PDA

View Full Version : 13-02-2010: Badr Hari vs Mourad Bouzidi



Mattie73
06-01-2010, 11:12
Op 13-02-2010 tijdens It's Showtime Praag voor de
It's Showtime Heavyweight worldtitle:

Badr Hari vs Mourad Bouzidi.

(Leuke pot; ik denk alleen dat Badr een maatje te groot is voor Mourad)

micha
06-01-2010, 11:15
dat denk ik ook maar desondanks wordt dit een leuke pArtij waarbij Mourad natuurlijk het tegendeel wil bewijzen

ondiep
06-01-2010, 11:23
mooie pot

Petrosyan188
06-01-2010, 11:32
badr wint dit wel, maar vergeet niet dat bouzidi, zimmerman in de 1e R heeft ge KO'd in amsterdam vorig jaar

Mattie73
06-01-2010, 11:51
badr wint dit wel, maar vergeet niet dat bouzidi, zimmerman in de 1e R heeft ge KO'd in amsterdam vorig jaar

Inderdaad en hoe! Bouzidi heeft echt indruk op me gemaakt die dag. Zimmerman wilde Bouzidi overrompelen door er een keihard gevecht van te maken, maar bouzidi was totaal niet onder de indruk.

On topic: Als Bouzidi een goede dag heeft en Badr een slechte dag, dan kan Bouzidi zomaar winnen. Maar in principe wint Badr deze pot 8 van de 10 keer.

MB667
06-01-2010, 11:52
ik denk dat ze dit gevecht beter naar milaan kunnen verplaatsen ;)

Messi
06-01-2010, 11:53
Inderdaad en hoe! Bouzidi heeft echt indruk op me gemaakt die dag. Zimmerman wilde Bouzidi overrompelen door er een keihard gevecht van te maken, maar bouzidi was totaal niet onder de indruk.

On topic: Als Bouzidi een goede dag heeft en Badr een slechte dag, dan kan Bouzidi zomaar winnen. Maar in principe wint Badr deze pot 8 van de 10 keer.

Zeg maar gerust 9 van de 10 keer ;)

Marco
06-01-2010, 12:03
Bouzidi is een goede vechter maar Badr is van een ander niveau.

Durfal
06-01-2010, 13:06
Badr 1.97 en Mourad 1.86 ok dat zegt niet alles maar het reach voordeel ligt sowieso al bij Badr,en dat is toch prettig....
Mourad is wel de meer technische vechter van de twee,maar de ervaring en de snelheid liggen toch bij Badr.
En ja Badr heeft ook een surplus aan techniek,maar Badr heeft ook de zwaardere partijen gedraaid.
Wordt het wild maaien net als tegen Ruslan tijdens de grote K1 eindfinale dan heeft iedereen een gerede kans daar een ieder dan tegen een lucky punch op kan lopen.
Maar normaal valt het dubbeltje toch de kant van Badr op denk ik zo....
Toch een interresante pot !!

paspoes
06-01-2010, 13:10
Bouzidi is een goede vechter maar Badr is van een ander niveau.

dat denk ik ook, Bouzidi is een topper.

blackadder
06-01-2010, 13:21
Ik vind nog steeds dat Schilt daar had moeten staan.

BNP
06-01-2010, 14:28
badr wint dit wel, maar vergeet niet dat bouzidi, zimmerman in de 1e R heeft ge KO'd in amsterdam vorig jaar

Wil nie veel zeggen maar Errol had een snee boven z'n wenkbrauw waardoor hij niet door kon vechten.. dat is wel iets heel anders als een KO he

Mattie73
06-01-2010, 14:32
Wil nie veel zeggen maar Errol had een snee boven z'n wenkbrauw waardoor hij niet door kon vechten.. dat is wel iets heel anders als een KO he

Een TKO is toch ook een KO !!!

Petrosyan188
06-01-2010, 14:57
Wil nie veel zeggen maar Errol had een snee boven z'n wenkbrauw waardoor hij niet door kon vechten.. dat is wel iets heel anders als een KO he

en die snee kwam ineens uit de lucht gevallen..... die is ook veroorzaakt door bouzidi, dus gewoon een mooie (T)KO

Irishrover
06-01-2010, 19:22
Mourad is een goede vechter, maar vind hem nog eens slordig vechten, denk dat Badr slordigheid afstraft.

Ik las dat iemand zei dat Mourad de technische man was, dont agree with That. Als er iemand technisch is, dan is Badr dat wel.

kooivechter
06-01-2010, 19:30
Mourad is een goede vechter, maar vind hem nog eens slordig vechten, denk dat Badr slordigheid afstraft.

Ik las dat iemand zei dat Mourad de technische man was, dont agree with That. Als er iemand technisch is, dan is Badr dat wel.

nee snap ook niet waarom mourad de technischere vechter is, dat klopt niet. Badr is alleen aanvallender. Leuke pot maar dit gaat Badr vrij makkelijk winnen.

Lionheart
06-01-2010, 19:46
Ik wil tijdens de grote GP in maart Badr tegen Schilt zien!

Het staat nu 1-1!

Maar Badr vs Alistair zou ook niet verkeerd zijn!

Hendy
06-01-2010, 19:55
Top voor Bouzidi.. heeft ie wel verdient!

Stel dat ie wint.. dan kan de k1 niet meer om hem hem!!

K-1sunstarr
06-01-2010, 20:14
Mourad heeft echt wat te bewijzen, ik heb alle vertouwen in hem.
Hij hoort ook sowieso in Japan te vechten.
Mourad laat je visite kaartje achter, na dit pot krijgt je aanbiedingen in Japan, let maar op.

