PDA

View Full Version : Alistair is bekender dan Fedor wereldwijd



Marquis
05-01-2010, 15:40
Ja of Nee ??

Tony
05-01-2010, 15:41
zucht....


Waarom deze post? Om weer een welles nietes situatie te krijgen dat uiteindelijk weer op heen en weer geflame uitloopt?

Ik laat dit topic open zolang er normaal gediscussieerd wordt. Zodra er onnozele berichten komen of wat dan ook zit deze op slot.

Tony
05-01-2010, 15:42
Mijn serieuze reactie:

Ik denk dat Alistair bekender is wereldwijd...

Dit komt dan puur vanwege de k1 dat hoe dan ook veel meer mainstream is dan mma.

Elke mma liefhebber kent fedor.... maar kent ook alistair...
Niet elke K1 liefhebber kent fedor.

Khanom Thom
05-01-2010, 15:44
Fedor?

Marquis
05-01-2010, 15:44
zucht....


Waarom deze post? Om weer een welles nietes situatie te krijgen dat uiteindelijk weer op heen en weer geflame uitloopt?

Ik laat dit topic open zolang er normaal gediscussieerd wordt. Zodra er onnozele berichten komen of wat dan ook zit deze op slot.


Geen aannames maken hé het is gewoon een poll :)

Ik ben gewoon benieuwt wat de mensen hier vinden namelijk.

BiCkOnE
05-01-2010, 15:46
zucht....


Waarom deze post? Om weer een welles nietes situatie te krijgen dat uiteindelijk weer op heen en weer geflame uitloopt?

X2


Mijn serieuze reactie:

Ik denk dat Alistair bekender is wereldwijd...

Dit komt dan puur vanwege de k1 dat hoe dan ook veel meer mainstream is dan mma.

Elke mma liefhebber kent fedor.... maar kent ook alistair...
Niet elke K1 liefhebber kent fedor.

...en ook deze X2..

snip83
05-01-2010, 15:55
Overduidelijk Fedor

de man is een russische volksheld

rusland telt minimaal 150 miljoen inwoners

zegt genoeg denk ik

Tony
05-01-2010, 15:56
daar heb je een heel sterk punt te pakken Snip....

Maar hoeveel k1 fans zijn er wereldwijd (die dan geen mma fan zijn)?

Wiseguy
05-01-2010, 15:59
daar heb je een heel sterk punt te pakken Snip....

Maar hoeveel k1 fans zijn er wereldwijd (die dan geen mma fan zijn)?

Eigenlijk is deze hele discussie niet eens relevant want als ze vechten vechten ze op MMA regels.

Heb gestemd op Fedor.

Fedor-Rogers Airing in 120 Million Homes in Russia
Options: ShareThis (javascript:void(0))| .stbuttontext { color: #ffffff; }a:hover .stbuttontext { color: #ff6600; }http://www.cdn.sherdog.com/_images/icons/printer_icon.gif Printer Friendly (javascript:printer_friendly('/news_print.php','news','scrollbars=yes,width=635,h eight=500'))
http://www.cdn.sherdog.com/thumbnail_crop/570/_images/headers/20091107105844_fedorbig5.JPG
Saturday, November 07, 2009
by Loretta Hunt ([email protected] ([email protected]))

20780
Fedor Emelianenko (http://www.sherdog.com/fighter/Fedor-Emelianenko-1500) will make his worldwide presence known Saturday.

As CBS makes its final push with additional airings Saturday of its 30-minute preview show “Fight Camp 360°” in major markets like New York, Los Angeles and Chicago, preparations are in place to ensure Strikeforce/M-1 Global’s “Fedor vs. Rogers” reaches beyond U.S. soil.

M-1 Global CEO Joost Raimond said Emelianenko’s fight with undefeated heavyweight Brett Rogers (http://www.sherdog.com/fighter/Brett-Rogers-16048) will air on Channel One in Russia, the country’s free, government-run channel, which reaches 120 million homes. The three-round bout will air on an approximate four-hour delay at 12:00 p.m.

In addition, the entire event will be available live to Internet viewers worldwide on The home of global sports online (http://www.omnisport.tv) (not available in markets already locked into TV broadcasting deals) and on mixfight.ru in Russia.

Strikeforce/M-1 Global “Fedor vs. Rogers” air live on CBS beginning at 9:00 p.m. ET/PT.

Global Broadcast Providers for Strikeforce/M-1 Global “Fedor vs. Rogers”

(list provided by M-1 Global, check local listings for times)

United Kingdom - Bravo UK
Russia - NTV Plus; Channel One
Romania - Boom TV
Israel - EGO Channel
Finland - Finnish Sport Channel
Ukraine - Megasport
Korea - SBS
Indonesia - Tigergate
New Zealand- Sky New Zealand
Latin America - HBO Latin America
Sub-Saharan-Africa - Setanta
Bulgaria - Ring TV
Malta - Melita
Turkey - Digiturk
China - GDTV
Worldwide - The home of global sports online (http://www.omnisport.tv)
Japan - Strikeforce: Fedor vs Rogers Free live stream on November 8 at 11 am JST (http://m1.gotchamedia.jp/)

Wiseguy
05-01-2010, 16:00
Dan kan Bas wel met het argument komen dat K1 in meer landen word uigezonden maar dat wil niet zeggen dat het dan ook meer bekeken word.

snip83
05-01-2010, 16:00
daar heb je een heel sterk punt te pakken Snip....

Maar hoeveel k1 fans zijn er wereldwijd (die dan geen mma fan zijn)?


Dat zou ik niet weten!!!
maar kijk Heel eerlijk de meeste mensen die K1 kennen, zullen over het algemeen alleen ernesto hoost peter aerts en badr hari kennen, dan heb ik het over de doorsnee bevolking, niet degene als wij die de hele dag met onze snuffert de hele vechtscene binnenstebuiten keren.

Mijn vader kent alistair omdat hij uit amersfoort komt
vele kennissen van mij kennen alistair niet.
Ik denk dat Alistair over het algemeen niet gelijk geasioceerd kan worden met de k1 (over de doorsnee bevolking).
Wij kennen hem natuurlijk als de man die flink heeft huis gehouden in de K1

ik weet niet of mijn gebrabbel een beetje duidelijk overkomt haha maar ik denk dat over de gehele wereld niet veel mensen Alistair kennen

BiCkOnE
05-01-2010, 16:02
Overduidelijk Fedor

de man is een russische volksheld

rusland telt minimaal 150 miljoen inwoners

zegt genoeg denk ik

Dat is zo, maar minstens zoveel russen kennen ook de K1, daarbij opgeteld Noord/Zuid Amerika, Europa, Australie en niet te vergeten Azie, denk dat de K1 een grotere publiekstrekker is dan de MMA.
Preciese aantallen zullen we nooit achter komen, het zijn beide topvechters, hoe bekend ze ook mogen zijn.

Wiseguy
05-01-2010, 16:03
Denk je ook dat de marktwaarde van AO hoger is dan die van Fedor? Dat is een belangrijkere vraag.

Tony
05-01-2010, 16:04
marktwaarde is hier niet de vraag... de vraag gaat over absolute bekendheid.

anoniem gg
05-01-2010, 16:05
Dan kan Bas wel met het argument komen dat K1 in meer landen word uigezonden maar dat wil niet zeggen dat het dan ook meer bekeken word.

het is juist andersom je kan wel zeggen dat Rusland 150 miljoen inwoners heeft maar dat wil niet zeggen dat die allemaal naar het gevecht kijken!

Zoals ik al zei, 12 TV zenders er zijn er drie of vier bijgekomen voor M-1/Fedor en vele van de ondergenoemde zijn geen free tv chanels, ik had dus gelijk!

United Kingdom - Bravo UK
Russia - NTV Plus; Channel One
Romania - Boom TV
Israel - EGO Channel
Finland - Finnish Sport Channel
Ukraine - Megasport
Korea - SBS
Indonesia - Tigergate
New Zealand- Sky New Zealand
Latin America - HBO Latin America
Sub-Saharan-Africa - Setanta
Bulgaria - Ring TV
Malta - Melita
Turkey - Digiturk
China - GDTV

K-1 in 150 landen en veelal bijna alleen maar op free TV, you do the math!

