PDA

View Full Version : Overeem ruzie met Sefo!



8701.
07-01-2010, 23:41
Alistair Overeem and Ray Sefo Almost Get in a Fight the Morning Before Dynamite! 2009 Started: (http://nzmma.tv/cms/page.php?view=tokyo_trip)
"We had just got done eating with the same group of people as Tuesday then Ray goes off and talks with this guy Mike who was with Alistair Overeem. They were talking about training and stuff and Alistair goes "So Ray you were celebrating when I lost to Badr?"
Ray said "Well yeah I was."
Alistair: "Well you know what that means then? You're next on my list."
(Ray grabbed a seat and sat down right in front of Overeem, Overeem was trying to be all staunch)
Ray: "Good cause you're on mine too. I've already asked if I can fight you."
Overeem stands up, Ray stood up, and I was thinking "Oh fuck am I going to have to blindside Overeem?"
And Ray said "Alistair, I've got nothing against you, we got told to celebrate if Badr was to beat you, and we did. I don't know you to have a problem with you, but do I want to fight you? Yeah of course I do!"
Alistair: "Good cause come fight time I'm coming to hurt you."
Ray: "Good. Cause when that bell rings, I'm coming to hurt you too!"
"There was a moment where it was like a Wanderlei/Rampage stare down from Pride days but Overeem's crew grabbed him and they walked away!"

bron: http://www.bloodyelbow.com

Justinian
07-01-2010, 23:48
Grappig, maar Sefo is natuurlijk (vrijwel) kansloos. Dat is in het verleden wel anders geweest, maar op dit moment komt hij er niet aan te pas.

GerritTonijn
07-01-2010, 23:48
http://www.rankopedia.com/CandidatePix/18541.gif

carlsson
07-01-2010, 23:50
Ik denk dat defo geen schijn van kans maakt tegen allistair. maar uit dit artikel blijkt wel dat allistair niet tegen zijn verlies kan jammer heel jammer ach ja mocht die volgend jaar tegen FEDOR uit komen dan krijgt die wel een pag slaag kijken of die dan nog piept.

Pitbull.
07-01-2010, 23:55
badasses

bananenplukster
07-01-2010, 23:55
Ik heb het gevoel dat sefo alistair sloopt op k1 regels, ko 2e ronde:thup:

Al is sefo over zijn prime heen hij wint van alistair no doubt about that. Bas boon make it happen in maart/april, sefo vs alistair overeem:whistling:. Dan zullen we kijken wie de grootste mond heeft.

Guile
08-01-2010, 00:02
Dit is toch schitterend. Hou dr wel van, touch gloves? NO...there's no love lost :D

8701.
08-01-2010, 00:04
zou het wel een mooie partij vinden..

overeem krijgt sefo niet zomaar neer en sefo heeft nog altijd die gevaarlijke stoot in huis.

sefo moet alleen oppassen voor die gevaarlijke knieen van overeem.

Irishrover
08-01-2010, 00:22
Wat een drama, Ali dacht even dat Sefo 'oeps i'm sorry' ging roepen. Het is uitgekomen tot een gevecht maybe... If its true.

Durfal
08-01-2010, 00:28
Toch was het een raar gezicht hoor juichende hossende reporters omdat badr won!!
Onprofessioneel en zelfs beetje kinderachtig.......
Alsof de K1 op zou houden te bestaan als Ali de titel had gewonnen??
Kom op zeg wat een onzin,de grote sponsors zijn afgehaakt, maar niet door MMA-Ali maar eerder door de algehele hollandse overheersing ,het gebrek aan japanse vechters ,en een int recessie..........

delightone
08-01-2010, 00:57
Toch was het een raar gezicht hoor juichende hossende reporters omdat badr won!!
Onprofessioneel en zelfs beetje kinderachtig.......
Alsof de K1 op zou houden te bestaan als Ali de titel had gewonnen??
Kom op zeg wat een onzin,de grote sponsors zijn afgehaakt, maar niet door MMA-Ali maar eerder door de algehele hollandse overheersing ,het gebrek aan japanse vechters ,en een int recessie..........


Ergens begrijp ik het wel.
Badr vs alistair werd opgehyped als MMA vs kickboxing/K-1.
En het zou inderdaad een blamage zijn als alistair.
Gewoon iedereen eruit slaat,trapt en iedereen een hand geeft om weer lekker verder te gaan met mma.

Dus misschien was dat de achterliggende gedachte.