Messi
06-01-2010, 23:27
Mourad is een goede vechter, maar vind hem nog eens slordig vechten, denk dat Badr slordigheid afstraft.

Ik las dat iemand zei dat Mourad de technische man was, dont agree with That. Als er iemand technisch is, dan is Badr dat wel.

x2

Irishrover
07-01-2010, 01:15
Ik wil tijdens de grote GP in maart Badr tegen Schilt zien!

Het staat nu 1-1!

Maar Badr vs Alistair zou ook niet verkeerd zijn!

Agree, Badr - Schilt part three zou een mooie scenario zijn.

Badr -Alistair ook wel, maar wel minder.

Denk dat Badr dit weer wint, Badr was de eerste keer niet fit en had Ali onderschat.

De 2e partij had Ali weinig te vertellen, hij was meer bezig met gooien.

Met alle respect voor Ali natuurlijk..

Petrosyan188
07-01-2010, 01:23
laat badr maar na afloop van zijn partij in a'dam de microfoon pakken en dan net als aerts in 2008 hardop zeggen "sem ben jij in de zaal iniedergeval ik daag je uit voor de last 16 en dus ikke toernooi of jij een toernooi"

Irishrover
07-01-2010, 01:26
laat badr maar na afloop van zijn partij in a'dam de microfoon pakken en dan net als aerts in 2008 hardop zeggen "sem ben jij in de zaal iniedergeval ik daag je uit voor de last 16 en dus ikke toernooi of jij een toernooi"


Deed Peter dat? Bleedin'! Mooie actie...

Maar ik heb liever dat hij dat tegen Bonjasky zegt, althans ik heb liever dat hij tegen Bonjasky vecht..

Because he needs to set the record straight...

Petrosyan188
07-01-2010, 02:00
Deed Peter dat? Bleedin'! Mooie actie...

Maar ik heb liever dat hij dat tegen Bonjasky zegt, althans ik heb liever dat hij tegen Bonjasky vecht..

Because he needs to set the record straight...

ja ziehier vanaf 25min 30

http://www.megavideo.com/v/IBXE55YQ832442eacacc36e40dac348a924e0c3c

Naj85
07-01-2010, 02:27
Respect voor Peter Aerts!

en ik denk dat dit een mooi partij kan worden, maar Badr zal het snel afmaken.
schilt of bonjasky was idd spannender geweest
of Overeem. want het staat nogsteeds 1-1, en Ali zal hier ook op trainen

anoniem gg
07-01-2010, 05:52
badr wint dit wel, maar vergeet niet dat bouzidi, zimmerman in de 1e R heeft ge KO'd in amsterdam vorig jaar

geko'd?

Errol had een snee en de doctor maakt er op miv een einde aan, ko is toch als je op de grond ligt en je staart naar het plafond?

snip83
07-01-2010, 06:34
geko'd?

Errol had een snee en de doctor maakt er op miv een einde aan, ko is toch als je op de grond ligt en je staart naar het plafond?


Tko

Petrosyan188
07-01-2010, 11:53
geko'd?

Errol had een snee en de doctor maakt er op miv een einde aan, ko is toch als je op de grond ligt en je staart naar het plafond?

tko dan... wat boeit het, de wedstrijd is iniedergeval vervroegd gestaakt door bouzidi...

overigens wordt deze partij in praag gehouden en is dit niet de it"showtime amsterdam hoofdpartij......

fcpaco
07-01-2010, 12:05
Badr Hari op KO!

Darkness
07-01-2010, 13:21
Badr hari!!!

Wiseguy
07-01-2010, 13:28
Het is geen ko en ook geen tko maar een medische interventie.

bananenplukster
07-01-2010, 14:10
Dit wint mourad bouzidi makkelijk :o, geloof mij maar hij is echt gebrand om te laten zien dat hij er bij hoort en gaat het badr heel erg moeilijk maken!!!

Darkness
07-01-2010, 15:01
Dit wint mourad bouzidi makkelijk :o, geloof mij maar hij is echt gebrand om te laten zien dat hij er bij hoort en gaat het badr heel erg moeilijk maken!!!

Dus hij gaat makkelijk van Badr winnen, en hij gaat het Badr moeilijk maken:wacko:....

Irishrover
07-01-2010, 15:18
Dit wint mourad bouzidi makkelijk :o, geloof mij maar hij is echt gebrand om te laten zien dat hij er bij hoort en gaat het badr heel erg moeilijk maken!!!

Hij is gebrand om laten zien dat hij bij degene hoort die binnen 1 ronde het canvas hebben gekust.

bananenplukster
07-01-2010, 15:39
Dus hij gaat makkelijk van Badr winnen, en hij gaat het Badr moeilijk maken:wacko:....

Ja wat is daar mis mee? Makkelijk van hem winnen dus begin 2e ronde op ko, dat betekent dus dat hij overall het badr moeilijk heeft gemaakt.:whistling:

woordkeus is een beetje raar maar je begrijpt wat ik bedoel:)

bananenplukster
07-01-2010, 15:41
Hij is gebrand om laten zien dat hij bij degene hoort die binnen 1 ronde het canvas hebben gekust.

We zullen zien, bouzidi heeft dan een leprechaun aan zijn zijde:whistling:

Badr hari gaat ko a la alistair overeem(dynamite 2008):)

Chane
07-01-2010, 17:16
Badr wint op KO :)

Irishrover
07-01-2010, 17:28
We zullen zien, bouzidi heeft dan een leprechaun aan zijn zijde:whistling:

Badr hari gaat ko a la alistair overeem(dynamite 2008):)

Haha, je doet me aan vroeger herinneren, al die mooie verhalen over de leprechaun.

