PDA

View Full Version : Seminar Remco Pardoel @Angelo Gym!!



Justinian
20-01-2010, 01:43
Zojuist een seminar van Remco Pardoel gehad. Van het weekend hadden we het erover; Remco zou langs komen om een les te verzorgen. Ik had niks tegen de mensen gezegd, dus iedereen was erg blij verrast om Remco ineens te zien :D We hebben een toples gehad en weer erg veel opgestoken. Remco, nogmaals bedankt!

Garcia
20-01-2010, 08:59
Foto's?

Ik hoop ook ooit een keer een les of seminar van Remco mee te mogen maken.

ICON
20-01-2010, 09:04
Foto's?

Ik hoop ook ooit een keer een les of seminar van Remco mee te mogen maken.

It hurts man, It fucking hurts ;)

Gokhan
20-01-2010, 09:51
Was echt een leuke ervaring! Het was leerzaam en gezellig..
ik mocht zelfs nog meemaken hoe Orlando Wiet zich voelde! haha

Heel erg bedankt!! Roy en Remco

Justinian
20-01-2010, 10:03
Was echt een leuke ervaring! Het was leerzaam en gezellig..
ik mocht zelfs nog meemaken hoe Orlando Wiet zich voelde! haha

Heel erg bedankt!! Roy en Remco
Hahaha dat was mooi he? Voor de mensen die er niet bij waren; Gokhan vroeg zich af hoe dat nou eigenlijk ging tijdens UFC 2 en kreeg een uitgebreide uitleg, waarbij Remco het nog even voor deed! Erg leuk om te zien.

Dennuz
20-01-2010, 10:07
Was echt een leuke verassing gister om Remco ineens te zien :D..

Super training gehad. Effectieve dingen voor in het MMA/Grappling doorgenomen

Sjaak
20-01-2010, 10:08
Seminars van Remco zijn altijd goed, leuk en zeer leerzaam

Osu Sjaak

Justinian
20-01-2010, 10:28
Seminars van Remco zijn altijd goed, leuk en zeer leerzaam

Osu Sjaak
Helemaal mee eens! Mijns inziens de beste grondtrainer van Nederland; oog voor detail en bijzonder veel kennis huis. Weet ook precies waar een vechter behoefte aan heeft en hoe een vechter naar een hoger niveau te brengen.

Sjaak
20-01-2010, 10:34
Mijn kennis ligt absoluut niet bij het MMA of BJJ maar 1 ding weet ik wel .............. Remco is niet alleen een hele goede vechter (geweest in zijn prime time) hij is ook een geweldige leraar die leerlingen weet en kan motiveren tijdens zijn lessen en seminars. Dus een goeie raad ......................als hij een seminar geeft .................... zorg dat je er bij bent.

En wat betreft het naar een hoger niveau tillen .... daat sluit ik mij geheel bij Roy aan.

Remco gozer ga zo door !!!!!!!

Osu Sjaak

J_roen
20-01-2010, 10:53
oke baaldag vandaag

Joop Kasteel
20-01-2010, 10:58
Seminars van Remco zijn altijd goed, leuk en zeer leerzaam

Osu SjaakRemco is super. Een van de allerbeste en sterkste grondtrainers die ik ken. (en ik ken er een paar...)

Dennuz
20-01-2010, 11:03
oke baaldag vandaag

en daarom moet je ook gewoon altijd komen trainen :D

Pernik
20-01-2010, 11:21
Remco is super. Een van de allerbeste en sterkste grondtrainers die ik ken. (en ik ken er een paar...)

Nationaal of internationaal gezien, als je het laatste bedoelt vraag ik me af waarom het met de Nederlanders maar minimaal lukt op de grond, Mousasi (maar ja die traint met de Fedor mannen), Overeem, misschien Struve en dan hebben we het internationaal helaas wel zo'n beetje gehad volgens mij.

Justinian
20-01-2010, 11:36
Nationaal of internationaal gezien, als je het laatste bedoelt vraag ik me af waarom het met de Nederlanders maar minimaal lukt op de grond, Mousasi (maar ja die traint met de Fedor mannen), Overeem, misschien Struve en dan hebben we het internationaal helaas wel zo'n beetje gehad volgens mij.
De mensen die Remco heeft getraind hebben het vrij goed gedaan in de tijd dat Remco ze trainde moet ik zeggen. Denk bijvoorbeeld aan Heath Herring in zijn Pride tijd, denk aan Gilbert Yvel destijds en momenteel aan Melvin Manhoef wiens submission- en takedowndefence gigantisch vooruit is gegaan.

