PDA

View Full Version : Alistair vs Fedor



snip83
04-01-2010, 08:36
Wie van mijn mede mixfightbroeders denkt dat dat Alistair
daadwerkelijk tegen Fedor zal staan in mei of in juni????

Ik geloof er geen zak van.

Garcia
04-01-2010, 09:15
Mei/Juni zou nog te vroeg kunnen zijn, want in April gaat Fedor tegen Werdum vechten zoals is aangekondigd door Strikeforce. 100% was 't niet, maar zelfs Werdum gaf het aan op z'n Twitter dat hij het dan tegen Fedor zou gaan opnemen.

En mocht het in april zijn, dan heeft Fedor zo'n 3 a 4 maanden rust + voorbereiding om weer te knokken.

Maar je weet hoe dat gaat, hoe harder je roept (zoals Alistair nu doet) hoe sneller hij z'n fight gaat krijgen.

snip83
04-01-2010, 09:30
Precies, net zoals je zelf zegt, kan het eigenlijk niet.
Fedor vecht in april, denk je dan dat hij werkelijk al in mei of juni tegen
Alistair gaat vechten?

Bestaat niet

Irishrover
04-01-2010, 09:44
Ik heb de laatste dagen genoeg gehoord & gelezen omtrent Alistair.
Het lijkt mij zeer sterk dat dit gevecht zich gaat plaatsvinden.
Alistair roept al veel langer dat hij tegen deze Russische machine wil vechten, het is vooral opmerkelijk dat we niets horen vanuit de hoek van Fedor.

Ongeloofwaardig is het ook omdat Fedor (wat ik begrijp van jullie) in April tegen Werdum vecht.

Alistair & zijn management weten dit toch? Waarom nog roepen om Fedor?
Bluf? Tot nu toe is het alleen maar 'free talk'.

Justinian
04-01-2010, 09:50
Mei/Juni zou nog te vroeg kunnen zijn, want in April gaat Fedor tegen Werdum vechten zoals is aangekondigd door Strikeforce. 100% was 't niet, maar zelfs Werdum gaf het aan op z'n Twitter dat hij het dan tegen Fedor zou gaan opnemen.

En mocht het in april zijn, dan heeft Fedor zo'n 3 a 4 maanden rust + voorbereiding om weer te knokken.

Maar je weet hoe dat gaat, hoe harder je roept (zoals Alistair nu doet) hoe sneller hij z'n fight gaat krijgen.

Daar zit op zich wel wat in, maar op zich is het best mogelijk om in juni te vechten lijkt me. Dat houdt in dat hij een keer per twee maanden vecht. Het enige probleem is een eventuele blessure. Fedor heeft ook na zijn partij tegen Rogers weer een tijd met zijn hand gelopen, waardoor hij volgens mij sowieso niet kon vechten. Een titelgevecht wil je ongetwijfeld flink gaan hypen als organisatie en ik kan me voorstellen dat je daar even mee wacht tot je zeker weet dat de titelstrijd ook door kan gaan. Ik betwijfel daarom of het doorgaat in mei/juni. Als het wel doorgaat zou het een partij zijn waar ik echt naar uitkijk.

Justinian
04-01-2010, 09:51
Alistair & zijn management weten dit toch? Waarom nog roepen om Fedor?
Bluf? Tot nu toe is het alleen maar 'free talk'.
Volgens mij omdat ze in gesprek zijn met Strikeforce over deze partij in die periode ;)

Irishrover
04-01-2010, 10:01
Daar zit op zich wel wat in, maar op zich is het best mogelijk om in juni te vechten lijkt me. Dat houdt in dat hij een keer per twee maanden vecht. Het enige probleem is een eventuele blessure. Fedor heeft ook na zijn partij tegen Rogers weer een tijd met zijn hand gelopen, waardoor hij volgens mij sowieso niet kon vechten. Een titelgevecht wil je ongetwijfeld flink gaan hypen als organisatie en ik kan me voorstellen dat je daar even mee wacht tot je zeker weet dat de titelstrijd ook door kan gaan. Ik betwijfel daarom of het doorgaat in mei/juni. Als het wel doorgaat zou het een partij zijn waar ik echt naar uitkijk.

