PDA

View Full Version : VINCENT LATOEL VECHT OP 23 JANUARI OP UPCOMING GLORY IN DEVENTER



Shooto Holland
21-01-2010, 02:30
Vincent Latoel zal aanstaande zaterdag tijdens het Upcoming Glory 6 evenement te Deventer vechten in een zeer spectaculair nieuw systeem!

Vincent zal het gaan opnemen tegen Normen Quaquin van Team Twins.

De regels zijn in het kort als volgt:

- 3x3 minuten trappen en stoten (thaiboxing regels)
- max 3 seconden clinchen
- worpen toegestaan
- geen grondgevecht
- MMA HANDSCHOENEN!

Met andere woorden, Muay Thai met kleine handschoenen.

Dit is een try out en bij succes zullen we een gehele league gaan opzetten in zowel de Upcoming Glory als de GLORY gala's.

Voor dit zelfde systeem zijn we nog op zoek naar een tegenstander voor Tonie Michielsen (Tatsujin Dojo, 83kg, nieuweling).

Hierbij de line up voor aanstaande zaterdag. Er zullen morgen nog een aantal Thaiboxing partijen bekend worden gemaakt.

TB J -46kg Stien Wolters (Team Akdeniz, NL) vs Rachel Michiels (Muay Boran, NL)

SH C+ -76kg Nima Kayvanfar (Angelo Gym, NL) vs Robbie Enneking (Tatsujin Dojo Arnhem, NL)

SH C+ -76kg Danny van Kooten (B.A. Physical, NL) vs Roberto Pierroti (Tatsujin Dojo Amsterdam, NL)

SH C+ -65kg Ruben van Kooten (B.A. Physical, NL) vs Gideon Kemper (Tatsujin Dojo Deventer, NL)

SH C+ -91kg Sammy (Team Relex, NL) vs Egbert (Tatsujin Dojo Amsterdam, NL)

SH C+ -76kg Sacco van Slobbe (Tatsujin Dojo Nijmegen) vs Oscan Kekik (Tatsujin Dojo Goor, NL)

MT C -69kg Ufuk Mutlu (Akdeniz, NL) vs Ershad Azizi (Team Relex, NL)

Shooto interland: Holland vs Sweden

SH C+ -68kg Farid el Said (Tatsujin Dojo Amsterdam) vs Emil Nilsson (Team Per Eklund, SE)

SH C+ -70kg Tom Essers (Tatsujin Dojo Nijmegen, NL) vs Henry Shi (Team Per Eklund, SE)

SH C+ -83kg Emiel Wismans (Tatsujin Dojo Arnhem, NL) vs Marcus Carnefjord (Team Per Eklund, SE)

SH C+ -83kg Jeroen Uleman (Team Relex, NL) vs Mattias Björn (Team Per Eklund, SE)

SH C+ -100kg Henry "Brett" Henriquez (Tatsujin Dojo Arnhem) vs Johan Blomberg (Team Per Eklund)

Striking -74kg Vincent Latoel (Golden Glory, NL) vs Normen Quaquin (Team Twins, NL)

Kaarten zijn nog te verkrijgen via de website of rechtstreeks door HIER (http://www.ma-skills.com/upcomingglory/?page_id=3) te klikken.

Voor meer info, hou http://www.upcomingglory.com (http://www.upcomingglory.com/) in de gaten.

UPCOMING GLORY 6
Shooto & Striking

Zaterdag 23 januari 2010

Sportstudio H & A
Nijhoffgaarde 4
7414 WG DEVENTER

weging start: 14.00 uur tot 15.00 uur
deuren open: 15.00 uur
event start: 16.00 uur

vvk: € 15,-
deur: € 20,-

Voor de regels kijk op http://www.upcomingglory.com (http://www.upcomingglory.com/).

Tot zaterdag!

Osu,

Martijn

angelo_1
21-01-2010, 02:57
dat zijn togh gewoon k-1 regels met mma handschoenen???

Shooto Holland
21-01-2010, 03:03
Bijna wel, echter bij k1 mag er niet geworpen en geclinched worden. Hier wel mits het binnen 3 seconden gebeurt, anders wordt er weer gebreaked.

Osu,

Martijn

Jeru
21-01-2010, 08:14
Cool! Leuk gala. Zal ook geen eeuwen duren als ik dat zo zie :D
Tatsujin Amsterdam FTW :lol:

micha
21-01-2010, 08:33
ik ben beniewd klinkt goed

superfreak
21-01-2010, 10:53
3 seconde. Is dat niet erg kort. Je zou als scheids er wel heel snel bij moeten zijn ook, die doen er al langer dan 3 seconde over volgens mij..
Ben benieuwd hoe dit eruit gaat zien. Ik had Vincent trouwens ook wel bij BOTE verwacht.

phranq
21-01-2010, 11:12
Je zou als scheids er wel heel snel bij moeten zijn ook, die doen er al langer dan 3 seconde over volgens mij..

Als scheids ben je er binnen een seconde al bij.... op het moment dat de clinch begint kan je er al naar toe 'kruipen', dus wat jij zegt gaat helemaal nergens over.

Marco (scheids)
21-01-2010, 11:14
3 seconde. Is dat niet erg kort. Je zou als scheids er wel heel snel bij moeten zijn ook, die doen er al langer dan 3 seconde over volgens mij..
Ben benieuwd hoe dit eruit gaat zien. Ik had Vincent trouwens ook wel bij BOTE verwacht.

Ben op mn snelheid aan het trainen ...lol...nee zonder dollen binnen 3 seconden ben je er altijd bij !! bij een partij op K-1 regels lukt dat toch ook .

Heb er weer zin in ....

Jetli
21-01-2010, 12:40
als ik het zo lees zijn het zo gewoon sanda regels met mma gloves...

The Bulldog
21-01-2010, 12:54
denk dat ik er ook bij ben hoop dat onze vechters nog een pot krijgen....

danial
21-01-2010, 13:34
Als er vaker op die regel gevochten wordt gaan we heel veel KO's zien

sebastiaan
21-01-2010, 14:04
Wanneer zal de volgende event zijn?
Ik wil eigenlijk wel eens mee gaan doen, maar pas rond mei(invb met school)
is C hetzelfde als amateur?

Garcia
21-01-2010, 15:08
Klinkt wel leuk moet ik zeggen.

cafejolanda.nl
21-01-2010, 16:06
Ik ben net begonnen met MMA hoor, maar volgens mij is C shooto met bescherming, C+ zonder bescherming en geen stoten tijdens groundfight... En ja dus beide Amateur.. als ik het verkeerd heb, verbeter me dan aub.

Me kaartjes liggen in ieder geval al klaar voor zaterdag!!! Kan iemand mij vertellen wat ik moet verwachten daar? Want als ik H & A sportcentrum google dan ziet het er niet echt groot uit (in mijn optiek van fotos) .. En is er een bar ofzo waar je drinken kan halen enz?? En zijn er tribunes ofzo of moeten we een uur van te voren komen om een stoel te bemachtigen?? :P:P:P ... Maakt opzich niet uit hoor maar zou het wel makkelijk maken :D:D:D

GO Tatsujin Amsterdam!!! Roberto, Egbert en Farid gaan ass kicken geloof me, ik zie vuur in de ogen van die gasten..

Can't wait!!! Hele delegatie van cafe jolanda is aanwezig!! En voor de mensen die interresse hebben; vele van jullie zullen wel weten dat wij alle UFC's, Strikeforce en WEC op groot scherm uitzenden en aangezien Marloes Coenen de 30ste moet vechten. Zenden wij het uit op groot scherm op Zondag de 31ste! Dus wil wil Marloes Coenen Champ zien worden van Strikeforce??? Alle zijn uitgenodigd!

Joe

Welkom bij Eetcafe Jolanda (http://www.cafejolanda.nl)

DannyvK
21-01-2010, 16:43
Ik ben net begonnen met MMA hoor, maar volgens mij is C shooto met bescherming, C+ zonder bescherming en geen stoten tijdens groundfight... En ja dus beide Amateur.. als ik het verkeerd heb, verbeter me dan aub.

Me kaartjes liggen in ieder geval al klaar voor zaterdag!!! Kan iemand mij vertellen wat ik moet verwachten daar? Want als ik H & A sportcentrum google dan ziet het er niet echt groot uit (in mijn optiek van fotos) .. En is er een bar ofzo waar je drinken kan halen enz?? En zijn er tribunes ofzo of moeten we een uur van te voren komen om een stoel te bemachtigen?? :P:P:P ... Maakt opzich niet uit hoor maar zou het wel makkelijk maken :D:D:D



Het is niet zo heel groot, en er staan gewoon 'n hoop stoelen.. En ja d'r is een bar waar je eten en drinken kan halen.. Ik zou niet al te laat gaan want laatste keer dat ik daar was moesten er ook 'n hoop mensen staan. :) Weet niet hoe dat nu zit, maar dat was op 'n gala van Akdeniz 4 weken geleden..

bazooka
21-01-2010, 18:11
als ik het zo lees zijn het zo gewoon sanda regels met mma gloves...