Fyodor
05-01-2010, 16:06
Let me google that for you (http://lmgtfy.com/?q=fedor+emelianenko)
Let me google that for you (http://lmgtfy.com/?q=alistair+overeem)

Fedor Emelianenko: 1.070.000 resultaten
Alistair Overeem: 259.000 resultaten

:)

And the winner is: Fedor Emelianenko (in ieder geval op Google en ik weet ook haast wel zeker dat IRL meer mensen Fedor kennen dan Alistair)

Wiseguy
05-01-2010, 16:06
het is juist andersom je kan wel zeggen dat Rusland 150 miljoen inwoners heeft maar dat wil niet zeggen dat die allemaal naar het gevecht kijken!

Zoals ik al zei, 12 TV zenders er zijn er drie of vier bijgekomen voor M-1/Fedor en vele van de ondergenoemde zijn geen free tv chanels, ik had dus gelijk!

United Kingdom - Bravo UK
Russia - NTV Plus; Channel One
Romania - Boom TV
Israel - EGO Channel
Finland - Finnish Sport Channel
Ukraine - Megasport
Korea - SBS
Indonesia - Tigergate
New Zealand- Sky New Zealand
Latin America - HBO Latin America
Sub-Saharan-Africa - Setanta
Bulgaria - Ring TV
Malta - Melita
Turkey - Digiturk
China - GDTV

K-1 in 150 landen en veelal bijna alleen maar op free TV, you do the math!

Kom maar met bronnen..

Wiseguy
05-01-2010, 16:07
Let me google that for you (http://lmgtfy.com/?q=fedor+emelianenko)
Let me google that for you (http://lmgtfy.com/?q=alistair+overeem)

Fedor Emelianenko: 1.070.000 resultaten
Alistair Overeem: 259.000 resultaten

:)

And the winner is: Fedor Emelianenko (in ieder geval op Google en ik weet ook haast wel zeker dat IRL meer mensen Fedor kennen dan Alistair)

Reps je was me net voor wilde hetzelfde doen.

anoniem gg
05-01-2010, 16:10
Let me google that for you (http://lmgtfy.com/?q=fedor+emelianenko)
Let me google that for you (http://lmgtfy.com/?q=alistair+overeem)

Fedor Emelianenko: 1.070.000 resultaten
Alistair Overeem: 259.000 resultaten

:)

And the winner is: Fedor Emelianenko (in ieder geval op Google en ik weet ook haast wel zeker dat IRL meer mensen Fedor kennen dan Alistair)

Nu maak je weer dezelfde fout, dat hardcore fans zoeken naar een naam op internet wil niet zeggen dat er meer TV kijkers zijn die de naam Alistair Overeem of Fedor zouden kennen!
We hadden het over wereldwijde bekendheid, ik heb het verschil aangegeven met M-1 en K-1, dat kun je leuk vinden of niet maar dit zijn gewoon harde feiten!
Ik heb aangegeven de verschillen in kijkcijfers, wat de verschillen zijn met free tv en bv UPC en KPN kastjes of NED 1,2 en 3 en SBS6 en dat de K-1 in maarliefst 135 landen meer wordt uitgezonden!

Collina
05-01-2010, 16:13
het is juist andersom je kan wel zeggen dat Rusland 150 miljoen inwoners heeft maar dat wil niet zeggen dat die allemaal naar het gevecht kijken!

Zoals ik al zei, 12 TV zenders er zijn er drie of vier bijgekomen voor M-1/Fedor en vele van de ondergenoemde zijn geen free tv chanels, ik had dus gelijk!

United Kingdom - Bravo UK
Russia - NTV Plus; Channel One
Romania - Boom TV
Israel - EGO Channel
Finland - Finnish Sport Channel
Ukraine - Megasport
Korea - SBS
Indonesia - Tigergate
New Zealand- Sky New Zealand
Latin America - HBO Latin America
Sub-Saharan-Africa - Setanta
Bulgaria - Ring TV
Malta - Melita
Turkey - Digiturk
China - GDTV

K-1 in 150 landen en veelal bijna alleen maar op free TV, you do the math!


@ Marquis, wordt je wederom monddood gemaakt,


@ Tony, goed punt:

Ik denk dat Alistair bekender is wereldwijd...

Dit komt dan puur vanwege de k1 dat hoe dan ook veel meer mainstream is dan mma.

Elke mma liefhebber kent fedor.... maar kent ook alistair...
Niet elke K1 liefhebber kent fedor.

-----

Dit probeerde ik ook uit te leggen in een vorige thread.


Collina :rolleyes:

snip83
05-01-2010, 16:14
Nu maak je weer dezelfde fout, dat hardcore fans zoeken naar een naam op internet wil niet zeggen dat er meer TV kijkers zijn die de naam Alistair Overeem of Fedor zouden kennen!
We hadden het over wereldwijde bekendheid, ik heb het verschil aangegeven met M-1 en K-1, dat kun je leuk vinden of niet maar dit zijn gewoon harde feiten!
Ik heb aangegeven de verschillen in kijkcijfers, wat de verschillen zijn met free tv en bv UPC en KPN kastjes of NED 1,2 en 3 en SBS6 en dat de K-1 in maarliefst 135 landen meer wordt uitgezonden!

bas het boiet me geen reet in hoeveel landen het word uitgezonden
hoeveel mensen kijken er in die landen?

snip83
05-01-2010, 16:15
denk dat de poll l genoeg zegt

Marquis
05-01-2010, 16:17
@ Marquis, wordt je wederom monddood gemaakt,



Collina :rolleyes:






Let me google that for you (http://lmgtfy.com/?q=fedor+emelianenko)
(http://lmgtfy.com/?q=fedor+emelianenko)Let me google that for you (http://lmgtfy.com/?q=alistair+overeem)

Fedor Emelianenko: 1.070.000 resultaten
Alistair Overeem: 259.000 resultaten

:)

And the winner is: Fedor Emelianenko (in ieder geval op Google en ik weet ook haast wel zeker dat IRL meer mensen Fedor kennen dan Alistair) (http://lmgtfy.com/?q=fedor+emelianenko)



Wat zei je knul ?


Tjekk de poll zou ik zeggen !!

RED SCORPION
05-01-2010, 16:20
Snip83, geloof me maar, niet iedereen weet in Rusland wie Fedor is, en zeker niet alle 150 miljoen bewoners. Als 10% daarvan weet, is het al een wonder. In Rusland heb je gewoon mensen die weten wie Taktarov is, maar niet wie Fedor is. Alhoewel, er wordt dagelijks wel meer aandacht besteed aan Fedor (met name door media). De aandacht kreeg Fedor toen Vladimir Putin kwam op het gala waar Fedor vocht en dat was gewoon op het nieuws uitgezonden, toen hadden mensen zoiets van "ok, als zelfs Putin kijkt naar zijn wedstrijden, dan is het wel iemand groots". Maar nog steeds, je hebt sporters in Rusland die veel bekender zijn dan Fedor, zoals bokser Valuev bijvoorbeeld. Dus er is zeker geen sprake van volksheld. Alhoewel, hij zal het wel moeten zijn.

Tony, je hebt wel een punt, maar moeten we het zo zien?
Als we het zo zien, dan is Badr Hari, Peter Aerts, Schilt en de rest zijn veel bekender dan Fedor. Ja, dan kun je zeggen door 3 K1 wedstrijden is Overeem gewoon bekender dan Fedor. Je hebt gewoon minder bekende mensen. Waarchijnelijk weet ook niet elke K1 liefhebber dat er ergens jongens zijn, die heten Anderson Silva en JSP, die verdienen gewoon drie keer meer dan elke K1 vechter en in hun eigen land zijn veel bekender, dan de meervoudig K1 winnaars in hun eigen land.
Denk dat het meer uitmaakt wie en wat heeft bereikt op het gebied van zijn eigen vak.
Denk dat weinig mensen zullen aan twijfelen dat Fedor en Anderson hebben gewoon op het gebied van MMA meer bereikt dan Alistair. Op dit moment in ieder geval.

