PDA

View Full Version : Stefan Struve vs Roy Nelson UFC on Versus (Fight Night 21)



Lionheart
15-01-2010, 02:34
Fighters Only Magazine - The World's Greatest MMA Magazine - News - Stefan Struve faces Roy Nelson at UFC Fight Night 21 (http://www.fightersonlymagazine.co.uk/news/viewarticle.php?id=3773)

Als deze partij er komt dan wint Stefan op een submission, althans dat hoop ik!!;)

lopez86
15-01-2010, 04:01
Komt van FT.nl af idd.

Ontopic:

2 Nederlanders tegenover elkaar in Amerika!!
Is dat ff een giller! :thup:
Marco v/d Broek (Calmaro) z'n pupil tegen die van Bob Schreiber.
Wat Marco gaat winnen uiteraard, Struve is té onervaren voor iemand van het kaliber van Nelson.

Christophe
15-01-2010, 04:10
Fighters Only Magazine - The World's Greatest MMA Magazine - News - Stefan Struve faces Roy Nelson at UFC Fight Night 21 (http://www.fightersonlymagazine.co.uk/news/viewarticle.php?id=3773)

Als deze partij er komt dan wint Stefan op een submission, althans dat hoop ik!!;)

Ik hoop van ganser harte dat Struve erg ver komt in de UFC, maar deze partij wint hij nooit op een submission. Hij zal het staande moeten waarmaken!

War Struve!!!

dirk5
15-01-2010, 08:10
lekker belangrijk wie er eerst met het nieuws kwam....

Dit gaat een lastige dobber worden voor Stefan. Ik denk dat het staand moet gebeuren.

FightingDutchman
15-01-2010, 08:58
Dit gaat een lastige dobber worden voor Stefan.

Denk ook dat het een lastige pot gaat worden voor Struve, maar wel weer een mooie kans om zichzelf waar te maken in de VS. Hoop dat hij dr een mooie pot van maakt!

steftheboxer
15-01-2010, 09:02
Komt van FT.nl af idd.

Ontopic:

2 Nederlanders tegenover elkaar in Amerika!!
Is dat ff een giller! :thup:
Marco v/d Broek (Calmaro) z'n pupil tegen die van Bob Schreiber.
Wat Marco gaat winnen uiteraard, Struve is té onervaren voor iemand van het kaliber van Nelson.

Struve te onervaren vindt ik wat te kort door de bocht. Struve is 17-3 en Nelson 14-4 alleen Nelson heeft tegen een aantal toppers gestaan en is HW kampioen van IFL geweest. Denk dat dit een lastige wordt voor Struve maar hij heeft bijna 27 centimeter voordeel qua lengte en moet daar iets mee kunnen.

Tony
15-01-2010, 09:02
Op de grond is Roy absoluut de betere... by far.

qua standup vind ik Roy redelijk sloppy...(althans, zo lijkt het.. maar kan ook door zijn fysiek komen)
Struve's standup is prima.. maar zit ook nog boordevol gaten...

Ik denk dat Roy deze pakt op submission of decision.
Maar ik root voor Struve.... Neerlands hoop in bange dagen.

tof voor Marco om 2 TUF kampioenen in zijn team te hebben.

FightingDutchman
15-01-2010, 09:07
Op de grond is Roy absoluut de betere... by far.


De Top-game van Nelson is gewoon goed, hij weet z'n gewicht ook perfect tot z'n voordel te gebruiken dus denk dat dat een lastige voor Struve kan worden. Gewoon staand houden en z'n reach voordeel optimaal benutten!

Sendur
15-01-2010, 09:22
Op de grond is Roy absoluut de betere... by far.

qua standup vind ik Roy redelijk sloppy...(althans, zo lijkt het.. maar kan ook door zijn fysiek komen)
Struve's standup is prima.. maar zit ook nog boordevol gaten...

Ik denk dat Roy deze pakt op submission of decision.
Maar ik root voor Struve.... Neerlands hoop in bange dagen.

tof voor Marco om 2 TUF kampioenen in zijn team te hebben.

