PDA

View Full Version : Vette Alistair Highlight!



micha
05-01-2010, 19:45
deze verdiend zijn eigen topic:


http://www.youtube.com/watch?v=5nxXbCz1SAM&feature=player_embedded





kippevel knieen en guiltine choke my favourites!!!

Marquis
05-01-2010, 19:48
http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=100052


slotje ?

micha
05-01-2010, 19:51
oeps

Sendur
05-01-2010, 19:51
dikke repost

snip83
05-01-2010, 19:53
:loser:

micha
05-01-2010, 19:54
blijft een hele vette highlight

Marquis
05-01-2010, 19:56
blijft een hele vette highlight

Ik snap dat je dingen troebel ziet ,.. we zullen het je niet kwalijk nemen. :thup:


Technisch hoogstandje idd hoe het filmpje in elkaar is gezet.

Lee Hottie # 1 fan
05-01-2010, 19:57
Ja.. liefde maakt blind he

Sendur
05-01-2010, 20:11
hehe

Dannyboy
05-01-2010, 20:47
Gekleurde bril of niet, discussie over de tegenstanders of niet, repost of niet, als je dit zo achter elkaar ziet is het gewoon een dikke highlight :)

Knietje van Ali O. hoef ik in ieder geval niet weg te koppen :wacko:....

Hendy
05-01-2010, 20:54
Had hem idd al voorbij zien komen.. maar blijft een wel vette highlight!!

Sendur
05-01-2010, 22:18
Eerlijk is eerlijk.

het blijft een dikke highlight om te zien.

Quato
05-01-2010, 22:40
"Uber" vet is het toch?! ;-)

danial
05-01-2010, 23:09
nice, Bedankt

T15Boxing
05-01-2010, 23:15
SUPER! Echt mooi gemaakt.

marcelt
05-01-2010, 23:55
Thank u . Mooi!

Insider
07-01-2010, 14:24
Echt een dikke highlight, heeft iemand een downloadlink ?

Jamila
07-01-2010, 14:28
Super vette Highlight kan niet wachten tot dat hij tegen Fedor moet, zodat hij kan laten zien dat hij de beste Striker van de wereld is.


Gr, Jamila:thup:

Italian*Berlusconi*
07-01-2010, 14:42
Super vette Highlight kan niet wachten tot dat hij tegen Fedor moet, zodat hij kan laten zien dat hij de beste Striker van de wereld is.


Gr, Jamila:thup:

tot dat Fedor hem in submission ground N pound.... beste striker van de wereld kon hij bewijzen in de K1 volgens mij ;) :thup::thup::thup::thup:

bazooka
07-01-2010, 15:18
Hele vette highlight!!!


[quote=Jamila;861600]Super vette Highlight kan niet wachten tot dat hij tegen Fedor moet, zodat hij kan laten zien dat hij de beste Striker van de wereld is.

Geloof jij echt dat Allistair van Fedor gaat winnen? Ik snap dat je een groot allistair fan bent en vurig hoopt dat hij wint van Fedor en daar is ook niks op tegen. Maar zou je er echt een groot bedrag op durven in te zetten dat allistair van Fedor wint? Ik namelijk niet, want ik hecht veel waarde aan mijn geld.

anoniem gg
07-01-2010, 15:31
Hele vette highlight!!!


[quote=Jamila;861600]Super vette Highlight kan niet wachten tot dat hij tegen Fedor moet, zodat hij kan laten zien dat hij de beste Striker van de wereld is.

Geloof jij echt dat Allistair van Fedor gaat winnen? Ik snap dat je een groot allistair fan bent en vurig hoopt dat hij wint van Fedor en daar is ook niks op tegen. Maar zou je er echt een groot bedrag op durven in te zetten dat allistair van Fedor wint? Ik namelijk niet, want ik hecht veel waarde aan mijn geld.

Dan hoop ik dat je niet veel geld bent kwijtgeraakt toen Alistair vocht tegen Peter Aerts, daarom heet het soms ook gokken!

bazooka
07-01-2010, 15:42
Dan hoop ik dat je niet veel geld bent kwijtgeraakt toen Alistair vocht tegen Peter Aerts, daarom heet het soms ook gokken!

Gelukkig heb ik toen niet op Peter Aerts gegokt en je hebt gelijk dat Allistair toen tegen de verwachtingen in heeft gewonnen en dat was ook een zeer goede prestatie. overigens vind ik Allistair zowiezo een topvechter.

Maar daar vroeg ik niet naar. Ik vroeg aan Jamila of zij echt dacht dat allistair van Fedor kan winnen of dat zij alleen in het kader van haar GG propaganda de matchup tussen allistair en Fedor aan het hypen is door te verkondigen dat Allistair van Fedor gaat winnen. (dit zijn niet haar letterlijke bewoordingen, maar mijn interpretatie)

Het is overigens geen schande van Fedor te verliezen, aangezien hij de beste vechter ter wereld is. Het lijkt mij al een hele eer om in de zelfde ring als hem te mogen staan

spacebox
07-01-2010, 15:52
Gelukkig heb ik toen niet op Peter Aerts gegokt en je hebt gelijk dat Allistair toen tegen de verwachtingen in heeft gewonnen en dat was ook een zeer goede prestatie. overigens vind ik Allistair zowiezo een topvechter.

Maar daar vroeg ik niet naar. Ik vroeg aan Jamila of zij echt dacht dat allistair van Fedor kan winnen of dat zij alleen in het kader van haar GG propaganda de matchup tussen allistair en Fedor aan het hypen is door te verkondigen dat Allistair van Fedor gaat winnen. (dit zijn niet haar letterlijke bewoordingen, maar mijn interpretatie)

Het is overigens geen schande van Fedor te verliezen, aangezien hij de beste vechter ter wereld is. Het lijkt mij al een hele eer om in de zelfde ring als hem te mogen staan

Weet jij zeker dat Alistair gaat verliezen dan??

bazooka
07-01-2010, 16:02
Weet jij zeker dat Alistair gaat verliezen dan??


Nee, je weet nooit zeker wie er gaat winnen of verliezen, dus ik kan ook niet zeker weten dat Fedor wint van Allistair, net zo min als je van te voren zeker had kunnen weten dat Allistair van Tony Sylvestre, James Thompson en Fujita ging winnen. Het is hoogst waarschijnlijk, maar nooit zeker.

Fedor is ook maar een mens en kan gewoon verliezen (zeker van een goede striker zoals Allistair) net als iedere andere vechter, ik acht die kans alleen niet zo groot.

anoniem gg
07-01-2010, 16:08
Nee, je weet nooit zeker wie er gaat winnen of verliezen, dus ik kan ook niet zeker weten dat Fedor wint van Allistair, net zo min als je van te voren zeker had kunnen weten dat Allistair van Tony Sylvestre, James Thompson en Fujita ging winnen. Het is hoogst waarschijnlijk, maar nooit zeker.

Fedor is ook maar een mens en kan gewoon verliezen (zeker van een goede striker zoals Allistair) net als iedere andere vechter, ik acht die kans alleen niet zo groot.

Dat de kans niet zo groot was dat Alistair zou winnen dachten ze ook toen Alistair als MMA defender tegen Badr Hari vorig jaar vocht op de dynamite show!
Sylvestre, Thompson en Fujita hebben we speciaal gedaan voor de highlight!

el bastardo
07-01-2010, 16:12
Sylvestre, Thompson en Fujita hebben we speciaal gedaan voor de highlight!
:D

Marquis
07-01-2010, 16:22
Ik kreeg net een berichtje om in deze thread ff een kijkje te nemen.. :whistling:

anoniem gg
07-01-2010, 16:50
Ik kreeg net een berichtje om in deze thread ff een kijkje te nemen.. :whistling:

En heb je het allemaal kunnen bekijken?

Strange Cutbean
07-01-2010, 17:03
[QUOTE=bazooka;861706]Hele vette highlight!!!


Dan hoop ik dat je niet veel geld bent kwijtgeraakt toen Alistair vocht tegen Peter Aerts, daarom heet het soms ook gokken!


Allistar in zijn prime tegen Aerts bij wie de jaartjes onderhand gaan tellen, ge-wel-di-ge prestatie! Ik kom superlatieven tekort.

Wheelie
07-01-2010, 17:16
Ik vind het ook echt een hele vette highlight, volgens mij was Eldar Gross ook van plan een highlight te maken van Alistair.
Ben benieuwd of hij deze kan overtreffen ;)

delightone
07-01-2010, 17:32
Ik moet zeggen behoorlijk dikke highlight.
Mooie k.o.'s en best mooie subs.
1 van de mooiste highlights die ik de laatste tijd gezien heb.....maar.

Van fedor lijkt me heel erg sterk alhoewel die gast heer en meester is met zijn knieeen.
Als hij de laatste tijd niet alleen tegen pannekoeken had gestaan was ik misschien wel fan geweest.

