PDA

View Full Version : "Amsterdam vs Rotterdam" Miniserie deel 1: BALRAK



AmsterdamFightClub
16-01-2010, 14:30
GbMO-y704SQ


A.S. maandag deel 2 met Mosab Amrani

Marquis
16-01-2010, 15:52
Wat een nonsens weer allemaal ...moet ik nu spanning voelen ofzo voor deze partij ?

Beter gaan jullie geld inzamelen voor Haiti !

Richelieu
16-01-2010, 16:13
Wat een nonsens weer allemaal ...moet ik nu spanning voelen ofzo voor deze partij ?

Beter gaan jullie geld inzamelen voor Haiti !

Waarom meteen zo negatief Marquis? Iedereen die Balrak ook maar een beetje kent weet denk ik wel hoe het zit met deze vechter ;) Ontopic: Ben benieuwd naar wat Amrani te zeggen heeft in deel 2.

Wheelie
16-01-2010, 16:18
Ben benieuwd naar het fimpje van Hesdy :D

WAR Amsterdam ;)

Marquis
16-01-2010, 16:36
Waarom meteen zo negatief Marquis? Iedereen die Balrak ook maar een beetje kent weet denk ik wel hoe het zit met deze vechter ;) Ontopic: Ben benieuwd naar wat Amrani te zeggen heeft in deel 2.


Geld inzamelen voor Haiti is een positief iets Richelieu. ;)

En dit filmpje sloeg nergens op.. heeft Ballie niet nodig.

bryan
16-01-2010, 16:44
WAR Rotterdam !!

Messi
16-01-2010, 18:15
Ik zie Balrak niet winnen van Hesdy. Sowieso vind ik zijn stijl van vechten slordig en lelijk.

appelsap
16-01-2010, 18:31
In welke stad traint Balrak altijd..........ok, Hoorn is groot Amsterdam voor mij:)

Justinian
16-01-2010, 18:55
In welke stad traint Balrak altijd..........ok, Hoorn is groot Amsterdam voor mij:)
Onder het motto 'Rotterdamser dan Rotterdam' trainen in 'Groot Amsterdam' :D

Ik vind filmpjes als deze overigens wel leuk. Denk ook niet dat je het thema 'Rotterdam vs Amsterdam' te serieus moet nemen, het is gewoon een leuke manier om partijen te hypen denk ik.

knift
16-01-2010, 19:12
pffff "Hesdy is een overgewaardeerde vechter" ik weet niet hoor maar ik heb Hesdy alleen maar goeie dingen zien doen het afgelopen jaar. ik doe niet mee met dat roffa vs. joden gedoe mogen de besten winnen!

MJOKKIE
16-01-2010, 19:15
Ach, er trainen wel meer Rotterdammers in (groot)Amsterdam..

Sendur
16-01-2010, 19:20
Pff Amsterdam vs Rotterdam......


WAR Eindhoven! :P

Spinelbow
16-01-2010, 19:38
WAR amsterdam

ICON
16-01-2010, 19:42
je zou een advocaat in de arm willen nemen. je denkt hey die balrak das misschien een goeie.. en dan krijg je een filmpje te zien waarin hij zegt een andere vechter de tyfus in te trappen.... tja

pwie
16-01-2010, 19:48
je zou een advocaat in de arm willen nemen. je denkt hey die balrak das misschien een goeie.. en dan krijg je een filmpje te zien waarin hij zegt een andere vechter de tyfus in te trappen.... tja

Ach daar moet je door heen kijken.
Balrak is volgens mij een sportieve vechter.

Dennis K.
16-01-2010, 20:24
Precies, het is allemaal met een dikke knipoog.

COHIBA
16-01-2010, 20:36
Ben benieuwd naar het fimpje van Hesdy :D

WAR Amsterdam ;)

x2
Hesdy wint dit wel denk ik

Justinian
16-01-2010, 20:36
je zou een advocaat in de arm willen nemen. je denkt hey die balrak das misschien een goeie.. en dan krijg je een filmpje te zien waarin hij zegt een andere vechter de tyfus in te trappen.... tja
Wel grappig in ieder geval :D Maar goed, zoals anderen ook al (terecht) aangaven; niet te serieus nemen, het is leuk om de partij zo te hypen. Ook leuk om Balrak eerst in Thaiboksbroekje te zien en vervolgens in toga. Dat contrast blijft grappig om te zien.