Ik vond Struve zijn stand up ook vrij sloppy vorige keer.
Hij mag daar van mij wel wat meer op oefenen.

Toch ga ik gewoon voor Struve.

FUCK NELSON!

TOON
15-01-2010, 09:25
z'n reach goed gebruiken idd....maar dat deed hij tegen buentello ook niet zo goed....en die flying knees aub achterwege laten....of beter inleiden....

zal een pittige partij worden iig voor Struve, maar hij heeft wel kans....zou niet goed weten op wie ik zou moeten betten...dus dat wordt dan Struve natuurlijk ;)

biggz
15-01-2010, 09:28
Hmm ik denk Nelson op dec. of TKO(belly strikes)

Wheelie
15-01-2010, 09:44
Komt van FT.nl af idd.

Wat een onzin, dit bericht komt niet eens van een Nederlandse site.

Ik zie zeker kansen voor Struve om dit te winnen.

dirk5
15-01-2010, 09:51
Wat me wel benieuwd, zou Stefan hem in de body triangle krijgen?

als iemand het zou moeten kunnen is het Stefan met zijn lange benen.

SebasMMA
15-01-2010, 10:09
Moeilijke partij voor 'm, maarja hij heeft er nu 3 op rij he dan kom je tegen de toppers te staan.

remco pardoel
15-01-2010, 10:51
Roy heeft een harde kop, heeft geen of weinig kaas gegeten om iemand naar de grond te dirigeren wanneer hij dat wilt. Op de grond is Roy op papier de betere maar dat waren meer tegenstanders in het verleden.

Mijn advies is de wedstrijd staande houden.

tommy_75
15-01-2010, 10:53
UFC Fight Night 21 or UFC Fight Night 22? UFN 22 will be North Carolina

Tony
15-01-2010, 11:32
Roy heeft een harde kop, heeft geen of weinig kaas gegeten om iemand naar de grond te dirigeren wanneer hij dat wilt. Op de grond is Roy op papier de betere maar dat waren meer tegenstanders in het verleden.

Mijn advies is de wedstrijd staande houden.

Roy Nelson is een BJJ blackbelt... vandaar dat ik zei dat Roy de betere op de grond is... ik bedacht me nu echter dat Struve recentelijk nog gewonnen heeft van Mario Neto (3rd degree bjj black belt)

en dan ook nog gewonnen op RNC...

dus ja... Kan toch wel alle kanten op als je het zo bekijkt.

Harrie Nak
15-01-2010, 11:41
Nelson is veel te dik, dat weegt (letterlijk) ook mee als beperkende factor (traag, snel gassed, niet flexibel).

YoMarK
15-01-2010, 11:42
Roy submitten zal echt niet meevallen inderdaad, deze heeft van Mir en Monson gewonnen in grappling tornooien.
Voordeel voor Stefan is natuurlijk zijn lengte, ook op de grond is dat echt anders dan anders(en iets nieuws voor Roy Nelson).

Slome
15-01-2010, 11:49
klote match up,, en ik zie Stefan liever in gewoon UFC dan FN... tis niet anders...

Suc6 man...

War Struve:thup:

Tony
15-01-2010, 11:52
Nelson is veel te dik, dat weegt (letterlijk) ook mee als beperkende factor (traag, snel gassed, niet flexibel).

Nelson's cardio is meer dan prima in orde hoor... en die vette pens heeft ie bewust omdat hem dat een voordeel oplevert bij het grondspel (vooral bij top positie)

iconian
15-01-2010, 11:56
een makkelijkere partij dan buentello, dat hij TUF won tegen een paar football players wil niks zeggen, hij verloor gewoon kansloos van monson en arlovski en een goede kickboxer heeft een ideaal doelwit met die voorspelbare stoten en megapens van hem. op de grond heeft struve ook een voordeel, alsof nelson ooit een triangle aan zou kunnen leggen met zijn lichaam. Hij kon zelfs tegen rothwell niks beginnen op de grond. Gewoon goed afhouden op de grond met die lange benen en zoeken naar een klem of choke, en anders het staand houden en hem beurs trappen.

