PDA

View Full Version : Foto's KB trainingsverslag -The Colosseum / 6 januari 2010



Tizy
07-01-2010, 11:30
6 januari 2010
Fotografie: Edwin Hendriks
Verslag: Titiana van Polanen Petel

Voor degene die ik gemist heb wil ik iedereen de allerbeste wensen toewensen en moge 2010 een onvergetelijk jaar worden.
Na mijn road trip werd het wel eens tijd om weer eens verslag te doen en om het jaar goed te beginnen begin ik bij het begin en dat is voor mij bij mijn eigen kickbox sportschool. Wellicht voor vele onbekend maar het is een net opgestarte sportschool gesitueerd in Utrecht onder leiding van Danny de Vries en Daan Kortland. Een duo dat niet alleen door de passie van de sport maar ook nog eens door bloed met elkaar zijn verbonden leiden The Colosseum met een enorme hartelijkheid, enthousiasme, kunde en waar een grapje op zijn tijd zeker niet weg te denken is, immers een dag niet gelachen is een dag niet geleefd. Vergis je echter niet, hoewel er veel gelachen wordt heerst er op de sportschool vooral een uitermate hoge discipline wanneer het op trainen aankomt.
Vandaag wil ik vooral twee trainingspartners aan jullie voorstellen. De gebroeders Wilnis. Beide B klassers de ene vecht op 85 en de ander op 95 kilo. Jongens die in principe net in de sport zijn gestart maar al snel succes hebben geboekt door i n een relatief korte tijd zich van nieuweling naar de B klasse hebben gewerkt. We stellen de eerste vragen aan Jahfarrr Wilnis, de oudere van het duo.
http://lh4.ggpht.com/_2tslMtPApW0/S0UXPjSEJWI/AAAAAAAAAMU/sPCVZHlLdkE/s720/DSC_0203.JPG

Klasse:B
Gewicht:100 KG
Voornaam:Jahfarr
Achternaam:Wilnis
Geboortedatum:26-2-1986
Geslacht: Man
Record: 5 Partijen- 4 Winst - 1 Onbeslist

TvPP : Jahfarrr, zou je je eens kort willen voorstellen aan het mixfight publiek?

Ik ben Jahfarr Wilnis ben 23 jaar oud en woon in Utrecht bij mijn ouders.

TvPP: Jahfarrr, jij bent de oudste van jullie. Heeft dit effect tijdens het trainen? Ik kan me voorstellen gezien het feit dat jullie broers zijn, nog thuis wonen en ook nog eens dezelfde sport beoefenen elkaar wel eens tijdens het trainen in de spreekwoordelijke haren kunnen vliegen?

Haha dat klopt jason en ik zijn heel relax en open tegen elkaar. We zijn broers van elkaar en houden verschrikkelijk veel van elkaar en ja soms moet je elkaar wel dingen duidelijk maken tijdens trainen dan kan het er hard aan toe gaan. En dat moet ook kunnen. Maar daarna is het gewoon afgroeten en respect.

TvPP: hoe zijn jullie er eigenlijk bij gekomen om op kickboksen te gaan en waarom samen?

Jason en ik hebben allebei op voetbal gezeten en vonden het niet meer leuk omdat al presteerde je 100% je nog de kans had om te verliezen. En je het niet in eigen handen had. En we combineerde het altijd al met kickbox. En toen we daar mee gestopt waren en een goeie sportschool the Colosseum hadden gevonden zijn we serieus en hard gaan trainen.

Tvpp: jij bent een beginnende B vechter die op 95 kilo knokt, je bent nog jong en wellicht klinkt er in de verre, misschien wel zelfs nabijer dat jij en ik denken de klokken van het K1 toernooi. Is dat jouw ambitie ?

Ja zeker weten dat is ook mijn doel die ik wil bereiken. Ik train er kei hard voor en zou graag willen vlammen in de k1. Dat is mijn doel en dat ga ik bereiken samen met me team. Met god zijn wil

Tvpp: zou je eens in het kort willen vertellen wat je van The Colosseum vindt en de trainingswijze? Wat beweegt jou dat jij ervoor kiest om iedere dag hier te komen trainen?

The Colosseum is mijn 2e huis . zoals je al zelf zegt ben ik daar elke dag , 24/7 . ik voel me daar echt thuis. Er wordt heel goed les gegeven en er wordt genoeg tijd aan je besteed. Ik hou ervan dat je een compliment moet verdienen. En dat is bij ons ook zo die krijg je niet zomaar. En we zijn daar ook gewoon 1 team en dat voelt goed en geeft je de drang om er elke keer te zijn en te knallen

TvPP: wanneer staat je eerstvolgende partij?

Ik moet zaterdag 9 jan weer vechten hier in utrecht bij de vee markt hallen, 7 feb in Nieuwegein en 21 maart op de vechtsebanen hier in utrecht.

TvPP: wat zijn je verwachtingen voor je as partij?

