PDA

View Full Version : M-1 Selection training a.s. zaterdag bij Bert Kops



M-1 Global
06-01-2010, 14:40
Beste,

Op zaterdag 9 januari is er weer een centrale training van M-1.
De locatie in Amsterdam-West is er niet meer en hebben een tijdelijk onderkomen gekregen voor de centrale trainingen.

De locatie zal dit keer zijn bij Bert Kops Sportcentrum en hij geeft ons de mogelijk om daar de gezamenlijke training te houden.

Locatie:
Sportcentrum Kops
Weesperzijde 115
1091 EN Amsterdam

Starttijd: 11.00

Met vriendelijke groet,

M-1 Global

malle eppie
07-01-2010, 19:19
Ik heb nog pijn van de vorige keer toen cindy me liet tikken en Nathan niet geloof dat Nathan dat niet leuk vond en toen nog maar even wat meer aan me hoofd trok met als gevolg nog niet tikken maar wel veel spierpijn ,,Maar ben er zeker zaterdag weer bij

zwiebertje
07-01-2010, 20:04
Ik heb nog pijn van de vorige keer toen cindy me liet tikken en Nathan niet geloof dat Nathan dat niet leuk vond en toen nog maar even wat meer aan me hoofd trok met als gevolg nog niet tikken maar wel veel spierpijn ,,Maar ben er zeker zaterdag weer bij



Denk dat ik ook maar even lekker en pottje kom rolle bolle zal ik je wel even laten tikken malle eppie:thup::thup:

malle eppie
07-01-2010, 21:57
Denk dat ik ook maar even lekker en pottje kom rolle bolle zal ik je wel even laten tikken malle eppie:thup::thup:
Is dat niet je tweede bijnaam ?? holle bolle ??:twak:

Marco (scheids)
08-01-2010, 19:30
Denk dat ik ook maar even lekker en pottje kom rolle bolle zal ik je wel even laten tikken malle eppie:thup::thup:

Jammer dat ik niet kan dan .... :pimp: ;)

M-1 Global
08-01-2010, 22:40
Nog even voor de duidelijkheid, IEDEREEN is welkom morgenochtend. Ongeacht waar je traint of je niveau is dit gewoon een kans om eens te trainen met andere sparringspartners!

zwiebertje
08-01-2010, 23:19
Is dat niet je tweede bijnaam ?? holle bolle ??:twak:


wie denk jij nu wel niet die je bent , we zullen het morgen wel even zien wie er gaat tikken , :whistling:

zwiebertje
08-01-2010, 23:22
Jammer dat ik niet kan dan .... :pimp: ;)


Dat zeg jij altijd als er getraint word , dat je niet kan , jij zit liever op de bank met en zak chips op je buik, ik heb je wel eens en paar rondjes zien rennen maar dat leek ook nergens op :whistling::whistling::whistling: