PDA

View Full Version : Ringsensation ** spoiler**



COHIBA
10-01-2010, 15:10
Weet iemand de uitslagen en zijn r ergens beelden?

weet dat Gerges gewonnen heeft op punten van lowensky, en Amir helaas verloor op punten van Sem Braam

Italian*Berlusconi*
10-01-2010, 15:24
Net Sem even gesproken over deze partij. Winnaar op punten dus Sem Braan. Heb wel begrepen dat het een rot locatie was, erg koud enzo.

Sem braan overklaste Amir, Semtex was een maatje te groot voor Amir, Amir stond eind 3de ronde op omvallen, veel lowkicks veel bokswerk van beide kanten maar toch duidelijk dat Sem een maatje te groot was voor Amir. En dat als invaller voor Aussie na een lastig griepje afgelopen weken, top werk van Sem! en van Amir natuurlijk ook, een erg leuke vechter om te zien.

Simon Rutz geef Sem Braan wat meer wedstrijden en leuke tegenstanders, deze jongen is gewoon een topper in het gewicht en een echte hakker qua vechten!! ;)

Iemand de andere uitslagen toevallig?

Khanom Thom
10-01-2010, 15:33
Superpiele gewonnen van main op TKO (3x neer in één ronde)

Marquis
10-01-2010, 15:35
Die Main verliest volgens mij ook alles de laatste partijen.

The Bulldog
10-01-2010, 15:42
ja en knap van piele....heeft paar weeekjes geleden nog tegen dave vd ploeg gestaan...

fouadm
10-01-2010, 15:46
Hafid gewonne van Chahid.
Mourad Bouzidi gewonnen van Erhan Deniz.

Grtzz

ARMENIA
10-01-2010, 15:53
Waar traint main dan, ook toch bij ffc?

bananenplukster
10-01-2010, 16:18
Gaat laatste tijd ook erg slecht met chahid, terecht dat ze hem niet tegen petrsoyan laten in de arena.

PigDog
10-01-2010, 16:25
Als Chahid verliest van de hyena, wil het nog niet zeggen dat het erg slecht met hem gaat, toch?

Marquis
10-01-2010, 16:26
Waar traint main dan, ook toch bij ffc?

Volgens mij is hij ook weg bij FFC.

JvB
10-01-2010, 16:37
Gala was matig georganiseerd qua locatie, eten, voorzieningen, bewegwijzering, bewaking etc.

OOk de opkomst viel tegen, uiteraard had het weer hierin een grote rol. Verhaal omtrent Lazaar was heel goed bedoeld maar een beetje 'too much' naar mijn mening.

Partijen waren goed, matchmaking was goed.

Braan won nipt van Zeyada
Bouzidi won nipt van Deniz
Ameziane won van van Soest (2 x 8tellen)
Gerges won van Slowinski
el Hamzaoui won van van Nimwegen op KO
Berner won van Kaeta
Akdeniz won van Main (3x 8 tellen)
Grigorian won van Fortes (hele mooie partij)
Hafid won van Chaid (onterecht!)
Abdelhadi trapte Burgzorg terwijl deze half buiten de ring hing waarna hij niet meer verder kon

Ozkan won van Celik (hele mooie KO, na 2 x 8 tellen voor Ozkan)
Wilnis won van Bouatouan (brute partij!)

Anderson
10-01-2010, 16:43
Als Chahid verliest van de hyena, wil het nog niet zeggen dat het erg slecht met hem gaat, toch?


Van de laatste 10 partijen 6 verliezen is niet echt denderend

doom
10-01-2010, 16:45
Amir vs Sem was eentop partij erg close ga nu nietzeggen overklast en stond op omvallen Amir kwAM JUIST STERK TERUG IN DE DERDE RONDE.Beidde vechters gingen tot het uiterste en vele vonden Amir winnaar.IK vond echt onbeslist met als ik een keusmoet maken iets voordeel Sem Braam

Omar.
10-01-2010, 16:45
Zijn er al beelden te zien ergens?

Rusell Bell
10-01-2010, 16:49
Amir Zeyada verliest ook veel de laatste tijd.

Van Main, Groenhart, Aussi, Bourdif, Chabrani.

Nu weer van Braan had meer verwacht na zijn Spong avontuur.

