PDA

View Full Version : UFN 20 results



dirk5
12-01-2010, 08:24
•Gray Maynard defeats Nate Diaz via Split Decision (28-29, 30-27, 29-28)
•Evan Dunham defeats Efrain Escudero via Submission (Armbar) in Round Three
•Aaron Simpson defeats Tom Lawlor via Split Decision (28-29, 29-28, 29-28)
•Amir Sadollah defeats Brad Blackburn via Unanimous Decision (30-27, 30-27, 30-27)
•Chris Leben defeats Jay Silva via Unanimous Decision (30-27, 30-27, 30-27)
•Rick Story defeats Jesse Lennox via Split Decision (30-27, 30-27, 28-29)
•Rory MacDonald defeats Mike Guymon via Submission (Armbar) in Round One
•Nik Lentz vs. Thiago Tavares ruled Majority Draw (28-28, 28-28, 29-27)
•Rafael dos Anjos defeats Kyle Bradley via Unanimous Decision (30-27, 30-27, 30-27)
•Gerald Harris defeats John Salter via TKO (Strikes) in Round Three
•Nick Catone defeats Jesse Forbes via Split Decision (28-29, 29-28, 29-28)

Amir en natuurlijk Marco gefeliciteerd!

prachtige knie in ronde 3.

Tony
12-01-2010, 08:32
thanks voor de results dirkie! amir, maynard en leben winst.. top

Justinian
12-01-2010, 08:37
thanks voor de results dirkie! amir, maynard en leben winst.. top
Je kaarsje heeft gewerkt ;)

Tony
12-01-2010, 09:13
dat dacht ik toch :D

hell yeah

Proficiat Marco!!! Send Amir my regards!

Tony
12-01-2010, 09:35
videos:

Mixfight.nl Forum (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=100305)

Samko
12-01-2010, 10:55
shit, die knie van amir :eek:

en ik snap niet hoe die éne judge 2 rondes aan diaz gaf

el bastardo
12-01-2010, 11:04
Vond Lawler vs Simpson de leukste partij. Nice comeback!

wrestler_nl
12-01-2010, 12:08
thanks voor de results dirkie! amir, maynard en leben winst.. top


x2!:thup:

Sadix
12-01-2010, 13:04
jammer van nate diaz.

calmarogym
12-01-2010, 14:20
dat dacht ik toch :D

hell yeah

Proficiat Marco!!! Send Amir my regards!

Thanks man...

Ik heb gisteren voor de partij nog even contact gehad met Amir over de te volgen strategie en ik moet zeggen.. het heeft gewerkt...

We wisten dat Blackburn een goede bokser is, maar nu wordt toch maar weer eens bewezen dat het complete spelletje (lees: stoten, trappen, knieen) het toch wint van alleen boksen.

Ik heb meteen na de partij ook nog met Amir gesproken en ik moet zeggen dat hij vrij nuchter reageerde en dit ziet als een klein stapje in de richting van een mooie UFC toekomst.
Ik daarin tegen was HEEEEEEEEL blij met zijn optreden en zag wel degelijk vooruitgang ten opzichte van zijn vorige partij (tegen Phil Baroni).

Nu komt hij volgende maand lekker carnaval vieren in Nederland en dan mag ik weer aan de slag met de volgende; Roy Nelson...!!

Marco
Team Calmaro

Justinian
12-01-2010, 14:36
Thanks man...

Ik heb gisteren voor de partij nog even contact gehad met Amir over de te volgen strategie en ik moet zeggen.. het heeft gewerkt...

We wisten dat Blackburn een goede bokser is, maar nu wordt toch maar weer eens bewezen dat het complete spelletje (lees: stoten, trappen, knieen) het toch wint van alleen boksen.

Ik heb meteen na de partij ook nog met Amir gesproken en ik moet zeggen dat hij vrij nuchter reageerde en dit ziet als een klein stapje in de richting van een mooie UFC toekomst.
Ik daarin tegen was HEEEEEEEEL blij met zijn optreden en zag wel degelijk vooruitgang ten opzichte van zijn vorige partij (tegen Phil Baroni).

Nu komt hij volgende maand lekker carnaval vieren in Nederland en dan mag ik weer aan de slag met de volgende; Roy Nelson...!!

Marco
Team Calmaro
Top man, goed om te lezen!!

Sendur
12-01-2010, 14:42
Carnaval met Amir.

Vette shit lijkt me echt een goeie gast!


En YES! Leben ook gewonnen :D

Tony
12-01-2010, 14:43
We wisten dat Blackburn een goede bokser is, maar nu wordt toch maar weer eens bewezen dat het complete spelletje (lees: stoten, trappen, knieen) het toch wint van alleen boksen.


Dat wilde ik je nog vragen ja.. viel me op dat Amir veelvuldig lowkicks en front kicks gebruikte.

Had wel verwacht dat Blackburn meer last zou krijgen van zijn been... Amir heeft toch echt goed zijn best gedaan met het uitdelen van lowkicks.

dirk5
12-01-2010, 15:02
Thanks man...

Ik heb gisteren voor de partij nog even contact gehad met Amir over de te volgen strategie en ik moet zeggen.. het heeft gewerkt...

We wisten dat Blackburn een goede bokser is, maar nu wordt toch maar weer eens bewezen dat het complete spelletje (lees: stoten, trappen, knieen) het toch wint van alleen boksen.

Ik heb meteen na de partij ook nog met Amir gesproken en ik moet zeggen dat hij vrij nuchter reageerde en dit ziet als een klein stapje in de richting van een mooie UFC toekomst.
Ik daarin tegen was HEEEEEEEEL blij met zijn optreden en zag wel degelijk vooruitgang ten opzichte van zijn vorige partij (tegen Phil Baroni).

