PDA

View Full Version : Junior Dos Santos



wrestler_nl
06-01-2010, 22:43
Heeft Junior Dos Santos een 'shot at the title' verdiend? In mijn ogen heeft hij echt wel een 'shot' verdiend. Hij heeft van Struve, Werdum,CroCop & Yvel gewonnen, en ook nog eens allemaal op (t)ko waarvan drie in de eerste ronde. Maar ik denk dat hij waarschijnlijk gewoon niet marketable genoeg is in de ufc in de USA. Ik zou hem wel tegen een Amerikaan willen zien, het liefst tegen Carwin of Frank Mir omdat hij nu toch niet voor de title kan vechten omdat Lesnar ziek is. Weet iemand trouwens of er een interim title komt?

Sendur
06-01-2010, 22:50
Ja als je het zo bekijkt heeft hij wel een shot verdient.

Maar ik denk dat ze hem nog wat meer willen ophypen.

oliebol
06-01-2010, 22:57
Ik vind van wel JDS gaat gewoon de nieuwe heavyweight champ worden, wat heeft die gozer een talent.

Tony
06-01-2010, 23:07
shot? Nee nog niet... eerst carwin...

daarna wil ik een partij zien tussen velasquez en santos om te zien wie de shot krijgt

GerritTonijn
06-01-2010, 23:16
nog 1 topper verslaan.

Iggy
06-01-2010, 23:19
Hij heeft het in mijn ogen wel verdient maar zou hem idd is tegen velasquez willen zien.

Jeru
06-01-2010, 23:26
Nee nog niet. Er zijn nog best wat leuke tegenstanders te bedenken voordat de titleshot zal komen.

Lionheart
06-01-2010, 23:29
Topvechter, maar hij heeft nog geen titelshot verdient.

Wil hem eerst nog tegen Mir, Velasquez of Carwin zien.
Kijken of hij bestand is tegen de submissions van Mir, de takedowns van Velasquez en de punchpower van Carwin.

MaartenManaus
06-01-2010, 23:35
Gaat er zeker komen, alleen moet ie eerst nog een topper krijgen.
titelshot is net iets te vroeg.

goro
06-01-2010, 23:41
shot? Nee nog niet... eerst carwin...

daarna wil ik een partij zien tussen velasquez en santos om te zien wie de shot krijgt
2x

cholitzu
06-01-2010, 23:50
Hij is in ieder geval goed opweg imo

T15Boxing
06-01-2010, 23:57
Deze man is de waarheid. Maar omdat alles in de UFC zwaargewicht divisie zo naar de klote is vind ik dat hij nog 2 goede wins nodig heeft of 1 topper als Carwin, Mir etc.

LemsterNL
07-01-2010, 01:33
zo slecht was cro cop dus neit eens, hij haalt iig de derde ronde !, maar nee een titleshot heeft hij nog niet verdiend vind ik. Laat hem eerst noguiera verslaan ofzo

jesselaar
07-01-2010, 06:53
zo slecht was cro cop dus neit eens, hij haalt iig de derde ronde !, maar nee een titleshot heeft hij nog niet verdiend vind ik. Laat hem eerst noguiera verslaan ofzo

die willen niet tegen elkaar vechten (zelfde team )dit gaat nog een probleem worden straks ,maar hij is de toekomstige ufc champ ,(wat een talent)

Marquis
07-01-2010, 07:09
nah nog niet ,... maar Santos tegen Velasquez zou een interesante partij zijn.

Ik denk dat je een hoop vuurwerk kan verwachten.

PD_EC
07-01-2010, 07:36
ik vind dat hij nog geen titleshot verdiend . maar JDS is wel zeker goed op weg voor een titleshot . zijn volgende partij misschien tegen de verlieser van Mir vs Carwin

Garcia
07-01-2010, 08:02
Topvechter, maar hij heeft nog geen titelshot verdient.

Wil hem eerst nog tegen Mir, Velasquez of Carwin zien.
Kijken of hij bestand is tegen de submissions van Mir, de takedowns van Velasquez en de punchpower van Carwin.

