PDA

View Full Version : Ben Spijkers vs Renzo Gracie Judo vs BJJ (uit de oude doos, lache!)



ZakKa!
21-01-2010, 23:02
http://www.youtube.com/watch?v=vrXSiWC3xMY&feature=rec-LGOUT-exp_fresh+div-1r-2-HM

http://www.youtube.com/watch?v=rXX9c2o44ts&feature=channel

Leuk om te zien! (meer om het voorstukje dan om de partij, maargoed)

slee
21-01-2010, 23:20
belachelijke actie aan het einde. natrappen en nog eens op je tegenstander gaan staan.

Jeru
21-01-2010, 23:47
De partij had ik laatst al gepost in een topic over een old-school Remco Pardoel partij, maar lachen dat voorstukje :)

Fyodor
22-01-2010, 09:50
belachelijke actie aan het einde. natrappen en nog eens op je tegenstander gaan staan.

Wat ik begrepen had van Renzo was dat Ben voor de wedstrijd het wel erg persoonlijk had gemaakt door Renzo zijn vrouw heel erg te beledigen. Dit was dus even 'payback'.

Maar dan nog, de actie van Renzo is natuurlijk niet netjes en past totaal niet bij hem. Renzo is één van de meest 'classy' Gracie guys.

Sendur
22-01-2010, 10:56
Renzo is cool jammer van de actie op het laatst maarja het blijft een braziliaan, die kunnen nogal hevig met emoties omgaan.

Tony
22-01-2010, 11:10
Maar dan nog, de actie van Renzo is natuurlijk niet netjes en past totaal niet bij hem. Renzo is één van de meest 'classy' Gracie guys.

Nou... ik denk dat een aantal forumleden deze mening absoluut niet met jou delen...

An sich komt Renzo wel heel classy over... vooral buiten de ring... en hij is welbespraakt enzo...

Maar in de ring heeft ie toch zat dingen die echt niet zo classy waren hoor ;)

BoerHarms
22-01-2010, 11:20
Ja dat gedoe met Marquardt was ook erg classy...

goro
22-01-2010, 11:41
En dan huilen als Shamrock hem een trapje op grond gaf.

Remco
22-01-2010, 12:09
Een geweldig evenement dat ik toen op het puntje van mijn stoel heb bekeken. De overige partijen waren ware classics, met name Bart Vale - Mike Bitonio en James Warring - Eric Paulson.

Ik heb me overigens altijd afgevraagd of er meer bekend is over die oude partijen van Renzo. Ze staan nergens geregistreerd.

Briant
22-01-2010, 15:51
Waren vage regels. Er werd onderscheid gemaakt tussen Grapplers en Strikers. Strikers mochten niet te lang op de grond vechten en ook geen submission maken. Grapplers kregen meer tijd op de grond.

Fyodor
22-01-2010, 17:00
Nou... ik denk dat een aantal forumleden deze mening absoluut niet met jou delen...

An sich komt Renzo wel heel classy over... vooral buiten de ring... en hij is welbespraakt enzo...

Maar in de ring heeft ie toch zat dingen die echt niet zo classy waren hoor ;)

Niet helemaal mee eens...
Heb je Renzo Gracie Legacy gezien? Dat is één van de beste MMA documentaires ooit en geeft een mooi beeld van hem.

@ goro: dat was geen trapje, maar een knie in zijn nek. Ik denk dat jij dat ook niet fijn zal vinden...

dietrik
22-01-2010, 17:33
Ja dat gedoe met Marquardt was ook erg classy...

Of je tegenstander bespugen ook behoorlijk "classy".



http://www.youtube.com/watch?v=AY6Cnhrdq9w

Pernik
22-01-2010, 20:11
Spugen, natrappen, inderdaad wat een klasse.

Tony Galento
22-01-2010, 20:28
Buiten de ring komt hij altijd zo sympathiek over. :D