Anyway.

Beargumteer eens hoe/waarom mourad gaat/zal winnen?

Kom à.u.b niet met de termen als: lucky punch, zwakke kin etc.

Khanom Thom
07-01-2010, 17:48
Bouzidi traint tegenwoordig toch bij Mousid Gym, of nog steeds bij Kamakura? En komt hij nog uit voor team Aerts?

TheHagueBoxer
07-01-2010, 18:22
zware tegenstander maar ik hoop dat Bouzidi het wint!!

bananenplukster
08-01-2010, 00:08
Haha, je doet me aan vroeger herinneren, al die mooie verhalen over de leprechaun.

Anyway.

Beargumteer eens hoe/waarom mourad gaat/zal winnen?

Kom à.u.b niet met de termen als: lucky punch, zwakke kin etc.

Leuke verhalen:cool2:, ik meende het niet ga 100 procent voor badr bouzidi is nog een paar maatjes te klein voor badr hari:thup:

Irishrover
08-01-2010, 00:14
Leuke verhalen:cool2:, ik meende het niet ga 100 procent voor badr bouzidi is nog een paar maatjes te klein voor badr hari:thup:


Ooow zoooo.

Durfal
08-01-2010, 00:20
en in dezelfde post:



Ik volg het niet meer.

Jahaaaaaaaa verwarrend he haha nu ik het zo terug lees
Maar hoewel Badr ook techniek heeft vind ik Mourad techisch gezien toch "mooier"vechten.
Al zie ik Badr deze pot toch winnen:meer ervaring harder partijen en een aardig reach voordeel 1.97 tegen 1.86
Hoop dat je nu mn verhaal een beetje begrijpt

Osu

Durfal
08-01-2010, 10:52
Beetje ;)

Mooi!!!!
Dan kan nu ik dit van je weet, weer met een gerust hart verder slapen achter mn pc

Fightchick
08-01-2010, 12:20
Ook ik denk dat Badr dit gaat winnen. Maar......hij moet er niet te makkelijk over denken en Bouzidi onderschatten, dan kan het nog wel eens anders lopen.

MrLoverrr
08-01-2010, 12:30
Leuk voor even tussendoor, maar Badr wint dit met 2 vingers in zijn neus! Niks ten nadele van Bouzidi, maar hij heeft pas nog 2 keer verloren van veel mindere tegenstanders! Dus alleen een wereldwonder kan Bouzidi helpen!

Marquis
08-01-2010, 12:32
Ik zie Bouzidi niet bestand zijn tegen het geweld van Badr.

Er zijn er maar weinig die het kunnen neutraliseren zie Sem Shilt afgelopen december.

reefer
08-01-2010, 13:51
Wat voor waarde moeten we aan deze titel geven?Hoevaak heeft Badr deze titel verdedigd?Waarom vecht hij voor een wereldtitel niet tegen de echte grote namen?

Mattie73
08-01-2010, 14:31
Wat voor waarde moeten we aan deze titel geven?Hoevaak heeft Badr deze titel verdedigd?Waarom vecht hij voor een wereldtitel niet tegen de echte grote namen?

Hij heeft de titel notabene gewonnen van Sem Schilt. Nou, een grotere naam in het huidige K1 bestaat er niet.

Vervolgens wilde hij zijn titel op het spel zetten tegen Remy Bonyaski. Na Schilt de grootste naam denkbaar. Dat Remy niet wilde (of durfde) daar kan Badr niets aan doen.

Dus reefer, kom aub niet aan met het argument dat hij niet tegen grote namen wil vechten.

(PS de titel bestaat pas sinds vorig jaar mei, vandaar dat hij 'm niet vaker kon verdedigen.)

Marquis
08-01-2010, 14:44
Hij heeft de titel notabene gewonnen van Sem Schilt. Nou, een grotere naam in het huidige K1 bestaat er niet.

Vervolgens wilde hij zijn titel op het spel zetten tegen Remy Bonyaski. Na Schilt de grootste naam denkbaar. Dat Remy niet wilde (of durfde) daar kan Badr niets aan doen.

Dus reefer, kom aub niet aan met het argument dat hij niet tegen grote namen wil vechten.

(PS de titel bestaat pas sinds vorig jaar mei, vandaar dat hij 'm niet vaker kon verdedigen.)


Deze pot stond toch al langer ingepland wat heeft Remy hier mee te maken ?

carlsson
08-01-2010, 15:26
Bouzidi maakt geen schijn van kans tegen de explositeit van badr ik denk dat badr heel snel een ko forceert:D

Mattie73
08-01-2010, 15:44
Deze pot stond toch al langer ingepland wat heeft Remy hier mee te maken ?

Remy heeft hier niets mee te maken.

Ik reageerde alleen op een post van reefer waarbij geinsinueerd werd dat de Badr de titel niet tegen grote namen zou verdedigen. Ik probeerde met argumenten aan te geven dat dat niet het geval was.

reefer
08-01-2010, 17:48
Dat hij `m tegen Schilt heeft veroverd weet ik wel,maar ik vraag me gewoon af waarom er tegen andere "grote namen" geen match mogelijk is?Heeft dat te maken met een K-1 organisatie die dit verbied,of heeft het Showtime management niet de middelen om grote namen te verleiden te knokken voor die belt?Of is de vechtsportkalender misschien overvol om daar nog gewoon enkele wedstrijden tussen te kunnen plaatsen?Vandaar ook mijn vraag wat de waarde is van deze belt.
No offence,gewoon een paar vragen.