Nu komt hij volgende maand lekker carnaval vieren in Nederland en dan mag ik weer aan de slag met de volgende; Roy Nelson...!!

Marco
Team Calmaro

E Marco, komen er nog meer Amerikanen deze kant op? Hoe staat het trouwens met Nick, die zou een partij gaan draaien in Curacao ofzo maar heb erna niks meer over gehoord.

calmarogym
12-01-2010, 15:38
E Marco, komen er nog meer Amerikanen deze kant op? Hoe staat het trouwens met Nick, die zou een partij gaan draaien in Curacao ofzo maar heb erna niks meer over gehoord.

Hey Dirk,

Nik heeft inderdaad op Aruba gevochten en alle twee (tournament) z'n partijen gewonnen. Het gaat dus goed met Nik. Ben nu aan het kijken of ik iets voor hem in Nederland kan regelen zodat hij wat meer ervaring op kan doen in het staande werk.

Ik heb nog een aantal mensen uitgenodigd om naar Nederland te komen (oa. Mike Pyle en Roy Nelson), maar of deze komen is nog niet bekend...

De eerst volgende partij voor Roy zal begin April zijn, dus het zou wel goed uitkomen..

Ik hou je op de hoogte

Marco
Team Calmaro

calmarogym
12-01-2010, 15:42
Dat wilde ik je nog vragen ja.. viel me op dat Amir veelvuldig lowkicks en front kicks gebruikte.

Had wel verwacht dat Blackburn meer last zou krijgen van zijn been... Amir heeft toch echt goed zijn best gedaan met het uitdelen van lowkicks.

Wat me ofviel is dat Blackburn de rechter lowkick goed nam, maar wel veel problemen had met Amir's linker lowkick (achterste been). Hier had hij eigenlijk iets meer mee moeten doen... Ik zat al te schreeuwen vanachter mijn beeldscherm, maar hij hoorde mij niet. lol

Daarnaast ga ik in de toekomst ook werken aan wat meer KO power in zijn vuisten door zijn techniek iets te verbeteren en een betere timing.

Marco
Team Calmaro

Remco
12-01-2010, 16:57
Is het evenement de moeite waard? Heb alleen Sadollah en Maynard gezien.

dirk5
12-01-2010, 17:17
Hey Dirk,

Nik heeft inderdaad op Aruba gevochten en alle twee (tournament) z'n partijen gewonnen. Het gaat dus goed met Nik. Ben nu aan het kijken of ik iets voor hem in Nederland kan regelen zodat hij wat meer ervaring op kan doen in het staande werk.

Ik heb nog een aantal mensen uitgenodigd om naar Nederland te komen (oa. Mike Pyle en Roy Nelson), maar of deze komen is nog niet bekend...

De eerst volgende partij voor Roy zal begin April zijn, dus het zou wel goed uitkomen..

Ik hou je op de hoogte

Marco
Team Calmaro

Thanks, dat worstelen heeft ie wel onder de knie dus is idd een super plan.

superfreak
12-01-2010, 18:01
Het is toch nog niet bekend tegen wie Roy moet? Yvel zou wel leuk zijn haha.

Wel goed van Amir. Duidelijk verbetering zichtbaar. Zou je toch bijna een rematch willen tegen Hendriks.

Sendur
12-01-2010, 18:08
E Marco, komen er nog meer Amerikanen deze kant op? Hoe staat het trouwens met Nick, die zou een partij gaan draaien in Curacao ofzo maar heb erna niks meer over gehoord.

Over jou UFC 108 sfeer verslag hebben we ook niks meer gehoord haha

dirk5
12-01-2010, 18:20
Over jou UFC 108 sfeer verslag hebben we ook niks meer gehoord haha

Verslag heb ik het volgensmij nooit over gehad, zou wat sfeer foto's maken en daar ben ik idd nog op aan het wachten tot ik ze door krijg van mijn broer.

Verder wilde ik wat foto's gaan maken in een gym, maar dat is niet door gegaan door een al eerder omschreven reden.

als je meer had verwacht, helaas, zal er niet komen, misschien toch zelf maar eens een event bezoeken? ;)

Sendur
12-01-2010, 18:35
Verslag heb ik het volgensmij nooit over gehad, zou wat sfeer foto's maken en daar ben ik idd nog op aan het wachten tot ik ze door krijg van mijn broer.

Verder wilde ik wat foto's gaan maken in een gym, maar dat is niet door gegaan door een al eerder omschreven reden.

als je meer had verwacht, helaas, zal er niet komen, misschien toch zelf maar eens een event bezoeken? ;)

Dirk laat ons in de steek.... haha geintje man.

Ja ik wil wel eens een event bezoeken, mits daar tijd en geld voor over is. (ben maar een student)
En dan moet het natuurlijk wel een goede line up hebben.

dirk5
12-01-2010, 18:49
Dirk laat ons in de steek.... haha geintje man.

Ja ik wil wel eens een event bezoeken, mits daar tijd en geld voor over is. (ben maar een student)
En dan moet het natuurlijk wel een goede line up hebben.

Krijg er toevallig net een paar door van mijn broer. Voor de geintereseerden: Kijk in mijn Album onder map UFC 108 (hier heel nieuw topic voor aanmaken vind ik te veel van het goede)

Heb er ook nog 1 met Gilbert genomen 2 dagen voor event (staat in map ufc 93, waarom snap ik niet goed)

Verder goed sparen kerel, Het kost wat maar het is het ook dubbel en dwars waard.

en let wel: een goede card maakt de kwaliteit van gevechten niet automatisch goed.