Bij Sanda heb je een hoofdbescherming op, dus dit lijkt me leuker. Snellere ko's.

Het is een mooi initiatief, alleen moet ik ook zeggen dat ik 3 seconden clinch ook wel heel kort vindt.

Hendy
21-01-2010, 22:49
Het is niet zo heel groot, en er staan gewoon 'n hoop stoelen.. En ja d'r is een bar waar je eten en drinken kan halen.. Ik zou niet al te laat gaan want laatste keer dat ik daar was moesten er ook 'n hoop mensen staan. :) Weet niet hoe dat nu zit, maar dat was op 'n gala van Akdeniz 4 weken geleden.. Voordeel= je kunt aan de bar de wedstrijden bekijken;)

lopez86
22-01-2010, 00:42
Bij Sanda heb je een hoofdbescherming op, dus dit lijkt me leuker. Snellere ko's.

Het is een mooi initiatief, alleen moet ik ook zeggen dat ik 3 seconden clinch ook wel heel kort vindt.

Alleen bij de jeugd toch? Ik was laatst op een Sanda gala van Hoyer gym en daar had alleen de jeugd bescherming.
3 seconden is lang zat trouwens, dat systeem hanteren ze bij Sanda al jaaaren en dat werkt uitstekend, zouden ze bij K-1 ook in moeten voeren.

Even over die tegenstander van Latoel, dat vind ik eigenlijk niet kunnen.
Die jongen is namelijk nieuweling of net C klasse thaiboksen en heeft vrijwel 0,0 ervaring met mma.
Latoel is een doorgewinterde prof met een stuk of 40 mma partijen op naam.
Lijkt me niet echt een eerlijke matchup, wel dan?

Jeru
22-01-2010, 00:45
Even over die tegenstander van Latoel, dat vind ik eigenlijk niet kunnen.
Die jongen is namelijk nieuweling of net C klasse thaiboksen en heeft vrijwel 0,0 ervaring met mma.
Latoel is een doorgewinterde prof met een stuk of 40 mma partijen op naam.
Lijkt me niet echt een eerlijke matchup, wel dan?

Ik neem aan dat hij met zijn coach heeft geanalyseerd of dit wel verantwoord is?

Nickshooto
22-01-2010, 02:14
Heeft Volkan Oezdemir geen partij?

FightingDutchman
22-01-2010, 10:06
Even over die tegenstander van Latoel, dat vind ik eigenlijk niet kunnen.
Die jongen is namelijk nieuweling of net C klasse thaiboksen en heeft vrijwel 0,0 ervaring met mma.
Latoel is een doorgewinterde prof met een stuk of 40 mma partijen op naam.
Lijkt me niet echt een eerlijke matchup, wel dan?

:eek:

Shooto Holland
22-01-2010, 10:27
@ Lopez86:

Het wordt een "kickbokspartij met kleine handschoenen". Vincent heeft 1 C partij kickboksen gedraaid en verloren. Lijkt me een beetje te veel van het goede om hem dan maar gelijk tegen een A klasser kickboksen te zetten, toch..

Wanneer doe je trouwens zelf weer een keer mee met Shooto wedstijden? Lang niet meer gezien.

Osu,

Martijn

Jetli
22-01-2010, 15:48
Hoi,

Het klopt idd dat ze bij Hoyer's gym op de Sanda One Gala's dezelfde regels hanteren maar dan met gewone 10 ons handschoenen.Deze Sanda gala's worden 2 x per jaar gehouden.

ps Martijn volgende keer is Hoyer's Gym er weer bij.Hoyer's gym is er dit keer niet omdat we zaterdag en zondag al op een ander gala zitten.

Peace

Briant
22-01-2010, 16:54
Voordeel= je kunt aan de bar de wedstrijden bekijken;)

Danny moet zelf vechten dus kan vanuit de ring naar het frituur staren :P

stefan
22-01-2010, 17:03
@ Martijn,

Dit is niet helemaal nieuw, Johan Croes heeft verleden jaar op deze regels gevochten in Canada, probleem daar alleen is dat alle regels bij wet zijn vast gelegt. En dat had ex TKO promoter Stephan Patry niet goed geregeld, dus was het uit eindelijk een gentlemens agreement geworden voor de regels. Ging het hele event goed alleen met de laatste partij tussen James Thompson v.s Steve Bosse niet, Thompson ging voor de G&P.

