PDA

View Full Version : 'Negatief reisadvies Culemborg'



Justinian
04-01-2010, 18:07
;) Zag onderstaande staan op Geenstijl.nl. Gaat lekker daar in Culemborg!


http://www.geenstijl.nl/archives/images/SDMotorclub.jpg

Goed, de Molukse gemeenschap in Culemborg gaat nu dus uit een ander vaatje tappen. Check bovenstaande reactie onder dit artikel (http://www.telegraaf.nl/binnenland/5705149/__Mobiele_eenheid_paraat__.html?p=8,1) uit de Televaag van deze morgen dan. En volgens onze eigen altijd betrouwbare peilpeiling (http://www.geenstijl.nl/poll/pollresult.php) hoeven de capuchon kloodtzakjes ook al niet op bijzonder veel sympathie te rekenen. Heel gek (http://home.nowlive.eu/nieuws/10185) (mirror (http://www.geenstijl.nl/archives/images/nowlivemirror.html)). Nou bontkraagjes van Culemborg: veel plezier (http://www.parool.nl/parool/nl/224/Binnenland/article/detail/167709/2009/02/14/Molukse-motorbende-verdacht-na-moorden.dhtml)!
Update: Ach wat jammer. Een negatief reisadvies (http://www.omroepgelderland.nl/web/Nieuws/nieuwsartikel/465151/Politie-blijf-weg-uit-Culemborg.htm) voor Culemborg.

GerritTonijn
04-01-2010, 18:17
haha

Wiseguy
04-01-2010, 18:37
Het begint daar echt op oorlog te lijken.

Guillermo
04-01-2010, 19:03
Die hells angels maken geen grappen :lol:

blackadder
04-01-2010, 19:05
:lol:
Dat men nu al de Hells Angels moet roepen om de orde te herstellen omdat de politie daar toe niet in staat is is zo triest dat het ook alweer grappig is. Maar ja. Volgens Ter Horst moet de politie gewoon meer bonnen schrijven om het respect terug te winnen. Dit doet me trouwens aan iets uit Duitsland denken. Volgens mij was dat in Hannover. Daar was het in een uitgaanswijk ook al jaren mis. Veel Turkse, Albanese en Joego bendes. Vecht en steekpartijen. Intimidaties. Het hele programma. En de politie kreeg er vanzelfsprekend geen grip op en liet het dus maar lekker z'n gang gaan. Pas toen de Hells Angels de boel overnamen voelden de bewoners en bezoekers zich weer veilig.

Jeru
04-01-2010, 19:26
Gelukkig heb ik een annuleringsverzekering afgesloten. Wel kut, ik was wel toe aan een paar weekjes vakantie.

Wiseguy
04-01-2010, 19:26
Die hells angels maken geen grappen :lol:


Stelletje leernichten in hun midlife crisis.

joost
04-01-2010, 19:29
YES!!!!!! :D het nieuwe seizoen van Sons Of Anarchy is begonnen!!!! :thup:

blackadder
04-01-2010, 19:32
YES!!!!!! :D het nieuwe seizoen van Sons Of Anarchy is begonnen!!!! :thup:
:lol:
Hahaha!!!
SAMCRO 4 LIFE!!!
Dan zijn de Marrokanen de Mayans.

LeeMurray
04-01-2010, 20:01
Ik moet dus morgen in die gemeente wezen. Gelukkig hoef ik niet in die wijk waar gereld wordt te komen.

Mijn sympathie gaat uit naar de Molukkers. Als de politie niet voor je veiligheid in staat, moet je het zelf maar doen.

Ik besef mij terdege dat ik het risico loop om gebanned te worden, maar ik wil toch mijn mening geven.

