PDA

View Full Version : Fedor Emelianenko vs Fabricio Werdum '99 percent confirmed'



redman74
20-01-2010, 23:14
Nieuw slachtoffer voor Fedor is bekend;
m.a.w. Overeem kan nog even aftrainen :)


Fedor Emelianenko vs Fabricio Werdum '99 percent confirmed' for April 16 onCBS - MMA Mania (http://www.mmamania.com/2010/1/20/1261630/werdum-vs-fedor-fight-99-completed)




The long rumored match up between Strikeforce heavyweights Fabricio Werdum and Fedor Emelianenko looks to be inching closer to a done deal. In an interview with TATAME.com, Werdum confirmed what we've all been thinking for the last couple months.

Fabrício Werdum revealed to TATAME.com that the rumored fight against Fedor Emelianenko will probably take place in April 16th. "The fight against Fedor is 99% confirmed to April 16th. I have three months to train to the most important fight of my life."

This news isn't much of a surprise. With Alistair Overeem seemingly content to stay out of the current heavyweight picture, there really is no other opponent under the Strikeforce banner that can even make for a competitive fight with Fedor.

Now as to where the fight (presumably to serve as the main event on Strikeforce's return to CBS) is going to take place, that issue appears to still be up in the air.

Keep it dialed in to MMAmania.com for more updates on the upcoming April 16 fight card, which is also expected to feature a middleweight title fight between Dan Henderson and Jake Shields, as they develop.

Tony
21-01-2010, 09:24
mja... niet dat ik het Werdum niet gun ofzo....

Maar komop... alistair is de champ.. niet werdum.

dirk5
21-01-2010, 09:28
appeltje eitje.....

bjj mannen zijn nou niet echt Fedor zijn grootste probleem.

Garcia
21-01-2010, 09:29
Leuk wordt weer een mooie pot. Maar hoop wel dat Alistair ook op dit event moet knokken.

Samko
21-01-2010, 10:19
stiekem hoop ik dat alistair in de ring klimt en erna fedor uitdaagt :D

micha
21-01-2010, 10:33
in mei/juni verdedigd ali zijn titel tegen Fedor.

dirk5
21-01-2010, 10:36
in mei/juni verdedigd ali zijn titel tegen Fedor.

Wanneer Fedor zijn handen niet breekt op Werdum zijn bolleke.

superfreak
21-01-2010, 10:47
Wanneer Fedor zijn handen niet breekt op Werdum zijn bolleke.

Die kans zit er weer goed in.
Maar betekend dit nou dat Overeem tot mei/juni niet in actie komt op mma gebied of alleen niet in Strikeforce verband?

BoerHarms
21-01-2010, 10:59
Wie zit hier op te wachten?

Werd Werdum niet radicaal in elkaar gemept door Dos santos?

Tony
21-01-2010, 11:08
in mei/juni verdedigd ali zijn titel tegen Fedor.

Roger that.... hoe zeker is dit Micha? En wat als Fedor verliest van Werdum? (zal niet gebeuren, maar toch...)

Tony
21-01-2010, 11:09
Wie zit hier op te wachten?

Werd Werdum niet radicaal in elkaar gemept door Dos santos?

Dos Santos mept iedereen radicaal in elkaar..... Santos is een beest.. Denk dat Santos misschien zelf Fedor wel in elkaar zou rossen als het staande zou blijven (lees: Fedor werkt Santos binnen 10 seconden naar de grond en maakt het vervolgens daar af)

Garcia
21-01-2010, 11:33
in mei/juni verdedigd ali zijn titel tegen Fedor.

Ik weet dat je dicht bij 't vuur zit maar als Fedor in april 2010 tegen Werdum gaat knokken dan lijkt het mij sterk dat hij in mei of juni al tegen Alistair gaat vechten. Want na een partij is er een korte rustperiode en vervolgens beginnen de voorbereidingen weer die gemiddeld 2 a 3 maanden duren.

Maar ik hoop uiteraard dat deze partij er gaat komen, mocht je meer weten wat duidelijkheid kan verschaffen over de data dan hoor ik 't graag.