T15Boxing
08-01-2010, 01:04
Hahaha prachtig. Ik wist dat er iets zou komen terwijl ik de GP keek. Het zou een mooie K1 partij zijn. Als Sefo er goed voor traint zou hij Alistair kunnen KO slaan aangezien power het laatste is wat een vechter verliest. Maar Overeem blijft een lastige tegenstander, toch lets make it happen!

Sendur
08-01-2010, 01:04
Ik heb het gevoel dat sefo alistair sloopt op k1 regels, ko 2e ronde:thup:

Al is sefo over zijn prime heen hij wint van alistair no doubt about that. Bas boon make it happen in maart/april, sefo vs alistair overeem:whistling:. Dan zullen we kijken wie de grootste mond heeft.

Eerst Alistair vs Fedor.


Daarna mag Alistair Sefo afmaken.

El Bambino
08-01-2010, 08:54
Toch was het een raar gezicht hoor juichende hossende reporters omdat badr won!!
Onprofessioneel en zelfs beetje kinderachtig.......
Alsof de K1 op zou houden te bestaan als Ali de titel had gewonnen??
Kom op zeg wat een onzin,de grote sponsors zijn afgehaakt, maar niet door MMA-Ali maar eerder door de algehele hollandse overheersing ,het gebrek aan japanse vechters ,en een int recessie..........


HAHAHA is ook zo, aan de andere kant geeft iedereen Badr alle credits omdat hij het waargemaakt heeft om Alistair in de 1e ronde ko uit te beuken :thup:

Marquis
08-01-2010, 09:01
Wat een nonsens allemaal,.. Sefo is toch helemaal geen partij voor Alistair.
Sefo kan beter gewoon comentator blijven... dat scheelt een hoop ellende.
Dadelijk gaat hij net als Fujita neer en misschien wel erger en moet hij uit een rietje
eten. Laat Alistair maar lekker tegen Fedor vechten... lijkt mij een gelijkwaardige gevecht.. dus laten we met z'n allen op belangrijke zaken focussen vinden jullie niet ?

d3mon1977
08-01-2010, 09:25
Sefo kan beter gewoon comentator blijven... dat scheelt een hoop ellende.

Liever niet wat heeft die gast een diebiel stem zeg!!!
Doe maar lekker basje met zijn dikke hollandse accent! Veel toffer ;)

54321
08-01-2010, 09:28
Ik hoop dat ze binnenkort op mma regels vechten in dream en dan mag sefo de rematch in k-1. Sefo zijn laatste partij was toch op mma regels. Ik denk persoonlijk dat alistair hem sloopt op beide regels!

knift
08-01-2010, 09:41
dit is toch kicken hoort er allemaal een beetje bij dus Simon Ruth een mooie partij voor in de arena zou ik zeggen!

grim reaper
08-01-2010, 09:46
Overeem zal Sefo zo mishandelen dat hij nooit meer de ring in zal stappen.

Chane
08-01-2010, 10:05
Kom op nou mensen.... appeltje eitje voor Overeem natuurlijk.

knift
08-01-2010, 10:14
kom op mensen een klein beetje meer respect voor Sefo ik denk dat het toch wel een hele leuke partij kan zijn en tuurlijk is ali o in monster vorm maar Sefo is een bijter dus ik hoop dat de partij er komt (het liefst in de arena)

Marquis
08-01-2010, 10:16
kom op mensen een klein beetje meer respect voor Sefo ik denk dat het toch wel een hele leuke partij kan zijn en tuurlijk is ali o in monster vorm maar Sefo is een bijter dus ik hoop dat de partij er komt (het liefst in de arena)


Volgens mij loopt de focus nu op FEDOR en de K1.

Stelletjes sensatiebakken hier. :sleep1:

el bastardo
08-01-2010, 10:24
Wat een nonsens allemaal,.. Sefo is toch helemaal geen partij voor Alistair.
Sefo kan beter gewoon comentator blijven... dat scheelt een hoop ellende.
Dadelijk gaat hij net als Fujita neer en misschien wel erger en moet hij uit een rietje
eten. Laat Alistair maar lekker tegen Fedor vechten... lijkt mij een gelijkwaardige gevecht.. dus laten we met z'n allen op belangrijke zaken focussen vinden jullie niet ?
Idd. Geen problemen met deze partij, maar laat hem dan wel aub na de partij tegen Fedor plaatsvinden! Aan de andere kant, zou het fijn zijn als dit de partij zou zijn in maart die hij contractueel verplicht is om in de K1 te vechten. Ik denk namelijk dat hij zo klaar is met Sefo, die in mijn beleving niet had hoeven terugkomen, en er dus weinig schade aan overhoudt... Kan Alistair mooi een maandje later tegen Fedor vechten... Iedereen heppie. ;)

Oh ja, en Sefo als commentator vond ik een behoorlijk zwaktebod. Geef mij Mayhem maar. Die doet niet grappig, die is het.

