PDA

View Full Version : Dennuz betaalt ton voor tien keer seks



joost
18-01-2010, 15:07
MUNCHEN - Een 40-jarige man die nog bij zijn moeder woonde, al 14 jaar geen seks meer had gehad maar wel 100.000 euro op zijn spaarbankboekje had staan voelt zich bestolen door een prostituee.

De Duitser Dirk S. (40) leert de 28-jarige prostituee Heike kennen bij een benzinestation. "Ze sprak me aan en vroeg of ik seks met haar wilde. Ik vond haar zo zielig dat ik haar eerst mee naar een restaurant heb genomen. Toen ze zei dat ze geld wilde voor de tijd dat ze zat te eten, heb ik haar dertig euro betaald", verklaarde de Duitser voor de rechtbank.
Het was het begin van een dramatische 'relatie'. De 1.96 lange goedzak huurt om te beginnen een appartement voor zijn 'pretty woman' omdat ze geen verblijfplaats heeft.

De vrachtwagenchauffeur wordt verliefd en ziet wel een toekomst samen. Heike loopt iets minder hard van stapel. "Ik mocht bijvoorbeeld niet bij haar slapen, want dan vond ze dat ik te dichtbij kwam", aldus Dirk. De vrouw geeft toe dat ze zijn 20 jaar met zorg opgespaarde vermogen er inderdaad in no time doorheen geeft gejaagd, maar ontkent dat ze hem hoop op meer heeft gegeven. "We hebben hooguit tien keer seks gehad", aldus de prostituee tegen de rechters. Sterker nog, ze heeft allang een andere vriend, ene Cliff, die wel bij haar mag slapen. Tegen Dirk zegt ze dat het gaat om een gewone vriend.

Ondertussen blijft de man de voeten onder zijn lijf vandaan lopen voor Heike Dirk: "Als ze belde stond ik direct voor haar klaar. Ik kocht alles voor haar, zelfs haar drugs. Ze verbruikte dan ook ontzettend veel geld".

De problemen begonnen echter pas goed, toen de prostituee al het geld van Dirk had opgemaakt. Hij begon te stelen bij zijn werkgever en werd ontslagen. Desondanks bleef hij zich inzetten voor zijn vriendinnetje omdat hij niet wilde dat ze op straat zou belanden. Als Heike dreigt af te haken steekt hij de banden van Cliff in brand en sticht brand in de kelder van het door hem gehuurde appartement. De schade loopt in de tienduizenden euro's waardoor S. nu een schuld heeft van 60.000 euro. Ook hangt hem een gevangenisstraf van 5 jaar boven het hoofd. Hij geeft zijn aandeel toe, maar meent dat hij er is ingeluisd door Heike.
De rechtbank buigt zich deze week verder over de zaak.

Dennuz
18-01-2010, 15:12
Ja, zeg je moeder maar ff dat ik mijn geld terug wil.. Ze bakte er niks van ;)

Tony
18-01-2010, 15:19
hehe.... inkoppertje

Biiyen
18-01-2010, 15:52
Wat een mafkees... maar zo zie je maar weer wat een kutje doet met een man. *pats* weg denkvermogen en *hallo* piemelvermogen.

leks
18-01-2010, 15:56
Ik heb nog 184 op me rekening staan, zou ik daar ook 10x van mogen :rolleyes:

dirk5
18-01-2010, 15:56
Dirk toch, heeft ze je een beetje voor het lapje gehouden?

biggz
18-01-2010, 17:25
Wat een debiel..
voor 100000 euro kan je een dure sportauto kopen die als kutjesmagneet werkt

thrillseekah
18-01-2010, 19:39
ga dan naar een echte hoer. hoe hou je het anders 14 jaar vol?

Jeru
18-01-2010, 20:38
Hij doet wel zielig: "ja ze heeft me genaaid en het kostte veel geld boehoe...", maar hij vergeet dat die SOA mooi gratis was.

blackadder
18-01-2010, 23:27
Wat een debiel..
voor 100000 euro kan je een dure sportauto kopen die als kutjesmagneet werkt
Je kunt er ook 1000 x van naar de hoeren gaan. Die niet aan de drugs zitten.