Tony Galento
07-01-2010, 17:45
Dat de kans niet zo groot was dat Alistair zou winnen dachten ze ook toen Alistair als MMA defender tegen Badr Hari vorig jaar vocht op de dynamite show!
Sylvestre, Thompson en Fujita hebben we speciaal gedaan voor de highlight!


Dat kan je toch niet vergelijken met Fedor.

micha
07-01-2010, 17:49
blijft een vette highlight die muziek is precies goed qua timing

anoniem gg
07-01-2010, 18:02
[QUOTE=basboon;861725]


Allistar in zijn prime tegen Aerts bij wie de jaartjes onderhand gaan tellen, ge-wel-di-ge prestatie! Ik kom superlatieven tekort.

Peter Aerts was in de vorm van zijn leven (ik had hem nog nooit zo afgetraint en gespierd gezien in heel zijn vechtloopbaan en meer als 100 partijen meer als Alistair op kickboxgebied)? Overigens is Badr Hari toch jonger als Alistair?

anoniem gg
07-01-2010, 18:04
Dat kan je toch niet vergelijken met Fedor.

Daarom hebben we in die higlight ook oa Belfotr, Vovchanchin, Kharitonov , Peter Aerts, Badr Hari en Teixera laten zien!

adenane
07-01-2010, 18:05
Overigens is Badr Hari toch jonger als Alistair?

Overigens heeft een fitte Badr onlangs toch geen spaan heel gelaten van Alistair?

Richelieu
07-01-2010, 18:07
Ik vind het ook echt een hele vette highlight, volgens mij was Eldar Gross ook van plan een highlight te maken van Alistair.
Ben benieuwd of hij deze kan overtreffen ;)

Ben dan heel benieuwd of hij dit kan overtreffen, want eerlijk is eerlijk...dit is wel een echt vette hightlight, zoals een highlight moet zijn! Eldar kennende zal hij er zeker een erg mooi product kunnen afleveren!

Irishrover
07-01-2010, 18:12
Dat de kans niet zo groot was dat Alistair zou winnen dachten ze ook toen Alistair als MMA defender tegen Badr Hari vorig jaar vocht op de dynamite show!
Sylvestre, Thompson en Fujita hebben we speciaal gedaan voor de highlight!

Dat is even heel iets anders als een fitte marvellous Fedor.

Besides, Badr heeft bewezen dat hij op de Dynamite show niet fit was.
Afgelopen Grand Prix was Ali nergens.

Wheelie
07-01-2010, 18:18
Besides, Badr heeft bewezen dat hij op de Dynamite show niet fit was.
Afgelopen Grand Prix was Ali nergens.
Toch wil ik nog een derde partij zien, denk dat we dan een mooie partij te zien krijgen die beide kanten op kan gaan.
Het verhaal dat Badr niet fit was heb ik te vaak gehoord nu, of je vecht of je vecht niet maar achteraf komen met ik was niet fit vind ik erg makkelijk.
Dit geld voor alle vechters die achteraf met dit soort dingen komen ;)

1-1 = gelijkspel op dit moment :lol:

el bastardo
07-01-2010, 18:24
Wil ook wel een 3e keer zien. En een vierde... Altijd vuurwerk tussen die 2. Bring it on!

anoniem gg
07-01-2010, 18:26
Dat is even heel iets anders als een fitte marvellous Fedor.

Besides, Badr heeft bewezen dat hij op de Dynamite show niet fit was.
Afgelopen Grand Prix was Ali nergens.

Ooh wacht, ik heb er ook een, wij waren zo druk met heen en weer hollen tijdes de Gp 2009, dat we niet echt het game plan konden doornemen met Alistair voor de partij met Badr en daarom hield Alistair zich niet aan het game plan en verloor (overigens stond hij nog steeds maar dat terzijde)!
Teixera hadden we omgekocht die zou tegen die knie lopen, Fujita vroeg overigens 2 x zoveel als teixera om tegen de knie van Alistair aan te lopen en Remy hield zich niet aan de afpraak door in de derde ronde een stoot uit te delen die niet in het scenario stond, maar de jury van de K-1 deed wel wat er van ze verwacht werdt!
Ali werdt derde vriend, bij zijn eerste deelname, dat is een zeer goede prestatie, zeer zeker als je ziet hoe weinig ervaring hij heeft vergeleken andere K-1 vechters.
Trouwens heb je Badr nog zien terugkomen op zijn MMA wedstrijd tegen Ali, hij leek niet al te stevig op zijn benen te staan tegen Ali (overigens is Badr 2 x tweede geworden tijdens de WGP en is een fantastische vechter net zoals Fedor, dat kan dus op dit niveau heen en weer gaan met wie wint)? Alleen is Alistair geweldig vooruit gegaan met zijn stand up en heeft veel wedstrijden gedraait zonder blessures. 2010 Alistair vs Fedor en het zal Alistair zijn die een einde maakt aan Fedor's ongeslagen status!

Irishrover
07-01-2010, 18:26
Toch wil ik nog een derde partij zien, denk dat we dan een mooie partij te zien krijgen die beide kanten op kan gaan.
Het verhaal dat Badr niet fit was heb ik te vaak gehoord nu, of je vecht of je vecht niet maar achteraf komen met ik was niet fit vind ik erg makkelijk.
Dit geld voor alle vechters die achteraf met dit soort dingen komen ;)

1-1 = gelijkspel op dit moment :lol:

Agree, het verhaaltje is vaak verteld, omdat het niet valt te ontkennen.
Anyway, een 3e partij mag er van mij ook komen, zal niet 1,2,3 gebeuren. Maybe met the Grand Prix.. Als Ali nog meedoet.

anoniem gg
07-01-2010, 18:30
Overigens ja super highlight top productie zulke beelden zijn
erg belangrijk niet uit-te-drukken in geld !! Vanwege Badr tja die zie ik graag
dit jaar nog ff tegen Bouzidi(zeker stond niet op mijn lijst !!), Hunt, Leko, LeBanner maar bij laatste 16 graag
tegen Overeem die dan nog meer naam heeft gemaakt tegen LeBanner,
Manhoef, Gerges en Bregy haha zou kunnen of ?? !! Het filmpje wordt per gevecht wel mooier &
mooier haha graag ook ff tegen SAPP altijd leuke beelden :thup:
GRTZZZ. :cool2:

Je hebt gelijk ik vondt Samedov best wel een "gok als qualificatie"partij bij de laatste 16 voor Badr, Alistair en zijn management hadden het beter voor elkaar tegen een "oude niet in vorm zijnde" Peter Aerts, maar hee wie houdt wie voor de gek, het is allemaal voor de beelden!

Irishrover
07-01-2010, 18:40
Ooh wacht, ik heb er ook een, wij waren zo druk met heen en weer hollen tijdes de Gp 2009, dat we niet echt het game plan konden doornemen met Alistair voor de partij met Badr en daarom hield Alistair zich niet aan het game plan en verloor (overigens stond hij nog steeds maar dat terzijde)!
Teixera hadden we omgekocht die zou tegen die knie lopen, Fujita vroeg overigens 2 x zoveel als teixera om tegen de knie van Alistair aan te lopen en Remy hield zich niet aan de afpraak door in de derde ronde een stoot uit te delen die niet in het scenario stond, maar de jury van de K-1 deed wel wat er van ze verwacht werdt!
Ali werdt derde vriend, bij zijn eerste deelname, dat is een zeer goede prestatie, zeer zeker als je ziet hoe weinig ervaring hij heeft vergeleken andere K-1 vechters.
Trouwens heb je Badr nog zien terugkomen op zijn MMA wedstrijd tegen Ali, hij leek niet al te stevig op zijn benen te staan tegen Ali (overigens is Badr 2 x tweede geworden tijdens de WGP en is een fantastische vechter net zoals Fedor, dat kan dus op dit niveau heen en weer gaan met wie wint)? Alleen is Alistair geweldig vooruit gegaan met zijn stand up en heeft veel wedstrijden gedraait zonder blessures. 2010 Alistair vs Fedor en het zal Alistair zijn die een einde maakt aan Fedor's ongeslagen status!

I made the Dog Awake..

Wat een drama allemaal Bas,

Ik heb het puur alleen over de wedstrijden tussen Badr en Ali. En de MMA partij stond schriftelijk niet eens vast, betwijfel dan ook ten zeerste that Badr Spilled these words.

Ali heeft goed gepresteerd als het gaat om K1, no doubt about that mate.
3e is een goede prestatie.

But, ye can't deny dat Badr niet fit was. Zowel fysiek als geestelijk. Net een toernooi achter de rug. 2 knockdowns gehad + the fact dat hij 400.000 heeft weggeven/ verloren. Badr woog 98 kilo. Bron: Youtube filmpje van de partij tussen Badr & Ali

Hij dacht: Me needs the benjamins, I will fix this in a glimp. Tevergeefs, want Ali was tactisch goed voorbereid.