COHIBA
08-01-2010, 10:28
kom op mensen een klein beetje meer respect voor Sefo ik denk dat het toch wel een hele leuke partij kan zijn en tuurlijk is ali o in monster vorm maar Sefo is een bijter dus ik hoop dat de partij er komt (het liefst in de arena)

X2

Als Badr Overeem neer krijgt , hoezo zou Sefo dat niet lukken dan? Ik geef m wel een kans aleen moet ie echt oppassen voor die knieen.

8701.
08-01-2010, 11:17
Ik hoop dat ze binnenkort op mma regels vechten in dream en dan mag sefo de rematch in k-1. Sefo zijn laatste partij was toch op mma regels. Ik denk persoonlijk dat alistair hem sloopt op beide regels!

laatste partij van sefo was op dynamite en onder dream rules..

Justinian
08-01-2010, 12:38
X2

Als Badr Overeem neer krijgt , hoezo zou Sefo dat niet lukken dan? Ik geef m wel een kans aleen moet ie echt oppassen voor die knieen.
Heb je de mishandeling van Sefo door Badr gezien :D Deze twee vechters - Sefo en Badr - zijn totaal niet met elkaar te vergelijken.

8701.
08-01-2010, 12:39
Heb je de mishandeling van Sefo door Badr gezien :D Deze twee vechters - Sefo en Badr - zijn totaal niet met elkaar te vergelijken.

en Overeem is geen Badr ;)

Marquis
08-01-2010, 12:55
X2

Als Badr Overeem neer krijgt , hoezo zou Sefo dat niet lukken dan? Ik geef m wel een kans aleen moet ie echt oppassen voor die knieen.



Komop man moeten we je echt serieus nemen of maak je een grapje ?

8701.
08-01-2010, 12:56
Komop man moeten we je echt serieus nemen of maak je een grapje ?

tuurlijk is de kans klein dat sefo van overeem wint..

but you never know..

kijk naar maeda vs manhoef

dirk5
08-01-2010, 12:59
Sefo moet zijn praatjes maar voor de commentaar tafel houden.

Zijn beste jaren zijn al ver achter hem en zijn hoofd staat gewoon te dicht bij de grond om niet tegen een knie van Ali aan te lopen.

snip83
08-01-2010, 13:01
Sefo heeft wat mij betreft al gewonnen als hij die partij aanneemt, deze man is gewoon een krijger.
Stoer hoor van Overeem, had die 7 jaar geleden moeten doen dan had Sefo hem de ring uitgeslagen

Marquis
08-01-2010, 13:05
tuurlijk is de kans klein dat sefo van overeem wint..

but you never know..

kijk naar maeda vs manhoef


Dus we moeten maar hopen dat Overeem een offday heeft.. zodat Sefo een kans maakt.

Beter zet men gewoon scherpe vechters tegen Overeem ipv die walkovers want die knieen vermoorden nog eens iemand als men onverantwoord mensen tegen over Overeem zetten.


Komop man dit is geen match.. totaal niet boeiend.

SnerkeL
08-01-2010, 13:10
Laten we hopen dat deze partij er voorlopig niet van komt, Overeem die in de vorm van leven verkeert en Sefo die al lang op zijn retour is en alleen nog van nobody's wint...
Overeem moeten ze tegen Arlowski, Werdum, Roger, A en F Emelianko matchen, niet tegen Ray Sefo!!! Want dan begint iedereen wéér dat ze hem tegen een can zetten!!

COHIBA
08-01-2010, 13:15
Komop man moeten we je echt serieus nemen of maak je een grapje ?

Wat nou grapje ,, jij wil zeggen dat Sefo niet hard kan slaan? hij hoeft maar 1 x goed door te komen en Ali gaat liggen. En Ali is te raken!!

knift
08-01-2010, 13:18
Sefo heeft wat mij betreft al gewonnen als hij die partij aanneemt, deze man is gewoon een krijger.
Stoer hoor van Overeem, had die 7 jaar geleden moeten doen dan had Sefo hem de ring uitgeslagen

2x helemaal mee eens Sefo gaat er altijd voor als ie gewoon hard gaat trainen denk ik dat het in iedergeval een beladen partij word de meeste denken dat het een walkover word maar dat denk ik zeker niet alleen die knieen zijn inderdaad gevaarlijk voor de kleinere Sefo ik zeg kom maar op met die partij.

