PDA

View Full Version : boksen op eurosport



bananenplukster
23-01-2010, 22:13
Is nu bezig. Maar wie heeft het gevecht van oral(duitser) tegen die italiaan gezien? Die italiaan domineerde de hele wedstrijd en die duitser gaat er met winst vandoor. Wat een kut duitse jury:boos:

Ch3f1
23-01-2010, 22:36
...ik tune net in, dus even kijken hoe die Duitse jury het doet :confused:

trainer Bv S'burg
23-01-2010, 22:49
is een internationale jury, heb de partij net gemist! het jury rapport staat nog niet op boksrec, kan er dus geen oordeel over geven?

leks
23-01-2010, 23:02
Duitse vechter bevoordeeld in Duitsland, tjsa welcome to earth ;)

bananenplukster
23-01-2010, 23:19
is een internationale jury, heb de partij net gemist! het jury rapport staat nog niet op boksrec, kan er dus geen oordeel over geven?

Ooo oke maar fred royers zei het al voordat er een beslissing was, hij zei: het zal me niks verbazen dat ze de winst alsnog naar oral(duitser) geven dat gebeurt wel vaker in duitsland zei hij, hij zei ook dat die italiaan waarschijnlijk wel zal trippen bij het horen van de beslissing en ja hoor ze gaven de winst aan de duitser en die italiaan stak ze middelvinger op:fp:

Fred royers had het dus juist voorspeld:blush:

trainer Bv S'burg
23-01-2010, 23:20
Was idd een aparte jury, heb de laatste partij gezien. Geven ze gewoon een Onb? Jury uit tsjechie een belg en een duitser. Die tsjech is trainer promotor van slachtvee boksers Jan T, dat hij ook al mag jureren is wel heel vaag?

trainer Bv S'burg
23-01-2010, 23:21
Ooo oke maar fred royers zei het al voordat er een beslissing was, hij zei: het zal me niks verbazen dat ze de winst alsnog naar oral(duitser) geven dat gebeurt wel vaker in duitsland zei hij, hij zei ook dat die italiaan waarschijnlijk wel zal trippen bij het horen van de beslissing en ja hoor ze gaven de winst aan de duitser en die italiaan stak ze middelvinger op:fp:

Fred royers had het dus juist voorspeld:blush:

drama's daar aan de ring, je hebt helemaal gelijk ;)

T15Boxing
24-01-2010, 04:16
Die Duitsers moet je KO slaan anders win je niet.