PDA

View Full Version : Beast of the East: Leroy Kaestner vs Nieky Holzken



Wheelie
05-01-2010, 23:20
30 Januari vechten Nieky Holzken en Leroy Kaestner tegen elkaar op het Beast of the East gala in Zutphen.
Ik vind dit een mooie partij en Leroy Kaestner is de huidige K-1 MAX kampioen van Nederland.

Wie gaat dit winnen ?

Ik denk dat Nieky Holzken deze partij gaat winnen.


Voor meer informatie check Beast of the east - Home - dinsdag 05 januari 2010 (http://www.beastoftheeast.nl)

Voorlopige line up Beast of the East 30 januari 2010 Hanzehal te Zutphen.

MT:
Faldir Chahbari vs Andy Souwer Wereldtitel (Wfca)
Nieky Holzken vs Leroy Kaestner
Atty gol vs Kleine Mo
Thomasz Sarara vs Rodney Glunder
Rico Verhoeven vs Mutlu Karabulut
Henry van Opstal vs Dennis Schneidmiller
Halim Issaoui vs Ausie

Mma:
Hans Stringer vs Dave Dagliesh
Dion Staring vs Damian Drabofski
Robert Jocz vs Karl Ammassou

Klash 8-mans €25.000 tournament:

Alviar Lima
Barnabas
Adem Bozkurt
Mohammed Gur
Mohammed Medhar
Tefek Sucu
Semchi Beqeri
Lukaz Rambalski

And many more.


Voorverkoop begin December.
Voorverkoop kaarten €35, aan de deur €42,50
Kaarten verkrijgbaar bij de volgende sportscholen:
Gym Superpro Winterswijk
Friends gym Zevenbergen
Beast of the East-Kbx Apeldoorn,Zutphen
Team Kraus Oss
Golden Glory Helmond
Bazar the Zoo Zutphen,Apeldoorn,Doetinchem,Amesfoort
Hanzehal Zutphen



http://i47.tinypic.com/jpbhp0.jpg

snip83
05-01-2010, 23:21
Nieky, en hoop dat die daarna Andy gaat helpen om Faldir in elkaar te slaan, maar denk dat Andy dat ook goed zelf al kan :D

Petrosyan188
05-01-2010, 23:24
nieky natuurlijk..... had liever nieky vs andy gezien en dan kaestner vs faldir.... maar al bij al mooie matchen dit jaar in BOTE

snip83
05-01-2010, 23:32
nieky natuurlijk..... had liever nieky vs andy gezien en dan kaestner vs faldir.... maar al bij al mooie matchen dit jaar in BOTE

Mooie matchen bij BOTE?

Gast ze moesten zich schamen als je de MM van vorig jaar bekijkt

bazooka
05-01-2010, 23:38
Ik denk dat beiden wel een goede kans maken, maar gok toch op Leroy.

Ik vind het tot nu toe zeker een mooie lineup.

Alleen kan ik me vaag herinneren dat Robert Jocz al een tegenstander had en nu staat er TBA??

marcelt
05-01-2010, 23:54
Wat een vette partij!

Marco
06-01-2010, 12:13
2 echte knokkers, kaestner komt eraan maar is nog ff wat te licht voor holzken, wordt een mooie partij kan niet missen

blackadder
06-01-2010, 12:23
Denk Holzken. Maar Kaestner is wel goed voor een verrassing.

Wheelie
07-01-2010, 12:19
Ik denk dat beiden wel een goede kans maken, maar gok toch op Leroy.

Ik vind het tot nu toe zeker een mooie lineup.

Alleen kan ik me vaag herinneren dat Robert Jocz al een tegenstander had en nu staat er TBA??
Robert Jocz vecht tegen Karl Ammassou en Rodney Glunder is ook toegevoegd aan de matchmaking

blackadder
08-01-2010, 00:24
Ik denk dat Nieky wint, maar Leroy zou zomaar voor een verrassing kunnen zorgen. Ik vond Leroy bij zijn Japanse debuut tegen Souwer erg goed draaien!
Hij is een keiharde bikkel. Maar in Japan was het toch 3 rondes lang een en al Souwer wat de klok sloeg.

blackadder
08-01-2010, 01:02
Souwer won het wel verdiend, maar Kaestner vond ik wel verrassend goed. Zeker voor een (met alle respect) 'debutant'!
Die partij tegen Kido zit mij wel dwars. Een Nederlander die van een Japanner verliest dmv lowkicks.
WTF???:confused:

bazooka
08-01-2010, 12:55
Robert Jocz vecht tegen Karl Ammassou en Rodney Glunder is ook toegevoegd aan de matchmaking

Oke, thanks!

Ik ben benieuwd hoe Jocz het tegen Ammassou gaat doen, ik denk niet dat die dat gaat winnen, maar een spektakel gaat het wel worden hoop ik.

Marquis
08-01-2010, 13:10
Partij kan alle kanten op gaan... maar denk dat Nicky 'm pakt al gun ik het Leroy wel.

fast-
24-01-2010, 13:16
Partij kan alle kanten op gaan... maar denk dat Nicky 'm pakt al gun ik het Leroy wel.nog 6 dagen;) en dan is het zo ver!!

Fight Master
24-01-2010, 15:59
Nieky gaat dit echt niet verliezen

micha
24-01-2010, 16:47
WAR NIEKY!!!

fast-
26-01-2010, 15:12
Wat een vette partij!
x2 ;)

superfreak
26-01-2010, 15:16
Robert Jocz vecht tegen Karl Ammassou en Rodney Glunder is ook toegevoegd aan de matchmaking


Klopt al niet meer. Jocz vecht niet meer tegen Ammassou want die is geblesseerd. hij treedt nu aan tegen een trainingsmaatje van Fedor. Mikhail Zayats. heet hij volgens mij.

Tegen wie zal Rodney Glunder aantreden. Is kickbox partij ga ik dan vanuit want hij doet geen mma meer toch?

fast-
26-01-2010, 15:37
Klopt al niet meer. Jocz vecht niet meer tegen Ammassou want die is geblesseerd. hij treedt nu aan tegen een trainingsmaatje van Fedor. Mikhail Zayats. heet hij volgens mij.

Tegen wie zal Rodney Glunder aantreden. Is kickbox partij ga ik dan vanuit want hij doet geen mma meer toch? rodney vs tomasz sarrara

MMAFAN-1122
26-01-2010, 15:46
Holzken!