PDA

View Full Version : MIXFIGHTDAG 2010!!



joost
04-01-2010, 20:48
Het is alweer een tijdje geleden dat er een ''Mixfightdag'' is georganiseerd, de laatste keer was bij Mike's gym met als trainer: Mike, Joerie Mes, Melvin Manhoef en Remco Pardoel.
Mixfight.nl was er toen met +- 40 man en 3 vrouwen, dit was dan ook een zeer geslaagde dag met afwisselende trainingen van bovengenoemde vechters/trainers!

Wie heeft er zin in een mixfightdag 2010?

Wat ik me kan herrineren is de laatste Mixfightdag niet doorgegaan i.v.m. te weinig deelname en het gebrek aan geld.
Mixfight.nl is erg gegroeid de laatste jaren dus het lijkt mij nu wel mogelijk om genoeg mensen bij elkaar te kunnen krijgen.

Het is natuurlijk altijd leuk om de gezichten achter de namen te zien, samen bezig zijn met een leuke vechtsportdag en ideeën uit te wisselen.

Het zou daarom extra leuk zijn om dit jaar een mixfightdag te organiseren, met een seminar van bekende vechters zoals onze eigen columnist Gegard Mousasi bijvoorbeeld ik noem maar wat :D en eventueel de documantaire bekijken van demolitionman!

Dus zet hieronder neer of je zin hebt in een Mixfight-dag 2010 en hoeveel geld je er bereid bent om voor te betalen. Wie weet spoort het iemand van mixfight.nl aan om het te organiseren, en hierbij meld ik me alvast aan om te helpen!

:)

mama
04-01-2010, 21:01
nou als je er zoveel zin in hebt Joost, waarom organiseer je het niet zelf dan?

Might Is Right
04-01-2010, 21:12
Waarom eens geen mooi gebaar en het GRATIS maken? Moet kunnen toch? Je vindt vast en zeker wel een goede trainer of vechter die zich hiervoor wil lenen en een filmpje draaien op een doek kost ook geen drol.

"Hoeveel je er wil voor betalen" was meteen afknapper voor mij. Niet dat ik gierig ben, maar waarom moet er meteen geld tussen gegooid worden?

:thown:

Slome
04-01-2010, 21:15
Geen gezeur...

het is leuk dat Joost met dit idee komt..
en jah, als je een gezellige dag wilt hebben, mag dat toch ook wat kosten...

blackadder
04-01-2010, 21:17
Wou de Hairmastubator vorige keer niet iedereen verrot komen slaan?

Wheelie
04-01-2010, 21:18
Wij als Mixfight zijnde verdienen er geen geld aan, het gaat naar de vechters die de seminair organiseren en we regelen meestal een foto of t-shirt er bij ;)

Neivra
04-01-2010, 21:18
Lijkt me leuk, ik heb er ook wel geld voorover.
Hoeveel? Hangt af van het programma.
Ik weet ook niet wat het de laatste keer heeft gekost, maar alles wat in verhouding ligt met de activiteiten vind ik niet erg.


-
Neivra

LeeMurray
04-01-2010, 21:32
Ik ben een non-factor op deze site, maar vind het een leuk initiatief. Het neemt een site toch naar die next level...

Justinian
04-01-2010, 21:35
Waarom eens geen mooi gebaar en het GRATIS maken? Moet kunnen toch? Je vindt vast en zeker wel een goede trainer of vechter die zich hiervoor wil lenen en een filmpje draaien op een doek kost ook geen drol.

"Hoeveel je er wil voor betalen" was meteen afknapper voor mij. Niet dat ik gierig ben, maar waarom moet er meteen geld tussen gegooid worden?

:thown:
We verdienen er niks aan, sterker nog er zal eerder geld bij moeten ;) We proberen het altijd zo goedkoop mogelijk te doen. De vorige keer was het volgens mij iets van 10 euro per persoon en kreeg iedereen er ook een gratis t-shirt bij. Lijkt mij wel leuk om weer iets op poten te zetten en ben ook wel bereid om te kijken of we het helemaal zelf kunnen betalen.

micha
04-01-2010, 21:41
lijkt me heel leuk. ik ga er voor zorgen dat er een stevige Golden Glory delegatie meekomt!

mama
04-01-2010, 21:54
Waarom eens geen mooi gebaar en het GRATIS maken? Moet kunnen toch? Je vindt vast en zeker wel een goede trainer of vechter die zich hiervoor wil lenen en een filmpje draaien op een doek kost ook geen drol.

"Hoeveel je er wil voor betalen" was meteen afknapper voor mij. Niet dat ik gierig ben, maar waarom moet er meteen geld tussen gegooid worden?

:thown:

Beetje jammer dat je zo reageert.
Het heeft heel veel tijd en moeite gekost om zoiets te regelen. Je zit in een zaal, maakt gebruik van douche gelegenheden. Schoonmaakkosten. Trainers die hun tijd er in steken.
Je kreeg een Tshirtje en nog een groepsfoto. En dan nog klagen dat 10€ veel is? Ik vind dat je redelijk gierig bent hoor.

Justinian
04-01-2010, 21:58
Beetje jammer dat je zo reageert.
Het heeft heel veel tijd en moeite gekost om zoiets te regelen. Je zit in een zaal, maakt gebruik van douche gelegenheden. Schoonmaakkosten. Trainers die hun tijd er in steken.
Je kreeg een Tshirtje en nog een groepsfoto. En dan nog klagen dat 10€ veel is? Ik vind dat je redelijk gierig bent hoor.
Denk dat de post van Joost gewoon verkeerd is geďnterpreteerd. Als hij wist dat we er geen winst op maken en er eerder geld bij moet, had hij vast anders gereageerd ;) Denk ook niet dat hij helder heeft hoeveel werk jij er destijds hebt ingestoken om het tot een succes te maken!

blackadder
04-01-2010, 22:03
lijkt me heel leuk. ik ga er voor zorgen dat er een stevige Golden Glory delegatie meekomt!
Of organiseer een dag bij GG. In Zuidlaren.

MB667
04-01-2010, 22:06
breda lijkt me makkelijker als zuidlaren.

blackadder
04-01-2010, 22:10
breda lijkt me makkelijker als zuidlaren.
Nee hoor.

joost
04-01-2010, 23:28
nou als je er zoveel zin in hebt Joost, waarom organiseer je het niet zelf dan?


