PDA

View Full Version : Uitnodiging 1e Grappling wedstrijddag



Yoseikan Ede
16-01-2010, 22:58
Hierbij nodigen wij u uit voor de 1e grappling competitiedag van het open Nederlands grappling kampioenschap op zaterdag 13 maart 2010
Er zullen in totaal op 3 competitie dagen worden gestreden voor het Open Nederlands Kampioenschap Grappling. Tijdens de 3e wedstrijddag zullen de uiteindelijke winnaars bekend worden gemaakt.

Dames worden in het bijzonder uitgenodigd

Er wordt gewerkt met een poulesysteem zodat iedereen gegarandeerd is van meerdere wedstrijden. Ook zal er gestreden worden in een beginners-en gevorderdenklasse. Behalve bij de Dames daar wordt gewoon gestreden zowel beginners als gevorderde bij elkaar.

De weging vindt in 2 groepen plaats.
De 1e weging is van 09:30 tot 10:15 uur aanvang wedstrijden aansluitend zodra de pouleindeling klaar is.
De 2e weging is van 11:45 tot 12:30 uur aanvang wedstrijden aansluitend zodra de pouleindeling klaar is.

Gewichtklasse 1e weging:
-65kg Dames en Heren beginners en gevorderden.
-70kg beginners en gevorderden
-76kg beginners en gevorderden

Gewichtklasse 2e weging:
-83kg beginners en gevorderden
-91kg beginners en gevorderden
-100kg beginnners en gevorderden
+100kg beginners en gevorderden.
Als een vechter is opgegeven in de gevorderde klasse zal hij/zij niet worden teruggezet naar de beginners klasse.
Let hier goed op tijdens de inschrijving!!

Het inschrijfgeld is € 10,- per persoon, te voldoen op de wedstrijddag. Bij inschrijving op de wedstrijddag zelf bedraagt het inschrijfgeld € 15,00

Geef in het inschrijfformulier de juiste gegevens op, niet de gewichtsklasse maar het juiste gewicht van de deelnemer.
Inschrijven is alleen geldig via de website of via het meegestuurde excel document. Alle andere vormen van inschrijven worden niet geaccepteerd!

Gevorderde deelnemers zijn;
Judoka's vanaf de bruine band
NL Jiu Jitsu : vanaf Bruine band
BJJ : vanaf blauwe band
MMA Amateur : 5 partijen ongeacht winst of verlies
MMA Prof : Allemaal gevorderd

Worstelaars met minimaal één jaar training en/of wedstrijdervaring
De nummers 1 en 2 van het beginners eindklassement gaat het seizoen erna automatisch over naar de gevorderden klasse

Het is tijdens de Open Nederlandse Kampioenschappen Grappling niet toegestaan om in 2 gewichtsklasses deel te nemen.
Geef a.u.b een werkend e-mailadres op, want u krijgt na uw inschrijving automatisch een bevestiging dat u bent ingeschreven.
Locatie: Budo Academy Physical
Vening Meineszstraat 7
6717 AJ Ede
Inschrijven kan alleen via Welkom bij Budo Academy Physical (http://www.yoseikan.nl) aan de linkerkant is een menu NK Grappling daar kunt u de inschrijfformulieren vinden.

Justinian
17-01-2010, 00:22
Zou er graag bij zijn, maar dit valt op de verjaardag van m'n oudste zoon. Volgende keer beter.

Mario Witteman
17-01-2010, 00:39
Ben er weer!!

Jeru
17-01-2010, 11:02
Mooi dat het er weer aan zit te komen. Hopelijk zie ik een kans om dit keer weer eens te komen kijken.

Perfectteamcindy
17-01-2010, 12:01
Ben er weer!!
als het past in mijn programma idem ditto.
By the way Mario, is dat jou hond op de foto?
Ik heb nl ook ne megabangelijke bull terrier :-)

Worf
17-01-2010, 14:33
Leuk. Ben er ook weer bij!