GerritTonijn
15-01-2010, 12:06
KUT voor struve.

Garcia
15-01-2010, 12:13
Dit gaat Stefan zeker wel winnen. Daar ben ik van overtuigd :)

MMAFAN-1122
15-01-2010, 12:15
Wordt een lastige pot voor Stefan!

Marchant
15-01-2010, 12:27
Hoop voor Struve dat hij het gaat redden tegen Roy Nelson,
Maar ik zie dit niet snel gebeuren ,ik denk dat dit een hele vervelende tegenstander voor hem is.

Nelson op SUB.

54321
15-01-2010, 13:01
Struve moet oppassen voor die crucafix thats it. Verder zie ik hem deze partij staand beslissen, of misschien zelf een mooie triangle.

lopez86
15-01-2010, 13:09
Roy Nelson is een BJJ blackbelt... vandaar dat ik zei dat Roy de betere op de grond is... ik bedacht me nu echter dat Struve recentelijk nog gewonnen heeft van Mario Neto (3rd degree bjj black belt)

en dan ook nog gewonnen op RNC...

dus ja... Kan toch wel alle kanten op als je het zo bekijkt.

Brazilianen zijn arrogant als het aankomt op hun band.
Omdat Struve geen eens een band had heeft Neto hem zwaar onderschat en daar is het fout gegaan.


Nelson is veel te dik, dat weegt (letterlijk) ook mee als beperkende factor (traag, snel gassed, niet flexibel).

Jij kent Roy Nelson niet volgens mij.

Slome
15-01-2010, 13:30
volgens de wiki site:

http://en.wikipedia.org/wiki/Roy_Nelson_(fighter)

http://en.wikipedia.org/wiki/Stefan_Struve

spoilers van TUF (wie nog kijkt op tv) staan er wel in...

calmarogym
15-01-2010, 13:32
tof voor Marco om 2 TUF kampioenen in zijn team te hebben.

Thanks..

En nu maar zorgen dat ze blijven presteren!!
Amir gaat in iedergeval goed. Nu Roy nog!!

Marco
Team Calmaro

goro
15-01-2010, 15:23
Komt van FT.nl af idd.

Ontopic:

2 Nederlanders tegenover elkaar in Amerika!!
Is dat ff een giller! :thup:
Marco v/d Broek (Calmaro) z'n pupil tegen die van Bob Schreiber.
Wat Marco gaat winnen uiteraard, Struve is té onervaren voor iemand van het kaliber van Nelson.
? Marco

wrestler_nl
15-01-2010, 16:02
Roy Nelson via Decision.

knift
15-01-2010, 16:53
eitje voor struve ik hoop dat ie die kloteklapper een paar flinke hollandse knallen op z'n knar verkoopt

WARRRRR STRUVE!!!!!!

Sendur
15-01-2010, 17:11
Achja UFC of UFN.

Hij stond vorige keer op de main card en is nu main event.

kan niet klagen denk ik zo.

RocknRolla
15-01-2010, 17:32
Dit gaat Stefan zeker wel winnen. Daar ben ik van overtuigd :)


Mee eens:D

Harrie Nak
15-01-2010, 17:51
Jij kent Roy Nelson niet volgens mij.En jij blijft in de illusie steken dat Nelson nog steeds dezelfde is als voorheen?

TOON
15-01-2010, 19:24
die struve krijgt wel veel partijen in vergelijking met andere vechters....zien het toch wel in hem zitten denk ik....

iconian
15-01-2010, 19:27
die struve krijgt wel veel partijen in vergelijking met andere vechters....zien het toch wel in hem zitten denk ik....

vorig jaar waren er in totaal 17 zwaargewicht partijen in de UFC, waarvan struve er 4! vocht. Hij krijgt ongelofelijk veel partijen als je het gemiddelde ziet.

Jeru
15-01-2010, 21:48
Toch wel een heftige partij voor Stefan! Als hij deze kan winnen is hij wel een eind in de goede richting. Eén van de zwaarste jongens en ook nog goed op de grond.