COHIBA
08-01-2010, 13:19
Heb je de mishandeling van Sefo door Badr gezien :D Deze twee vechters - Sefo en Badr - zijn totaal niet met elkaar te vergelijken.

Dat was een Sefo op z,n slechts!! En nee ze zijn abseluut niet te vergelijken , maar het zou een K1 zijn en dan geef ik Sefo echt wel een kans!

Khanom Thom
08-01-2010, 13:19
Sefo heeft al zijn laatste partijen tegen Nederlanders verloren (lees; vernederd), het zal tegen Overeem niks anders zijn...

Marquis
08-01-2010, 13:27
Wat nou grapje ,, jij wil zeggen dat Sefo niet hard kan slaan? hij hoeft maar 1 x goed door te komen en Ali gaat liggen. En Ali is te raken!!



Mijn buurman slaat ook hard ,.. moet ik hem maar ook gelijk tegen Overeem zetten ?

Sefo is een geweldenaar en een mooie vechter geweest laten we de beste man ook zo herinneren. Hij kan absoluut niet meer mee met de nieuwe garde.

knift
08-01-2010, 13:30
Laten we hopen dat deze partij er voorlopig niet van komt, Overeem die in de vorm van leven verkeert en Sefo die al lang op zijn retour is en alleen nog van nobody's wint...
Overeem moeten ze tegen Arlowski, Werdum, Roger, A en F Emelianko matchen, niet tegen Ray Sefo!!! Want dan begint iedereen wéér dat ze hem tegen een can zetten!!


Sefo een can:confused: sorry hij heeft misschien z'n beste tijd gehad maar hij heeft een kin van staal en kan nog loei hard meppen kijk naar JLB dat vond ik pas een ballenvertoning in de finale daar had ik dus liever een sefo gezien die altijd WIL vechten ik weet wel dat momenteel het klasse verschil groot is tussen voornamelijk de nederlandse vechters en de rest van de wereld maar JLB en texaira heb ik veel lager staan dan sefo.

BB
08-01-2010, 13:42
Sefo heeft al zijn laatste partijen tegen Nederlanders verloren (lees; vernederd), het zal tegen Overeem niks anders zijn...

Das niet helemaal waar dat ie alleen maar heeft verloren, kijk maar eens:

www.youtube.com/watch?v=AVFbYTl0Kss&feature=PlayList&p=F79611ED8F377AB4&playnext=1&playnext_from=PL&index=1 (http://www.mixfight.nl/forum/www.youtube.com/watch?v=AVFbYTl0Kss&feature=PlayList&p=F79611ED8F377AB4&playnext=1&playnext_from=PL&index=1)

Marquis
08-01-2010, 13:46
Das niet helemaal waar dat ie alleen maar heeft verloren, kijk maar eens:

www.youtube.com/watch?v=AVFbYTl0Kss&feature=PlayList&p=F79611ED8F377AB4&playnext=1&playnext_from=PL&index=1 (http://www.mixfight.nl/forum/www.youtube.com/watch?v=AVFbYTl0Kss&feature=PlayList&p=F79611ED8F377AB4&playnext=1&playnext_from=PL&index=1)


Sjonge jonge je weet toch wel wat hij bedoelt,
Hoelang geleden is dit wel niet ?

Wheelie
08-01-2010, 13:53
Ik vind het nogal kinderachtig van Overeem, dat ie Sefo erover aanspreekt, hij gaf commentaar,maar niet als actief vechter.
Ik vond de reactie van Sefo en "the Voice" kinderachtig en niet echt professioneel ;)
Verder zit ik ook niet te wachten op deze partij.

Ray Sefo is een geweldige vechter geweest en zijn partij tegen Hunt is legendarisch maar hij komt echt te kort tegen de huidige K-1 toppers.
Wij hebben hem eens geinterviewd en ik vind het echt een van de meest relaxte vechters die ik ooit ontmoet heb

BB
08-01-2010, 13:53
Sjonge jonge je weet toch wel wat hij bedoelt,
Hoelang geleden is dit wel niet ?

