PDA

View Full Version : Battle of the South part 8 (27-03-10)



Jetli
11-01-2010, 15:53
Battle of the South part 8 op 27 Maart 2010

“The Battle of the South” belooft dit jaar weer een knaller te worden met op de Line- up tot nu toe maar liefst negen A partijen en zes B partijen.
Muaythai partijen zullen afgewisseld worden met MMA partijen.
Ook zal er 1 prof bokspartij op de line up staan namelijk de ongeslagen Gevork Katchikian (Hoyer’s Gym).

Ben Boekee (Hoyer`s Gym) is ongeslagen in zijn laatste 7 MMA partijen en zal vechten tegen een van de gebroeders Soufi (Team Relex) Zal hij zijn zegereeks kunnen voortzetten???..

Dave Dormans (Hoyer’s Gym) zal vechten tegen de uiterst attractieve vechter Kuku Victor (team Slamm). Kuku staat bekend om zijn show die hij naar en in de ring maakt. Dat belooft wat…

John de Wilde (Hoyer’s gym) zal staan tegenover Janos Tiborg (Team Janos) dit wordt een Ko thriller!...

Een internationale dames partij tussen de wereld kampioene Chajmaa Bellakhal (Siam Gym) tegen de europees kampioene Ania Fucz.

Thiago Martina(FFC) die vorig jaar verloor voor de ogen van het thuispubliek. Hij zal dit komend jaar zeker willen rechtzetten voor zijn fans…

Danny Hoyer zal vechten tegen de in Duitsland als 3de geplaatste vechter in de -70 klasse Robert Westermann (Lutra Livre Stuttgart).
Danny is van plan te gaan knallen!!..

Een A klasse debuut zal worden gemaakt door David Mofared (Siam Gym) .

De Duitse Leo Zulic (Mujoken-Ki) zal vechten tegen de S-1 cup winnaar Orestis Gougai (Muaythai Genk).

Dit alles wordt aangevuld met 6 technische B partijen.
Maritzarda Hersisia (Hoyer’s Gym) tegen MiekePapy (Muaythai Genk), Jos Horsch (jego Gym) tegen Arman Soufi (Team Relex), Nadjim Dada (Puma Gym) tegen Moreno Janssen (Jego Gym), Melvin Wassing (Calmaro Gym) tegen Shaun Waltmans (Jego Gym) en een mma B partij Mbo Ndundu (Hoyer’s Gym) tegen Vincent Gloris (Topfighter).
Verder zal de avond gevuld worden met partijen van een paar opkomende C vechters uit het zuiden van het land.

Verdere info is te vinden op Battle of the south van hoyers productions het grootste kickboks evenement van het Zuiden. (http://www.battleofthesouth.nl)

shaulin zjeke
11-01-2010, 17:15
Line up ziet er zoals altijd weer goed uit, battle of the south is zowieso een super georganiseerd gala, we zijn er weer bij.

The old man
11-01-2010, 18:56
ha mooi,is altijd een supergala, heb de website gecheckt ziet er goed uit beloofd weer wat ,verheug me er weer op

brittje-x
11-01-2010, 23:52
Mijn schat vecht hier dus ik kom zeker kijken ! eerste keer battle of the south ben benieuwd
Succes aan alle vechters

Justinian
12-01-2010, 10:15
Ik dacht dat Janos Tiborg en John de Wilde samen trainden, maar zie nu dat Tiborg een eigen team heeft. Lijkt me een leuk gala in ieder geval!

FightingDutchman
12-01-2010, 10:25
Afgelopen 2 jaar dr bij geweest en altijd super georganiseerd en mooie partijen! Mn broertje vecht hier z'n eerste MMA partij dus ben dr zeker bij!

ijsblok
12-01-2010, 12:52
Afgelopen 2 jaar dr bij geweest en altijd super georganiseerd en mooie partijen! Mn broertje vecht hier z'n eerste MMA partij dus ben dr zeker bij!

wens m succes! nu jij nog :whistling:

the boxer
12-01-2010, 13:07
wens m succes! nu jij nog :whistling:

x388

FightingDutchman
12-01-2010, 14:45
wens m succes! nu jij nog :whistling:

Kom maar gewoon kijken, kun je hem zelf succes wensen :lol:!

En wat betrijft mij tja, hoop dat ze nog een partijtje voor me dr tussen weten te zetten maar dat ligt natuurlijk niet aan mij... hangt van de promoter af of die een partij wil en kan neerzetten. Zou het wel leuk vinden in ieder geval!

ijsblok
12-01-2010, 16:09
Kom maar gewoon kijken, kun je hem zelf succes wensen :lol:!

