PDA

View Full Version : Overdreven of niet ?



Italiahxc
15-01-2010, 22:34
Finse Neo Nazi Toni Valtonen deelt ff een G'n'P uit nadat z'n tegenstander klaarblijkelijk al KO was. Spijtig dat zo'n dingen nog moeten gebeuren...

Check 4:30min

http://kimjudas.blogspot.com/2009/02/m-1-challenge-opener-toni-valtonen-vs.html

Wat vinden jullie ervan ?

GerritTonijn
15-01-2010, 22:36
achja jo, hou je altijd.

Jeru
15-01-2010, 22:40
Blijft een lastige discussie. Sommigen vinden dat je door moet gaan tot de scheids ingrijpt en andere vinden dat je wel zelf wat meer initiatief mag tonen.
In dit geval had hij niet hoeven door gaan. 1 stoot okee, maar dit was iets teveel.
Dat touch gloves aan het begin was ook een beetje overdreven van die scheids. Als ze niet willen dan niet...

leks
15-01-2010, 23:00
Dit was toch niet zo bizonder, vrij snel ingegrepen door de scheids, netjes was het niet want hij was duidelijk KO.

En dat touch gloves moeten ze gewoon blijven doen, hoort er gewoon bij, vind het grote onzin dat sommige scheids zeggen, if you want to touch gloves then do it now, teveel hype/image gedoe, het is niet alsof ze wordt gevraagd hun penissen even knus tegen eenander te drukken.

ulysse
15-01-2010, 23:00
Inderdaad rot om te zien.
Maar ik denk dat die Fin zelf ook niet had verwacht dat Sander door die val al out was en daarom meteen door ging met z'n Gnp

Barang
15-01-2010, 23:10
Dit was toch niet zo bizonder, vrij snel ingegrepen door de scheids, netjes was het niet want hij was duidelijk KO.

En dat touch gloves moeten ze gewoon blijven doen, hoort er gewoon bij, vind het grote onzin dat sommige scheids zeggen, if you want to touch gloves then do it now, teveel hype/image gedoe, het is niet alsof ze wordt gevraagd hun penissen even knus tegen eenander te drukken.

Sander wou geen touch gloves doen ivm het hakenkruis op zijn arm:mad:

leks
15-01-2010, 23:12
Sander wou geen touch gloves doen ivm het hakenkruis op zijn arm:mad:

owh lol respect :thup:

heb enkel de ground&pound bekeken :blush:

iconian
15-01-2010, 23:12
Inderdaad rot om te zien.
Maar ik denk dat die Fin zelf ook niet had verwacht dat Sander door die val al out was en daarom meteen door ging met z'n Gnp

je bent er zo op getraind dat je instictief in de mount gaan slaan, het is de vraag of die het doorhad. Dat neemt niet weg dat nog steeds een hoog gehalte idioten uit de scandanavische landen op MMA afkomt, in finland is mma helemaal het domein van dit soort lui.

ruud
15-01-2010, 23:37
Nou, dit vond ik niet echt schokkend.
De scheids was er vrij snel bij en toen stopte de tegenstander ook direct.
Ik zie het probleem niet.

GerritTonijn
15-01-2010, 23:51
Nou, dit vond ik niet echt schokkend.
De scheids was er vrij snel bij en toen stopte de tegenstander ook direct.
Ik zie het probleem niet.

juist, in dat geval is Sokodjou - Nortje wat 'erger'

trainer Bv S'burg
15-01-2010, 23:51
Toni heeft niet eens door dat Duyvis (als er een keer GEEN Fuif is) al knocky ligt, en doet zijn ding, ff g&p. De scheidsrechter is er toch snel bij!

blackadder
15-01-2010, 23:56
Nou, dit vond ik niet echt schokkend.
De scheids was er vrij snel bij en toen stopte de tegenstander ook direct.
Ik zie het probleem niet.
Ditto.
Maar dollars to carrots. Die GnP is helemaal niet de reden dat de threadstarter dit gepost heeft.

ijsblok
16-01-2010, 00:28
niks aan de hand hier, valtonen had ook niet kunnen verwachten dan duyvis hier al ko door kon gaan (door de take down).

Overigens heeft valtonen al vaak z'n excuses aangeboden voor z'n tattoos, iets met een ruige jeugd en hij support die denkbeelden niet meer nu. Hij vecht daarom ook vak in een rashguard, maar dat mag niet van M1.

Justinian
16-01-2010, 10:41
Dit is in principe hetzelfde als de partij Yvel vs Rizzo. Een vechter zou kunnen gebaren naar de scheidsrechter dat zijn tegenstander out is, maar het is wel de scheidsrechter die moet ingrijpen. Je kunt hier op twee totaal verschillende manieren naar kijken. Als iemand helemaal out is zou ik waarschijnlijk geen extra schade toebrengen als ik het in de gaten zou hebben althans.

YoMarK
16-01-2010, 11:49
Valt reuze mee vind ik(qua lang doorgaan).

761217186
16-01-2010, 12:13
niks aan de hand hier, valtonen had ook niet kunnen verwachten dan duyvis hier al ko door kon gaan (door de take down).

hier ben ik het ook mee eens, hij zag het volgens mij ook niet gelijk. In de snelheid heb je er dan al snel 3 stoten op gegeven.