Je tekst komt er een beetje geirriteerd uit.. maar goed ik wil maar al te graag meewerken! Het is alleen maar goed bedoeld hoor dit topic

En voor de mensen €10 euro duur? haha een lachertje als je kijkt wat je de hele dag doet... We kregen les van mike, remco, melvin, joerie.. meestal alleen al een seminar van zo'n topper kost al gauw €20+

marcelt
04-01-2010, 23:30
De eerste keer dat ik erbij was was geweldig met Aerts, Koips en Joval. De tweede bij Mike's kon ik helaas niet ivm met de kb-leraar opleiding die ik toen deed. De keer erna wilde ik ook graag en organiseerde Marieke, maar was er te weinig animo. Onwijze bummer vond ik dat.

mama
04-01-2010, 23:33
Je tekst komt er een beetje geirriteerd uit.. maar goed ik wil maar al te graag meewerken! Het is alleen maar goed bedoeld hoor dit topic

En voor de mensen €10 euro duur? haha een lachertje als je kijkt wat je de hele dag doet... We kregen les van mike, remco, melvin, joerie.. meestal alleen al een seminar van zo'n topper kost al gauw €20+

sorry Joost was niet de bedoeling. Had idd een ;) achter moeten staan.

trainer Bv S'burg
04-01-2010, 23:34
midden van het land, lekker centraal. en er zijn vast wel wat trainers/vechters die zich hier kostenloos voor willen inzetten?

grt Dave

Justinian
04-01-2010, 23:38
midden van het land, lekker centraal. en er zijn vast wel wat trainers/vechters die zich hier kostenloos voor willen inzetten?

grt Dave
We gaan ons best doen om er wat van te maken. Moet goed komen :)

joost
04-01-2010, 23:40
sorry Joost was niet de bedoeling. Had idd een ;) achter moeten staan.

je pm gelezen haha :)


:kus:

trainer Bv S'burg
04-01-2010, 23:46
We gaan ons best doen om er wat van te maken. Moet goed komen :)

Jullie zijn vast kind aan huis bij verschillende sportscholen en trainers! Als er een prijskaartje aan vast zit, schenk dan ook een deel aan een goed doel, zodat de vechtsport nog positiever in het nieuws komt! :thup:

Justinian
04-01-2010, 23:48
Jullie zijn vast kind aan huis bij verschillende sportscholen en trainers! Als er een prijskaartje aan vast zit, schenk dan ook een deel aan een goed doel, zodat de vechtsport nog positiever in het nieuws komt! :thup:
Het liefst organiseer ik een Mixfightdag die onze leden niets kost. We gaan kijken of we zoiets kunnen regelen.

Sendur
04-01-2010, 23:57
Geen gezeur...

het is leuk dat Joost met dit idee komt..
en jah, als je een gezellige dag wilt hebben, mag dat toch ook wat kosten...

x2

trainer Bv S'burg
05-01-2010, 00:01
Het liefst organiseer ik een Mixfightdag die onze leden niets kost. We gaan kijken of we zoiets kunnen regelen.

zijn er dan zoveel werkloze op dit forum? :whistling:voor niets gaat de zon op, de spits en de metro, die zijn gratis! ;)

the boxer
05-01-2010, 00:30
We gaan ons best doen om er wat van te maken. Moet goed komen :)

Waarom geef je zelf geen les?

trainer Bv S'burg
05-01-2010, 00:56
Waarom geef je zelf geen les?

goed idee! Respect voor elke pro. vechter, maar een goede vechter, hoeft nog geen goede trainer (seminar lesgever) te wezen. Een trainer is ook niet altijd een goede vechter zelf geweest.

Irishrover
05-01-2010, 01:05
Sounds great! Dit lijkt me erg leuk & gezellig! Dus come come people, laten we er wat van maken!

remco pardoel
05-01-2010, 01:19
Misschien de volgende houden op de nieuwe club van Mike's in maart / april van dit jaar.... Kan je gelijk ook een report houden
:)

the boxer
05-01-2010, 01:32
goed idee! Respect voor elke pro. vechter, maar een goede vechter, hoeft nog geen goede trainer (seminar lesgever) te wezen. Een trainer is ook niet altijd een goede vechter zelf geweest.

x2

remco pardoel
05-01-2010, 01:39
Of in het nieuw te openen M-1 Center

micha
05-01-2010, 07:57
Breda is wel te regelen denk ik

Richelieu
05-01-2010, 08:34
Aan het lokatieaanbod kan het niet liggen in ieder geval:

Golden Glory Breda
M1 Center Amsterdam
Mike's Gym Amsterdam

micha
05-01-2010, 08:41
hoeveel mensen kan ik ongeveer verwachten?

Richelieu
05-01-2010, 08:58
hoeveel mensen kan ik ongeveer verwachten?

Op dit moment hebben iets van 33 personen op de poll gestemd wat ze van het idee vinden en de laatste MF dag @ Mike's Gym werd bezocht door een man/vrouw of 45 o.l.v. Passenier, Mes & Pardoel. De poging daarna waar Marieke destijds een hoop tijd en energie in stak strande door gebrek aan aanmeldingen. Wat mij is bijgebleven had Marieke een afspraak met Gym Alkmaar en zou er les worden gegeven door Drago.

Might Is Right
05-01-2010, 10:50
Beetje jammer dat je zo reageert.
Het heeft heel veel tijd en moeite gekost om zoiets te regelen. Je zit in een zaal, maakt gebruik van douche gelegenheden. Schoonmaakkosten. Trainers die hun tijd er in steken.
Je kreeg een Tshirtje en nog een groepsfoto. En dan nog klagen dat 10€ veel is? Ik vind dat je redelijk gierig bent hoor.

Je moet goed leren lezen alvorens je iets zegt, meisje.

Ik heb nergens over een bedrag gesproken, doet ook niet ter zake. Mijn punt is: een forum met een reputatie als deze kan vast en zeker een sportschool overtuigen (= reclame) en een vechter/trainer (= een gebaar naar de fans toe) regelen. T-shirt is totaal overbodige kost als het om de sport gaat. Groepsfoto kan iedereen copy-paste van het forum of via mail.

Glen
05-01-2010, 10:55
Je moet goed leren lezen alvorens je iets zegt, meisje.

Ik heb nergens over een bedrag gesproken, doet ook niet ter zake. Mijn punt is: een forum met een reputatie als deze kan vast en zeker een sportschool overtuigen (= reclame) en een vechter/trainer (= een gebaar naar de fans toe) regelen. T-shirt is totaal overbodige kost als het om de sport gaat. Groepsfoto kan iedereen copy-paste van het forum of via mail.
Gierig dus....

trainer Bv S'burg
05-01-2010, 12:12
Op dit moment hebben iets van 33 personen op de poll gestemd wat ze van het idee vinden en de laatste MF dag @ Mike's Gym werd bezocht door een man/vrouw of 45 o.l.v. Passenier, Mes & Pardoel. De poging daarna waar Marieke destijds een hoop tijd en energie in stak strande door gebrek aan aanmeldingen. Wat mij is bijgebleven had Marieke een afspraak met Gym Alkmaar en zou er les worden gegeven door Drago.

zou leuk wezen als er een trainers voor MMA, Muay-thai en Boksen komen, ipv 1 bekende die naam heeft en een basis kickboks-seminar geeft?

grt Dave

mama
05-01-2010, 12:25
Je moet goed leren lezen alvorens je iets zegt, meisje.