FightingDutchman
20-01-2010, 13:10
Nationaal of internationaal gezien, als je het laatste bedoelt vraag ik me af waarom het met de Nederlanders maar minimaal lukt op de grond, Mousasi (maar ja die traint met de Fedor mannen), Overeem, misschien Struve en dan hebben we het internationaal helaas wel zo'n beetje gehad volgens mij.

Op MMA gebied heb je misschien wel een punt dat de meeste NL beter zijn in het Standup gedeelte dan het grondwerk, maar om nou te zeggen dat NL er op de grond niet veel van bakt vind ik toch wat ver gaan. Internationaal kunnen de NEderlanders toch over het algemeen goed meekomen op BJJ toernooien (EK, WK etc). Kijk bijvoorbeeld naar een Remco van Baardewijk die vorig jaar, als ik me niet vergis, de Pan Ams en de Rio open won in zijn klasse en naar de vele Europees kampioenen die in NEderland rondlopen onder andere uit de stal van Remco zelf.

joost
20-01-2010, 13:29
Ik was ook blij verrast toen ik Remco zag zitten in de kantine! :)

Leuke les en een paar nieuwe technieken gezien/geleerd!

En het rollen tegen Remco is onbegonnen werk :lol: 3 keer op dezelfde submission moeten kloppen!!


Thanks Remco en Roy!!!

:thup:

jan sensei kyokushin
20-01-2010, 13:39
Osu goed bezig met het martial-arts budo Remco en Roy

Respect !!!

Osu

Gokhan
20-01-2010, 16:32
Ik was ook blij verrast toen ik Remco zag zitten in de kantine! :)

Leuke les en een paar nieuwe technieken gezien/geleerd!

En het rollen tegen Remco is onbegonnen werk :lol: 3 keer op dezelfde submission moeten kloppen!!


Thanks Remco en Roy!!!

:thup:

x2 (alleen was het bij mij 5x):lol:

Leventdepevent
20-01-2010, 16:43
klinkt geweldig allemaal zeg.....nu hopen dat er snel wat foto's gepost worden :)

numbre_one
20-01-2010, 17:26
Hallo, kan iemand mij vertellen of Remco nog zelf wekelijks les geeft of dat hij alleen maar seminars doet. Vraag dit omdat op zijn website staat dat hij zijn sportschool heeft verkocht en er verder geen betrokkenheid meer mee heeft. Heb namelijk interesse in les en lijkt me fantastisch om les van hem te krijgen...

Mickey
20-01-2010, 17:49
Paar keer les gehad van de Godfather of BJJ... Met name 1 Gi choke is me altijd goed bij gebleven.. (punt van de jas van je tegenstander onder zijn oksel / nek doorhalen en dan over zijn hoofd naar de andere kant draaien terwijl je de punt vast houd)

Sendur
20-01-2010, 17:52
Jammer.... wil dit wel een keer meemaken.

Sendur
20-01-2010, 17:55
Nationaal of internationaal gezien, als je het laatste bedoelt vraag ik me af waarom het met de Nederlanders maar minimaal lukt op de grond, Mousasi (maar ja die traint met de Fedor mannen), Overeem, misschien Struve en dan hebben we het internationaal helaas wel zo'n beetje gehad volgens mij.

Met wie traint Overeem zijn ground game?

FightingDutchman
20-01-2010, 17:57
Met wie traint Overeem zijn ground game?

Martijn de Jong

Sendur
20-01-2010, 18:03
Martijn de Jong

ok tnx!

noca
20-01-2010, 21:07
Fuck. Vorig jaar seminar gemist van hem doordat ik op vakantie was. Zit nu te klussen in mijn nieuwe huis en kan ff tijdelijk niet trainen waardoor ik het weer mis :-(

Wel leuk voor de mensen die er wel waren.

