PDA

View Full Version : The Contender Australia *Spoiler*



Ronald
12-01-2010, 20:19
Al met al best een aardig seizoen. Leuk om te volgen in ieder geval. Alleen... Garth Woods heeft dus uiteindelijk gewonnen en wat mij betreft is dat echt gewoon een schande voor het boksen. Onbegrijpelijk zoiets.

Voor de mensen die het maar half gevolgd hebben: Garth Woods duwt, trekt, hangt, klemt af, slaat door na een break of na de bel, struikelt en sleept zichzelf en zijn tegenstander door de ring, en gooit er zo af en toe zelfs gewoon een takedown uit (en dan niet 1 keer)! Kortom, hij is niet alleen onsportief, het ziet er ook nog eens niet uit.

Dat hij de halve finale doorkwam snapte ik al niks van maar dat hij nu ook nog eens de finale wint gaat echt mijn pet te boven. Die man had al lang meervoudig gediskwalificeerd moeten worden. Echt totaal onbegrijpelijk zoiets. Een eerste keer kan ik me nog voorstellen dat zoiets een scheidsrechter overkomt (alhoewel...) maar als hij zoiets in de finale dan nog een keer kan overdoen... :wacko:

Ook aan het commentaar heb ik me dood zitten ergeren: "Great boxing"... humpfff :rolleyes:

Nog meer mensen die er met gekromde tenen naar hebben zitten kijken toevallig?

MarcDeurloo
12-01-2010, 23:14
ik werd zelfs een beetje misselijk door de montage van die gevechten. Het is aan elkaar geplakt als een slechte Rocky film waardoor je na afloop van de partij ook geen idee hebt wie er nou zou moeten winnen.

Wat ook slecht is is dat commentaar van de mannen in hun hoek. in plaats van iets nuttigs te zeggen over waar de openingen liggen, roepen ze alleen maar dingen als, je moet ff meer je best doen...

Ronald
12-01-2010, 23:28
ik werd zelfs een beetje misselijk door de montage van die gevechten. Het is aan elkaar geplakt als een slechte Rocky film waardoor je na afloop van de partij ook geen idee hebt wie er nou zou moeten winnen.
Klopt idd (alhoewel het soms beter is dan naar een 5x3 minuten saaie partij te kijken ;)). Je kunt weinig zeggen over hoe de partij echt verliep. Wel lieten ze bij de halve finale al die overtredingen zien die Woods maakte.
De finale van Garth Woods vs Kariz Kariuki is overigens wel volledig uitgezonden. Vreselijk...