Not long ago, heeft Badr niet alleen bewezen dat hij niet 100% fit was, maar bewees ook dat hij dit wel even binnen 2 a 3 minuten oplost.

Wheelie
07-01-2010, 18:48
Ik heb het puur alleen over de wedstrijden tussen Badr en Ali. En de MMA partij stond schriftelijk niet eens vast, betwijfel dan ook ten zeerste that Badr Spilled these words.

Volgens mij telt een mondelinge afspraak ook maar Badr Hari of zijn management weet ook wel dat hij binnen een minuut opgerold word ;)

anoniem gg
07-01-2010, 18:48
I made the Dog Awake..

Wat een drama allemaal Bas,

Ik heb het puur alleen over de wedstrijden tussen Badr en Ali. En de MMA partij stond schriftelijk niet eens vast, betwijfel dan ook ten zeerste that Badr Spilled these words.

Ali heeft goed gepresteerd als het gaat om K1, no doubt about that mate.
3e is een goede prestatie.

But, ye can't deny dat Badr niet fit was. Zowel fysiek als geestelijk. Net een toernooi achter de rug. 2 knockdowns gehad + the fact dat hij 400.000 heeft weggeven/ verloren. Badr woog 98 kilo. Bron: Youtube filmpje van de partij tussen Badr & Ali

Hij dacht: Me needs the benjamins, I will fix this in a glimp. Tevergeefs, want Ali was tactisch goed voorbereid.

Not long ago, heeft Badr niet alleen bewezen dat hij niet 100% fit was, maar bewees ook dat hij dit wel even binnen 2 a 3 minuten oplost.

Tuurlijk!
Wij waren ook als een gek aan het hollen, zes vechters allemaal tapen, voorbereiden achter elkaar, tja. Badr gaat net als Alistair altijd voor de KO, dat is met al die jongens met een zware stoot of knie of stoot!
Natuurlijk vecht Alistair voor prestige en niet de Benjamins vandaar al die afspraken met tegenstanders!

ICON
07-01-2010, 18:52
t gaat toch om die highlight? vette highlight van een van de beste nederlandse mma-vechters.

mogen we trots op zijn in dit kleine landje.

al die topics die uitdraaien op gezeik..... zucht

Tony Galento
07-01-2010, 18:59
Ooh wacht, ik heb er ook een, wij waren zo druk met heen en weer hollen tijdes de Gp 2009, dat we niet echt het game plan konden doornemen met Alistair voor de partij met Badr en daarom hield Alistair zich niet aan het game plan en verloor (overigens stond hij nog steeds maar dat terzijde)!
Teixera hadden we omgekocht die zou tegen die knie lopen, Fujita vroeg overigens 2 x zoveel als teixera om tegen de knie van Alistair aan te lopen en Remy hield zich niet aan de afpraak door in de derde ronde een stoot uit te delen die niet in het scenario stond, maar de jury van de K-1 deed wel wat er van ze verwacht werdt!
Ali werdt derde vriend, bij zijn eerste deelname, dat is een zeer goede prestatie, zeer zeker als je ziet hoe weinig ervaring hij heeft vergeleken andere K-1 vechters.
Trouwens heb je Badr nog zien terugkomen op zijn MMA wedstrijd tegen Ali, hij leek niet al te stevig op zijn benen te staan tegen Ali (overigens is Badr 2 x tweede geworden tijdens de WGP en is een fantastische vechter net zoals Fedor, dat kan dus op dit niveau heen en weer gaan met wie wint)? Alleen is Alistair geweldig vooruit gegaan met zijn stand up en heeft veel wedstrijden gedraait zonder blessures. 2010 Alistair vs Fedor en het zal Alistair zijn die een einde maakt aan Fedor's ongeslagen status!


Bij Fedor gaat er niet zoveel heen en weer. :D

Irishrover
07-01-2010, 19:00
Volgens mij telt een mondelinge afspraak ook maar Badr Hari of zijn management weet ook wel dat hij binnen een minuut opgerold word ;)

Extreme Logic mate,

MMA is niet zomaar aan te leren, staand komt hij makklijk mee.
But on the ground? NO way!

Irishrover
07-01-2010, 19:04
Tuurlijk!
Wij waren ook als een gek aan het hollen, zes vechters allemaal tapen, voorbereiden achter elkaar, tja. Badr gaat net als Alistair altijd voor de KO, dat is met al die jongens met een zware stoot of knie of stoot!
Natuurlijk vecht Alistair voor prestige en niet de Benjamins vandaar al die afspraken met tegenstanders!

Benjamins speelt ook een hele grote rol mate, je gaf zelf toe vorige keer dat Ali financieel opgekrikt moest worden. Vandaar tegenstanders als Thompson en ( forget his name ) Niet die japanner in ieder geval.

Anyway, Ali mag van mij ook winnen, Fedor wordt bijna aanbeden. Zijn status mag ietjes lager..
Hij is natuurlijk The undefeated Russian iceman. But aye, verliezen mag ook een keer.

el bastardo
07-01-2010, 19:52
t gaat toch om die highlight? vette highlight van een van de beste nederlandse mma-vechters.

mogen we trots op zijn in dit kleine landje.

al die topics die uitdraaien op gezeik..... zucht
2x!

Justinian
07-01-2010, 19:56
t gaat toch om die highlight? vette highlight van een van de beste nederlandse mma-vechters.

mogen we trots op zijn in dit kleine landje.

al die topics die uitdraaien op gezeik..... zucht
Thanks, hier ben ik het dus helemaal mee eens!

ICON
07-01-2010, 20:14
..ik zie in de highlights van ALI en ook in die van BADR maar weinig echt mooie beelden dat
PETER gigantisch op zijn smoelwerk krijgt is dat nou omdat dit onze Lumberjack is of hoe zit dat ik
kan me mooiere beelden voorstellen met een petertje aerts die door de ring heen vloog !!
GRTZZZZ. :cool2:


AERTS verdient dit jaar wel een revanche tegen
HARI das voor mij zeker zeg een must fight !!

http://www.ikki.nl/ontdek-ikki/ontwikkel-jezelf?gclid=CL-bjc_wkp8CFQk13godZzctNA

Hendy
07-01-2010, 20:26
t gaat toch om die highlight? vette highlight van een van de beste nederlandse mma-vechters.

mogen we trots op zijn in dit kleine landje.

al die topics die uitdraaien op gezeik..... zucht 4x

micha
07-01-2010, 22:43
t gaat toch om die highlight? vette highlight van een van de beste nederlandse mma-vechters.

mogen we trots op zijn in dit kleine landje.

al die topics die uitdraaien op gezeik..... zucht


X5

Marquis
07-01-2010, 23:49
t gaat toch om die highlight? vette highlight van een van de beste nederlandse mma-vechters.

mogen we trots op zijn in dit kleine landje.

al die topics die uitdraaien op gezeik..... zucht


Misschien als men er niet dieper op in gaat (zie Bas) dat je het gezeik niet krijgt.Men heeft deze highlight nu al in 3 threads gepost... dan vraag je er denk ik om..

Ik was laatst op een exclusieve feest waar er maar ongeveer 250 mensen aanwezig waren... er was ook een cameraploeg aanwezig.

Achteraf kreeg ik dat filmpje te zien wat ze hadden gemonteerd en toen leek het wel of ik in een uitverkochtte White Sensation zat in de Arena.

Daarom zei ik al het is een technisch hoogstandje van degene die deze highlight heeft gemonteerd. :whistling:

spacebox
07-01-2010, 23:53
t gaat toch om die highlight? vette highlight van een van de beste nederlandse mma-vechters.

mogen we trots op zijn in dit kleine landje.

al die topics die uitdraaien op gezeik..... zucht

IDD X6

bananenplukster
08-01-2010, 00:06
Vette highlight, ben echt benieuwd naar zijn partij tegen fedor maar tjah die partij zal er waarschijnlijk nooit komen:whistling:. Maart vecht fedor tegen werdum, overeem vecht in april/maart in japan, overeem vecht september de laatste 16 in japan en hoppa dan weer eens smoes dat ze verplichtingen hebben bij de k1(laatste 8) dus die partij zal er never nooit meer komen!!!!.

Badr hari the GG killer, nu alleen nog de groupies micha en jamila aanpakken:thup:

anoniem gg
08-01-2010, 01:14
Misschien als men er niet dieper op in gaat (zie Bas) dat je het gezeik niet krijgt.Men heeft deze highlight nu al in 3 threads gepost... dan vraag je er denk ik om..

Ik was laatst op een exclusieve feest waar er maar ongeveer 250 mensen aanwezig waren... er was ook een cameraploeg aanwezig.