Joop Kasteel
20-01-2010, 21:33
Nationaal of internationaal gezien, als je het laatste bedoelt vraag ik me af waarom het met de Nederlanders maar minimaal lukt op de grond, Mousasi (maar ja die traint met de Fedor mannen), Overeem, misschien Struve en dan hebben we het internationaal helaas wel zo'n beetje gehad volgens mij.Guus Hiddink is ook niet door met Rusland.

Jeru
20-01-2010, 22:08
Remco traint nu toch vast bij Mike's?

Mis toch wel wat foto's hier ;)

Justinian
20-01-2010, 22:16
Remco traint nu toch vast bij Mike's?

Mis toch wel wat foto's hier ;)
Volgende keer komen er foto's bij ;)

Boem Boem
20-01-2010, 22:55
Seminar was wederom super: goede uitleg en mooie technieken gezien. Ook neemt Remco rustig de tijd om wat technieken nader toe te lichten....erg relaxed!! Top...

Hoop dat hij vaker onverwachts langs komt....

Nogmaals: Remco bedankt......en leuk dat Roy als dummy mocht fungeren!!!!

osu

Chris

madmax
20-01-2010, 23:36
Chris,

Ik zie onder je naam 'boem boem' The grim reaper staan.
Waar staat die naam voor?

Boem Boem
22-01-2010, 10:27
Chris,

Ik zie onder je naam 'boem boem' The grim reaper staan.
Waar staat die naam voor?

Ik zie het nu ook voor het eerst staan.....ik vermoed dat ik ff verhaal moet gaan halen bij Justi.......en ik zou echt niet weten wat het inhoudt....

Osu

Chris

Justinian
22-01-2010, 11:36
Ik zie het nu ook voor het eerst staan.....ik vermoed dat ik ff verhaal moet gaan halen bij Justi.......en ik zou echt niet weten wat het inhoudt....

Osu

Chris
Hallo Chip, waar was je gisteren? :)

joost
22-01-2010, 14:45
Ik zie het nu ook voor het eerst staan.....ik vermoed dat ik ff verhaal moet gaan halen bij Justi.......en ik zou echt niet weten wat het inhoudt....

Osu

Chris


Death as a sentient (http://www.mixfight.nl/wiki/Sentience) entity is a concept that has existed in many societies since the beginning of history. In English, death (http://www.mixfight.nl/wiki/Death) is often given the name the "Grim Reaper" and from the 15th century onwards came to be shown as a skeletal figure carrying a large scythe (http://www.mixfight.nl/wiki/Scythe) and clothed in a black cloak with a hood. It is also given the name of the Angel of Death (Hebrew (http://www.mixfight.nl/wiki/Hebrew_language): מַלְאַךְ הַמָּוֶת‎ Malach HaMavet) stemming from the Bible.
In some cases, the Grim Reaper is able to actually cause the victim's death, leading to tales that he can be bribed, tricked, or outwitted in order to retain one's life. Other beliefs hold that the Spectre of Death is only a psychopomp (http://www.mixfight.nl/wiki/Psychopomp), serving to sever the last ties between the soul and the body, and to guide the deceased to the next world without having any control over the fact of the victim's death.

Dennuz
22-01-2010, 15:58
Death as a sentient (http://www.mixfight.nl/wiki/Sentience) entity is a concept that has existed in many societies since the beginning of history. In English, death (http://www.mixfight.nl/wiki/Death) is often given the name the "Grim Reaper" and from the 15th century onwards came to be shown as a skeletal figure carrying a large scythe (http://www.mixfight.nl/wiki/Scythe) and clothed in a black cloak with a hood. It is also given the name of the Angel of Death (Hebrew (http://www.mixfight.nl/wiki/Hebrew_language): מַלְאַךְ הַמָּוֶת‎ Malach HaMavet) stemming from the Bible.
In some cases, the Grim Reaper is able to actually cause the victim's death, leading to tales that he can be bribed, tricked, or outwitted in order to retain one's life. Other beliefs hold that the Spectre of Death is only a psychopomp (http://www.mixfight.nl/wiki/Psychopomp), serving to sever the last ties between the soul and the body, and to guide the deceased to the next world without having any control over the fact of the victim's death.

Ik denk eerder dat het een insiders Thailand Katoy geintje is ;)