Overigens heeft valtonen al vaak z'n excuses aangeboden voor z'n tattoos, iets met een ruige jeugd en hij support die denkbeelden niet meer nu. Hij vecht daarom ook vak in een rashguard, maar dat mag niet van M1.

tja, ieder zijn mening.. Ik vraag mij dan wel af waarom hij er niet iets anders overheen zet. Er zijn tegenwoordig best goede oplossingen te vinden om een tattoo te verwijderen / aan te passen.

Lionheart
16-01-2010, 13:04
Valt mee qua lang doorgaan.

En wat zn tattoo's betreft, hij zal ze nooit veranderen en zijn gedachtengoed ook niet, al beweert hij dat het iets van zijn jeugd was.

Het is heel simpel om er een andere tattoo van te maken of om hem weg te laseren, tja... T is maar wat je wilt he..;)

dietrik
16-01-2010, 13:31
O ik dacht dat het een ander was. Dan zijn er dus meerdere nazi-Finnen in de m-1.

Pernik
16-01-2010, 14:12
Dit is in principe hetzelfde als de partij Yvel vs Rizzo.

In die partij had ik meer het idee dat Yvel wel wat eerder had kunnen stoppen dan bij deze partij.

En wat dat hakenkruis betreft, als je jezelf als organisatie serieus wil nemen zou ik zulke vechters toch zeer dringend verzoeken daar iets aan te doen, ik persoonlijk vind het niet kunnen.

Lionheart
16-01-2010, 14:20
O ik dacht dat het een ander was. Dan zijn er dus meerdere nazi-Finnen in de m-1.

Je had er ook een bij Beast of the East in Polen, maar kan zo 1,2,3 niet op zijn naam komen.

Slome
16-01-2010, 14:30
vindt t wel meevallen; vindt het verbazingwekkender dat duyvis op deze manier out was gegaan....zonde....

RickBolten
16-01-2010, 14:49
Ik hoor de stem van mijn judo leraar in mijn achterhoofd zeggen "Kin op je borst bij een achterwaartse val!"

trainer Bv S'burg
16-01-2010, 19:26
Je had er ook een bij Beast of the East in Polen, maar kan zo 1,2,3 niet op zijn naam komen.

heb je die maffe mateleo minonza (naam weet ik niet precies) een italiaanse mma vechter, die bij ons in de kleedkamer zat op een gala in het noorden van het land (op een bungalo park), had een tattoo van ss achter zijn oor, een duitse adelaar met kruis op zijn rug en zwarte nagellak op zijn klauwen, wat een mafkees.

Justinian
16-01-2010, 19:30
heb je die maffe mateleo minonza (naam weet ik niet precies) een italiaanse mma vechter, die bij ons in de kleedkamer zat op een gala in het noorden van het land (op een bungalo park), had een tattoo van ss achter zijn oor, een duitse adelaar met kruis op zijn rug en zwarte nagellak op zijn klauwen, wat een mafkees.
Ik was daarbij. Als ik me niet vergis kreeg hij ook nog bijna ruzie met mensen uit het publiek, omdat hij de Hitlergroet bracht. Vaag figuur... Terzijde: een jongen van onze sportschool moet waarschijnlijk in mei tegen Minonzio vechten in Italië, ik kijk er naar uit ;)

Hendy
16-01-2010, 19:34
Valentijn O vocht laatst ook tegen zo'n type..

trainer Bv S'burg
16-01-2010, 19:39
Ik was daarbij. Als ik me niet vergis kreeg hij ook nog bijna ruzie met mensen uit het publiek, omdat hij de Hitlergroet bracht. Vaag figuur... Terzijde: een jongen van onze sportschool moet waarschijnlijk in mei tegen Minonzio vechten in Italië, ik kijk er naar uit ;)

Klopt dat was die mafkees, wij hebben hem in Bari (italié) ook nog een keer op een kickboksgala gezien. Ik hoop dat de jongen van jullie sportschool hem ff sloopt :twak:

Sendur
16-01-2010, 19:46
Hoe gaat hij nou eigenlijk k.o?

Krijgt hij nou een headbutt (niet expres) als hij op de grond komt of is het gewoon de val?

Slome
16-01-2010, 20:13
Hoe gaat hij nou eigenlijk k.o?

Krijgt hij nou een headbutt (niet expres) als hij op de grond komt of is het gewoon de val?

Die discussie is al eerder geweest op dit forum, heb hm niet kunnen vinden..

wel dit:
http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=95707&highlight=sander+duyvis

Barang
16-01-2010, 23:10
Die discussie is al eerder geweest op dit forum, heb hm niet kunnen vinden..

wel dit:
http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=95707&highlight=sander+duyvis

Sander valt op zijn achterhoofd en was meteen KO, hij heeft hier wel duidelijk van geleerd.;) hoe hij niet moet vallen.

Justinian
16-01-2010, 23:48
Sander valt op zijn achterhoofd en was meteen KO, hij heeft hier wel duidelijk van geleerd.;) hoe hij niet moet vallen.
Ik zou wel een rematch willen zien, want ik denk echt dat hij Toni moet kunnen hebben.

"the terror" jeff
17-01-2010, 02:19
die gast kon niet weten dat hij al ko was.
niks aan t handje vind ik.