PDA

View Full Version : Ben op zoek... oude golden glory boxer



lakkimakki
05-01-2010, 22:46
die heeft voor golden glory geboxt m weet niet precies m freefighter of kickboxer.... maar hij komt uit america.....praat russisch ... of hij is ok n half russich..zoiets..... naam begint met ruuf of ruur zo iets.... weet iemand van jullie dat ? Wie dat is ?

Wheelie
05-01-2010, 22:48
die heeft voor golden glory geboxt m weet niet precies m freefighter of kickboxer.... maar hij komt uit america.....praat russisch ... of hij is ok n half russich..zoiets..... naam begint met ruuf of ruur zo iets.... weet iemand van jullie dat ? Wie dat is ?
Nee maar Golden Glory manager Bas Boon post hier ook en die weet het vast wel

lakkimakki
05-01-2010, 22:51
Nee maar Golden Glory manager Bas Boon post hier ook en die weet het vast wel

yeah , wat is zijn nickname ik stuur n PM om te vragen ? ok ?:thup:

blackadder
05-01-2010, 23:07
yeah , wat is zijn nickname ik stuur n PM om te vragen ? ok ?:thup:
Bas Boon.

Wheelie
05-01-2010, 23:15
Bas Boon.
:D klopt :D

lakkimakki
05-01-2010, 23:37
:D:lol:

nanni149
06-01-2010, 00:42
Ik ben Ruffes from russia.
Als je my zoekt of een probleem hebt!contact my.
als je persoonlijke problemen hebt ik regelt alles voor je.

Groetjes.

Nanni

gymalkmaar1
06-01-2010, 02:08
Ik ben Ruffes from russia.
Als je my zoekt of een probleem hebt!contact my.
als je persoonlijke problemen hebt ik regelt alles voor je.

Groetjes.

Nanni

joke fail

GilbertYvelFan24
06-01-2010, 02:34
@ lakkimakki

Andrey Rudakov ??

oliebol
06-01-2010, 16:20
Ik dacht dat je een verloren boxershort via het forum probeerde terug te vinden :lol:

goro
06-01-2010, 16:41
die heeft voor golden glory geboxt m weet niet precies m freefighter of kickboxer.... maar hij komt uit america.....praat russisch ... of hij is ok n half russich..zoiets..... naam begint met ruuf of ruur zo iets.... weet iemand van jullie dat ? Wie dat is ?
Ruur Ruuf volgens mij: hij heet Ruud Ewolt! Juist?

Sendur
08-01-2010, 01:10
lol hahahaha:thup:

anoniem gg
08-01-2010, 01:30
Nee maar Golden Glory manager Bas Boon post hier ook en die weet het vast wel

Yvel, Heath Herring en Glunder en nog een of twee, zit niet zoveel verloop in na 10 jaar, zijn we trots op. Degene die weg bij ons zijn, weet ik niet zo goed wat er van hun cariere is geworden, aangezien het management zich focused op vechters die nu vechten en al heel lang vechten voor GG en het goed doen!

cholitzu
08-01-2010, 02:26
Yvel, Heath Herring en Glunder en nog een of twee, zit niet zoveel verloop in na 10 jaar, zijn we trots op. Degene die weg bij ons zijn, weet ik niet zo goed wat er van hun cariere is geworden, aangezien het management zich focused op vechters die nu vechten en al heel lang vechten voor GG en het goed doen!


Bas, de vraag was of je weet wie de half russische/russisch, freefighter/kickboxer is die ooit voor golden glory bokste, uit amerika komt en russisch praat.

Zijn naam is Ruuf of ruur.:D

anoniem gg
08-01-2010, 02:29
Bas, de vraag was of je weet wie de halfrussische/russisch freefighter/kickboxer is die ooit voor golden glory bokste, uit amerika komt en russisch praat.

Zijn naam is Ruuf of ruur.

Mij antwoord is dus dat er helemaal niet zoveel verloop is in die tien jaar van GG en dat ik niet de vechtloopban volg van mensen die zijn weggegaan of weg moesten!
Bovenstaande komt mij niet bekend voor!