Sluit mij hier helemaal bij aan. Het is een topvechter, dat heeft hij wel bewezen, maar hij is er nog niet. Nog een partij of 2 tegen een van bovengenoemden en dan wat mij betreft een titleshot.

ondiep
07-01-2010, 09:28
Idd eerst tegen een topper dan heeft hij wel die title shot verdient.

Sendur
07-01-2010, 09:41
Hoop dat hij Valesquez helemaal totall los slaat!

Tony
07-01-2010, 09:45
Velasquez krijgt hem gegarandeerd naar de grond... Maar wat dan? Officieel is dos santos een purple belt onder Nogueira...

Maar het is ook algemeen bekend dat Dos santos zijn sensei regelmatig heeft laten aftikken... (tijdens trainen/rollen/sparren... dat wel)

el bastardo
07-01-2010, 10:09
Velasquez krijgt hem gegarandeerd naar de grond... Maar wat dan? Officieel is dos santos een purple belt onder Nogueira...

Maar het is ook algemeen bekend dat Dos santos zijn sensei regelmatig heeft laten aftikken... (tijdens trainen/rollen/sparren... dat wel)
Idd, daarbij kreeg Velasquez Kongo ook naar de grond, maar maakt daar ook niet echt een goeie indruk.

Zou hem graag tegen Carwin zien. Daarna mag ie van mij een titelshot krijgen. Benieuwd of dat dan nog tegen Mir zal zijn, Brock ff niet mee rekenende...

Marquis
07-01-2010, 10:12
Hoop dat hij Valesquez helemaal totall los slaat!


Ik zie Valesquez wel winnen hoor van Dos Santos..

superfreak
07-01-2010, 10:14
Topvechter, maar hij heeft nog geen titelshot verdient.

Wil hem eerst nog tegen Mir, Velasquez of Carwin zien.
Kijken of hij bestand is tegen de submissions van Mir, de takedowns van Velasquez en de punchpower van Carwin.

X2

Remco
07-01-2010, 10:40
Ik zeg ja omdat ik niet vind dat Carwin al ver genoeg was. Ook Velasquez, Mir en Nogueira vind ik niet meer recht hebben. Sowieso matchen JDS en Brock prachtig, echt heel interessant wat die zouden laten zien.

universele
07-01-2010, 11:00
Wil eerst nog een partij zien zoals al meerdere hebben gezegt.
Hij komt er wel aan die kans voor hem.

Fyodor
07-01-2010, 11:14
UFC 110 Nogueira vecht tegen Velasquez
UFC 111 Mir vecht tegen Carwin voor de interim title.

Ik zou zeggen laat de winnaar van Nog vs Velasquez tegen JDS vechten en de winnaar daarvan een (interim) title shot krijgen. Alleen zit je dan met het probleem dat JDS niet tegen Nog wil vechten, mits Nog wint natuurlijk. Maar dat kunnen we dan wel zien :)

Er zijn in ieder geval nog genoeg interessante gevechten in de HW divisie op dit moment. Deze week wordt er meer over Brock bekend en we hebben ook nog Gonzaga en Todd Duffee in de mix.

Guile
07-01-2010, 12:33
De winnaar van Nog - Velasquez tegen de winnaar van Mir - Carwin is toch veel logischer? Mocht Lesnar nog niet terug zijn. Dan kan Dos Santos tegen de verliezer van 1 van die partijen.

Ik ben ook erg benieuwd naar de volgende partij van Duffee.

El Bambino
07-01-2010, 19:04
In deze klasse zijn er niet veel tegenstanders voor Lesnar, dus ik denk dat Dos Sanos een van de weinige is die zeker een titleshot verdienen.

marcelt
07-01-2010, 19:14
De winnaar van Nog - Velasquez tegen de winnaar van Mir - Carwin is toch veel logischer? Mocht Lesnar nog niet terug zijn. .


Dat vind ik ook . Die winnaars om de interim. Die jongens staan nog boven hem vind ik. M.u.v Carwin dan. Junior kan dan tegen een van de andere twee.

TOON
07-01-2010, 19:22
op zich kan het wel, alleen vind ik dat anderen het eerder verdienen.....maar och, op zich zou ik er geen problemen mee hebben...