PDA

View Full Version : Paul Daley Cage Rage Highlights



Sendur
16-01-2010, 13:02
Wel oude beelden maar er zitten echt zieke combinaties tussen.


http://www.youtube.com/watch?v=HqWuiqLOVvM

Lionheart
16-01-2010, 13:22
Daley rocksss!!!

XanaduNL
16-01-2010, 16:40
Klote muziek, maar leuke video. :)

Sadix
16-01-2010, 16:42
goede combi's idd

trainer Bv S'burg
16-01-2010, 18:47
goede combi's idd

Welke combo's, felle gast die ff los gaat met G&P, maar welke combinatie hebben jullie het over dan:sleep1:

Sendur
16-01-2010, 18:49
Welke combo's, felle gast die ff los gaat met G&P, maar welke combinatie hebben jullie het over dan:sleep1:

G&P?:

Hij staat bijna het hele filmpje staand te vechten.

Open je ogen jonge.

Maarja jij als wereldtrainer ziet natuurlijk elke dag betere vechters dan Paul Daley.

trainer Bv S'burg
16-01-2010, 22:04
G&P?:

Hij staat bijna het hele filmpje staand te vechten.

Open je ogen jonge.

Maarja jij als wereldtrainer ziet natuurlijk elke dag betere vechters dan Paul Daley.

niet dagelijks wel jaarlijks :D
Sendur train jij maar lekker zijn vette combo's, vertel jij me d'r ff 1, kan ik het over brengen. Open je ogen, het verschil tussen een comdinatie en/of lekker fel rossen :fp: maar als het voor jouw combo's zijn, wil ik ze wel eens zien op de pads, mischien kun je ze demonstreren op de mixfight dag :whistling: maar dan wel de vette, of moet ik dan wat mayo op de pads/mits doen ;), of de zieke combo's, zie je die alleen als je asperine's op hebt?

Loekie
17-01-2010, 00:44
Staand....
G&P...
Lekker boeiend,
het is gewoon een mooi potje stompen wat semtex in dit filmpje laat zien!

"the terror" jeff
17-01-2010, 01:18
VETTE highlights in iedergeval

54321
17-01-2010, 10:50
zitten paar mooie combinaties tussen ja, gaat mooi naar het hoofd terug naar het lichaam en weer terug naar boven. zijn weinig mma vechters die in een vloeiende combinatie stoten, trappen en knieen gebruiken. goede vechter..hoop dat ie binnenkort voor de titel mag in de ufc. traint ie nog bij mike?

ICON
17-01-2010, 10:57
niet dagelijks wel jaarlijks :D
Sendur train jij maar lekker zijn vette combo's, vertel jij me d'r ff 1, kan ik het over brengen. Open je ogen, het verschil tussen een comdinatie en/of lekker fel rossen :fp: maar als het voor jouw combo's zijn, wil ik ze wel eens zien op de pads, mischien kun je ze demonstreren op de mixfight dag :whistling: maar dan wel de vette, of moet ik dan wat mayo op de pads/mits doen ;), of de zieke combo's, zie je die alleen als je asperine's op hebt?

je maakt jezelf weer aardig belachelijk, zie toch wel degelijk een aantal mooie combo's waarbij hij stoot van lichaam naar hoofd en dan doorgaat naar zn knieen gaat als je dat als "trainer"niet ziet.... tja

Jani
17-01-2010, 11:25
Echt een top vechter,en idd een paar mooie Combo's vooral op 2.25min..

Ik zou hem graag tegen Thiago Alves willen zien,lijkt me een wereld partij..

Garcia
17-01-2010, 12:33
Goede knokker en vette HL. Ook ik zie goede combi's waarbij hij trappen, stotencombinaties met knieen mixt.

Sendur
17-01-2010, 14:36
Misschien een andere baan zoeken Trainer bv s'burg?

trainer Bv S'burg
17-01-2010, 16:33
Misschien een andere baan zoeken Trainer bv s'burg?

Mischien een nieuwe hobby? Zou geen commentaar geven op jullie inziens van vette/dikke/zieke mma combo's, boksen is een ander spelletje. Maar een kinderhand is gauw gevuld ;), google nog ff wat meer van die filmpjes op you tube?

phranq
17-01-2010, 17:49
Mischien een nieuwe hobby? Zou geen commentaar geven op jullie inziens van vette/dikke/zieke mma combo's, boksen is een ander spelletje. Maar een kinderhand is gauw gevuld ;), google nog ff wat meer van die filmpjes op you tube?

Misschien een nieuw beroep?