Achteraf kreeg ik dat filmpje te zien wat ze hadden gemonteerd en toen leek het wel of ik in een uitverkochtte White Sensation zat in de Arena.

Daarom zei ik al het is een technisch hoogstandje van degene die deze highlight heeft gemonteerd. :whistling:

Mensen zijn gewoon onder de indruk na het posten van die highlight en posten dan wat fanatieker. Als je echte beelden en recente beelden van Alistair ala hollywood monteert op muziek dan krijg je dit soort reacties, mensen vinden het mooi. Het is voor zwartkijkers als jezelf dan moeilijk om er nog een negatieve zwaai aan te geven. Nee Marquis het waren geen stand inns en er is niet gefotoshopped!

anoniem gg
08-01-2010, 01:19
..ik zie in de highlights van ALI en ook in die van BADR maar weinig echt mooie beelden dat
PETER gigantisch op zijn smoelwerk krijgt is dat nou omdat dit onze Lumberjack is of hoe zit dat ik
kan me mooiere beelden voorstellen met een petertje aerts die door de ring heen vloog !!
GRTZZZZ. :cool2:


AERTS verdient dit jaar wel een revanche tegen
HARI das voor mij zeker zeg een must fight !!

Dat is uit respect, als je Badr vs Aerts terug haalt en dan Alistair Aerts dan kun je dat er dik opleggen (pak slaag om in jouw termen te spreken), trap op gezicht van Peter van Badr, knie en opstoot van Alistair, slomo's blablabla. Dat hoeft helemaal niet Peter is namenlijk een great fighter een levende legende!
Er zijn bijna alleen maar positieve reacties op de clip (op Marquis en een enkeling na) en is al meer dan 20.000 x bekeken, dat zegt ons genoeg!
Alistair vs Fedor , its time!!!

Irishrover
08-01-2010, 01:40
Mensen zijn gewoon onder de indruk na het posten van die highlight en posten dan wat fanatieker. Als je echte beelden en recente beelden van Alistair ala hollywood monteert op muziek dan krijg je dit soort reacties, mensen vinden het mooi. Het is voor zwartkijkers als jezelf dan moeilijk om er nog een negatieve zwaai aan te geven. Nee Marquis het waren geen stand inns en er is niet gefotoshopped!


Ik discusieer met jou omdat je een bepaalde visie & mening hebt, en niet omdat ik onder de indruk ben.
Een discussie is eenmaal actie, reactie. Argument, tegen argument.

Ik ben pas onder de indruk van Ali. wanneer hij Fedor weet te verslaan.
Of in ieder geval een waardige heavyweight.

And people, dont Call this afzeiken. Ik ben slechts in discussie met Bas.


M

anoniem gg
08-01-2010, 02:02
Ik discusieer met jou omdat je een bepaalde visie & mening hebt, en niet omdat ik onder de indruk ben.
Een discussie is eenmaal actie, reactie. Argument, tegen argument.

Ik ben pas onder de indruk van Ali. wanneer hij Fedor weet te verslaan.
Of in ieder geval een waardige heavyweight.

And people, dont Call this afzeiken. Ik ben slechts in discussie met Bas.


M

Er is een groot verschil.
Ten eerste verwezelijk ik mijn visie, daarom ben ik ook producent!
Ten tweede geef jij gewoon een mening wanneer jij wel of niet onder de indruk bent en dat staat je vrij.
Ook mag jij elk excuus posten op dit forum wat jij wilt, waar of niet en dan gaan er inderdaad voor en tegenstanders zijn!
Overigens als andere mensen jouw een zeikerd vinden, omdat je met bv lamme excuses komt of wat dan ook, probeer ze van te voren niet te overtuigen door te vragen om geen zeikerd genoemd te worden, als ze die mening hebben hebben ze die mening!
GG heeft in iedergeval het jaar 2009 heel goed afgesloten en is met meerdere top deals begonnen in 2010, maar daarover later meer!
Wij zijn blij met de progressie die Alistair heeft gemaakt en dat is voor ons belangrijk!

Rverm
08-01-2010, 03:39
Mooie highlight...wel even offtopic, hoe is het nu eigenlijk met die fujita? zag er niet best uit namelijk...

Marquis
08-01-2010, 08:39
Mensen zijn gewoon onder de indruk na het posten van die highlight en posten dan wat fanatieker. Als je echte beelden en recente beelden van Alistair ala hollywood monteert op muziek dan krijg je dit soort reacties, mensen vinden het mooi. Het is voor zwartkijkers als jezelf dan moeilijk om er nog een negatieve zwaai aan te geven. Nee Marquis het waren geen stand inns en er is niet gefotoshopped!


Nou Bas nu doe je aannames... valt me vies van je tegen.

Deze highlight is een hele mooie ik kan er niets anders van zeggen.
Technisch goed ik elkaar gezet en je ziet waar jouw vechter toe in staat is. :thup:

Enige wat ik probeer te zeggen is als we weer naar de orde van de dag komen dan zie ik nog steeds geen TOP heavy weight MMA fighter op het programma van jouw vechter. Dat is niet zwartkijken maar realistisch zijn en verder dan je oogkleppen kijken.

Jij als manager van GG en dit geval ook van Alistair Overeem (alle gekheid op een stokje).

Hier een legitieme vraag aan jou Bas.

We hebben allemaal gezien op het filmpje dat jouw vechter tegen koning Fedor wilt vechten.

Hoe staat het met de onderhandelingen met Strikeforce in hoeverre zijn ze bezig om deze partij te realiseren en hebben jullie al contact opgenomen eventueel met het management van Fedor ?

Aangezien Alistair heel graag tegen Fedor wilt vechten wat is de status van deze wens en wat doet het management van GG hier aan ?

Love & Peace

Marquis

Irishrover
08-01-2010, 09:50
Er is een groot verschil.
Ten eerste verwezelijk ik mijn visie, daarom ben ik ook producent!
Ten tweede geef jij gewoon een mening wanneer jij wel of niet onder de indruk bent en dat staat je vrij.
Ook mag jij elk excuus posten op dit forum wat jij wilt, waar of niet en dan gaan er inderdaad voor en tegenstanders zijn!
Overigens als andere mensen jouw een zeikerd vinden, omdat je met bv lamme excuses komt of wat dan ook, probeer ze van te
voren niet te overtuigen door te vragen om geen zeikerd genoemd te worden, als ze die mening hebben hebben ze die mening!
GG heeft in iedergeval het jaar 2009 heel goed afgesloten en is met meerdere top deals begonnen in 2010, maar daarover later meer!
Wij zijn blij met de progressie die Alistair heeft gemaakt en dat is voor ons belangrijk!


Dit wordt een wellus niettus game. Je bent met de persoon bezig en omzeilt de vragen & gaat niet in op de feiten. Slechts ben je bezig om je vechter te hypen, terwijl er niks vast staat. Mijn vraag is dan ook:

Waarom hype je The fight Ali VS Fedor terwijl deze niet eens vast staat?
Iets willen en er zogenaamd mee bezig zijn, is à different story.

Zolang er geen datum of plek vast staat, hoef je geen reclame te maken.
Want weten Fedor en zijn team al hiervan aangezien hij tegen al Werdum staat.

Antwoord graag.
Thanks.

Chane
08-01-2010, 10:11
Alistair vs Fedor , its time!!!
Cool dat je dat zelf ook vindt... wanneer? ;)

Maar coole highlight van Alistair hoor.
Zeker 1 van mijn favo vechters :cool2:

8701.
08-01-2010, 11:24
Dit wordt een wellus niettus game. Je bent met de persoon bezig en omzeilt de vragen & gaat niet in op de feiten. Slechts ben je bezig om je vechter te hypen, terwijl er niks vast staat. Mijn vraag is dan ook:

Waarom hype je The fight Ali VS Fedor terwijl deze niet eens vast staat?
Iets willen en er zogenaamd mee bezig zijn, is à different story.

Zolang er geen datum of plek vast staat, hoef je geen reclame te maken.
Want weten Fedor en zijn team al hiervan aangezien hij tegen al Werdum staat.

Antwoord graag.
Thanks.

Hele goede vragen Irishrover,

maar je weet zelf denk ik al hoe hier op gereageerd..

de vraag zal door BB ontweken worden of erger nog NIET beantwoord worden..

Marquis
08-01-2010, 12:08
Hele goede vragen Irishrover,

maar je weet zelf denk ik al hoe hier op gereageerd..

de vraag zal door BB ontweken worden of erger nog NIET beantwoord worden..


Vervolgens komen er een paar moraalridders aanzetten die het voor hem gaan opnemen.