Italian*Berlusconi*
10-01-2010, 16:57
Amir vs Sem was eentop partij erg close ga nu nietzeggen overklast en stond op omvallen Amir kwAM JUIST STERK TERUG IN DE DERDE RONDE.Beidde vechters gingen tot het uiterste en vele vonden Amir winnaar.IK vond echt onbeslist met als ik een keusmoet maken iets voordeel Sem Braam

volgens mij heb je de capslock toets ontdekt, maar als je gaat schreeuwen heb je nog geen gelijk. Het is even afwachten op de beelden om een goede indruk van de partij te krijgen. Bovenstaande heb ik van meer mensen vernomen niet enkel van Sem, en heb ook neergezet dat Amir flink aan het terug vechten was met veel lowkicks en stoten. En nogmaals vergeet niet (mag niet als smoes gebruikt worden, maar wel ff voor in je achterhoofd) dat Sem net van een griep af was en naar mijn idee niet 100% was, en inviel voor Aussie.

Anderson
10-01-2010, 17:02
Simon Rutz geef Sem Braan wat meer wedstrijden en leuke tegenstanders, deze jongen is gewoon een topper in het gewicht en een echte hakker qua vechten!!


Braan vecht juist vaak vergeleken met z'n 2 grootste concurenten Aussi en Bourdiff en verdient ook nog het meeste. Maak je maar geen zorgen Braan heeft een goede boterham.

ulysse
10-01-2010, 17:09
Volgens mij is hij ook weg bij FFC.


Main traint alweer een tijdje bij Vos.

Italian*Berlusconi*
10-01-2010, 17:09
Hoe weet jij dat over de boterhammen van Sem? Wit of bruin? met sesam zaadjes of zonder? Maar met zijn staat van dienst zou dat (nog) beter moeten zijn. Sem vs Bourdiff moet er zeker ook aan gaan komen! Maar we dwalen af, laten we wachten op de beelden / foto's!

The Bulldog
10-01-2010, 17:57
Van de laatste 10 partijen 6 verliezen is niet echt denderend


ach is per vechter veschillend ...:D

voor mij was dat heel gewoon...hehehe ...frustrerend maar gewoon....:twak:

Justinian
10-01-2010, 18:17
Top voor superpiele!

ICON
10-01-2010, 18:26
volgens mij heb je de capslock toets ontdekt, maar als je gaat schreeuwen heb je nog geen gelijk. Het is even afwachten op de beelden om een goede indruk van de partij te krijgen. Bovenstaande heb ik van meer mensen vernomen niet enkel van Sem, en heb ook neergezet dat Amir flink aan het terug vechten was met veel lowkicks en stoten. En nogmaals vergeet niet (mag niet als smoes gebruikt worden, maar wel ff voor in je achterhoofd) dat Sem net van een griep af was en naar mijn idee niet 100% was, en inviel voor Aussie.


heb je de partij wel zelf gezien?

Italian*Berlusconi*
10-01-2010, 18:55
heb je de partij wel zelf gezien?

je kan toch wel lezen?

ICON
10-01-2010, 18:59
ja ik kan lezen
vind het nogal vreemd dat je zegt dat sem duidelijk een maatje te groot was als je de partij niet zelf gezien hebt.

hoe duidelijk was het voor jou dan? waar zag jij duidelijk dat hij een maatje te groot was?

Italian*Berlusconi*
10-01-2010, 19:08
ja ik kan lezen
vind het nogal vreemd dat je zegt dat sem duidelijk een maatje te groot was als je de partij niet zelf gezien hebt.

hoe duidelijk was het voor jou dan? waar zag jij duidelijk dat hij een maatje te groot was?

okee daar heb je een punt, maar heb dat van verschillende mensen gehoord (van andere teams die daar vochten waar ik contact mee heb) en niet alleen de Sem aanhang, vandaar. Misschien was ik te "Micha" bezig idd met die post en excuses daarvoor ;) , maar wat ik al zei gewoon wachten op de beelden om een duidelijke mening te krijgen.

ICON
10-01-2010, 19:17
oke duidelijk ;)

Giancarlo
10-01-2010, 19:31
Main traint alweer een tijdje bij Vos.

Main traint bij Jerry Morris!

Giancarlo
10-01-2010, 19:35
Gala was matig georganiseerd qua locatie, eten, voorzieningen, bewegwijzering, bewaking etc.

OOk de opkomst viel tegen, uiteraard had het weer hierin een grote rol. Verhaal omtrent Lazaar was heel goed bedoeld maar een beetje 'too much' naar mijn mening.

Partijen waren goed, matchmaking was goed.

Braan won nipt van Zeyada
Bouzidi won nipt van Deniz
Ameziane won van van Soest (2 x 8tellen)
Gerges won van Slowinski
el Hamzaoui won van van Nimwegen op KO
Berner won van Kaeta
Akdeniz won van Main (3x 8 tellen)
Grigorian won van Fortes (hele mooie partij)
Hafid won van Chaid (onterecht!)
Abdelhadi trapte Burgzorg terwijl deze half buiten de ring hing waarna hij niet meer verder kon

Ozkan won van Celik (hele mooie KO, na 2 x 8 tellen voor Ozkan)
Wilnis won van Bouatouan (brute partij!)