Mario Witteman
17-01-2010, 18:47
als het past in mijn programma idem ditto.
By the way Mario, is dat jou hond op de foto?
Ik heb nl ook ne megabangelijke bull terrier :-)

Yep, dat mens-etende monster is van mij :D. Zou mooi zijn als jullie er weer bij kunnen zijn in Ede.

fighter556
22-01-2010, 16:08
Ik ben er ook weer

FightingDutchman
22-01-2010, 16:10
Ben dr denk ik ook weer bij!

the boxer
23-01-2010, 03:54
zeker weer!

Briant
23-01-2010, 13:32
Ben er weer!!

Cool, me too -83kgs

Dragao
23-01-2010, 19:53
Als me rug meewerkt ben ik ook weer aanwezig in de -100 klasse

RocknRolla
23-01-2010, 22:16
Ben dan jarig dus ben er niet jongen

ijsblok
23-01-2010, 23:48
Als me rug meewerkt ben ik ook weer aanwezig in de -100 klasse

gozer, alles goed? Dacht dat jij grote plannen had in de -91??:)

ik ben er hopelijk ook bij trouwens.

masakatsu agatsu
24-01-2010, 00:36
We zijn er de 1e niet,....:crying:
2e Mei en 3e Oktober wel aanwezig met enkele grapplers..:thup:

Mario Witteman
24-01-2010, 17:36
Cool, me too -83kgs

zit nu 2 gewichten lager.. -70kg!!

Mr 1 Leg
28-01-2010, 11:10
Yep, dat mens-etende monster is van mij :D. Zou mooi zijn als jullie er weer bij kunnen zijn in Ede.ik ben er ook bij mario altijd top in ede grtz

Mr 1 Leg
28-01-2010, 11:12
zit nu 2 gewichten lager.. -70kg!!je zit in mijne pool mario -70 gevorderd we komen tegen mekaar uit cool mario grtz ik zoe jevolgende week in amsterdam trainen ;)

Boutsen83
28-01-2010, 12:08
Ben er ook weer bij
-76 of -83

Mario Witteman
28-01-2010, 12:58
je zit in mijne pool mario -70 gevorderd we komen tegen mekaar uit cool mario grtz ik zoe jevolgende week in amsterdam trainen ;)


Zou vereerd zijn om tegen jou te rollen. Morgen avond ben ik er in amsterdam bij om te trainen.. 18.00 uur toch?

Mr 1 Leg
28-01-2010, 19:18
Zou vereerd zijn om tegen jou te rollen. Morgen avond ben ik er in amsterdam bij om te trainen.. 18.00 uur toch?morgen heb ik mma training bij ons in antwerpen mario dan kan ik niet mijn excusses amigo maar volgende week ben ik er zeker en vriedelijk b edankt mario ik vindt het ook een eer om met jou te mogen rollen RESPECT man.:thup:

Solar
29-01-2010, 19:22
Cool, me too -83kgs

Me too! :)

Briant
30-01-2010, 01:29
Me too! :)

Ben je aangekomen :P

Samko
30-01-2010, 02:15
Me too! :)

X3 :D

joost
30-01-2010, 02:29
Proberen dit jaar weer met een groep van onze sportschool aanwezig te zijn!

als ik meedoe wordt het -70kg gevorderd

Solar
30-01-2010, 03:01
Ben je aangekomen :P

Ja, te lui om af te vallen :P

Impulse
15-02-2010, 22:43
TTT

bigboz
16-02-2010, 00:57
ben er ook weer bij ! :D

HUNTER
16-02-2010, 01:02
ga gewoon weer voor de 65 kilo :)

en hoe ouder ik word, hoe makkelijker het op de een of andere manier wordt.

joost
16-02-2010, 01:37
ga gewoon weer voor de 65 kilo :)

en hoe ouder ik word, hoe makkelijker het op de een of andere manier wordt.


ik kom je gezelschap houden bij de -65 ;)

joost
17-02-2010, 14:51
Net een inschrijving gedaan voor Angelo Gym:


BEGINNERS
-65KG
Dion Moes

-70KG
Jan Thieler

-76KG
Johannes Zeyrek

-83KG
Fahd Jari
Joey Grunder
Murat Gedik

-91KG
Mike Scholten
Richard Hulsegge
+100KG
Timo Soeten
GEVORDERDEN
-65KG
Harry Seigers
-70KG
Joost Wageman

-76KG
Jimmy Yacoub
Thomas Buyukkilic

Boem Boem
18-02-2010, 10:02
Zou er graag bij zijn, maar dit valt op de verjaardag van m'n oudste zoon. Volgende keer beter.