Djani
05-01-2010, 16:20
Fedor is in Rusland tot sportman van het jaar uitgeroepen. Poetin stelde zelfs dat hij een soort verpersoonlijking van de Russische staat zou zijn. Dus het 150miljoen inwoners van Rusland-argument gaat sowieso op

anoniem gg
05-01-2010, 16:24
Vele mensen krijgen MMA/M-1 nooit te zien want het komt niet op TV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb net de verschillen aangegeven, ik kan het ook niet veranderen!
Je moet jezelf als hardcore fan zien alleen al omdat wij hier posten!
In Thailand kan Alistair elke minuut een hand schudden in Duitsland kon hij niet normaal zich bewegen op Dusseldorf airport vanwege zijn bekendheid, Fedor kent hier niemand! Nu geef ik even een recent voorbeeld, misschien dat mensen het dan beter begrijpen. Ze kennen Fedor niet want het wordt niet op TV uitgezonden en ze zijn niet zo erg fan dat ze net als wij daar elke seconde van de dag mee bezig zijn.
Wel kijken ze TV in een bar net als mensen bv naar voetbal kijken (wat mij weer helemaal niks doet buiten misschien de sommige voetbalwedstrijden tijdens de wereldkamioenschappen)!
Denk je dat die CBS 5.7 miljoen kijkers in de USA allemaal vechtsportliefhebberds en beoefenaars waren? Of 20 miljoen alleen in Japan al die naar k-1 kijken op 5 december?
Ik heb het dus over de massa, kijkcijfers daar heb ik het over!
Niet fanatiekelingen, fans, of jaarkaarthouders van bv sky boxen bij het voetbal!

In alleen al Japan en Korea stond Alistair op de voorpagina van 6 grote kranten die gingen naar bijna 160 miljoen mensen, dit gebeurde meerdere malen in een paar maanden vrij recentelijk!

Wheelie
05-01-2010, 16:26
denk dat de poll l genoeg zegt
Dan maak je jezelf echt belachelijk :D

Deze poll op Mixfight betekend niks en zeker niet nu er pas 21 keer gestemd is.
Daar komt nog bij dat er een grote groep op Mixfight alles in het nadeel van Alistair zal stemmen ipv het objectief te bekijken.
K-1 vechters zijn wereldwijd veel populairder dan MMA vechters en ik denk ook echt dat Alistair bekender is dan Fedor.

Collina
05-01-2010, 16:27
Eigenlijk vind ik het een zeer zinlose Thread waar ik potverdikkeme weer aan mee doe.

Dank je wel Marquis, ik trap er potverdrie weer in.

Hoe dan ook, je hebt een soort van talent.


Collina

Tony
05-01-2010, 16:28
Ik had t topic veel eerder op slot moeten gooien :p

mclahey
05-01-2010, 16:28
Kunnen we niet gewoon kappen met dat stomme 'Ik hou van Alistair --> ik haat Alistair' gelul de hele tijd. Is er nou echt niets anders te beleven in de vechtsportwereld?

Collina
05-01-2010, 16:28
Dan maak je jezelf echt belachelijk :D

Deze poll op Mixfight betekend niks en zeker niet nu er pas 21 keer gestemd is.
Daar komt nog bij dat er een grote groep op Mixfight alles in het nadeel van Alistair zal stemmen ipv het objectief te bekijken.
K-1 vechters zijn wereldwijd veel populairder dan MMA vechters en ik denk ook echt dat Alistair bekender is dan Fedor.


hahah.. sorry wes maar kon het niet laten.

Miljoenen kijkers dit en dat,... Droge reactie van Weelie, 21 stemmen.

Collina :rolleyes:

Marquis
05-01-2010, 16:30
Dan maak je jezelf echt belachelijk :D

Deze poll op Mixfight betekend niks en zeker niet nu er pas 21 keer gestemd is.
Daar komt nog bij dat er een grote groep op Mixfight alles in het nadeel van Alistair zal stemmen ipv het objectief te bekijken.
K-1 vechters zijn wereldwijd veel populairder dan MMA vechters en ik denk ook echt dat Alistair bekender is dan Fedor.


Jij bent sowieso subjectief .. dus dat betreft is Alistair nog bekender dan Michael Jackson.

Insider
05-01-2010, 16:32
In Nederland kende niemand Alistair Overeem totdat hij in 2008 van Badr Hari won en dit werd uitgezonden op Eurosport en SBS, nu kent iedereen hem (iedereen = iedereen die vechtsport op tv volgt) Alistair Overeem is een grotere naam als Fedor ;)

Wheelie
05-01-2010, 16:34
Jij bent sowieso subjectief .. dus dat betreft is Alistair nog bekender dan Michael Jackson.
Dus ? Dat betekend nog niet dat ik ongelijk heb :fp:
K-1 is veeeeeeeel grotter dan MMA en de K-1 vechters zijn ook veel bekender dan de MMA vechters :whistling:

Illest
05-01-2010, 16:34
dick advocaat is in rusland bekender dan fedor:lol:
en ook in nederland bekender dan alistair:lol:
ook in korea & japan is hij bekender dan beide vechtsporters:lol:

..ik denk ook dat alistair bekender is omdat
er wereldwijd volgens mij meer donkergetinde fans zijn in
beide vechtsporten zeg K-1 + MMA;)
GRTZZZZZ. :cool2:

http://2.bp.blogspot.com/_iBIXwcnuHeI/ShwezwxAk3I/AAAAAAAAARg/4FuisxWPgKI/s400/dude-wtf.jpg

Marquis
05-01-2010, 16:34
In Nederland kende niemand Alistair Overeem totdat hij in 2008 van Badr Hari won en dit werd uitgezonden op Eurosport en SBS, nu kent iedereen hem (iedereen = iedereen die vechtsport op tv volgt) Alistair Overeem is een grotere naam als Fedor ;)


Die 18 miljoen inwoners in NL hebben ook daadwerklijk allemaal naar sbs gekeken :fp:

Collina
05-01-2010, 16:36
Jij bent sowieso subjectief .. dus dat betreft is Alistair nog bekender dan Michael Jackson.


@ Marquis,

Telkens als andere Mixfight forumlezers scherpe tegen agrumenten hebben kom jij met voorbeelden aanzetten die mijn lachspieren doet rekken.

Dat talent heb je iig.

Dan haal je Ajax, Micheal Jackson, Pelé, Gert-jan Woudstra erbij.

Hilarisch.
Achter niets zeggende voorbeelden kan je zelfs de moeilijkste problemen in de wereld oplossen wist je dat?

Collina :rolleyes:

Collina
05-01-2010, 16:37
In Nederland kende niemand Alistair Overeem totdat hij in 2008 van Badr Hari won en dit werd uitgezonden op Eurosport en SBS, nu kent iedereen hem (iedereen = iedereen die vechtsport op tv volgt) Alistair Overeem is een grotere naam als Fedor ;)

Ben jij 13jr?

Collina :rolleyes:

wrestler_nl
05-01-2010, 16:37
Fedor is natuurlijk veel bekender dan Overeem, denk ik.
Het enige waar Overeem voor bekend staat is roids gebruiken & echte mma competitie ontwijken;)

Marquis
05-01-2010, 16:37
Dus ? Dat betekend nog niet dat ik ongelijk heb :fp:
K-1 is veeeeeeeel grotter dan MMA en de K-1 vechters zijn ook veel bekender dan de MMA vechters :whistling:



Als jij denkt dat Alistair bekender is dan Michael Jackson dan heb je wel degelijk ongelijk. :D:D:D




Als je het zeker weet kom is met keiharde cijfers aanzetten ipv wat je gevoel zegt.

Ik heb het by the way niet over kijkcijfers.

Wheelie
05-01-2010, 16:38
Ach Marquis is gewoon anti Overeem en dat mag ook best maar echt sterke argumenten heeft hij niet Collina ;)

anoniem gg
05-01-2010, 16:40
Die 18 miljoen inwoners in NL hebben ook daadwerklijk allemaal naar sbs gekeken :fp:

Niet iedereen kent Alistair Overeem/K-1, maar GG heeft daar onderzoek naar gedaan en K-1 is nu bekend bij 7.3 miljoen nederlanders (bijna de helft dus), door telegraaf en andere kranten, panorama, actueel en SBS6 en Europsort (Holland Sport, SBS6 Hart van Nederland etc) om de voornaamste even op te noemen.