TOON
15-01-2010, 22:51
vorig jaar waren er in totaal 17 zwaargewicht partijen in de UFC, waarvan struve er 4! vocht. Hij krijgt ongelofelijk veel partijen als je het gemiddelde ziet.

goh....das wel heel veel in verhouding ja....alleen maar leuk voor ons :)

lopez86
16-01-2010, 01:42
En jij blijft in de illusie steken dat Nelson nog steeds dezelfde is als voorheen?

Roy Nelson word alleen nog maar beter.
Hij is nooit uit vorm geweest op de partij tegen Arlovski na, maar wat wil je als je maar 7 dagen hebt om je voor te bereiden.
Hij gebruikt die dikke buik in zijn voordeel en dat is tot nu toe in elke partij zo geweest.
Die man heeft een team van experts op elk afzonderlijk gebied van MMA om zich heen, zeker nu hij TUF 10 heeft gewonnen.
TUF kampioenen zijn door alle exposure hardstikke marketable en daar investeren ze dus graag in.
Dus nee, ik blijf niet in die illusie steken en denk dat Nelson een heel groot probleem word voor de HW divisie.

amilster
16-01-2010, 01:47
Roy Nelson word alleen nog maar beter.
Hij is nooit uit vorm geweest op de partij tegen Arlovski na, maar wat wil je als je maar 7 dagen hebt om je voor te bereiden.
Hij gebruikt die dikke buik in zijn voordeel en dat is tot nu toe in elke partij zo geweest.
Die man heeft een team van experts op elk afzonderlijk gebied van MMA om zich heen, zeker nu hij TUF 10 heeft gewonnen.
TUF kampioenen zijn door alle exposure hardstikke marketable en daar investeren ze dus graag in.
Dus nee, ik blijf niet in die illusie steken en denk dat Nelson een heel groot probleem word voor de HW divisie.

Sluit ik me helemaal bij aan, maar een winst van Struve zou echt een mega upset en een boost voor hem in de UFC kunnen zijn.

Warr Stefan!

The Bulldog
16-01-2010, 01:51
ik denk dat dit struves doorbraak gaat worden bij de ufc....hierna alleen nog maar maincard....

Marquis
16-01-2010, 07:26
Laat Struve die dikzak maar een goed pak rammel geven.

knift
16-01-2010, 12:22
Laat Struve die dikzak maar een goed pak rammel geven.

kijk dat is taal waar ik van hou Struve gaat gewoon knallen en met Bob Schreiber in z'n hoek heeft Stefan toch de grootste expert op mma gebied.

Sendur
16-01-2010, 13:05
Allemaal relaxed maar ik maak me echt zorgen over Struve zijn stand up.

Het is elke keer best spannend wat hij doet want hij heeft echt veel gaten en doet stomme dingen als hij staand vecht.

Vorige partij had hij moeten finishen maar in plaats daarvan gaat ie flying knees doen die iedereen aan ziet komen, scheelde wenig of hij was k.o gegaan.

Maar deze jongen is pas 21 echt dikke reps!!!

GerritTonijn
16-01-2010, 13:33
Allemaal relaxed maar ik maak me echt zorgen over Struve zijn stand up.

Het is elke keer best spannend wat hij doet want hij heeft echt veel gaten en doet stomme dingen als hij staand vecht.

Vorige partij had hij moeten finishen maar in plaats daarvan gaat ie flying knees doen die iedereen aan ziet komen, scheelde wenig of hij was k.o gegaan.

Maar deze jongen is pas 21 echt dikke reps!!!

X2

PD_EC
16-01-2010, 14:07
War struve

BJJCORE
16-01-2010, 18:23
Ik zou willen dat Struve het gaat maken, maar inderdaad hier wordt Roy Nelson toch even zwaar onderschat door sommigen. Roy is een hele goede BJJ-er. Zijn worstelen is goed en zijn stand-up is goed. Don't let looks fool you. Ik gun het hem absoluut, maar ik denk dat met Roy Nelson je net de verkeerde tegenstander tegenkomt om door te breken. Een beslissing zal het niet worden. Het wordt Roy Nelson op submission of door scheidsrechter-tussenkomst. Maarja er is altijd een punchers chance. Dus kop op Struve...bewijs mijn ongelijk...please!!!!! Elke nederlander in de UFC mag van mij winnen. Zetten we dit kikkerlandje tenminste weer op de kaart ;-)

GerritTonijn
16-01-2010, 18:33
Nelson heeft van Mir gewonen op BJJ tournooi tijdje terug..

