PDA

View Full Version : rare vraag



Lumpinigym
09-01-2010, 22:44
hey Mensen,

Ik heb een webwinkel en een sportschool nu ben ik al 2x opgebeld met het verhaal van; ik heb een vriendin en die wil freefighttraining gaan doen met als uiteindelijk doel dat ze een keer de ring ingaat en dat er dan door een profesionel fotograaf foto´s van gemaakt worden. dan vraagt hij wat voor spullen zij nodig heeft om te trainen, bij shinpads zeiden ze alle 2 ik heb een prive trainer en die zegt dat ze zonder moet trainen, bij broekjes kwamen ze alle 2 op die strakke broekjes. ik weet niet of iemand deze gasten ook aan de lijn hebben gehad ik weet van 1 collega sportschoolhouder dat hij ook gebeld is geworden. weet iemand hier meer over.

Greetz,

Stephan

Justinian
09-01-2010, 22:46
Weird, eerste keer dat ik dit lees.

Lumpinigym
09-01-2010, 22:56
Ik vond het ook een raar verhaal.

het waren 2 verschillende personen met exact hetzelfde verhaal met een tussenpoos van 3mnd. ik kreeg ook de indruk dat hij aan het noteren was wat ik zei. toen ik zei dat hij de 2e was met dit verhaal leek het wel of hij een beetje schrok. heel vreemd.

greets

angelo
10-01-2010, 02:30
hahaha, dezelfde man (hij noemt zich Pieter) heeft mij gisteren ook gebeld... en 6 maanden terug ook al een keer...steeds dezelfde vreemde vragen. (Fetish??)
Mijn vrouw wist gelijk wie ik aan de lijn had... "is dat weer die vreemde man die zijn vriendin wil laten freefighten..." haha...
Als je hem terug wilt bellen, zeg je het maar. Zijn nummer staat volgens mij nog wel in mijn mobieltje.

Groeten,

Angelo

PS Roy/Justi, je hebt altijd van die vreemde voorkeuren, moet ik in jouw richting gaan zoeken? (wat betreft de minder bedeelden qua breininhoud op dit forum, dit "PS"-stukje is natuurlijk een grapje)

Lumpinigym
10-01-2010, 02:46
Ik heb zijn nummer ook nog in mijn mobiel staan. aangezien ik dit weekend nachtdienst heb slaapt hij ook weinig.

hahaha.

Greetz

FightingDutchman
10-01-2010, 08:10
[quote=Lumpinigym;862853]Ik heb zijn nummer ook nog in mijn mobiel staan. aangezien ik dit weekend nachtdienst heb slaapt hij ook weinig./quote]

Lol!

Dennuz
10-01-2010, 13:38
hahaha, dezelfde man (hij noemt zich Pieter) heeft mij gisteren ook gebeld... en 6 maanden terug ook al een keer...steeds dezelfde vreemde vragen. (Fetish??)
Mijn vrouw wist gelijk wie ik aan de lijn had... "is dat weer die vreemde man die zijn vriendin wil laten freefighten..." haha...
Als je hem terug wilt bellen, zeg je het maar. Zijn nummer staat volgens mij nog wel in mijn mobieltje.

Groeten,

Angelo

PS Roy/Justi, je hebt altijd van die vreemde voorkeuren, moet ik in jouw richting gaan zoeken? (wat betreft de minder bedeelden qua breininhoud op dit forum, dit "PS"-stukje is natuurlijk een grapje)

Wel vreemd dat mensen met zo'n fetish dan juist jou weer weten te vinden.. Misschien moet je je nummer niet op al die rare fora neerzetten ;) :whistling:

Sendur
10-01-2010, 13:39
Kan iemand mij zijn nummer geven?

Ik zou hem graag wat vragen over free fighten willen stellen :P

COHIBA
10-01-2010, 14:26
Waarschijnlijk voor de Nederlandse versie van de UFC ( Ultimate Fucking Championship ) regelmatig op Spice channel!

