je er tussen springt.
Zie het niet als 'er tussen springen' omdat ik in sommige gevallen een minder populair standpunt heb ;) Ik kom hier ook voor mijn plezier en ga graag in discussie. Zoals gezegd vind ik het wel jammer dat men nu een beetje doordraaft in de kritiek op Alistair, Bas Boon en Golden Glory. Aan het selectieve lezen waar Bas Boon van wordt beschuldigd door sommige leden, maakt een groot deel van deze leden zichzelf in deze ook schuldig.

micha
03-01-2010, 14:07
Respect voor bas boon die hij ingaat op al die belachelijke uitingen hier

snip83
03-01-2010, 14:11
Ondanks je weinig respectvolle post wil ik hier toch wel even op in gaan. Tijdens de play by play was er geen moderator online, het was nota bene oudjaarsdag. Ik was fijn buiten aan het spelen met m'n kinderen. Yep, ik heb ook een leven buiten dit forum ;) Harmen kwam na het eten online en zag een aantal meldingen staan. Hij heeft Micha vervolgens een ban gegeven. Direct nadat Jamila een 'spoilertopic' had geopend heb ik haar een ban gegeven. Volgens mij zat er niet meer tijd tussen dan 5 minuten.

Kerel,

Ik was die morgen dronken, had een nachtje doorgetrokken, neusje vol je kent het wel :D

Ik werd door mike op de hoogte gehouden omtrent uitslagen.
Toen ik hoorde dat Melvin had gewonnen op KO, wilde ik grappig zijn had een thread aangemaakt en deze was na 8 minuten verwijderd.

Dus er was wel degelijk iemand aanwezig bij de PBP.
Richelieu en Garcia waren aanwezig.

Een van hun beide heeft mijn thread verwijderd.
Vervolgens krijg ik pas 4 uur later een ban

hoe leg je dit uit....

bananenplukster
03-01-2010, 14:17
Kerel,



Een van hun beide heeft mijn thread verwijderd.
Vervolgens krijg ik pas 4 uur later een ban

hoe leg je dit uit....

Omdat ik erop aandrong:thup:, tjah als ze micha een ban hadden gegeven en jou niet zouden ze waar gezichtsverlies lijden:blush:

Justinian
03-01-2010, 14:19
Kerel,

Ik was die morgen dronken, had een nachtje doorgetrokken, neusje vol je kent het wel :D

Ik werd door mike op de hoogte gehouden omtrent uitslagen.
Toen ik hoorde dat Melvin had gewonnen op KO, wilde ik grappig zijn had een thread aangemaakt en deze was na 8 minuten verwijderd.

Dus er was wel degelijk iemand aanwezig bij de PBP.
Richelieu en Garcia waren aanwezig.

Een van hun beide heeft mijn thread verwijderd.
Vervolgens krijg ik pas 4 uur later een ban

hoe leg je dit uit....
Heel simpel, ik heb het even voor je nagekeken. De topic is door Hunter verplaatst naar een afgeschermd gedeelte. In zijn post zegt hij niet te weten of het op enige waarheid berust en dat het 'nogal dronken klinkt', maar als er echt gespoiled is, een ban op zijn plaats lijkt. Om deze reden is jouw thread verplaatst. Later heb je een ban ontvangen.

Er zijn wel moderators online geweest, maar niet constant en ook niet op het moment dat Micha de spoiler heeft geplaatst.

Justinian
03-01-2010, 14:22
Geen respect voor jou, vanwege die smerige spoiler die je hebt gemaakt!:thup:
Ga je nou in iedere topic waarin Micha post wijzen op de spoiler die hij heeft gepost? Je begint wel een beetje een woefdram te worden, want volgens mij heb je je punt nu al een keer of 10 gemaakt.

Marquis
03-01-2010, 14:25
Marquis: wij zorgen zelf ervoor dat we veel het onderwerp van de dag zijn, een goed mangement zorgt daarvoor. Een uitnodiging aan het adres van de panorama om mee te gaan naar Japan, of je schrijf artikelen, onderhoudt contacten met telegraaf en websites en andere media en zorgt voor diverse TV contracten.
Dat zie je inderdaad maar weinig "managers" doen.
Als ik het druk heb met het mangement (zie gedeeltenlijke taak beschrijving hierboven) dan heb ik niet eens tijd voor mix fight (helaas).
Dat ik hier post onder mijn eigen naam wil niet zeggen dat Ruts of Hyppolite niet op het forum te vinden zijn, velen doen dit onder een andere naam, vraag maar aan jesselaar!
Dat ik bv niet inga op veel van jouw jaloerse niet onderbouwde beschuldigingen is niet selectief gedaan maar gewoon omdat ik best wel medelijden heb met mensen zoals jij!
Het is een fluitje van een cent om je in het grote sprookjesbos te torpederen tot oetpenis van het jaar 2009(zal dat andere woord niet gebruiken, krijg ik misschien wel een ban)!
Maar dit is een van mijn goede voornemens voor 2010: ik heb ik mijzelf afgezworen om in kaboutertaal te spreken en probeer iedereen als mens te zien die zoekend is naar een levensweg, ik wens jouw ook veel wijsheid en liefde toe voor 2010!

beste wensen nog

Love and Peace



Bas ik stelde jou een vraag,.. gebruikt jouw vechter ja of nee ?

Dat is geen beschuldiging maar een vraag.

Trouwens een hele simpele vraag hoor overigens.

Richelieu
03-01-2010, 14:26
Kerel,

Ik was die morgen dronken, had een nachtje doorgetrokken, neusje vol je kent het wel :D

Ik werd door mike op de hoogte gehouden omtrent uitslagen.
Toen ik hoorde dat Melvin had gewonnen op KO, wilde ik grappig zijn had een thread aangemaakt en deze was na 8 minuten verwijderd.

Dus er was wel degelijk iemand aanwezig bij de PBP.
Richelieu en Garcia waren aanwezig.

Een van hun beide heeft mijn thread verwijderd.
Vervolgens krijg ik pas 4 uur later een ban

hoe leg je dit uit....

De topic is inderdaad verwijderd, maar zoals Justinian al aangaf hadden we meer te doen op oudejaardagsdag dan 24/7 de Dynamite show te volgen die veel te lang duurde. Mij ging het persoonlijk om de partij van Souwer - Masato die ik uiteindelijk niet eens live heb gezien omdat ik daarvoor al de uitslag wist. Het duurde nogal lang en heb voordat ik even ging wandelen en eten gekeken en daarna Micha geband zoals de regels voorschrijven. Anders dan veel andere hier had Micha daar begrip voor en heeft hij ook in een pm naar mij toe (de mod die hem heeft geband) het uitgelegd.

Micha heeft zijn excusses gemaakt en daarmee is voor mij in ieder geval de kous af. Wel vind ik het vrij grappig om te zien, dat zodra Micha of iemand anders die GG goed gezind is of een warm hart toedraagd n misstap maakt er behoorlijk wat mensen zijn die daar meteen op in moeten hakken. Het grappige daarvan is dat het juist de mensen zijn die nog niet zo lang geleden Mixfight.nl de rug toekeerden dit moeten doen. Hadden jullie ook niets anders te doen op oudejaarsdag dan 24/7 Mixfight checken?

Justinian
03-01-2010, 14:32
Is dit niet het bewijs, dat je het altijd voor GG/aanhangers opneemt?
Ik vergeet niet zo snel en het is mijn mening over hem en die mening is niet in 1 dag gevormd.
Je mening over zijn actie was in ieder geval erg snel gevormd en je hebt jouw mening zoals gezegd bijzonder vaak laten horen. Dat ik er nu een opmerking over maak wil niet zeggen dat ik het voor Micha opneem. Ik maak sec een opmerking over het feit dat ik vind dat jij een beetje aan het doordrammen bent. Wellicht vind je het vervelend dat ik deze mening ben toegedaan, maar ik neem in dit opzicht zeker geen blad voor de mond omdat mijn mening jou niet aan staat ;)

snip83
03-01-2010, 14:34
Zie het niet als 'er tussen springen' omdat ik in sommige gevallen een minder populair standpunt heb ;) Ik kom hier ook voor mijn plezier en ga graag in discussie. Zoals gezegd vind ik het wel jammer dat men nu een beetje doordraaft in de kritiek op Alistair, Bas Boon en Golden Glory. Aan het selectieve lezen waar Bas Boon van wordt beschuldigd door sommige leden, maakt een groot deel van deze leden zichzelf in deze ook schuldig.

Ik val Golden Glory zeer zeker niet aan....
Ik zelf heb 4 favoriete vechters, en 2 daarvan zijn een product van GG : Sylvana Pruymboom en Nieky Holzken.

Ik val Alistair aan omdat hij zichzelf meerdere malen voorschut zegt door te roepen dat hij Fedor wilt vechten, maar vervolgens tegen Sylverster Thompson en Fujita aantreed.
Dan roep je het over jezelf af dat mensen je aan gaan vallen.

Ik kan ook wel gaan roepen dat ik in augustus tegen Badr Hari wil vechten.
Is makkelijk gezegt, want er is in augustis helemaal geen K1 event.
Dus iedereen lacht me uit...

En precies hetzelfde gebeurt nu bij mister big mouth Overeem.
Niemand kan het met mij oneens zijn dat de situatie zoals die nu is zeer verdacht is.
Ik als forumworrior denk gewoon dat Ali flink aan het snoepen is geweest.
Het hele verhaal is uiterst verdacht, niet dan?


het hele verhaal omtrent meneer overeem klopt niet

ik zal zo even met een verhaal komen waarin ik wat probeer duidelijk te maken

Richelieu
03-01-2010, 14:37
In mijn ogen had Micha ook zijn spoiler kunnen editten, dit heeft hij nagelaten, het klopt dat er geen mods online waren op dat moment, dat had ik nl ff gecheckt.
Wel vind ik dat zijn excuses rijkelijk laat kwamen en hij heef ook pm's ontvangen van leden,ook daar heeft hij laat/niet op gereageerd.
Ik denk niet dat je voor andere leden kan bepalen welke site ze wel of niet kunnen bezoeken/checken, nogal irrelevant.

Lees nog even mijn bovenstaande reactie en kom dan nog een keer met een antwoord. Je begint imo ook een soort van drammerig gedrag te vertonen wat ons als mods op Mixfight.nl niet geheel vreemd is btw. Als het je hier niet bevalt waarom kom je dan hier nog?

Justinian
03-01-2010, 14:38
Ik val Golden Glory zeer zeker niet aan....
Ik zelf heb 4 favoriete vechters, en 2 daarvan zijn een product van GG : Sylvana Pruymboom en Nieky Holzken.

Ik val Alistair aan omdat hij zichzelf meerdere malen voorschut zegt door te roepen dat hij Fedor wilt vechten, maar vervolgens tegen Sylverster Thompson en Fujita aantreed.
Dan roep je het over jezelf af dat mensen je aan gaan vallen.

Ik kan ook wel gaan roepen dat ik in augustus tegen Badr Hari wil vechten.
Is makkelijk gezegt, want er is in augustis helemaal geen K1 event.
Dus iedereen lacht me uit...

En precies hetzelfde gebeurt nu bij mister big mouth Overeem.
Niemand kan het met mij oneens zijn dat de situatie zoals die nu is zeer verdacht is.
Ik als forumworrior denk gewoon dat Ali flink aan het snoepen is geweest.
Het hele verhaal is uiterst verdacht, niet dan?


het hele verhaal omtrent meneer overeem klopt niet

ik zal zo even met een verhaal komen waarin ik wat probeer duidelijk te maken
Begrijp me niet verkeerd, het staat je vrij om Overeem aan te vallen. Geen enkel probleem. Als je er een goede onderbouwing bij plaatst kan ik het zelfs wel waarderen. Waar ik wel moeite mee heb is het feit dat - en ik val in herhaling ;) - dat de laatste tijd ieder topic waarin de naam Alistair staat wordt aangegrepen om hem nog maar eens de grond in te stampen of. Het is nogal overdone als je het mij vraagt.

snip83
03-01-2010, 14:41
Omdat ik erop aandrong:thup:, tjah als ze micha een ban hadden gegeven en jou niet zouden ze waar gezichtsverlies lijden:blush:

nog zo`n ballendrager

Justinian
03-01-2010, 14:42
Sommige mensen hebben hier een positieve reputatie opgebouwd andere negatief, zie het maar als een optelsom.
Ik denk niet dat ik de laatste zal zijn, die verwijst naar Micha zijn spoiler.
Ben er in dit topic klaar mee, want het gaat hier over Alistair en zijn voornemen om in SF te vechten en eventueel tegen Fedor.
We moeten nu weer een aantal maanden afwachten of dit werkelijk gaat gebeuren.
@ Bas Boon, wanneer kan je ons een datum geven wanneer Alistair weer vecht in SF
Op naar de volgende topic?