ICON
16-01-2010, 18:40
met een tijdje bedoel je een jaar of 7

GerritTonijn
16-01-2010, 18:43
ja, dit millennium.

MMAFAN-1122
22-01-2010, 11:23
Zware partij voor Struve.. ik durf geen voorspelling te doen!

amilster
22-01-2010, 12:06
Nelson heeft van Mir gewonen op BJJ tournooi tijdje terug..


Met die geinige trainer van hem die hem heel de wedstrijd probeert heen te scheeuwen :D

En natuurlijk WARRR STEVEN!!

761217186
22-01-2010, 12:16
http://www.youtube.com/watch?v=i5FLZshRHCc&feature=channel

http://www.youtube.com/watch?v=2dj5xMeXybs


Roy is volgens mij een BJJ blackbelt.. Maar Stuve werkt van uit de guard effectief, hij heeft al meerdere blackbelts verslagen.. ik denk dat Struve hem pakt op een armklem of triangle.. of staand!

bij deze partij kan het beide kanten op! 1 ding is zeker, bij winst is zijn naam echt gemaakt in de UFC!

dirk5
22-01-2010, 12:28
[URL]
Roy is volgens mij een BJJ blackbelt.. Maar Stuve werkt van uit de guard effectief, hij heeft al meerdere blackbelts verslagen.. ik denk dat Struve hem pakt op een armklem of triangle.. of staand!

bij deze partij kan het beide kanten op! 1 ding is zeker, bij winst is zijn naam echt gemaakt in de UFC!

Roy is idd een black belt en echt geen pannenkoek op de grond.

wel is het zo dat ik Stefan vaak zie werken met een body triangle en om vanuit daar verder te werken.

dit kan hij natuurlijk wel vergeten tegen Roy.

Remco
22-01-2010, 12:41
Ik zie Struve dit wel winnen hoor. Vergeet ook zijn reach niet. Als Struve beweeglijk en snel combinerend werkt, pakt ie Roy. Een KO wordt lastig, Roy heeft net zo'n harde kop als Buentello, maar Stefan moet hem flink kunnen beschadigen.

Prima matchup trouwens. Stefan gaat gewoon goed en mag best een treetje omhoog. Ongelooflijk he dat hij main event is op zijn 21e. Gewoon een Hollandse jongen in de States!

amilster
22-01-2010, 15:00
Met die geinige trainer van hem die hem heel de wedstrijd probeert heen te scheeuwen :D

En natuurlijk WARRR STEFAN!!

calmarogym
22-01-2010, 15:53
kijk dat is taal waar ik van hou Struve gaat gewoon knallen en met Bob Schreiber in z'n hoek heeft Stefan toch de grootste expert op mma gebied.

Maar BJJ black belt Roy Nelson heeft een expert op striking (dutch muaythai) gebied in zijn hoek staan. lol

Biiyen
22-01-2010, 15:55
Dit is een hele lastige maar wel een hele hele belangrijke voor Stefan! Winnen van de TUF winnaar zal hem zeker goede recensies opleveren.

Fyodor
22-01-2010, 17:07
wel is het zo dat ik Stefan vaak zie werken met een body triangle en om vanuit daar verder te werken.

dit kan hij natuurlijk wel vergeten tegen Roy.

Ik moest hardop lachen :lol:

Katsujinken
22-01-2010, 23:37
Ik denk dat de UFC het 'm niet kwalijk zou nemen als Struve verliest. Zolang hij maar een lekkere knokpartij neerzet mag hij zeker terugkomen.

ZakKa!
23-01-2010, 12:01
Vind het geen mooie matchup...