PDA

View Full Version : Hoe is het toch met... Bas Rutten?



Harrie Nak
12-01-2010, 22:16
Ik snap dat El Guapo goed boert met al dat TV-werk, en dat zijn knie vast nog steeds gaar is (iemand de actuele status wellicht?), maar zit een terugkeer (http://www.mmamania.com/2007/02/21/bas-rutten-interested-in-fighting-for-ufc/) naar de cage er echt niet meer in? Tegen Villareal is immers "maar" 3 jaar geleden...

GerritTonijn
12-01-2010, 22:31
goed boert? denk dat dat wel meevalt...

TOON
12-01-2010, 22:45
das een van de weinige come-backs die ik wel gaaf zou vinden, maar volgens mij heeft hij al een aantal keren aangegeven dat het toch echt niet meer gaat, lichamelijk dan...

amilster
12-01-2010, 22:50
Ik heb ik het interview met gamekings gezien dat hij wel wil maar niet meer kan, hij liep een erg op en kwam bijna niet meer naar beneden omdat (volgens mij zoiets als bij Kimbo) de bekleding tussen botten die zijn knie bijelkaar houden versleten is.
Helaas dus, zou en come back van deze sympatieke gigant anders graag meegemaakt

Petrosyan188
12-01-2010, 23:34
ben meer benieuwd naar een reactie na die uithaal naar de k1 vorig jaar, waar hij min of meer beweerde dat k1 geen fuck voorstelde en dat elke mma vechter makkelijk van een k1 topper kan winnen..... en haalde hij overeem vs badr(deel 1) aan als bewijs.... maar het is nu wel duidelijk dat badr slecht in vorm en zichzelf had overschat in die partij, enige excuses richting k1 mag wel vind ik. nou weet ik ook wel dat het een grote krijger is geweest voor nederland maar ook voor het internationale mma maar zulke dingen hoor je vind ik niet te zeggen en al zeker niet over je collega's

T15Boxing
12-01-2010, 23:41
waar hij min of meer beweerde dat k1 geen fuck voorstelde en dat elke mma vechter makkelijk van een k1 topper kan winnen..... en haalde hij overeem vs badr(deel 1) aan als bewijs

Bas Rutten zei dat?

vrane
13-01-2010, 00:07
Bas Rutten zei dat?

Heb ik ook nooit gezien.

Bron of ik geloof er niks van.

Sendur
13-01-2010, 00:12
Bas verdedigde juist Overeem en hij vind K-1 juist topssport.

Bas is Martial Arts, alles ervan.

Hij prijst zowat elke week in Inside MMA de Muay Thai skills van de Nederlanders.

GerritTonijn
13-01-2010, 00:16
enige wat hij zei, dat MMA gewoon moeilijker was omdat je veel meer disciplines moet beheersen.

Huite
13-01-2010, 00:20
bas mist een a, hij is de baas.

lopez86
13-01-2010, 00:50
enige wat hij zei, dat MMA gewoon moeilijker was omdat je veel meer disciplines moet beheersen.

Inderdaad.
Wat ook wel degelijk zo is.

Emilio
13-01-2010, 00:51
terugkeer zit er niet in. Dit heeft hij al meerdere malen aangegeven. Die man heeft zoveel fun in live. Hij heeft het echt gemaakt en hij is tevens een goede promoter voor de sport. Met zijn charisma zullen veel mensen de aandacht voor MMA krijgen.

ArjanV
13-01-2010, 01:41
Bas heeft vrij recent nog gezegd dat MMA moeilijker is om te leren maar dat kickboksen veel harder is....

Sadix
13-01-2010, 01:59
Bas heeft vrij recent nog gezegd dat MMA moeilijker is om te leren maar dat kickboksen veel harder is....


Nee hoor, hij zei juist dat vanwege mma moeilijker is, en daardoor ook harder is.

Tony Galento
13-01-2010, 08:51
Nee hoor, hij zei juist dat vanwege mma moeilijker is, en daardoor ook harder is.


Hij zei juist dat hij van muay thai vaker in elkaar lag.