Marquis
05-01-2010, 16:40
Ach Marquis is gewoon anti Overeem en dat mag ook best maar echt sterke argumenten heeft hij niet Collina ;)



Ik ben geen anti Overeem alleen laat ik mij niets wijs maken door fans.

Oogkleppen verkopen ze hier namelijk niet in de supermarkt.

Wheelie
05-01-2010, 16:43
Ik ben geen anti Overeem alleen laat ik mij niets wijs maken door fans.

Oogkleppen verkopen ze hier namelijk niet in de supermarkt.
Heb jij wel harde cijfers dan dat Fedor bekender is dan Alistair ?
Ik denk dat ik niemand hoef te overtuigen dan K-1 wereldwijd groter is dan het MMA, ik zou ook liever zien dat het MMA groter is ;)

Marquis
05-01-2010, 16:43
Niet iedereen kent Alistair Overeem/K-1, maar GG heeft daar onderzoek naar gedaan en K-1 is nu bekend bij 7.3 miljoen nederlanders (bijna de helft dus), door telegraaf, panorma, actueel en SBS6 en Europsort (Holland Sport, SBS6 Hart van Nederland etc) om de voornaamste even op te noemen.


En heeft Alistair bij elke editie van de K1 mee gedaan sinds sbs6 de K1 laat zien op TV ??

Of is men meer bekend met Badr Hari,Sem Shilt, Remy Bonjasky,Peter Aerts ?

snip83
05-01-2010, 16:44
Ach Marquis is gewoon anti Overeem en dat mag ook best maar echt sterke argumenten heeft hij niet Collina ;)

TJA ZO HEEFT IEDEREEN WAT
MARQUIS is anti jij draagt ze ballen
ieder ze ding toch

Marquis
05-01-2010, 16:46
Heb jij wel harde cijfers dan dat Fedor bekender is dan Alistair ?
Ik denk dat ik niemand hoef te overtuigen dan K-1 wereldwijd groter is dan het MMA, ik zou ook liever zien dat het MMA groter is ;)


Nou ja ga je de bal nou terug kaatsen zonder dat jij jouw mening hebt hard gemaakt hier ?

Kijk je moet je mening toch ergens op baseren Wheelie ik ben gewoon benieuwt waar je dat op baseert namelijk ?

Wheelie
05-01-2010, 16:46
Of is men meer bekend met Badr Hari,Sem Shilt, Remy Bonjasky,Peter Aerts ?
Klopt, die vechters zijn bekender maar Alistair heeft tegen 3 van de door jou genoemde vechters gevochten en geloof maar dat die partijen Alistair's naam goed gedaan hebben ;)
Iedereen die K-1 volgt kent nu ook Alistair Overeem de man die o.a. Hari en Aerts verslagen heeft.

Marquis
05-01-2010, 16:49
Fedor is natuurlijk veel bekender dan Overeem, denk ik.
Het enige waar Overeem voor bekend staat is roids gebruiken & echte mma competitie ontwijken;)


Ja kijk zo kan je het ook omschrijven.

Wat zullen al die kindertjes die naar sbs6 kijken vragen aan hun ouders ..??


Papa word ik later ook zo groot als ik in Breda ga trainen ?

anoniem gg
05-01-2010, 16:49
En heeft Alistair bij elke editie van de K1 mee gedaan sinds sbs6 de K1 laat zien op TV ??

Of is men meer bekend met Badr Hari,Sem Shilt, Remy Bonjasky,Peter Aerts ?

Het laatste K-1 toernooi 2009 heeft alle kijkcijfers en media aandacht in Nederland verbroken dat begon al met de laatste 16. ik Alle Nederlanders die meedoen in Nederland en zijn wereldwijd bekend niet alleen Alistair Overeem, alhoewel hij nadat hij Badr had ko geslagen en van Peter Aerts en Teixera had gewonnen, wel met stipt is gestegen kwa bekendheid. Dat is ook wat ik iedereen probeer duidenlijk te maken. Wereldwijd is Alistair bekender dan Fedor puur om het feit dat de K-1 in over 150 landen wordt uitgezonden plus alle media aandacht in die landen, dat zijn 135 meer landen dat M-1/Fedor!

ArjanV
05-01-2010, 16:50
De Poll is ronduit lachwekkend....

Natuurlijk is Fedor het bekendst! En al zenden ze het in 180 landen uit.....dat maakt geen fuck uit! Op internet is het overal te zien....zowel K1 als MMA....(en ja ik weet dat niet iedereen internet heeft) Gooi die poll anders eens op een paar internationale boards.....gaan we, en zij in ieder geval,lachen!

Marquis
05-01-2010, 16:51
Klopt, die vechters zijn bekender maar Alistair heeft tegen 3 van de door jou genoemde vechters gevochten en geloof maar dat die partijen Alistair's naam goed gedaan hebben ;)
Iedereen die K-1 volgt kent nu ook Alistair Overeem de man die o.a. Hari en Aerts verslagen heeft.


Ooit gehoord van het woord eendagsvlieg ??

Remy Bonjasky,Peter Aerts,Sem Shilt, Badr Hari blijft bij de gemiddelde leek hangen als ze naar sbs6 hebben gekeken.

Wheelie
05-01-2010, 16:54
Ooit gehoord van het woord eendagsvlieg ??

Remy Bonjasky,Peter Aerts,Sem Shilt, Badr Hari blijft bij de gemiddelde leek hangen als ze naar sbs6 hebben gekeken.
eendagsvlieg gaat niet op voor Alistair, hij is nog lang niet klaar in de K-1 en hij heeft bewezen dat hij met de top van de K-1 mee kan draaien.

BiCkOnE
05-01-2010, 16:58
http://2.bp.blogspot.com/_iBIXwcnuHeI/ShwezwxAk3I/AAAAAAAAARg/4FuisxWPgKI/s400/dude-wtf.jpg


Dat denk ik ook elke keer als Klaus ergens opduikt...

*On-Topic: sluit maar af Tony, gaat toch de verkeerde kant op...

snip83
05-01-2010, 16:59
Adenane, thefxr, merquis zullen we deze discussie voortzetten op onze eigen site
je kunt hier die ballendragers toch niets aan het verstand peuteren

Lee Hottie # 1 fan
05-01-2010, 17:03
ja sluit maar weer af! doe dat vooral!! daar houd je mensen echt tevreden mee,
ik denk dat van alle vechtsport fans World wide toch meer mensen Fedor kennen dan Ali,
Azie:ali bekend in K-1 Fedor groter in Pride 40-60
US of A Fedor lijkt fedor mij bekender
in Europa kennen alle diehard vechtsport Fans zowel fedor als Ali
in NL zal ali mischien bekender zijn, maar NL is peanuts

en als Fedor Ali helemaal aan poeder trapt dan is het helemaal duidelijk

Lee Hottie # 1 fan
05-01-2010, 17:04
Adenane, thefxr, merquis zullen we deze discussie voortzetten op onze eigen site
je kunt hier die ballendragers toch niets aan het verstand peuteren

mag ik niet mee doen lieve snip

Collina
05-01-2010, 17:04
Het laatste K-1 toernooi 2009 heeft alle kijkcijfers en media aandacht in Nederland verbroken dat begon al met de laatste 16. ik Alle Nederlanders die meedoen in Nederland en zijn wereldwijd bekend niet alleen Alistair Overeem, alhoewel hij nadat hij Badr had ko geslagen en van Peter Aerts en Teixera had gewonnen, wel met stipt is gestegen kwa bekendheid. Dat is ook wat ik iedereen probeer duidenlijk te maken. Wereldwijd is Alistair bekender dan Fedor puur om het feit dat de K-1 in over 150 landen wordt uitgezonden plus alle media aandacht in die landen, dat zijn 135 meer landen dat M-1/Fedor!

@ Bas Boon,

Iemand met tunnelvisie, en niet buiten zijn kaders denkt, voornamelijk sceptisch is en alleen beren op de weg ziet staan, denkt in problemen en niet in oplossingen en voornamelijk emotioneelgedesoriënteerd reageerd op scherpe tegen agrumenten.......

Is zonde van de energie om iemand duidelijk te maken wat je bedoelt als het om Alistair of management GG gaat.

