PDA

View Full Version : 13-03-2010: Orono vs Kulebin en Petrosyan vs Khem Fairtex.



Mattie73
06-01-2010, 11:17
Op het It's Showtimegala in Milaan op 13-03-2010 staan 2 hele gave gevechten op de matchmaking, namelijk:

- Orono vor Petchpoon vs Andrei Kulebin
- Giorgio Petrosyan vs Khem Fairtex

Alleen jammer dat het op It's Showtime regels is. Deze 2 gevechten zou ik veel liever willen zien op Muaythai regels.

Djani
06-01-2010, 11:31
Technisch hoogstaandere partijen dan dit zal je niet kunnen krijgen. Het is idd jammer dat het niet op full muay thai regels gevochten wordt aangezien alle vier vechters daarmee uit de voeten kunnen.

MB667
06-01-2010, 11:42
dacht dat petrosyan tegen buakaw moest?\


Orono vor Petchpoon
VSAndrei Kulebin
Djahbar Askherov
VSArmen Petrosyan
Daniel Ghita
VSAttila Karacs
Dillian White
VSTBARobert van Nimwegen
vsTBA
Yavuz Kayabasi
VSTBA
Sergio Wielzen
VSKonstantin Thrishin
Giorgio Petrosyan
VSKhem Fairtex
It's Showtime World Title 77 max
Cosmo Alexandre
VSDmitri Shakuta

de matchmaking is wel erg veranderd, jammer...

dat dat chahid ook moest vechten!!!

Mattie73
06-01-2010, 11:47
dacht dat petrosyan tegen buakaw moest?

Wees blij, Khem is een gruwelijk goede vechter. Veel beter dan Buakaw.

Inderdaad Jammer dat Chahid er niet tussen staat. Hij zorgt altijd voor spektakel.

Anderson
06-01-2010, 11:49
Daarmee uit de voeten kunnen. Wat zeg je ? Orono en Kulebin zijn werelds beste op FMT regels. Maar het gaat zeker een dikke partij worden.

Cosmo en Shakuta ook zeker weten een dikke partij hopelijk winst voor Cosmo op k.o.

MB667
06-01-2010, 11:50
ken hem niet. en beter als buakaw? lijkt me stug, maar we zullen zien. buakaw vecht idd niet meer zo als vroeger. maar toch jammer want buakaw live zien vechten maak ik niet vaak mee.

Messi
06-01-2010, 11:52
Heerlijke partijen. Ik hoop niet dat het op 3x3 is?

Mattie73
06-01-2010, 11:56
ken hem niet. en beter als buakaw? lijkt me stug, maar we zullen zien. buakaw vecht idd niet meer zo als vroeger. maar toch jammer want buakaw live zien vechten maak ik niet vaak mee.

Khem is inderdaad beter. De kenners zullen dit beamen. Khem is bij jouw misschien niet zo bekend omdat hij bijna nooit buiten Thailand vecht. Maar geloof me, in Thailand behoort hij tot de top.

Misschien dat Payap hier wat meer info over kan posten. Hij heeft veel verstand van de Thaise vechter.

payap
06-01-2010, 12:03
Khem is van eenzame klasse en imo beter dan Buakaw. Maar praat dan wel over muaythai. Weet niet hoe Khem presteerd op K-1 regels aangezien hij alleen nog maar op muaythai regels heeft gevochten.

Overigens weet ik ook niet wat showtime regels inhouden. Ga er van uit dat deze K-1 achtig zijn.

Khem is de kampioen van Thailand -70 kg.

Mattie73
06-01-2010, 12:07
Khem is van eenzame klasse en imo beter dan Buakaw. Maar praat dan wel over muaythai. Weet niet hoe Khem presteerd op K-1 regels aangezien hij alleen nog maar op muaythai regels heeft gevochten.

Overigens weet ik ook niet wat showtime regels inhouden. Ga er van uit dat deze K-1 achtig zijn.

Khem is de kampioen van Thailand -70 kg.

Heerlijk om gelijk te hebben :).

(It's Showtime regels zijn hetzelfde als K1 regels met als uitzondering dat trappen op de dekking ook punten opleveren geloof ik.)