Het event heette Titans fighting / Strikebox.

Dezelfe promoter is nu bezig om op deze regels iets op te zetten in de USA onder de naam Instinct fighting.

Maar by the way een goed initatief om dit te gaan proberen succes.

Jeru
23-01-2010, 00:29
Hierbij de line up voor aanstaande zaterdag. Er zullen morgen nog een aantal Thaiboxing partijen bekend worden gemaakt.

Osu,

Martijn

Hoeveel partijen zijn er bij gekomen en heb je daar toevallig ook een matchmaking van?

trainer Bv S'burg
23-01-2010, 01:42
Ik neem aan dat hij met zijn coach heeft geanalyseerd of dit wel verantwoord is?

daar hoef je niet echt een trainer/coach voor te wezen om dit te analyseren, dat kan een ieder normaal denkend persoon wel inschatten dat dit niet helemaal slim gemached is toch N-klasse tegen Latoel met een ruime ervaring (ring ervaring is ervaring, mischien geen kickboks, maar hij is ervaren genoeg om tegen een N-klasse uit te komen)

lopez86
23-01-2010, 01:45
@ Lopez86:

Het wordt een "kickbokspartij met kleine handschoenen". Vincent heeft 1 C partij kickboksen gedraaid en verloren. Lijkt me een beetje te veel van het goede om hem dan maar gelijk tegen een A klasser kickboksen te zetten, toch..

Wanneer doe je trouwens zelf weer een keer mee met Shooto wedstijden? Lang niet meer gezien.

Osu,

Martijn

Is ook wel zo, maar omdat er geworpen mag worden denk ik dat Vincent dit ruim gaat winnen, met takedowns :)
Hoe zit dat trouwens kwa puntentelling, hoe zwaar telt een worp eigenlijk?
Ik kom binnekort weer eens meedoen, als je tzt de datum hier even neerzet van het volgende evenement neem ik ff contact met je op.

Shooto Holland
23-01-2010, 12:01
Hierbij de line up in de goede volgorde. Tot vanmiddag!

Osu,

Martijn

1.TB J -35kg Jouadi Louali (Omar Gym, NL) vs Hannes Michielsen (Team Akdeniz, NL)

2.SH C+ -76kg Sacco van Slobbe (Tatsujin Dojo Nijmegen) vs Oscan Kekik (Tatsujin Dojo Goor, NL)

SH C+ -68kg Farid el Said (Tatsujin Dojo Amsterdam) vs Emil Nilsson (Team Per Eklund, SE)

TB N -76kg Martijn Metselaar (Muay Boran, NL) vs Sabri Karabudak (Angelo Gym, NL)

SH C+ -76kg Nima Kayvanfar (Angelo Gym, NL) vs Robbie Enneking (Tatsujin Dojo Arnhem, NL)

SH C+ -65kg Ruben van Kooten (B.A. Physical, NL) vs Gideon Kemper (Tatsujin Dojo Deventer, NL)

SH C+ -76kg Danny van Kooten (B.A. Physical, NL) vs Roberto Pierroti (Tatsujin Dojo Amsterdam, NL)

TB N -67kg Illias Ben Atmach (Omar Gym, NL) vs Gustavo Barriento (Team Twins, NL)

SH C+ -91kg Sammy (Team Relex, NL) vs Egbert (Tatsujin Dojo Amsterdam, NL)

Break break break break break break break break break break break break break break

TB N -70kg Umit (Team Relex, NL) vs David Koopman (Angelo Gym, NL)

SH C+ -70kg Tom Essers (Tatsujin Dojo Nijmegen, NL) vs Henry Shi (Team Per Eklund, SE)

SH C+ -83kg Emiel Wismans (Tatsujin Dojo Arnhem, NL) vs Marcus Carnefjord (Team Per Eklund, SE)

TB C -68kg Dion van Giessel (Angelo Gym, NL) vs Ershad Azizi (Team Relex, NL)

SH C+ -83kg Jeroen Uleman (Team Relex, NL) vs Mattias Björn (Team Per Eklund, SE)

Striking -83kg Tonie Michielsen (Tatsujin Dojo Deventer, NL) vs Fatih Altenay (Tatsujin Dojo Goor, NL)

SH C+ -100kg Henry "Brett" Henriquez (Tatsujin Dojo Arnhem) vs Johan Blomberg (Team Per Eklund)

Striking -74kg Vincent Latoel (Golden Glory, NL) vs Normen Juaquin (Team Twins, NL)

Hendy
23-01-2010, 20:41
Krijg net een sms van B3LIK3M3..