Petrosyan188
08-01-2010, 20:11
Dat hij `m tegen Schilt heeft veroverd weet ik wel,maar ik vraag me gewoon af waarom er tegen andere "grote namen" geen match mogelijk is?Heeft dat te maken met een K-1 organisatie die dit verbied,of heeft het Showtime management niet de middelen om grote namen te verleiden te knokken voor die belt?Of is de vechtsportkalender misschien overvol om daar nog gewoon enkele wedstrijden tussen te kunnen plaatsen?Vandaar ook mijn vraag wat de waarde is van deze belt.
No offence,gewoon een paar vragen.

dit is een partij in praag, ze kunne beter hun geld besparen om een toppartij in a'dam te krijgen, en tegen wie moet hij dan?? remy heeft al aangeven niet wil(durft), schilt 3x binnen een jaar is ook een beetje teveel van het goede... en dan blijft alleen overeem over maar misschien wordt dit wel de MM in a'dam of kan alistair niet vanwege strikeforce verplichtingen, want bouzidi is echt op dit moment niet veel minder dan de subtop van het k-1(zimmerman,saki,ghita enz.)

Irishrover
09-01-2010, 10:16
Weet iemand waar Badr voorlopig traint aangezien de nieuwe Mike's Gym nog niet geopend is & kun je gewoon een training bezoeken?

Durfal
09-01-2010, 10:42
Niet hatelijk bedoeld maar durft Remy niet of zo???
Simon R zal toch wel met een leuke ouwe sok vol met geld staan te rammelen voor Remy?
En profs moeten toch hun centjes verdienen in de ring,met partijen draaien dacht ik zo??? (startgeld,sponsoren tevreden houden enz enz)???
Of zit ikke er nu totaal naast??

Omar.
09-01-2010, 12:03
Het gaat niet om het geld voor Remy (als we de beste man mogen geloven),

hij heeft namelijk aangegeven waarom hij niet wilde vechten. Hij en z'n gezin hadden

last van dreigementen als het ging om Badr. En dat willen ze liever niet meer.

Begrijpelijk..

Durfal
09-01-2010, 15:16
Het gaat niet om het geld voor Remy (als we de beste man mogen geloven),

hij heeft namelijk aangegeven waarom hij niet wilde vechten. Hij en z'n gezin hadden

last van dreigementen als het ging om Badr. En dat willen ze liever niet meer.

Begrijpelijk..

Tja dan is dan weer te erg voor woorden............. waar moet dit toch allemaal naar toe...........

marcelt
11-01-2010, 19:00
Denk dat Bouzidi een goede tegenstander is, omdat goed tegenwicht voor Badr vinden, zoals anderen al aangaven, erg moeilijk is.

W.b. Remy ; Het is een grove schande dat sommige mensen die alles fout vinden van hem , Remy van lafheid beschuldigen. Als hij door bedreigingen kiest deze partij niet te doen is dat lafheid van de betreffende Badr fans en heeft Remy gelijk het niet te doen. REmy heeft iedereen al bevochten en heeft dus laten zien niet bang te zijn. Hij heeft al twee keer met Badr gevochten en is dus niet bang. Hij is alleen bang voor het gedrag van sommige fans.

Omar.
11-01-2010, 19:33
Badr zal Bouzidi laten zien waarom Badr wél in Japan staat en Bouzidi niet..

Irishrover
11-01-2010, 21:08
Badr is te agressief, mourad was niet zo goed tegen erhan trouwens.

STERKE JERKE
12-01-2010, 19:55
Dit zou weleens verrassend kunnen eindigen.

Wiseguy
12-01-2010, 20:10
Dit zou weleens verrassend kunnen eindigen.

Ja, het zou zo maar kunnen zijn dat Bouzidi pas na 2 minuten KO gaat.

PigDog
12-01-2010, 20:34
Ik begrijp dat er veel Badr fans zijn die hier reageren, en die schreeuwen ook het hardste, en dat is ook mooi, en ik vind Badr ook een wereldvechter.
Maar ik ken Bouzidi al lang, heb hem zien groeien, vind hem technisch wel beter, weet hoe voorzichtig hij is gebracht door Gordeau, en weet dat hij wel eens voor een verrassing zou kunnen zorgen.
Badr heeft reachvoordeel, en is agressiever, maar ik vind Bouzidi de slimmere vechter en weet dat DIT het moment is waar hij al die jaren voor heeft getraind.
Ik zet deze keer mijn Vcash op Bouzidi, al vind ik het beiden topvechters.
Badr komt verder, maar deze zou best wel eens een verliesje voor hem kunnen opleveren...

PigDog
12-01-2010, 20:41
Vind het trouwens best dat iedereen een mening heeft over deze partij, maar om nou Remy hierin te betrekken vind ik wel wat mieterig. Remy is een groot kampioen, heeft iedereen bevochten, heeft 3x de titel (Badr 0) dus heeft hier totaal niks mee te maken.
Topsport heeft niks met durven te maken, dat station is allang gepasseerd. Topsport heeft wel te maken met nadenken wat je er nou mee opschiet, en dan is Remy in het voordeel.
Laat hem lekker buiten deze discusiie....

Omar.
12-01-2010, 20:43
Ik begrijp dat er veel Badr fans zijn die hier reageren, en die schreeuwen ook het hardste, en dat is ook mooi, en ik vind Badr ook een wereldvechter.
Maar ik ken Bouzidi al lang, heb hem zien groeien, vind hem technisch wel beter, weet hoe voorzichtig hij is gebracht door Gordeau, en weet dat hij wel eens voor een verrassing zou kunnen zorgen.
Badr heeft reachvoordeel, en is agressiever, maar ik vind Bouzidi de slimmere vechter en weet dat DIT het moment is waar hij al die jaren voor heeft getraind.
Ik zet deze keer mijn Vcash op Bouzidi, al vind ik het beiden topvechters.
Badr komt verder, maar deze zou best wel eens een verliesje voor hem kunnen opleveren...