Krijg je weer een slap tegen agrument van Marquis: "stel dat bijvoorbeeld op 5 december alle zwarte pieten niet donker worden geschilderd met rode lippenstift maar groen met paarse lippen... hebben we dan minder surinamers in Nederland"?? (ja, zo slap zijn je tegen agrumenten Marquis)

Seriously, het heeft geen zin om tegen hem in te gaan.

Persoonlijk denk ik niet dat hij een Teriyaki Plaat voor zijn kop heeft, maar continu zit te provoceren.

Collina :rolleyes:
ps: ik ben geen rasist met mijn (slappe voorbeeld), ik ben zelf surinaams.

Fasada
05-01-2010, 17:05
Wat een onzin discussie....

Het aantal landen waar iets wordt uitgezonden is totaal niet representatief voor de aantal kijkcijfers en plus dat internet tegenwoordig ook een belangrijk onderdeel is voor je bekendheid...

Voorbeeld: Kimbo Slice, die man was nog nooit op TV geweest, alleen al door het youtube nog bekender dan bijvoorbeeld Chuck Liddell

Ik zie dagelijks wel 100 mensen op TV en heb wel 100.000 keer een fragment van As the world turns voorbij zien komen maar weet nog steeds niet 1 (acteur)naam terwijl het al jaren op TV is...

Het boeit mij dan ook totaal niet wie bekender is, zo blijven we bezig...

anoniem gg
05-01-2010, 17:07
De Poll is ronduit lachwekkend....

Natuurlijk is Fedor het bekendst! En al zenden ze het in 180 landen uit.....dat maakt geen fuck uit! Op internet is het overal te zien....zowel K1 als MMA....(en ja ik weet dat niet iedereen internet heeft) Gooi die poll anders eens op een paar internationale boards.....gaan we, en zij in ieder geval,lachen!

Daar heeft de UFC net onderzoek naar gedaan 140.000 kijkers via illegale stream 9ze willen dit gaan aanpakken), legaal tussen de 400.000 en 600.000 kijkers!

anoniem gg
05-01-2010, 17:09
Wat een onzin discussie....

Het aantal landen waar iets wordt uitgezonden is totaal niet representatief voor de aantal kijkcijfers en plus dat internet tegenwoordig ook een belangrijk onderdeel is voor je bekendheid...

Voorbeeld: Kimbo Slice, die man was nog nooit op TV geweest, alleen al door het youtube nog bekender dan bijvoorbeeld Chuck Liddell

Ik zie dagelijks wel 100 mensen op TV en heb wel 100.000 keer een fragment van As the world turns voorbij zien komen maar weet nog steeds niet 1 (acteur)naam terwijl het al jaren op TV is...

Het boeit mij dan ook totaal niet wie bekender is, zo blijven we bezig...

je haalt van alles door elkaar, Kimbo is vanwege youtube naar Pro Elite gekomen en werdt bekend door CBS, die op een verkeerde kampioen en organisatie gokte overigens!
Beter je huiswerk doen!
Daarom heb ik voor het gemak de kijkcijfers opgevraagd en erbij vermeld!

Lee Hottie # 1 fan
05-01-2010, 17:10
Daar heeft de UFC net onderzoek naar gedaan 140.000 kijkers via illegale stream 9ze willen dit gaan aanpakken), legaal tussen de 400.000 en 600.000 kijkers!

ooit gehoord van megavideo, youtube en dat soort sites vrind!

Marquis
05-01-2010, 17:12
eendagsvlieg gaat niet op voor Alistair, hij is nog lang niet klaar in de K-1 en hij heeft bewezen dat hij met de top van de K-1 mee kan draaien.

Waarom omdat hij van een middelmatige Texeira heeft gewonnen in een GP ?

anoniem gg
05-01-2010, 17:16
ooit gehoord van megavideo, youtube en dat soort sites vrind!

UFC CEO Lorenzo Fertitta testified for the U.S. House Judiciary Committee earlier this month during a referendum on internet piracy of sporting events and said his anti-piracy team had uncovered 271 illegal streams of UFC 106 with over 140,000 viewers.

Men heeft het over live stream niet over video stukjes op youtube, die overigens alle UFC beelden angstvallig weglaten behalve promo's en stukken waar de UFC toestemming voor geeft!

anoniem gg
05-01-2010, 17:21
Waarom omdat hij van een middelmatige Texeira heeft gewonnen in een GP ?

Ja, ook omdat hij van oa Teixera won en veel op TV is en omdat er veel mensen zijn zoals jezelf die over Alistair praten (goed of negatief) omdat Alistair een imposante verschijning is en een zeer goede atractieve vechter die voor de KO gaat en strikeforce (MMA) wereldkampioen is!
Door jouw post gedrag, ben jij zelfs een beetje een Alistair promotor, je start threads over hem, bent er dag en nacht mee bezig, post over hem, hebt een mening over Alistair en GG en mijzelf.
Je bent dus eigenlijk een soort gratis GG promotor!

Love and Peace

Collina
05-01-2010, 17:31
Ooit gehoord van het woord eendagsvlieg ??


Finale van Roland Garros 2003 "Martin Verkerk" dan praten we over een ééndagsvlieg heer Marquis.

Ik hoop met dit (slechte voorbeeld) jou een beeld te geven, snap je nu wel de definitie van een ééndagsvlieg?

Alistair Overeem heeft in verhouding in zijn sport toch meer gepresteerd en praten we niet over een ééndagsvlieg.


Collina :rolleyes:

Fasada
05-01-2010, 17:34
je haalt van alles door elkaar, Kimbo is vanwege youtube naar Pro Elite gekomen en werdt bekend door CBS, die op een verkeerde kampioen en organisatie gokte overigens!
Beter je huiswerk doen!
Daarom heb ik voor het gemak de kijkcijfers opgevraagd en erbij vermeld!

Ik doe mij huiswerk al te best hoor, ik weet ook wel dat door de CBS gevecht hij een household name werd en dat hij daarmee het record had verbroken van de meeste bekeken M.M.A. wedstrijd ooit...(Daarom wil Mr White hem maar al te graag)

Het punt is dat EliteXC (of ProElite) hem had gehaald omdat hij zo'n internet hype was. Dus zelfs voor EliteXC was hij bekender dan meeste M.M.A. vechters, sterker nog, zelfs in mijn eigen omgeving hadden ze het veel meer over Kimbo en hoe Kimbo wel iedereen zou slopen ect... Ik moest de beste mensen constant vertellen dat hij het zou afleggen tegen de toppers, en nu pas krijg ik mij gelijk..

Je mag mij best wel overhoren, om te kijken of ik mijn huiswerk wel goed doe ;)

Hendy
05-01-2010, 17:39
Adenane, thefxr, merquis zullen we deze discussie voortzetten op onze eigen site
je kunt hier die ballendragers toch niets aan het verstand peuteren
Doe dat!! en niet weer terug komen he!! :)

Sendur
05-01-2010, 17:41
Fedor

Omar.
05-01-2010, 17:43
dick advocaat is in rusland bekender dan fedor:lol:
en ook in nederland bekender dan alistair:lol:
ook in korea & japan is hij bekender dan beide vechtsporters:lol:

..ik denk ook dat alistair bekender is omdat
er wereldwijd volgens mij ook meer donkergetinde fans zijn in
beide vechtsporten zeg K-1 + MMA;)
GRTZZZZZ. :cool2:


http://2.bp.blogspot.com/_iBIXwcnuHeI/ShwezwxAk3I/AAAAAAAAARg/4FuisxWPgKI/s400/dude-wtf.jpg


reps,

http://i63.photobucket.com/albums/h145/Twista6002/i-lol-d.jpg

Lee Hottie # 1 fan
05-01-2010, 17:44
op andere sites is het easy te vinden hoor, dailymotion bijvoorbeeld bas

micha
05-01-2010, 17:45
Doe dat!! en niet weer terug komen he!! :)


x3

ReZp
05-01-2010, 17:47
ff maurice de hond mailen jongens

jasfro
05-01-2010, 17:49
Ik denk toch fedor: ongeveer heel rusland kent hem, mischien niet door mma maar wel door een sambo legende te zijn. Ik denk ook dat de doorsnee amerikaanse fan meer van fedor gehoord heeft.

