PDA

View Full Version : Binnenkort mogelijk Rashad Evans vs Quinton Jackson.



K-1sunstarr
12-01-2010, 23:38
Onlangs werd bekend dat deze twee vechters het tegen elkaar op zullen nemen.
Wie weet er meer hierover te vertellen.
:cool2:

mclahey
13-01-2010, 10:12
Oh. Ok. Dat wist ik niet. Is dat zeker en zo ja waarom zeg je dan 'mogelijk'?

Als het zo zou zijn dan hoop ik dat Rashad wint. Die Jackson vind ik maar een hersenloze eikel. RTL 7 zou dit live uit moeten zenden en helemaal 'a la SBS 6' moeten promoten enzo met banners dwars door films heen. Volgens mij gaan er dan best veel mensen kijken....Je kan in ieder geval een leuke trailer maken met al die beelden die beschikbaar zijn uit de rl soap!

el bastardo
13-01-2010, 10:27
Hoop dat Rampage via brute KO wint. Rashad mag dan leuk zijn neergezet tijdens TUF, ik vind het nog steeds een enorme drol. Heb Rampage altijd super grappig gevonden, al heeft ie door de laatste TUF wat van zijn "cool" verloren.

Desondanks kijk ik liever naar een Rampage gevecht, dan een gevecht van Evans.

Volgens mij is er idd benoemd tijdens de laatste UFC dat Rampage toch nog een keer terug komt voor een gevecht tegen Evans. Bad blood is altijd leuk om te kijken.

Justinian
13-01-2010, 10:35
Volgens mij is er idd benoemd tijdens de laatste UFC dat Rampage toch nog een keer terug komt voor een gevecht tegen Evans. Bad blood is altijd leuk om te kijken.
Dat klopt inderdaad ;)

Mattie73
13-01-2010, 10:58
Bad blood is altijd leuk om te kijken.

Ik volg the Ultimate Fighter ook sinds dat RTL 7 het uitzend. Ik denk dat al die ruzies en al dat gescheld tussen Rashad en Evans gewoon geacteerd is om kijkcijfers te trekken. Die Amerikanen zijn wat dat betreft commercieel ingesteld en zullen er alles aan doen om de serie spannender te maken.
Of heb ik het mis??

(Ik moet wel eerlijk vertellen dat ik het MMA niet echt volg of ken. Ik ben meer van het kick- en thaiboksen.)

Illest
13-01-2010, 11:04
ik vind Rampage een vette vechter, maar als persoon erg triest.....Rashad daarintegen is echt een coole gast....supercoach....ik ben daarom ook voor Rashad....

mclahey
13-01-2010, 11:12
Ik volg the Ultimate Fighter ook sinds dat RTL 7 het uitzend. Ik denk dat al die ruzies en al dat gescheld tussen Rashad en Evans gewoon geacteerd is om kijkcijfers te trekken. Die Amerikanen zijn wat dat betreft commercieel ingesteld en zullen er alles aan doen om de serie spannender te maken.
Of heb ik het mis??

(Ik moet wel eerlijk vertellen dat ik het MMA niet echt volg of ken. Ik ben meer van het kick- en thaiboksen.)

Ja. Het zal ongetwijfeld wel overtrokken zijn en dat ze een beetje 'gestuurd' worden om ruzie te krijgen enzo. Maar de argumenten die Rashad tijdens deze wel of niet vooraf opgezette ruzies aandraagt snijden tenminste nog hout. Hij kan goed uit zijn woorden komen en komt met sterke argumenten waar je niet zoveel tegen in kan brengen. En dan komt die Jackson met de 'tegenaanval' en dan vraag ik me serieus af of hij denkt dat hij nog steeds op het schoolplein van de kleuterschool denkt te staan. Echt van die extreem kinderachtige domme teksten en trucs.

Maar ook ik moet toegeven dat dit eigenlijk ook mijn eerste kennismaking met de UFC is en ik niets weet over vechtstijlen of vechtershart van genoemde personen. Ik baseer ook alles wat ik over de UFC weet (niet veel dus) op die paar afleveringen die ik heb gezien. K1 volg ik op de voet en Dream met een roze bril.

Ik was gisteren ook op internet op zoek naar gevechten van Rashad of Jackson maar kon niets vinden op YouTube? Zal wel met rechten te maken hebben dacht ik toen.
Kan iemand anders even een vette partij posten van 1 van beide heren of zijn die niet 'beschikbaar'?