Bouzidi technischer dan Hari?! Hoe kom je daar bij? als ik iemand een lompe vechter vind, is het Bouzidi wel.
En ja we weten allemaal dat Hari van een "straat gevecht" houdt, maar hij heeft ook genoeg technische partijen laten zien ( zie partij tegen Samedov, Feitosa, Sefo etc.)

Als je wil, wil ik best een weddenschapje met je afsluiten??

PigDog
12-01-2010, 20:46
Wat jij vind is prima, en wedden doe je in het wedkantoor. Chill.....

adenane
12-01-2010, 21:09
Vind Bouzidi een goede vechter maar de echte graadmeters voor hem tegen Rustemi Kreshnik en Errol Zimmerman eindigden te snel in een medische interventie. Weliswaar in het voordeel voor Bouzidi, maar ik denk dat je als vechter zelf daar nog niets aan hebt om te kijken waar je echt staat. En zijn verliespartij tegen Brice Gidon was terecht en dat is ook geen topvechter. Winnen op punten tegen Deniz wil ook niet veel zeggen. Tegen Badr komt hij nog iets te kort, denk ik. Maar hij wil het zelf graag, dus ben benieuwd. Misschien haalt een topvechter wel het beste in hem naar boven...

BNP
12-01-2010, 21:24
Ik hoop dat Bouzidi Badr wat tegenstand kan bieden en we deze keer wat langer van Badr kunnen genieten want de laatste 4 partijen waren allemaal in de 1e ronde afgelopen! Maar ik ben Bang dat Badr weer snel klaar is ;)

bananenplukster
13-01-2010, 01:04
Denk dat Bouzidi een goede tegenstander is, omdat goed tegenwicht voor Badr vinden, zoals anderen al aangaven, erg moeilijk is.

W.b. Remy ; Het is een grove schande dat sommige mensen die alles fout vinden van hem , Remy van lafheid beschuldigen. Als hij door bedreigingen kiest deze partij niet te doen is dat lafheid van de betreffende Badr fans en heeft Remy gelijk het niet te doen. REmy heeft iedereen al bevochten en heeft dus laten zien niet bang te zijn. Hij heeft al twee keer met Badr gevochten en is dus niet bang. Hij is alleen bang voor het gedrag van sommige fans.

Die 2 keer was hij VERPLICHT om tegen hem te vechten, de eerste keer koos badr hem en de 2e keer kwamen ze elkaar tegen in de finale. Hij moet geen smoesjes hebben hij weet in wat voor vorm badr zich nu bevindt:thup:. Daarom hoop ik ook dat ze of elkaar in de final 16 tegenkomen(kans is klein) of bij de final 8:cool2:

Irishrover
13-01-2010, 02:18
Ik begrijp dat er veel Badr fans zijn die hier reageren, en die schreeuwen ook het hardste, en dat is ook mooi, en ik vind Badr ook een wereldvechter.
Maar ik ken Bouzidi al lang, heb hem zien groeien, vind hem technisch wel beter, weet hoe voorzichtig hij is gebracht door Gordeau, en weet dat hij wel eens voor een verrassing zou kunnen zorgen.
Badr heeft reachvoordeel, en is agressiever, maar ik vind Bouzidi de slimmere vechter en weet dat DIT het moment is waar hij al die jaren voor heeft getraind.
Ik zet deze keer mijn Vcash op Bouzidi, al vind ik het beiden topvechters.
Badr komt verder, maar deze zou best wel eens een verliesje voor hem kunnen opleveren...

Inderdaad, Badr fans schreeuwen hard, vooral als je zegt dat Mourad technisch beter is.

Elke tegenstander kan voor een verassing zorgen. Dat schreeuwde Samedov en z'n team ook al. Zeer waarschijnlijk hoopte ze dat Badr neerging door een onverwachte highkick.. Tevergeefs.. Het werkte niet.

Pas geleden heb ik Mourad tegen Erhan zien vechten, ik vind hem een redelijke vechter. Er spranken geen fonken ervanaf. Vind hem traag en regelmatig slordig.

Maybe a Luckypunch will do the work..

Because Badr in deze vorm... No way...

Omar.
13-01-2010, 02:46
Inderdaad, Badr fans schreeuwen hard, vooral als je zegt dat Mourad technisch beter is.

Elke tegenstander kan voor een verassing zorgen. Dat schreeuwde Samedov en z'n team ook al. Zeer waarschijnlijk hoopte ze dat Badr neerging door een onverwachte highkick.. Tevergeefs.. Het werkte niet.

Pas geleden heb ik Mourad tegen Erhan zien vechten, ik vind hem een redelijke vechter. Er spranken geen fonken ervanaf. Vind hem traag en regelmatig slordig.

Maybe a Luckypunch will do the work..

Because Badr in deze vorm... No way...


My point exactly..

lopez86
13-01-2010, 03:57
Inderdaad, Badr fans schreeuwen hard, vooral als je zegt dat Mourad technisch beter is.

Elke tegenstander kan voor een verassing zorgen. Dat schreeuwde Samedov en z'n team ook al. Zeer waarschijnlijk hoopte ze dat Badr neerging door een onverwachte highkick.. Tevergeefs.. Het werkte niet.

Pas geleden heb ik Mourad tegen Erhan zien vechten, ik vind hem een redelijke vechter. Er spranken geen fonken ervanaf. Vind hem traag en regelmatig slordig.