Illest
16-01-2010, 21:34
Wel grappig in ieder geval :D Maar goed, zoals anderen ook al (terecht) aangaven; niet te serieus nemen, het is leuk om de partij zo te hypen. Ook leuk om Balrak eerst in Thaiboksbroekje te zien en vervolgens in toga. Dat contrast blijft grappig om te zien.

heel grappig idd.....

ik vind het toch wel heel knap van hem.....druist een beetje in tegen wat leken doorgaans denken over vechters qua ontwikkeling enzo....

ICON
16-01-2010, 21:37
Wel grappig in ieder geval :D Maar goed, zoals anderen ook al (terecht) aangaven; niet te serieus nemen, het is leuk om de partij zo te hypen. Ook leuk om Balrak eerst in Thaiboksbroekje te zien en vervolgens in toga. Dat contrast blijft grappig om te zien.

mij maakt het ook niet uit, ik denk dat het voor een advocaat niet al te slim is aangezien mensen die niks met vechtsport hebben de knipoog niet herkennen.
buiten dat vind ik dit soort filmpjes irritant maar dat terzijde

en besides mocht ik ook ooit een advocaat nodig hebben bel ik jou natuurlijk als eerst

blazin.arr0w::::
17-01-2010, 01:23
Weet je, die knipoog wordt door vele wel gesnapt maar helaas niet door iedereen. Van die gasten die geen Amsterdam of Rotterdam uit hun strot krijgen maar met netnummers praten... volwassen mensen?!?!?! En vaak weten ze geen eens waar de rivaliteit historisch dan wel in het heden van dan komt of moet komen.

Ik heb zo niks met dat thema (en dat als al 25 jaar Ajax ganger) want de wereld is zoveel groter dan deze twee sesamzaadjes op de aardbol.

Maar goed, de line-up is dan wel weer leuk :D Dus wat zeur ik eigenlijk?!?!

blazin.arr0w::::
17-01-2010, 01:24
Ik bel overigens Justi niet als ik een advocaat nodig heb... straks zeg ik wat verkeerd en geeft 'ie me gelijk straftraining ;)

Justinian
17-01-2010, 01:28
mij maakt het ook niet uit, ik denk dat het voor een advocaat niet al te slim is aangezien mensen die niks met vechtsport hebben de knipoog niet herkennen.
buiten dat vind ik dit soort filmpjes irritant maar dat terzijde

en besides mocht ik ook ooit een advocaat nodig hebben bel ik jou natuurlijk als eerst
Hahaha wellicht denken de cliënten van Balrak hier heel anders over en kunnen zij het wel waarderen ;)

@Blazinarrow: gewoon bellen of mailen, komt goed :D Zal je van tevoren goed inlichten, zeg je dan toch wat verkeerd dan is het in ieder geval goed voor je conditie ;)

Lionheart
17-01-2010, 04:57
Hesdy op een zware KO in de 2e ronde.
Balrak heb ik nooit een vechter gevonden met een aantrekkelijke vechtstijl.

Balrak zie ik never nooit meer meekomen met de grote jongens in de K1.
Een finale plek in een europese gp is misschien nog het hoogst haalbare voor hem, maar meer dan dat? Nee..

Jeru
17-01-2010, 10:50
Hoop in ieder geval dat het hele Amsterdam vs Rotterdam verhaal niet de verkeerde types naar zo'n gala toe trekt. Voor de rest is dit wel een aardige partij met als winnaar Hesdy (Amsterdam FTW :lol:).

blazin.arr0w::::
17-01-2010, 11:18
@Blazinarrow: gewoon bellen of mailen, komt goed :D Zal je van tevoren goed inlichten, zeg je dan toch wat verkeerd dan is het in ieder geval goed voor je conditie ;)

weet je, ik ren wel een rondje Sloterplas en zorg dat ik geen advocaat nodig heb. Lijkt me voor alle partijen het beste ;)

Illest
17-01-2010, 13:34
Hesdy op een zware KO in de 2e ronde.
Balrak heb ik nooit een vechter gevonden met een aantrekkelijke vechtstijl.

Balrak zie ik never nooit meer meekomen met de grote jongens in de K1.
Een finale plek in een europese gp is misschien nog het hoogst haalbare voor hem, maar meer dan dat? Nee..