Natuurlijk heeft de een meer positieve reputatie dan de ander, maar het begint een beetje sneu te worden wanneer je in ieder topic waarin deze persoon post dezelfde kritiek uit en je gram probeert te halen. Je kritiek was terecht, maar probeer het niet uit te melken. Maar goed, dat is mijn mening ;)

anoniem gg
03-01-2010, 14:42
Bas ik stelde jou een vraag,.. gebruikt jouw vechter ja of nee ?

Dat is geen beschuldiging maar een vraag.

Trouwens een hele simpele vraag hoor overigens.

GG heeft een hele hoop vechters en ik zie de vechters veelal alleen in het buitenland als ze daar vechten, ik woon zelf in Thailand!
Bij Nikko Sports in Eindhoven verkopen ze top mulitvitamine en proteine etc, ik geloof dat Alistair daar ook regelmatig zijn sportvoeding haalt.
Wat hij precies allemaal voor vitamine's en sportvoeding neemt weet ik niet, ik hou me met promotie bezig en management!
Ik hoop dat ik je vraag naar tevredeheid heb beantwoord!

Love and Peace

RamonaS
03-01-2010, 14:46
Het is nogal overdone als je het mij vraagt.

En dat is nog behoorlijk diplomatiek uitgedrukt! Zo vermoeiend die anti gg houding :sleep1:

Justinian
03-01-2010, 14:48
Ik was er klaar mee, en jij dramt er nog steeds over door?
Wel een erg makkelijke reactie om onder een vervelend onderwerp uit te komen, had je iets hoger ingeschat.

snip83
03-01-2010, 14:50
Het grappige daarvan is dat het juist de mensen zijn die nog niet zo lang geleden Mixfight.nl de rug toekeerden dit moeten doen.


Steekt het dat fc108 langzamerhand groter word?

Sommige leden van Mixfight zijn het gewoon zat dat jullie een neutraal standpunt in proberen te nemen, maar dat na elke post langzaam maar zeker steeds duidelijker word dat sommige mods duidelijk ballendragers zijn van GG.

De sfeer van MF is nagenoeg weg toen de leden van de harde kern (roy, Flipperetc.) hier vertrokken.

Je hebt nu alleen nog de nieuwkomers die zeggen wat ze willen en de ballendragers van GG



Hadden jullie ook niets anders te doen op oudejaarsdag dan 24/7 Mixfight checken?

Nee ik ben fulltime forumworrior

snip83
03-01-2010, 14:52
en het is ook niet erg als je GG ballendrager bent als je bij martijn traint :D

ik ben ballendrager van Mike passenier

anoniem gg
03-01-2010, 14:56
Ik val Golden Glory zeer zeker niet aan....
Ik zelf heb 4 favoriete vechters, en 2 daarvan zijn een product van GG : Sylvana Pruymboom en Nieky Holzken.

Ik val Alistair aan omdat hij zichzelf meerdere malen voorschut zegt door te roepen dat hij Fedor wilt vechten, maar vervolgens tegen Sylverster Thompson en Fujita aantreed.
Dan roep je het over jezelf af dat mensen je aan gaan vallen.

Ik kan ook wel gaan roepen dat ik in augustus tegen Badr Hari wil vechten.
Is makkelijk gezegt, want er is in augustis helemaal geen K1 event.
Dus iedereen lacht me uit...

En precies hetzelfde gebeurt nu bij mister big mouth Overeem.
Niemand kan het met mij oneens zijn dat de situatie zoals die nu is zeer verdacht is.
Ik als forumworrior denk gewoon dat Ali flink aan het snoepen is geweest.
Het hele verhaal is uiterst verdacht, niet dan?


het hele verhaal omtrent meneer overeem klopt niet

ik zal zo even met een verhaal komen waarin ik wat probeer duidelijk te maken

Wij hadden op NYE ook liever gevochten tegen Fedor in Japan, maar Fedor die heeft iets met M-1 en WAMMA en vecht nergens anders!
Nee hoor het verhaal is heel begrijpenlijk als je iets van prime time tv weet.
Ik zal het je uitleggen, prime time TV is zaterdag avond bijvoorbeeld tussen 9 en 11 uur s'avonds.
Het is een TV zender die bekend maak aan grote promotors wanneer deze zenders deze prime time slots hebben. Dus ben je als promotor aangewezen om dan te organiseren!
Die prime time uitzendingen trekken veel kijkers, de uitzending moet ook een bepaald aantal kijkers hebben anders gooien ze je van deze prime time uitzending af.
Prime time wil zeggen top reclame inkomsten, dat wil weer zeggen veel centen voor promotor die dure vechters daarmee kunnen betalen!
Alistair heeft het bovenverwachting goed gedaan bij de K-1 waardoor men hem een partij voor een goede financiele vergoeding aanbood op de Dynamite show en de eerste prime time show van K-1/Dream in het nieuwe seizoen 2010. Kun je het nog volgen?
Dat betekend dat Japanse TV heeft gezegd dat ze spoedig een datum bekend zal maken (eind maart begin april) Fuji TV en TBS laten altijd in de maand january het uitzendschema weten voor het hele jaar!
Dus hebben wij dit ten kennen gegeven aan Strikeforce die op hun beurt weer lieten weten dat CBS (amerikaanse prime time TV) een datum heeft in April! En zo is dat een beetje langs elkaar gelopen en om helemaal veilig te zijn zonder afzeggingen en weer tonnen idianen verhalen hebben we met strikeforce overlegt of we het in Mei of Juni konden doen en dit zijn ze met TV aan het kortsluiten!

Love and Peace

Justinian
03-01-2010, 14:56
Heb ik van jou geleerd, is nl iets wat jij altijd gebruikt, verder is het geen vervelend onderwerp,maar offtopic.
Ik kan niks verbeteren aan jouw capaciteiten qua inschatting, zal je zelf aan moeten werken,denk ik.
p.s. van mij mag je het laatste woord hebben hoor, daar geef ik niet zoveel om.
Fijn dat ik je nog iets heb kunnen leren. Hopelijk pak je volgende lessen ook zo voortvarend op.

Justinian
03-01-2010, 14:58
nu jij nog, aangezien je tig keer offtopic bent gegaan, foei voor een admin/eigenaar!:D
Sssst ik mocht het laatste woord hebben ;)

Richelieu
03-01-2010, 15:05
Steekt het dat fc108 langzamerhand groter word?

Sommige leden van Mixfight zijn het gewoon zat dat jullie een neutraal standpunt in proberen te nemen, maar dat na elke post langzaam maar zeker steeds duidelijker word dat sommige mods duidelijk ballendragers zijn van GG.

De sfeer van MF is nagenoeg weg toen de leden van de harde kern (roy, Flipperetc.) hier vertrokken.

Je hebt nu alleen nog de nieuwkomers die zeggen wat ze willen en de ballendragers van GG




Nee ik ben fulltime forumworrior

Als je nu weet waarover je zou praten zou het nog enigszins geloofwaardig zijn. FC108 draaide echt overuren tijdens de Pbp van Dynamite & UFC108, zo druk was het daar. :rolleyes:

snip83
03-01-2010, 15:07
Als je nu weet waarover je zou praten zou het nog enigszins geloofwaardig zijn. FC108 draaide echt overuren tijdens de Pbp van Dynamite & UFC108, zo druk was het daar. :rolleyes:

Jij bent wel heel makkelijk uit de tent te lokken he

Altijd stoer lopen lullen tegen mensen als zo offtopic gaan
en moet je kijken waar je zelf mee bezig ben

fc108 FTW

snip83
03-01-2010, 15:10
@ basboontje

ik probeer met jou niet meer in discussie te gaan
want je bent zwarte band ontwijken,
niet het ontwijken van stoten, maar het ontwijken van vragen

het enige wat wij forumworriars van jou vragen is een datum bassie

snip83
03-01-2010, 15:12
rich ben je ook even op fc108 aan het kijken of we het over je hebben:D

members only:D

Justinian
03-01-2010, 15:13
Jij bent wel heel makkelijk uit de tent te lokken he

Altijd stoer lopen lullen tegen mensen als zo offtopic gaan
en moet je kijken waar je zelf mee bezig ben

fc108 FTW
Ik denk dat een groot deel van de topic nu wel offtopic is geworden ;) Goed moment om weer ontopic gaan: 'Alistair Overeem: Fedor Emelianenko is my primary target in May / June'.

Wiseguy
03-01-2010, 15:36
Wat ik niet begrijp is dat Bas Boon doet alsof het een eer is voor Fedor om voor de Strike Force titel te mogen vechten tegen Alistair.
Vergeleken met Fedor is Alistair een nobody. In Amerika neemt niemand hem serieus omdat hij echte competitie zal ontwijken.
Als ik Alistair was zou ik de kans pakken om zsm tegen Fedor uit te komen. Als hij die wint is hij in 1 klap de beste HW van de wereld en dan heeft hij wel het recht om zulke eisen te stellen.

K-1sunstarr
03-01-2010, 15:41
Al had ik ook dit gevecht heel graag gezien, maar ik vrees dat het nooit zal plaats vinden.

El Bambino
03-01-2010, 15:45
Wat ik niet begrijp is dat Bas Boon doet alsof het een eer is voor Fedor om voor de Strike Force titel te mogen vechten tegen Alistair.
Vergeleken met Fedor is Alistair een nobody. In Amerika neemt niemand hem serieus omdat hij echte competitie zal ontwijken.
Als ik Alistair was zou ik de kans pakken om zsm tegen Fedor uit te komen. Als hij die wint is hij in 1 klap de beste HW van de wereld en dan heeft hij wel het recht om zulke eisen te stellen.

Dat komt omdat die Bas in zijn eigen wereldje leeft en de werkelijkheid niet onder ogen wilt zien. In de echte wereld is Fedor de Champ, Ali moet trots op zijn om tegen fedor te vechten en alle fans en alle media komen voor Fedor en niet voor Ali, in de echte wereld :thup:

jesselaar
03-01-2010, 16:17
Begrijp jij niet dat Fedor helemaal niet goed verkoopt als rus en dat ze daar in de USA niet op een rus wachten? Begrijp je nu nog niet dat de bedragen die jullie vragen voor iemand die niet goed in de commercie ligt met een Russische nationaliteit in Amerika, alleen maar tot enorme financiele verliezen heeft geleden?
Ik schreef ook dat ik uitleg gaf aan een aantal van die forumwarriors.
Misschien de winnaar van Werdrum en Fedor tegen Alistair Overeem de regerend strikeforce kampioen? natuurlijk hoeft Fedor niet te wachten op Overeem als hij kan vechten (hij vecht al zo weinig) moet hij het zeker doen, leuke partij tussen hem en Werdrum!
Strikeforce is een Amerikaanse organisatie waar Alistair zwaargewicht kampioen van is, waar jullie recentenlijk maar wat graag een M-1 Global Co Promotie label op plakte!
Alistair is populairder als jij denk in de USA en er zijn manieren zoals ik al eerder aangaf om deze populariteit nog meer te laten stijgen om er wel een top PPV van te maken!
En dat is met name omdat die Amerikanen willen zien hoe die rus verliest!
Fedor hoeft helemaal niets, als hij de zwaargewicht kampioen van Strikeforce wil worden moet hij Alistair verslaan. Diezelfde strikeforce waar jullie je M-1 label op hebben geplakt!
Blijkbaar hecht M-1 er dus wel waarde aan strikeforce of misschien wordt het gewoon beschouwd als de volgende melk koe, die M-1 probeert te manipuleren en leeg te melken?
Wij hoeven ook niet tegen Fedor te vechten in de USA, dat mag ook in Japan of elders (hier hebben wij al diverse malen in Japan om gevraagd), wij zijn klaar voor elke tegenstander!
En we gaan Fedor niet uit de weg ook niet in Amerika!

Zit een organisatie te wachten op een vechter die nog maar een of twee keer vecht?
Alistair spreekt goed engels?
Alistair ziet er goed uit!
Alistair is jong!
Alistair is wereldwijd bekender!
Alistair heeft een attractieve vechtstijl!
Alistair heeft een derde plaats gehaalt bij de K-1 WGP in 2009!
Alistair is European ADDC kampioen grappling!
Alistair heeft Victor Belfort verslagen in Japan en America!
Alistair heeft de zwaargewicht tietel in America van strikeforce veroverd!
Alistair zal in 2010 ook in amerikaanse speelfilms spelen!
Alistair vecht veel!
Alistair heeft een top mangement!


bas check de kijkcijfers in rusland,usa,azie aangeboden als fedor vs rogers
was mega .
bas de naam van fedor is wereldwijd zo ontzettend gegroeid. Heel veel sponsors , under armer , nike , tapout , Ruca , Lukoil , Metal invest russia,
staan te trappelen om als sponsor voor deze Rus in te mogen stappen.
Dit komt misschien door het management. In rusland is de man al een nationale bekendheid. zie ontvangst fedor na terugkomst uit USA. Neemt monsterlijke vormen aan.