Maybe a Luckypunch will do the work..

Because Badr in deze vorm... No way...

Dat dachten we de eerste keer tegen Overeem ook.
Natuurlijk is de situatie anders en zet ik me geld op Badr, maar sluit nooit wat uit.

Marquis
13-01-2010, 08:26
Remy heeft hier niets mee te maken.

Ik reageerde alleen op een post van reefer waarbij geinsinueerd werd dat de Badr de titel niet tegen grote namen zou verdedigen. Ik probeerde met argumenten aan te geven dat dat niet het geval was.


Je argumenten zijn alles behalve gegrond.

Marquis
13-01-2010, 08:27
Ik begrijp dat er veel Badr fans zijn die hier reageren, en die schreeuwen ook het hardste, en dat is ook mooi, en ik vind Badr ook een wereldvechter.
Maar ik ken Bouzidi al lang, heb hem zien groeien, vind hem technisch wel beter, weet hoe voorzichtig hij is gebracht door Gordeau, en weet dat hij wel eens voor een verrassing zou kunnen zorgen.
Badr heeft reachvoordeel, en is agressiever, maar ik vind Bouzidi de slimmere vechter en weet dat DIT het moment is waar hij al die jaren voor heeft getraind.
Ik zet deze keer mijn Vcash op Bouzidi, al vind ik het beiden topvechters.
Badr komt verder, maar deze zou best wel eens een verliesje voor hem kunnen opleveren...



Waaruit blijkt uit dat Bouzidi een slimmere vechter is dan Badr ?

Kan je deze opmerking nader uitleggen ?

Mattie73
13-01-2010, 10:27
Je argumenten zijn alles behalve gegrond.

En waarom zijn ze niet gegrond. Verklaar je nader. Kloppen de feiten soms niet die ik genoemd heb???

Marquis
13-01-2010, 10:33
En waarom zijn ze niet gegrond. Verklaar je nader. Kloppen de feiten soms niet die ik genoemd heb???


Die kloppen niet omdat jij een persoon er bij haalt die niets met het onderwerp te maken heeft.

t raakt noch wal dus tja trek je conclussie over je "gefundeerde" argumenten.

Darkness
13-01-2010, 11:58
Badr wint dit heeeel makkelijk!!
1e ronde zwaar k.o die bouzidi

Mattie73
13-01-2010, 12:04
Die kloppen niet omdat jij een persoon er bij haalt die niets met het onderwerp te maken heeft.

t raakt noch wal dus tja trek je conclussie over je "gefundeerde" argumenten.

Je moet mijn posts wel goed lezen Marquis. Ik gaf toch toe dat Remy niets met deze discussie te maken heeft. Ik wilde alleen aangeven dat Badr ten alle tijde en tegen iedereen, bereid is om te knokken. Ik wilde aangeven dat Badr niemand uit de weg gaat. En om mijn stelling te onderbouwen haalde ik een aantal argumenten aan als bewijs.

Dus waar maak jij je druk om??

Marquis
13-01-2010, 12:10
Je moet mijn posts wel goed lezen Marquis. Ik gaf toch toe dat Remy niets met deze discussie te maken heeft. Ik wilde alleen aangeven dat Badr ten alle tijde en tegen iedereen, bereid is om te knokken. Ik wilde aangeven dat Badr niemand uit de weg gaat. En om mijn stelling te onderbouwen haalde ik een aantal argumenten aan als bewijs.

Dus waar maak jij je druk om??


Die argumenten worden nu als bewijs gezien ?

Ik maak me niet druk ik ga een discussie met je aan of mag dat ook al niet meer op een forum ?

Ik geef enkelt aan dat ik niet eens ben met jouw "bewijsvoering" argumentering
en nou niet emotioneel worden hé !

Mattie73
13-01-2010, 12:35
en nou niet emotioneel worden hé !

:crying:

Marquis
13-01-2010, 12:43
:crying:



Een hele volwassen reactie knul

PigDog
13-01-2010, 12:58
Waaruit blijkt uit dat Bouzidi een slimmere vechter is dan Badr ?

Kan je deze opmerking nader uitleggen ?

Deze opmerking kan ik niet uitleggen, omdat ik die nog nooit gedaan heb.
Wel goed lezen, aub

Marquis
13-01-2010, 13:03
Deze opmerking kan ik niet uitleggen, omdat ik die nog nooit gedaan heb.
Wel goed lezen, aub

Slimmer/Technischer ??!!

PigDog
13-01-2010, 13:06
Ik vind het fijn dat alles wat ik vind, dat jij dan denkt dat het ook zo is.......

Jij mag blijven, vriend

Marquis
13-01-2010, 13:14
Ik vind het fijn dat alles wat ik vind, dat jij dan denkt dat het ook zo is.......

Jij mag blijven, vriend


PigDog to earth !!

Ik hoef niet te blijven ik wil weten hoe je er bij komt dat Bouzidi technisch begaafder is dan Badr ?

Wil jij ons leken hier meer over vertellen misschien dat we dan wat mee van je kunnen krijgen kornuit !!

PigDog
13-01-2010, 13:36
Hoezo "ons leken"?
Met wie zit je daar allemaal dan?
En lees nou eens goed, menneke! Het verschil tussen "vinden" en "zijn".
Ik vind Badr een wereldvechter, maar dat hoeft nog niet zo te zijn, begrijp je?
Ik ken beiden al vanaf hun B-vechters tijd, heb ze beiden gevolgd, heb kleedkamers gedeeld, heb trainingen gezien, praat wel eens met de trainers op gala's, praat wel eens met de vechter, kijk tv, lees vakbladen enz. enz.