Ulis-E
13-01-2010, 09:11
Ik heb betreffende video daadwerkelijk gezien, in t kort:

1) Thaiboksen/K1 is harder voor t lichaam, veel blessure gevoeliger voor 't lichaam

2) MMA is moeilijker te leren wegens t leren van meerdere disciplines

ArjanV
13-01-2010, 10:06
Zo is het..

Ulis-E
13-01-2010, 10:11
oh jah, z'n knieen zijn helaas fucked up beyond repair.. dus wordt geen rentree :(

TOON
13-01-2010, 10:36
Ik heb betreffende video daadwerkelijk gezien, in t kort:

1) Thaiboksen/K1 is harder voor t lichaam, veel blessure gevoeliger voor 't lichaam

2) MMA is moeilijker te leren wegens t leren van meerdere disciplines

dit dus! en niks anders....dont fuck with bas!

micha
13-01-2010, 10:46
Bas is de baas!

ik heb hem vaak ontmoet sinds hij in de states woont. Hij trainde vroeger in Breda bij Cor Hemmers. topgozer weinig mensen die je zo aan het lachen kunnen maken als El guapo

GerritTonijn
13-01-2010, 10:49
Nee hoor, hij zei juist dat vanwege mma moeilijker is, en daardoor ook harder is.


Hij zei juist dat hij van muay thai vaker in elkaar lag.

KIJK!!!!! lol


Photobooks :: 2pad (http://en.2pad.com/page.php?A=AddToMy&sh=cb5dc8cd3b5acaa6dfc1fbcdb9d658c3fa545a3a)

Slome
13-01-2010, 11:31
ergens hier heb ik gelezen dat hij op de buis komt bij het programma "DE REUNIE"van ROb Kamphuijs..... daar zal hij z'n oude klasgenoten weer zien:twak:;)..... actueel.... waneer t wordt uitgezonden was nog niet bekend volgens mij....

Fyodor
13-01-2010, 12:28
ergens hier heb ik gelezen dat hij op de buis komt bij het programma "DE REUNIE"van ROb Kamphuijs..... daar zal hij z'n oude klasgenoten weer zien:twak:;)..... actueel.... waneer t wordt uitgezonden was nog niet bekend volgens mij....

Klopt, had ik destijds een topic voor geopend en het stond ook op de portal. Heb nog geen idee wanneer dit uitgezonden wordt, feit is wel dat m'n ouders dit programma altijd kijken, ik heb m'n moeder geďnstrueerd mij te melden als een gepeste vechtsporter in de uitzending komt :)

dirk5
13-01-2010, 12:34
als het goed is zit hij in de ea sports mma game dus dan kun je hem zelf nog zo veel partijen laten draaien als je wilt.

goro
13-01-2010, 13:13
Ik had hem eens ontmoet op een seminar. Daar vertelde hij dat hij nooit meer een comeback doet. Er is een tijd van komen en een tijd van gaan. Oude blessures...

Pepe the Ice-Murderer
13-01-2010, 13:31
Sja zijn knieën kunnen het niet meer aan heeft hij dikwijls aangegeven.
Zal ook wel wat te maken hebben met die brute kneebars van ken shamrock in de pancrase tijd.

Ken was er voor gekend om knieën en benen te mishandelen.

Toch blijft Bas een legende!

fireblade900
13-01-2010, 13:36
Idd altijd lachen met Bas.
Paar geleden gaf hij een seminar in Roosendaal / Bergen op Zoom (ergens die kant op).
Bij de binnenkomst draaide ze dat carnavalsnummer wat hij zelf gemaakt heeft dus dat begon al lekker. Verder leuke seminar. Op het einde van het seminar mocht je vragen stellen.....en dan gaat ie los he Bas. Man man wat kan die gozer vertellen. Het ene verhaal nog mooier dan het andere.