@Roy: ik ga wel mee om te coachen deze dag, oke??

Osu

Chris

Boem Boem
18-02-2010, 10:03
Net een inschrijving gedaan voor Angelo Gym:


BEGINNERS
-65KG
Dion Moes

-70KG
Jan Thieler

-76KG
Johannes Zeyrek

-83KG
Fahd Jari
Joey Grunder
Murat Gedik

-91KG
Mike Scholten
Richard Hulsegge
+100KG
Timo Soeten
GEVORDERDEN
-65KG
Harry Seigers
-70KG
Joost Wageman

-76KG
Jimmy Yacoub
Thomas Buyukkilic

Ik mis onze Dennuz!!!!! Ga je als de sodemieter opgeven...

osu

Chris

HUNTER
18-02-2010, 10:43
ik kom je gezelschap houden bij de -65 ;)

bluf :lol:

DannyvK
18-02-2010, 17:01
Ingeschreven :)

Justinian
18-02-2010, 17:12
@Roy: ik ga wel mee om te coachen deze dag, oke??

Osu

Chris
Topper, bedankt!

Impulse
23-02-2010, 18:13
TTT

Chriz1985NL
23-02-2010, 19:13
Count me in! -70 Gevorderd

TheSkindo
26-02-2010, 13:10
TTT ennuh...weet iemand hoe ik snel in contact kan komen met de organisator?

DannyvK
26-02-2010, 13:22
Ik denk gewoon even Budo Academy Physical bellen..
0318-635144

Briant
26-02-2010, 17:38
Dat zal lastig worden Danny, ik denk dat ze beter naar [email protected] kunnen emailen, normaal gesproken heb je binnen een dag antwoord.

TheSkindo
26-02-2010, 18:47
Kijk ga ik dat even proberen, bedankt heren ;-)

Impulse
03-03-2010, 13:35
De inschrijving voor deze grappling wedstrijddag sluit woensdag 10 maart om 21:00 uur. Hierna is het alleen nog mogelijk om op de wedstrijddag zelf in te schrijven.

LET OP!! inschrijfgeld is dan € 15,00

Mr 1 Leg
04-03-2010, 08:30
bluf :lol:ik ook sebas ben er bijna op 65 kg ;) kunnen we eens rollen.:thup:

TheSkindo
06-03-2010, 12:15
Dat zal lastig worden Danny, ik denk dat ze beter naar [email protected] kunnen emailen, normaal gesproken heb je binnen een dag antwoord.

Ik denk dat ze het druk hebben want ik heb helaas nog geen bericht terug....
Iemand anders nog ideeen?

Briant
06-03-2010, 12:54
Ik denk dat ze het druk hebben want ik heb helaas nog geen bericht terug....
Iemand anders nog ideeen?

PM naar yoseikan ede of impulse hier op het forum wellicht.

DannyvK
06-03-2010, 13:52
Ik denk dat ze het druk hebben want ik heb helaas nog geen bericht terug....
Iemand anders nog ideeen?

Of probeer dit emailadres eens: [email protected]
Daar kreeg ik ooit eens bericht van dat mijn inschrijving niet goed was gegaan, 10 minuten na de inschrijving. Na antwoord ook weer binnen een uurtje een antwoord terug.

TheSkindo
08-03-2010, 16:43
Als er mensen zijn van Yoseikan die hier meelezen...Laat ff aan de leiding weten dat ik contact zoek, want ik krijg geen verbninding...