Fedor is bereid om tegen iedereen te vechten. Hij staat bekend als die genen die alles aanneemt. Een ding is voor deze man wel van essentieel belang. Hij vecht allang niet meer voor het geld. Zijn kostje is allang gekocht . Zo kreeg hij van een voor jullie anonieme sponsor een sportcentrum cadeau van 12.000.000$.
Hij is vaste gast aan tafel bij Putin en geniet een sterren status in rusland.(150.000.000)
Fedor heeft nog strike force nodig nog allistar om zijn erkenning te krijgen.
Hij is "fedorable" of zijn vechtstijl zal als fedorisme door het leven gaan.
Hij behoort tot de grote der aarde op het gebied van de vechtsport.
Het is niet eens wat hij zelf wil , maar wat de mensen er van maken.
CBS , Showtime , HD net staat te trappelen om docu s met de man.

Fedor heeft dan wel geen k1 resultaten , maar is meervoudig sambo kampioen en heeft deel genomen aan e.k judo.

Fedor zal nooit k 1 vechten , hij is de top in MMA. Dat Fedor wel degelijk tegen top strikers kan vechten heeft hij meerdere malen bewezen. Mirco was daar het grootste voorbeeld van.

Fedor is de enige die ongeslagen is. Doe je best bas. Allister zal nooit een Fedor worden.
Qua persoonlijkheid , uitstraling en vechter. Je probeert appels met peren te vergelijken.

Fedor speelt al in films , en dat doet hij niet meer. Hij is vechter en spreekt goed ........... alleen niet met jou en de rest.

lekker verstandig veel vechten. brand lekker je mannen op of geef ze koekkies.
Bas iedereen een een eigen manier van omgang met de vechters.
Fedor vereist deze omgang.
love $ peace.

jesselaar
03-01-2010, 16:22
Wij hadden op NYE ook liever gevochten tegen Fedor in Japan, maar Fedor die heeft iets met M-1 en WAMMA en vecht nergens anders!
Nee hoor het verhaal is heel begrijpenlijk als je iets van prime time tv weet.
Ik zal het je uitleggen, prime time TV is zaterdag avond bijvoorbeeld tussen 9 en 11 uur s'avonds.
Het is een TV zender die bekend maak aan grote promotors wanneer deze zenders deze prime time slots hebben. Dus ben je als promotor aangewezen om dan te organiseren!
Die prime time uitzendingen trekken veel kijkers, de uitzending moet ook een bepaald aantal kijkers hebben anders gooien ze je van deze prime time uitzending af.
Prime time wil zeggen top reclame inkomsten, dat wil weer zeggen veel centen voor promotor die dure vechters daarmee kunnen betalen!
Alistair heeft het bovenverwachting goed gedaan bij de K-1 waardoor men hem een partij voor een goede financiele vergoeding aanbood op de Dynamite show en de eerste prime time show van K-1/Dream in het nieuwe seizoen 2010. Kun je het nog volgen?
Dat betekend dat Japanse TV heeft gezegd dat ze spoedig een datum bekend zal maken (eind maart begin april) Fuji TV en TBS laten altijd in de maand january het uitzendschema weten voor het hele jaar!
Dus hebben wij dit ten kennen gegeven aan Strikeforce die op hun beurt weer lieten weten dat CBS (amerikaanse prime time TV) een datum heeft in April! En zo is dat een beetje langs elkaar gelopen en om helemaal veilig te zijn zonder afzeggingen en weer tonnen idianen verhalen hebben we met strikeforce overlegt of we het in Mei of Juni konden doen en dit zijn ze met TV aan het kortsluiten!

Love and Peace
bas zo groot is de omzet niet in japan het hangt aan een zijden draadje

love $ peace

adenane
03-01-2010, 16:44
@ Bas: Als je nou eens een andere vechter in maart laat vechten uit de GG stal. Dat heb je het afgelopen jaar met Saki/Karaev/Die Faust/Kharitinov ook gedaan. Dan wissel je die toch gewoon om voor Overeem en laat je hun K1 vechten en Overeem in maart of april tegen Fedor. En dan in juni, juli in Japan een K1 partij (mits Fedor genoeg van je jongen heel laat en niet meer door een rietje hoeft te eten)!

En ik las ergens dat je Fedor tegen Feitosa, Ghita en Spong wilde laten vechten en niet tegen Aerts, Hari en Bonjasky. Je jongen heeft ook van Hari en Bonjasky verloren ;), dus ik zou dat maar niet te hard van de daken schreeuwen! En ik wil Overeem wel tegen Ghita zien, kan hij mooi Sergei vragen of het nuttig is of niet (lees: retorische vraag!) om de low-kicks te blokken!

wrestler_nl
03-01-2010, 19:32
Wat ik niet begrijp is dat Bas Boon doet alsof het een eer is voor Fedor om voor de Strike Force titel te mogen vechten tegen Alistair.
Vergeleken met Fedor is Alistair een nobody. In Amerika neemt niemand hem serieus omdat hij echte competitie zal ontwijken.
Als ik Alistair was zou ik de kans pakken om zsm tegen Fedor uit te komen. Als hij die wint is hij in 1 klap de beste HW van de wereld en dan heeft hij wel het recht om zulke eisen te stellen.

Precies. Vergeleken met Fedor is Overeem een roids gebruikende douchebag die echte Competitie uit de weg gaat & sommige mensen denken dat hij een top 10 vechter is omdat hij vaak vecht en fedor niet maar mensen vergeten waar Fedor tegen vecht vergeleken met Overeem's tegenstanders. Ik heb het hier alleen over MMA,want daar gaat de topic nou eenmaal over.

wrestler_nl
03-01-2010, 23:39
Zit een organisatie te wachten op een vechter die nog maar een of twee keer vecht?
Alistair spreekt goed engels?
Alistair ziet er goed uit!
Alistair is jong!
Alistair is wereldwijd bekender!
Alistair heeft een attractieve vechtstijl!
Alistair heeft een derde plaats gehaalt bij de K-1 WGP in 2009!
Alistair is European ADDC kampioen grappling!
Alistair heeft Victor Belfort verslagen in Japan en America!
Alistair heeft de zwaargewicht tietel in America van strikeforce veroverd!
Alistair zal in 2010 ook in amerikaanse speelfilms spelen!
Alistair vecht veel!
Alistair heeft een top mangement!

Fedor spreekt ook redelijk engels (zie filmpje met randy couture)
Over Alistair's uiterlijk zal ik helemaal niet beginnen;)
Fedor is ook niet zo oud,33, maar 4 jaartjes ouder dan Alistair
Fedor heeft een SUPER mooie vechtstijl
Fedor = 7x Russian champ Sambo ...1x Brons
4x Wereldkampioenschap GOUD.....1x Brons
1x goud Judo Sambo Russian champ.....1 x Brons
Verder heeft Fedor de WGP pride 2004 gewonnen & is hij de former Pride HW champ & de current Wamma champ
Verder heeft hij Arlovski,Sylvia,Rogers,Big Nog(2x),CroCop,Lindland,Hunt,Coleman(2x),Herring,S chilt,Randleman,Choi,Babalu Sobral en Fujita verslagen.
Fedor vecht misschien niet zo vaak,maar hij vecht alleen tegen TOP competitie.

Ik zou niet weten waarom je denkt dat Fedor geen PPV verkoopt in de USA & dat je nog durft te zeggen dat Overeem bekender is dan Fedor, dat zegt mij genoeg over hoe serieus ik jou moet nemen

snip83
03-01-2010, 23:41
Fedor spreekt ook redelijk engels (zie filmpje met randy couture)
Over Alistair's uiterlijk zal ik helemaal niet beginnen;)
Fedor is ook niet zo oud,33, maar 4 jaartjes ouder dan Alistair
Fedor heeft een SUPER mooie vechtstijl
Fedor = 7x Russian champ Sambo ...1x Brons
4x Wereldkampioenschap GOUD.....1x Brons
1x goud Judo Sambo Russian champ.....1 x Brons
Verder heeft Fedor de WGP pride 2004 gewonnen & is hij de former Pride HW champ & de current Wamma champ
Verder heeft hij Arlovski,Sylvia,Rogers,Big Nog(2x),CroCop,Lindland,Hunt,Coleman(2x),Herring,S chilt,Randleman,Choi,Babalu Sobral en Fujita verslagen.
Fedor vecht misschien niet zo vaak,maar hij vecht alleen tegen TOP competitie.


Amen

Pernik
04-01-2010, 01:02
Alistair is wereldwijd bekender!


Ik geloof er helemaal niets van dat Alistair wereldwijd bekender is dan Fedor.

dietrik
04-01-2010, 01:09
BB is dan ook een funposter.

anoniem gg
04-01-2010, 02:31
bas check de kijkcijfers in rusland,usa,azie aangeboden als fedor vs rogers
was mega .
bas de naam van fedor is wereldwijd zo ontzettend gegroeid. Heel veel sponsors , under armer , nike , tapout , Ruca , Lukoil , Metal invest russia,
staan te trappelen om als sponsor voor deze Rus in te mogen stappen.
Dit komt misschien door het management. In rusland is de man al een nationale bekendheid. zie ontvangst fedor na terugkomst uit USA. Neemt monsterlijke vormen aan.

Fedor is bereid om tegen iedereen te vechten. Hij staat bekend als die genen die alles aanneemt. Een ding is voor deze man wel van essentieel belang. Hij vecht allang niet meer voor het geld. Zijn kostje is allang gekocht . Zo kreeg hij van een voor jullie anonieme sponsor een sportcentrum cadeau van 12.000.000$.
Hij is vaste gast aan tafel bij Putin en geniet een sterren status in rusland.(150.000.000)
Fedor heeft nog strike force nodig nog allistar om zijn erkenning te krijgen.
Hij is "fedorable" of zijn vechtstijl zal als fedorisme door het leven gaan.
Hij behoort tot de grote der aarde op het gebied van de vechtsport.
Het is niet eens wat hij zelf wil , maar wat de mensen er van maken.
CBS , Showtime , HD net staat te trappelen om docu s met de man.

Fedor heeft dan wel geen k1 resultaten , maar is meervoudig sambo kampioen en heeft deel genomen aan e.k judo.

Fedor zal nooit k 1 vechten , hij is de top in MMA. Dat Fedor wel degelijk tegen top strikers kan vechten heeft hij meerdere malen bewezen. Mirco was daar het grootste voorbeeld van.

Fedor is de enige die ongeslagen is. Doe je best bas. Allister zal nooit een Fedor worden.
Qua persoonlijkheid , uitstraling en vechter. Je probeert appels met peren te vergelijken.

Fedor speelt al in films , en dat doet hij niet meer. Hij is vechter en spreekt goed ........... alleen niet met jou en de rest.

lekker verstandig veel vechten. brand lekker je mannen op of geef ze koekkies.
Bas iedereen een een eigen manier van omgang met de vechters.
Fedor vereist deze omgang.
love $ peace.

Fedor vereist deze omgang?
Je was er niet eens bij toen GG Fedor bracht naar Bom BAYE in 2003? Je was er niet eens bij toen het GG was die voorstelde om wedstrijd per wedstrijd als contract af te sluiten voor Fedor, daar begonnen ook de problemen met Pride omdat GG niet wilden ingaan op een of twee jarige contracten (leuk trouwens die grote giften aan Fedor, keep um coming, we zullen ze op het lijstje erbij schrijven). Zelf kan je niet eens naar de USA, dus waar heb jij al die geruchten vandaan dat hij daar zo populair zou zijn?
Het werdt ook wel eens tijd dat er een aantal sponsoren kwamen na al de prestaties van Fedor.
Ik reken Mirko Cro Cop niet tot K-1 elite in die tijd dat hij tegen Fedor vocht, hij was overigens flink toegetakeld na afloop van die wedstrijd!
Dat Fedor stille aanbidders heeft die met miljoenen smijten is leuk voor Fedor, vandaar ook die vele vacanties en weinig vechten, dat verklaart een hoop!
En natuurlijk niet naar de UFC gaan maar vechten tegen tegenstanders die eruit liggen kwa contract bij de UFC!
Fedor heeft zeker strikeforce nodig want aflliction en bodog gingen failliet met belabberde PPV cijfers met Fedor, ook Pride bakte er niks van met Fedor's PPV nummers in America. vergeleken de UFC zaten ze op minder dan een tiende!!!!!
Het is pas recentelijk door CBS en Russische NTV dat deze populariteit heeft toegenomen, dat is kwa management in mijn ogen slecht werk na 5 jaren met een ongeslagen kampioen! Maar een top prestatie van Strikeforce om CBS en Showtime aanboord te krijgen (dat was al voor jullie komst)!
Sambo is leuk maar ik ken die namen niet die meedoen, als je na een partij al een derde of tweede plaats heb in de zwaargewicht klasse bij Sambo (met 200 man publiek waarvan merendeel coaches, klink het als de zuid nederlandse kampioenschappen TKD met drie zwaargewichten)!
Overigens was de voorzitter van die Sambo vereniging de HR. Pogodin de voormalige manager van Fedor!
Dat neemt niet weg dat Fedor een waardig Pride Kampioen was en dat het GG managment ook wel brood zag in hem toen M-1 Global nog niet eens bestond en het was dus ook het GG management die zijn salaris verviervoudigde en Fedor op de goede weg bracht!
Ik wist niet dat koekies geven, vechters opbranden? En als jij Peter Aerts, Badr Hari, Teixera koekies vindt? Bij K-1 zijn tenminste veel meer deelnemers aan het toernooi dan bij dat Sambo gedoe! En ook wordt het in 150 landen uitgezonden!
In Japan heeft zelfs de UFC geen goeie TV deal en M-1 al helemaal niet, er is geen hond die dat kent!
En over omzet in Japan, die 46000+ gasten die er zaten in de grote saitama superarena met NYE waren allemaal "genodigden" en de kijkcijfers bij de K-1 een 15.8 met 19.8 in de peak was Fuji TV zeer over te spreken (toernooi zonder een Jappaner)!