Ja klopt! :fp:maar het is wel een leuk filmpje, toch?:D

Wheelie
08-01-2010, 13:54
Zie hier het interview ;)

Mixfight.nl video interview Ray Sefo.avi (http://video.google.com/videoplay?docid=6274100679631622877#)

8701.
08-01-2010, 13:59
[quote=Wheelie;862179]Ik vond de reactie van Sefo en "the Voice" kinderachtig en niet echt professioneel ;)

het is gewoon moeilijk te verbergen als je fan van badr hari bent ;)

Chane
08-01-2010, 14:07
Ik vind het nogal kinderachtig van Overeem, dat ie Sefo erover aanspreekt, hij gaf commentaar,maar niet als actief vechter.
Als commentator hoor je juist objectief te zijn.

Wheelie
08-01-2010, 14:09
Als commentator hoor je juist objectief te zijn.
Helemaal mee eens, verder geen commentaar op Sefo want dat is een topper ;)

el bastardo
08-01-2010, 14:09
Ik vond de reactie van Sefo en "the Voice" kinderachtig en niet echt professioneel ;)




het is gewoon moeilijk te verbergen als je fan van badr hari bent ;)


In mijn beleving dient een commentator zoveel mogelijk onpartijdig te zijn in zijn commentaar. Dit vond ik triest. En niet omdat het Badr betreft, want ik geniet van zijn stijl, maar ik vind dit ook niet echt getuigen van professionaliteit...

8701.
08-01-2010, 14:16
In mijn beleving dient een commentator zoveel mogelijk onpartijdig te zijn in zijn commentaar. Dit vond ik triest. En niet omdat het Badr betreft, want ik geniet van zijn stijl, maar ik vind dit ook niet echt getuigen van professionaliteit...

fred royers word altijd de hemel in geprezen..

maar ook hij is niet objectief, steekt zijn voorkeur niet onder stoelen of banken als een nederlander moet vechten.

Marquis
08-01-2010, 14:24
fred royers word altijd de hemel in geprezen..

maar ook hij is niet objectief, steekt zijn voorkeur niet onder stoelen of banken als een nederlander moet vechten.


Een vreemde vergelijking Fred geeft toch commentaar voor het Nederlandse publiek ?

Dat is wat anders dan commentaar geven voor zoveel kijkers in verschillende landen.

dirk5
08-01-2010, 14:25
Dat ze zo reageerden omdat ze Badr fan zijn dat is natuurlijk onzin. Tijdens zijn partij tegen Karaev waren ze iets rustiger.

Het ging ze gewoon om het mma-k-1 gebeuren.

In mijn ogen doet Ali niks verkeerds door er iets van te zeggen, Ray moet nu ook mans genoeg zijn om de partij aan te nemen ondanks dat hij niks meer te zoeken heeft in de k-1 ring tegen echte toppers.

Guile
08-01-2010, 14:27
Die gasten stonden zowat op de banken toen Overeem zijn 2e down kreeg. Overeem zou toch een K1 partij vechten, dus maart/april. Wat is het probleem?

Marquis
08-01-2010, 14:29
In mijn ogen doet Ali niks verkeerds door er iets van te zeggen, Ray moet nu ook mans genoeg zijn om de partij aan te nemen ondanks dat hij niks meer te zoeken heeft in de k-1 ring tegen echte toppers.


Daar is ook wat voor te zeggen je namelijk..Je kan ook de eer aan jezelf houden en er niets van zeggen.

Als sportman weet je dat je voorstanders en tegenstanders hebt... als hij op iedere maloot moet reageren die tegen hem is dan krijgt hij er een dagtaak bij.

dirk5
08-01-2010, 14:32
Als sportman weet je dat je voorstanders en tegenstanders hebt... als hij op iedere maloot moet reageren die tegen hem is dan krijgt hij er een dagtaak bij.

Daarom daagt hij "the voice" ook niet uit maar Sefo, die nogsteeds actief vecht.

sorry maar ik zie er echt het probleem niet van.

8701.
08-01-2010, 14:36
Dat ze zo reageerden omdat ze Badr fan zijn dat is natuurlijk onzin. Tijdens zijn partij tegen Karaev waren ze iets rustiger.

Het ging ze gewoon om het mma-k-1 gebeuren.