Impulse
09-03-2010, 21:57
Als er mensen zijn van Yoseikan die hier meelezen...Laat ff aan de leiding weten dat ik contact zoek, want ik krijg geen verbninding...

check je PM :)

Impulse
09-03-2010, 22:06
LET OP

Inschrijving sluit morgen ( woensdag 10 maart ) 21:00 uur

Daarna is het niet meer mogelijk om via de website in te schrijven.

Je kan je zaterdag op de dag zelf nog inschrijven. Let wel de kosten zijn hiervoor € 15,-

blaatenator
10-03-2010, 09:50
Weet iemand waar ik de verschillen in regels tussen de beginners en de gevorderden kan vinden?
(Ik meen me te herinneren dat bepaalde technieken in de beginners klasse niet mochten, maar ik kan het lijstje niet meer terugvinden)

Impulse
10-03-2010, 13:29
Weet iemand waar ik de verschillen in regels tussen de beginners en de gevorderden kan vinden?
(Ik meen me te herinneren dat bepaalde technieken in de beginners klasse niet mochten, maar ik kan het lijstje niet meer terugvinden)

Gevorderde deelnemers zijn;
Judoka's vanaf de bruine band
NL Jiu Jitsu : vanaf Bruine band
BJJ : vanaf blauwe band
MMA Amateur : 5 partijen ongeacht winst of verlies
MMA Prof : Allemaal gevorderd
Worstelaars met minimaal één jaar training en/of wedstrijdervaring
De nummers 1 en 2 van het beginners eindklassement gaat het seizoen erna automatisch over naar de gevorderden klasse


Voor de regels zou ik je graag willen doorverwijzen naar de website yoseikan.nl

Kijk onder het kopje MMA / Grappling / Grappling regels

Mr 1 Leg
10-03-2010, 16:59
@sebas hunter ik ben er bij in jou pool heb zwaar gedieet en afgezien maar alles voor de sport he sebas kunnen we is rollen je moet er natuurlijk normaal 12kg bijrekenen van mijn been dat er af is soms voordeel maar meer nadeel de weegschaal liegt niet grtz franky noch 3 dagen en rollen in ede altijd top daar en gezelig goede sfeer en toffe gozers grtz tot zaterdag fighters :thup:

blaatenator
10-03-2010, 19:17
Gevorderde deelnemers zijn;Judoka's vanaf de bruine band
NL Jiu Jitsu : vanaf Bruine band
BJJ : vanaf blauwe band
MMA Amateur : 5 partijen ongeacht winst of verlies
MMA Prof : Allemaal gevorderd
Worstelaars met minimaal één jaar training en/of wedstrijdervaring
De nummers 1 en 2 van het beginners eindklassement gaat het seizoen erna automatisch over naar de gevorderden klasse


Voor de regels zou ik je graag willen doorverwijzen naar de website yoseikan.nl

Kijk onder het kopje MMA / Grappling / Grappling regels

Ok, tnx. Die had ik idd gevonden. Ik dacht alleen dat er voor beginners en gevorderden verschillen waren mbt toegestane technieken (bv heelhook). Maar dat is dus niet het geval.

Impulse
10-03-2010, 23:18
Ok, tnx. Die had ik idd gevonden. Ik dacht alleen dat er voor beginners en gevorderden verschillen waren mbt toegestane technieken (bv heelhook). Maar dat is dus niet het geval.

Nope voor de grappling allemaal de zelfde regels voor beginners en gevorderen.

Bij de shooto gala's/wedstrijden gelden er inderdaad regels voor beginners en gevorderen. Misschien ben je daarmee in de war?

Surrender
11-03-2010, 02:13
Weet iemand of je 1% van je gewicht extra mag wegen?? Is normaal bij grappeling wel zo. Dus bv. als je -70kg vecht dat je 70.7 kg mag wegen.

Let me know!

superfreak
11-03-2010, 11:22
Mag je als beginner in Ede de welbekende Eddie Bravo Twister eruit gooien of is die niet toegestaan?

