PDA

View Full Version : Padstraining Mosab Amrani



Mattie73
06-01-2010, 22:20
Hieronder een filmpje met padstraining van Mosab Amrani met zijn trainer Mousid.

Waar de meeste trainers hun vechters alleen laten stoten en trappen op de pads, zie je dat Mousid het combineert met het vinden van de zwakke plekken in de verdediging van Mosab. Mooi om te zien.

http://www.youtube.com/watch?v=LUG6PYDm2lc

marcelt
06-01-2010, 22:25
pRACHTIG VAKWERK!

trainer Bv S'burg
06-01-2010, 22:31
alleen stoten en trappen op de pads? Ben je nog geen trainer! Je counterd toch altijd terug, als je een gaatje ziet?

blackadder
06-01-2010, 22:43
alleen stoten en trappen op de pads? Ben je nog geen trainer! Je counterd toch altijd terug, als je een gaatje ziet?
Doe ik in elk geval wel. En ik ben geeneens een trainer.

Mattie73
06-01-2010, 22:44
alleen stoten en trappen op de pads? Ben je nog geen trainer! Je counterd toch altijd terug, als je een gaatje ziet?

Inderdaad.

Maar een hoop trainers doen het toch niet.

En dan heb je ook nog een hoop trainers die of de gaatjes niet zien; of te traag zijn om ze te counteren.

Wat dat betreft is het een het voordeel als de trainer zelf een goede thaibokser was.

Jeru
06-01-2010, 23:23
Mousid is een baas!! Mooi filmpje.

Irishrover
07-01-2010, 00:30
Brilliant... Ik vind Amrani een mooie stijl hebben, erg bewegelijk en scherp uitziend.

spacebox
07-01-2010, 00:49
Mooi Filmpje Bedankt

Altijd leuk om een training te bekijken (of een stukje)ze gaan er iedergeval wel voor.

univers1l
07-01-2010, 10:29
mousid is een topper en heeft veel jongens naar de top gebracht. kan me nog herinneren dat badr ook bij mousid heeft getraind, weet alleen niet waarom hij weg ging.

Spinelbow
07-01-2010, 11:44
zeer explosief die amrani die laaste partij tegen bovy zat die stoot er ook schitterend op

Fightfan
07-01-2010, 11:52
Geweldige stijl van Amrani.

Anderson
07-01-2010, 12:10
mousid is een topper en heeft veel jongens naar de top gebracht. kan me nog herinneren dat badr ook bij mousid heeft getraind, weet alleen niet waarom hij weg ging.


Wat lul jij uit je nek. Hij is begonnen bij Sitan Gym maar hij moest toen van sportschool veranderen omdat Sitan Gym naar Rotterdam verhuisde.

Toen is die naar Chakuriki[xena sports in Amsterdam West] gegaan. Al gauw is toen thom Harinck een eigen sportschool begonnen in Noord Chakuriki Pancration. Badr ging toen samen met Melvin Manhoef en Lloyd van dams mee met Harinck naar Amsterdam Noord Pancration.

Illest
07-01-2010, 12:11
Moesid is echt een hele goeie trainer......heeft menig vechter van N-klasse tot Wereldkampioen gemaakt....

die gast heeft echt iets speciaals

Sadix
07-01-2010, 12:56
ik hoop binnen 2 weken ook bij mousid te trainen.

univers1l
07-01-2010, 12:57
Wat lul jij uit je nek. Hij is begonnen bij Sitan Gym maar hij moest toen van sportschool veranderen omdat Sitan Gym naar Rotterdam verhuisde.

Toen is die naar Chakuriki[xena sports in Amsterdam West] gegaan. Al gauw is toen thom Harinck een eigen sportschool begonnen in Noord Chakuriki Pancration. Badr ging toen samen met Melvin Manhoef en Lloyd van dams mee met Harinck naar Amsterdam Noord Pancration.

dus hij heeft nooit bij mousid getraind?
misschien niet voor sitan gym?
ik weet dat hij bij mousid is begonnen in 1996 volgens mij en in 2005 was hij ook even bij mousid en bij mike natuurlijk.
check eerst voor je uit je nek lult

bananenplukster
07-01-2010, 13:03
dus hij heeft nooit bij mousid getraind?
misschien niet voor sitan gym?

Ik dacht eigenlijk ook dat badr hari een tijdje(paar maanden of minder) bij mousid trainde na de breuk met tom harinck alvorens naar mike te gaan. Misschien kan iemand die het zeker weet hier uitsluitsel over geven.

Mattie73
07-01-2010, 13:23
Wat lul jij uit je nek. Hij is begonnen bij Sitan Gym maar hij moest toen van sportschool veranderen omdat Sitan Gym naar Rotterdam verhuisde.

Toen is die naar Chakuriki[xena sports in Amsterdam West] gegaan. Al gauw is toen thom Harinck een eigen sportschool begonnen in Noord Chakuriki Pancration. Badr ging toen samen met Melvin Manhoef en Lloyd van dams mee met Harinck naar Amsterdam Noord Pancration.

Badr heeft nadat hij wegging bij Thom Harinck, en dus onder het management kwam van It's Showtime wel degelijk bij Mousid getraind.

