PDA

View Full Version : Daley vs Koscheck @ UFC 113



Lionheart
19-01-2010, 02:52
Dit wordt een knaller van een partij die niet langer dan 1 ronde zal duren.

En de winnaar krijgt de titleshot tegen GSP!!

Josh Koscheck Says Paul Daley Is Next at UFC 113 -- MMA Fighting (http://ow.ly/16mOmq)

superfreak
19-01-2010, 09:55
Als Koscheck een stand up battle aan wil gaan dat gaat hij dit verliezen en ik heb het gevoel dat hij dit wil gaan proberen omdat hij vind dat z'n stand up zo verschrikkelijk vooruit is gegaan. Gebruikt hij z'n worstel skills slim dan kan hij met de overwinning weg lopen. Zou het wel jammer vinden want hoe erg zijn stand up ook is verbeterd hij heeft nog niets in huis om GSP te verslaan. Laat Daley het dan maar winnen, mogelijk raakt hij GSP ergens goed en dan krijg je een upset maar denk dat GSP daar te slim voor is.

Tony
19-01-2010, 09:57
Dit is een partij die Koscheck absoluut niet hoeft te verliezen. Maar als ie zijn kop er even niet bij houdt gaat hij deze wel degelijk verliezen... en wel op gruwelijk KO.

Maar goed... Hoop dat ie slim genoeg is en deze partij wint met 2 vingers in zijn neus en een in zijn kont.

ondiep
19-01-2010, 11:16
Dit wordt een knaller van een partij die niet langer dan 1 ronde zal duren.

En de winnaar krijgt de titleshot tegen GSP!!

Josh Koscheck Says Paul Daley Is Next at UFC 113 -- MMA Fighting (http://ow.ly/16mOmq)


Hardy heeft tog al die titleshot tegen GSP??

Beetje vroeg om er gelijk een achter aan te doen dan tog :confused:

Sendur
19-01-2010, 11:41
Daley is een andere striker dan Johnson.

Kos gaat 100% K.O

Wiseguy
19-01-2010, 11:51
Kos wordt altijd onderschat. Er zijn in mijn ogen maar 4 top WW en dan zijn GSP, Kos, Alves en Fitch. Daley is veels te eendimensionaal om van Kos te winnen.

Sendur
19-01-2010, 11:54
Hardy heeft tog al die titleshot tegen GSP??

Beetje vroeg om er gelijk een achter aan te doen dan tog :confused:

Volgens mij heb jij er een beetje langs gelezen.

The Bulldog
19-01-2010, 11:58
POEHHHH pittig voor Daley, maar niet onmogelijk....

ik ga voor een HL ko overwinning voor Daley....

zou een mooie zijn!!!!!!

Tony
19-01-2010, 12:06
Kos wordt altijd onderschat. Er zijn in mijn ogen maar 4 top WW en dan zijn GSP, Kos, Alves en Fitch. Daley is veels te eendimensionaal om van Kos te winnen.

Dat was paulo Thiago ook.... en toch wist ie een stevige vuist op het gelaat van Koscheck te landen.... (met een dikke KO als resultaat)

ondiep
19-01-2010, 12:43
Volgens mij heb jij er een beetje langs gelezen.

Waar over heen gelezen?:confused:

Lionheart
19-01-2010, 15:34
Hardy heeft tog al die titleshot tegen GSP??

Beetje vroeg om er gelijk een achter aan te doen dan tog :confused:

Er staat ook niet gelijk na Dan Hardy, maar the next one in line is dan vanzelfsprekend de winnaar van Daley vs Koscheck.

Zelf denk ik dat Daley Kos er zwaar uit slaat, doordat Kos het staand met hem uit zal willen vechten.

Mule-Kick
19-01-2010, 15:56
Als Koscheck gebruikt maar van zn worstelskills wint ie deze wel, zo niet dan is het afwachten wie als eerste de KO land.

superfreak
19-01-2010, 16:06
Voor wat betreft de volgende die tegen GSP gaat. Denk ik dat als Kos wint dat hij dan wel zo goed als aan de beurt is. Daley zullen ze dan denk ik nog eerst tegen een Alves of Fitch willen laten gaan.

Samko
19-01-2010, 16:30
Wel, of Daley nu een titelshot krijgt na dit gevecht bij winst of niet, vind ik het toch goed dat ze hem tegen koscheck zetten, hij krijgt tenminste al een echte test, in tegenstelling tot dan hardy.

ondiep
20-01-2010, 15:44
Wel, of Daley nu een titelshot krijgt na dit gevecht bij winst of niet, vind ik het toch goed dat ze hem tegen koscheck zetten, hij krijgt tenminste al een echte test, in tegenstelling tot dan hardy.


Is Hardy vs Swick dan zoveel minder als een Daley vs Kos dan... ?

imo zijn dit beiden 2 partijen van gelijk kaliber of het gelijk genoeg is voor een title shot tegen GSP vind ik in beiden gevallen inderdaad niet.