En wat betrijft mij tja, hoop dat ze nog een partijtje voor me dr tussen weten te zetten maar dat ligt natuurlijk niet aan mij... hangt van de promoter af of die een partij wil en kan neerzetten. Zou het wel leuk vinden in ieder geval!

oh echt? Top man! Ik begrijp dat je je vriendin een beetje hebt omgepraat.. goed bezig :D

el bastardo
12-01-2010, 16:14
Haha, mocht hij niet van z'n vriendin? Pussywipt! ;)

FightingDutchman
12-01-2010, 17:07
Haha, mocht hij niet van z'n vriendin? Pussywipt! ;)

Hahahah Guilty! Maar zoals ijsblok al zei, heb dr omgepraat :D

Jetli
13-01-2010, 13:40
Vrijdag start de voorverkoop en is al het drukwerk klaar Posters/Flyers.

grz

cobra
13-01-2010, 14:25
Vrijdag start de voorverkoop en is al het drukwerk klaar Posters/Flyers.

grz

Nee nog niet bestanden zijn bij de drukker als alles goed is zijn deze komende vrijdag klaar . Op de website staat de poster en een impressie hoe de zaal er zal uitzien. Het zal een echt vet gala worden.
Niet alleen goede lineup maar ook de entourage er omheen zal zeer zeker goed verzorgd zijn.
Ik ben er 100% zeker bij :-)

Jetli
14-01-2010, 10:33
http://www.youtube.com/watch?v=U8dcaPCeLsY&feature=player_embedded

Mule-Kick
14-01-2010, 10:47
Vorig jaar was top dus ben er dit jaar zeker weer bij! :D

el bastardo
14-01-2010, 10:50
Zo, die gast op 2:43 is lelijk!

Nice flimpie btw

Jetli
14-01-2010, 14:55
die is idd erg lelijk... :D

Jetli
14-01-2010, 17:27
Battle of the South 8 - Hoyer's Gym on Vimeo (http://vimeo.com/8499029)

3d video van de zaalindeling

cobra
15-01-2010, 09:27
Zo, die gast op 2:43 is lelijk!

Nice flimpie btw

Thanks

el bastardo
15-01-2010, 13:27
Thanks
Bij jij degene die een pak slaag krijgt van Dave dan? Ik doel op Dave, maar dat weet ie zelf ook wel denk ik. Kan ook niet anders met zo'n kop haha. :D

ijsblok
15-01-2010, 16:35
mooi filmpje hoor, jammer dat het zo ver weg is

cobra
16-01-2010, 10:24
http://www.battleofthesouth.nl/poster/flyer.jpg

cobra
16-01-2010, 10:29
Bij jij degene die een pak slaag krijgt van Dave dan? Ik doel op Dave, maar dat weet ie zelf ook wel denk ik. Kan ook niet anders met zo'n kop haha. :D

Je heb de verkeerde voor. Tegenstander van dava is Victor Kuku (Team Slamm). Profielfoto is van mijn zoontje hahaha

The old man
20-01-2010, 23:41
is de voorverkoop al begonnen? moet er geloof ik snel bijzijn want het word weer goeie zo te zien.

Jetli
21-01-2010, 11:56
De voorverkoop is begonnen tribune kaarten kosten 20 euro en floor kaarten kosten 30 in de vvk.

Jetli
12-02-2010, 22:49
Hoi trainers/coaches,

Er is een plekje vrij gekomen in de line up.
Namelijk een b partij -70 kilo.
Intresse?neem contact op
Battle of the south van hoyers productions het grootste kickboks evenement van het Zuiden. (http://www.battleofthesouth.nl)

Sportieve groet

Bosco Baracus
12-02-2010, 22:57
Godverdomme wat heeft (WFCA Kampioen) Danny Hoyer een sterke tegenstander voor (die hoofdpartij!?!) gekozen...

Fabio Malino (http://www.sherdog.com/fighter/Fabio-Malino-13278) (1-4-0). :fp:

Jetli
12-02-2010, 23:14
Danny heeft een zware blessure van 4mnd gehad en is nog steeds bezig met zijn herstel.
Hij zal ook de hoofdpartij niet vechten dit wordt Dave Dormans tegen KuKu Victor!!

sportieve groet

The old man
12-02-2010, 23:29
Ik heb ook gehoord dat Danny Hoyer weinig of bijna niet getraind heeft en maar op 20 procent traint momenteel.
Heb gehoord dat hij constant last heeft van zware hoofdpijnen en duizeligheden .....dus een partij tegen een "mindere " jongen kan geen kwaad voor beide partijen.

Jetli
22-02-2010, 17:11
2 wijzigingen in de matchmaking:

B Klasse Muay Thai

Christakes Tsirimokos(Dipanegara) - Moreno Janssen(Jego Gym)

Maritzarda Hersisia(Hoyer's Gym) - Meryem Uslu(Kwan Gym Hamburg)


Voor Boy Eggels(Hoyer's Gym) -80 mma wordt nog iemand gezocht

lopez86
23-02-2010, 00:19
Ik heb ook gehoord dat Danny Hoyer weinig of bijna niet getraind heeft en maar op 20 procent traint momenteel.
Heb gehoord dat hij constant last heeft van zware hoofdpijnen en duizeligheden .....dus een partij tegen een "mindere " jongen kan geen kwaad voor beide partijen.

