PDA

View Full Version : White and Fertitta on deal with Flash Entertainment and BJ Penn's next opponent



Harrie Nak
13-01-2010, 12:11
http://www.youtube.com/watch?v=2mzxEkQ5i1o

Tony
13-01-2010, 12:33
heb geen audio hier... wat zegt white over BJ Penn.. wie wordt de volgende?
Maynard of Edgar lijkt me?

dirk5
13-01-2010, 12:36
heb geen audio hier... wat zegt white over BJ Penn.. wie wordt de volgende?
Maynard of Edgar lijkt me?

heb ook geen geluid hier, maar heb gisteren al een bericht gelezen dat Edgar de volgende shot krijgt.

100% verdiend maar ik denk niet dat het een andere uitkomst zal hebben als alle voorgaande LW titleshots....

Sendur
13-01-2010, 12:38
Edgar 100%

Maaar die verliest ook 100% van Penn

Sendur
13-01-2010, 12:38
filmpje werkt niet

Sendur
13-01-2010, 12:38
http://www.youtube.com/watch?v=j1cJrxw0KJU&feature=player_embedded

wrestler_nl
13-01-2010, 12:41
ik hoop dat Gray Maynard de shot krijgt. In mijn ogen heeft hij het meer verdiend dan Edgar. Hij heeft van Siver, Edgar, Clementi, Miller , Huerta en Diaz gewonnen.
Edgar of Maynard, ik schat hun kansen tegen BJ Penn erg klein in.

dirk5
13-01-2010, 12:51
We can't say we didn't see this coming. After Gray Maynard's lackluster win over Nate Diaz on last night's UFC Fight Night 20, Dana White tells MMAFighting.com that Frankie Edgar will get the next shot at lightweight champ B.J. Penn, tentatively scheduled for UFC 112 in Abu Dhabi this April. Edgar last fought at the TUF 10 Finale on December 10, where he submitted Matt Veach with a rear naked choke in the second round. Funny, we don't recall a chorus of voices rising up in the wake of that victory to declare Edgar the consensus number one contender, but maybe that's just because we didn't watch the fight in New Jersey.

But seriously, you don't have to be a genius to figure out that Edgar earned this shot primarily by process of elimination. After Penn smoked Diego Sanchez, it came down to Edgar or Maynard. Fortunately for Edgar, "The Bully" managed to win in the least impressive fashion possible, so he gets the shot by default, even though Maynard ran through him with relative ease at UFC Fight Night 13.

Is it kind of unfair that a guy Maynard beat, who's coming off a win over a relative UFC novice, is getting the shot just because his own win wasn't quite exciting enough? No, it's not kind of unfair. It's totally unfair. But that's life in the fight game. Video of Dana White explaining the thin rationale behind the fight, as well as why he decided to sell 10% of his company essentially to the government of Abu Dhabi, is after the jump.

zo....

Tony
13-01-2010, 13:08
Edgar is mijns inzien ook de terechte contender.... en vanwege zijn attractieve vechtstijl ook terecht dat hij hem boven maynard krijgt.

Edgar heeft top voetenwerk en heeft echt een top standup game... Natuurlijk is Edgar een top notch worstelaar... maar ik zie de partij desondanks niet naar de grond gaan aangezien Penn bijna niet neer te krijgen is.

Ik voorzie een "jab-fest"... en door het verschil in lengte pakt Penn deze.

MAAR!!! Ik ga mijn vcash desondanks op Edgar zetten. Still driving his bandwagon :)

Ben benieuwd naar de odds: Ik zou zeggen: penn 0.60 en Edgar 1.40

YoMarK
13-01-2010, 14:32
Zowel Edgar als Maynard hebben geen uitmuntende striking of echt goede submissions in huis. Hoe het zit met de takedown defence van BJ hebben we laatst tegen Sanchez nog gezien. Zowel Florian als Sanchez schat ik stukken hoger in dan beide heren.
Dit gaat echt een walk in the park worden voor BJ.

Sadix
13-01-2010, 15:32
Zowel Edgar als Maynard hebben geen uitmuntende striking of echt goede submissions in huis. Hoe het zit met de takedown defence van BJ hebben we laatst tegen Sanchez nog gezien. Zowel Florian als Sanchez schat ik stukken hoger in dan beide heren.
Dit gaat echt een walk in the park worden voor BJ.


helemaal mee eens.

GilbertYvelFan24
13-01-2010, 15:33
Tyson Griffin??

Tony
13-01-2010, 15:38
Tyson Griffin werd keihard aangepakt door Frankie Edgar (Edgar's UFC debuutpartij)

Sendur
13-01-2010, 16:05
Zowel Edgar als Maynard maken geen schijn van kans.

Dat is het probleem in de LW WW en MW devision.

TE goede champions waar niemand iets tegen kan doen.

Net als Hardy vs GSP lol.

Tony
13-01-2010, 16:15
waarom zou hardy niet kunnen winnen van GSP? Ja natuurlijk is GSP de betere... punt uit.
Maar het is en blijft MMA... GSP-Serra anyone?

Serra had een stevige rechtervuist in huis... en dit heeft Hardy ook.. for sure.

Ik vergeet hardy-Davis nooit meer. Was er live bij (ufc99).. Davis is een van de beste boksers van de ufc. Hardy overclass'de hem gewoon in het staande spelletje. (en won vervolgens terecht)

Ik root dus ook voor GSP.. maar Hardy uitvlakken? No way.