PDA

View Full Version : Georges 'All Natural' St. Pierre talks about potential permanent move to middleweight



Tony
18-01-2010, 10:02
gsp - Video Search Results - AOL Video (http://video.aol.com/aolvideo/null/gsp-on-moving-up-in-weight/62027723001)

superfreak
18-01-2010, 11:01
Is wel een oud filmpje volgens mij. Want hij heeft het hier nog over de weight move van Diego Sanchez, nou die is er nu al een tijdje geweest. Echt een Amerikaan ook, zeker mbt Fedor.

steftheboxer
18-01-2010, 11:57
Is wel een oud filmpje volgens mij. Want hij heeft het hier nog over de weight move van Diego Sanchez, nou die is er nu al een tijdje geweest. Echt een Amerikaan ook, zeker mbt Fedor.

Hahaha Amerikaan? dacht dat het een Canadees was ;-)

MBT het fimpje ik zou GSP wel omhoog willen zien gaan in gewicht.

Tony
18-01-2010, 12:02
Ik wil GSP ook zien als middleweight...
Natuurlijk is het een grote stap... en natuurlijk zal het niet meer zo gemakkelijk verlopen... Maar de subtoppers kan ie echt wel hebben denk ik.

dirk5
18-01-2010, 12:09
mooi.

WW is de minste divisie imo, en ik zie echt helemaal niemand van hem winnen de komende paar jaar.

Sendur
18-01-2010, 12:58
Hoppa naar MW.

Dan tegen Marquardt, Anderson silva, Wanderlei Silva, Bisping etc.

Mario Witteman
18-01-2010, 13:00
Denk niet dat hij klaar is voor Anderson Silva of Silva.. Eerst denk rustig wennen aan nieuwe gewicht. Ondanks dat hij normaal zwaarder rondloopt zal het denk toch wel zwaar zijn tegen die grotere mannen.

CannieY
18-01-2010, 13:03
Is wel een oud filmpje volgens mij. Want hij heeft het hier nog over de weight move van Diego Sanchez, nou die is er nu al een tijdje geweest. Echt een Amerikaan ook, zeker mbt Fedor.

hij heeft het over Thiago Alves, ufc 100.

Ik vind GSP zo beheerst, gecontroleerd en intelligent overkomen, echt een boegbeeld voor de sport.

Tony
18-01-2010, 13:04
Hoppa naar MW.

Dan tegen Marquardt, Anderson silva, Wanderlei Silva, Bisping etc.

Marquardt is zijn teamgenoot... zal niet snel voorkomen dat hun 2 tegen elkaar moeten.

Sendur
18-01-2010, 13:06
Marquardt is zijn teamgenoot... zal niet snel voorkomen dat hun 2 tegen elkaar moeten.

Haha klopt Tony, volgensm ij hadden we het hier al een keer eerder over toen ik jou dit vertelde :P

Het zou wel mooi zijn als hij naar MW gaat, op WW heeft hij niks meer te zoeken.

superfreak
18-01-2010, 14:19
Hahaha Amerikaan? dacht dat het een Canadees was ;-)

MBT het fimpje ik zou GSP wel omhoog willen zien gaan in gewicht.

Ow oke, geen idee wie aan het praten was. Zit op werk dus meer luisteren dan meekijken haha.

Zou GSP ook wel op middelweight bezig willen zien. Bisping, Wanderlei, Maia..etc allemaal leuke partijen. Echter geeft hij aan dat er veel "vrienden" van hem op mw zitten. Marquardt is dan logisch maar wie nog meer. Wie traint er nog meer bij Greg Jackson of is hij close mee dan?

Untouchable BL
18-01-2010, 21:26
Het is altijd spannend om het in een andere gewichtsklasse te proberen. Zie BJ Penn vs GSP en zie wat dat met BJ heeft gedaan, hij is anders dan anders nu. Zou partij 3 wel willen zien.