In mijn ogen doet Ali niks verkeerds door er iets van te zeggen, Ray moet nu ook mans genoeg zijn om de partij aan te nemen ondanks dat hij niks meer te zoeken heeft in de k-1 ring tegen echte toppers.

mans genoeg? als iemand een man is is het sefo wel.

en over echte mannen gesproken..jij vind dat overeem niks verkeerds doet om er iets van te zeggen..maar ik vind dat ie zich laten kennen door zo te reageren..cry baby cry!! :crying:

Marquis
08-01-2010, 14:40
mans genoeg? als iemand een man is is het sefo wel.

en over echte mannen gesproken..jij vind dat overeem niks verkeerds doet om er iets van te zeggen..maar ik vind dat ie zich laten kennen door zo te reageren..cry baby cry!! :crying:


Sefo is zelf ook vechter en sportman en weet wat het is om in de ring te stappen.. dus hij had wat meer respect kunnen tonen voor zijn collega.

En het zou chiquer zijn als Alistair zich niet zo liet kennen.


slotje ? :lol:

dirk5
08-01-2010, 14:43
mans genoeg? als iemand een man is is het sefo wel.

en over echte mannen gesproken..jij vind dat overeem niks verkeerds doet om er iets van te zeggen..maar ik vind dat ie zich laten kennen door zo te reageren..cry baby cry!! :crying:

Hij is een vechter, hij daagt een andere vechter uit, ja hij laat zich idd goed kennen...... Foei foei Ali toch ;)

8701.
08-01-2010, 14:44
Dat ze zo reageerden omdat ze Badr fan zijn dat is natuurlijk onzin. Tijdens zijn partij tegen Karaev waren ze iets rustiger.

Het ging ze gewoon om het mma-k-1 gebeuren.

In mijn ogen doet Ali niks verkeerds door er iets van te zeggen, Ray moet nu ook mans genoeg zijn om de partij aan te nemen ondanks dat hij niks meer te zoeken heeft in de k-1 ring tegen echte toppers.


Hij is een vechter, hij daagt een andere vechter uit, ja hij laat zich idd goed kennen...... Foei foei Ali toch ;)

de laatste keer dat ie iemand uitdaagde..

ach goed we weten hoe het is afgelopen met overeem tegen badr :whistling:

Fyodor
08-01-2010, 14:50
de laatste keer dat ie iemand uitdaagde..

ach goed we weten hoe het is afgelopen met overeem tegen badr :whistling:

Inderdaad, de eerste keer ging Hari zwaar KO!
En hij daagde Remy uit, destijds de K1 WGP winnaar en had daar bijna van gewonnen als de scheids die knockdown gegeven had aan Remy.

Ik geef Alistair geen ongelijk, laat ze het maar lekker in de ring uitvechten nu. Iedereen op dit forum weet toch dat Sefo op dit moment maar een kleine kans heeft tegen Ali.

knift
08-01-2010, 14:52
Inderdaad, de eerste keer ging Hari zwaar KO!
En hij daagde Remy uit, destijds de K1 WGP winnaar en had daar bijna van gewonnen als de scheids die knockdown gegeven had aan Remy.

Ik geef Alistair geen ongelijk, laat ze het maar lekker in de ring uitvechten nu. Iedereen op dit forum weet toch dat Sefo op dit moment maar een kleine kans heeft tegen Ali.


Behalve ik warrrrrrrrr Sefo!!!;)

dirk5
08-01-2010, 14:55
de laatste keer dat ie iemand uitdaagde..

ach goed we weten hoe het is afgelopen met overeem tegen badr :whistling:

hahaha, dude.....

dat heeft er in deze discussie toch helemaal niks mee te maken.

Je bent een Badr fan, dat weet iedereen hier ondertussen wel.

Ik hoop niet dat je over 5 jaar hier nogsteeds bij een disscussie die verder vrij weinig met Badr te maken heeft ja gaat zeggen: e maar weet je nog in 2009, toen won Badr van Ali.

Marquis
08-01-2010, 14:55
Inderdaad, de eerste keer ging Hari zwaar KO!
En hij daagde Remy uit, destijds de K1 WGP winnaar en had daar bijna van gewonnen als de scheids die knockdown gegeven had aan Remy.

Ik geef Alistair geen ongelijk, laat ze het maar lekker in de ring uitvechten nu. Iedereen op dit forum weet toch dat Sefo op dit moment maar een kleine kans heeft tegen Ali.


Alistair weet toch ook dat Sefo een kleine kans maakt ?
Pak iemand van je eigen niveau...

zover bovengenoemd stukje waar is.. misschien is het wel broodje aap allemaal.

Fyodor
08-01-2010, 15:02
Alistair weet toch ook dat Sefo een kleine kans maakt ?
Pak iemand van je eigen niveau...


Sefo heeft eerder al eens aangeven tegen Alistair te willen vechten, dus ik zie het probleem niet...

In de ring uitvechten, beter gewoon niet :)

carlsson
08-01-2010, 15:06
Allistair kan niet tegen zijn verlies en loopt naast zijn schoenen van verwaandheid en hij is niet eens een schim van wat FEDOR is als hij net zo respectvol en netjes als FEDOR zou zijn dan zou hij ook zeer gewaardeerd worden.Kijk naar aerts,hoost.sefo,schilt,bonjasky altijd beleefd en netjes tegen de pers en tegenstanders en doen totaal niet uit de hoogte dat zijn de echte vechters.

iconian
08-01-2010, 15:15
Alistair weet toch ook dat Sefo een kleine kans maakt ?
Pak iemand van je eigen niveau...

zover bovengenoemd stukje waar is.. misschien is het wel broodje aap allemaal.

x2 toen ik het las dacht ik ook het klinkt wel erg overdreven, vooral omdat het van iemand komt die gewoon een leuke blog wil schrijven over zijn avonturen in Japan.

ze hebben ongetwijfeld elkaar ff ontmoet, maar alistair neem zichzelf niet zo serieus dat hij echt ruzie gaat zoeken met andere vechters, hij gedraagt zich over het algemeen als een professional en is ook nog eens een heel relaxte kerel.

daarbij is het geheel mijns inziens geen aandacht waard, lijkt hier wel een schoolplein met ruzie heen en weer over iets stompszinnigs als dit :p

8701.
08-01-2010, 15:19
hahaha, dude.....

dat heeft er in deze discussie toch helemaal niks mee te maken.

Je bent een Badr fan, dat weet iedereen hier ondertussen wel.

Ik hoop niet dat je over 5 jaar hier nogsteeds bij een disscussie die verder vrij weinig met Badr te maken heeft ja gaat zeggen: e maar weet je nog in 2009, toen won Badr van Ali.

dan praat ik niet meer over 2009..dan heeft badr genoeg successen erbij..

en ooh ooh ooh wat zal dirkie toch balen :thup:

dirk5
08-01-2010, 15:32
dan praat ik niet meer over 2009..dan heeft badr genoeg successen erbij..

en ooh ooh ooh wat zal dirkie toch balen :thup:

Achja, ik heb jaren plezier gehad :)

carlsson
08-01-2010, 15:39
het was gewoon haantjes gedrag en het niet tegen verlies kunnen let maar op zijn commentaar naar de partij tegen badr de 2 e down was geen down yeah right als de ring en de scheids hem niet tegen hadden gehouden dan was ie echt zwaar knock out gegaan.

Wiseguy
08-01-2010, 15:49
Als commentator hoor je juist objectief te zijn.

Jack van Gelder word gezien als de beste commentator van Nederland. Wat is hij onpartijdig zeg!

Wat een onzin het werd gehypt als MMA vs K-1 dus tuurlijk waren die commentatoren blij.

Als UFC tegen Strikeforce event zou zijn en UFC zou winnen dan zou Joe Rogan daar ook blij mee zijn...

Omar.
08-01-2010, 17:29
laatste partij van sefo was op dynamite en onder dream rules..

Was dit niet op K-1 rules tegen die bokser die niet mocht trappen?

T15Boxing
08-01-2010, 17:55
Sefo heeft wat mij betreft al gewonnen als hij die partij aanneemt, deze man is gewoon een krijger.
Stoer hoor van Overeem, had die 7 jaar geleden moeten doen dan had Sefo hem de ring uitgeslagen


Precies. Als Sefo nog jong was had hij waarschijnlijk niets heel gelaten van vechters als Overeem en zelfs Badr(Yep zelfs hij) die soms neer gaan. Als hij goed traint voor Overeem heeft hij nog steeds een kans.

Collina
08-01-2010, 18:25
Een vreemde vergelijking Fred geeft toch commentaar voor het Nederlandse publiek ?

Dat is wat anders dan commentaar geven voor zoveel kijkers in verschillende landen.

Potverdrie... (wie had dit gedacht). Ik ben het met je eens mister Marquis.

Persoonlijk vond ik de reacties erg overdreven en zeker niet professioneel, ik begrijp van veel echte K-1 vechters/fans wel de ontlading.

Maar voor zoveel miljoenen kijkers over de hele wereld je zo uitlaten als een objectief commentator...vond ik het niet toepasselijk.