Jani
17-01-2010, 18:05
nieuwe Highlight van Daley

heel vet gemaakt...(Op youtube staat hij in HD en groter formaat)

http://www.youtube.com/watch?v=FsBZKetbRoA

trainer Bv S'burg
17-01-2010, 18:57
Misschien een nieuw beroep?

ja ringrechter lijkt me wel wat? :sleep1:Of ben je dan ook hobbyist en al bijbaantje postbode ofzo?

54321
17-01-2010, 19:11
ja ringrechter lijkt me wel wat? :sleep1:Of ben je dan ook hobbyist en al bijbaantje postbode ofzo?

hmm een trainer die vechters de ring in stuurt en afgeeft op scheidsrechters. vreemd..

trainer Bv S'burg
17-01-2010, 19:28
hmm een trainer die vechters de ring in stuurt en afgeeft op scheidsrechters. vreemd..

een ringrechter die bijdehand mag doen tegen een trainer, appart! Geef de ringrechter altijd een hand, dit is toch een forum :sleep1: Een schoolmeester stuurt een leerling de klas uit, een trainer begeleid zijn pupil, sturen is onder dwang, moet wel een spelletje blijven ;)

TOON
17-01-2010, 19:33
vet dikke highlights met mooie combi's....echt een world class striker die semtex....
ben benieuwd hoe ver hij het gaat schoppen....wat zijn z'n skills op de grond?? zag wel dat ie wat partijen op submission verloren heeft in het verleden....

Sendur
18-01-2010, 00:09
nieuwe Highlight van Daley

heel vet gemaakt...(Op youtube staat hij in HD en groter formaat)

http://www.youtube.com/watch?v=FsBZKetbRoA

Hele dikke reps voor jou maat!:thup:

phranq
18-01-2010, 08:00
een ringrechter die bijdehand mag doen tegen een trainer, appart! Geef de ringrechter altijd een hand, dit is toch een forum :sleep1: Een schoolmeester stuurt een leerling de klas uit, een trainer begeleid zijn pupil, sturen is onder dwang, moet wel een spelletje blijven ;)

We zijn nu niet in de ring, dus ik mag bijdehand tegen jou doen en jij tegen mij, niets mis mee. ;)

Ik vind jouw opstelling een beetje vreemd, je komt een beetje over alsof jouw visie de enige juiste en iedereen die het anders ziet snapt er niets van... Volgens mij ben jij de enige die de combinaties in dit filmpje niet ziet....

Gokhan
18-01-2010, 09:33
Mischien een nieuwe hobby? Zou geen commentaar geven op jullie inziens van vette/dikke/zieke mma combo's, boksen is een ander spelletje. Maar een kinderhand is gauw gevuld ;), google nog ff wat meer van die filmpjes op you tube?


boksen is idd een ander spelletje.. maar hoezo weet jij alles beter en moet het allemaal zo negatief?

ik ben wel benieuwd welke trainer jij bent? en welke boksers je hebt getraind en/of begeleid..

trainer Bv S'burg
18-01-2010, 11:01
boksen is idd een ander spelletje.. maar hoezo weet jij alles beter en moet het allemaal zo negatief?

ik ben wel benieuwd welke trainer jij bent? en welke boksers je hebt getraind en/of begeleid..

weet het niet beter, een ieder mag vrij zijn mening geven, het 2de filmpje vind ik wel mooi of dik vet, hoe je het wil noemen. Stuur maar een PM en mail ik je terug met wie ik train en/of getraind heb, geen probleem. Zet ik niet op dit forum (loop er niet te koop mee, boksers en trainers zijn bescheiden overwinnaars en sportieve verliezers)

grt Dave

trainer Bv S'burg
18-01-2010, 11:06
We zijn nu niet in de ring, dus ik mag bijdehand tegen jou doen en jij tegen mij, niets mis mee. ;)

Ik vind jouw opstelling een beetje vreemd, je komt een beetje over alsof jouw visie de enige juiste en iedereen die het anders ziet snapt er niets van... Volgens mij ben jij de enige die de combinaties in dit filmpje niet ziet....

Ik zie de stoten/trappen (combo's ) wel, maar vind ze niet dik/vet of hoe je het ook wil noemen, ze zijn explosief, maar dat ik er helemaal wappy van word, nou nee. En ik val niemand af of aan, en ben tijdens gala's altijd respectvol tegen ringrechters/medestanders/organisatoren :thup: Dit is een forum, dus vechter/trainer/scheidsrechter/computer-nerd/gala bezoeker/beeldbuis-supporter alles is in mijn ogen gelijk! Dus posten maar!