Maar jij bent zo een "goede manager" laat eens weten buiten Rusland en CBS hoeveel meer landen Fedor vs Rogers te zien is geweest, vergeleken bv de 150 landen waar de k-1 wordt uitgezonden?
Alistair Overeem kon op Dusseldorf airport niet een rustig zitten of in Thailand rustig rondlopen, is dat bij Fedor ook het geval?
Fedor speelt niet meer in films omdat hij geen uitstraling heeft iets wat bv Quinton Jackson wel heeft, daarom speelt Quinton nu ook in een 100 miljoen dollar film!
Dat neemt niet weg dat Fedor een groot kampioen is en heeft inderdaad geweldig gepresteerd, maar nu is het tijd voor Alistair Overeem.
En natuurlijk ziet het management van M-1 Global Gary Goodridge als een groot kampioen om tegen Gerard Mushashi te vechten op NYE in Japan?
Alistair is de strikeforce kampioen waar jullie zijn binnegerold met je M-1 Global co gedoe en Alistair is de regerend kampioen, dus zal Fedor tegen Alistair moeten vechten om de tietel, dus geen WAMMA goede of M-1 Global manipulatie gezeik, gewoon knokken voor de strikeforcetietel en dan zien wie de sterkste is. Wij met GG en Alistair verheugen ons op de partij, we zijn er klaar om Fedor zijn eerste nederlaag te bezorgen!

Love and Peace

anoniem gg
04-01-2010, 02:51
@ Bas: Als je nou eens een andere vechter in maart laat vechten uit de GG stal. Dat heb je het afgelopen jaar met Saki/Karaev/Die Faust/Kharitinov ook gedaan. Dan wissel je die toch gewoon om voor Overeem en laat je hun K1 vechten en Overeem in maart of april tegen Fedor. En dan in juni, juli in Japan een K1 partij (mits Fedor genoeg van je jongen heel laat en niet meer door een rietje hoeft te eten)!

En ik las ergens dat je Fedor tegen Feitosa, Ghita en Spong wilde laten vechten en niet tegen Aerts, Hari en Bonjasky. Je jongen heeft ook van Hari en Bonjasky verloren ;), dus ik zou dat maar niet te hard van de daken schreeuwen! En ik wil Overeem wel tegen Ghita zien, kan hij mooi Sergei vragen of het nuttig is of niet (lees: retorische vraag!) om de low-kicks te blokken!

Je schrijft het op een nette manier dus zal ik ook een normale uitleg geven en niet degenererend doen!
Als wij een deal hebben met de K-1 om eind maart april 2010 te vechten en ik ga vechters omwisselen, hoe moet ik dat aan de K-1 verklaren? Alistair was ziek, had een blessure? Maar hij vecht wel in America rond diezelfde tijd want daar heeft hij minder last van zijn blessure/ziekte of reden om niet te vechten?
Als die Faust gebleseerd is probeer in natuurlijk een andere vechter van GG te plaatsen, zo ook het geval met Saki en Karaev

De beste wensen nog

Love and Peace

Nu heb ik weer genoeg rust gehad twee dagen in 2010 en ga ik weer aan het werk!
het beste aan alle mixfight leden en andere vechstportboefenaars!

anoniem gg
04-01-2010, 03:06
En dit is waarom Alistair "The Reem" Overeem Fedor zijn eerste nederlaag zal bezorgen!

http://www.youtube.com/watch?v=5nxXbCz1SAM&feature=player_embedded

KayOne
04-01-2010, 03:15
http://i37.tinypic.com/2hxvlvp.jpg

jesselaar
04-01-2010, 05:41
Fedor vereist deze omgang?
Je was er niet eens bij toen GG Fedor bracht naar Bom BAYE in 2003? Je was er niet eens bij toen het GG was die voorstelde om wedstrijd per wedstrijd als contract af te sluiten voor Fedor, daar begonnen ook de problemen met Pride omdat GG niet wilden ingaan op een of twee jarige contracten (leuk trouwens die grote giften aan Fedor, keep um coming, we zullen ze op het lijstje erbij schrijven). Zelf kan je niet eens naar de USA, dus waar heb jij al die geruchten vandaan dat hij daar zo populair zou zijn?
Het werdt ook wel eens tijd dat er een aantal sponsoren kwamen na al de prestaties van Fedor.
Ik reken Mirko Cro Cop niet tot K-1 elite in die tijd dat hij tegen Fedor vocht, hij was overigens flink toegetakeld na afloop van die wedstrijd!
Dat Fedor stille aanbidders heeft die met miljoenen smijten is leuk voor Fedor, vandaar ook die vele vacanties en weinig vechten, dat verklaart een hoop!
En natuurlijk niet naar de UFC gaan maar vechten tegen tegenstanders die eruit liggen kwa contract bij de UFC!
Fedor heeft zeker strikeforce nodig want aflliction en bodog gingen failliet met belabberde PPV cijfers met Fedor, ook Pride bakte er niks van met Fedor's PPV nummers in America. vergeleken de UFC zaten ze op minder dan een tiende!!!!!
Het is pas recentelijk door CBS en Russische NTV dat deze populariteit heeft toegenomen, dat is kwa management in mijn ogen slecht werk na 5 jaren met een ongeslagen kampioen! Maar een top prestatie van Strikeforce om CBS en Showtime aanboord te krijgen (dat was al voor jullie komst)!
Sambo is leuk maar ik ken die namen niet die meedoen, als je na een partij al een derde of tweede plaats heb in de zwaargewicht klasse bij Sambo (met 200 man publiek waarvan merendeel coaches, klink het als de zuid nederlandse kampioenschappen TKD met drie zwaargewichten)!
Overigens was de voorzitter van die Sambo vereniging de HR. Pogodin de voormalige manager van Fedor!
Dat neemt niet weg dat Fedor een waardig Pride Kampioen was en dat het GG managment ook wel brood zag in hem toen M-1 Global nog niet eens bestond en het was dus ook het GG management die zijn salaris verviervoudigde en Fedor op de goede weg bracht!
Ik wist niet dat koekies geven, vechters opbranden? En als jij Peter Aerts, Badr Hari, Teixera koekies vindt? Bij K-1 zijn tenminste veel meer deelnemers aan het toernooi dan bij dat Sambo gedoe! En ook wordt het in 150 landen uitgezonden!
In Japan heeft zelfs de UFC geen goeie TV deal en M-1 al helemaal niet, er is geen hond die dat kent!
En over omzet in Japan, die 46000+ gasten die er zaten in de grote saitama superarena met NYE waren allemaal "genodigden" en de kijkcijfers bij de K-1 een 15.8 met 19.8 in de peak was Fuji TV zeer over te spreken (toernooi zonder een Jappaner)!

Maar jij bent zo een "goede manager" laat eens weten buiten Rusland en CBS hoeveel meer landen Fedor vs Rogers te zien is geweest, vergeleken bv de 150 landen waar de k-1 wordt uitgezonden?
Alistair Overeem kon op Dusseldorf airport niet een rustig zitten of in Thailand rustig rondlopen, is dat bij Fedor ook het geval?
Fedor speelt niet meer in films omdat hij geen uitstraling heeft iets wat bv Quinton Jackson wel heeft, daarom speelt Quinton nu ook in een 100 miljoen dollar film!
Dat neemt niet weg dat Fedor een groot kampioen is en heeft inderdaad geweldig gepresteerd, maar nu is het tijd voor Alistair Overeem.
En natuurlijk ziet het management van M-1 Global Gary Goodridge als een groot kampioen om tegen Gerard Mushashi te vechten op NYE in Japan?
Alistair is de strikeforce kampioen waar jullie zijn binnegerold met je M-1 Global co gedoe en Alistair is de regerend kampioen, dus zal Fedor tegen Alistair moeten vechten om de tietel, dus geen WAMMA goede of M-1 Global manipulatie gezeik, gewoon knokken voor de strikeforcetietel en dan zien wie de sterkste is. Wij met GG en Alistair verheugen ons op de partij, we zijn er klaar om Fedor zijn eerste nederlaag te bezorgen!

Love and Peace


bas jij was er niet bij toen apy en ik vadim,s kaartje gaven en hem zo in vadim,s team onderbrachten .
vadim heeft de rest gedaan en in mijn ogen kon het niet beter (fedor sprak toen nog geen engels namelijk) .
hoop doet leven ,kan je rekenen?reken er maar .... op.
love $ peace
p.s gegard heeft voor het eerst een cadeau gekregen goh goh ,hoeveel koekies eet jij per jaar .(die hoeft over een jaar ook niet meer zo veel te vechten)
laterssssssss

snip83
04-01-2010, 07:10
Wij met GG en Alistair verheugen ons op de partij, we zijn er klaar om Fedor zijn eerste nederlaag te bezorgen!

Love and Peace

je hebt gelijk bas

geef ons een datum!!!!!!!

Marquis
04-01-2010, 07:48
Zijn jullie nog steeds druk aan het discussiren. hahaha

Beter laten jullie het zoals het is en wacht gewoon een paar maanden af en dan wie weet kunnen we onze gelijk halen. Op dit moment heeft de discussie geen zin meer. Dus ff afwachten of Alistair en zijn management hun praatjes waar gaan maken of vallen ze door de mand omdat ze helemaal geen intentie hebben om tegen Fedor te vechten.

Time will tell

snip83
04-01-2010, 07:50
Zijn jullie nog steeds druk aan het discussiren. hahaha

Beter laten jullie het zoals het is en wacht gewoon over een paar maanden af en dan kunnen we onze gelijk halen. Op dit moment heeft de discussie geen zin meer. ff afwachten of Alistair en zijn management hun praatjes waar kan maken of vallen ze door de mand omdat ze helemaal geen intentie hebben om tegen Fedor te vechten.

Time will tell

Heb er in een andere thread even een poll aan gekoppeld

ben wel benieuwd wie die onzin nog gelooft die BB en Ali uitkramen

Marquis
04-01-2010, 07:59
Het is gewoon jammer dat zo een talentvolle vechter met zoveel potentie liever zijn schoorsteen goed laat roken dmv alleen tegen tussengerechtjes te vechten en het echte vlees laat staan. Ik denk dat niemand ook wat tegen hem heeft hoor als persoon maar als liefhebber van de sport worden wij gewoon in de maling genomen.

En dat begrijpt meerendeel van de GG groupies hier niet.

snip83
04-01-2010, 08:10
En dat begrijpt meerendeel van de GG groupies hier niet.

Precies het overgrote deel hier op MF heeft een geel rokde bril op

Justinian
04-01-2010, 08:37
Precies het overgrote deel hier op MF heeft een geel rokde bril op
Met alle respect, maar als ik kijk wat er de laatste tijd allemaal over Golden Glory (en Alistair in het bijzonder) wordt gepost, dan krijg ik niet de indruk dat 'het overgrote deel een geel/rode bril op heeft'. In tegendeel, ik heb de indruk dat 'het overgrote deel een haat-bril op heeft' ;) Hierdoor word je een beetje blind voor de argumenten die Bas Boon geeft. Zoals ik eerder al schreef; ik ben het regelmatig oneens met Bas Boon en de wijze waarop hij post past mijns inziens niet altijd bij een manager van zijn kaliber. In deze thread vind ik echter dat hij een aantal posts maakt waarin hij steekhoudende argumenten geeft.

micha
04-01-2010, 09:11
Precies het overgrote deel hier op MF heeft een geel rokde bril op

:eek:



volgens mij lees je alleen je eigen posts. alles wat naar GG ruikt wordt hier afgemaakt :(

snip83
04-01-2010, 09:14
:eek:



volgens mij lees je alleen je eigen posts. alles wat naar GG ruikt wordt hier afgemaakt :(

Met alle respect Misha

Maar in de ballendragersverkiezing sta jij toch echt met stip op nr1

posts van jou zijn geen eens boeiend om te lezen

9 van de 10 posts zijn warrrrr gg e.d.

snip83
04-01-2010, 09:17
Met alle respect, maar als ik kijk wat er de laatste tijd allemaal over Golden Glory (en Alistair in het bijzonder) wordt gepost, dan krijg ik niet de indruk dat 'het overgrote deel een geel/rode bril op heeft'. In tegendeel, ik heb de indruk dat 'het overgrote deel een haat-bril op heeft' ;) Hierdoor word je een beetje blind voor de argumenten die Bas Boon geeft. Zoals ik eerder al schreef; ik ben het regelmatig oneens met Bas Boon en de wijze waarop hij post past mijns inziens niet altijd bij een manager van zijn kaliber. In deze thread vind ik echter dat hij een aantal posts maakt waarin hij steekhoudende argumenten geeft.