Ik heb nergens over een bedrag gesproken, doet ook niet ter zake. Mijn punt is: een forum met een reputatie als deze kan vast en zeker een sportschool overtuigen (= reclame) en een vechter/trainer (= een gebaar naar de fans toe) regelen. T-shirt is totaal overbodige kost als het om de sport gaat. Groepsfoto kan iedereen copy-paste van het forum of via mail.

Ik heb goed gelezen Jochie.. maar voor niets gaat de zon op.
En geloof me de sporters die er stonden zijn er echt niet rijk van geworden. Laat staan dat MF er rijk van is geworden. Maar er worden nu eenmaal kosten gemaakt en die moeten betaald worden.

Justinian
05-01-2010, 12:27
zou leuk wezen als er een trainers voor MMA, Muay-thai en Boksen komen, ipv 1 bekende die naam heeft en een basis kickboks-seminar geeft?

grt Dave
We gaan er mee aan de slag. Eind april, begin mei zou wat mij betreft een optie zijn.

ondiep
05-01-2010, 12:34
Lijkt me wel leuk en 10 euro is inderdaad geen geld :)

snip83
05-01-2010, 12:34
Misschien kunnen sommige ook een cursus ballendragen geven, word het hier nog een grotere nuthuggersfanclub, iedereen die het met elkaar eens is

















grapje jongens

Mule-Kick
05-01-2010, 13:49
Leuk initiatief, hoeft van mij niet gratis als er namen komen zoals de vorige edities.

Glen
05-01-2010, 14:55
Een seminar 'spelregels' K-1, Muay Thai, MMA ??

Might Is Right
05-01-2010, 17:14
Ik heb goed gelezen Jochie.. maar voor niets gaat de zon op.
En geloof me de sporters die er stonden zijn er echt niet rijk van geworden. Laat staan dat MF er rijk van is geworden. Maar er worden nu eenmaal kosten gemaakt en die moeten betaald worden.

Wat baten kaars en bril als den uil niet zienen wil.

Ik kaart gewoon aan dat zulks ook gratis kan. Als daar dan ter plaatste een t-shirt ligt van MF voor 75€ en ik vind dit een mooie herinnering dan koop ik die heus wel ongeacht het bedrag.

Waar was ik met mijn gedachten, sorry ben er plots weer bij. Het gaat hier natuurlijk om een hoop hobbyisten van hetzelfde slag als diegenen die naast het voetbalveld staan te schreeuwen hoe het mogelijk is dat ze die goal gemist hadden. Die blaten elkaar daarbovenop ook altijd na en steigeren bij elk weerwoord dat van ergens komt.

Veel plezier op de meeting, voortaan ben ik hier waarschijnlijk enkel nog passief. Gemist zal ik alvast niet worden :whistling:

ijsblok
05-01-2010, 17:25
geinig idee, als ik kan kom ik.
van mij hoeft er niet per se een grote naam training te komen geven, als er gewoon iemand een uurtje boksles geeft en daarna iemand een uurtje rollen leren we elkander volgens mij ook kennen en hebben we ook lol.

trainer Bv S'burg
05-01-2010, 17:27
Kunnen ze op deze dag ook gelijk ff die film van ali O afspelen, maak je nog wat forum leden blij. Sla je 2 vliegen in 1 klap! En Might is Right met deze gezegdes ga ik je wel missen.

trainer Bv S'burg
05-01-2010, 17:31
geinig idee, als ik kan kom ik.
van mij hoeft er niet per se een grote naam training te komen geven, als er gewoon iemand een uurtje boksles geeft en daarna iemand een uurtje rollen leren we elkander volgens mij ook kennen en hebben we ook lol.

heb geen grote naam, maar 4 letters, wel netjes mijn papieren van de NBB. Ik wil wel kosteloos een boksles geven, of het nu voor gevangene, verslaafde, scholen of eigen leerlingen is, wil ik de mixfight leden ook wel een lesje voorschotelen :thup:

Stallion
05-01-2010, 18:06
Wat baten kaars en bril als den uil niet zienen wil.

Ik kaart gewoon aan dat zulks ook gratis kan. Als daar dan ter plaatste een t-shirt ligt van MF voor 75€ en ik vind dit een mooie herinnering dan koop ik die heus wel ongeacht het bedrag.

Waar was ik met mijn gedachten, sorry ben er plots weer bij. Het gaat hier natuurlijk om een hoop hobbyisten van hetzelfde slag als diegenen die naast het voetbalveld staan te schreeuwen hoe het mogelijk is dat ze die goal gemist hadden. Die blaten elkaar daarbovenop ook altijd na en steigeren bij elk weerwoord dat van ergens komt.

Veel plezier op de meeting, voortaan ben ik hier waarschijnlijk enkel nog passief. Gemist zal ik alvast niet worden :whistling:

Zeg dan gewoon niks. Het is toch gewoon leuk dat er een t-shirt wordt gemaakt en aan de deelnemers worden gegeven? Daarbij zie je alle forumgangers eens in het echt en heb je een training van goede trainers/vechters. 10 euro vind ik dan nog weinig.

Wheelie
05-01-2010, 18:25
Mijn voorkeur gaat uit naar de nieuwe Mike's Gym (maar we hebben de Mixfightdag daar al eens gehouden) of naar Golden Glory Breda.
Wie wil er nou geen les van bijv. Ramon Dekkers en Cor Hemmers en het zou natuurlijk helemaal te gek zijn als Martijn de Jong, Nieky Holzken, Errol Zimmerman, Saki, Alistair, Valentijn, Kharitonov, Schilt en Karaev ook aanwezig zijn.
Leuk ook als Sylvanaz er is, dan kunnen jullie een pak slaag krijgen van een 15 jarig meisje ;)

blackadder
05-01-2010, 18:30
Leuk ook als Sylvanaz er is, dan kunnen jullie een pak slaag krijgen van een 15 jarig meisje ;)
Met z'n allen kunnen we haar wel aan.
Denk ik.

snip83
05-01-2010, 18:37
Leuk ook als Sylvanaz er is, dan kunnen jullie een pak slaag krijgen van een 15 jarig meisje ;)

