PDA

View Full Version : Leuk interview met Bonjasky in de Arena



viCo
14-01-2010, 22:37
LAFtv Online Magazine - December Editie 1 (http://laftv.nl/1/#/remy-bonjasky/)

klik op pagina 3 voor het interview (video)

8701.
15-01-2010, 09:14
Nu durft Remy wel in de Arena te komen maar tegen Badr durft die niet..

achja de naam zegt genoeg LAFtv :lol:

Mattie73
15-01-2010, 09:24
Nu durft Remy wel in de Arena te komen maar tegen Badr durft die niet..

achja de naam zegt genoeg LAFtv :lol:

:D:D eerlijk is eerlijk, hij is leuk.

danial
15-01-2010, 11:51
Respect voor Remy

Sadix
15-01-2010, 15:10
shittt he, wat praat remy bekakt zeg.

Zo praat een neger toch niet? zo praat mijn buurvrouw van 60 nog niet eens.

Marquis
15-01-2010, 15:35
shittt he, wat praat remy bekakt zeg.

Zo praat een neger toch niet? zo praat mijn buurvrouw van 60 nog niet eens.


Hij praat gewoon normaal Nederlands,.. Misschien ligt het aan de buurt waar jij en jouw buurvrouw van 60 onderdak genieten. :lol:

mario the count
15-01-2010, 17:55
Hij praat gewoon normaal Nederlands,.. Misschien ligt het aan de buurt waar jij en jouw buurvrouw van 60 onderdak genieten. :lol:

:D

Het is natuurlijk niet stoer dat remy de woorden swa,weet je, ouwe, en weet ik veel wat nog meer niet gebruikt;)

Sadix
15-01-2010, 18:28
:D

Het is natuurlijk niet stoer dat remy de woorden swa,weet je, ouwe, en weet ik veel wat nog meer niet gebruikt;)


Nee hoor daar doelde ik helemaal niet op.

Hij praat gewoon erg bekakt, je merkt gewoon dat hij een niet praat als dat hij normaal doet.

Badr hari die praat wel gewoon zoals hij normaal ook gewoon praat bijvoorbeeld.

mario the count
15-01-2010, 18:38
Nee hoor daar doelde ik helemaal niet op.

Hij praat gewoon erg bekakt, je merkt gewoon dat hij een niet praat als dat hij normaal doet.

Badr hari die praat wel gewoon zoals hij normaal ook gewoon praat bijvoorbeeld.
Ik heb remy nog nooit anders horen praten dan dit.

COHIBA
15-01-2010, 18:48
Ik heb remy nog nooit anders horen praten dan dit.
Nou geloof maar dat ie anders sprak dan dit hoor. maar neemt niet weg dat hij snapt waar t om draaid. bekakt of hoe je t ook wilt noemen ,,,,hij snapt m in iedergeval,,,, remy is een husler !!!

Marquis
15-01-2010, 19:52
Nee hoor daar doelde ik helemaal niet op.

Hij praat gewoon erg bekakt, je merkt gewoon dat hij een niet praat als dat hij normaal doet.

Badr hari die praat wel gewoon zoals hij normaal ook gewoon praat bijvoorbeeld.


Ik ken Remy nu al een jaartje of 15 en de beste man heeft altijd normaal Nederlands gesproken en niet straat zoals men (jij) waarschijnlijk van hem verwacht. Denk aan zijn eerste tv optreden in NL toen sprak hij ook normaal. En tuurlijk wen je naar mate van tijd aan de camera en doe je wat aan je overkomen.

Djani
15-01-2010, 20:15
shittt he, wat praat remy bekakt zeg.

Zo praat een neger toch niet? zo praat mijn buurvrouw van 60 nog niet eens.

Zo werkt dat gewoon. Op televisie en in het bedrijfsleven gebruik je 'court language'. Ik merk dat bij mezelf dat als ik me in een zakelijk situatie bevind ik ineens erg netjes praat. Dat heb ik ook als ik tegen me oma praat, ik schrik er zelf elke keer weer van:D. En ik werk wel eens met Humberto Tan, hij klinkt ook ook meer als een surinamer als hij niet voor de camera staat.

Wiseguy
15-01-2010, 20:49
De man heeft gevolleybald. Verbaast me niets.

El Bambino
15-01-2010, 21:00
shittt he, wat praat remy bekakt zeg.

Zo praat een neger toch niet? zo praat mijn buurvrouw van 60 nog niet eens.

Bij mij komt ie beetje indentiteiloos over. Het is geen schande om in het leven vooruit te willen komen zolang je roots niet verloogent :thup:

Neivra
15-01-2010, 23:38
Het komt bij mij als professioneel over. Hij moet toch de gentlemen uithangen.

Djani
16-01-2010, 00:09
Bij mij komt ie beetje indentiteiloos over. Het is geen schande om in het leven vooruit te willen komen zolang je roots niet verloogent :thup:

Hij kan zo bij jou overkomen idd, maar met beperkte kennis kunnen een hoop dingen op bepaalde manieren overkomen. Ik heb zijn autobiografie gelezen en met statements daaruit in het achterhoofd gedraagt hij zich best gewoon. Hij voelt zich niet thuis in Suriname, daarentegen is hij wel met Surinaamse vrienden en de Surinaamse keuken opgegroeid. Voorderest voelt hij zich meer Nederlander omdat hij hier grotendeels is opgegroeid. Neem het de man niet kwalijk dat hij niet voldoet aan de heersende stereotypen:D

Omar.
16-01-2010, 03:02
Hate it or love it, maar Remy is gewoon Remy.

Marquis
16-01-2010, 07:23
Het komt bij mij als professioneel over. Hij moet toch de gentlemen uithangen.



Voor dat hij proffesioneel vocht toen werkte hij bij een bank.. toen sprak hij ook gewoon ABN .. t heeft denk ik met je opvoeding en opleiding te maken hoe jij je in het dagelijks leven profileert in de maatschappij.

What's next dadelijk verwachten jullie dat Obama ook maar moet praten als die negers van Compton op straat ?

Quincy
17-01-2010, 21:39
Leuke intervieuw Bonjansky blijft een voorbeeld voor de sport!!

Straight
17-01-2010, 22:47
Voor dat hij proffesioneel vocht toen werkte hij bij een bank.. toen sprak hij ook gewoon ABN .. t heeft denk ik met je opvoeding en opleiding te maken hoe jij je in het dagelijks leven profileert in de maatschappij.

What's next dadelijk verwachten jullie dat Obama ook maar moet praten als die negers van Compton op straat ?

Toen sprak hij niet ABN, maar werkte hij daar. jk :D ;)