Speelt GG dit zelf niet een klein beetje zelf in de hand?
Moet ik mijn vraag nu WEER gaan stellen?
Wat heeft Ali. waar gemaakt in de HW MMA?

Als er maar elke keer dingen geroepen worden vanuit GG en er word niks klaar gemaakt dan krijg je vanzelf dat er mensen een anti GG houding an gaan nemen.

Overigens heb ik op de vechter Alistair niks aan te merken.
Zijn partijen zijn altijd spectakel.
Maar met loze woorden en een manager die als een clown manifesteert op MF krijg je dit ja

Marquis
04-01-2010, 09:21
:eek:



volgens mij lees je alleen je eigen posts. alles wat naar GG ruikt wordt hier afgemaakt :(



Ik denk dat jullie dat aan jullie zelf te danken hebben...volgens mij heeft niemand wat tegen de vechters van GG.

Maar MF leden waaronder jij,Jamila en BB hebben met jullie populaire gedoe zelf karaktermoord gepleegd en antipathie gecreerd jegens GG.

Het had zo anders kunnen zijn als jullie de andere accounts op een andre manier hadden benadert met jullie LIEFDE voor GG.

Justinian
04-01-2010, 09:22
Speelt GG dit zelf niet een klein beetje zelf in de hand?
Moet ik mijn vraag nu WEER gaan stellen?
Wat heeft Ali. waar gemaakt in de HW MMA?
Heel simpel, hij is op dit moment de Strikeforce heavyweight kampioen en dat is de organisatie waarvoor ook Fedor vecht. Daar kun je van vinden wat je wil, maar dat is nu eenmaal een feit. Dan kun je het vervolgens (weer) uitgebreid gaan hebben over de reden waarom de titel al zo lang niet is verdedigd en twijfel zaaien over de intenties van Golden Glory. In dat geval wil ik je toch echt aanraden om de posts van Bas Boon nog eens te lezen. Ik ben van mening dat hij in deze thread serieus is in gegaan op de vragen hieromtrent en ik vind dat het aannemelijk klinkt.

micha
04-01-2010, 09:23
aan de kijkcijfers en contracten ligt het dus niet. iedereen loopt hier Alistair af te zeiken en dat ligt aan mij?

snip83
04-01-2010, 09:26
aan de kijkcijfers en contracten ligt het dus niet. iedereen loopt hier Alistair af te zeiken en dat ligt aan mij?

Je snapt het echt niet waarom een deel hier loopt te `zeiken` he?

Marquis
04-01-2010, 09:29
aan de kijkcijfers en contracten ligt het dus niet. iedereen loopt hier Alistair af te zeiken en dat ligt aan mij?



Volgens mij kan jij al jouw (en die van Jamila) posts terug lezen op MF.. Lees ze ff terug en concludeer of jij jezelf en GG er populairder op hebt gemaakt in positieve zin bij de MF leden.

Irishrover
04-01-2010, 09:29
Heel simpel, hij is op dit moment de Strikeforce heavyweight kampioen en dat is de organisatie waarvoor ook Fedor vecht. Daar kun je van vinden wat je wil, maar dat is nu eenmaal een feit. Dan kun je het vervolgens (weer) uitgebreid gaan hebben over de reden waarom de titel al zo lang niet is verdedigd en twijfel zaaien over de intenties van Golden Glory. In dat geval wil ik je toch echt aanraden om de posts van Bas Boon nog eens te lezen. Ik ben van mening dat hij in deze thread serieus is in gegaan op de vragen hieromtrent en ik vind dat het aannemelijk klinkt.

Dan komt de discussie weer, tegen wie hij nou echt gevochten als het gaat om high level fighters? Want dat is wat snip je vraagt.

De belt heeft hij al een aantal jaren, niet verdedigd om zijn eigen redenen.
Daar kun je ook weer uren over discussiren.

Vandaar dat ik zeg: We zullen zien of hij in June tegenover Fedor staat.

snip83
04-01-2010, 09:32
aannemelijk .
aannames :D?


Ik snap ook heel goed jouw standpunt, en waardeer je duidelijke onderbouwingen altijd, maar dat terzijde.
Dat Alistair de belt in zijn bezit heeft is mooi voor hem, maar mijns inziens had hij allang gestripped moeten worden.
Het schiet idd niet op om het weer over het hele verleden te gaan hebben, maar ik zit toch echt nog met n ding in mijn maag.

Toen melvin manhoef zijn scheenbeen open trapte stond er een uur later al een foto online waarop te zien was dat melvin een blessure had.
Dit gaat slechts om een `schrammetje` vergeleken met de blessure die Alistair schijnbaar heeft gehad.

Alistair Overeem, Bas Boon en de hele nut huggende aanhang van GG kunnen in 1 klap iedereen de mond snoeren door een foto van Alistairs hand online te plaatsen.....

Waarom is dat nog niet gebeurt,
als het allemaal waar is wat er gebeurt, geef er dan ook blijk van, druk de indianenverhalen dan direct de kop in.

Wat ik hiermee probeer duidelijk te maken is dat GG zichzelf in deze positie heeft gebracht en nu in de slachtoffer rol kruipen

Marquis
04-01-2010, 09:38
aannames :D?


Ik snap ook heel goed jouw standpunt, en waardeer je duidelijke onderbouwingen altijd, maar dat terzijde.
Dat Alistair de belt in zijn bezit heeft is mooi voor hem, maar mijns inziens had hij allang gestripped moeten worden.
Het schiet idd niet op om het weer over het hele verleden te gaan hebben, maar ik zit toch echt nog met n ding in mijn maag.

Toen melvin manhoef zijn scheenbeen open trapte stond er een uur later al een foto online waarop te zien was dat melvin een blessure had.
Dit gaat slechts om een `schrammetje` vergeleken met de blessure die Alistair schijnbaar heeft gehad.

Alistair Overeem, Bas Boon en de hele nut huggende aanhang van GG kunnen in 1 klap iedereen de mond snoeren door een foto van Alistairs hand online te plaatsen.....

Waarom is dat nog niet gebeurt,
als het allemaal waar is wat er gebeurt, geef er dan ook blijk van, druk de indianenverhalen dan direct de kop in.

Wat ik hiermee probeer duidelijk te maken is dat GG zichzelf in deze positie heeft gebracht en nu in de slachtoffer rol kruipen


Hij niet alleen toen Remy die matige wedstrijd verloor van Alistair toen stond de volgende dag gelijk de cameraploeg van AT5 in Almere om aan iedereen te laten zien dat het geen smoesje was dat hij een blessure had aan zijn knie.


Toen Gilbert gebleseerd raakte tijdens zijn voorbereiding tegen Alistair in de Arena toen is Gilbert ook gewoon verschenen in de Arena om te laten zien dat het geen smoes was om niet te vechten tegen Alistair.

Keiharde bewijzen werden getoont om iedereen en critici de mond te snoeren.

snip83
04-01-2010, 09:44
Hij niet alleen toen Remy die matige wedstrijd verloor van Alistair toen stond de volgende dag gelijk de cameraploeg van AT5 in Almere om aan iedereen te laten zien dat het geen smoesje was dat hij een blessure had aan zijn knie.


Toen Gilbert gebleseerd raakte tijdens zijn voorbereiding tegen Alistair in de Arena toen is Gilbert ook gewoon verschenen in de Arena om te laten zien dat het geen smoes was om niet te vechten tegen Alistair.

Keiharde bewijzen werden getoont om iedereen en critici de mond te snoeren.

Dat bedoel ik

Ze kunnen zo makkelijk iedereen de mond snoeren door met bewijs te komen.
Dit doen ze niet en dan lopen klagen dat ze worden aangevallen:fp:

Justinian
04-01-2010, 09:59
aannames :D?


Ik snap ook heel goed jouw standpunt, en waardeer je duidelijke onderbouwingen altijd, maar dat terzijde.
Dat Alistair de belt in zijn bezit heeft is mooi voor hem, maar mijns inziens had hij allang gestripped moeten worden.
Het schiet idd niet op om het weer over het hele verleden te gaan hebben, maar ik zit toch echt nog met n ding in mijn maag.

Toen melvin manhoef zijn scheenbeen open trapte stond er een uur later al een foto online waarop te zien was dat melvin een blessure had.
Dit gaat slechts om een `schrammetje` vergeleken met de blessure die Alistair schijnbaar heeft gehad.

Alistair Overeem, Bas Boon en de hele nut huggende aanhang van GG kunnen in 1 klap iedereen de mond snoeren door een foto van Alistairs hand online te plaatsen.....

Waarom is dat nog niet gebeurt,
als het allemaal waar is wat er gebeurt, geef er dan ook blijk van, druk de indianenverhalen dan direct de kop in.

Wat ik hiermee probeer duidelijk te maken is dat GG zichzelf in deze positie heeft gebracht en nu in de slachtoffer rol kruipen
Ok, daar zit wel wat in. Men had foto's kunnen plaatsen om de sceptici de mond te snoeren. Zoals ik eerder al schreef heb ik gezien dat Alistair last had van zijn hand en direct na een training naar het ziekenhuis is gegaan. Volgens mij hield dat hier ook verband mee. En aangezien ik ook van Martijn het hele verhaal heb gehoord komt het op mij in ieder geval aannemelijk over. Wel kan ik me voorstellen dat - wanneer je niet over deze informatie beschikt uit eerste hand - je het niet meteen aanneemt.

snip83
04-01-2010, 10:07
Ok, daar zit wel wat in. Men had foto's kunnen plaatsen om de sceptici de mond te snoeren. Zoals ik eerder al schreef heb ik gezien dat Alistair last had van zijn hand en direct na een training naar het ziekenhuis is gegaan. Volgens mij hield dat hier ook verband mee. En aangezien ik ook van Martijn het hele verhaal heb gehoord komt het op mij in ieder geval aannemelijk over. Wel kan ik me voorstellen dat - wanneer je niet over deze informatie beschikt uit eerste hand - je het niet meteen aanneemt.

Idd een paar foto`s en het is grotendeels opgelost...

Mja valt me beetje op dat je een beetje naief tegen de zaak aankijkt dat wanneer Martijn tegen je zegt dat Alistair wat heeft dat je dat klakkeloos aanneemt.
Wat verwacht je dan? dat Martijn zegt tegen een Mod/Eigenaar van een vechtforum van he luister Alistair mankeert geen moer, maar we moeten het in secene zetten omdat............

Justinian
04-01-2010, 10:12
Idd een paar foto`s en het is grotendeels opgelost...

Mja valt me beetje op dat je een beetje naief tegen de zaak aankijkt dat wanneer Martijn tegen je zegt dat Alistair wat heeft dat je dat klakkeloos aanneemt.
Wat verwacht je dan? dat Martijn zegt tegen een Mod/Eigenaar van een vechtforum van he luister Alistair mankeert geen moer, maar we moeten het in secene zetten omdat............
Dat mag je naief noemen, maar ik zie dat anders. Martijn is een goede vriend van me en ik ken hem al een jaar of 14. Als het zo zou zijn dat het in scene was gezet dan had hij dat wel (in vertrouwen) tegen mij gezegd, dat mag je van me aannemen. In dat geval had ik me zeker niet in deze discussie gemengd omdat ik dan zou moeten liegen.

snip83
04-01-2010, 10:15
Dat mag je naief noemen, maar ik zie dat anders. Martijn is een goede vriend van me en ik ken hem al een jaar of 14. Als het zo zou zijn dat het in scene was gezet dan had hij dat wel (in vertrouwen) tegen mij gezegd, dat mag je van me aannemen. In dat geval had ik me zeker niet in deze discussie gemengd omdat ik dan zou moeten liegen.

check ff je PM

Fasada
04-01-2010, 10:25
Over die hand blessure kan ik kort zijn, ik ben bij hem thuis geweest en zijn hand was helemaal opgezwollen, hij nam hier zelfs voor pijnstillers...
Hoe lang hij vervolgens last had van die blessure weet ik niet meer, maar om te zeggen dat het een indianenverhaal is gewoon onzin.