Kim
11-03-2010, 12:44
Zijn alle deelnemers al bekend? Ik ben benieuwd of er een dames poule is.

bazooka
11-03-2010, 15:23
Voor de regels zou ik je graag willen doorverwijzen naar de website yoseikan.nl

Kijk onder het kopje MMA / Grappling / Grappling regels

Deze regels zijn anders dan de regels die op de site Shooto Grappling (http://grappling.yoseikan.nl) staan. Bij de ene krijg je wel 1 punt voo reen takedown als je in de guard uitkomt en bij de andere niet. En zo zijn er meer verschillen.

Welke is het reglement dat zaterdag gebruikt wordt?

Briant
11-03-2010, 17:48
Deze regels zijn anders dan de regels die op de site Shooto Grappling (http://grappling.yoseikan.nl) staan. Bij de ene krijg je wel 1 punt voo reen takedown als je in de guard uitkomt en bij de andere niet. En zo zijn er meer verschillen.

Welke is het reglement dat zaterdag gebruikt wordt?

De regels die daar staan moeten nodig geupdate worden. Een worp in the guard is tegenwoordig 1 punt waard, er moet dan wel duidelijk een werp actie zijn en geen guardpull.

Mr 1 Leg
11-03-2010, 17:50
Weet iemand of je 1% van je gewicht extra mag wegen?? Is normaal bij grappeling wel zo. Dus bv. als je -70kg vecht dat je 70.7 kg mag wegen.

Let me know!now way ik heb het zelf meegemaakt in ede 400gr te veel en ik moest een gewichtsklasse hoger vechten dus echt wel 70kg wegen grtz

Surrender
11-03-2010, 18:41
ok, thanx franky!!

MilfhunterMMA
11-03-2010, 19:20
boeie dan ga je toch lekker een klasse hoger..

Perfectteamcindy
11-03-2010, 23:21
Zijn alle deelnemers al bekend? Ik ben benieuwd of er een dames poule is.

Tis te hopen dat er een damespoule zal zijn want ik ben er :-)

Mr 1 Leg
12-03-2010, 07:35
ok, thanx franky!!graag gedaan man grtz

bigboz
12-03-2010, 13:31
Ik lees net..

Grappling inschrijving gesloten
Geschreven door M.M.A. Team
woensdag, 10 maart 2010 21:00
De inschrijving voor Zaterdag 13 Maart is gesloten.
Wegens het grote aantal inschrijvingen kan er niet meer op de dag zelf worden ingeschreven. Wij hopen op uw begrip.


Dit is onwijs zuur omdat het mij niet lukte via de site, en omdat er werd gezegd dat het op de dag zelf kon...

Jetli
12-03-2010, 14:02
Ik lees net..

Grappling inschrijving gesloten
Geschreven door M.M.A. Team
woensdag, 10 maart 2010 21:00
De inschrijving voor Zaterdag 13 Maart is gesloten.
Wegens het grote aantal inschrijvingen kan er niet meer op de dag zelf worden ingeschreven. Wij hopen op uw begrip.


Dit is onwijs zuur omdat het mij niet lukte via de site, en omdat er werd gezegd dat het op de dag zelf kon...

x2

Iwan
12-03-2010, 14:43
Dat komt omdat je met het ouder worden ook steeds kleiner wordt!:thup:


ga gewoon weer voor de 65 kilo :)

en hoe ouder ik word, hoe makkelijker het op de een of andere manier wordt.

Impulse
12-03-2010, 21:09
Dit is onwijs zuur omdat het mij niet lukte via de site, en omdat er werd gezegd dat het op de dag zelf kon...

Dit is inderdaad zuur maar toch wil ik reageren op het feit dat je zegt dat het niet via de site lukte....

Waarom heb je ons/mij geen mail gestuurd om dit te laten weten?
Ik heb van verschillende mensen een mail gehad dat zij problemen hebben gehad met de inschrijving en dit is gewoon opgelost.

En ja inderdaad je kan normaliter ook op de dag inschrijven, maar omdat wij woensdag voor 21:00 uur ineens zoveel inschrijvingen hebben gekregen is het voor ons niet te verantwoorden om nog meer mensen op de dag zelf in te laten schrijven.

