PDA

View Full Version : Couture vs Coleman promo video



Wheelie
15-01-2010, 11:24
http://www.youtube.com/watch?v=p_czKh2MFDw&feature=player_embedded

inc
15-01-2010, 11:50
gerucht gaat dat de winnaar van deze bout de volgende in line is voor de title... daar zit ik dus echt niet op te wachten... deze matchup is leuk, maar niet van het caliber titlecontendership

XanaduNL
15-01-2010, 12:52
Erg gehyped filmpje. "biggest fight ever for Mark" riiiiiight.

GerritTonijn
15-01-2010, 13:07
gerucht gaat dat de winnaar van deze bout de volgende in line is voor de title... daar zit ik dus echt niet op te wachten... deze matchup is leuk, maar niet van het caliber titlecontendership

wat een grapjassen, zegge ze alleen maar om deze bout wat te hypen.

wrestler_nl
15-01-2010, 13:20
Ik vind Coleman vs Couture een interessante matchup. Ik denk niet dat het een 'Super exciting' gevecht maar het is zeker interessant.
Je hebt 2 uitstekende worstelaars, Coleman (vrijestijl) en Couture (Greco-roman) in een mma match. Ondanks dat het 2 worstelaars zijn denk ik dat dit een Stand-up gevecht wordt die gewonnen wordt door Randy Couture. Couture's Boxing skills zijn veel beter dan die van Coleman, hij heeft een veel betere conditie dan coleman, heeft altijd goede strategies. Wat Marc Coleman moet doen is voor de takedown gaan en GnP'en ( Marc Coleman Style). Ik denk dat dit de enige kans is voor Coleman om te winnen.
Ik zeg Couture via Decision, maar zou ik hem hierna voor de titel willen zien vechten? nee.
Hierna zou ik hem wel tegen Rashad Evans willen zien & dan de winnaar voor de titel.

el bastardo
15-01-2010, 13:23
Leuk, maar ik sta niet op om deze 2, met alle respect, veteranen te zien knokken. Denk dat Couture snel klaar is met Coleman. Zal de volgende ochtend zien of ik gelijk krijg.

"the terror" jeff
17-01-2010, 02:43
toch wel leuk om te zien.
ik gun het ze allebei.

Justinian
17-01-2010, 11:02
Niks mis mee wat mij betreft, al is het op papier niet de partij die ze er van willen maken met dit filmpje ;)

Jeru
17-01-2010, 11:07
Leuke partij in de veteranenklasse.

Remco
17-01-2010, 14:04
Bijzonder dat deze classic in 2010 nog best enige geloofwaardigheid heeft.

- het belangrijkste gevecht van Coleman? Denk het niet, eerder zijn finale tegen Vovchanchin in de Pride GP.
- de winnaar tegen Machida voor de titel? Onzinnig, al denk ik dat Randy's stijl lastig zal zijn voor Lyoto.

Sendur
17-01-2010, 15:31
Coleman heeft veel belangrijkere wedstrijden gehad.

En fuck off met title shot gezeik.
Leuke match up maar beide mannen hebben echt geen kans op die titel.

marcelt
17-01-2010, 16:18
Misschien wel leuk om te zien. Hoop dat Randy die aap Coleman een pakkie geeft.