En op grond daarvan vind ik Mourad de slimmere vechter.
Dus kameraad, ga jij nou maar zeggen wat jij vind, en voor je het weet hebben we een discussie.

Maar kom nou niet dat jij Badr beter/ slimmer/ sterker/ sneller vind, want misschien zie jij dat zo, maar ik vind misschien iets anders.
Als je ze 10 keer tegen elkaar laat vechten, zal Badr dit misschien wel 8 x winnen, maar het gaat om het moment, en als ik Mourad zou zijn, dan zou ik dit moment pakken om te laten zien dat hij erbij hoort, dus zal hij iets gedrevener zijn, dus geef ik hem een kans.

Ik hoon hem in ieder geval niet weg, zoals er hier een paar doen met: ik geef hem 30 seconden....

Dat zeiden ze bij Allistair ook.

PigDog
13-01-2010, 13:58
Tja, ik zou als leek ook afhaken....


:)

Marquis
13-01-2010, 14:10
Hoezo "ons leken"?
Met wie zit je daar allemaal dan?
En lees nou eens goed, menneke! Het verschil tussen "vinden" en "zijn".
Ik vind Badr een wereldvechter, maar dat hoeft nog niet zo te zijn, begrijp je?
Ik ken beiden al vanaf hun B-vechters tijd, heb ze beiden gevolgd, heb kleedkamers gedeeld, heb trainingen gezien, praat wel eens met de trainers op gala's, praat wel eens met de vechter, kijk tv, lees vakbladen enz. enz.

En op grond daarvan vind ik Mourad de slimmere vechter.
Dus kameraad, ga jij nou maar zeggen wat jij vind, en voor je het weet hebben we een discussie.

Maar kom nou niet dat jij Badr beter/ slimmer/ sterker/ sneller vind, want misschien zie jij dat zo, maar ik vind misschien iets anders.
Als je ze 10 keer tegen elkaar laat vechten, zal Badr dit misschien wel 8 x winnen, maar het gaat om het moment, en als ik Mourad zou zijn, dan zou ik dit moment pakken om te laten zien dat hij erbij hoort, dus zal hij iets gedrevener zijn, dus geef ik hem een kans.

Ik hoon hem in ieder geval niet weg, zoals er hier een paar doen met: ik geef hem 30 seconden....

Dat zeiden ze bij Allistair ook.


Dus het is gebasseerd op jouw mening en niet op kunde ?

Heb jij geluk dat je op een forum bent waar vrijheid van meningsuitting hoog in het vaandel staat.

Dus jij had 5 zinnen nodig om jou mening hier te uitten ? Het komt meer over als kunde.. maar goed dat langdradige zie ik vaker voorbij komen her en der :fp:

PigDog
13-01-2010, 16:27
Dus het is gebasseerd op jouw mening en niet op kunde ?

Heb jij geluk dat je op een forum bent waar vrijheid van meningsuitting hoog in het vaandel staat.

Dus jij had 5 zinnen nodig om jou mening hier te uitten ? Het komt meer over als kunde.. maar goed dat langdradige zie ik vaker voorbij komen her en der :fp:

Wat voor mij een mening is, is voor jou kunde, dat snapte ik 14 posts geleden al. En dat je slecht leest, is ook al duidelijk. Om stukjes, die je niet snapt "langdradig" te noemen, is een zwaktebod.
Immers: ik had al 15 zinnen nodig om jou het verschil tussen vinden en zijn uit te leggen. Als je wat beter leest, was dat overbodig.

Dat er onmogelijk feiten kunnen worden geproduceerd over een wedstrijd die pas een maand later gaat plaatsvinden, is voor de meesten te behappen.
Het zijn dus allemaal louter meningen die hier worden gegeven. Ik respecteer de jouwe, maar deel hem misschien niet. Ik ben zelfs nog zo netjes om je te antwoorden op je vraag, en dan probeer je mij op een puberale manier af te zeiken.

Wat ik echter jammer vind, is dat je op de inhoudelijke boodschap (de voors en tegens van de wedstrijd Hari-Bouzidi) geen antwoord terug geeft. Blijkbaar ben je, behalve leek, ook nog een slecht debater en verliezer.
Het zou je sieren als je andersdenkenden wat minder kleineert, en wat beter leest.
Ik ben echter even klaar met je, dus succes in februari dan maar....

Marquis
13-01-2010, 16:46
Wat voor mij een mening is, is voor jou kunde, dat snapte ik 14 posts geleden al. En dat je slecht leest, is ook al duidelijk. Om stukjes, die je niet snapt "langdradig" te noemen, is een zwaktebod.
Immers: ik had al 15 zinnen nodig om jou het verschil tussen vinden en zijn uit te leggen. Als je wat beter leest, was dat overbodig.

Dat er onmogelijk feiten kunnen worden geproduceerd over een wedstrijd die pas een maand later gaat plaatsvinden, is voor de meesten te behappen.
Het zijn dus allemaal louter meningen die hier worden gegeven. Ik respecteer de jouwe, maar deel hem misschien niet. Ik ben zelfs nog zo netjes om je te antwoorden op je vraag, en dan probeer je mij op een puberale manier af te zeiken.

Wat ik echter jammer vind, is dat je op de inhoudelijke boodschap (de voors en tegens van de wedstrijd Hari-Bouzidi) geen antwoord terug geeft. Blijkbaar ben je, behalve leek, ook nog een slecht debater en verliezer.
Het zou je sieren als je andersdenkenden wat minder kleineert, en wat beter leest.
Ik ben echter even klaar met je, dus succes in februari dan maar....