Dat mensen roepen hem te hebben gezien op feestjes kan ik alleen maar bevestigen omdat ik hem daar ook heb gezien, sprak hem nog over zijn hand en vertelde dat de grootste pijn weg was alleen dat hij nog niet voluit kon trainen.. Met andere worden optimaal voorbereiden was niet mogelijk. Van de buitenkant zag zijn hand er niet slecht uit meer maar als je hierdoor niet kan trainen kan je volgens mij nog steeds spreken van een blessure...

Als ik op het moment geweten had dat diezelfde handblessure een rol zou spelen in talloze discussies had ik er zeker een foto van genomen, toen ik bij hem thuis was.

Maar dat neemt niet weg, dat ik voor ben dat sporters zo veel mogelijk de media en haar fans moet voorlichten om dit soort discussies voor te zijn...

snip83
04-01-2010, 10:28
Over die hand blessure kan ik kort zijn, ik ben bij hem thuis geweest en zijn hand was helemaal opgezwollen, hij nam hier zelfs voor pijnstillers...
Hoe lang hij vervolgens last had van die blessure weet ik niet meer, maar om te zeggen dat het een indianenverhaal is gewoon onzin.

Dat mensen roepen hem te hebben gezien op feestjes kan ik alleen maar bevestigen omdat ik hem daar ook heb gezien, sprak hem nog over zijn hand en vertelde dat de grootste pijn weg was alleen dat hij nog niet voluit kon trainen.. Met andere worden optimaal voorbereiden was niet mogelijk. Van de buitenkant zag zijn hand er niet slecht uit meer maar als je hierdoor niet kan trainen kan je volgens mij nog steeds spreken van een blessure...

Als ik op het moment geweten had dat diezelfde handblessure een rol zou spelen in talloze discussies had ik er zeker een foto van genomen, toen ik bij hem thuis was.

Maar dat neemt niet weg, dat ik voor ben dat sporters zo veel mogelijk de media en haar fans moet voorlichten om dit soort discussies voor te zijn...

Heel goed Fabrice,

Maar het is niet alleen natuurlijk een foto die de wind kan doen zakken.
Kijk ik verwacht helemaal niet dat Alistair een bloedtest laat toen voor een onderzoek naar roids.
Maar een foto, een testje en je bent klaar.
iedereen de mond gesnoerd en je krijgt geen klaagzang op internet

doghouse
04-01-2010, 10:30
17 mei 2009, stond onderstaande artikel (met ziekenhuisfoto) over de blessure van AO
al in de krant en online.

LeusderKrant.nl - Nieuws detailpagina - Wereldtitelgevecht Freefight (MMA) uitgesteld (http://www.leusderkrant.nl/page/Nieuws-detail/Wereldtitelgevecht-Freefight-MMA.366020.news)

snip83
04-01-2010, 10:33
17 mei 2009, stond onderstaande artikel (met ziekenhuisfoto) over de blessure van AO
al in de krant en online.

LeusderKrant.nl - Nieuws detailpagina - Wereldtitelgevecht Freefight (http://www.leusderkrant.nl/page/Nieuws-detail/Wereldtitelgevecht-Freefight-MMA.366020.news)


(MMA) uitgesteld

Sorry maar wat valt er op die foto te zien dan?

Je hoorde de meest wilde verhalen dat er pus uit kwam ed.

hiervan word ik niets wijzer

Fasada
04-01-2010, 10:39
Kom op Wesley....

Wat wil je nog meer...
Ik heb die foto niet eens gezien maar je kan toch duidelijk zien dat hij aan het infuus ligt...
Dacht eigenlijk met dit artikel en de verklaring van mij en Martijn je toch wel kan spreken van bewijzen... Kijk, mij hoef je echt niet te geloven maar nu staat er een artikel in een regionaal blad waarbij een journalist langs gaat terwijl hij in het ziekenhuis ligt, wat wil je nog meer een rntgenfoto?? een foto waar al zijn pus uitkomt?? een dokter die een account aanmaakt op mixfight om dit te bevestigen??

Dat Yvel in de Arena verteld over zijn blessure en Manhoef een foto maakt is wel voldoende maar deze foto zegt niks??

Nee, vind dat een beetje kort door de bocht...

Justinian
04-01-2010, 10:44
Sorry maar wat valt er op die foto te zien dan?

Je hoorde de meest wilde verhalen dat er pus uit kwam ed.

hiervan word ik niets wijzer
Je ziet in ieder geval dat hij is opgenomen in het ziekenhuis. Dat zal wel niet voor niets zijn, want met een splinter in je vinger beland je niet in het ziekenhuisbed en je wordt zeker niet voor een aantal dagen opgenomen. Dan moet er wel iets aan de hand zijn lijkt me. Maar goed, sec op basis van deze foto zie je niet wat er precies aan de hand is.

snip83
04-01-2010, 10:47
Kom op Wesley....

Wat wil je nog meer...
Ik heb die foto niet eens gezien maar je kan toch duidelijk zien dat hij aan het infuus ligt...
Dacht eigenlijk met dit artikel en de verklaring van mij en Martijn je toch wel kan spreken van bewijzen... Kijk, mij hoef je echt niet te geloven maar nu staat er een artikel in een regionaal blad waarbij een journalist langs gaat terwijl hij in het ziekenhuis ligt, wat wil je nog meer een rntgenfoto?? een foto waar al zijn pus uitkomt?? een dokter die een account aanmaakt op mixfight om dit te bevestigen??

Dat Yvel in de Arena verteld over zijn blessure en Manhoef een foto maakt is wel voldoende maar deze foto zegt niks??

Nee, vind dat een beetje kort door de bocht...


Fabrice,

Begrijp me niet verkeerd,

Maar er gaan verhalen dat alistair zijn hand bijna kwijt was!!!!
Wat maak jij op aan deze foto dan?
Dat hij zijn hand bijna kwijt was? ikke niet in ieder geval.

En ik ben absoluut tegen een vechter zo erg te becriticeren, maar Alistair heeft zichzelf in deze postite gebracht.

Laat GG en Alistair een keer met waarheden naar buiten komen.

Ik had Alistair altijd heel erg hoog zitten, waardeerde hem als vechter enorm, maar door wat hij op de K1 heeft gezegt en door de dingen die geroepen worden omtrent the Fedor bout geloof ik geen moer meer van hem.

En ik denk ook niet dat het in zijn voordeel is dat hij een manager heeft die werkelijk als een losgeslagen cliniclown loopt te posten

Marquis
04-01-2010, 10:55
idd er was sprake van dat hij net op tijd was want anders zou men zijn hand amputeren of iets dergelijks.

snip83
04-01-2010, 10:58
idd er was sprake van dat hij net op tijd was want anders zou men zijn hand amputeren of iets dergelijks.

Precies,

ik zeg niet dat het allemaal verzonnen is, maar het alles bij elkaar is het toch enigzins verdacht te noemen.

Ik vind dat je ons als forumworriors niet kwalijk kan nemen dat er dt soort dingen gezegt worden over Overeem en consorten.

snip83
04-01-2010, 11:00
Ok, maar dat komt omdat je waardeoordeel nu benvloed is door een manager en uitspraken van een vechter, dat moet je denk ik wel los zien.

Over zijn hand kwijt raken was misschien overdreven maar een feit was wel dat zijn blessure ernstiger was dan Alistair zelf dacht. Als hij namelijk niet naar het ziekenhuis was gegaan wat hij dus in het begin niet deed dan kon de infectie inderdaad ergeren vormen aan nemen, in het ergste geval had dit zijn hand kunnen kosten.

Kijk, hoe Bas Boon zicht gedraagt op een forum moet hij zelf weten, dat Alistair uitspraken doet om een partij op te hypen (denk namelijk echt dat dit een bewuste keuze van hem is) kan bij sommige verkeerde vallen, zeker bij Badr fans

Ik hoor ook vaak de wildste verhalen over vechters en gyms, en ook wel is over vechters van Mike's gym maar neem zulke verhalen met een korreltje zout, dat zou ik als ik jou was ook doen, want als ik alles moet geloven wat mij wordt verteld over verschillende vechters dan kan iedereen maar meteen met een bloedtest op tafel komen....

Je verhaal is duidelijk, en voor mij enigzins begrijpelijk.

En waarom een gevecht hypen dat er nagenoeg zeker niet komt in mei of juni?

Marquis
04-01-2010, 11:05
Precies,

ik zeg niet dat het allemaal verzonnen is, maar het alles bij elkaar is het toch enigzins verdacht te noemen.

Ik vind dat je ons als forumworriors niet kwalijk kan nemen dat er dt soort dingen gezegt worden over Overeem en consorten.



Als de GG staff en consorten hier op MF beweren dat hij bijna zijn hand kwijt was geraakt en men ziet hem op straat en verschillende parties handen schudden dan klopt er gewoon iets niet.

doghouse
04-01-2010, 11:19
Als de GG staff en consorten hier op MF beweren dat hij bijna zijn hand kwijt was geraakt en men ziet hem op straat en verschillende parties handen schudden dan klopt er gewoon iets niet.

Volgens mij zit er iets verschil in tussen lopen op straat en parties of vechten tegen Rogers/Fedor !

anoniem gg
04-01-2010, 11:24
aannames :D?


Ik snap ook heel goed jouw standpunt, en waardeer je duidelijke onderbouwingen altijd, maar dat terzijde.
Dat Alistair de belt in zijn bezit heeft is mooi voor hem, maar mijns inziens had hij allang gestripped moeten worden.
Het schiet idd niet op om het weer over het hele verleden te gaan hebben, maar ik zit toch echt nog met n ding in mijn maag.

Toen melvin manhoef zijn scheenbeen open trapte stond er een uur later al een foto online waarop te zien was dat melvin een blessure had.
Dit gaat slechts om een `schrammetje` vergeleken met de blessure die Alistair schijnbaar heeft gehad.

Alistair Overeem, Bas Boon en de hele nut huggende aanhang van GG kunnen in 1 klap iedereen de mond snoeren door een foto van Alistairs hand online te plaatsen.....

Waarom is dat nog niet gebeurt,
als het allemaal waar is wat er gebeurt, geef er dan ook blijk van, druk de indianenverhalen dan direct de kop in.

Wat ik hiermee probeer duidelijk te maken is dat GG zichzelf in deze positie heeft gebracht en nu in de slachtoffer rol kruipen

Nou, nou,nou

Ten eerste zijn de ziekenhuis opname rapporten / (bewijzen) papieren naar Strikeforce gestuurd, daar was namenlijk de overeenkomst mee gesloten, niet met paparazi forumwarriors.
Dat jij vindt dat ik jouw mond moet snoeren is opmerkenlijk aangezien ik geen waarde hecht aan jouw mond!
Met fotoshop kan ik hier 1000 handen posten met de meest gruwelijke etter en misvormingen, kijk even naar het hoofd van Rogers wat er af wordt geslagen door Fedor in een eerdere post, lol!
GG heeft zichzelf in een uitstekende positie gebracht door de wedstrijden te winnen die gewonnen moesten worden. Semmy kampioen voor de vierde keer kamioen met een nieuw snelheidsrecord, Alistair derde plaats en KO victory op Dynamite. Veel pers in binnen en buitenland en zes GG vechters op 5 december tijdens de K-1 finals! Dat is nog eens een team en management, dat mensen daar jaloers op zijn en aan kunnen ergeren begrijpen wij wel.
Ook snip en andere mensen die zich aan de successen van GG ergeren wensen wij toch het beste voor 2010!

Marquis
04-01-2010, 11:25
Volgens mij zit er iets verschil in tussen lopen op straat en parties of vechten tegen Rogers/Fedor !


Volgens mij heb jij moeite met begrijpend lezen,.. t kan ook aan mij liggen hoor. Probeer eerst te begrijpen wat ik hier post voor dat je zoek het verschil speelt hier op MF.

Pepe the Ice-Murderer
04-01-2010, 11:28
Nou, nou,nou

Ten eerste zijn de ziekenhuis opname rapporten / (bewijzen) papieren naar Strikeforce gestuurd, daar was namenlijk de overeenkomst mee gesloten, niet met paparazi forumwarriors.
Dat jij vindt dat ik jouw mond moet snoeren is opmerkenlijk aangezien ik geen waarde hecht aan jouw mond!
Met fotoshop kan ik hier 1000 handen posten met de meest gruwelijke etter en misvormingen, kijk even naar het hoofd van Rogers wat er af wordt geslagen door Fedor in een eerdere post, lol!
GG heeft zichzelf in een uitstekende positie gebracht door de wedstrijden te winnen die gewonnen moesten worden. Semmy kampioen voor de vierde keer kamioen met een nieuw snelheidsrecord, Alistair derde plaats en KO victory op Dynamite. Veel pers in binnen en buitenland en zes GG vechters op 5 december tijdens de K-1 finals! Dat is nog eens een team en management, dat mensen daar jaloers op zijn en aan kunnen ergeren begrijpen wij wel.
Ook snip en andere mensen die zich aan de successen van GG ergeren wensen wij toch het beste voor 2010!