Overal waar je een bepaald percentage van deze bevolkingsgroep hebt wonen heb je gezeik met die zg. kleine groep. Van Roermond tot A´dam West en van Utrecht tot Gouda. Lijkt alsof deze mensen niet in harmonie met andere mensen kunnen of willen samenleven. Elke publieke ruimte waar werkende mensen komen om te ontspannen wordt ´geteisterd´ door deze mensen. Bioscopen, stranden, uitgaansgelegenheden, zwembaden. Ik heb niets tegen deze mensen, maar heb ernstige twijfels bij het ´zelfreinigend vermogen´ binnen deze groep. Mensen klagen over discriminatie en uitsluiting, maar waarom hoor ik niets als bijv. Nederlandse meisjes zonder aanleiding voor `hoer`uitgemaakt worden, oude vrouwtjkes bespuugd en beroofd worden of homofielen aangevallen worden?

De waarheid mag wel eens gezegd worden.

Wiseguy
04-01-2010, 20:09
Wel ironisch dat je username LeeMurray of ben je niet op de hoogte van zijn afkomst?

Hij was ook niet bepaald het braafste jongetje van de klas.

Al ben ik het als marokkaan zijnde wel grotendeels met je eens.

LeeMurray
04-01-2010, 20:28
Wel ironisch dat je username LeeMurray of ben je niet op de hoogte van zijn afkomst?

Hij was ook niet bepaald het braafste jongetje van de klas.

Al ben ik het als marokkaan zijnde wel grotendeels met je eens.
Ik ben op de hoogte van de afkomst (van zijn vader) en weet dat hij momenteel in Marokko vastzit.

Ik had het uiteraard niet over álle Marokkanen. We kunnen onze kop niet in het zand blijven steken voor de problemen die door een bepaalde groep Marokkanen veroorzaakt worden. Ik denk dat Marokkanen die zich wél gedragen, het meest getroffen worden door dat tuig dat zich blijft misdragen. Veel Marokkaanse vrienden en vriendinnen zeggen mij dit.

Met welk deel ben je het niet eens als ik vragen mag?

Wiseguy
04-01-2010, 20:32
Ik ben op de hoogte van de afkomst (van zijn vader) en weet dat hij momenteel in Marokko vastzit.

Ik had het uiteraard niet over álle Marokkanen. We kunnen onze kop niet in het zand blijven steken voor de problemen die door een bepaalde groep Marokkanen veroorzaakt worden. Ik denk dat Marokkanen die zich wél gedragen, het meest getroffen worden door dat tuig dat zich blijft misdragen. Veel Marokkaanse vrienden en vriendinnen zeggen mij dit.

Met welk deel ben je het niet eens als ik vragen mag?

Dat je de kant kiest van de molukkers. De groepen molukkers waar het hier om gaat zijn ook niet bepaald modeljongeren ze zijn alleen in de minderheid en daarom delven ze het onderspit.

Wel te triest voor woorden dat de politie niet eens de orde kan handhaven in zo'n gehucht als culemborg.

LeeMurray
04-01-2010, 20:44
Ok, misschien was ik wat te vlot met mijn oordeel. Ik weet inderdaad niet de ins & outs van deze zaak...

Ik hoop dat de orde snel hersteld wordt. Aan die burgermeester zal het in ieder geval niet liggen. Wat een slappe indruk maakte hij, zeg. Dacht dat wij het slecht hadden met Cohen, maar damn...

Biiyen
04-01-2010, 21:06
Dat je de kant kiest van de molukkers. De groepen molukkers waar het hier om gaat zijn ook niet bepaald modeljongeren ze zijn alleen in de minderheid en daarom delven ze het onderspit.

Wel te triest voor woorden dat de politie niet eens de orde kan handhaven in zo'n gehucht als culemborg.

Jij bent of zelf een Marokkaan, groenlinks stemmer of een dikke vette TROL.

Wiseguy
04-01-2010, 21:17
Jij bent of zelf een Marokkaan, groenlinks stemmer of een dikke vette TROL.

Ik ben een marokkaan zoals ik al eerder aangaf in dit topic. Ik ben tegen raddraaiers zoals in Culemborg, maar weiger toe te geven dat die molukkers in Culemborg ( ken er een aantal) niet net zo hard meewerken aan dit conflict.