Mijn verwachtingen van mijn as partij . is uiteraard winnen en dat gaat ook gebeuren. En gewoon een mooie pot neer zetten

Tvpp: Noem 3 vechters met wie jij wel eens een rondje mee zou willen trainen?

Badr, Spong en Remy

TvPP : is er nog iets wat je zelf kwijt zou willen aan de mixfight lezers ?

Ja zeker. Remember the name Jahfarr en Jason Wilnis en Mixfight ook bedankt voor de genomen intresse. Ush!

Bedankt voor het interview en succes met je komende partij.

http://lh6.ggpht.com/_2tslMtPApW0/S0UXObq7IJI/AAAAAAAAAMI/2fk3AOeaqSc/s720/DSC_0206.JPG

Klasse: B
Gewicht: 85 KG
Voornaam:Jason
Achternaam:Wilnis
Geboortedatum:10-12-1990
Geslacht: Man
Record: 9 Partijen - 9 Winst

TvPP: Jason, zou ook jij je eens kort willen voorstellen aan de mixfight lezers ?

Ik ben jason wilnis, ben 19 jaar woon in utrecht en ik volg de sportopleiding in Utrecht.

TvPP: hoe wil jij je als vechter onderscheiden van de rest ?wat maakt jou anders dan de rest?

Ik ben een echt trainingsbeest, ik train vooral hard en ik heb een ijzeren discipline. Ik leef het kickboksen. Mijn wil is groter dan de middenmoot daarom kan ik mij onderscheiden van de rest.

TvPP : je zegt dat je kickboksen leeft, is er dan werkelijk niets anders dat je graag doet ?
Ik doe echt niets anders. Naar school gaan doe ik omdat het moet en wanneer ik in de klas doen zit ik al te fantaseren hoe de training eruit gaat zien.

TvPP: uiteraard ken ik je persoonlijk en ik wil meteen kwijt dat wat me bij jou opviel is dat je je net beweegt als Mike Tyson. Een persoon waarvan jij gecharmeerd bent en vooral veel fimpjes van bekijkt. Waarom doe jij dit ? helpt het je met trainen?
Ik houd van zijn stijl van vechten en hij heeft in een korte tijd een hele hoop vechters verslagen. Hij is mijn grote voorbeeld.

Tvpp: zou je eens in het kort willen vertellen wat je van The Colosseum vindt en de trainingswijze? Wat beweegt jou dat jij ervoor kiest om iedere dag hier te komen trainen?

Ik beschouw t als mijn 2e huis. Mijn trainers Danny de vries en Daan kortland daar heb ik een hele hechte band mee en iedereen behandeld elkaar respectvol. Ik ben hier iedere dag.

Tvpp: je traint vaak of bijna altijd met de oude rot William Diender die onlangs een Showtime contract heeft getekend. Een heuse wereldtopper. Hoe ervaar je dit ?

William is een hele goeie jongen , spar veel met hem, leer veel van hem, wederzijds respect en voel me bevoorrecht om met hem te kunnen trainen. We trainen zeker 3 keer per week samen.

Tvpp: Noem 3 vechters met wie jij wel eens een rondje mee zou willen trainen?

Manhoeff, Fedor en Spong.

TvPP: wanneer staat je eerstvolgende partij?

21 maart, Vechsebanen, utrecht. Tegenstander is nog onbekend.

TvPP: wat zijn jouw verwachtingen voor je komende partij? Hoe bereid je je partij voor?
Zijn er speciale dingen die je doet of juist nalaat naar een partij toe?

Samen met mijn trainers bedenken we een gameplan voor de wedstrijd en vooral hard trainen.

TvPP: je vecht op 85 kilo, wat voor de toekomst wellicht een lastig gewicht is omdat het net geen zwaargewicht is. Wat zijn je toekomst verwachtingen want in tegenstelling tot je broer die wel degelijk een zwaargewicht is ga jij het voorlopig niet redden om in de k1 te knokken.

Gewoon mijn ding doen, ik ben ook nog niet uitgegroeid ik ben ook net begonnen dus heb alle tijd. Laat de partijen maar komen!

Tvpp: wie staan er allemaal bij je in de hoek?

Mijn trainer Danny de vries, Daan Kortland de assistent trainer en altijd mijn broer Jahfarr.

TvPP: wil je zelf nog iets kwijt aan de mixfight lezers ?

Ikzelf lees graag alle artikelen op Mixfight.nl en hoop dat de lezers hier mij en mijn broer in de gaten zullen houden.