Persoonlijk kijk ik er pas na uit wanneer Ali even wat gaat 'inkomen' tegen de grotere tegenstanders qua status & level.

Hij heeft het publiek nog niet overtuigd sinds hij in de heavyweight divisie zit.
So, ik pleit voor een warm-up match tegen een Rogers.





Fedor isn't joking around, dat weet Ali toch wel?

Irishrover
04-01-2010, 10:06
Volgens mij omdat ze in gesprek zijn met Strikeforce over deze partij in die periode ;)

Er was hiervoor nog een periode dat Ali om Fedor riep, Fedor zei toen: Ik hoorde dat Alistair er nog niet klaar voor is.

Dat is raar toch, je roept maar bent er niet klaar voor.

micha
04-01-2010, 10:07
ik denk dat Alistair zeker een kans maakt tegen Fedor. Als de partij er komt ben ik er bij waar het ook is.

snip83
04-01-2010, 10:10
ik denk dat Alistair zeker een kans maakt tegen Fedor. Als de partij er komt ben ik er bij waar het ook is.

dat is de vraag/poll niet

micha
04-01-2010, 10:14
ik vind het grappig dat mensen denken dat het alleen aan Alistair ligt. Fedor's management staat niet echt te popelen omdeze partij aan te nemen toch?
Als strikeforce deze partij regelt dan komt hijer zo simpel is dat.
GG zegt dat we in mei juni willen dus ik zou zeggen bring it on!

knieen van Alistair vs stoten van Fedor

testarossa666
04-01-2010, 10:15
ik denk dat Alistair zeker een kans maakt tegen Fedor. Als de partij er komt ben ik er bij waar het ook is.

Ali maakt tegen iedereen een kans, maar is (nog) niet van het niveau Fedor.

Justinian
04-01-2010, 10:17
Persoonlijk kijk ik er pas na uit wanneer Ali even wat gaat 'inkomen' tegen de grotere tegenstanders qua status & level.

Hij heeft het publiek nog niet overtuigd sinds hij in de heavyweight divisie zit.
So, ik pleit voor een warm-up match tegen een Rogers.





Fedor isn't joking around, dat weet Ali toch wel?
:wacko: de kampioen moet een warm-up match draaien tegen Rogers voor hij in aanmerking komt voor een titelverdediging tegen Fedor. Beetje krom, vind je zelf ook niet? Hiermee doe je tekort aan Fedor die overtuigend heeft gewonnen van Rogers. Fedor is mijns inziens de enige die het op dit moment zou mogen opnemen tegen Alistair bij Strikeforce.

micha
04-01-2010, 10:19
of willen mensen toch eerst Yvel nog Alistair zien?

snip83
04-01-2010, 10:21
Ik wil niet een Yvel overeem zien

Ik wil een datum hebben in mei of in juni waarop ik vanachter mijn pc kan zien hoe Ali tegen fedor staat

daar gaat het om


voorlopig alleen bla bla bla

micha
04-01-2010, 10:24
ik denk dat niemand yvel vs overeem nu nog wil zien . kom op

Fedor vs Alistair dat wil men nu zien.

snip83
04-01-2010, 10:36
ik denk dat niemand yvel vs overeem nu nog wil zien . kom op

Fedor vs Alistair dat wil men nu zien.

Precies die willen we zien ja

we willen niet nog 4 post fight interviews zien waarop AListair weer verteld dat hij zo graag door Fedor in elkaar geramt wil worden

we willen een datum misha thats all

Irishrover
04-01-2010, 10:38
:wacko: de kampioen moet een warm-up match draaien tegen Rogers voor hij in aanmerking komt voor een titelverdediging tegen Fedor. Beetje krom, vind je zelf ook niet? Hiermee doe je tekort aan Fedor die overtuigend heeft gewonnen van Rogers. Fedor is mijns inziens de enige die het op dit moment zou mogen opnemen tegen Alistair bij Strikeforce.

ik vind het niet krom beste Justinian. Ik bedoel hiermee te zeggen dat Alistair zich moet realiseren dat Fedor geen grap is.