Hou er rekening mee dat elke deelnemer wel wel minimaal 3 toeschouwers meeneemt. Tel de deelnemers, coaches en toeschouwers bij elkaar op en wij krijgen een groot probleem als er een calamiteit ontstaat.

Hoop dat jullie na deze uitleg begrijpen waarom er helaas op de dag zelf niet meer ingeschreven kan worden.

Verder zouden wij het als organistatie ook nog het volgende willen verzoeken:

Mochten deelnemers morgen uitvallen zouden wij het heel erg op prijs stellen als dit op tijd aan ons wordt doorgegeven. Via een PM naar mij kan dit vanavond nog tot 22:00 uur

Vanaf morgenochtend kan dit doorgegeven worden via het volgende telefoonnummer van sportschool Physical: 0318-635144

Bedankt voor jullie medewerking

joost
12-03-2010, 21:28
Impulse ik heb een pm naar yoseikan account gestuurd nu net met een paar namen als afmelding


Groeten Joost

Impulse
12-03-2010, 21:57
Impulse ik heb een pm naar yoseikan account gestuurd nu net met een paar namen als afmelding


Groeten Joost

Heb het gezien.

Je hebt ook al een reactie terug gekregen;)

Nogmaals bedankt voor het doorgeven :D

bas2005
12-03-2010, 22:00
Ik wl graag ook even hierop reageren:

Ik heb er alle begrip voor dat je als organisatie grip wil houden op het aantal deelnemers ivm calamiteiten. Denk dat je qua vergunning ook niet anders kan, toch? Ook vind ik het super dat jullie deze grappling dagen organiseren. Alle respect daarvoor!

Maar laten we eerlijk zijn: als je vooraf in de uitnodiging stelt dat je ook kan inschrijven op de dag zelf, dan kan je nu niet aan mensen vragen: waarom heb je geen mailtje gestuurd? Gewoon omdat je bij een mislukte online inschrijving, kiest voor het meest voor de hand liggende alternatief: op zaterdag (zoals alle voorgaande keren) inschrijven. Niks anders... Voor nu zou ik coulant zijn en de volgende competitiedag alleen nog maar werken met voorinschrijvingen.

Mijn inziens zou je ook de prioriteit bij de vechters kunnen leggen door het aantal toeschouwers te beperken. Hier moet je toch al scherp op zijn bij een maximaal aantal personen in het pand. Zeker als de doelstelling van de competitie is: Het opdoen van wedstrijd ervaring zodat je eigen niveau en het nationaal grappling niveau gaat stijgen.

Hoe dan ook: volgende keer beter en veel succes morgen!

Yoseikan Ede
12-03-2010, 22:40
Ik wl graag ook even hierop reageren:

Ik heb er alle begrip voor dat je als organisatie grip wil houden op het aantal deelnemers ivm calamiteiten. Denk dat je qua vergunning ook niet anders kan, toch? Ook vind ik het super dat jullie deze grappling dagen organiseren. Alle respect daarvoor!

Maar laten we eerlijk zijn: als je vooraf in de uitnodiging stelt dat je ook kan inschrijven op de dag zelf, dan kan je nu niet aan mensen vragen: waarom heb je geen mailtje gestuurd? Gewoon omdat je bij een mislukte online inschrijving, kiest voor het meest voor de hand liggende alternatief: op zaterdag (zoals alle voorgaande keren) inschrijven. Niks anders... Voor nu zou ik coulant zijn en de volgende competitiedag alleen nog maar werken met voorinschrijvingen.

Mijn inziens zou je ook de prioriteit bij de vechters kunnen leggen door het aantal toeschouwers te beperken. Hier moet je toch al scherp op zijn bij een maximaal aantal personen in het pand. Zeker als de doelstelling van de competitie is: Het opdoen van wedstrijd ervaring zodat je eigen niveau en het nationaal grappling niveau gaat stijgen.

Hoe dan ook: volgende keer beter en veel succes morgen!

Bas2005 bedankt voor je reactie.