grt Dave

Gokhan
18-01-2010, 11:56
weet het niet beter, een ieder mag vrij zijn mening geven, het 2de filmpje vind ik wel mooi of dik vet, hoe je het wil noemen. Stuur maar een PM en mail ik je terug met wie ik train en/of getraind heb, geen probleem. Zet ik niet op dit forum (loop er niet te koop mee, boksers en trainers zijn bescheiden overwinnaars en sportieve verliezers)

grt Dave

ben zelf een bokser..

en je loopt er niet te koop nee..maar je kraakt hier wel een ieder af..

dat is een beetje jammer...

blijf dan ook echt beschieden als je zown grote "toptrainer" bent..

trainer Bv S'burg
18-01-2010, 12:43
ben zelf een bokser..

en je loopt er niet te koop nee..maar je kraakt hier wel een ieder af..

dat is een beetje jammer...

blijf dan ook echt beschieden als je zown grote "toptrainer" bent..

mening is geen kraken, en ik bestempel mezelf niet als toptrainer maar als bokstrainer, dat is toch bescheiden? ;)

Sendur
18-01-2010, 12:56
Ik zie de stoten/trappen (combo's ) wel, maar vind ze niet dik/vet of hoe je het ook wil noemen, ze zijn explosief, maar dat ik er helemaal wappy van word, nou nee. En ik val niemand af of aan, en ben tijdens gala's altijd respectvol tegen ringrechters/medestanders/organisatoren :thup: Dit is een forum, dus vechter/trainer/scheidsrechter/computer-nerd/gala bezoeker/beeldbuis-supporter alles is in mijn ogen gelijk! Dus posten maar!

grt Dave

OKe nu zie je ze wel maar zijn ze niet dik.

Je veranderd nu al van mening maar dat is logisch als jij de enige bent die het niet zag of wil toegeven.

Het lijkt wel of je Paul Daley een beetje haat ofzo.

phranq
18-01-2010, 14:03
Welke combo's, felle gast die ff los gaat met G&P, maar welke combinatie hebben jullie het over dan:sleep1:


niet dagelijks wel jaarlijks :D
Sendur train jij maar lekker zijn vette combo's, vertel jij me d'r ff 1, kan ik het over brengen. Open je ogen, het verschil tussen een comdinatie en/of lekker fel rossen :fp: maar als het voor jouw combo's zijn, wil ik ze wel eens zien op de pads, mischien kun je ze demonstreren op de mixfight dag :whistling: maar dan wel de vette, of moet ik dan wat mayo op de pads/mits doen ;), of de zieke combo's, zie je die alleen als je asperine's op hebt?

Lees even terug en proef je eigen sarcastische ondertoon.

superfreak
18-01-2010, 14:14
Van wat ik tot nu toe heb gezien brengt hij altijd wel sensatie. Tegen Koscheck ben ik dan ook wel benieuwd. Koscheck heeft dan wel die zware rechter zwaai maar denk niet dat het verstandig is om tegen Daley te gaan staan. Daarna nog tegen Thiago en hoe lang dan nog voor hij een shot @ the titel krijgt. zou GSP dan nog wel een WW zijn??

Pimp-Daddy
18-01-2010, 15:03
weet het niet beter, een ieder mag vrij zijn mening geven, het 2de filmpje vind ik wel mooi of dik vet, hoe je het wil noemen. Stuur maar een PM en mail ik je terug met wie ik train en/of getraind heb, geen probleem. Zet ik niet op dit forum (loop er niet te koop mee, boksers en trainers zijn bescheiden overwinnaars en sportieve verliezers)

grt Dave

jij bent alles behalve bescheiden, eerder bijdehand en respectloos. Ben blij dat ik niet bij jou in de gym train...

trainer Bv S'burg
18-01-2010, 15:54
jij bent alles behalve bescheiden, eerder bijdehand en respectloos. Ben blij dat ik niet bij jou in de gym train...

bijdehand of gebekt ben ik op het forum, wil niet zeggen dat ik respectloos bent (al helemaal niet in de gym of op de ring), een pimp is respecloos tegen vrouwen toch :whistling:

trainer Bv S'burg
18-01-2010, 16:01
Lees even terug en proef je eigen sarcastische ondertoon.

phrang? hij gaat toch lekker los, en de één vind dit dikke combo's of vette, maar zo zijn er nog wel meer, heb je een Innocent wel een zien los gaan of een yvel, dat vind ik bv mooi, zo heeft een ieder wat. En dat er dan forum lezers zich afvragen of ik hem haat?, ken deze vechter niet persoonlijk, waarom dan haten of repectloos wezen! Dit is toch een forum? of mag je hier alleen maar x2 en lol posten? ;)

Sendur
18-01-2010, 16:18
Dude je bent gewoon een rare knaap.

Dat ben je al sinds je hier post.
Je maakt jezelf niet populairder hier.

je hebt altijd maar negatieve posts en je zeikt dingen af waar je later weer op terug komt.