Joop Kasteel
08-01-2010, 12:17
t gaat toch om die highlight? vette highlight van een van de beste nederlandse mma-vechters.

mogen we trots op zijn in dit kleine landje.

al die topics die uitdraaien op gezeik..... zuchtZeer mee eens!

Nightwalker
08-01-2010, 12:41
@Micha

Wat ben jij toch een kneusje zeg... Damm !!

anoniem gg
08-01-2010, 17:54
Hele goede vragen Irishrover,

maar je weet zelf denk ik al hoe hier op gereageerd..

de vraag zal door BB ontweken worden of erger nog NIET beantwoord worden..

Wat vast staat, is wat Strikeforce ons gevraagd heeft: namenlijk of Alistair na die K-1 partij eind maart begin April de strikeforcetietel kan verdedigen in 2010, waarop wij ja hebben geantwoord!
In Mei,Juni 2010 dus, ik heb dit meerdere keren al geschreven, maar om dan te zeggen dat ik geen antwoord geef terwijl je het antwoord gewoon niet leuk vindt en net doet of ik een vraag ontwijkt, maakt weer dat je jezelf goed voor lul zet.

De vraag is namenlijk: als Alistair zijn tietel verdedigd in Mei of Juni 2010 in de USA, zal dat tegen Fedor zijn? Het antwoord is dan, ja wij willen wel ,maar het ligt aan Strikeforce,M-1 en Fedor (en laat Fedor nou net dan weer maanden op vacantie willen volgens zijn management?), dus moet je de vraag aan hun stellen!
Alistair is klaar voor en ook dat heb ik meerdere malen aangegeven!

anoniem gg
08-01-2010, 18:06
Nou Bas nu doe je aannames... valt me vies van je tegen.

Deze highlight is een hele mooie ik kan er niets anders van zeggen.
Technisch goed ik elkaar gezet en je ziet waar jouw vechter toe in staat is. :thup:

Enige wat ik probeer te zeggen is als we weer naar de orde van de dag komen dan zie ik nog steeds geen TOP heavy weight MMA fighter op het programma van jouw vechter. Dat is niet zwartkijken maar realistisch zijn en verder dan je oogkleppen kijken.

Jij als manager van GG en dit geval ook van Alistair Overeem (alle gekheid op een stokje).

Hier een legitieme vraag aan jou Bas.

We hebben allemaal gezien op het filmpje dat jouw vechter tegen koning Fedor wilt vechten.

Hoe staat het met de onderhandelingen met Strikeforce in hoeverre zijn ze bezig om deze partij te realiseren en hebben jullie al contact opgenomen eventueel met het management van Fedor ?

Aangezien Alistair heel graag tegen Fedor wilt vechten wat is de status van deze wens en wat doet het management van GG hier aan ?

Love & Peace

Marquis

Beste Marquis

Wij hebben een contract met Strikeforce en gezegd dat we in Mei/Juni 2010 (na Alistair's gevecht in Japan) de strikeforce tietel kunnen verdedigen in de USA.
Als iemand recht heeft op die tietel is het Fedor wel (als hij van Werdrum wint) bij Strikeforce, of klink het logisch om dan Alistair tegen de verliezer te zetten in dit geval tegen Rogers of Werdrum (als hij verliest van Fedor)?
Nu is men op een aantal forums tijden aan het klagen dat Alistair zijn tietel niet verdedigd. Nu zegt het management en Alistair, ok we zijn er klaar voor het kan in Mei/Juni 2010 en nu zegt men dat wij iets willen wat niet mogelijk zou zijn?

iconian
08-01-2010, 18:16
Stel Strikeforce en Fedor willen een latere datum, zeg eind Augustus begin September.
Kies je er dan voor om toch maar weer voor DREAM te vechten omdat Alistair vaak wil vechten? Of is een andere tegenstander in Strikeforce in Mei/Juni dan de beste optie.

Overeem is de enige voor de hand liggende tegenstander voor de 3e partij van Fedor, maar waarom vooraf Mei/Juni aangeven als enige data? Als kampioen hoort hij toch tegen de #1 challenger te vechten wanneer de organisatie dit het beste uitkomt? Misschien is dat in Augustus pas.

bananenplukster
08-01-2010, 18:30
Stel Strikeforce en Fedor willen een latere datum, zeg eind Augustus begin September.
Kies je er dan voor om toch maar weer voor DREAM te vechten omdat Alistair vaak wil vechten? Of is een andere tegenstander in Strikeforce in Mei/Juni dan de beste optie.

Overeem is de enige voor de hand liggende tegenstander voor de 3e partij van Fedor, maar waarom vooraf Mei/Juni aangeven als enige data? Als kampioen hoort hij toch tegen de #1 challenger te vechten wanneer de organisatie dit het beste uitkomt? Misschien is dat in Augustus pas.

daarom denk ik dat die partij er nooit zal komen, GG zegt mei/juni en fedor gaat in die periode op vakantie. GG kan dan weer komen met tjah jammer dan want in september is de laatste 16 van de k1 daar moet alistair ook vechten en er is dus een kans dat hij in december weer in japan vecht voor de k1. Zie dan geen enkele data wanneer het dan wel kan.

iconian
08-01-2010, 18:32
daarom denk ik dat die partij er nooit zal komen, GG zegt mei/juni en fedor gaat in die periode op vakantie. GG kan dan weer komen met tjah jammer dan want in september is de laatste 16 van de k1 daar moet alistair ook vechten en er is dus een kans dat hij in december weer in japan vecht voor de k1. Zie dan geen enkele data wanneer het dan wel kan.

Strikeforce: Overeem kom in Juni tegen Werdum vechten!

Overeem: Auw mijn hand!

Strikeforce: Overeem kom in Augustus tegen Rogers vechten!

Overeem: Auw mijn hand!

K-1: Overeem kom in September voor ons vechten

Overeem: Jippie!

Dream: Kom in November voor ons vechten!

Overeem: whohooo! Write this down, Overeem wants to fight Fedor in April!

Strikeforce: Overeem kom je ook eens voor ons vechten? April hebben we een mooie show, je zei toch dat je voor ons wilde vechten in April?

Overeem: Sorry ik heb verplichting om voor K-1 te vechten. Mei, Juni Misschien?

Strikeforce: Nee sorry dan hebben wij eens geen tijd, Fedor vecht in April en neemt dan een vakantie.

Overeem: Het is ook altijd wat met jullie!

iconian
08-01-2010, 18:38
2 jaar je titel niet verdedigen en dan opeens een datum geven waarop de partij er moet komen? en waarom? Omdat hij zo vaak wil vechten of omdat Japan niet zonder hem kan?

Als het de matchmakers van strikeforce beter uitkomt om de partij iets later neer te zetten, kan Overeem als kampioen toch moeilijk zeggen dat hij alleen deze 2 maanden wil? Overeem-Fedor is veruit de enige logische volgende stap. Een andere tegenstander voor Fedor dan Overeem en vice versa is slecht voor alle partijen, dus Overeem moet maar wat inschikken met de plannen van Strikeforce tenzij hij echt niet tegen Fedor wil of hoopt dat Fedor verliest voordat hij tegen hem moet.

Marquis
08-01-2010, 18:50
Beste Marquis

Wij hebben een contract met Strikeforce en gezegd dat we in Mei/Juni 2010 (na Alistair's gevecht in Japan) de strikeforce tietel kunnen verdedigen in de USA.
Als iemand recht heeft op die tietel is het Fedor wel (als hij van Werdrum wint) bij Strikeforce, of klink het logisch om dan Alistair tegen de verliezer te zetten in dit geval tegen Rogers of Werdrum (als hij verliest van Fedor)?
Nu is men op een aantal forums tijden aan het klagen dat Alistair zijn tietel niet verdedigd. Nu zegt het management en Alistair, ok we zijn er klaar voor het kan in Mei/Juni 2010 en nu zegt men dat wij iets willen wat niet mogelijk zou zijn?


Volgens mij heeft strikeforce al een event in april... moeten ze dan in mei/juni speciaal voor iemand die al 2 jaar zijn riem niet heeft verdedigt een nieuwe event organiseren ?

Je legt nu de schuld bij Strikeforce en Fedor maar deze event voor April stond allang in de planning.

Waarom zeg jij of Alistair niet gewoon eerlijk dat Alistair niet zo had moeten zwammen voor die camera omdat Strikeforce de eerste half jaar geen prioriteit heeft voor GG en Alistair omdat er meer valt te halen in Japan ? (En dat Amerika ... la maar dat mag je zelf invullen)

Het is een zware verschutting deze hele situatie.

Irishrover
08-01-2010, 19:56
Wat vast staat, is wat Strikeforce ons gevraagd heeft: namenlijk of Alistair na die K-1 partij eind maart begin April de strikeforcetietel kan verdedigen in 2010, waarop wij ja hebben geantwoord!
In Mei,Juni 2010 dus, ik heb dit meerdere keren al geschreven, maar om dan te zeggen dat ik geen antwoord geef terwijl je het antwoord gewoon niet leuk vindt en net doet of ik een vraag ontwijkt, maakt weer dat je jezelf goed voor lul zet.

