PDA

View Full Version : UFC Quick Quote: Bring it on, Wanderlei



Tony
26-01-2010, 17:23
http://cdn2.sbnation.com/imported_assets/362624/michael_bisping_20031_medium.jpg (http://cdn1.sbnation.com/imported_assets/362624/michael_bisping_20031.jpg)

"My loss to Dan Henderson at UFC 100 last July set me back a little bit, but it’s never caused me to doubt my ability or re-think my goals. I’ve always known – and my team have always known – that I possess the skills to climb the UFC ladder and reach a title shot. Now I just need to prove it. I know that Wanderlei will present an altogether tougher test on February 21st, but I’m determined to surprise a lot of people. While Kang is a very good fighter in his own right, Wanderlei is the next level for me. He’s at that Dan Henderson level, the level I need to prove myself at. He’s the real test at this stage of my career and I believe this fight has come at the right time. I’m over the Henderson defeat, my confidence is sky-high and I’m coming off one of the best wins of my career. I’ve seen interviews this week with Wanderlei saying he’s going knock me out and that I am scared of him. He’s mistaken on both counts. Bring it on, Wanderlei…"
Michael Bisping pens the latest entry in his online diary over at The Daily Telegraph (http://www.dailytelegraph.com.au/sport/indepth/ufc-110-in-sydney-is-michael-bispings-career-fight/story-fn4swac0-1225823458667) as his confidence grows heading into his pending middleweight clash with Wanderlei Silva at UFC 110 from the Acer Arena in Sydney, Australia, on Feb. 21. "The Count" insists his loss to Dan Henderson -- coupled by his come-from-behind win over Denis Kang -- has matured him as a fighter and prepared him to take his career to the next level. Can he stop "The Axe Murderer's" onslaught in Sydney?

XanaduNL
26-01-2010, 18:22
Geef hem weinig kans, Wanderlei is een beest.

Sendur
26-01-2010, 18:31
WAND plz eet hem op!!!
plz!!!

superfreak
26-01-2010, 18:40
Twee gedreven vechters merk je alweer. Kan een mooie partij worden.

Als Bisping wint wat is voor hem dan de volgende stap. Als Wandi wint wat is voor hem de next step.

Ik zeg wist Wanderlei eerste ronde door knietjes naar het hoofd.

Remco
27-01-2010, 10:24
Zou zo mooi zijn om Wanderlei weer ouderwets te zien vlammen! WAR WAND

bazooka
27-01-2010, 10:34
bisping was bang voor hendersons stoot en hij gaat al helemaal bang zijn voor wat wanderlei met hem kan doen. Als die niet bang is geef ik hem nog wel een kansje.

cafejolanda.nl
27-01-2010, 13:11
Waarom is iedereen Anti-Bisping?? Ik denk serieus dat Bisping een kans maakt.. Wanderlei is wel een top-of-the-line fighter.. Maar z'n laatste gevecht tegen Franklin' had ik niet zo'n idee van poeh poeh hij is terug.. Eigelijk het tegendeel... Bisping zit nu vol zelfvertrouwen, en Wanderlei is alleen maar cocky aan het praten.. Terwijl Bisping hem alle credit geeft in vorige interviews...

Ik zeg Bisping by murder in 2nd round!

Tony
27-01-2010, 13:14
Gedeeltelijk met je eens...

Wandy was een echt beest... Maar zijn brawlende stijl van stoten is niet meer zoals vroeger. Een goeie technische striker gaat er zo doorheen... Nu wil ik niet zeggen dat Bisping die topper is die zomaar door Wandy heenwalst.

Ik denk nog steeds dat Silva de partij pakt... Maar ik geef hem slechts een 60/40 kans.

GnP
27-01-2010, 14:02
Bisping pakt deze volgens mij, hij zit terug in een up-periode, terwijl het wanderlei volgens mij enkel nog bergaf kan gaan. wanderlei in z'n pride top zou zo over bisping walsen, maar dat is helaas verleden tijd :-)

Wiseguy
27-01-2010, 14:18
Waarom is iedereen Anti-Bisping?? Ik denk serieus dat Bisping een kans maakt.. Wanderlei is wel een top-of-the-line fighter.. Maar z'n laatste gevecht tegen Franklin' had ik niet zo'n idee van poeh poeh hij is terug.. Eigelijk het tegendeel... Bisping zit nu vol zelfvertrouwen, en Wanderlei is alleen maar cocky aan het praten.. Terwijl Bisping hem alle credit geeft in vorige interviews...

Ik zeg Bisping by murder in 2nd round!

Heb je TUF 3 en TUF 9 gezien? Wat een walgelijke gozer is die Bisping.