Respectvol antwoord, Bas.
Jammer dat elk Overeem topic telkens uitmondt in pagina's lang gebekvecht.

Fasada
04-01-2010, 11:28
Als de GG staff en consorten hier op MF beweren dat hij bijna zijn hand kwijt was geraakt en men ziet hem op straat en verschillende parties handen schudden dan klopt er gewoon iets niet.

Hij heeft 2 handen en laat het nou net zijn dat hij de hand schudt met de hand waar hij geen blessure aan heeft ;)

Nogmaals, wanneer je niet optimaal kan trainen ga je gewoon de ring niet in, ook al is het een irritatie aan je luchtwegen of iets anders klein... Je moet 100% fit zijn, zeker in een belangrijke partij....

Marquis
04-01-2010, 11:31
Hij heeft 2 handen en laat het nou net zijn dat hij de hand schudt met de hand waar hij geen blessure aan heeft ;)

Nogmaals, wanneer je niet optimaal kan trainen ga je gewoon de ring niet in, ook al is het een irritatie aan je luchtwegen of iets anders klein... Je moet 100% fit zijn, zeker in een belangrijke partij....


Ben ik 100 % met je eens.

Alleen werd een bepaald beeld geschetst waardoor men gaat twijfelen aan de geloofwaardigheid van de vechter. En in dit geval werd er met de juiste hand handjes gegeven :)

anoniem gg
04-01-2010, 11:32
Het is gewoon jammer dat zo een talentvolle vechter met zoveel potentie liever zijn schoorsteen goed laat roken dmv alleen tegen tussengerechtjes te vechten en het echte vlees laat staan. Ik denk dat niemand ook wat tegen hem heeft hoor als persoon maar als liefhebber van de sport worden wij gewoon in de maling genomen.

En dat begrijpt meerendeel van de GG groupies hier niet.

Tja, wij hadden Fedor ook liever bij Dream/K-1 of de UFC gezien maar hij hecht waarde aan de M-1/WAMMA belt (waarom wordt overigens die belt niet verdedigt)?
En dan te bedenken dat het management van Fedor zegt dat hij nog maar misschien een of twee keer vecht? En dat Fedor miljoenen cadeau krijgt zonder te vechten en niet meer om het geld vecht?
Het is voor M-1/WAMMA te hopen dat Fedor nog even blijft doorgaan want zonder Fedor is de letter M een letter in het alfabet en is de 1 gewoon een nummer!
De schoorsteen van M-1 zit dan ook gelijk verstopt als Fedor stopt, dus we hopen dat Fedor gewoon door blijft vechten tegen de kampioen van strikeforce namenlijk Alistair Overeem!
Dat begrijpen veel jaloerse forum warriors niet!

adenane
04-01-2010, 11:33
Nou, nou,nou

Ten eerste zijn de ziekenhuis opname rapporten / (bewijzen) papieren naar Strikeforce gestuurd

Ik herinner me ook dat Saki ziekenhuis opnames, rapporten/ bewijzen had gestuurd richting It's Showtime dat hij niet kon vechten. Dat hij daarna wel voor dubbele gage kan vechten, kan wel weer.

Weet niet hoeveel waarde je kan hechten aan ziekenhuis opnames/rapporten/bewijzen........

Je kan ook altijd 'ter observatie' in het ziekenhuis blijven liggen om te kijken hoe een snee of wond geneest en of het bacterie niet infecteert, dan hoeft er nog niets ernstigs (lollige woordspeling:)) 'aan de hand' te zijn!

Maar ja, ik ben geen dokter......

anoniem gg
04-01-2010, 11:35
Ben ik 100 % met je eens.

Alleen werd een bepaald beeld geschetst waardoor men gaat twijfelen aan de geloofwaardigheid van de vechter. En in dit geval werd er met de juiste hand handjes gegeven :)

dat is niet correct

Jij wilt een bepaald beeld zien omdat je een soort van GG fobie hebt, dus doe je er alles aan om een bepaald beeld te visualiseren en te schetsen door anoniem op een forum paparazi rotzooi te posten.
Gewoon je eigen handjes laten wapperen en niet zo jaloers zijn en dan zul je zien dat je leven veel aangenamer wordt!

Love and Peace

Marquis
04-01-2010, 11:55
dat is niet correct

Jij wilt een bepaald beeld zien omdat je een soort van GG fobie hebt, dus doe je er alles aan om een bepaald beeld te visualiseren en te schetsen door anoniem op een forum paparazi rotzooi te posten.
Gewoon je eigen handjes laten wapperen en niet zo jaloers zijn en dan zul je zien dat je leven veel aangenamer wordt!

Love and Peace



comediant ,.. vind je het gek dat men een aversie tegen GG heeft ?
Jij weet maar half niet wat je aanricht met je deelname hier op MF.

Heel NL zou achter de GG vechters kunnen staan als jij hen niet steeds voor schut zou zetten hier op de bekendste vecht forum van NL.

Iedereen voor forumwarior uitmaken maar zelf weet je niet hoe snel je op MF moet inloggen.

anoniem gg
04-01-2010, 11:55
bas jij was er niet bij toen apy en ik vadim,s kaartje gaven en hem zo in vadim,s team onderbrachten .
vadim heeft de rest gedaan en in mijn ogen kon het niet beter (fedor sprak toen nog geen engels namelijk) .
hoop doet leven ,kan je rekenen?reken er maar .... op.
love $ peace
p.s gegard heeft voor het eerst een cadeau gekregen goh goh ,hoeveel koekies eet jij per jaar .(die hoeft over een jaar ook niet meer zo veel te vechten)
laterssssssss

Ooh dus jij denk dat een kaartje geven de aanleiding was van Fedor om weg te gaan bij Pogodin en Pride waar hij toen voor zijn doen een vermogen verdiende?
Was het niet GG die Jappaners overvloog naar St Petersburg en een aanbieding deed aan Fedor voor 4x meer geld als hij toen verdiende bij Pride? Was het niet GG die Fedor er op wees dat Pogodin zijn zaken niet goed afhandelde?
was het niet GG die bestaande contracten gebruikte om fedor te laten zien hoe het zat met zijn Pride tietel?
Was het niet GG die Appy zijn ticket betaalde en als een partner door 2h2h werd Appy mee genomen naar Japan op kosten van GG!
Maar volgens jouw was dit allemaal om dat jullie met zijn drietjes een kaartje gaven aan Fedor?
Juist Vadim was een vertaler, de expertise en aanbieding voor Fedor die uitendelijk leiden tot de overstap van Fedor was gewoon het werk van GG! Fedor wou gewoon meer verdienen en GG gaf hem die mogelijkheid zwart op wit, ik had hem al eerder kaartjes gegeven en ook met Pogodin gepraat, zo makkenlijk gaat het niet Joopie!
Welk team van Vadim bedoel je? De naam Red Devil, is niet echt een uitstraling naar de wereld om een "team" te associeren met duivel in je "team" naam, maar goed das was de keus van Vadim die in vlees handelde en energy drankjes!
En wie waren er toen in dat team of zitten er eigenlijk in dat team en wat verdienen deze team members (ben gewoon nieuwschierig)?
Waar is Amar? Semenov? Zentsov? Aleksander? Ik ben best wel benieuwd naar jullie team?
Is Gerard gekomen door Fedor of beloftes van M-1 of zit hij al tien jaar bij Red Devil, wie zijn er buiten Gerard bij dat team van Vadim?
Alistair heeft Peter Aerts achter de rug, Teixera en Badr Hari (tussendoor Thompson en Sylvester) en vocht op verzoek van Fujita en K-1 op de Dynamite show, best wel een heftige drie maanden dus!
Moeilijk allemaal he!

iconian
04-01-2010, 12:26
vadim en fedor wilde geen zaken meer doen met miro en die vieze yakuza bende, ze waren nog van hem afhankelijk omdat hij zoveel kennis had van contracten en de Japanse manier van zakendoen, maar toen die band ook verstoord raakte en crocop naar imai ging heeft Fedor zelf (niemand anders) besloten om met voor hem vertrouwde mensen zaken te doen.

En het heeft hem wat opgeleverd! M-1 met Joost Raymond groot geworden en twee prachtige gevechten in Affliction gehad, daarna tegen Rogers en nu Werdum. Iedereen in Amerika weet tegen wie Fedor zijn laatste gevechten gevochten heeft, niemand weet wie Alistair gevochten heeft. Dat is nog eens goed promoten, Amerika is momenteel de key market en daar is Fedor de grootste waarde. Dat Overeem kampioen is betekend niet dar Fedor niet de CBS show domineert, als Overeem tegen Fedor wil vechten is het op een CBS show en M-1 produktie. Zo niet dan mag hij tegen Rogers op een kleinere show staan of op de undercard, Fedor is de naam die domineert in Amerika.

anoniem gg
04-01-2010, 12:30
comediant ,.. vind je het gek dat men een aversie tegen GG heeft ?
Jij weet maar half niet wat je aanricht met je deelname hier op MF.

Heel NL zou achter de GG vechters kunnen staan als jij hen niet steeds voor schut zou zetten hier op de bekendste vecht forum van NL.

Iedereen voor forumwarior uitmaken maar zelf weet je niet hoe snel je op MF moet inloggen.

Ik ben al lang niet meer op mixfight geweest?
Comediant: beschouw ik als een compliment
Quote Ik weet maar half niet wat ik aanricht? Kun je je nader uitleggen?
Op wat voor manier zet ik GG hier voor schut? Ik probeer uitleg te geven over een aantal zaken waar nogal de wildste geruchten over gaan! Ik heb al heel lang niet meer in kaboutertaal gesproken en geloof me, ik heb diverse malen heel erg die verleiding moeten weerstaan!
Ik maak niet iedereen voor forumwarrior uit, maar wel degene die achter een schuilnaam rotzooi en onwaarheden op het forum posten!

Love and Peace

jesselaar
04-01-2010, 12:35
Ooh dus jij denk dat een kaartje geven de aanleiding was van Fedor om weg te gaan bij Pogodin en Pride waar hij toen voor zijn doen een vermogen verdiende?
Was het niet GG die Jappaners overvloog naar St Petersburg en een aanbieding deed aan Fedor voor 4x meer geld als hij toen verdiende bij Pride? Was het niet GG die Fedor er op wees dat Pogodin zijn zaken niet goed afhandelde?
was het niet GG die bestaande contracten gebruikte om fedor te laten zien hoe het zat met zijn Pride tietel?
Was het niet GG die Appy zijn ticket betaalde en als een partner door 2h2h werd Appy mee genomen naar Japan op kosten van GG!
Maar volgens jouw was dit allemaal om dat jullie met zijn drietjes een kaartje gaven aan Fedor?
Juist Vadim was een vertaler, de expertise en aanbieding voor Fedor die uitendelijk leiden tot de overstap van Fedor was gewoon het werk van GG! Fedor wou gewoon meer verdienen en GG gaf hem die mogelijkheid zwart op wit, ik had hem al eerder kaartjes gegeven en ook met Pogodin gepraat, zo makkenlijk gaat het niet Joopie!
Welk team van Vadim bedoel je? De naam Red Devil, is niet echt een uitstraling naar de wereld om een "team" te associeren met duivel in je "team" naam, maar goed das was de keus van Vadim die in vlees handelde en energy drankjes!
En wie waren er toen in dat team of zitten er eigenlijk in dat team en wat verdienen deze team members (ben gewoon nieuwschierig)?
Waar is Amar? Semenov? Zentsov? Aleksander? Ik ben best wel benieuwd naar jullie team?
Is Gerard gekomen door Fedor of beloftes van M-1 of zit hij al tien jaar bij Red Devil, wie zijn er buiten Gerard bij dat team van Vadim?
Alistair heeft Peter Aerts achter de rug, Teixera en Badr Hari (tussendoor Thompson en Sylvester) en vocht op verzoek van Fujita en K-1 op de Dynamite show, best wel een heftige drie maanden dus!
Moeilijk allemaal he!

bas mark was er niet eens bij toen we het kaartje gaven
en op de rest heeft vadim je allang antwoord gegeven .
wie heb jij buiten alistair dan van wereld niveau op mma gebied?
dat van red devil heb je gelijk in word nu imperial team
ik zal een deze dagen nog een paar fotoos van een paar leuke toppers op het net gooien die net bij ons getekent hebben .
nogmaals ik vind alistair een topper en super dat hij k1 vecht (maakt mij niks uit niet mijn ding) en ik wens je veel s6 daarin is gg de beste
gegard heeft inderdaad door fedor iets meer belangstelling gekregen maar heeft alles zelf gedaan op eigen kracht niks meer niks minder
ik kan er niks aan doen dat de gg aanhang een andere manier van posten heeft die schijnbaar niet aanslaat(had ik je voor gewaarschuwd)
waar is die love $$$$$ peace gebleven

Harrie Nak
04-01-2010, 12:40
Kom op mannen. Zand er over en we gaan het gewoon zien het komende jaar.
Je kunt veel zeggen over een aantal posts van Bas in het verleden, maar zijn argumenten hier snijden gewoon hout.
Wat velen ook schijnen te vergeten is dat we hier ook best veel inside info krijgen van de manager van een topvechter. Welke MMA site kan dat nou zeggen?