De vraag is namenlijk: als Alistair zijn tietel verdedigd in Mei of Juni 2010 in de USA, zal dat tegen Fedor zijn? Het antwoord is dan, ja wij willen wel ,maar het ligt aan Strikeforce,M-1 en Fedor (en laat Fedor nou net dan weer maanden op vacantie willen volgens zijn management?), dus moet je de vraag aan hun stellen!
Alistair is klaar voor en ook dat heb ik meerdere malen aangegeven!

Thanks for the answer Bas.

Het is duidelijk dat jullie de titel in ergens april/mei de titel eindelijk eens gaan verdedigen.

Vervolgens zeg je:

-Het antwoord is dan, ja wij willen wel ,maar het ligt aan Strikeforce,M-1 en Fedor -


Fedor en zijn management weten dus helemaal van niets, jullie hebben niet eens contact met hen opgenomen en gevraagd of Fedor wil vechten.

Jullie willen... Again mate,

Als jullie zo graag willen...

Neem dan de moeite om Fedor uit te dagen, waarom wachten op Strikeforce?

Hele Hype and reclame zetten, terwijl Fedor van niets weet.

Het blijft een vaag verhaal mate.

bazooka
09-01-2010, 00:17
Volgens mij heeft strikeforce al een event in april... moeten ze dan in mei/juni speciaal voor iemand die al 2 jaar zijn riem niet heeft verdedigt een nieuwe event organiseren ?

Je legt nu de schuld bij Strikeforce en Fedor maar deze event voor April stond allang in de planning.



Wat is er nou makkelijker dan iemand uitdagen als je toch weet dat het niet doorgaat.
Ik kan het persoonlijk wel begrijpen van GG.
Bekijk maar eens het merendeel van de verliespartijen van Allistair. Hij is een goede vechter, maar zodra hij zelf klappen krijgt slaat hij dicht. En klappen geven is precies wat Fedor met hem zou doen.

Een gevecht met Fedor ontwijken en dit vervolgens verdoezelen door hem uit te dagen wanneer het toch niet doorgaat lijkt mij dus ook de beste optie voor GG.

cholitzu
09-01-2010, 00:52
Originally Posted by basboon http://www.mixfight.nl/forum/images/buttons/viewpost.gif (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?p=862315#post862315)
Wat vast staat, is wat Strikeforce ons gevraagd heeft: namenlijk of Alistair na die K-1 partij eind maart begin April de strikeforcetietel kan verdedigen in 2010, waarop wij ja hebben geantwoord!

iconian
09-01-2010, 00:55
wie gebruikt de naam basboon?

bas boon.

Het laat ook nog maar eens zien hoe erg Strikeforce Overeem nodig heeft, na Werdum is dit het supergevecht dat iedereen wil en Strikeforce buigt ver om dit nog steeds mogelijk te maken. Daarnaast geeft het aan hoe zwak Strikeforce heeft onderhandelt dat ze niet hun kampioen kunnnen verplichten binnen 6 maanden zijn titel te verdedigen op een datum naar hun keuze. Op deze manier kan GG gewoon zeggen: Mei of Juni, zo niet dan warmen ze in Japan wel weer een pannenkoek voor ons op totdat er een beter aanbod komt.

anoniem gg
09-01-2010, 01:25
Stel Strikeforce en Fedor willen een latere datum, zeg eind Augustus begin September.
Kies je er dan voor om toch maar weer voor DREAM te vechten omdat Alistair vaak wil vechten? Of is een andere tegenstander in Strikeforce in Mei/Juni dan de beste optie.

Overeem is de enige voor de hand liggende tegenstander voor de 3e partij van Fedor, maar waarom vooraf Mei/Juni aangeven als enige data? Als kampioen hoort hij toch tegen de #1 challenger te vechten wanneer de organisatie dit het beste uitkomt? Misschien is dat in Augustus pas.

Het mag van ons ook later maar waarom zouden we de tietel verdedigen tegen een verliezer? Dat doet toch geen een organisatie?
Ok als Werdrum wint van Fedor dan wordt het Werdrum en we hebben tot September de tij,d, maar we willen het graag plennen, grote evenementen op prime time liggen niet voor echt oprapen! En als Alistair de hele tijd lang op vacantie zou kunnen omdat er sportcentra van tientallen miljoenen voor zijn voeten werden geworpen kun je ook 1.5 wedstrijd per jaar vechten, dieluxe hebben we NOG niet!
Misschien dat ze in de maand July willen, nou dan zullen wij niet moeilijk doen, wij zijn er namenlijk van overtuigd dat Alistair Fedor wel verslaat!

anoniem gg
09-01-2010, 01:26
bas boon.

Het laat ook nog maar eens zien hoe erg Strikeforce Overeem nodig heeft, na Werdum is dit het supergevecht dat iedereen wil en Strikeforce buigt ver om dit nog steeds mogelijk te maken. Daarnaast geeft het aan hoe zwak Strikeforce heeft onderhandelt dat ze niet hun kampioen kunnnen verplichten binnen 6 maanden zijn titel te verdedigen op een datum naar hun keuze. Op deze manier kan GG gewoon zeggen: Mei of Juni, zo niet dan warmen ze in Japan wel weer een pannenkoek voor ons op totdat er een beter aanbod komt.

Wat zegt dat over het management van GG?

anoniem gg
09-01-2010, 01:32
Wat is er nou makkelijker dan iemand uitdagen als je toch weet dat het niet doorgaat.
Ik kan het persoonlijk wel begrijpen van GG.
Bekijk maar eens het merendeel van de verliespartijen van Allistair. Hij is een goede vechter, maar zodra hij zelf klappen krijgt slaat hij dicht. En klappen geven is precies wat Fedor met hem zou doen.

Een gevecht met Fedor ontwijken en dit vervolgens verdoezelen door hem uit te dagen wanneer het toch niet doorgaat lijkt mij dus ook de beste optie voor GG.

Nee het is andersom, Alistair vocht tegen 2 x tegen de drievoudige kamioenen Peter Aerts en Remy en 2x Badr Hari, Mark Hunt, Mirko Cro Cop, geloof mij die delen elke ronde raken klappen uit! Alistair is de regerend strikeforce kampioen en is niet gestript van zijn tietel omdat die promotors zoals Scot Cocker wel de waarde (internationaal) goed kunnen inschatten van Alistair vs Fedor!
Dat je er niet tegen komt dat wij er officieel voor uit komen om die tietel te verdedigen indde states, komt een hoop fantasten op dit forum gewoon niet uit. Als Alistair in de USA is voor het verdedigen van zijn tietel en Fedor vecht niet aan wie ligt het dan?

anoniem gg
09-01-2010, 01:39
Thanks for the answer Bas.

Het is duidelijk dat jullie de titel in ergens april/mei de titel eindelijk eens gaan verdedigen.

Vervolgens zeg je:

-Het antwoord is dan, ja wij willen wel ,maar het ligt aan Strikeforce,M-1 en Fedor -


Fedor en zijn management weten dus helemaal van niets, jullie hebben niet eens contact met hen opgenomen en gevraagd of Fedor wil vechten.

Jullie willen... Again mate,

Als jullie zo graag willen...

Hele Hype and reclame zetten, terwijl Fedor van niets weet.

Het blijft een vaag verhaal mate.

Wij hebben een contract met strikeforce en Alistair is kampioen. Wij wachten net zoals strikeforce het resultaat af van Fedor vs Werdrum en dan is het aan strikeforce om ons een aanbieding te doen. Als iedereen die partij wil zien en Fedor wint van Werdrum is dat de meest logische zet, Fedor vs Alistair!
Wij hebben altijd contact met de promotor met wie wij het contract hebben, die vraagt om goedkeuring bij de managers/vechters, wij hebben bv met Peter Aerts, Cro Cop, Hunt of al die andere gevechten die we hebben gedaan ook geen contact met het management, maar met de promotor!

Ben blij met die hype en proffesionele video highlight clips en docu's van Alistair, kijk even naar die 30.000 hits in een paar dagen!

http://www.youtube.com/watch?v=5nxXbCz1SAM&feature=player_embedded

Quote: Neem dan de moeite om Fedor uit te dagen, waarom wachten op Strikeforce?
Dat hebben we al gedaan in officiele interviews en het is over genomen op alle forums!

anoniem gg
09-01-2010, 01:44
Volgens mij heeft strikeforce al een event in april... moeten ze dan in mei/juni speciaal voor iemand die al 2 jaar zijn riem niet heeft verdedigt een nieuwe event organiseren ?