Vind dat van Burgzorg een no contes was en heb dit van de buren gepakt, over burgzorg:
wie het nu nog niet wil geloven is van een andere wereld deze man gaat een hele grote worden. mits die maar bij thom harinck blijft.

reneoo
Hesdy heeft een mooie partij neer gezet, heb echt genoten.
Mits hij bij Thom blijft tja als Hesdy zo blijft presteren gaan mensen met geld toch wel aan hem trekken en dan komt het verschil tussen geld en loyaliteit!
Wat Thom Harinck betreft mag hij zich ook wel iets meer gaan bekommeren om zijn andere vechters.
In dit geval Cedric Burgzorg die tegen Hoesein een mooie partij neer zette, maar deze niet kon afmaken.
Dit kwam omdat hij een trap van Hoesein vol in zijn gezicht kreeg, dit terwijl Burgzorg half buiten de ring hing met zijn hoofd.
De ringarts zei dat Burgzorg met spoed naar de eerste hulp moest.
Vrienden van Burgzorg hebben hem naar het ziekenhuis gebracht in Utrecht en daar met hem gezeten tot ongeveer 04:15uur.
Daarna hebben ze hem na huis gebracht en niet eens één telefoontje van Thom in al die tussentijd om te vragen aan zijn vechter hoe het met zijn oog is afgelopen.
Thom had het zeker te druk om de overwinning van Gerges te vieren.
Cedric beterschap met je oog.
Osu Lauwpi

bami112
11-01-2010, 07:26
Vind dat van Burgzorg een no contes was en heb dit van de buren gepakt, over burgzorg:
wie het nu nog niet wil geloven is van een andere wereld deze man gaat een hele grote worden. mits die maar bij thom harinck blijft.

reneoo
Hesdy heeft een mooie partij neer gezet, heb echt genoten.
Mits hij bij Thom blijft tja als Hesdy zo blijft presteren gaan mensen met geld toch wel aan hem trekken en dan komt het verschil tussen geld en loyaliteit!
Wat Thom Harinck betreft mag hij zich ook wel iets meer gaan bekommeren om zijn andere vechters.
In dit geval Cedric Burgzorg die tegen Hoesein een mooie partij neer zette, maar deze niet kon afmaken.
Dit kwam omdat hij een trap van Hoesein vol in zijn gezicht kreeg, dit terwijl Burgzorg half buiten de ring hing met zijn hoofd.
De ringarts zei dat Burgzorg met spoed naar de eerste hulp moest.
Vrienden van Burgzorg hebben hem naar het ziekenhuis gebracht in Utrecht en daar met hem gezeten tot ongeveer 04:15uur.
Daarna hebben ze hem na huis gebracht en niet eens één telefoontje van Thom in al die tussentijd om te vragen aan zijn vechter hoe het met zijn oog is afgelopen.
Thom had het zeker te druk om de overwinning van Gerges te vieren.
Cedric beterschap met je oog.
Osu Lauwpi


knap lullig, misschien was ze btg op?

Omar.
11-01-2010, 19:36
Gala was matig georganiseerd qua locatie, eten, voorzieningen, bewegwijzering, bewaking etc.

OOk de opkomst viel tegen, uiteraard had het weer hierin een grote rol. Verhaal omtrent Lazaar was heel goed bedoeld maar een beetje 'too much' naar mijn mening.

Partijen waren goed, matchmaking was goed.

Braan won nipt van Zeyada
Bouzidi won nipt van Deniz
Ameziane won van van Soest (2 x 8tellen)
Gerges won van Slowinski
el Hamzaoui won van van Nimwegen op KO
Berner won van Kaeta
Akdeniz won van Main (3x 8 tellen)
Grigorian won van Fortes (hele mooie partij)
Hafid won van Chaid (onterecht!)
Abdelhadi trapte Burgzorg terwijl deze half buiten de ring hing waarna hij niet meer verder kon

Ozkan won van Celik (hele mooie KO, na 2 x 8 tellen voor Ozkan)
Wilnis won van Bouatouan (brute partij!)


Gaat het hier over Rik van Soest?

Rverm
11-01-2010, 19:58
bij beide buren sites fightclub108 en fighttalk is een bpb dus voor iedereen die speculeert over de partijen...daar staan de verslagen...

PigDog
11-01-2010, 20:10
bij beide buren sites fightclub108 en fighttalk is een bpb dus voor iedereen die speculeert over de partijen...daar staan de verslagen...

Daar kom ik nooit....

micha
11-01-2010, 20:11
Daar kom ik nooit....

x2