Zij is echt een topper

Denk dat zij nog wel ver gaat komen

marcelt
05-01-2010, 18:41
Misschien kunnen als afsluitend evenement een paar prominente mensen vasn het forum die problemen met elkaar hebben een partijtje draaien op mma of kb-regels. Zoals: Micha vs I love knock outs
Er zijn vast wel meer vetes waar ik nu niet op kan komen.
Voor Dirk5 staan de vrijwilligers geloof ik in de rij te wachten net als voor Klaus Hairob. Maar dan na afloop van de partij is het gezeik onderling wel voor altijd uit de wereld.

blackadder
05-01-2010, 18:43
Misschien kunnen als afsluitend evenement een paar prominente mensen vasn het forum die problemen met elkaar hebben een partijtje draaien op mma of kb-regels. Zoals: Micha vs I love knock outs
Er zijn vast wel meer vetes waar ik nu niet op kan komen.
Voor Dirk5 staan de vrijwilligers geloof ik in de rij te wachten net als voor Klaus Hairob. Maar dan na afloop van de partij is het gezeik onderling wel voor altijd uit de wereld.
Snip en Wiseguy. Na vandaag bareknuckles.:lol:

Slome
05-01-2010, 18:44
leuk idee...

rondje sparren marcel?

Wheelie
05-01-2010, 19:02
Zij is echt een topper

Denk dat zij nog wel ver gaat komen
Dat weet ik wel zeker, zijn we het toch nog over iets met elkaar eens ;)

Hendy
05-01-2010, 20:04
Misschien kunnen als afsluitend evenement een paar prominente mensen vasn het forum die problemen met elkaar hebben een partijtje draaien op mma of kb-regels. Zoals: Micha vs I love knock outs
Er zijn vast wel meer vetes waar ik nu niet op kan komen.
Voor Dirk5 staan de vrijwilligers geloof ik in de rij te wachten net als voor Klaus Hairob. Maar dan na afloop van de partij is het gezeik onderling wel voor altijd uit de wereld. hehehe..

trainer Bv S'burg
05-01-2010, 21:12
Snip en Wiseguy. Na vandaag bareknuckles.:lol:

wil ook tegen Snip! Moest een keer zijn kant opkomen en zou me aanpakken, mag hij zelf kiezen MMA, Kickboksen of Boksen (zou niet voor het laatste kiezen) :D

marcelt
05-01-2010, 21:52
leuk idee...

rondje sparren marcel?

Hebben wij problemen dan ?

Moet ik wel eventjes het trappetje van Bob Schreiber lenen.

Mickey
05-01-2010, 21:59
Misschien kunnen als afsluitend evenement een paar prominente mensen vasn het forum die problemen met elkaar hebben een partijtje draaien op mma of kb-regels. Zoals: Micha vs I love knock outs
Er zijn vast wel meer vetes waar ik nu niet op kan komen.
Voor Dirk5 staan de vrijwilligers geloof ik in de rij te wachten net als voor Klaus Hairob. Maar dan na afloop van de partij is het gezeik onderling wel voor altijd uit de wereld.

Ik wil wel tegen Wheelie.

Wheelie
05-01-2010, 22:10
Ik wil wel tegen Wheelie.

Praatjesmaker, geen woorden maar daden !!!! (:blush: schaam me dat ik die woorden gebruik)

GerritTonijn
05-01-2010, 22:15
sorry, ik ben op dieet.

Sendur
05-01-2010, 22:25
Misschien kunnen als afsluitend evenement een paar prominente mensen vasn het forum die problemen met elkaar hebben een partijtje draaien op mma of kb-regels. Zoals: Micha vs I love knock outs
Er zijn vast wel meer vetes waar ik nu niet op kan komen.
Voor Dirk5 staan de vrijwilligers geloof ik in de rij te wachten net als voor Klaus Hairob. Maar dan na afloop van de partij is het gezeik onderling wel voor altijd uit de wereld.

Dan wil ik tegen Bas Boon.

Guillermo
05-01-2010, 22:41
Ik wil wel tegen Wheelie.

Ik wil ook tegen Wheelie! Hij weet me telkens op te geilen in de dungeon door die freaky videos :lol::whistling:

Slome
06-01-2010, 01:24
Hebben wij problemen dan ?

Moet ik wel eventjes het trappetje van Bob Schreiber lenen.

nee geen problemen... muggen onder elkaar, dat kan toch niet..
maar just 4 fun... vindt het een leuk idee

Muaythai_J
06-01-2010, 11:06
can't wait, ben erg benieuwd naar het programma.

De meesten weten wat het kost om een seminar bij te wonen. Als k al die namen zo zie langskomen vraag ik me af wie de gasttrainer(s) zullen zijn. heb er zeker wel enkele tientjes voor over!!

en ojaa,, zal snel beef zoeken op t forum, zodat we t die dag kunnen uitvechten!

micha
06-01-2010, 11:17
Dan wil ik tegen Bas Boon.


die traint gewoon mee met de toppers van GG dus dat wil ik wel zien.

Richelieu
06-01-2010, 11:35
can't wait, ben erg benieuwd naar het programma.

De meesten weten wat het kost om een seminar bij te wonen. Als k al die namen zo zie langskomen vraag ik me af wie de gasttrainer(s) zullen zijn. heb er zeker wel enkele tientjes voor over!!

en ojaa,, zal snel beef zoeken op t forum, zodat we t die dag kunnen uitvechten!

Het grappige is dat mensen hier nogal moeilijk kunnen doen om een geile 10 euro terwijl ik de afgelopen jaren ook een aantal keren op uitnodiging in Duitsland ben geweest naar de seminars die promotor Frank Mach organiseerde. De mensen daar kwamen echt van ver om bijv. een seminar te krijgen van Andy Souwer of Peter Aerts en betaalden daar grof geld voor.


die traint gewoon mee met de toppers van GG dus dat wil ik wel zien.

Zou top zijn als bijv. Bas Boon het seminar samen met Overeem (MMA) en Holzken (Kickboksen) zou kunnen geven. Dan heb je een behoorlijk sterke bezetting!

micha
06-01-2010, 11:37
ik heb net Ramon gesproken en die staat er voor open dus als men het wil kan het in Breda

MB667
06-01-2010, 11:40
hiermee maak je de spoiler beter mee goed als een sorry topic;)

micha
06-01-2010, 11:43
als het Breda wordt zorg ik voor zoveel mogelijk topvechters/trainers als mogelijk is.

plus workshop Ramon Dekkers!!!!!!

ijsblok
06-01-2010, 11:44
kom maar met een datum!

MB667
06-01-2010, 11:47
als het Breda wordt zorg ik voor zoveel mogelijk topvechters/trainers als mogelijk is.

plus workshop Ramon Dekkers!!!!!!

odol nice!