Je legt nu de schuld bij Strikeforce en Fedor maar deze event voor April stond allang in de planning.

Waarom zeg jij of Alistair niet gewoon eerlijk dat Alistair niet zo had moeten zwammen voor die camera omdat Strikeforce de eerste half jaar geen prioriteit heeft voor GG en Alistair omdat er meer valt te halen in Japan ? (En dat Amerika ... la maar dat mag je zelf invullen)

Het is een zware verschutting deze hele situatie.

Het is andersom Strikeforce had geen CBS datum in 2009 en wij moeten toch ons brood verdienen, na de hand blessure heeft Alistair 6 keer gevochten ) Japan en Holland en Korea), zoals ik al eerder aangaf hebben wij NOG geen mensen die sportcentra van tientallen miljoenen cadeau geven en daardoor de luxe hebben om 1.5 wedstrijd per jaar te kunnen vechten en daardoor kan Alistair dus niet zoveel op vacantie als Fedor!
Alistair zwamt niet, heeft overleg met het management en is heel goed bezig!

micha
09-01-2010, 01:50
jullie moeten echt blij zijn dat bas boon jullie een kijkje geeft in de keuken van het global management van een van onze toppers.
Geen een ander team doet dit. Wij hebben natuurlijk wel een voorsprong op de rest;)

Petrosyan188
09-01-2010, 01:53
inderdaad ik krijg er gewoon tranen van... arme alistair en gg verdienen helemaal niks en fedor krijgt alle cash.... OOIT AAN GEDACHT DAT FEDOR ZELF VERDIENT HEEFT!!!!!!!!!

ook al wint alistair van fedor(wat 99,99% niet zal gebeuren) dan nog heeft alistair in 44 partijen tijd 11 keer al verloren en verliest hij gewoon 25% van zijn partijen... en 40% van zijn k-1 partijen en dat zijn geen fedor cijfers.....

anoniem gg
09-01-2010, 01:56
Strikeforce: Overeem kom in Juni tegen Werdum vechten!

Overeem: Auw mijn hand!

Strikeforce: Overeem kom in Augustus tegen Rogers vechten!

Overeem: Auw mijn hand!

K-1: Overeem kom in September voor ons vechten

Overeem: Jippie!

Dream: Kom in November voor ons vechten!

Overeem: whohooo! Write this down, Overeem wants to fight Fedor in April!

Strikeforce: Overeem kom je ook eens voor ons vechten? April hebben we een mooie show, je zei toch dat je voor ons wilde vechten in April?

Overeem: Sorry ik heb verplichting om voor K-1 te vechten. Mei, Juni Misschien?

Strikeforce: Nee sorry dan hebben wij eens geen tijd, Fedor vecht in April en neemt dan een vakantie.

Overeem: Het is ook altijd wat met jullie!

Doemdenkers en zwart kijkers is voor mensen die dat graag hebben in hun leven. Zei hebben een behoefte om drama en ellende.
Vele malen is uitgelegd dat Strikeforce pas in begin 2008 een aanbieding heeft gedaan en dat door een blessure Alistair niet kon vechten op de datums die strikeforce wou. Nu is hij er klaar voor en gaat Fedor op vacantie?

Strikeforce wil graag Fedor vs Alistair.

Dan komt Fedor en die zegt ik wil lang op vacantie en lang ook, dat doe ik elk jaar!
Ok zegt strike force: doen we in July het gevecht, dan zegt Fedor: nee dan zit ik nog in Curacau, kunnen we het eind September doen als de K-1 qualificatie in Korea er is waar ze Alistair willen hebben?
Alistair, mag het misschien iets eerder?
Fedor : nee ik heb die witte stranden nodig voor mijn rust en vanaf mijn lap top wil ik zien hoeveel leden er in mijn sportcentrum ronlopen!
Strikeforce, maar Fedor we hebben een contract, wij willen die partij graag!
Fedor zegt of eigenlijk M-1 zegt: er is een contract voor drie gevechten en ik heb er twee gedaan ik wil het derde gevecht helemaal niet tegen de regerend strikeforce kampioen, hij lijkt me best wel sterk de laatste tijd en is een gevaar voor mij en M-1 voor mijn ongeslagen status!
Strikeforce, Fedor kun je aub wat later op vacantie gaan of niet zo lang we willen echt in de zomer maanden die partij realiseren.
Fedor: Sorry ik zit op het strand

Irishrover
09-01-2010, 01:58
Wij hebben een contract met strikeforce en Alistair is kampioen. Wij wachten net zoals strikeforce het resultaat af van Fedor vs Werdrum en dan is het aan strikeforce om ons een aanbieding te doen. Als iedereen die partij wil zien en Fedor wint van Werdrum is dat de meest logische zet, Fedor vs Alistair!
Wij hebben altijd contact met de promotor met wie wij het contract hebben, die vraagt om goedkeuring bij de managers/vechters, wij hebben bv met Peter Aerts, Cro Cop, Hunt of al die andere gevechten die we hebben gedaan ook geen contact met het management, maar met de promotor!

Ben blij met die hype en proffesionele video highlight clips en docu's van Alistair, kijk even naar die 30.000 hits in een paar dagen!

http://www.youtube.com/watch?v=5nxXbCz1SAM&feature=player_embedded

Quote: Neem dan de moeite om Fedor uit te dagen, waarom wachten op Strikeforce?
Dat hebben we al gedaan in officiele interviews en het is over genomen op alle forums!

Ok mate..

Dus jullie wachten op Strikeforce..

Stel zij komen niet met de aanbieding, is deze hype voor niets geweest.
Hoe groot is de kans dat zij Fedor aanbieden?

Ik snap je story over de promoter, but...

Als je iemand uitdaagt, doe je dat toch op de persoon??

Waarom via interviews en fora's? Terwijl je pats boem! gewoon kunt bellen voor een uitdaging.

Of is de promoter wel op de hoogte?

Thanks again..

anoniem gg
09-01-2010, 02:02
Ik denk dat Scott Coker, Ali wil houden omdat hij nu bij de K-1 zit, wat betekent veel meer exposure voor SF,omdat er een bekende K-1 er meedoet met SF!
Kan GG weer meer money vragen?

Steeds meer wijze woorden op het forum!
Zou Scott Cocker dan toch wat meer weten van kijkcijfers en populariteit van bv de K-1 vergeleken M-1?
Er is bewust gekozen door het management van GG om de onderhandelingen met strikeforce na die partij met Badr op NYE avond te doen, waarom zouden we dat nu gedaan hebben?
GG hoeft niet direct met Fedor te spreken (wij spreken ook niet met Aerts, Hoost, Hunt, Remy of welke andere tegenstanders er door de ORGANISATIE worden voorgesteld, maar het zou soms kunnen er zijn uitzonderingen en wie weet gebeurt het al, maar dat zou meer een uitzondering zijn als regel) aangezien Fedor een berg rotzooi over mij in zijn hoofd is geplant door het huidige management, zie ik het nut daar ook helemaal niet van in. Kun je de verhalen herinneren dat GG Fedor voor 4x meer liet vechten als kampioen bij een andere organisatie en hem daarna weer bij Pride terug bracht, terwijl Fedor nog een contract had bij Pride (voor 4 x minder vechtgeld) is hij tijdens dat contract met Pride naar 4 x meer gage gegaan! Als je als organistaie door een zet van GG tonnen meer moet gaan betalen, ben je nu niet echt in hun ogen een "populaire" man, ze zien je dus liever gaan als komen. Maar een goede manager denkt dus aan zijn vechters en haalt de beste deals uit een onderhandeling (Pride was die rotzooi begonnen vanwege het Cro Cop verhaal en ook een NYE show die ze voor de eerste keer wilden doen), helaas werdt dat bij Pride bedreigingen ipv onderhandelingen toen ze merkte dat we gevecht per gevecht wilden doen toen Fedor zijn contract ten einde kwam met Pride!

Petrosyan188
09-01-2010, 02:05
@ basboon

waarom zou fedor aan jullie moeten aanpassen?? jullie willen zo graag fedor niet andersom... en wat denken alistair/GG wel wat ze zijn?? woehoe ze hebben een belt waar niemand toch niks om geeft is dat alles?? alistair verloor van werdum, dus als iemand als eerste recht heeft op fedor dan is het werdum en zowiezo als ik het bij strikeforce voor het bepalen had, dan zou ik alistair nooit die kans eens geven eerst lekker ruim een jaar nooit vechten voor strikeforce ondertussen wel cashen in japan en dan verontwaardigd doen dat je niet tegen fedor mag?? kom op zeg

anoniem gg
09-01-2010, 02:27
@ basboon

waarom zou fedor aan jullie moeten aanpassen?? jullie willen zo graag fedor niet andersom... en wat denken alistair/GG wel wat ze zijn?? woehoe ze hebben een belt waar niemand toch niks om geeft is dat alles?? alistair verloor van werdum, dus als iemand als eerste recht heeft op fedor dan is het werdum en zowiezo als ik het bij strikeforce voor het bepalen had, dan zou ik alistair nooit die kans eens geven eerst lekker ruim een jaar nooit vechten voor strikeforce ondertussen wel cashen in japan en dan verontwaardigd doen dat je niet tegen fedor mag?? kom op zeg

Jij hebt het niet voor het bepalen maar het staat je vrij te denken wat je wilt!
Wij willen gewoon onze tietel verdedigen en voor strikeforce.