Wiseguy
04-01-2010, 21:31
Met ME de straat op en hardhandig de wet handhaven.

blackadder
04-01-2010, 21:32
Wat is dan de oplossing, aangezien de politie niet meewerkt?
Thee.

blackadder
04-01-2010, 21:34
Met ME de straat op en hardhandig de wet handhaven.
Geloof je het zelf?

blackadder
04-01-2010, 21:43
je wilt er een politiestaat van maken?
Zie je? Dan komen gelijk weer zulke watjes tevoorschijn die dan toch liever een kopje thee met die gasten gaan drinken. Misschien nog een cursus duiken met dolfijnen erbij in gooien en dan denken dan komt het vast allemaal weer goed.

blackadder
04-01-2010, 21:49
Lees ook even wat ik daarboven post!
Had ik al gezien.

Bagheera
04-01-2010, 21:56
ipv de hell angels (althans de molukse afd.) heb ik voor culemborg in de aanbieding
de andere angels:
: Nieuws (http://www.guardian-angels.nl/GA/news.php)

MB667
05-01-2010, 08:54
Van Roermond tot A´dam West en van Utrecht tot Gouda. .


In Roermond zijn er geen grote problemen met Marokanen, er zijn incidenten geweest met Marokanen, net zoals er heel veel incidenten zijn met andere bevolkingsgroepen in Roermond, waaronder veel echte Roermondenaars.

Helaas wordt door de media hierop anders gereageerd. Voor Wilders een reden om Roermond te noemen tijdens zijn betogen.....

PigDog
05-01-2010, 09:33
Mensen klagen over discriminatie en uitsluiting, maar waarom hoor ik niets als bijv. Nederlandse meisjes zonder aanleiding voor `hoer`uitgemaakt worden, oude vrouwtjkes bespuugd en beroofd worden of homofielen aangevallen worden?

De waarheid mag wel eens gezegd worden.

Ben jij wel eens aangevallen?

LeeMurray
05-01-2010, 20:35
Ben jij wel eens aangevallen?
Ik ben, zoals de meeste mannen, betrokken geweest bij genoeg matpartijen, maar ik ben nooit specifiek door Marokkanen aangevallen.

Ik heb ook niets tegen deze mensen maar ik vind wel dat de waarheid gezegd moet kunnen worden. Ik ben echt niet de enige die ziet welke problemen sommige Marokkanen veroorzaken. Ik heb het net zo makkelijk over de problemen die andere bevolkingsgroepen veroorzaken (waaronder mijn eigen)...

LeeMurray
05-01-2010, 20:38
In Roermond zijn er geen grote problemen met Marokanen, er zijn incidenten geweest met Marokanen, net zoals er heel veel incidenten zijn met andere bevolkingsgroepen in Roermond, waaronder veel echte Roermondenaars.

Helaas wordt door de media hierop anders gereageerd. Voor Wilders een reden om Roermond te noemen tijdens zijn betogen.....
Ik herinner mij nog een tendentieus stuk in de Panorama van een paar maanden geleden. De media zal bepaalde dingen wel hypen, maar een deel zal ook op de waarheid berusten...

Wiseguy
06-01-2010, 01:01
Waar ik mij aan stoor is dat de Marokkanen nooit eens dat tuig veroordeeld, wat hun allemaal een slechte naam bezorgt, maar altijd weer "the racist card" loopt te trekken!

Dat is typisch marokkaans. Nooit de vuile was buiten hangen en ookal veroordelen ze het zullen ze hun landgenoten nooit in het openbaar aanvallen.

Messi
06-01-2010, 15:27
Huichelaars zijn het!

Waarom zouden alle Marokkanen zich verantwoordelijk moeten voelen voor wat een paar snotneuzen doen? :(

Justinian
06-01-2010, 15:41
Omdat zo iedereen een slechte naam krijgt, daarom!
En zou je graag zien dat ze dit in koor deden of heb je liever stuk voor stuk?

phranq
06-01-2010, 15:48
En zou je graag zien dat ze dit in koor deden of heb je liever stuk voor stuk?