Balrak was echt een smaakmaker op -76....

de partij tegen Simson is echt legendarisch imo....

Moet eerlijk zeggen dat zwaarder vechten hem niet ten goede is gekomen.....het oogt slordig....hij ziet er ook te zwaar uit....

Richelieu
17-01-2010, 13:38
Balrak was echt een smaakmaker op -76....

de partij tegen Simson is echt legendarisch imo....

Moet eerlijk zeggen dat zwaarder vechten hem niet ten goede is gekomen.....het oogt slordig....hij ziet er ook te zwaar uit....

Het is gewoon een ronduit vervelende vechter om tegen te knokken volgens mij. Ook in het zwaargewicht is Balrak lastig. In de tijd dat Balrak -76 vocht was hij wel een groter gevaar. De partij tegen Simson was zeker legendarisch al is deze vechter niet een aantal gewichtsklassen hoger gaan vechten ;)

Garcia
17-01-2010, 13:43
Ik denk dat Hesdy meer kans maakt, maargoed we gaan 't zien :D

appelsap
17-01-2010, 14:46
Ach, er trainen wel meer Rotterdammers in (groot)Amsterdam..

Klopt, andersom een stuk minder volgens mij.......

ZakKa!
17-01-2010, 15:00
Haha vind het wel leuk dit gedoe.

Maar het einde van het filmpje...

"DIT is rotterdam", en je ziet gewoon niks bijzonders :fp:

(ff olie op t vuur gooiuhh)

Wheelie
17-01-2010, 15:31
Eerst maar eens 31 januari, kijken hoe goed Rotterdam dan is ;)

Lionheart
17-01-2010, 18:32
Balrak was echt een smaakmaker op -76....

de partij tegen Simson is echt legendarisch imo....

Moet eerlijk zeggen dat zwaarder vechten hem niet ten goede is gekomen.....het oogt slordig....hij ziet er ook te zwaar uit....

De partij tegen Simson was idd een toppartij!

mikeymcd
18-01-2010, 12:04
Hoop in ieder geval dat het hele Amsterdam vs Rotterdam verhaal niet de verkeerde types naar zo'n gala toe trekt. Voor de rest is dit wel een aardige partij met als winnaar Hesdy


x2

bryan
18-01-2010, 12:17
De partij tegen Simson was idd een toppartij!


was eigenlijk niet eens partij te noemen ;) meer kickboks les van simson..

Mattie73
18-01-2010, 13:21
Ik als Rotterdammer en Feyenoordsupporter ben uiteraard voor m'n Rotterdamse vrienden. Al gebied de eerlijkheid me te zeggen dat ik de Amsterdammers in dit geval beter vind. Al kan Abid Boudhan wel voor een verassing zorgen. Dat is echt een goede kickbokser, maar ik vind Mosab toch iets completer.

grim reaper
18-01-2010, 15:04
Bij 0,53 gebruikt hij mijn zinnetje "Werken of bewerkt worden" die is ontstaan in de tijd van Sitan Gym als iemand op de pads bezig was.

Sluwe Fox
18-01-2010, 15:33
Balrak was echt een smaakmaker op -76....

de partij tegen Simson is echt legendarisch imo....

Moet eerlijk zeggen dat zwaarder vechten hem niet ten goede is gekomen.....het oogt slordig....hij ziet er ook te zwaar uit....

iemand aub beelden van deze legendarische partij???

Marquis
18-01-2010, 15:38
Opkomst van Bally en Ryan waren ook fascinerend...

grim reaper
18-01-2010, 15:45
Opkomst van Bally en Ryan waren ook fascinerend...


Zeer zeker Balrak kwam op met de rapper uniq en ik weet niet meer precies hoe Ryan opkwam.

Maar deze heren hebben 2 keer tegen elkaar gestaan 1e keer won Simson en de 2e keer werd het een no-contes.

Illest
18-01-2010, 15:54
Ryan kwam op met Surinaamse muziek....

commentaar van Steven Q en Bas Rutten....


Simson in z'n prime....btje bad blood....

prachtige pot!!!

grim reaper
18-01-2010, 21:33
Ryan kwam op met Surinaamse muziek....

commentaar van Steven Q en Bas Rutten....


Simson in z'n prime....btje bad blood....

prachtige pot!!!

Bad Blood was er omdat de pot all-in was winner takes both gages.