Begrijp me niet verkeerd, ook ik vind het jammer en onbegrijpelijk dat Alistair MMA vooralsnog niet serieus lijkt te nemen, maar we moeten wel begrijpen dat het uiteindelijk toch gewoon om de knaken gaat. Weet niet of hij flink gestudeerd heeft, maar een vechtersleven is helaas niet zo heel lang...

mclahey
04-01-2010, 12:59
Joopie joopie joopie
mogen wij als strikeforce kampioen net zoveel verdienen?

Dat lijkt me niet nee. Mag Jack Tuyp van FC Volendam net zoveel verdienen als Wesley Sneijder omdat hij een paar keer tegen hem gevoetbald heeft?

De vergelijking Fedor en Overeem gaat qua wat ze voor de sport hebben betekend natuurlijk totaal niet op dus nee, die mogen niet hetzelfde verdienen. Eerst je sporen verdienen, daarna incasseren. Niet andersom.

anoniem gg
04-01-2010, 13:02
vadim en fedor wilde geen zaken meer doen met miro en die vieze yakuza bende, ze waren nog van hem afhankelijk omdat hij zoveel kennis had van contracten en de Japanse manier van zakendoen, maar toen die band ook verstoord raakte en crocop naar imai ging heeft Fedor zelf (niemand anders) besloten om met voor hem vertrouwde mensen zaken te doen.

En het heeft hem wat opgeleverd! M-1 met Joost Raymond groot geworden en twee prachtige gevechten in Affliction gehad, daarna tegen Rogers en nu Werdum. Iedereen in Amerika weet tegen wie Fedor zijn laatste gevechten gevochten heeft, niemand weet wie Alistair gevochten heeft. Dat is nog eens goed promoten, Amerika is momenteel de key market en daar is Fedor de grootste waarde. Dat Overeem kampioen is betekend niet dar Fedor niet de CBS show domineert, als Overeem tegen Fedor wil vechten is het op een CBS show en M-1 produktie. Zo niet dan mag hij tegen Rogers op een kleinere show staan of op de undercard, Fedor is de naam die domineert in Amerika.

Ahum, tja het is maar hoe je het bekijkt!
Ten eerste wisten Vadim en Appy heel goed dat pride een yakuza bende was, want ze gingen na de dreigementen (ik had immers de Pride kampioen weggehaalt en op 2003 Bombaye neergezet voor 4x zoveel geld, vonden ze niet echt grappig) gewoon door met Pride. Zelfs toen ik een rechtzaak begon omdat Sakakibara (front men van pride) met rotzooi aan het gooien was, heb ik Appy en Vadim geprobeerd uit te leggen dat GG er niks mee te maken had met die streken en dat GG het meest was gedupeerd van allemaal (nog steeds)!
Cro Cop zat al lang bij Imai die heeft hem bij K-1 weggehaalt daar is de hele samenwerking tussen pride en k-1 door verstoord, je bent niet goed op de hoogte!

Het is andersom, door een top vechter die al een belt had (ik haalde de kampioen van Pride naar Bombaye dat was echt niet het werk van een kaartje) ging het management van Fedor gewoon door met Pride die toen al lang aan het bloedden was. Dit heb ik allemaal verteld, maar de heren wilden niet meer delen en vergaten hun afspraak.
Later heb ik zelfs een top deal aangeboden voor Fedor om bij K-1/Heroes/Dream te vechten, maar het management liet Fedor twee keer minder vechten met een verschil van 150k per wedstrijd wat fedor uiteindelijk in dat jaat 4.1 miloen minder opleverde! En dit alles vanwege een mislukte Ahoy rekening die Pride frontman Sakakibara moest betalen!
Bodog , Affliction moesten allemaal naar de pijpen dansen van M-1 en het resultaat was miljoenen verlies! M-1 is niet groot laat jezelf niks wijsmaken, vertel mij even de M-1 ranking en de WAMMA tietel verdedigingen die er zijn?
Wij weten ook wel dat Amerika de grootste markt is op het gebied van MMA, daarom heeft Alistair ook de Strikeforce zwaargewicht tietel, wij zagen dat aankomen. Dat Fedor jaren heeft weggegooid met fabeltjes van M-1 en beloftes dat hij voor een bepaald jaar nog drie gevechten zou krijgen die nooit kwamen is mismangement! Ooh nee wacht, Fedor is mede eigenaar van M-1, het "grote M-1" ? Ranglijsten graag en deelnemers ben er zeer nieuwschierig. Of denk jij dat Scott Cocker een co promotie aanging vanwege M-1 en Joost Raymond of omdat Fedor in dat pakket zat?
Ik wist al eerder van die CBS deal als jullie want daar was ik namenlijk bij, jullie zijn halsoverkop met een berg ellende naar strikeforce gegaan, vanwege Affliction/ Wamma en Trump die eindelijk inzagen dat ze bakken met geld aan het kwijtraken waren aan het M-1 circus. Met knikkende knieen naar Scot Cocker van strikeforce gaan. Die heeft het zakenlijk bekeken en een afweging gemaakt!
Dat Josh Barnet had gebruikt was een mooi excuus om de handoek te gooien als Affliction en Donald er brood in hadden gezien hadden ze wel een vervanger gehaalt!

Alistair Overeem is de naam die wereldwijd bekender is (uitzending in 150 landen) laat Raymond even weten in hoeveel landen M-1 wordt uitgezonden?
Alistair Overeem is strikeforce kampioen en wil hem verdedigen in Mei of Juni. Als Fedor van Werdrum wint zou dat een logische pot zijn, wij zijn er klaar voor!
Je kunt gewoon even een special maken van Alistair met alle beelden van Alistair vs Aerts, Badr Hari, Teixera en Thompson......., zat materiaal en een special maken over de strikeforce kampioen op CBS en dat Alistair zijn tietel gaat verdedigen tegen de ongeslagen Fedor, huppa een top PPV! iedereen blij, de fans krijgen wat ze willen zien, Alistair vecht eindelijk tegen een MMA top tegenstander, promotors blij, CBS blij, PPV blij, GG blij, Alistair blij, Strikeforce blij, M-1 global (misschien blij als Fedor zou winnen) iedereen blij!

anoniem gg
04-01-2010, 13:07
Kom op mannen. Zand er over en we gaan het gewoon zien het komende jaar.
Je kunt veel zeggen over een aantal posts van Bas in het verleden, maar zijn argumenten hier snijden gewoon hout.
Wat velen ook schijnen te vergeten is dat we hier ook best veel inside info krijgen van de manager van een topvechter. Welke MMA site kan dat nou zeggen?

Begrijp me niet verkeerd, ook ik vind het jammer en onbegrijpelijk dat Alistair MMA vooralsnog niet serieus lijkt te nemen, maar we moeten wel begrijpen dat het uiteindelijk toch gewoon om de knaken gaat. Weet niet of hij flink gestudeerd heeft, maar een vechtersleven is helaas niet zo heel lang...



Helemaal mee eens!

Daaaaaa iiissss de coffeeeeeeeeeeee

happy new year

Fasada
04-01-2010, 13:47
Wat is het nut van een special met beelden van Alistair die K-1 vecht als het om een MMA-partij gaat die gehyped moet worden? Van Alistair zijn (helaas) geen beelden tegen echte topzwaargewichten.

Over Fedor zijn in de VS trouwens al docu's uitgezonden, dus die bestaan al.

Daar is wel een mouw aan te passen, van Fedor hadden ze ook alleen beelden van Sylvia en Arlovski want de Pride beelden mochten niet gebruikt worden door Zuffa en zelfs toen wisten de marketing mensen er een mooi portret van te maken. ;)

Strange Cutbean
04-01-2010, 13:58
Die partij gaat er gewoon voorlopig niet komen.

Fasada
04-01-2010, 14:11
Ik snap je punt, maar er is wel een wezenlijk verschil: de namen die je noemt.

Iedereen die zich een beetje zoekt naar de HW's waar Alistair tegen gestaan heeft zal zich denk ik even achter de oren krabben of deze partij wel zo verstandig is.


Edit: waar het me eigenlijk vooral om gaat, is waarom Bas de namen van Badr, Teixeira en Aerts noemt als het gaat om het hypen van een MMA-partij (ja, hij noemt ook Thompson, maar daar creeer je geen hype mee). Overigens, Badr is dan ook nog niet eens een heel goed voorbeeld want de meest recente partij tussen deze 2 was voor Badr.

Wat is het verschil tussen: Tim Sylvia en Arlovski als je dat neerzet naast Crocop en Mark Hunt... Volgens mij niet al te veel, ze zijn allemaal over hun top heen (misschien doe ik Arlovski iets te kort)...

Je kan mij niet vertellen dat de K-1 partijen niet relevant zijn, hoewel het om twee verschillende sporten gaat, is het wel een vechtsport. Als er een bokser de UFC in gaat zal men hem zeker hypen als bokskampioen, sterker nog Brock Lesnar is als WWE kampioen gebracht dus dat heeft zeker wel met elkaar te maken. En je kan een vechter zo goed maken als je zelf wil. Zo zullen Hunt en Crocop misschien over de top zijn maar dat is wat alleen de diehard fans weten maar goed...
Volgens mij dwalen we een beetje af en gaan we offtopic...

anoniem gg
04-01-2010, 14:26
Ik snap je punt, maar er is wel een wezenlijk verschil: de namen die je noemt.

Iedereen die zich een beetje zoekt naar de HW's waar Alistair tegen gestaan heeft zal zich denk ik even achter de oren krabben of deze partij wel zo verstandig is.


Edit: waar het me eigenlijk vooral om gaat, is waarom Bas de namen van Badr, Teixeira en Aerts noemt als het gaat om het hypen van een MMA-partij (ja, hij noemt ook Thompson, maar daar creeer je geen hype mee). Overigens, Badr is dan ook nog niet eens een heel goed voorbeeld want de meest recente partij tussen deze 2 was voor Badr.

Beelden zeggen meer als 1000 woorden!

anoniem gg
04-01-2010, 14:27
Ik reken Cro Cop ook niet tot de K-1-elite van die tijd. Maar wel tot de MMA-elite van die tijd, en volgens mij was Fedor vs Cro Cop toch echt op MMA-regels.



Fedor heeft nogal snel zichtbare 'schade'. Maar hij won de partij glansrijk en daar gaat het toch om?




Aldus de manager die zijn MMA-topper laat knokken tegen toppers als Thompson, Sylvester en Fujita.




Volgens mij speelt Fedor niet meer in films omdat hij dat zelf niet wil. Stond laatst in een interview met hem (helaas weet ik niet meer waar, anders had ik de link gepost).




Zoals GG diezelfde Goodridge als een goede tegenstander zag voor in (ik meen) Nijmegen toch?


Bas, nog even 2 vragen:
1. Je sprak in een van je vorige posts over dat Fedor maar eens K-1 moest proberen of iets in die zin. Wat is de relevantie daarvan? Dat Melvin Manhoef en Alistair Overeem nou toevallig 2 vechters zijn die op beide podia (MMA en K-1) meedoen, wil toch niet zeggen dat iedereen dat maar moet doen? Je vraagt toch ook niet aan Suarez of ie een partijtje wil tennissen?

2. Af en toe breng je nog even naar boven dat Bodog en Affliction failliet zijn gegaan door toedoen van M-1 Global, maar je geeft wel aan dat GG met Strikeforce en M-1 Global een co-promotie wil doen. Waarom wil je dat dan toch, ondanks het gevaar voor faillissement?

1. Sarcasme
2. Sarcasme

Happy New Year

anoniem gg
04-01-2010, 14:32
Wat is het nut van een special met beelden van Alistair die K-1 vecht als het om een MMA-partij gaat die gehyped moet worden? Van Alistair zijn (helaas) geen beelden tegen echte topzwaargewichten.

Over Fedor zijn in de VS trouwens al docu's uitgezonden, dus die bestaan al.

Het nut is te laten zien (via CBS prime time , hoop kijkers) dat Alistair (de huidige kampioen van Strikeforce) een top striker is en zeer atractieve vechter! Natuurlijk kun je ook nog even laten zien hoe Alistair voor de tweede keer Victor Belfort verslaat en Paul B voor zijn strikforce tietelgevecht. Het nut van beelden is heel erg groot, wat werdt er ook alweer betaald voor die Pride library, ooh wacht ik weet het weer 60 miljoen dollar. Tja, dan kun je je afvragen wat is het nut van die beelden, sommige denken dus heel veeeeeel nut!