Dikke onzin natuurlijk, als hij niet in vorm is moet ie gewoon niet vechten.
Hij wil gewoon niet af gaan voor zijn eigen publiek, dat is de waarheid.

The boy
23-02-2010, 13:23
Dikke onzin natuurlijk, als hij niet in vorm is moet ie gewoon niet vechten.
Hij wil gewoon niet af gaan voor zijn eigen publiek, dat is de waarheid.

tjah zo kan je het ook bekijken, maar dan nog. Stel het klopt wel en hij wilt gewoon een partijtje opwarmen voor andere wedstrijden.

Is dat dan zo erg?

The old man
23-02-2010, 17:27
Dikke onzin natuurlijk, als hij niet in vorm is moet ie gewoon niet vechten.
Hij wil gewoon niet af gaan voor zijn eigen publiek, dat is de waarheid.

Zal dan wel jouw waarheid zij of ken je hem zo goed dat hij jou dat verteld heeft.Als jezelf een wedstrijdvechter bent, ben je dan wel eens door een verliespartij bij je eigen publiek afgegaan ? Iedere vechter die respect heeft van eigen publiek hoeft hier niet bang voor te zijn neem ik aan.....er is een spreekwoord ; zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten.

Jetli
23-02-2010, 18:25
Atf Militia zal ook aanwezig zijn op Bots 8.
Ze vullen de 2 vrij gekomen plekken in op de line up:

MMA C Klasse

-75 Arne Boekee(Hoyer's Gym) -Joziro Boye(Atf Militia)
-80 Boy Eggels(Hoyer's Gym) - Jose Marquina(Atf Militia)

sportieve groet

"the terror" jeff
25-02-2010, 21:34
heb er weer zin in.
the battle iz da shit..........

"the terror" jeff
05-03-2010, 22:02
nog 22 dagen........................................

Jetli
05-03-2010, 22:37
tegenstander van leo zulic is uitgevallen en zal vervangen worden door
Chakib Benazzouz

"the terror" jeff
22-03-2010, 19:16
zaterdag is t zover.
wordt weer vet..............

Jetli
25-03-2010, 12:45
Morgen is de weging om 19:00.
De weging zal zijn in de kantine van sporthal de Biessen in Hoensbroek.

cobra
26-03-2010, 11:50
Morgen is het zover
The battle of the South part VIII.
Aanvang 18.30uur
Sporthal De Biessen te Hoensbroek.

Er staan 23 partijen op het programma waarvan 7 A partijen - 1 pro-boxing - 5 B partijen.

Zal een mooi en goed georganiseerd gala worden.

Ush

FightingDutchman
26-03-2010, 16:02
Heb dr zin in!

brittje-x
26-03-2010, 17:08
kan niet wachten

"the terror" jeff
27-03-2010, 10:49
vandaag gaat t weer gebeuren.

Jetli
27-03-2010, 13:58
Foto's van de weging staan bij de buren.
het gaat weer los vanavond in Heerlen!!!

FightingDutchman
28-03-2010, 11:20
Het was echt een super gala! Strak georganiseerd, mooie zaal en lekker druk. Complimenten! Daarnaast ook nog een paar top partijen gezien dus dat is helemaal super.

ijsblok
28-03-2010, 12:36
heb j ook uitslagen? ben natuurlijk benieuwd of je broer er een mooie submission heeft kunnen uitgooien!

FightingDutchman
28-03-2010, 12:41
heb j ook uitslagen? ben natuurlijk benieuwd of je broer er een mooie submission heeft kunnen uitgooien!

Dat heeft hij zeker geprobeerd. Hij ging in de eerste ronde achter elkaar voor een side choke, armbar vanuit mount, rear naked choke en in de tweede ronde voor een knee bar, triangle en armbar vanuit de guard maar kon het helaas steeds net niet afmaken. Hij heeft wel compleet gedomineerd en dus ook overduidelijk op punten gewonnen!

Al met al zeer goed geknokt, zeker voor de eerste keer! Beeldmateriaal zal ik vandaag of morgen wel even uploaden!