Overigens was het een hele mooie winst voor Badr, wie weet K-1 2010. Het staat hoe dan ook 1-1.

Collina :rolleyes:

el bastardo
08-01-2010, 18:26
Precies. Als Sefo nog jong was had hij waarschijnlijk niets heel gelaten van vechters als Overeem en zelfs Badr(Yep zelfs hij) die soms neer gaan. Als hij goed traint voor Overeem heeft hij nog steeds een kans.
Daar gaan we weer... ALS ik van tevoren weet dat ik ga vallen, ga ik al liggen. We leven in het NU. En momenteel denk ik dat Sefo niet veel in te brengen heeft. Badr maakt NU ook gehakt van Sefo. Hij WAS een super vechter, maar IS dat niet meer.

T15Boxing
08-01-2010, 19:03
Daar gaan we weer... ALS ik van tevoren weet dat ik ga vallen, ga ik al liggen. We leven in het NU. En momenteel denk ik dat Sefo niet veel in te brengen heeft. Badr maakt NU ook gehakt van Sefo. Hij WAS een super vechter, maar IS dat niet meer.

Badr zal dat nu absoluut weer doen. Badr heeft een slechte stijl voor Sefo. Hij komt gelijk op em af en geeft hem geen ruimte.
Overeem is meer iemand die langer wacht en 1 grote knal zoekt dus daar zal Sefo het beter tegen doen.

ICON
08-01-2010, 19:11
Jack van Gelder word gezien als de beste commentator van Nederland. Wat is hij onpartijdig zeg!

Wat een onzin het werd gehypt als MMA vs K-1 dus tuurlijk waren die commentatoren blij.

Als UFC tegen Strikeforce event zou zijn en UFC zou winnen dan zou Joe Rogan daar ook blij mee zijn...


een commentator mag wat mij betreft partijdig zijn maar wat hij niet mag doen is een vechter niet bij zijn normale naam noemen maar constant uberreem zeggen, dat is disrescpectvol en als ik ali was dan had ik the voice even apart genomen om er eens face to face over te praten

Hendy
08-01-2010, 19:44
Wat een nonsens allemaal,.. Sefo is toch helemaal geen partij voor Alistair.
Sefo kan beter gewoon comentator blijven... dat scheelt een hoop ellende.
Dadelijk gaat hij net als Fujita neer en misschien wel erger en moet hij uit een rietje
eten. Laat Alistair maar lekker tegen Fedor vechten... lijkt mij een gelijkwaardige gevecht.. dus laten we met z'n allen op belangrijke zaken focussen vinden jullie niet ? Ben ik het toch een keer met je eens ;)

Petrosyan188
08-01-2010, 20:00
hoe graag ik het zou willen, sefo wint never nooit van alistair.... als je bv. ziet hoe vaak sefo zonder dekking vecht dan is het gewoon wachten op een knie en het is OVER, als deze partij zou komen dan wordt het eentje zoals overeem vs teixeira...
overigens vond ik sefo niet slecht op NYE en zou ik hem nog graag een paar partijen nog zien knokken en dan niet voor WGP maar meer superfights.... eentje weer tegen aerts zou leuk zijn, of een rematch tegen saki waar hij onterecht verloor 2008 na 3rondes.....

univers1l
08-01-2010, 21:29
ik denk dat ali gewoon een makkelijke partij wil pakken in maart zodat hij veelbesproken blijft, als the man to beat. want hij gaat zowieso op k1 regels in maart moeten vechten, dus waarom niet sefo prikkelen. lekker makkelijk denkt ali.

want beter sefo dan weer tegen aerts of hari die een stuk moeilijker zijn.

Tony Galento
08-01-2010, 21:30
Eerst Alistair vs Fedor.


Daarna mag Alistair Sefo afmaken.


Alistair heeft tegen Fedor net zo veel kans als Sefo tegen Alistair.

Marquis
08-01-2010, 21:40
Ben ik het toch een keer met je eens ;)


Waar blijven die reps dan ?
:cool2:

Nickshooto
09-01-2010, 14:02
Badr waargemaakt? om de eerste ronde alistair te (verslaan ). Best grappig Comentaar.

Met de medewerking van de man met z'n blauwe pakkie in de ring!

snip83
09-01-2010, 14:26
Badr waargemaakt? om de eerste ronde alistair te (verslaan ). Best grappig Comentaar.

Met de medewerking van de man met z'n blauwe pakkie in de ring!

Ben jij het zusje van misha?
Ben jij de nieuwe lichting ballendragers?