K1 is waar alistair het voordeel heeft, en dat is vooral populair in Japan, waar Fedor ook enorm populair is

Guile
05-01-2010, 17:52
Die polls hier tegenwoordig :D, als er een poll Overeem - Yvel is dan stemt bijna de helft op Yvel dus dat zegt toch wel wat over de voorkeuren hier en wie zijn ballen worden gedragen etc etc...

OT, geen idee. Wat is bekend? Alleen de naam of moet je kunnen vertellen wat ie zoal doet? Bij de hardcore fans zijn beide namen bekend en bij het grote publiek is K1 toch een grotere naam dan Strikeforce en Pride. Denk dat Kimbo in NL zelfs bekender is als MMA vechter dan Fedor, dus ja wat zegt het allemaal?

TOON
05-01-2010, 17:54
maakt het heel veel uit of gaat de uitslag van dit topic weer gebruikt worden in een of andere nutteloze discussie.....?

maar heb op fedor gestemd, maar dat doe ik eigenlijk in iedere poll met fedor erbij ;)

anoniem gg
05-01-2010, 17:54
Ik denk toch fedor: ongeveer heel rusland kent hem, mischien niet door mma maar wel door een sambo legende te zijn. Ik denk ook dat de doorsnee amerikaanse fan meer van fedor gehoord heeft.

K1 is waar alistair het voordeel heeft, en dat is vooral populair in Japan, waar Fedor ook enorm populair is

Het sambo waar Fedor aan meedeed, werdt op een handheldvideo opgenomen en zat drie man en een paardekop!
Ik vindt hem een geweldig kampioen bergijp me niet verkeerd, maar hou nou aub op met die ongefundeerde en niet onderbouwde domme opmerkingen!
K-1 is populair wereldwijd anders kwam het niet in over 150 landen op free TV!

Djani
05-01-2010, 17:58
Even kijken of iemand het met me eens is: Zowel Fedor als Alistair is populair in Japan, ik denk dat ze daar op ongeveer gelijke hoogte zitten qua naamsbekendheid. In Nederland en andere Europese landen waar k-1 gekeken wordt zal Alistair eerder een belletje doen rinkelen. In Amerika moet Fedor een stuk bekender zijn na zijn partijen in Affliction en Strikeforce en de hele Brock Lesnar vs Fedor discussie. Edit: en owja, in Rusland is Fedor sportman van het jaar en idd een Sambo legende. Vast niet iedereen zal kijken, maar hijs vast vaak genoeg in het nieuws geweest

Marquis
05-01-2010, 18:01
Het sambo waar Fedor aan meedeed, werdt op een handheldvideo opgenomen en zat drie man en een paardekop!
Ik vindt hem een geweldig kampioen bergijp me niet verkeerd, maar hou nou aub op met die ongefundeerde en niet onderbouwde domme opmerkingen!
K-1 is populair wereldwijd anders kwam het niet in over 150 landen op free TV!


Niemand beweert ook niet dat K1 niet populair is... maar jij doet nu overkomen of Alistair de K1 is en vertegenwoordigt.


En dat Bas is simpelweg niet waar... (over ongefundeerde en niet onderbouwde opmerkingen gesproken).

Of denk jij ook net als Wheellie dat Alistair populairder is dan Michael Jackson wereldwijd ? :thup:

anoniem gg
05-01-2010, 18:02
Ik doe mij huiswerk al te best hoor, ik weet ook wel dat door de CBS gevecht hij een household name werd en dat hij daarmee het record had verbroken van de meeste bekeken M.M.A. wedstrijd ooit...(Daarom wil Mr White hem maar al te graag)

Het punt is dat EliteXC (of ProElite) hem had gehaald omdat hij zo'n internet hype was. Dus zelfs voor EliteXC was hij bekender dan meeste M.M.A. vechters, sterker nog, zelfs in mijn eigen omgeving hadden ze het veel meer over Kimbo en hoe Kimbo wel iedereen zou slopen ect... Ik moest de beste mensen constant vertellen dat hij het zou afleggen tegen de toppers, en nu pas krijg ik mij gelijk..

Je mag mij best wel overhoren, om te kijken of ik mijn huiswerk wel goed doe ;)

Formuleer het dan zoals je nu doet en je maakt weer dezelfde fout, Pro Elite nam Kimbo omdat hij op youtube een aantal nhb gevechten had staan en een goedkope deal was voor pro Elie. Het was de uitzending van CBS van Kimbo tegen Thompson waardoor hij bekender werd dan de meeste MMA vechters (en nu geef je antowoord op al die twijfelaars wat een tv uitzending op free TV doet) en er werdt verkeerd gegokt, insiders wisten dat allemaal, jij dus ook!

Tony Galento
05-01-2010, 18:07
Als Alistair bekender zou zijn dan Fedor moet er toch iets schorten aan het management.

Fedor verdient immers veel meer. Ik ga er dus maar van uit dat Fedor bekender is.

anoniem gg
05-01-2010, 18:09
Als Alistair bekender zou zijn dan Fedor moet er toch iets schorten aan het management.

Fedor verdient immers veel meer. Ik ga er dus maar van uit dat Fedor bekender is.

Hoe weet jij dat nu, volgens de officiele amerikaanse cijfers valt dat wel mee, maar goed hij heeft stille russische aanbidders die een sportcentrum van tientallemiljoenen cadeau doen en daarom vecht Fedor niet meer voor het geld en gaat hij heel veel op vacantie, aldus woordvoerder management jesselaar!

Marquis
05-01-2010, 18:11
Hoe weet jij dat nu, volgens de officiele amerikaanse cijfers valt dat wel mee, maar goed hij heeft stille russische aanbidders die een sportcentrum van tientallemiljoenen cadeau doen en daarom vecht Fedor niet meer voor het geld en gaat hij heel veel op vacantie, aldus woordvoerder management jesselaar!


Niet alles geloven wat er in Hollywood word gezegd Bas.

Sinds wanneer ben jij goedgelovig ??

ReZp
05-01-2010, 18:18
Het sambo waar Fedor aan meedeed, werdt op een handheldvideo opgenomen en zat drie man en een paardekop!
Ik vindt hem een geweldig kampioen bergijp me niet verkeerd, maar hou nou aub op met die ongefundeerde en niet onderbouwde domme opmerkingen!
K-1 is populair wereldwijd anders kwam het niet in over 150 landen op free TV!


Dit is mischien nog dommer... :thup:

Pitbull.
05-01-2010, 18:27
Fedor.. natuurlijk..

Ali is hard op weg though.. jammer genoeg niet altijd op een even goede manier..(Roids, SF HW Belt etc.)

even ter vergelijking van youtube..

Alistair Overeem Highlight (http://www.youtube.com/watch?v=AM2hoyM47zc)
A highlight by Pancake Sprawl featuring Dutch kickboxer, Strikeforce Heavyweight Champion, and MMA fighter Alistair Overeem. For more MMA material ...

1 jaar geleden 88700 keer bekeken

Fedor Emelianenko Legendary Highlights (http://www.youtube.com/watch?v=oDw3tUuoLpM)
Reuploaded, thanks ZUFFA! Visit youtube.com/kingatrock1 for other highlights. Highlight video of Fedor Emelianenko, the best heavyweight mma ...

7 maanden geleden 1460635 keer bekeken

anoniem gg
05-01-2010, 18:33
Doe dan ook de meest recente van Alistair als vergelijking erbij en niet zo een oude!

http://www.youtube.com/watch?v=5nxXbCz1SAM

Tony Galento
05-01-2010, 18:35
Hoe weet jij dat nu, volgens de officiele amerikaanse cijfers valt dat wel mee, maar goed hij heeft stille russische aanbidders die een sportcentrum van tientallemiljoenen cadeau doen en daarom vecht Fedor niet meer voor het geld en gaat hij heel veel op vacantie, aldus woordvoerder management jesselaar!

Omdat het tekengeld niet openbaar is? Als je zag wat mindere goden vingen bij Affliction kan je ongeveer wel uitrekenen in welke richting je het moet zoeken.

Pitbull.
05-01-2010, 18:37
Doe dan ook de meest recente van Alistair als vergelijking erbij en niet zo een oude!

http://www.youtube.com/watch?v=5nxXbCz1SAM


ja ik bedoelde qua aantal keren bekeken.. maar it's whatever..

Lee Hottie # 1 fan
05-01-2010, 18:38
Bas ik blijf je een rare kerel vinden, als "hoofd" van zo'n mooie organisatie als GG
je continu verlagen tot dit soort gebekvecht sta er toch is boven

ik blijf me verbazen..

Petrosyan188
05-01-2010, 18:42
ik heb fedor gekozen maar waarom weet ik eerlijk gezegd ook niet, het is puur op gevoel gekozen, maar ik denk dat na fedor vs overeem(als die er komt) een enorme boost komt in alistair's bekendheid want ik ben er 100% van overtuigd dat alistair kan winnen mits hij geduldig is en niet zoals rogers vorig jaar te gretig is....

@BB

respect dat je op elke post reageert wat te maken heeft met overeem, maar ik vraag me toch af, waarom ga je niet boven hun staan en ze gewoon negeren.... je verspilt toch een beetje je tijd want ik denk niet dat je hunt gedachten over overeem verandert.... maar nogmaals respect dat je het toch doet want je zal het vast als manager enorm druk hebben

Marquis
05-01-2010, 18:46
Bas ik blijf je een rare kerel vinden, als "hoofd" van zo'n mooie organisatie als GG
je continu verlagen tot dit soort gebekvecht sta er toch is boven

ik blijf me verbazen..


Ben je mal

Illest
05-01-2010, 18:46
Fedor is een levende legende....een fenomeen....

Ik vind dat Ali dat niveau nog lang niet bereikt heeft....

niet in K1 of mma...

daarbij komt dat er nooit vraagtekens zijn gezet bij Fedor voor wat betreft het gebruik van doping o.i.d.

Lee Hottie # 1 fan
05-01-2010, 18:50
Ik hoorde dat Fedor zich helemaal volstopt met weight gainers. vandaar dat buikje ook natuurlijk, dus ik denk dat hij binnenkort ook voor de bijl gaat

iconian
05-01-2010, 19:02
wiseguy had al gelijk op de eerste pagina, ze vechten in MMA niet K-1. Het gaat er dus om wie in de MMA wereld bekender is en wie beter verkoopt bij de Amerikanen. helemaal als ze PPV gaan moeten de inkomsten van Fedor zijn naamsbekendheid komen, die komt voor de tweede keer op een grote CBS show terwijl Overeem zijn gezicht niet eens voor promotie in Amerika laat zien.

Marquis
05-01-2010, 19:06
wiseguy had al gelijk op de eerste pagina, ze vechten in MMA niet K-1. Het gaat er dus om wie in de MMA wereld bekender is en wie beter verkoopt bij de Amerikanen. helemaal als ze PPV gaan moeten de inkomsten van Fedor zijn naamsbekendheid komen, die komt voor de tweede keer op een grote CBS show terwijl Overeem zijn gezicht niet eens voor promotie in Amerika laat zien.



Goed punt,.. niets op af te dingen.

Lee Hottie # 1 fan
05-01-2010, 19:06
gooi maar dicht

bigboz
05-01-2010, 19:07
Fedor doet het niet om bekend te zijn en is het toch.

Hendy
05-01-2010, 19:12
Adenane, thefxr, merquis zullen we deze discussie voortzetten op onze eigen site
je kunt hier die ballendragers toch niets aan het verstand peuteren
Voor de 2de keer, doe dat!!

Marquis
05-01-2010, 19:13
Voor de 2de keer, doe dat!!

Veeg je tranen is af Hendy.

Hendy
05-01-2010, 19:38
Veeg je tranen is af Hendy. idd tranen op mn wangen van het lachen.. om jou!!

Lee Hottie # 1 fan
05-01-2010, 19:40
ook die kun je afvegen wendy

Marquis
05-01-2010, 19:42
ook die kun je afvegen wendy



Toepasselijkere naam idd. :thup:

citrusfruit
05-01-2010, 19:43
jezus man, volgens mij is iedereen vergeten dat dit helemaal nergens over gaat. het maakt toch geen ene reet uit hoe bekend iemand is? het gaat er om wie de beste is.

ik denk niet dat Fedor bang is voor Ali omdat die meer kijkcijfers heeft of zo, andersom trouwens ook niet

Hendy
05-01-2010, 19:44
Toepasselijkere naam idd. :thup: ..zegt de man die onder een schuilnaam post :thup:

Hendy
05-01-2010, 19:45
jezus man, volgens mij is iedereen vergeten dat dit helemaal nergens over gaat. het maakt toch geen ene reet uit hoe bekend iemand is? het gaat er om wie de beste is.

ik denk niet dat Fedor bang is voor Ali omdat die meer kijkcijfers heeft of zo, andersom trouwens ook niet 2x

Marquis
05-01-2010, 19:56
..zegt de man die onder een schuilnaam post :thup:


Ik onder een schuilnaam posten ,.... misschien een tip voor jou Wendy.
Je moet niet alles als zoete stront slikken wat je leest hier.. niet dat het jou aan gaat maar Marquis is mijn 2de naam.

Nou de lucht is weer opgeklaard.. Je kan je traantjes weer deppen.


ps. Wendy 99% van de forumbroeders gebruiken een Nickname hier.. zeg dan niks weet je wel.
t'komt zo dom over namelijk.

panther management
05-01-2010, 19:58
het is juist andersom je kan wel zeggen dat Rusland 150 miljoen inwoners heeft maar dat wil niet zeggen dat die allemaal naar het gevecht kijken!

Zoals ik al zei, 12 TV zenders er zijn er drie of vier bijgekomen voor M-1/Fedor en vele van de ondergenoemde zijn geen free tv chanels, ik had dus gelijk!

United Kingdom - Bravo UK
Russia - NTV Plus; Channel One
Romania - Boom TV
Israel - EGO Channel
Finland - Finnish Sport Channel
Ukraine - Megasport
Korea - SBS
Indonesia - Tigergate
New Zealand- Sky New Zealand
Latin America - HBO Latin America
Sub-Saharan-Africa - Setanta
Bulgaria - Ring TV
Malta - Melita
Turkey - Digiturk
China - GDTV

K-1 in 150 landen en veelal bijna alleen maar op free TV, you do the math!


Leuke topic,maar bijvoorbeeld HBO Latin America wordt al in 35 landen bekeken, GDTV China(een land met meer dan 1 miljard inwoners :D)

Het gaat erom welke vechter het meest marktable is, Rusland vs America is natuurlijk comercieel veel intressanter.
Fedor is super populair in Korea,Japan en Rusland dit zijn gelijk ook landen met de meeste inwoners en vechtsporliefhebbers.

Bij het boksen zie je ook eerder een gevecht van bijv Mayweather tegen een Mexicaan (Delahoya),engelsman(Hatton),puertoricaan(Marquez) dan tegen een american (Mosley) omdat ze dan gelijk een hele land achter zich hebben staan en dan ook meer PPV verkopen.

BiCkOnE
05-01-2010, 20:02
jezus man, volgens mij is iedereen vergeten dat dit helemaal nergens over gaat. het maakt toch geen ene reet uit hoe bekend iemand is? het gaat er om wie de beste is.

ik denk niet dat Fedor bang is voor Ali omdat die meer kijkcijfers heeft of zo, andersom trouwens ook niet

Idd!
Wordt gewoon tijd dat deze twee elkaar in de ring ontmoeten...en dan denk ik dat, ondanks zijn postuur, ali het toch aflegt tegen Fedor...

Hendy
05-01-2010, 20:04
Ik onder een schuilnaam posten ,.... misschien een tip voor jou Wendy.
Je moet niet alles als zoete stront slikken wat je leest hier.. niet dat het jou aan gaat maar Marquis is mijn 2de naam.

Nou de lucht is weer opgeklaard.. Je kan je traantjes weer deppen.


ps. Wendy 99% van de forumbroeders gebruiken een Nickname hier.. zeg dan niks weet je wel.
t'komt zo dom over namelijk. Ben blij dat jij dit allemaal zegt.. en niet iemand die ik serieus neem. wel bedankt voor je tip Marlies.. weet je wel:thup:

Marquis
05-01-2010, 20:05
Ben blij dat jij dit allemaal zegt.. en niet iemand die ik serieus neem. wel bedankt voor je tip Marlies.. weet je wel:thup:


Knulletje toch kom je liefde te kort.