Muaythai_J
06-01-2010, 12:27
@Richelieu,

Het blijven tog topsporters, en we mogen blij zijn dat we voor deze prijzen les van ze kunnen krijgen. €5, was ik kwijt voor een seminar van de huidige k-1 champ. hoeveel zou real madrid vragen voor een gasttraining van ronaldo?
__________________________________________________ __
ontopic: Succes met de voorbereidingen!!

Richelieu
06-01-2010, 12:34
@Richelieu,

Het blijven tog topsporters, en we mogen blij zijn dat we voor deze prijzen les van ze kunnen krijgen. €5, was ik kwijt voor een seminar van de huidige k-1 champ. hoeveel zou real madrid vragen voor een gasttraining van ronaldo?
__________________________________________________ __
ontopic: Succes met de voorbereidingen!!

Mijn reply was ook niet bedoeld om een eventueel hoog bedrag te verdedigen, maar ik geef alleen hiermee aan dat 10 euro een schijntje is voor een seminar. Vijf euro als voorbeeld van jou seminar is al helemaal goedkoop. Dat is nog goedkoper dan dat de gemiddelde losse les van een willekeurige sportschool kost!!

blazin.arr0w::::
06-01-2010, 12:36
Een seminar 'spelregels' K-1, Muay Thai, MMA ??

Dit lijkt me geen eens een onaardig idee. We hebben hier wat goede scheidsrechters rondlopen. Misschien dat die voor de leken en geinteresseerde iets in elkaar kunnen timmeren.

En ik vind dat het geld moet kosten, dan doe je tenminste je best want je hebt betaald :lol:

Muaythai_J
06-01-2010, 12:49
ja cheap he!:lol:
en het was ook nogeens in de buurt.

ik snap je, gaf alleen een voorbeeld van hoe goed we t eigenlijke hebben :P

ook mixfight maakt veel dingen mogelijk, zo zien we ook dat verscheidene vechters hier posten en de mensen van hun organisatie. op die manier kunnen snel vragen worden beantwoord, dingen geregeld worden en blijven we op de hoogte over wat er in de vechtsport gebeurt.

thankyou mixfight & co.!!

micha
06-01-2010, 12:59
ik vind 12.50 euro een aardig bedrag. maar misschien moeten even aan mama vragen wat die er van vindt

Glen
06-01-2010, 14:06
Dit lijkt me geen eens een onaardig idee. We hebben hier wat goede scheidsrechters rondlopen. Misschien dat die voor de leken en geinteresseerde iets in elkaar kunnen timmeren.

En ik vind dat het geld moet kosten, dan doe je tenminste je best want je hebt betaald :lol:
Ik ben nog serieus ook, ik zou op verzoek zeker wel wat in elkaar draaien..

Khanom Thom
06-01-2010, 15:26
Gezellig! Waar het ook is... ben zeker van de partij!

PigDog
06-01-2010, 15:46
Als het goed is zijn Justi en ik dan net terug uit Thailand... ;)

goro
06-01-2010, 15:54
Ik wil tegen Alistair!!

snip83
06-01-2010, 16:48
Zou nieky ook komen?

Wheelie
06-01-2010, 17:08
Zou nieky ook komen?
Gegarandeerd :lol:

Solar
06-01-2010, 18:19
Ja, ik heb zeker interesse.
Mag wat kosten ook. Moet natuurlijk wel op een handig tijdstip zijn.

marcelt
06-01-2010, 18:32
als het Breda wordt zorg ik voor zoveel mogelijk topvechters/trainers als mogelijk is.

plus workshop Ramon Dekkers!!!!!!

Micha scoort punten!

joost
06-01-2010, 18:44
Het gaat de goede kant op! mixfightdag 2010 gaat goedkomen :D

micha
07-01-2010, 07:01
50 man dat kan beter!

ijsblok
07-01-2010, 11:17
Nou, als die 50 ook echt komen opdagen heb je toch een prima groep lijkt me... veel meer is niet reeel denk ik hoor.

761217186
07-01-2010, 11:21
lijkt mij ook wel leuk...

micha
07-01-2010, 11:35
welke datum had men in gedachten? op een zaterdag lijkt me het beste of een zondag?

Justinian
07-01-2010, 11:37
welke datum had men in gedachten? op een zaterdag lijkt me het beste of een zondag?
We hebben nog geen datum geprikt, maar een zaterdag lijkt mij wel het beste.

micha
07-01-2010, 11:53
al wel een maand in gedachte dan? we hebben een grote gym in Breda dus qua mensen past het makkelijk. misschien na de training ergens een drankje doen?

RisingSun
07-01-2010, 11:55
Ik kan me zelfs nog mijn 1e soort van mixfightdag herinneren in Arnhem met Shihan Sjaak en Max als ik me niet vergis. Dat was een van de eerste keren dat ik sommige internetwarriors in het echt zag :D
Zo, ik ga weer ff verder leven in Thailand ;)

Slome
07-01-2010, 14:47
organiseerd mixfight de dag of micha of gg?

micha
07-01-2010, 17:53
ik doe alleen maar suggesties! maar als we het dan toch in Breda doen dan ook een beetje bredaase gezelligheid toch? Ramon staat er voor open dus het kan in Breda met een workshop van de Legende zelf.

blackadder
07-01-2010, 17:59
al wel een maand in gedachte dan? we hebben een grote gym in Breda dus qua mensen past het makkelijk. misschien na de training ergens een drankje doen?
April of mei lijkt mij wel geschikt.

Richelieu
07-01-2010, 18:00
organiseerd mixfight de dag of micha of gg?

Zoals Micha al aangeeft organiseerd MF de dag zelf, alleen geeft hij ons een behoorlijk goed vooruitzicht als we zouden beslissen om het in Breda te organiseren. ;)

Khanom Thom
07-01-2010, 18:02
Lijkt me een goed plan Micha! Ik pak dan wel een hotelletje die avond ergens in Breda. En ik denk dat er vast wel meer mensen zijn die dat ook willen!

Mixfightdag in Mei lijkt mij een leuke optie... schijnt het zonnetje ook weer een beetje!

micha
07-01-2010, 18:03
54 man plus de aanwezige GG leden plus aanhang dan ik wel reden voor een feestje toch? Eroll was volgens mij op de MF avond in Deventer.

micha
07-01-2010, 18:04
Lijkt me een goed plan Micha! Ik pak dan wel een hotelletje die avond ergens in Breda. En ik denk dat er vast wel meer mensen zijn die dat ook willen!

Mixfightdag in Mei lijkt mij een leuke optie... schijnt het zonnetje ook weer een beetje!