Foto's staan overigens al op de website zie ik net. www.battleofthesouth.nl (http://www.battleofthesouth.nl)

Jetli
28-03-2010, 14:09
de foto's staan op de website Battle of the south van hoyers productions het grootste kickboks evenement van het Zuiden. (http://www.battleofthesouth.nl)

FightingDutchman
28-03-2010, 18:02
Zoals beloofd ook meteen even het beeldmateriaal online gezet. Youtube is de videos nog aan het verwerken dus het kan zijn dat de kwaliteit nog even wat minder is.

http://www.youtube.com/watch?v=DhRD21C6lWE

http://www.youtube.com/watch?v=wjcEgOzscYY

ijsblok
28-03-2010, 21:20
netjes gevochten hoor... duidelijke overwinning!

The old man
28-03-2010, 22:08
mooi gala daar, mijn complimenten aan de promotor,iets te laat begonnen en ja dat boksen duurt dan net iets te lang....maar toch een mooie partij

The boy
28-03-2010, 23:14
niemand een verslagje?
Of weet iemand van kickboxtv of alle partijen daar op komen te staan?

lopez86
29-03-2010, 00:31
was gewoon een topgala.
goede organisatie.
vette partijen.
vette catwalk.
vette aankleding.
goede sfeer.
kan nog wel ff doorgaan zo, maar petje af voor hoyers gym en co.

Solar
29-03-2010, 02:00
Zoals beloofd ook meteen even het beeldmateriaal online gezet. Youtube is de videos nog aan het verwerken dus het kan zijn dat de kwaliteit nog even wat minder is.

http://www.youtube.com/watch?v=DhRD21C6lWE

http://www.youtube.com/watch?v=wjcEgOzscYY

:thup: Goed gedaan Wout!!! :thup:

Ik ben trots op je :D

cobra
29-03-2010, 09:01
He mensen voor de foto's van de battle of the south kun je effe switchen naar de buren.

Grt Jos

Jetli
29-03-2010, 14:09
Geen verslag mixfight heeft zich niet gemeld dit keer bij de organisatie helaas.
Vorig gala was titiana als verslaggeefster bij one gate 2 far maar die moest op de Battle zelf vechten anders was ze vast wel weer naar Heerlen gekomen.

Justinian
29-03-2010, 14:26
Geen verslag mixfight heeft zich niet gemeld dit keer bij de organisatie helaas.
Vorig gala was titiana als verslaggeefster bij one gate 2 far maar die moest op de Battle zelf vechten anders was ze vast wel weer naar Heerlen gekomen.
Het was nogal druk dit weekend. We waren bij Ultimate Glory en bij M-1. We waren er graag bij geweest, hopelijk de volgende keer beter.

The boy
29-03-2010, 14:38
Geen verslag mixfight heeft zich niet gemeld dit keer bij de organisatie helaas.
Vorig gala was titiana als verslaggeefster bij one gate 2 far maar die moest op de Battle zelf vechten anders was ze vast wel weer naar Heerlen gekomen.

Wordt het wel uitgezonden op rtv parkstad????

Jetli
29-03-2010, 14:39
het zal net als bij One gate 2 Far uitgezonden worden elke dag 3 partijen ofzo.
Wanneer precies weten we nog niet.

grz

FightingDutchman
29-03-2010, 15:38
het zal net als bij One gate 2 Far uitgezonden worden elke dag 3 partijen ofzo.
Wanneer precies weten we nog niet.

grz

Hou ons op de hoogte! Zijn wel wat partijen die ik graag wil terug zien namelijk!

"the terror" jeff
29-03-2010, 22:33
dit was echt een van de vetste galas wat ik gezien heb, en dat zijn er heel wat.
die opkomst was echt super vet met die catwalk van volgens mij 4 mtr hoog.
en dan die partijen sjonge jonge hij.
en dan als afsluiter hadden we john de wilde vs janos op pride regels haha.
soccer kicks enzo haha.
was echt een super avond.
verheug me al op volgend jaar.
en geloof me wat ik nu zeg, 10 x vetter dan its showtime.

skinny.nl
29-03-2010, 23:05
dit was echt een van de vetste galas wat ik gezien heb, en dat zijn er heel wat.
die opkomst was echt super vet met die catwalk van volgens mij 4 mtr hoog.
en dan die partijen sjonge jonge hij.
en dan als afsluiter hadden we john de wilde vs janos op pride regels haha.
soccer kicks enzo haha.
was echt een super avond.
verheug me al op volgend jaar.
en geloof me wat ik nu zeg, 10 x vetter dan its showtime.

hoe is de wedstrijd van john en janos afgelopen??

la ma zitten, heb de fotoos al gevonden ;)

Surrender
30-03-2010, 01:43
Top gala!!
Bedankt Loe en de rest van de organisatoren. We hebben echt genoten!! (voor, tijdens en zelfs na de gala. hahahah)

All the best!!!!!!!

Hyram & ATF MIlitia,

Mule-Kick
30-03-2010, 10:17
Congratz Team Hoyer!

Jetli
30-03-2010, 12:29
Hyram we zien je wel weer op het volgende feest....

groetjes Hoyer's gym en company