PDA

View Full Version : Ortiz vs. Lidell III possible for UFC 115 in Vancouver



Harrie Nak
11-01-2010, 01:11
"Liddell and Ortiz are expected to fight at the conclusion of the series, which debuts March 31 on Spike TV. According to Geoff Rohoman of News1130 Radio, Liddell vs. Ortiz III could take place on June 12. As MMAjunkie.com reported on Wednesday, the UFC is expected to host UFC 115 at Vancouver's GM Place on that date."Bron: mmajunkie.com.

Beiden schijnen overigens ook TUF coaches te worden.

FightingDutchman
11-01-2010, 08:35
Was al bekend dat ze coaches van TUF zouden worden, is door Dana tijdens de TUF 10 finale bekend gemaakt. En dan vechten ze inderdaad aan het eind van het seizoen tegen elkaar.

TOON
11-01-2010, 10:37
uitmelken noemen ze het.....tot er niets meer van over is....

goro
11-01-2010, 10:40
WARRRRRR Lidel!!!http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/f7/Lidel_Groepelingen_1.JPGell!

Fyodor
11-01-2010, 11:23
Kan nou niet echt zeggen dat ik hier warm van wordt.
Lidl (:p) via decision...

Net als Couture vs Coleman als mainevent... :wacko:

wrestler_nl
11-01-2010, 14:11
Wie zit er nou te wachten op Chuck Liddell's return?
Ik hoef hem in ieder geval niet meer in de octagon te zien. Liddell is al lang niet meer de KO Artist die hij was een paar jaar geleden. Ik hoop Ortiz via G n P

superfreak
11-01-2010, 16:42
Jammer dat twee grote mma karakters al afgeschreven worden. Liddel heeft een paar keer achter elkaar verloren en het is gelijk klaar. tito komt nu terug en levert niet gelijk een top partij af en niemand hoeft hem meer te zien. Partij die Rashad en thiago laatst neerzetten was naar mijn mening al minder spectaculair dan die van Tito vs Forrest dus zou zomaar nog een knal partij kunnen worden.

PD_EC
11-01-2010, 18:01
hoop dat liddell wint

Tony
11-01-2010, 18:10
de partij tussen tito en chuck kan me niet verrekken..

maar het feit dat Tito weer TUF coach wordt vind ik echt te gek!!! De beste coach uit de geschiedenis van TUF.

marster
11-01-2010, 20:26
Wanneer begint TUF weer,

wrestler_nl
11-01-2010, 22:41
Jammer dat twee grote mma karakters al afgeschreven worden. Liddel heeft een paar keer achter elkaar verloren en het is gelijk klaar. tito komt nu terug en levert niet gelijk een top partij af en niemand hoeft hem meer te zien. Partij die Rashad en thiago laatst neerzetten was naar mijn mening al minder spectaculair dan die van Tito vs Forrest dus zou zomaar nog een knal partij kunnen worden.

Volgens mij heeft er niemand Tito Ortiz afgeschreven. Ik ben juist blij dat hij terug is,partij tegen Griffin was geen slechte partij idd. Maar komop, Liddell is 40 jaar,heeft 4 van z'n laatste 5 partijen verloren (3 op Ko), hij is veel langzamer dan vroeger,andere vechters weten wat de 'key' is om liddell te verslaan, hij heeft het niet meer in zich denk ik ook.

Justinian
12-01-2010, 12:29
De partij zal mij op zich niet zoveel boeien. Denk wel dat Tito en Chuck in de VS voldoende fans hebben om deze partij te hypen.