15 zinnen zo zo dus ik kan niet lezen en jij kan niet tellen ?!?

Ik heb jou enkelt een vraag gesteld waarom Bouzidi slimmer/technischer vecht dan Badr. Als jij gewoon antwoord had gegeven dan scheelde het jou een hoop frustraties en minderwaardigheidsgevoelens aangezien jij je gekleineerd voelt door mij. Als je bijdehand reageert dan kan je ook bijdehande reacties verwachten.

En mijn mening over dit gevecht had ik al lang gegeven maar blijkbaar heb jij ook last van jouw kijkers nietwaar PIGDOG ?

Hans Vos
13-01-2010, 17:00
hoe het zit zit het ,mourad verdiend deze kans, is absoluut een in nederland onderschatte vechter en is zeker geen koekie .
het kon wel eens een verrassend mooie partij worden . groet hans

Darkness
14-01-2010, 02:42
Bouzidi is technisch goed maar ook een slordige vechter,en slordigheid straft Badr Hari af.

Driekus Draadje
14-01-2010, 17:22
Ik heb Bouzidi gezien tegen die fransman op showtime en tegen Deniz op ringsensation, maar in die vorm maakt ie geen kans tegen Hari.

PigDog
14-01-2010, 19:25
Daar heb je gelijk in, maar als jij Bouzidi was, zou je dan in dezelfde vorm trainen, als je weet dat Hari de volgende is, of zou je een paar tandjes bijzetten??

Iedere voorbereiding is anders, en iedere wedstrijd is anders. En da's maar goed ook, want anders zou het een saaie bende worden in vechtsportland....

univers1l
14-01-2010, 19:57
Daar heb je gelijk in, maar als jij Bouzidi was, zou je dan in dezelfde vorm trainen, als je weet dat Hari de volgende is, of zou je een paar tandjes bijzetten??

Iedere voorbereiding is anders, en iedere wedstrijd is anders. En da's maar goed ook, want anders zou het een saaie bende worden in vechtsportland....


daar heb je gelijk in, bouzidi zal natuurlijk super gemotiveerd zijn, hij zal dit zien als zijn grote kans om op z'n minst een goede partij neer te zetten.

Marquis
14-01-2010, 23:09
daar heb je gelijk in, bouzidi zal natuurlijk super gemotiveerd zijn, hij zal dit zien als zijn grote kans om op z'n minst een goede partij neer te zetten.


Slaat natuurlijk nergens op,.. als vechter ga je altijd voor de winst vooral als je op niveau presteert. Of je nou tegen een mindere god vecht of tegen een Badr of iemand anders van de K1 bijvoorbeeld.

Je bent topsporter of niet ... m.a.w. je zal altijd alles moeten geven om progressie te krijgen en jezelf te ontwikkelen.

Driekus Draadje
18-01-2010, 13:45
Daar heb je gelijk in, maar als jij Bouzidi was, zou je dan in dezelfde vorm trainen, als je weet dat Hari de volgende is, of zou je een paar tandjes bijzetten??

Iedere voorbereiding is anders, en iedere wedstrijd is anders. En da's maar goed ook, want anders zou het een saaie bende worden in vechtsportland....

Als ik Bouzidi was, of een andere topkickbokser, zou ik altijd keihard trainen, ongeacht de tegenstander. Dat iedere wedstrijd anders is is nogal een open deur intrappen he.

Marquis
18-01-2010, 14:09
Als ik Bouzidi was, of een andere topkickbokser, zou ik altijd keihard trainen, ongeacht de tegenstander. Dat iedere wedstrijd anders is is nogal een open deur intrappen he.


Je had het niet mooier kunnen verwoorden.

Driekus Draadje
18-01-2010, 14:37
Dank je wel Marquis.

PigDog
21-01-2010, 11:15
Als ik Bouzidi was, of een andere topkickbokser, zou ik altijd keihard trainen, ongeacht de tegenstander. Dat iedere wedstrijd anders is is nogal een open deur intrappen he.

Je hebt blijkbaar nog nooit naar Rocky-films gekeken :D

Sjaak
21-01-2010, 13:50
Een hele mooie partij waarbij Mourad voor een hele grote verrasing kan zorgen mijn inziens

Osu !!

Irishrover
21-01-2010, 15:55
Een hele mooie partij waarbij Mourad voor een hele grote verrasing kan zorgen mijn inziens

Osu !!

Agree, Als Badr hem gaat onderschatten. Maar......

Dan zal Mourad toch heel anders moeten vechten als tegen Erhan op Ringsensation.

Petrosyan188
21-01-2010, 20:32
Een hele mooie partij waarbij Mourad voor een hele grote verrasing kan zorgen mijn inziens

Osu !!

als de partij langer duurt dan een ronde vind ik het al een verrassing... en houdt hij het 2ronden vol vind ik dat een grote verrassing en wordt het ook nog eens een 3e ronde die hij vol houdt dan vind ik het een mirakel...

maar wat bedoel jij nou met een grote verrassing?

faris2
21-01-2010, 20:41
kansloos,die bouzidi heeft geen schijn van kans ik vind het knap als hij een halve minuutje gaat redden tegen de grote badr ze moeten badr hari tegen namen als sem schilt zetten of bonjasky

PigDog
21-01-2010, 22:03
kansloos,die bouzidi heeft geen schijn van kans ik vind het knap als hij een halve minuutje gaat redden tegen de grote badr ze moeten badr hari tegen namen als sem schilt zetten of bonjasky

Wordt op den duur wel saai, elk jaar dezelfde tegenstanders...