:thup::thup: dat is de goede instelling

Mickey
07-01-2010, 20:41
Praatjesmaker, geen woorden maar daden !!!! (:blush: schaam me dat ik die woorden gebruik)

Pak je gewoon in een wielklem, kerel!





(reps voor Khanom Thommy voor de woordspeling)

Hendy
07-01-2010, 20:48
54 man plus de aanwezige GG leden plus aanhang dan ik wel reden voor een feestje toch? Eroll was volgens mij op de MF avond in Deventer. Feestje???? Dan heb je bij deze een dj gevonden ;) als er echt een feest achteraan komt.. regel ik er ook nog een paar lekkere danseressen bij :D

Dus kom maar op met die datum..

king
07-01-2010, 20:49
Breda zou top zijn! Vooral als Alistair/Zimmerman/Karaev van de partij zouden zijn.

Christophe
08-01-2010, 00:26
Mooi initiatief van Joost, jammer dat het voor mij niet zal lukken om erbij te zijn. De laatste keer was ik er wel bij en dat was zwaar de moeite. Zelfs na de Amsterdam open gevochten te hebben de dag voordien en - mede door het stappen met Niek en Aram - niets geslapen te hebben. :p

Enne, als dit al geen daverend succes kan worden, begin ik er nog niet aan om volgend jaar of zo een Mixfight-week in Mexico te organiseren. ;)

universele
08-01-2010, 13:19
Klnkt erg goed!!!
Wanneer de datum bekend is hoor ik het graag.

Wheelie
08-01-2010, 13:58
Heb ik al vaker geopperd, maar dat wil Micha niet.
Jullie zitten niet echt in elkaars gewichtklasse ;)

micha
08-01-2010, 13:59
Jullie zitten niet echt in elkaars gewichtklasse ;)



:D:lol::lol:

grappig maatje

Marquis
08-01-2010, 14:02
Misschien kunnen als afsluitend evenement een paar prominente mensen vasn het forum die problemen met elkaar hebben een partijtje draaien op mma of kb-regels. Zoals: Micha vs I love knock outs
Er zijn vast wel meer vetes waar ik nu niet op kan komen.
Voor Dirk5 staan de vrijwilligers geloof ik in de rij te wachten net als voor Klaus Hairob. Maar dan na afloop van de partij is het gezeik onderling wel voor altijd uit de wereld.


Dan ben ik zeker ook van harte welkom of niet ?? :thup::thup::thup:

Wheelie
08-01-2010, 14:02
:D:lol::lol:

grappig maatje
Tijd voor een dieet ;) (zelfde geld voor mij hoor ;) )

Solar
08-01-2010, 14:10
Feestje???? Dan heb je bij deze een dj gevonden ;) als er echt een feest achteraan komt.. regel ik er ook nog een paar lekkere danseressen bij :D

Dus kom maar op met die datum..


Klinkt steeds beter :)

Wheelie
08-01-2010, 14:13
Feestje???? Dan heb je bij deze een dj gevonden ;) als er echt een feest achteraan komt.. regel ik er ook nog een paar lekkere danseressen bij :D

Dus kom maar op met die datum..
Heb je vast wat foto's ?

dirk5
08-01-2010, 14:18
Misschien dat ik even aan kom waaien, Breda is niet zo ver uit de richting.

Verder helaas voor de balangstellenden maar ik zal geen partij draaien, I'm a lover not a fighter. potje handjedrukken ben ik wel altijd voor in :)

Wheelie
08-01-2010, 15:13
Dan ben ik zeker ook van harte welkom of niet ?? :thup::thup::thup:
Iedereen is welkom ;)

iconian
08-01-2010, 15:34
breda, dat is toch bijna belgie? :p maar als ramon dekkers een seminar komt geven is het de 4˝ uur reizen misschien wel waard ;) dat mixfight toernooi is wel stoer, iemand voor de -95kg klasse? :ppp

micha
08-01-2010, 17:09
Ramon is er 100% en we gaan er voor zorgen dat het grootste gedeelte van GG aanwezig zal zijn.

Mixfight is de baas!

goro
08-01-2010, 17:42
Ramon is er 100% en we gaan er voor zorgen dat het grootste gedeelte van GG aanwezig zal zijn.

Mixfight is de baas!
Micha is de baas!

ijsblok
08-01-2010, 18:43
breda, dat is toch bijna belgie? :p maar als ramon dekkers een seminar komt geven is het de 4˝ uur reizen misschien wel waard ;) dat mixfight toernooi is wel stoer, iemand voor de -95kg klasse? :ppp

present

blazin.arr0w::::
08-01-2010, 18:57
Praatjesmaker, geen woorden maar daden !!!! (:blush: schaam me dat ik die woorden gebruik)

Randje neg reps, vriend ;)

blazin.arr0w::::
08-01-2010, 19:00
Ik ben nog serieus ook, ik zou op verzoek zeker wel wat in elkaar draaien..

Nou, da's mooi, want dat ben ik ook! :thup: Heb vroeger Marco(Scheids) regel matig de oren van zijn kop (lees: toppen van zijn vingers) afgevraagd. Heb soms nog steeds wel vragen dat ik denk... hmmmm dat zou ik een aan een van de scheidsen moeten vragen.

Hendy
08-01-2010, 19:34
Heb je vast wat foto's ? hahaha.. als de datum rond is, zal ik ze zeker posten ;)

blackadder
08-01-2010, 20:11
Als iedereen die ja heeft gestemd ook komt, kan het nog druk worden.

Hendy
08-01-2010, 20:13
Misschien kunnen als afsluitend evenement een paar prominente mensen vasn het forum die problemen met elkaar hebben een partijtje draaien op mma of kb-regels. Zoals: Micha vs I love knock outs
Er zijn vast wel meer vetes waar ik nu niet op kan komen.
Voor Dirk5 staan de vrijwilligers geloof ik in de rij te wachten net als voor Klaus Hairob. Maar dan na afloop van de partij is het gezeik onderling wel voor altijd uit de wereld. Latoel vs Rotgans.. :lol:

micha
08-01-2010, 20:44
Als iedereen die ja heeft gestemd ook komt, kan het nog druk worden.


zoals ik al zei : plek zat in Breda;)

blackadder
08-01-2010, 21:08
zoals ik al zei : plek zat in Breda;)
Mag men ook nog mensen meenemen? Als er toch plek zat is...

Solar
08-01-2010, 21:22
Misschien kunnen als afsluitend evenement een paar prominente mensen vasn het forum die problemen met elkaar hebben een partijtje draaien op mma of kb-regels. Zoals: Micha vs I love knock outs
Er zijn vast wel meer vetes waar ik nu niet op kan komen.
Voor Dirk5 staan de vrijwilligers geloof ik in de rij te wachten net als voor Klaus Hairob. Maar dan na afloop van de partij is het gezeik onderling wel voor altijd uit de wereld.