Lionheart
21-01-2010, 11:34
mja... niet dat ik het Werdum niet gun ofzo....

Maar komop... alistair is de champ.. niet werdum.

x2

Sendur
21-01-2010, 12:05
lame lame en nog is lame.

Mijn voorgevoel zegt dat hij nooit tegen Alistair gaat vechten.

wrestler_nl
21-01-2010, 12:10
Fedor wint dit via Ko in de eerste ronde.
Staand is Werdum geen gevaar voor Fedor & ik zou bij god niet weten hoe hij Fedor naar de grond wilt brengen...

Irishrover
21-01-2010, 12:22
Big time match. Ik verheug me er eerlijk gezegd wel op, die Werdum is niet de allerminste natuurlijk.

Fedor vs Ali zal er niet van komen.

Marquis
21-01-2010, 12:32
Hoorde ik ergens een papagaai van BB praten ergens ?

Ontopic: Ik kijk er naar uit om Fedor weer in actie te zien... hij moet toch een keer weer aan de bak.

el bastardo
21-01-2010, 13:16
Ik zie Werdum op geen enkel gebied de meerdere zijn van Fedor. Fedor op KO ronde 1

joost
21-01-2010, 13:30
dit zal goed zijn voor mijn Vcash :D

Tony
21-01-2010, 14:02
wtf.. waar is al je vcash naar toe joost?

FightingDutchman
21-01-2010, 18:31
Ik weet dat je dicht bij 't vuur zit maar als Fedor in april 2010 tegen Werdum gaat knokken dan lijkt het mij sterk dat hij in mei of juni al tegen Alistair gaat vechten. Want na een partij is er een korte rustperiode en vervolgens beginnen de voorbereidingen weer die gemiddeld 2 a 3 maanden duren.

Maar ik hoop uiteraard dat deze partij er gaat komen, mocht je meer weten wat duidelijkheid kan verschaffen over de data dan hoor ik 't graag.

Helemaal mee eens! Al hoop ik natuurlijk dat Fedor vs Overeem er in mei/juni komt, ik vraag het me af als Fedor ook al in April vecht.

cholitzu
21-01-2010, 20:00
Helemaal mee eens! Al hoop ik natuurlijk dat Fedor vs Overeem er in mei/juni komt, ik vraag het me af als Fedor ook al in April vecht.


Er is al meerdere malen (door mensen dichtbij Fedor's vuurtje) gemeld dat Fedor op vakantie gaat in juni. Dus als Er iemand tegen hem zou willen vechtten moest dat voor die tijd gebeuren. Ao kon niet omdat hij zelf op vakantie zou gaan. Partij gaat er dus niet van komen in 2010 imo.



Werdum lijkt me toch wel leuk om te zien, hij is niet geheel ongevaarlijk.

Maar fedor wint hem wel..

Sendur
21-01-2010, 20:06
Er is al meerdere malen (door mensen dichtbij Fedor's vuurtje) gemeld dat Fedor op vakantie gaat in juni. Dus als Er iemand tegen hem zou willen vechtten moest dat voor die tijd gebeuren. Ao kon niet omdat hij zelf op vakantie zou gaan. Partij gaat er dus niet van komen in 2010 imo.



Werdum lijkt me toch wel leuk om te zien, hij is niet geheel ongevaarlijk.

Maar fedor wint hem wel..

WTF????/

ik snap dat niet vanuit overeem zijn kant.

heb je de kans en skills om Fedor te verslaan (al hoop ik dat Fedor wint) ga je op vakantie????????????????


:twak:

ik kan daar met me kop niet bij.

viCo
21-01-2010, 20:21
Bah hier zit niemand op te wachten.

Dacht dat hij rond mei/juni tegen Alistair zou verschijnen, dat willen we zien

Petrosyan188
21-01-2010, 20:28
overeem zou leuker zijn geweest, maar werdum heeft het meer verdiend(hij won van alistair...) en om nou weer die belt bij te halen wordt ik ook moe van want die belt stelt geen fuck voor!! zeker als je meer dan een jaar het niet verdedigt...