Het is een hele grote leermoment voor ons als organisatie.
Na morgen gaan wij om de tafel zitten en bespreken hoe wij dit de volgende keer ondervangen.

Surrender
12-03-2010, 23:57
Dit is inderdaad zuur maar toch wil ik reageren op het feit dat je zegt dat het niet via de site lukte....

Waarom heb je ons/mij geen mail gestuurd om dit te laten weten?
Ik heb van verschillende mensen een mail gehad dat zij problemen hebben gehad met de inschrijving en dit is gewoon opgelost.

En ja inderdaad je kan normaliter ook op de dag inschrijven, maar omdat wij woensdag voor 21:00 uur ineens zoveel inschrijvingen hebben gekregen is het voor ons niet te verantwoorden om nog meer mensen op de dag zelf in te laten schrijven.

Hou er rekening mee dat elke deelnemer wel wel minimaal 3 toeschouwers meeneemt. Tel de deelnemers, coaches en toeschouwers bij elkaar op en wij krijgen een groot probleem als er een calamiteit ontstaat.

Hoop dat jullie na deze uitleg begrijpen waarom er helaas op de dag zelf niet meer ingeschreven kan worden.

Verder zouden wij het als organistatie ook nog het volgende willen verzoeken:

Mochten deelnemers morgen uitvallen zouden wij het heel erg op prijs stellen als dit op tijd aan ons wordt doorgegeven. Via een PM naar mij kan dit vanavond nog tot 22:00 uur

Vanaf morgenochtend kan dit doorgegeven worden via het volgende telefoonnummer van sportschool Physical: 0318-635144

Bedankt voor jullie medewerking


OK, hoop dat jullie ook merken dat ede een groot succes aan het worden is en dan ook gaan zorgen voor een grotere accomodatie! Maak die shit Groot, laat toeschouwers de volgende keer ook entree betalen!

761217186
13-03-2010, 00:05
Ik ben ook 1 van die toeschouwers (en ex deelnemer) die tijdens de wedstrijddag komt kijken, en iedereen die ik ken kom aanmoedigen.
Ik ben best bereid om 5 euro te betalen als toeschouwer!
Helaas kan ik er morgen niet bij zijn.

groetjes,
Dave

bigboz
13-03-2010, 01:11
Ik wl graag ook even hierop reageren:

Maar laten we eerlijk zijn: als je vooraf in de uitnodiging stelt dat je ook kan inschrijven op de dag zelf, dan kan je nu niet aan mensen vragen: waarom heb je geen mailtje gestuurd? Gewoon omdat je bij een mislukte online inschrijving, kiest voor het meest voor de hand liggende alternatief: op zaterdag (zoals alle voorgaande keren) inschrijven. Niks anders... Voor nu zou ik coulant zijn en de volgende competitiedag alleen nog maar werken met voorinschrijvingen.
[/I]

Hoe dan ook: volgende keer beter en veel succes morgen!

Precies mijn beredenering.

Maar Helaas, 2e dag ben ik er wel bij !

Succes morgen !

Samko
13-03-2010, 01:12
misschien volgende keer met een derde weging werken? het evenement is relatief vroeg gedaan ( tegenover wedstrijden in amsterdam e.d.) dus dit kan toch niet echt een probleem zijn :)

FightingDutchman
13-03-2010, 09:51
Ik vind het eigenlijk alleen maar positief om te horen dat je niet op de dag zelf kan inschrijven. Uiteraard is het lullig voor de mensen die hier op hadden gerekend, maar het geeft wel aan de het Grappling in Nederland aan populariteit aan het winnen is en dat is in mijn ogen een prima zaak!

Misschien is het toch een idee om volgende keer een grotere locatie te zoeken, zeker als deze stijging zich voortzet. Er komen dan wellicht meer kosten bij (zaal huur, matten huren etc) maar ik denk dat menig deelnemer wel bereid zou zijn iets meer te betalen dan ze dat nu doen. Zeker als het aantal deelnemers zo sterk grooit kom je vast wel uit de kosten....!

Helaas kan ik er vandaag zelf niet bij zijn.