Zoals pimp-daddy al zei, ik ben blij dat ik niet in jou gym train.

trainer Bv S'burg
18-01-2010, 16:29
Dude je bent gewoon een rare knaap.

Dat ben je al sinds je hier post.
Je maakt jezelf niet populairder hier.

je hebt altijd maar negatieve posts en je zeikt dingen af waar je later weer op terug komt.

Zoals pimp-daddy al zei, ik ben blij dat ik niet in jou gym train.

gelukkig ben jij al volwassen, met posten als: lijkt wel of je hem haat? Maar fijn dat je me knaap noemt, voel ik me niet zo oud. Dus jij post om populair te worden? Heb je zeker ook meer hyves vrienden dan trainings maatjes :D

phranq
18-01-2010, 16:37
phrang? hij gaat toch lekker los, en de één vind dit dikke combo's of vette, maar zo zijn er nog wel meer, heb je een Innocent wel een zien los gaan of een yvel, dat vind ik bv mooi, zo heeft een ieder wat. En dat er dan forum lezers zich afvragen of ik hem haat?, ken deze vechter niet persoonlijk, waarom dan haten of repectloos wezen! Dit is toch een forum? of mag je hier alleen maar x2 en lol posten? ;)

Phranq met een Q graag.. ;)

Tuurlijk mag jij je mening hier ventileren, daar is het inderdaad ook een forum voor... Je hoeft het ook niet met iedereen eens te zijn, dat zijn er veel hier met jou tenslotte ook niet. Maar je kan ook gewoon zeggen dat jij het niet zulke knappe combinaties vindt in plaats van tegen een ander zeggen dat ie z'n ogen moet openen en het maar moet demonstreren op de Mixfight dag...

trainer Bv S'burg
18-01-2010, 16:47
Phranq met een Q graag.. ;)

Tuurlijk mag jij je mening hier ventileren, daar is het inderdaad ook een forum voor... Je hoeft het ook niet met iedereen eens te zijn, dat zijn er veel hier met jou tenslotte ook niet. Maar je kan ook gewoon zeggen dat jij het niet zulke knappe combinaties vindt in plaats van tegen een ander zeggen dat ie z'n ogen moet openen en het maar moet demonstreren op de Mixfight dag...

Oke eens, ik vind het niet zulke knappe combo's, maar wel een explosive mma vechter, zijn trainingen zien er meer dan dik uit! Ik vind het argument dat ik respectloos ben en weet ik veel wat (zeik een ieder af, zijn een paar mensen die zich aangesproken voelen) erg :fp:, sta al wat jaren op de ring bij gala's/evenementen en laat een ieder in zijn waarden, en hier kan/mag je dan ventileren? Ik zal bepaalde forumposters anders benaderen :thup:

grt Dave

Sendur
18-01-2010, 17:14
Haha eigenlijk is dit gewoon dikke BS!

Dikke rellen om een filmpje en een "mening" van een trainer die de hele dag op een forum rondhangt en vechters afzeikt die hij nooit van zijn leven zal kunnen trainen.

Achja this is mixfight.nl zal ik maar zeggen :P

Sendur
18-01-2010, 17:19
Zullen we anders maar weer ON topic gaan?

Tegen wie willen jullie Paul Daley zien staan? (op kosh na want dit gaat snel gebeuren)

Mijn lijstje:

Alves
Dan Hardy (omdat ik hem k.o wil zien gaan)
GSP (al denk ik dat gsp hem wel afmaakt)
Amir Sadollah

superfreak
18-01-2010, 17:46
Zullen we anders maar weer ON topic gaan?

Tegen wie willen jullie Paul Daley zien staan? (op kosh na want dit gaat snel gebeuren)

Mijn lijstje:

Alves
Dan Hardy (omdat ik hem k.o wil zien gaan)
GSP (al denk ik dat gsp hem wel afmaakt)
Amir Sadollah

Dacht al dat we nooit meer ON topic zouden komen haha.

Leuk lijstje. GSP zou in de stand up wel moeten oppassen want we hebben gezien tegen Serra dat iedereen op een stoot kan lopen. Alleen is GSP sindsdien wel beter geworden. GSP onderschat sindsdien niemand meer ook. dat zie je nu ook voor z'n partij tegen Hardy.
Tegen amir zou voor hem een stap terug zijn en ik denk dat Amir dat niet zou redden.

kooivechter
18-01-2010, 20:53
je snapt er echt helemaal niks van trainertje van bv s'burg. Als je dat geen goede combo's vindt. Ook ontzettend snel en technisch uitgevoerd. wel een beetje de stijl van manhoef, alleen dan met een betere take down defence en ground game.