:thup:

kmr
07-01-2010, 16:18
Marokkanen hoeven dit gedrag niet te veroordelen, maar moeten ook niet bagatelliseren. Elke Marokkaan zal maar al te graag roepen dat het 'slechts een kleine groep' is die het voor de meerderheid verpest en dat het 'slechts incidenten' zijn.

bryan
07-01-2010, 17:26
Marokkanen hoeven dit gedrag niet te veroordelen, maar moeten ook niet bagatelliseren. Elke Marokkaan zal maar al te graag roepen dat het 'slechts een kleine groep' is die het voor de meerderheid verpest en dat het 'slechts incidenten' zijn.

heb de laatste tijd dat het eerder omgekeerd is.. de meerderheid verpest het voor een klein groepje.. en die zie je altijd op TV pak eens een rotte appel voor TV.. van mij mogen die molukkers echt goed huishouden.. Er zijn nu alleen grote problemen daar omdat zij die shit niet pikken.. als het alleen om nederlandse gezinnen was gegaan was het niet eens op het nieuws geweest

Justinian
07-01-2010, 17:34
allebei!
Gewoon een actie op touw zetten, het gaat je vast lukken!

Silat
07-01-2010, 20:03
Dan heb je toch echt een probleem als je niet gaat luisteren naar Satudarah..


Mena Muria!


Maar het zal allemaal wel mee vallen. Die mannetjes zien vanzelf met wie ze te maken krijgen. Dan taaien ze wel af.

PigDog
07-01-2010, 20:09
Adoeh! Kassian!

Wiseguy
07-01-2010, 20:16
poekie anak

PigDog
07-01-2010, 20:19
Ik weet niet of je zelf weet wat het betekent, maar dit is uncool op een forum als dit...

Probeer het hier.. (http://www.pnvd.nl/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl?num=1232065711)

guess2007
07-01-2010, 21:36
Nieuwe instructie video voor de culumborge pliesie:

http://www.youtube.com/watch?v=lR8k6AQyb7M999

thrillseekah
07-01-2010, 21:57
Ben jij wel eens aangevallen?

ik wel, op school. een keer slaag gekregen van 5 man omdat ik snel snel genoeg aan de kant ging.

tweede keer bijna, omdat een groepje marokkanen (en ja, dat waren ze ook echt) op school de laptop van een voorbijganger op de grond gooiden en er mee begonnen te voetballen. toen ze er wat van zei kreeg ze te horen dat ze een kankerhoer is en dr bek moest houde.

en zo nog tig voorbeelden.

GerritTonijn
07-01-2010, 22:05
ik wel, op school. een keer slaag gekregen van 5 man omdat ik snel snel genoeg aan de kant ging.

tweede keer bijna, omdat een groepje marokkanen (en ja, dat waren ze ook echt) op school de laptop van een voorbijganger op de grond gooiden en er mee begonnen te voetballen. toen ze er wat van zei kreeg ze te horen dat ze een kankerhoer is en dr bek moest houde.

en zo nog tig voorbeelden.

En om dat soort redenen heb ik nou altijd werpmessen op zak. (nu 2 extra, 5 in totaal)

Marchant
08-01-2010, 13:25
:lol:
Hahaha!!!
SAMCRO 4 LIFE!!!
Dan zijn de Marrokanen de Mayans.

Damn echt oorlog!!!
Nu ook een Marrokaanse MC gesignaleerd in culemborg ;)

http://www.failfunnies.com/33/images/arab-bike-fail.jpg

PigDog
09-01-2010, 16:25
ik wel, op school. een keer slaag gekregen van 5 man omdat ik snel snel genoeg aan de kant ging.

tweede keer bijna, omdat een groepje marokkanen (en ja, dat waren ze ook echt) op school de laptop van een voorbijganger op de grond gooiden en er mee begonnen te voetballen. toen ze er wat van zei kreeg ze te horen dat ze een kankerhoer is en dr bek moest houde.

en zo nog tig voorbeelden.

Het was geen serieuze vraag, lees de originele posts maar eens terug.
Maar het is wel een tendens dat mensen klagen, die er zelf nog nooit last van hebben gehad. Dat bleek ook hier bij LeeMurray. Dat jou dat wel is overkomen is natuurlijk niet goed te praten. Volgende X gewoon Pigdog bellen, want om de één of andere manier heb ik nooit last van Marrokanen. Ik heb trouwens nooit ergens last van. En als ik al ergens last van heb gehad dan was het wel van zo'n buurman met een visje op de auto.
Maar toen hij het visje (en een kofferbak, die eraan vast zat) door zijn huiskamerruit kreeg, had ik daar vreemd genoeg ook geen last meer van....

madmax
09-01-2010, 16:28
Het was geen serieuze vraag, lees de originele posts maar eens terug.
Maar het is wel een tendens dat mensen klagen, die er zelf nog nooit last van hebben gehad. Dat bleek ook hier bij LeeMurray. Dat jou dat wel is overkomen is natuurlijk niet goed te praten. Volgende X gewoon Pigdog bellen, want om de één of andere manier heb ik nooit last van Marrokanen. Ik heb trouwens nooit ergens last van. En als ik al ergens last van heb gehad dan was het wel van zo'n buurman met een visje op de auto.
Maar toen hij het visje (en een kofferbak, die eraan vast zat) door zijn huiskamerruit kreeg, had ik daar vreemd genoeg ook geen last meer van....

Geen wonder dat jij er geen last van hebt, iedereen weet dat jij de vice wereldkampioen bent.
Daar wil je geen problemen mee

LeeMurray
09-01-2010, 22:04
Het was geen serieuze vraag, lees de originele posts maar eens terug.
Maar het is wel een tendens dat mensen klagen, die er zelf nog nooit last van hebben gehad. Dat bleek ook hier bij LeeMurray. Dat jou dat wel is overkomen is natuurlijk niet goed te praten. Volgende X gewoon Pigdog bellen, want om de één of andere manier heb ik nooit last van Marrokanen. Ik heb trouwens nooit ergens last van. En als ik al ergens last van heb gehad dan was het wel van zo'n buurman met een visje op de auto.
Maar toen hij het visje (en een kofferbak, die eraan vast zat) door zijn huiskamerruit kreeg, had ik daar vreemd genoeg ook geen last meer van....
Ik denk dat je met deze post de plank gruwelijk mis slaat. Waar heb je mij horen klagen?

Eigenlijk zeg jij dat als je zelf geen last van een bepaald verschijnsel hebt, je niets van dat verschijnsel mag vinden of zeggen. Doe je dat wel, dan klaag je volgens jou. Met jouw logica zou een autochtoon zich nooit kunnen uitspreken tegen discriminatie en een man zich nooit uit kunnen spreken tegen seksisme.

Het is m.i. die onverschilligheid waaraan Nl. kapot gaat (ik overdrijf maar je begrijpt waar ik naartoe wil). Als mensen op straat geterroriseerd worden door bepaalde Nederlanders, kijken voorbijgangers de andere kant op om vervolgens hatelijke dingen over een hele groep te posten op sites als geenstijl, fok.nl en telegraaf.nl...

thrillseekah
09-01-2010, 22:33
En als ik al ergens last van heb gehad dan was het wel van zo'n buurman met een visje op de auto.


ja tuig is het.Ze doen me altijd aan die buurman van the Simpsons denken

Marchant
09-01-2010, 22:51
Ik denk dat je met deze post de plank gruwelijk mis slaat. Waar heb je mij horen klagen?