Zijn trainingschema in die periode (in overleg met Simon Rutz) was als volgt:

3 x per week bij Mousid Thaiboksen
3 x per week bij Gym Alkmaar thaiboksen (Edwin van Os) en
1 x per week gezamelijke It's showtime training bij Mike's Gym.

Later zijn ze van deze methodiek afgestapt en hebben ze zich volledig gericht op Mike's Gym.

superfreak
07-01-2010, 13:26
Ziet er goed en scherp uit. Moet ook wel want tegen Abid gaat hij z'n handen vol krijgen. Tegen Bovy was prachtig om te zien inderdaad maar ik gok toch op Abid.

Echter respect voor beide vechters en succes allebei.

Mattie73
07-01-2010, 13:40
Ziet er goed en scherp uit. Moet ook wel want tegen Abid gaat hij z'n handen vol krijgen. Tegen Bovy was prachtig om te zien inderdaad maar ik gok toch op Abid.

Echter respect voor beide vechters en succes allebei.

Abid Boudhan is zeker goed. Boksend vind ik hem zelfs de beste van Nederland in de -63 kg klasse. Mosab Amrani is echter completer als Abid. Daarom denk ik dat Mosab gaat winnen.

superfreak
07-01-2010, 15:40
Abid Boudhan is zeker goed. Boksend vind ik hem zelfs de beste van Nederland in de -63 kg klasse. Mosab Amrani is echter completer als Abid. Daarom denk ik dat Mosab gaat winnen.

Bij Abid zit er ook meer in. Tijdens de training is dat ook goed te zien. Hij zou wat agressiever moeten zijn in z'n acties denk ik zo.

Vraag me soms als als dit soort jongens aan hun grond werk zouden werken. in de stand up zouden ze in de WEC iedereen wel kunnen hebben gok ik zo.

Khanom Thom
07-01-2010, 16:58
Filmpje is vorig jaar opgenomen tijdens zijn voorbereiding tegen Anuwat tijdens Slamm V.

Wil Mosab wel eens tegen Atty Gol zien. Lijkt me een leuke pot...

Krabau
07-01-2010, 18:43
Ik ben een groot fan van Mossab.........,maar ik denk dat de partij toch wordt beslist in het voordeel van Boudhan.
En sowieso verwacht ik een aantrekkelijk gevecht......kan niet wachtuuuuh

Fightfan
07-01-2010, 19:58
Abid Boudhan is zeker goed. Boksend vind ik hem zelfs de beste van Nederland in de -63 kg klasse. Mosab Amrani is echter completer als Abid. Daarom denk ik dat Mosab gaat winnen.

Abid is zeker een topper, ik ben benieud wanneer hij echt los barst!

tefwisa
09-01-2010, 01:45
Beide vechters hebben zich al keer op keer bewezen. Abid draait al een tijdje mee in de A. Hij is degene met meer ervaring en heeft een K.O in z'n vuisten. Het word zeker een knallende partij ze gaan beide voor 100%. Mijn doekoe zet ik op Boudhan degene met meer talent.

marcelt
09-01-2010, 16:32
Badr heeft nadat hij wegging bij Thom Harinck, en dus onder het management kwam van It's Showtime wel degelijk bij Mousid getraind.

Zijn trainingschema in die periode (in overleg met Simon Rutz) was als volgt:

3 x per week bij Mousid Thaiboksen
3 x per week bij Gym Alkmaar thaiboksen (Edwin van Os) en
1 x per week gezamelijke It's showtime training bij Mike's Gym.

Later zijn ze van deze methodiek afgestapt en hebben ze zich volledig gericht op Mike's Gym.

OK interessant .

tefwisa
09-01-2010, 17:35
Dit heeft niks te maken met Mosab !!
;)verkeerde topic

Anderson
09-01-2010, 18:00
dus hij heeft nooit bij mousid getraind?
misschien niet voor sitan gym?
ik weet dat hij bij mousid is begonnen in 1996 volgens mij en in 2005 was hij ook even bij mousid en bij mike natuurlijk.
check eerst voor je uit je nek lult


Sitan Gym zat in West en Moussid gym zit in Oost en Badr is opgegroeid in West. Waarom zou het in zijn biografie staan dat die bij Sitan gym is begonnen. Heeft Badr Hari zeker verzonnen?.

Geloof jij nou maar in het Amsterdams Oost spookje van je buurjongen.

univers1l
09-01-2010, 18:32
Sitan Gym zat in West en Moussid gym zit in Oost en Badr is opgegroeid in West. Waarom zou het in zijn biografie staan dat die bij Sitan gym is begonnen. Heeft Badr Hari zeker verzonnen?.

Geloof jij nou maar in het Amsterdams Oost spookje van je buurjongen.

hij is mijn buurjongen in oost doe je huiswerk beter man.
badr komt uit oost:fp:

maar goed genoeg over badr het gaat hier over mosab

Wheelie
09-01-2010, 21:18
Ik ben fan geworden van Mosab sinds ik zijn partijen tegen Anuwat en Bovy heb gezien :thup:

Justinian
10-01-2010, 10:04
Mooi filmpje, ziet er goed uit!

Marco
11-01-2010, 11:15
mooie beelden, altijd lekker een handpad tegen je kop;)