Het is alleen maar logisch dat als Fedor van Werdrum wint om de laatste partij van Fedor tegen de regerend Strikeforce kampioen te doen namenlijk Alistair Overeem!
Wij hebben strikeforce niet gedwongen tot een co-spormotie maar gewoon een vechtcontract afgesloten lang voor Fedor/M-1 bij strikeforce was. Omdat Affliction het hazenpad koos na het verliezen van miljoenen is M-1/Fedor pas zeer recentelijk bij Strikeforce gekomen omdat er gewoon geen andere opties meer waren (de UFC zegt, nee bedankt)!
De deal met CBS met strikeforce is pas zeer recentelijk dus strikeforce kon Alistair helemaal niet primetime eerder een datum geven!

Als iemand jaren geleden verliest wil niet zo veel zeggen hoor, daar hebben we heel hard aan gewerkt bij Alistair en je kunt zijn progressie goed zien!
http://www.youtube.com/watch?v=5nxXbCz1SAM&feature=player_embedded

anoniem gg
09-01-2010, 02:49
Ik begrijp best dat vele van jullie nu een beetje of topic willen gaan nu de antwoorden die GG geeft jullie niet bevallen.
Dat is niet erg hoor!
Het gaat om de topic en die highlight is gewoon vet gemonteert op top muziek met top prestaties van Alistair!
Svenny, Bas is echt niet kwaad (aanname) maar heel excited voor 2010!
GG is klaar voor 2010!

NESCIO
09-01-2010, 03:31
Yup, progressie is zeker goed te zien ook mentaal lijkt ie sterker dan ooit.

Zou em wel graag in UFC zien tegen Congo, Mir, Carwin etc.

Denk dat match met Fedor er nooit komt, net als Yvel.

Irishrover
09-01-2010, 04:07
Bas, we zullen zien of de partij ervan komt en Alistair niet tegen een 2e handse fighter vecht, hypen en geld verdienen is al genoeg gedaan vind je niet?

Denk zelf dat de partij er niet van komt en jullie zeggen:

'We hebben het voorgesteld, maar hij wilde niet omdat hij al tegen Werdum heeft gevochten'.

Cheerz

micha
09-01-2010, 05:11
Misja F is de man, wist je dat niet

tenminste zo komt ie over




:cool2: thanks

anoniem gg
09-01-2010, 05:23
Bas, we zullen zien of de partij ervan komt en Alistair niet tegen een 2e handse fighter vecht, hypen en geld verdienen is al genoeg gedaan vind je niet?

Denk zelf dat de partij er niet van komt en jullie zeggen:

'We hebben het voorgesteld, maar hij wilde niet omdat hij al tegen Werdum heeft gevochten'.

Cheerz

Beste Irish: waar staat dat wij zeggen: maar hij wilde niet omdat hij al tegen Werdrum heeft gevochten (probeer goed begrijpend te lezen want ik kan je nu al zeggen dat het nergens staat)?
Ik ben zeer benieuwd?

Marquis
09-01-2010, 06:14
Beste Irish: waar staat dat wij zeggen: maar hij wilde niet omdat hij al tegen Werdrum heeft gevochten (probeer goed begrijpend te lezen want ik kan je nu al zeggen dat het nergens staat)?
Ik ben zeer benieuwd?



Kan jij als manager de fans en liefhebbers garanderen dat het voor jouw beste paard in stal niet weer een pannekoeken jaar word als het om MMA gaat ?

Ik hoef jou als manager niet uit te leggen dat als hij weer alleen tegen warme lijken staat dat hij dan maar beter full time kan concentreren op de K1 omdat het management hem belachlijk maakt in MMA land.

Het is natuurlijk een lachertje als je steeds tegen bejaarden of half dooien moet vechten om vervolgens populair te doen in de camera dat je tegen de NR 1 wilt vechten. Bananensplit is namelijk zo passé


En bespaar ons dat K1 riedeltje want wij zijn alleen geintereseerd in het MMA verhaal.

anoniem gg
09-01-2010, 08:29
Kan jij als manager de fans en liefhebbers garanderen dat het voor jouw beste paard in stal niet weer een pannekoeken jaar word als het om MMA gaat ?

Ik hoef jou als manager niet uit te leggen dat als hij weer alleen tegen warme lijken staat dat hij dan maar beter full time kan concentreren op de K1 omdat het management hem belachlijk maakt in MMA land.

Het is natuurlijk een lachertje als je steeds tegen bejaarden of half dooien moet vechten om vervolgens populair te doen in de camera dat je tegen de NR 1 wilt vechten. Bananensplit is namelijk zo passé


En bespaar ons dat K1 riedeltje want wij zijn alleen geintereseerd in het MMA verhaal.

Beste Marquis

Als je een programma hebt dat je bv 3 x vecht in de maand of zes keer binnen drie maanden met tegenstanders als Peter Aerts, Teixera en Badr, moet Alistair dan ook nog hele zware tegenstanders krijgen in het MMA, (vandaar een management als GG Marquis)?
Het K-1 "riedeltje" is voor ons belangrijk in de aanloop naar Fedor, uitstekend om de stand up skills te testen van Alistair waar heel hard aan gewerkt is het laatste jaar.
Het management doet het uitstekend Marquis en jij help ze ook nog een handje!
Kijk, dat Fedor niet meer wil of hoeft te vechten en met 1.5 wedstrijd per jaar kan doen vanwege hele sportcentra van tientallen miljoenen die cadeau worden gedaan is een luxe die wij niet hebben.
Dus stoor je niet aan een "pannekoek" hier en daar, het is een naukeurig uitgestippelde weg die wij samen met Alistair bewandelen om de ongeslagen status van Fedor een halt toe te roepen.

Justinian
09-01-2010, 09:42
Deze discussie wordt nu voor de zoveelste keer gevoerd en iedere keer wordt er met dezelfde argumenten geprobeerd een vechter in de grond te boren. Het is niet erg om je punt te maken, sterker nog, wat mij betreft doe je het een paar keer. Waar ik moeite mee heb is het steeds maar herhalen van dit punt in iedere topic die ook maar een beetje over Alistair gaat.

De gemaakte punten zijn helder, maar kennelijk niet voor iedereen, want de discussie wordt voor de zoveelste keer gevoerd. Hieronder een korte samenvatting.


De mening van kamp 1
Volgens Bas Boon heeft Alistair tegen sterke tegenstanders gevochten in het K-1 circuit en heeft daarom tegen 'mindere Goden' gevochten in de K-1. Omdat hij staand volgens Boon een sterke indruk heeft achtergelaten - hij nam voor het eerst deel aan de K-1 WGP en werd derde - maakt hij een goede kans tegen Fedor. Bas geeft aan waarom Alistair pas in mei of juni de titel kan verdedigen; blessures en K-1 verplichtingen verhinderen Alistair om eerder zijn titel te verdedigen. Hierin staat Bas Boon niet alleen, ook een aantal andere leden denkt hier zo over.

De mening van kamp 2
Marquis en een aantal andere leden denkt hier anders over. Alistair heeft zich nog niet bewezen. Hij heeft volgens hen doping gebruikt en dat is overduidelijk. Volgens hen zou het management dit moeten toegeven, maar tegelijkertijd beseft deze groep ook dat het management dit nooit zal doen. De groep stoort zich aan het feit dat Alistair zijn titel nog niet heeft verdedigd en zijn Strikeforce partij meerdere keren heeft moeten afzeggen. Er is weinig vertrouwen in Alistair en men verwacht dat Alistair niet tegen Fedor wil, ondanks het statement dat hij laatst maakte. Het is maar flauw, volgens deze groep, dat Alistair en het management roept dat hij in mei of juni klaar is, terwijl Fedor op de kaart staat in april.In essentie komt de discussie die al zo vaak is gevoerd op bovenstaande neer. Zaken kunnen anders worden verwoord, argumenten kunnen wellicht anders worden verwoord, maar in essentie komt het hier op neer. De discussie begint nu een beetje te lijken op een hetze jegens Alistair Overeem en daar past Mixfight voor; discussie is prima, maar niet wanneer mensen discussieren als haperende grammofoonplaatspelers. S.v.p. stoppen met 'bashen'. Deze thread gaat op slot.