Bedankt voor het interview en succes met je komende partij.
http://lh6.ggpht.com/_2tslMtPApW0/S0UXg2pZr9I/AAAAAAAAAOY/7o53yf-eZVw/s720/DSC_0172.JPG
http://lh4.ggpht.com/_2tslMtPApW0/S0UXl3mzufI/AAAAAAAAAO4/o259wTukrBA/s720/DSC_0164.JPG
http://lh5.ggpht.com/_2tslMtPApW0/S0UX198QA3I/AAAAAAAAAQw/Mb5OtiI7yqs/s720/DSC_0136.JPG
http://lh3.ggpht.com/_2tslMtPApW0/S0UX97hS5pI/AAAAAAAAARs/2Sl6NrMGD-g/s720/DSC_0122.JPG
http://lh6.ggpht.com/_2tslMtPApW0/S0UXH6atrqI/AAAAAAAAALU/LkXsNtSFQaw/s720/DSC_0218.JPG
http://lh4.ggpht.com/_2tslMtPApW0/S0UXGMI2A4I/AAAAAAAAALI/WkIwyGlg3FI/s720/DSC_0221.JPG
http://lh4.ggpht.com/_2tslMtPApW0/S0UXFRG5DzI/AAAAAAAAALA/In4itPeIJwQ/s720/DSC_0223.JPG



Dit was een kort trainingsverslag van de sportschool waar ik kickbox maar naast het kickboksen ben ik ook MMA gaan trainen en dat doe ik bij Tatsujin dojo te Amsterdam onder leiding van Rafles la Rose en Roemer Trompet. Ik zal proberen om nog voor mijn vertrek naar Thailand waar ik zal deelnemen aan het Its Showtime reality programma Enfusion hier nog een verslag van te verslaan.

Ronald
07-01-2010, 19:23
Thanks Titiana :thup:

Jeru
07-01-2010, 20:04
Bedankt Tizy!! Erg goed gedaan.

Rverm
07-01-2010, 23:14
leuk intervieuw, thanks...
wat ik me wel afvraag is hoe het kan als iemand 5 partijen gevochten heeft, overigens wel 4 gewonnen, dat ie dan al in de b-klasse vecht...
is vrij snel lijkt mij?

MMAFAN-1122
08-01-2010, 08:11
Bedank! leuk verslag...

Who dares wins
08-01-2010, 09:16
Leuk verslag!

Heb beide broers zien vechten en zijn zeker talentvol.

Osu.

marcelt
08-01-2010, 22:54
Bedankt!

Hoe ben je zelf bij de Colloseum terecht gekomen en waar gaven deze trainers eerder les?

trainer Bv S'burg
08-01-2010, 23:11
leuk intervieuw, thanks...
wat ik me wel afvraag is hoe het kan als iemand 5 partijen gevochten heeft, overigens wel 4 gewonnen, dat ie dan al in de b-klasse vecht...
is vrij snel lijkt mij?

dat zijn hoogstwaarschijnlijk 5 partijen in de B-Klasse, lijkt mijn!

Tizy
12-01-2010, 09:51
dat zijn hoogstwaarschijnlijk 5 partijen in de B-Klasse, lijkt mijn!

neen, afgelopen zaterdag heeft Jafharr zijn 2e B partij gedraaid en is met de winst naar huis gegaan. ( Fotoverslag: Ringsensation Championship 9 Januari 2009 - Pagina 3 - Fighttalk Forum (http://www.fighttalk.nl/vforum/showthread.php?t=9052&page=3))
het schijnt voor zijn gewicht nogal moeilijk partijen te vinden waardoor de jongens snel door stromen, evenals Jason die overigens al 10 partijen heeft staan en nog onverslagen heerst in de B klasse.

Tizy
12-01-2010, 09:53
Bedankt!

Hoe ben je zelf bij de Colloseum terecht gekomen en waar gaven deze trainers eerder les?

geen probleem...

ik heb het genoegen gehad om met Danny en Daan kennis te maken tijdens de SKMO opleiding die ik toenertijd volgde dus ik train er al een tijdje en het bevalt mij prima

AP
20-01-2010, 20:23
Tanx, leuk verslag!:thup:

Qtie-Pie
20-01-2010, 20:33
Hey Girl,

Leuk verslag van de gym & Boys ;-) BTW: alles goed met je? Je vertoeft in 'leuk' gezelschap heb ik gezien :P

Oh ja, ff of the record.... check je mail later ff :thup:

X

trainer Bv S'burg
21-01-2010, 00:46
neen, afgelopen zaterdag heeft Jafharr zijn 2e B partij gedraaid en is met de winst naar huis gegaan. ( Fotoverslag: Ringsensation Championship 9 Januari 2009 - Pagina 3 - Fighttalk Forum (http://www.fighttalk.nl/vforum/showthread.php?t=9052&page=3))
het schijnt voor zijn gewicht nogal moeilijk partijen te vinden waardoor de jongens snel door stromen, evenals Jason die overigens al 10 partijen heeft staan en nog onverslagen heerst in de B klasse.

heel netjes, zo kan het dus ook :thup:. mooie record hebben ze dan al.

johnnylocco
21-01-2010, 16:00
zeker netjes;)

Khanom Thom
21-01-2010, 16:32
Thanks... altijd leuk om te lezen/zien hoe het bij andere sportscholen aan toe gaat!