Vincent verloren op med.interventie
1&2 ronde waren voor Vincent in de 3e werd de partij gestopt.. snee in zn neus.

Justinian
23-01-2010, 21:29
Krijg net een sms van B3LIK3M3..

Vincent verloren op med.interventie
1&2 ronde waren voor Vincent in de 3e werd de partij gestopt.. snee in zn neus.
De partij ging in de eerste ronde gelijk op, voor wat betreft het staande gevecht. Vincent scoorde echter takedown na takedown en stond daarom ver voor op punten, althans als ik het goed heb en voor de takedowns punten worden gegeven. Einde tweede ronde en ook in de derde ronde leek de gastank van Vincent op te zijn. Zijn tegenstander scoorde met harde knieen en volgens mij kwamen er daar een aantal van door op de neus van Latoel. Jammer voor Vincent, want ik had niet het idee dat de partij nog erg lang zou duren.

Ik had zelf een MMA-vechter, Nima, en die heeft zijn partij netjes op punten gewonnen; strak staande werk, mooie takedowns en goede posities op de grond. Ook zijn tegenstander (van de sportschool van Dion) scoorde de nodige punten op de grond, maar Nima scoorde er net wat meer. Netjes gedaan voor een eerste partij. De kickboksers van Angelo Gym hebben ook erg goed gevochten, maar helaas verloren (2 op punten en 1 op ko).

J_roen
23-01-2010, 21:51
Hoppa lekker Nima! roy weet je toevallig ook de uitslagen van de jongens van Tatsujin Dojo Goor

B3 lik3 M3
23-01-2010, 21:57
Die hebben beide verloren..

Justinian
23-01-2010, 22:04
btw Basu was aanwezig als fotograaf voor Mixfight. Ik heb al wat foto's gezien en die zien er er heel goed uit!

The Bulldog
23-01-2010, 22:15
Martijn Metselaar ook gewonnen...op punten...maar zijn tegenstander vond ik een taaie rakker...16 jaar maar wat een gladiator....

schurem
23-01-2010, 22:45
Ik vond die strinking matches dus echt helemaal niets. Vooral de laatste, Latoel vs Juaquin was imo een aanfluiting. Dat juaquin de partij won door zijn overtuigende aanpassingsvermogen, inzet en fighting spirit is een mooi stukje ironie en een welverdiend.

Juaquin is zo te zien een bepaald niet onaardige muay thai vechter. Hij heeft de houding en stijl die daarbij horen; rechtop en licht op de voeten. Latoel maakte op een gegeven ogenblik drie of vier MMA-stijl takedowns achter elkaar. Ja zo kan ik het ook wel, beter probeer je zoiets bij iemand die wel kan sprawlen, of dat meer dan drie weken geooefend heeft. En als je dan toch bezig bent, waarom dan niet gewoon door met grappling of GnP?

Met de shooto formule is niets mis, mooiste spelletje dat er is. Ik zie niet in wat de kick is van shooto zonder ground game.

Overigens was Upcoming Glory verder weer helemaal top! Leuke sfeer, mooie partijen, strakke organisatie. Osu!

Doesta
24-01-2010, 00:02
kijk iedereen krijgt kansen als je de kansen onbenut laat zal je ook niet veel verder komen in je carriere. met een juiste vechtplan en analyse dan weet je of het haalbaar is of niet, blijkbaar is het allemaal goed ingeschat door zijn trainer en goed uitgevoerd door de vechter want vincent heeft geen enkel kans gehad. zijn enig wapen was dan ook zijn shoot. maar wat heeft vincent een super doorzettingsvermogen, petje af heren


daar hoef je niet echt een trainer/coach voor te wezen om dit te analyseren, dat kan een ieder normaal denkend persoon wel inschatten dat dit niet helemaal slim gemached is toch N-klasse tegen Latoel met een ruime ervaring (ring ervaring is ervaring, mischien geen kickboks, maar hij is ervaren genoeg om tegen een N-klasse uit te komen)

schurem
24-01-2010, 03:28
zijn enig wapen was dan ook zijn shoot. maar wat heeft vincent een super doorzettingsvermogen, petje af heren

dat dan weer wel. respect daarvoor.