Officiëel ben ik retired, maar voor het goede doel wil ik nog wel een potje borstelen. Ben intussen wel al 80 kg :)

Wheelie
08-01-2010, 21:45
Mag men ook nog mensen meenemen? Als er toch plek zat is...
Dat mag

Richelieu
08-01-2010, 21:48
Officiëel ben ik retired, maar voor het goede doel wil ik nog wel een potje borstelen. Ben intussen wel al 80 kg :)

Vroeg me al af waar je was gebleven Bob ;)

"the terror" jeff
08-01-2010, 22:56
wil ook wel graag komen.
maar ik heb geen zin om 3 uur te gaan rijden ofzo.
kom uit heerlen dus.....
leuk idee.

ZakKa!
08-01-2010, 23:15
Ik ben graag van de partij zeker als we met zijn allen gezellig gaan trainen!

Doe wel rustig aan tegen deze witte band ja :D

EDIT: Het mag best wat kosten. Heb er wel 10-20 euro voor over hoor! Seminairs zijn sowieso duur!

En doe het gewoon in Amsterdam dan :)

marcelt
08-01-2010, 23:42
Als iedereen die ja heeft gestemd ook komt, kan het nog druk worden.

Nee hoor die komen allemaal niet. Als puntje bij paaltje komt....

marcelt
08-01-2010, 23:47
welke datum had men in gedachten? op een zaterdag lijkt me het beste of een zondag?

Ik vind zondagen beter dan heeft iedereen tijd. Op zaterdag moeten een hoop lui iets met hun kind doen, sommigen moeten werken of moeten mee boodschappen doen met hun vriendin of mee naar de meubelboulevard of bouwmarkt (Nee ik hoef dat zelf allemaal niet)

"the terror" jeff
08-01-2010, 23:49
zondags is beter ja.

micha
09-01-2010, 01:52
mf is de baas natuurlijk!

micha
09-01-2010, 12:41
wil ook wel graag komen.
maar ik heb geen zin om 3 uur te gaan rijden ofzo.
kom uit heerlen dus.....
leuk idee.

heerlen breda is een uur en een kwartier

mama
09-01-2010, 19:43
Ach Heemskerk - Breda is ook maar 1,5 uur rijden.......
Maar Micha... je kent me ik heb heb er geen probleem mee hoor.

trainer Bv S'burg
09-01-2010, 21:25
Ik vind zondagen beter dan heeft iedereen tijd. Op zaterdag moeten een hoop lui iets met hun kind doen, sommigen moeten werken of moeten mee boodschappen doen met hun vriendin of mee naar de meubelboulevard of bouwmarkt (Nee ik hoef dat zelf allemaal niet)

of moeten met een pupil naar een galaatje ofzo :whistling:

trainer Bv S'burg
09-01-2010, 21:33
WebCommunity
MixFighters zijn toch vechtsportliefhebbers in het net dus
dan misschien ook een mixfightdag via het net !!
Je kunt inloggen en meekijken met trainingen van verschillende
sportscholen die zich presenteren via "LIVE" trainingen vanuit hun
sportschool dus niet in mei maar gewoon volgende maand met
zijn allen samen voor de computer/laptop met livetream kijken & genieten en
misschien inspireerd men wel vele MixFighters om ook daadwereklijk te gaan trainen enzo. !!
Promotie voor de sport !! Er komern dan beelden vanuit Breda,
Zuidlaren maar ook uit Amsterdam, Rotterdam of Spakenburg;)

Misschien ook in de pauzes een leuke vechtfilm draaien ik denk aan
NO SURRENDER of een filmpje van http://www.paradigmeg.com/ of
SBS6 doet ditkeer ook mee hoihoi LEOO zorgd voor LAWMAN:whistling:of
"LIVE" K-1 stream in maart vanuit Japan !!

Inloggen als MixFighter & kijken maar met zijn allen !! zou gewoonweg top zijn zeg
meer dan 1000 man op het mixfightforum + wat er verder zo allemaal
mogelijk is met een eerste mixfightdag in het web dat weten de
mensen van MF ook wel in te vullen !! Veel plezier !!
GRTZZZZ. :cool2:
http://www.combatchannel.net/

livestream vanuit Spakenburg, wij zetten de trainingen met een stadycam nog op beta-max banden, je mag wel een keer meetrainen (wwww.coolgym.nl) :D Eind van het jaar een nieuwe locatie :thup:

Wheelie
09-01-2010, 21:44
Doe wel rustig aan tegen deze witte band ja :D
Wat staat er naast je avatar ..... juist: Black belt

trainer Bv S'burg
09-01-2010, 22:12
wil ook wel graag komen.
maar ik heb geen zin om 3 uur te gaan rijden ofzo.
kom uit heerlen dus.....
leuk idee.

3 uur rijden? je gaat toch niet van Delftzijl naar Maastricht toeren :whistling:

Justinian
10-01-2010, 21:48
Genoeg animo in ieder geval. We gaan er mee aan de slag en mogelijk organiseren we in maart de Mixfightdag 2010!

joost
11-01-2010, 01:38
Genoeg animo in ieder geval. We gaan er mee aan de slag en mogelijk organiseren we in maart de Mixfightdag 2010!


Top top! :D toch nog ergens goed voor zo'n topic! :thup:

Lennie
11-01-2010, 01:52
in amsterdamzou idd fijner zijn.. maar als we er toch allemaal zijn kunnen we miss ook met een beamer en een paar kratten pils demolition man gaan kijken :P

micha
11-01-2010, 09:14
73 man vindt het een goed idee:thup:

goro
11-01-2010, 10:46
73 man vindt het een goed idee:thup:
En Ramon Dekkers vind ik ook een goed idee!

trainer Bv S'burg
11-01-2010, 11:35
in amsterdamzou idd fijner zijn.. maar als we er toch allemaal zijn kunnen we miss ook met een beamer en een paar kratten pils demolition man gaan kijken :P


:thup::thup: A'dam, lekker centraal :thup::thup:

goro
11-01-2010, 13:19
:thup::thup: A'dam, lekker centraal :thup::thup:
Breda!!!!:twak: Daarna Overeem filmpje zien bij Golden Glory! Iemand een beamer mee nemen! Misschien kan remco anderhalf uur Bjj geven ook!

