PDA

View Full Version : Groen licht voor Nederlandse K-1 MAX



RINGS INFO
16-01-2010, 19:46
Nu de schriftelijke bevestiging van de K-1 binnen is, waarbij is aangegeven dat de winnaar van het Nederlandse toernooi doorgaat naar de kwalificatie in Japan, zal op korte termijn de definitieve line-up voor het evenement op 21 maart a.s. bekend gemaakt worden.

Op basis van zijn jarenlange relatie met de K-1 mag Peter Aerts wederom dit toernooi organiseren. Aangezien de winnaar doorgaat naar 'de laatste 16' heeft hij het dus in eigen hand of hij Giorgio Petrosyan van de troon kan stoten.

Momenteel wordt hard gewerkt aan de invulling van het toernooi en de rest van de line-up aangeziend e K-1 toch een aantal voorwaarden heeft gesteld.

Meer informatie volgt snel!

Sendur
16-01-2010, 19:48
Goed nieuws!

Peter maakt er wel wat moois van!

Slome
16-01-2010, 19:54
Peter Aerts vs. Gevorge Petrosyan:fp:

btw:is t niet Gregore ofzo?

Justinian
16-01-2010, 19:55
Top, erg goed nieuws!

Ronald
16-01-2010, 20:06
Momenteel wordt hard gewerkt aan de invulling van het toernooi en de rest van de line-up aangeziend e K-1 toch een aantal voorwaarden heeft gesteld.
Ik hoop dat het voorwaarden zijn die de kwaliteit van het toernooi ten goede komen :) . Goed nieuws in ieder geval.

Boran
16-01-2010, 20:20
Peter Aerts vs. Gevorge Petrosyan:fp:

btw:is t niet Gregore ofzo?

Ik dacht dat 't Gevorg was, zonder E.

ICON
16-01-2010, 20:39
Peter Aerts vs. Gevorge Petrosyan:fp:

btw:is t niet Gregore ofzo?


lezen slome lezen.......er staat niet dat peter aerts tegen petrosyan gaat vechten maar de winnaar van dit toernooi

jk
16-01-2010, 21:41
Ik hoop dat het voorwaarden zijn die de kwaliteit van het toernooi ten goede komen :) . Goed nieuws in ieder geval.

Zal ik maar beginnen; vindt dat Faldir Chabari wel een kans verdient :)

joury1986
17-01-2010, 00:48
Dat hij een kans verdient is duidelijk... dat hij dan ook een kans maakt mocht hij mee doen lijkt me ook duidelijk... maar ik denk niet dat hij mee mag doen van onze japanse vrienden!:wacko:

Verder hoop ik wel talent/toppers te zien als: Ngimbi, Idrissi, Boustati, van Roosmalen, evt Chahid en el Atmani :thup:

Irishrover
17-01-2010, 01:25
Good news,

Het zal een hele lastige klus worden om Giorgio te verslaan...

Hoop dat Tarik el Idrissi meedoet..

Irishrover
17-01-2010, 01:28
Zal ik maar beginnen; vindt dat Faldir Chabari wel een kans verdient :)

Agree!

Japan wil hem niet hebben. En die hebben de macht als het gaat om K-1 Max.

Hij is bijna een Giorgio Petrosyan, als hij even werkt aan zijn kracht, explosiviteit en wat meer gaat aanvallen nemen ze hem aan.

Richelieu
17-01-2010, 09:27
Ben heel erg benieuwd welke vechters uiteindelijk in het toernooi worden geplaatst! In ieder geval zeer positief nieuws dat Japan wederom groen licht heeft gegeven.

Marquis
17-01-2010, 09:31
Ben heel erg benieuwd welke vechters uiteindelijk in het toernooi worden geplaatst! In ieder geval zeer positief nieuws dat Japan wederom groen licht heeft gegeven.


Hopelijk geen vechters die zo een 10 kilo moeten afvallen om het juiste gewicht te halen.

Richelieu
17-01-2010, 09:41
Hopelijk geen vechters die zo een 10 kilo moeten afvallen om het juiste gewicht te halen.

Heb een klein vermoeden dat deze catagorie vechters dit jaar niet vertegenwoordigd zal zijn ;)

Jeru
17-01-2010, 09:46
Gaat in ieder geval weer een mooi toernooi worden. Iedereen staat volgens mij al te trappelen :)

Wheelie
17-01-2010, 11:00
Goed nieuws en ben erg benieuwd naar de deelnemers dit jaar :thup: