PDA

View Full Version : *Filmpje* Vincent Latoel - Normen Juaquin



niels
25-01-2010, 12:26
Bij deze het filmpje met dank aan de uploader esmeraldaa.

Deel 1
http://www.youtube.com/watch?v=-7mDrT6MqD0

Deel 2
http://www.youtube.com/watch?v=PcVRmFo8MSw

niels
25-01-2010, 12:32
Ik vind het wel een leuk systeem, maar ik had verwacht dat alleen worpen en klinchen waren toegestaan binnen drie seconde.
Deze shoots halen toch de actie een beetje weg.
Maar het blijft een leuk concept.

mdk
25-01-2010, 12:59
Respect voor beide vechters en Marco die er toch maar weer tussen staat maar, een gevecht op deze regels kan mij niet bekoren.
Geef mij maar een "normale" MMA partij waar ook het grondwerk aan bod komt.

Marquis
25-01-2010, 13:19
Gaat nergens over dit... de scheids komt nog meer in actie dan de vechters.
Net waneer het gevecht begint te lopen komt die gast er weer tussen.



Dit is niets voor Gilbert Yvel.

Esmeralda_Team-Twins
25-01-2010, 13:43
Hoi Niels ..

Geen dank voor het filmpje ..

Groetjes Esmeralda

superfreak
25-01-2010, 15:32
Vind dit inderdaad maar een beetje raar. Doe mij maar inderdaad gewoon mma.

Surrender
25-01-2010, 16:11
ben benieuwd hoe het puntensysteem in elkaar zit. (Hoe zwaar tellen de takedowns eigenlijk?)
Als Deze wedstrijd niet door interventie, maar door punten beslist werd, wie zou dan winnen??

54321
25-01-2010, 17:22
pfff stel je manhoef eens voor op deze regels! niet te verslaan denk ik..

Briant
25-01-2010, 18:44
Het lijkt me wel vermoeiend elke keer weer opstaan na zo'n shoot. Dat commentaar van die trien op de achtergrond is echt geweldig "dit is toch geen mma" en "moeilijk he staand vechten".

ijsblok
25-01-2010, 19:02
ik vind er niets aan op deze regels.
En deze partij vind ik helemaal vreemd, want die winnaar heeft precies 0 takedowns gemaakt.

trainer Bv S'burg
25-01-2010, 23:58
petje af voor Norman, Vincent die toch veel en veel meer ring ervaring heeft, had ik deze partij heel anders voor gesteld! Was een potje knieën vs takedowns, nee, denk niet dat het publiek hier op zit te wachten. team Twins proficiat.

grt dave

Lex
26-01-2010, 12:46
Wat voor een systeem er ook word gehandhaafd.
Volgens mij is het zo dat wat telt is...niet hoe een wedstrijd begint maar hoe die eindigt.

Daarvanuit gezien is de beslissing feitelijk wie winnaar of verliezer is....toch.

Beiden hebben gedaan wat op dat moment in hun vermogen ligt en goed geknokt.

Marco (scheids)
26-01-2010, 18:26
Wat voor een systeem er ook word gehandhaafd.
Volgens mij is het zo dat wat telt is...niet hoe een wedstrijd begint maar hoe die eindigt.

Daarvanuit gezien is de beslissing feitelijk wie winnaar of verliezer is....toch.

Beiden hebben gedaan wat op dat moment in hun vermogen ligt en goed geknokt.

En zo is het, en niet anders....lol

Wel vermoeiend om te scheidsen trouwens (is ook mn leeftijd met een nieuw systeem), vergeet niet dat dit een try out was, de regels moeten nog verder uitgewerkt worden.

De eerste partij was zeker de moeite waard, dit doet overgens niets af van de tweede partij, maar dat was echt een typische wedstrijd tussen een getrainde staande vechter tegen een getrainde grondvechter, en vaak voor het publiek iets minder leuk om te zien.

angelo_1
27-01-2010, 04:48
tjaah ik denk dat het wel een leuk concept is maar dat dit een verkeerde wedstrijd was om dat te laten zien.. aangezien vincent 100 takedowns maakt wat nergens op slaat

761217186
27-01-2010, 12:01
om eerlijk te kunnen oordelen over dit concept moet ik eerst meer wedstrijden zien. Op basis van dit gevecht zie ik veel liever een MMA partij.

The Bulldog
27-01-2010, 12:05
Ik vind het wel een leuk systeem, maar ik dacht ook worpen ipv takedowns...

vincent kon het staand niet handelen leek het op dus maar take downs maken,.....tja dat hoort bij het spelletje...

diep recpect voor norman....hij vocht staand echt oke vind ik

Nona Gila
28-01-2010, 21:51
Normen gefeliciteerd :D.

Groetjes Joyce

BJJrajawali
29-01-2010, 20:47
Het lijkt me wel vermoeiend elke keer weer opstaan na zo'n shoot. Dat commentaar van die trien op de achtergrond is echt geweldig "dit is toch geen mma" en "moeilijk he staand vechten".

ja echt zo irritant shit. ik dacht de hele tijd fuck laat haar d'r bek houden man.... :wacko:

Kemal
30-01-2010, 11:51
Over de manier waarop Vincent hem elke keer op het canvas legde waren ze in de hoek van Normen niet eens. Ze vonden dat geen werpen en dat werd volgens hun toch als één van de regels ervaren.