Slome
11-01-2010, 13:54
leuk, micha dat je die hele dag naar je toe trekt.... maar er zijn nog geen andere opties (genoemd) (dus je zal je zin wel krijgen) maar eerlijk gezeg heb ik geen zin in breda. en tuurlijk toppers erbij is leuk... maar een oldskool sportschooltje heeft ook zeker z'n charme's....
Maar mixfight heeft al zoveel connecties met GG dat het beetje mixfightgg.nl gaat worden zo... dat idee heb ik...

ik ben niet tegen mixfight dag @ gg , maar wil wel dat er andere opties bij komen.. bij ons passen er max 20 man in dus heb je weinig aan... wel gilbert ballentine....;)

Wheelie
11-01-2010, 13:58
We willen het waarschijnlijk 2 keer gaan doen Slome ;)

We waren ook bezig met het nieuwe Mike's Gym alleen zijn die nog niet klaar in maart dus dan proberen we eind 2010 misschien daar iets te doen.
Andere suggesties zijn ook welkom maar het lijkt mij voor de fans erg leuk om een seminar te krijgen van Ramon Dekkers zeker als er andere topvechters bij zijn.

Slome
11-01-2010, 13:59
duidelijk;)

goro
11-01-2010, 14:36
leuk, micha dat je die hele dag naar je toe trekt.... maar er zijn nog geen andere opties (genoemd) (dus je zal je zin wel krijgen) maar eerlijk gezeg heb ik geen zin in breda. en tuurlijk toppers erbij is leuk... maar een oldskool sportschooltje heeft ook zeker z'n charme's....
Maar mixfight heeft al zoveel connecties met GG dat het beetje mixfightgg.nl gaat worden zo... dat idee heb ik...

ik ben niet tegen mixfight dag @ gg , maar wil wel dat er andere opties bij komen.. bij ons passen er max 20 man in dus heb je weinig aan... wel gilbert ballentine....;)

Tja voor een oldskool sportschooltje kom ik mn bed niet uit. Voor een Goldenglorygym en toppers wel. Charmes doe ik wel met wat meisjes in Salou bij zonsondergang.;)

trainer Bv S'burg
11-01-2010, 18:04
Tja voor een oldskool sportschooltje kom ik mn bed niet uit. Voor een Goldenglorygym en toppers wel. Charmes doe ik wel met wat meisjes in Salou bij zonsondergang.;)

Ben je een liefhebber van de sport of een meeloper, maakt toch niets uit waar het gehouden wordt, als je graag met toppers traint bezoek je toch een gym met toppers! Gaat er toch om dat de mensen op dit forum met (tegen) elkaar kunnen trainen? Blijf lekker op je bedje leggen, en vooral dromen van de meisjes:whistling:

trainer Bv S'burg
11-01-2010, 18:08
leuk, micha dat je die hele dag naar je toe trekt.... maar er zijn nog geen andere opties (genoemd) (dus je zal je zin wel krijgen) maar eerlijk gezeg heb ik geen zin in breda. en tuurlijk toppers erbij is leuk... maar een oldskool sportschooltje heeft ook zeker z'n charme's....
Maar mixfight heeft al zoveel connecties met GG dat het beetje mixfightgg.nl gaat worden zo... dat idee heb ik...

ik ben niet tegen mixfight dag @ gg , maar wil wel dat er andere opties bij komen.. bij ons passen er max 20 man in dus heb je weinig aan... wel gilbert ballentine....;)

goed plan, 20 personen is toch ook goed! Laat ze eerst maar eens allemaal komen :thup:

goro
11-01-2010, 18:34
Ben je een liefhebber van de sport of een meeloper, maakt toch niets uit waar het gehouden wordt, als je graag met toppers traint bezoek je toch een gym met toppers! Gaat er toch om dat de mensen op dit forum met (tegen) elkaar kunnen trainen? Blijf lekker op je bedje leggen, en vooral dromen van de meisjes:whistling:
Een meeloper...

auch... :(:crying:

marcelt
11-01-2010, 18:40
Ik vind een MF dag bij GG helemaal top. Aan het eind van de dag fotosessie met Jamila :rolleyes: .

Wil graag leskrijgen van een of meer GG toppers. Wil vooral graag leskrijgen van Cor Hemmers!

trainer Bv S'burg
11-01-2010, 18:44
Genoeg animo in ieder geval. We gaan er mee aan de slag en mogelijk organiseren we in maart de Mixfightdag 2010!

Fight & Power Acedemy in Amersfoort, mischien een optie? (ervaren) trainers/vechters genoeg :thup:

micha
11-01-2010, 19:29
leuk, micha dat je die hele dag naar je toe trekt.... maar er zijn nog geen andere opties (genoemd) (dus je zal je zin wel krijgen) maar eerlijk gezeg heb ik geen zin in breda. en tuurlijk toppers erbij is leuk... maar een oldskool sportschooltje heeft ook zeker z'n charme's....
Maar mixfight heeft al zoveel connecties met GG dat het beetje mixfightgg.nl gaat worden zo... dat idee heb ik...

ik ben niet tegen mixfight dag @ gg , maar wil wel dat er andere opties bij komen.. bij ons passen er max 20 man in dus heb je weinig aan... wel gilbert ballentine....;)

he ik ben alleen maar enthousiast meer niet. gilbert is een kanjer. heb vroeger heel veel van zijn partijen gezien en heb vaak met hem staan praten in de escape;)

PigDog
11-01-2010, 20:07
Wil graag leskrijgen van een of meer GG toppers. Wil vooral graag leskrijgen van Cor Hemmers!

Ik weet niet of je dat na de les blij was dat je wens vervult is.

Broeski
15-01-2010, 12:25
De mixfight dag staat nog in mijn geheugen gegrift,super gezellig was het bij Mike's Gym in zijn helaas afgebrande sportschool! Wat ook gezegd mag worden is dat de sfeer er ook goed in zat onderelkaar ,dus die mensen die nu al beginnen te zeuren over een 10 euro kunnen maar beter thuis blijven want beroeps zeikerds zijn over het algemeen niet zo heel gezellig!

Slome
25-02-2010, 12:39
que?

Justinian
25-02-2010, 12:45
que?
Binnenkort komt eerst een Mixfightfeestje. Beetje dezelfde opzet als twee jaar geleden. Mixfightdag gaat er zeker komen en we hebben een aantal leuke opties in gedachten.

dirk5
25-02-2010, 12:50
feestje? Moet ik mijn zwembroek meenemen?

Kemal
25-02-2010, 12:53
feestje? Moet ik mijn zwembroek meenemen?


ja net als vroeger.. Wat we gaan doen is nog een verrassing, maar je moet wel je zwemkleding meenemen...:D

Mule-Kick
25-02-2010, 12:57
Worden we thuis gebracht?

Tony
26-02-2010, 13:13
Wie mag als laatste naar huis gebracht worden?

el bastardo
26-02-2010, 13:20
Wie mag als laatste naar huis gebracht worden?
Sittard is verder dan Echt...