Eigenlijk zeg jij dat als je zelf geen last van een bepaald verschijnsel hebt, je niets van dat verschijnsel mag vinden of zeggen. Doe je dat wel, dan klaag je volgens jou. Met jouw logica zou een autochtoon zich nooit kunnen uitspreken tegen discriminatie en een man zich nooit uit kunnen spreken tegen seksisme.

Het is m.i. die onverschilligheid waaraan Nl. kapot gaat (ik overdrijf maar je begrijpt waar ik naartoe wil). Als mensen op straat geterroriseerd worden door bepaalde Nederlanders, kijken voorbijgangers de andere kant op om vervolgens hatelijke dingen over een hele groep te posten op sites als geenstijl, fok.nl en telegraaf.nl...


Precies had het zelf niet beter kunnen verwoorden!!
Reps ouwe!!

PigDog
10-01-2010, 14:51
Met jouw logica zou een autochtoon zich nooit kunnen uitspreken tegen discriminatie en een man zich nooit uit kunnen spreken tegen seksisme.

Een man die zich uitspreekt tegen seksisme is geen man


. Als mensen op straat geterroriseerd worden door bepaalde Nederlanders, kijken voorbijgangers de andere kant op om vervolgens hatelijke dingen over een hele groep te posten op sites als geenstijl, fok.nl en telegraaf.nl...

Volgens mij zeg je exact hetzelfde als ik. Ik ben het dus met je eens, en die nuthugger boven mij ook. Waarom voel je je dan zo op je pik getrapt?
Jij hebt het zelf niet meegemaakt, hoort er ook nooit wat over (lees je oorspronkelijke post maar eens na) maar post wel hatelijke dingen op sites als geenstijl, fok.nl, de telegraaf, maar erger nog: Mixfight!

Marchant
11-01-2010, 11:52
gehad dan was het wel van zo'n buurman met een visje op de auto.
Maar toen hij het visje (en een kofferbak, die eraan vast zat) door zijn huiskamerruit kreeg, had ik daar vreemd genoeg ook geen last meer van....

http://i604.photobucket.com/albums/tt127/marchant1974/1.jpg

PigDog
11-01-2010, 15:14
Wel een hoop werk, en dat alleen maar omdat ik je een nuthugger noemde?
Tss arm jochie..... het was een grapje hoor.



In het echt pijp je alleen maar

PigDog
11-01-2010, 16:21
Ik dacht net:" waarom reageer je zo raar op het woord nuthugger?".
Toen schoot het me te binnen: Ik heb je eerder "ballenlikker" genoemd, omdat je drie pagina's vol Bas Boon onzin had geciteerd. Iets over de sharia of zo.
Effe nagezocht, en mijn welgemeende excuus.....
Dat met dat ballenlikken, is niet gemeend. Het is een woordgrapje. Dus sorry.
En chapeau voor de failfoto.....
Goed zoekwerk.
En E.O.Gay. Niet origineel, maar toch leuk!

Khanom Thom
11-01-2010, 16:26
Jongens, hou het ontopic of ik gooi er een slotje op...

Marchant
11-01-2010, 17:23
Ik dacht net:" waarom reageer je zo raar op het woord nuthugger?".
Toen schoot het me te binnen: Ik heb je eerder "ballenlikker" genoemd, omdat je drie pagina's vol Bas Boon onzin had geciteerd. Iets over de sharia of zo.
Effe nagezocht, en mijn welgemeende excuus.....
Dat met dat ballenlikken, is niet gemeend. Het is een woordgrapje. Dus sorry.
En chapeau voor de failfoto.....
Goed zoekwerk.
En E.O.Gay. Niet origineel, maar toch leuk!

Geen probleem!
Niets aan de hand ;)

@Khanom Thom

Zal vanaf nu ontopic blijven.

PigDog
11-01-2010, 18:52
Jongens, hou het ontopic of ik gooi er een slotje op...

Als jij ontopic was, zou je dreigen met:" of ik gooi het dicht met betonnen versperringen".....
Maar ja, zelfs de chakwauw meester is wel eens ongeconcentreerd....