Je hebt titeldragers en je hebt titeldragers.
De 1 draagt het om te dragen, de ander om het te verdedigen.

Ali heeft nog geen high skilled tegenstander gehad in de heavyweight divisie, vandaar een warming up. Boeit even niet dat hij de titdrager is. Want van een Thompson of een Fujita leer je niks.

Voor zijn eigen bestwil..

Moraal van mij is : Ali, bereid je heel goed voor, voordat je met Fedor de ring instapt.

Marquis
04-01-2010, 10:52
ik denk dat niemand yvel vs overeem nu nog wil zien . kom op

Fedor vs Alistair dat wil men nu zien.


Deze opmerking is niet relavant dus doet totaal niet terzake naar wat er gevraagd word in deze thread.

ontopic blijven a.u.b.

BoerHarms
04-01-2010, 11:07
I'm fighting Werdum in april.

We are done here.

snip83
04-01-2010, 11:34
I'm fighting Werdum in april.

We are done here.

WTF?

RamonaS
04-01-2010, 11:38
Precies, net zoals je zelf zegt, kan het eigenlijk niet.
Fedor vecht in april, denk je dan dat hij werkelijk al in mei of juni tegen
Alistair gaat vechten?

Bestaat niet

Wat een onzin!

Als Fedor in April vecht is hij toch ook voorbereid mag ik aannnemen. Mits hij redelijk ongeschonden uit deze partij komt, kan de partij tegen Ali gewoon plaatsvinden in Mei of Juni. Het is niet zo dat Fedor tot aan de partij van April niks uitvoert en pas na April haast moet gaan maken om zich voor te bereiden.

snip83
04-01-2010, 11:51
Wat een onzin!

Als Fedor in April vecht is hij toch ook voorbereid mag ik aannnemen. Mits hij redelijk ongeschonden uit deze partij komt, kan de partij tegen Ali gewoon plaatsvinden in Mei of Juni. Het is niet zo dat Fedor tot aan de partij van April niks uitvoert en pas na April haast moet gaan maken om zich voor te bereiden.

Jouw post snap ik werkelijk geen reet van kerel

wat bedoel jij nou?

Lees je wel goed?

RamonaS
04-01-2010, 12:04
Jouw post snap ik werkelijk geen reet van kerel

wat bedoel jij nou?

Lees je wel goed?

Wat is er niet te begrijpen? Volgens mij is het een duidelijke post in het Nederlands, naar aanleiding van jouw opmerking...

Lees jezelf wel goed?;)

Guile
04-01-2010, 14:58
Volgens mij gaat het erom, dat Alistair zijn Belt eens gaat verdedigen en dat hoeft niet perse tegen Fedor te zijn.

Idd, snap dat 12 pagina's aan tekst veel is, maar lezen is toch niet zo moeilijk. Onzin deze poll dus.

MMAFAN-1122
04-01-2010, 18:21
Het zou mooi zijn maar ik moet het nog maar zien...

snip83
05-01-2010, 00:09
Denk dat de poll genoeg zegt over de geloofwaardigheid van GG en consorten

Guile
05-01-2010, 00:18
Denk het ook ja, iedereen die Bas voor leugenaar uitmaakt en Alistair voor roider kan verwijzen naar deze poll. Lijkt mij legitiem genoeg.

Naj85
05-01-2010, 04:37
Ik hoop dat het gevecht er komt, heb er niet echt veel vertrouwen meer in.
Maar als die 2 tegenover mekaar staan, wordt het echt het spannendste gevecht in tijden.
Alistair maakt de grootste kans om Fedor te verslaan denk ik