Marchant
13-01-2010, 13:38
Yep ...,echt een held deze man.
Wat heb ik ook genoten van zijn DVD "Lethal street fighting"
Prachtig dat nederlandse Engels!!

http://www.youtube.com/watch?v=D3K-mrlYG7Y

Italian*Berlusconi*
13-01-2010, 13:54
Yep ...,echt een held deze man.
Wat heb ik ook genoten van zijn DVD "Lethal street fighting"
Prachtig dat nederlandse Engels!!

http://www.youtube.com/watch?v=D3K-mrlYG7Y

blijft gaaf om te zien dit! haha Rutten style!!

Sadix
13-01-2010, 15:22
KIJK!!!!! lol


Photobooks :: 2pad (http://en.2pad.com/page.php?A=AddToMy&sh=cb5dc8cd3b5acaa6dfc1fbcdb9d658c3fa545a3a)


al dan nog, slaat het nergens op want in mma mag je alles dat in muay thai ook mag.

Harrie Nak
13-01-2010, 15:32
Oh I'm sorry... bang bang bang... no I'm not!



Somebody's telling me that about my wife... I'm sorry sir, but im gonna break your leg!

Na al die jaren nog steeds priceless! :D

trainer Bv S'burg
13-01-2010, 16:37
al dan nog, slaat het nergens op want in mma mag je alles dat in muay thai ook mag.

alleen met je muay thai skills overleef je een mma partij niet ;)

T15Boxing
13-01-2010, 16:45
KIJK!!!!! lol


Photobooks :: 2pad (http://en.2pad.com/page.php?A=AddToMy&sh=cb5dc8cd3b5acaa6dfc1fbcdb9d658c3fa545a3a)

Dit is gewoon waar iedereen het mee eens is. Ik dacht al, dat "K1 stelt geen fuck voor" zijn absoluut geen praatjes van Bas Rutten.

kmr
13-01-2010, 17:12
al dan nog, slaat het nergens op want in mma mag je alles dat in muay thai ook mag.

Maar in mma is het enige dat mensen doen trappen en stoten, ook al sta je dichtbij, de trappen blijven komen. In mma is dat niet zo, juist doro het gevaar van de takedowns.

Ik durf te wedden dat geen enkele mma-partij even veel lowkicks heeft als een k1-partij van een 'normale' vechter (dus niet freaks als Hong Man Choi).

Ronald
13-01-2010, 21:09
Waar ik bij Bas altijd aan moet wennen is dat Brabantse accentje van 'm. Dat hoor je niet als hij Engels praat :D

Wheelie
14-01-2010, 14:51
Bas is een held ;)

http://www.youtube.com/watch?v=j7w0e4POfsc

http://www.youtube.com/watch?v=9UFV0IvTAr0&feature=related

Jamila
14-01-2010, 15:16
Bas is sowieso een ongelofelijke positieve denker, het is top dat we hem binnenkort op de Nederlandse televisie gaan zien, waar hij zijn levens verhaal zal vertellen. Ook zal hij altijd de hoost van Glory blijven en waarschijnlijk zal hij binnenkort met een nieuw trainings apparaat op de markt komen, zowel voor particulier gebruik als professionele sport scholen.

Bas is the man ……………….

Gr, Jamila :thup:

Ulis-E
14-01-2010, 15:29
al dan nog, slaat het nergens op want in mma mag je alles dat in muay thai ook mag.

kijk even een MMA match en een Muay Thai match over de volle lengte

tel even op hoeveel stoten, knieeen, lowkicks etc zijn geland..


trek je conclusie wat harder voor het lichaam is...

Marco
14-01-2010, 15:35
Bas Rutten had ik toch heel graag gezien tegen een Dick Vrij, Bob Schreiber, Gerard Gordeau of meer van die toppers uit de beginperiode van het MMA in Nederland. Jammer dat Bas op een gegeven moment niet meer in Nederland wilde vechten vanwege slechte ervaringen met het vaderlandse publiek anders was dit misschien wel gebeurd.
Overigens denk ik dat Bas van alle drie had gewonnen.

"the terror" jeff
17-01-2010, 03:02
blijft gaaf om te zien dit! haha Rutten style!!

so i gotta return him a favour and stab him in the livver with his own knife hahaha super.