Hendy
05-01-2010, 20:08
Idd!
Wordt gewoon tijd dat deze twee elkaar in de ring ontmoeten...en dan denk ik dat, ondanks zijn postuur, ali het toch aflegt tegen Fedor... Moeilijk te zeggen.. denk toch ook dat ik mn v-cash op Fedor zal zetten.

Irishrover
05-01-2010, 20:12
Even tussen de discussie door, ik heb nog helemaal niets gelezen. Wilde mee discussieren maar ik loop al achter haha.

Ik hou het kort

Ik heb voor Fedor gekozen, puur omdat hij ongeslagen is. Dus meer aandacht naar hem toe. Media, Vechters, Kijkers...

1 van de zoveel punten.

ArjanV
05-01-2010, 20:28
Daar heeft de UFC net onderzoek naar gedaan 140.000 kijkers via illegale stream 9ze willen dit gaan aanpakken), legaal tussen de 400.000 en 600.000 kijkers!

OK en daarna? Ik bedoel veel partijen zijn op vele manieren constant terug te zien....

LeeMurray
05-01-2010, 20:28
Ik denk dat Fedor bekender is, maar ik heb het gevoel dat ik deze thread met dezelfde spelers eerder voorbij heb zien komen. Ik heb wel gestemd, maar het maakt eigenlijk geen verschil. Welke van de twee ook groter is, op mijn leven heeft het geen invloed.

Ik wil geen problemen met leden maken, maar ik krijg de indruk dat TS een 'ongezonde interesse' voor alles wat Allistair-gerelateerd is heeft. Hij heeft het bijna in elke thread over hem en wijdt nu ook threads aan hem. Ik ben benieuwd naar zijn beweegredenen...

K-1sunstarr
05-01-2010, 20:29
Ik stem voooooor.

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:WJbhbYpVR7p1FM:http://api.ning.com/files/Fnb5N9wayxe1JfA-QD4UymkeoxKzH25SmU6AmyN4Ai2g-pfeXDKYmn4ltHOtSbvqixXhyp94Ti-aHcwSZfNAqAIuRsWUM20d/fedor.jpg (http://images.google.nl/imgres?imgurl=http://api.ning.com/files/Fnb5N9wayxe1JfA-QD4UymkeoxKzH25SmU6AmyN4Ai2g-pfeXDKYmn4ltHOtSbvqixXhyp94Ti-aHcwSZfNAqAIuRsWUM20d/fedor.jpg&imgrefurl=http://forums.xkcd.com/viewtopic.php%3Ff%3D40%26t%3D48137&usg=__HnWctzs0ykj9VGf5qe2tSjAZP4g=&h=559&w=400&sz=120&hl=nl&start=9&um=1&tbnid=WJbhbYpVR7p1FM:&tbnh=133&tbnw=95&prev=/images%3Fq%3Dfedor%26hl%3Dnl%26sa%3DN%26um%3D1)

Marquis
05-01-2010, 20:41
Ik denk dat Fedor bekender is, maar ik heb het gevoel dat ik deze thread met dezelfde spelers eerder voorbij heb zien komen. Ik heb wel gestemd, maar het maakt eigenlijk geen verschil. Welke van de twee ook groter is, op mijn leven heeft het geen invloed.

Ik wil geen problemen met leden maken, maar ik krijg de indruk dat TS een 'ongezonde interesse' voor alles wat Allistair-gerelateerd is heeft. Hij heeft het bijna in elke thread over hem en wijdt nu ook threads aan hem. Ik ben benieuwd naar zijn beweegredenen...


Het is jammer dat je het zo ervaart.

Er zijn discussies over bepaalde meningen/stellingen waar ik het totaal niet mee eens ben als het om AO gaat. Voornamelijk als het gaat over de mensen die hier alles wat krom is recht lullen.

Persoonlijk heb ik helemaal niets tegen Alistair... ik heb wel wat tegen die groupies die beweren dat Alistair bekender is dan Fedor. Daarom deze POLL. Of bijvoorbeeld vinden dat strikeforce zich maar aan Alistair moet aanpassen qua datums zodat deze wedstrijd tussen de 2 titanen plaats kan vinden.

Of bijvoorbeeld beweren dat Alistair bij de top van HW MMA hoort wat in mijn ogen nergens op gebaseert is omdat de laatste MMA gevechten niet tegen de TOP van MMA land was.

Aangezien ik met bovenste punten niet mee ga met de meute maakt het mijn interesse helemaal niet ongezond naar Alistair.

Dat ik Collina,Bas Boon,Micha graag dwars zit is wat anders.

Ik hoop dat het voor jou en voor een ieder hier duidelijk is.

Tony
05-01-2010, 20:50
IK ben de discussie inmiddels behoorlijk zat om eerlijk te zijn.

Ik denk persoonlijk dat Alistair bekender is over de wereld dan Fedor... maar dat is slechts mijn persoonlijke mening en heeft niks te maken met het feit dat ik hier een moderator ben of niet. Ik heb geen aandelen in Golden GLory noch in Overeem. Maar wat mijn mening ook is... Ik kan het allemaal toch niet bewijzen. Het hele "bekendheid" gedoe is een onderbuikgevoel gecombineerd met mijn redenatie.

Net als dat de "anderen" niet kunnen bewijzen dat Fedor bekender is.

Deze discussie heeft geen einde. Je kan proberen feiten te zoeken (bv landen waarin het het e.e.a. wordt uitgezonden... maar ook die cijfers zijn niet zaligmaken.

Dit topic is inmiddels weer ontspoort van algemeen discussie punt tot moddergooierij waarbij het lijkt alsof er weer een GG<-->anti GG gangbang aan de gang is.

Jullie kunnen nog een poging doen om normaal te discussieren en anders knal ik dit topic dicht.

Marquis
05-01-2010, 21:00
Knal maar dicht !!

Collina
05-01-2010, 21:14
Knal maar dicht !!

Tony zijn laatste zin in top... "Jullie kunnen nog een poging doen om normaal te discussieren en anders knal ik dit topic dicht"...

Marquis "knal maar dicht"... kan je niet normaal discussieren? (geen reactie op geven please, let's stay ontopic)!!!

Niet doen Tony,

Let's try!!

Vond je reactie overigens helder! :thup:


Collina :rolleyes:

panther management
05-01-2010, 21:17
Bij Sherdog was het tussen Fedor en Lidell
http://www.sherdog.net/forums/f61/fedor-extremley-famous-long-910064/index2.html

I've been reading alot of crap latley such as "Most MMA fans don't know who Fedor is" "Fedor won't get recognition in years time because most don't know about him" "He has to go to the UFC to become famous" Yadda yadda ya...

Even on the Beatdown after the Bell, they said Fedor won't transcend the sport unless he goes to the UFC or won't become well known to the world if he doesn't go.

Well....WRONG!
Wrong wrong wrong.

Now, to my American friends here, I don't want to sound insulting but...the world isn't the United States and the United States isn't the world. Now I know it may not seem that way but its true.

Fedor IS one of, if not, THE most famous MMA fighters in the world.
He's practically a household name in Japan, Korea, Russia and many parts of eastern Europe. He even met the President of Russia! Imagine an American MMA fighter meeting any local US politican nevermind the President! It's inconceivable!
Okay and Fedor didn't just 'mee't the president like a quickie hand shake and photo-op, he went to the Presidents palace and had dinner with him.....thats being well known.

He was selected to carry the Olympic torch in Moscow, how many American or even Brazilian MMA fighters would be asked to carry the Olympic torch in their countries capital huh? Thats being well known.

Fedor is known ALL around the world, I bet more people worldwide would know who Fedor is over Liddell.

So does Fedor need to go the UFC to become known to the vast majority of MMA fans? Umm....only to American MMA(UFC) fans, because worldwide he's already famous as hell. If some UFC fans in America are too ignorant to research and find out about the greatest fighter ever then thats their problem.

But for Fedor? he's already famous enough and got enough fans worldwide...and YES he will be remembered in decades to come even if he doesn't go the UFC.
So if anyone says he needs to go to the UFC to be remembered or well known...slap them. He already fucking IS well known and famous!!

Omar.
05-01-2010, 22:00
@ Klaus,

Nooit gehoord van punten, comma's e.d ???