Chane
13-01-2010, 11:13
Zou wel cool zijn als deze partij er komt :)

Djani
13-01-2010, 11:24
Ja. Het zal ongetwijfeld wel overtrokken zijn en dat ze een beetje 'gestuurd' worden om ruzie te krijgen enzo. Maar de argumenten die Rashad tijdens deze wel of niet vooraf opgezette ruzies aandraagt snijden tenminste nog hout. Hij kan goed uit zijn woorden komen en komt met sterke argumenten waar je niet zoveel tegen in kan brengen. En dan komt die Jackson met de 'tegenaanval' en dan vraag ik me serieus af of hij denkt dat hij nog steeds op het schoolplein van de kleuterschool denkt te staan. Echt van die extreem kinderachtige domme teksten en trucs.

Maar ook ik moet toegeven dat dit eigenlijk ook mijn eerste kennismaking met de UFC is en ik niets weet over vechtstijlen of vechtershart van genoemde personen. Ik baseer ook alles wat ik over de UFC weet (niet veel dus) op die paar afleveringen die ik heb gezien. K1 volg ik op de voet en Dream met een roze bril.

Ik was gisteren ook op internet op zoek naar gevechten van Rashad of Jackson maar kon niets vinden op YouTube? Zal wel met rechten te maken hebben dacht ik toen.
Kan iemand anders even een vette partij posten van 1 van beide heren of zijn die niet 'beschikbaar'?

http://www.youtube.com/results?search_query=rampage+jackson+pride&search_type=&aq=f

hier genoeg partijen van Rampage uit zijn Pride tijd.

en op http://k1fighter.blogspot.com/ Evans zijn laatste partij tegen Thiago Silva.

UFC staat idd niet op youtube vanwege de rechten

EDIT: De eerste en bekendste partijen die je ziet zijn die tegen Wanderlei Silva (2x) en Mauricio Rua. Dat zijn 3 van zijn 7 verliespartijen in 37 wedstrijden. Hij ging daarin behoorlijk knock out, maar dat kwam vooral omdat Wanderlei en Shogun toen geweldig waren:D Wanderlei heeft hij in de UFC later nog teruggepakt.

dirk5
13-01-2010, 11:32
dancing Rashad FTW!!!!

Rampage = baby killer.

leks
13-01-2010, 11:57
denk dat Rampage teveel voor Rashad is, oldskool toughness ftw

PD_EC
13-01-2010, 12:36
http://en.wikipedia.org/wiki/UFC_113

Dana White confirmed that if Jackson wins by knockout or in impressive fashion, then he will get a title shot

RocknRolla
13-01-2010, 15:38
Fuck Dana man Jackson had al gelijk na zijn laatste overwinning een titleshot moeten krijgen. Rampage is een baas en dat Rashad nu beter kan lullen boeiend?

Als persoon is jackson cooler/relaxter en als vechter is ie helemaal een held. HIj heeft tegen bijna alle top contenders gestaan alleen lyoto nog op lijstje toevoegen en rashad met maar een paar namen erop.

Jackson is gewoon een super slechte coach en dat moeten dus ook niet meer gaan doen:P. Rashad is te cocky en te saai als vechter dat Jackson hem maar ff wat manieren bijbrengt en hem lekker laat slapen.

Samko
13-01-2010, 18:21
http://en.wikipedia.org/wiki/UFC_113

Dana White confirmed that if Jackson wins by knockout or in impressive fashion, then he will get a title shot


Jackson by murder. :pimp:

bananenplukster
13-01-2010, 19:50
Rampage op ko a la wanderlei silva 3(ufc)!!

"the terror" jeff
17-01-2010, 02:09
war rampage............

Barbaar
17-01-2010, 02:54
Hoop dan echt dat Rampage hem kapot slammt!!!!!!

El Bambino
17-01-2010, 11:23
Hoop dan echt dat Rampage hem kapot slammt!!!!!!

2x
Die Evans vindt zichzelf en slim mannetje omdat Rampage verbaal niet zo sterk is, nou zal Rampage laten zien waar ie wel goed in is en ik zie een zware KO voor Rampage !

Garcia
17-01-2010, 12:44
Het gevecht zou in april plaats moeten gaan vinden volgens de berichten van mmaweekly.

Marquis
17-01-2010, 12:59
Ik denk dat Rashad een slimmere vechter is ... als hij het geweld van Quinton kan temperen dan zie ik hem nog wel eens winnen.

ZakKa!
17-01-2010, 14:04
Rampage heeft veel meer ervaring, hij boort Rashad hopelijk de grond in.

Sendur
17-01-2010, 14:24
Rashad is overrated en dat weet hij.
Hij zei in de laatste countdown dat hij de beste 205'er is lol.
Hij heeft veel geluk gehad tegen Silva.

Ik weet zeker dat Rampage hem kapot slaat.