PigDog
10-01-2010, 15:22
Lieve Angelo,

Bedankt voor de trainings-sessie waarin jij en ik met een sumobroekje konden worstelen, terwijl mijn vriendin foto's maakt.

Liefs,

Pieter.

Fyodor
10-01-2010, 16:57
Waarschijnlijk voor de Nederlandse versie van de UFC ( Ultimate Fucking Championship ) regelmatig op Spice channel!

:D


Lieve Angelo,

Bedankt voor de trainings-sessie waarin jij en ik met een sumobroekje konden worstelen, terwijl mijn vriendin foto's maakt.

Liefs,

Pieter.

:morepics:

OT: Denk dat Cohiba best wel eens in de buurt kan zitten...

Justinian
10-01-2010, 17:16
Lieve Angelo,

Bedankt voor de trainings-sessie waarin jij en ik met een sumobroekje konden worstelen, terwijl mijn vriendin foto's maakt.

Liefs,

Pieter.
:D LMAO!

Garcia
10-01-2010, 19:00
Hahaha

knift
10-01-2010, 22:42
!!!!! ik wil wel met m'n harige reet in zo'n strak broekje komen knokken kijken of ie dan nog zo geil is

Richelieu
10-01-2010, 22:51
hahaha, dezelfde man (hij noemt zich Pieter) heeft mij gisteren ook gebeld... en 6 maanden terug ook al een keer...steeds dezelfde vreemde vragen. (Fetish??)
Mijn vrouw wist gelijk wie ik aan de lijn had... "is dat weer die vreemde man die zijn vriendin wil laten freefighten..." haha...
Als je hem terug wilt bellen, zeg je het maar. Zijn nummer staat volgens mij nog wel in mijn mobieltje.

Groeten,

Angelo

PS Roy/Justi, je hebt altijd van die vreemde voorkeuren, moet ik in jouw richting gaan zoeken? (wat betreft de minder bedeelden qua breininhoud op dit forum, dit "PS"-stukje is natuurlijk een grapje)

Raar dat die soort mafketels de weg naar Angelo Gym goed weten te vinden :rolleyes:

angelo_1
10-01-2010, 23:21
Raar dat die soort mafketels de weg naar Angelo Gym goed weten te vinden :rolleyes:
als het maar niet aan de naam ligt:P

angelo
10-01-2010, 23:53
Raar dat die soort mafketels de weg naar Angelo Gym goed weten te vinden :rolleyes:
Je bent toch ook regelmatig langs gekomen bij ons? Zelfs met onze groep naar thailand, in 1 kamer met onze jongens......zegt toch genoeg...

Pigdog/Pieter... je had me beloofd dat je die foto's zou vernietigen...??

Angelo

Justinian
10-01-2010, 23:54
Je bent toch ook regelmatig langs gekomen bij ons? Zelfs met onze groep naar thailand, in 1 kamer met onze jongens......zegt toch genoeg...

Pigdog/Pieter... je had me beloofd dat je die foto's zou vernietigen...??

Angelo
Zwijn ;)

angelo
10-01-2010, 23:56
Wel vreemd dat mensen met zo'n fetish dan juist jou weer weten te vinden.. Misschien moet je je nummer niet op al die rare fora neerzetten ;) :whistling:

Sommigen bellen inderdaad, anderen rijden er vanaf Goor helemaal voor naar Glanerbrug...

angelo
10-01-2010, 23:57
Zwijn ;)

Alweer een beetje opgewonden???

Richelieu
11-01-2010, 08:01
Je bent toch ook regelmatig langs gekomen bij ons? Zelfs met onze groep naar thailand, in 1 kamer met onze jongens......zegt toch genoeg...

Pigdog/Pieter... je had me beloofd dat je die foto's zou vernietigen...??

Angelo

Hahaha...:blush:

mclahey
11-01-2010, 09:38
Maar wat is nou eigenlijk de 'scam' zeg maar? Die gast belt je op en stelt (blijkbaar opwindende) vragen over freefight en dan hangt ie weer op. What's the big deal? Het klinkt nogal als een waarschuwing zeg maar. Van 'pas op, er loopt een gast in de rondt die...'

Grt