PDA

View Full Version : slap!!....



Illest
04-01-2010, 16:52
http://www.youtube.com/watch?v=d7BGefHNEhM

Tony
04-01-2010, 16:59
slappe repost ja :p

maar hij blijft goed... echt goed...

in your face

phranq
04-01-2010, 22:15
hoezo oud... pfff

Justinian
04-01-2010, 22:18
Prachtig! Eerst een bitchslap om vervolgens verder te lopen en te roepen 'Hallo Werner...' :D

RocknRolla
04-01-2010, 22:25
superdroog maar wel al heel oud

joost
04-01-2010, 22:30
haha old school prachtig! haha de man heeft nieteens tijd om door te lopen hij krijgt na 1 sec al een tik :D (heeft ie vaker gedaan denk ik haha)

blackadder
05-01-2010, 00:31
Da's Stefan Hentschel. Hij was in de jaren '80 de bottenbreker van een groep pooiers op de Reeperbahn die door de media de Nutella bende werden genoemd. Heeft zich in 2006 in de bokskelder 'Zur Ritze' opgehangen.

micha
05-01-2010, 07:00
Hast du ein probleem?

PigDog
05-01-2010, 09:37
Ze hebben in Egypte onlangs weer een pyramide gevonden, en toen ze die geopend hadden, kwamen er papyrus-rollen uit met dit verhaal..
Maar om nou te zeggen repost.....

Tony
05-01-2010, 09:47
In de jaren ‘70 van de 20ste eeuw was Stefan Hentschel een weinig succesvol bokser in Duitsland. Tijdens zijn eerste prof-partij werd hij in de tweede ronde knock-out geslagen. Daarna kwam hij niet meer aan bod in het prof-boksen.
Dat was ook niet nodig want Hentschel had een andere bezigheid gevonden. In de jaren ‘80 vervolgde hij zijn carriere als pooier op de Reeperbahn, de prostitutie-zone in St. Pauli te Hamburg, alwaar hij 27 prostituees onder zijn hoede had.
Langzaam maar zeker groeide Hentschel uit tot een bekende verschijning op de Reeperbahn. Hentschel bewoog zich in het criminele milieu en overleefde diverse moordaanslagen. Toch spande hij zich in om de Reeperbahn te ontdoen van zijn ranzige imago. Hij investeerde zijn geld in het opknappen van bordelen en ging in debat met de gemeente Hamburg over een opknapbeurt van de Reeperbahn. In 2006 pleegde Hentschel zelfmoord door zichzelf op te hangen.
Waarom schrijf ik dit verhaaltje over Stefan Hentschel? Omdat Hentschel in het jaar 2000 eeuwigdurende roem verwierf met een video-fragment van 40 seconden. Wanneer hij wordt geinterviewd voor een documentaire flaneert hij over de Reeperbahn. Een jonge drugsverslaafde (Hentschel had een hekel aan junks, want die deden afbreuk aan de Reeperbahn) houdt halt bij de camera.
“Hast du ein Probleem?” vraagt Hentschel de junk. En nog voordat deze kan antwoorden slaat Hentschel hem met een vuistslag tegen de grond. Zie bovenstaand fragment. Sindsdien is Hentschel Duitslands nationale symbool voor de keiharde aanpak van straattuig.
In verband met een kwestie inzake de auteursrechten wordt dit fragment keer op keer van Youtube verwijderd. Indien het onderstaande fragment niet werkt, zoek dan op Youtube naar “Hast du ein Problem’. Bekijk dan ook een paar spin-offs. Het fragment heeft namelijk een dermate indrukwekkende cultstatus op het Internet dat vele fans naar Hamburg afreizen om het fragment na te spelen op de Reeperbahn.

blackadder
05-01-2010, 12:28
Hentschel had ook nog een tijd lang een discotheek op of in de buurt van de Reeperbahn. Maar die fikte, 2004 meende ik, volledig af. Daarna was ie blut. Volgens zijn dochter kon hij daar niet mee omgaan raakte gedepreseerd wat uiteindelijk tot zijn zelfmoord in de Ritze leidde.
Van de bende waar hij in de jaren 80 deel van uitmaakte is er nu alleen nog maar eentje in leven en probeert zich nu als kunstenaar.

Illest
05-01-2010, 12:55
Ze hebben in Egypte onlangs weer een pyramide gevonden, en toen ze die geopend hadden, kwamen er papyrus-rollen uit met dit verhaal..
Maar om nou te zeggen repost.....

Hoe kan ik t goedmaken met je? volgens mij heb ik je gekwetst...:clown2:

PigDog
05-01-2010, 16:14
Doe maar een kusje.....

;)

el bastardo
07-01-2010, 11:51
Slap? SLAP!

http://www.youtube.com/watch?v=dBNZxxoLv7w

Illest
07-01-2010, 13:15
Slap? SLAP!

http://www.youtube.com/watch?v=dBNZxxoLv7w

dat bedoelde ik dus:D