PDA

View Full Version : K-1 MAX Gala 21 maart



RINGS INFO
24-01-2010, 18:25
Zondag 21 maart aanstaande staat het K-1 MAX toernooi in Nederland weer op het programma. De K-1 heeft een aantal eisen gesteld aan de line-up en daarom was het voor ons wikken en wegen om te bepalen wie er uiteindelijk in het toernooi geplaatst moesten worden.

Zoals bekend zal de winnaar eind april in Japan bij de laatste 16 uitkomen en heeft het dus zelf in de hand om daar verder carrière te maken.

De volgende 8 vechters vormen het toernooi en zullen door middel van de bekende 'K-1 loting' (nummers trekken voor positiebepaling in het toernooi), 10 dagen voor het gala bepalen tegen wie men in de 1e ronde uitkomt.

Naast het toernooi kent de matchmaking verder een aantal zeer interessante partijen, waaronder de wedstrijden tussen Aussie vs Khalid Chabrani en Menno Dijkstra vs Leroy Kaestner.

Toernooivechters
- Mootje Khamal / Vos-Gym (Marokko)
- Anthony Kane / Slamm (Ierland)
- Hafid El Boustati / Ringsensation (Marokko)
- Robin van Roosmalen / Roosmalen (Nederland)
- Tarik El Idrissi / Black Label (Marokko)
- Bruno Carvalho / Portugal
- Harut Gregorian / Showtime (Belgie)
- Chris van Venrooij / Hasselaar (Nederland)

Reservepartij: Marvin Sansaar (SC IJsselmuiden) vs Saro Presti (Italie)

Overige partijen:

Aussie - Khalid Chabrani
Leroy Kaestner - Menno Dijkstra
Ricardo v/d Bos - Brian Douwes
Ismael Londt - Goran
Michael Smit - Masoud Rahmini
Jason Wilnis - Joey Kaptijn
Jafharr Wilnis - Mitchell de Ligny
Raz Sarkisyan - Fabian Finisie
Rene v/d Belt - Fernando Goodings

Wheelie
24-01-2010, 18:45
Bedankt voor de informatie word een heel mooi gala.
Ben blij dat Tarik El Idrissi en Chris van Venrooij in het toernooi zitten.

Heb 'm in de agenda gezet, zou je als er een poster of flyer beschikbaar is deze willen mailen naar [email protected] ?

K-1 MAX Holland (http://portal.mixfight.nl/nederlands/agenda/k_1_max_holland/)

Richelieu
24-01-2010, 19:31
Heel veelbelovend toernooi met een perfecte mix van geroutineerde A-klasse vechters en jonge beloftes! Overige superfights zijn overigens ook niet misselijk!

payap
24-01-2010, 19:56
Heel veelbelovend toernooi met een perfecte mix van geroutineerde A-klasse vechters en jonge beloftes! Overige superfights zijn overigens ook niet misselijk!

x 2

Rings zorgt weer voor een zeer mooei line up!

Rverm
24-01-2010, 22:37
vette line-up, veel utrechtse jongens!
mis alleen wel 1 of meerdere mma-partijen...

Jeru
24-01-2010, 23:38
Mooie matchmaking!!!

frank39
25-01-2010, 08:35
mooi progamma
had wel een andere naam er bij verwacht namelijk henri van opstal die jongen hoort hier echt thuis was een mooi progamma geweest met hem er bij jammer dat het zo niet is

RINGS INFO
25-01-2010, 09:33
mooi progamma
had wel een andere naam er bij verwacht namelijk henri van opstal die jongen hoort hier echt thuis was een mooi progamma geweest met hem er bij jammer dat het zo niet is

Zijn trainer vond het nog te vroeg voor hem. Hij was wel uitgenodigd.

frank39
25-01-2010, 12:15
te vroeg???? hij staat aanstaande zaterdag tegen dennis scheindmiller en 7 maart tegen anthony kane raar dat zijn trainer het dan te vroeg vindt henri is een jongen die zeker een opvolger van de k1 max kan worden maar het is natuurlijk ook stukje gunnen jammer voor die jongen maar dat hij er komt dat weet ik zeker kan hem persoonlijk niet maar zie hem graag vechten mooie complete vechter met heel veel techniek henri als je dit mischien leest wens je aanstaande zaterdag op beast of the east heel veel sucsess en hoop je keer persoonlijk te ontmoeten

Richelieu
25-01-2010, 13:00
te vroeg???? hij staat aanstaande zaterdag tegen dennis scheindmiller en 7 maart tegen anthony kane raar dat zijn trainer het dan te vroeg vindt henri is een jongen die zeker een opvolger van de k1 max kan worden maar het is natuurlijk ook stukje gunnen jammer voor die jongen maar dat hij er komt dat weet ik zeker kan hem persoonlijk niet maar zie hem graag vechten mooie complete vechter met heel veel techniek henri als je dit mischien leest wens je aanstaande zaterdag op beast of the east heel veel sucsess en hoop je keer persoonlijk te ontmoeten

Misschien dat je wat beter moet lezen Frank ;) Uit bovenstaande post blijkt dat zijn eigen trainer het te vroeg vind. Misschien ziet hij het nog niet zitten om Henri in een toernooi te plaatsen.

MMAFAN-1122
25-01-2010, 14:38
Top zeg.. Denk dat Harut of El Idrissi dit toernooi zal winnen!!

8701.
25-01-2010, 15:34
ben benieuwd wat mootje kamal kan brengen op 70 kg

verder benieuwd hoe el idrissi terug is gekomen van zijn blessure..

eerst tegen van roosmalen in the sand

italianstallion
25-01-2010, 15:39
Harut Gregorian goe bezig man ;-)

the bulldogs team .

micha
25-01-2010, 15:40
ziet er goed uit

E.Ouwerkerk
25-01-2010, 18:19
Mooi tournooi,met deelneme van veel nieuwe talenten.
De superbouts zijn ook zeker goed.
Wordt een mooi gala.

Kameleon
25-01-2010, 19:32
Mooi tournooi,met deelneme van veel nieuwe talenten.
De superbouts zijn ook zeker goed.
Wordt een mooi gala.

Khalid Chabrani - Aussie vind ik echt een knaller! En ik ben benieuwd wat Dijkstra nog kan. Hij is er een tijd tussen uit geweest. Wel altijd spektakel.

Ik gok dat Harut dit toernooi gaat winnen.

Hendy
25-01-2010, 19:48
Denk dat Harut de meeste kans maakt om het toernooi te winnen.. ook El Idrissi maakt imo een kans.

Dijkstra - Kaestner, v/d Bosch - Douwes.. wel een paar hele vete partijen!!

Quincy
25-01-2010, 19:50
ik zet me vcash op Anthony Kane!!

gek
25-01-2010, 19:53
Super mooie wedstrijden!
kan het alleen niet laten om te zeggen dat ik het jammer blijf vinden dat Faldir niet mee mag doen. Denk dat hij tegen deze jongens wel wat spectaculairder zal vechten.

ush!