PDA

View Full Version : gebruik zonder toestemming



familie
26-01-2010, 18:11
Ik heb begrepen dat er een eerbetoon voor Gianluca Flamingo is gehouden tijdens het Beatdown gala.
Maar waarom is deze actie ZONDER toestemming van de moeder gedaan?
Robert Westmaas waar is het RESPECT?

lopez86
26-01-2010, 18:26
Moet je tegenwoordig tóestemming vragen om iemand eer te bewijzen??? :eek:
En dan ook nog vragen waar het respect is??
Volgens mij komt eerbetoon voort uit respect of zeg ik iets vreemds.
Alsof Gianluca alleen van zijn familie was, volgens mij gaven er meer mensen om hem.
Ondankbaar vind ik dit.
Moet nou niet veel gekker worden hier in Nederland :fp:

Sendur
26-01-2010, 18:30
Wees blij dat er een eerbetoon was.

Ze kunnen ook niks doen en over 5 jaar is iedereen het vergeten.

Waar is het respect? Nou de beste man heeft een eerbetoon gehouden dat vind ik een mooi gebaar!

Djani
26-01-2010, 18:35
Wees blij dat er een eerbetoon was.

Ze kunnen ook niks doen en over 5 jaar is iedereen het vergeten.

Waar is het respect? Nou de beste man heeft een eerbetoon gehouden dat vind ik een mooi gebaar!

x2

BJJrajawali
26-01-2010, 18:58
Ik heb begrepen dat er een eerbetoon voor Gianluca Flamingo is gehouden tijdens het Beatdown gala.
Maar waarom is deze actie ZONDER toestemming van de moeder gedaan?
Robert Westmaas waar is het RESPECT?

toestemming? :eek:
Misschien bedoel je wat anders? in te lichten ?
Was de moeder er niet van op de hoogte?

Want als je echt toestemming bedoeld, man your lost.....:twak:

familie
26-01-2010, 20:07
Zonder toestemming ja! Gianluca is nog altijd van zijn moeder en van niemand anders.
Hebben jullie wel enig idee wat het voor zijn familie is om de wond elke keer open te rijten? Dus ja! respectloos naar de moeder toe. De personen die hiermee worden bedoeld hebben vanaf dat hij is overleden nooit van zich laten horen. Als het je eigen kind is mag doen en laten wat je wilt, maar nu is het een kind van een ander en daar laat ik het bij.

marcelt
26-01-2010, 20:12
Natuurlijk is dat kind van zijn moeder. Maar ik denk dat het eerbetoon alleen maar goed bedoeld is geweest. En ook een signaal naar plegers van dit soort "heldendaden" . Wel jammer dat het dus totaal niet goed overkomt bij de familie.

paspoes
26-01-2010, 21:38
@TS,

Wat is er mis aan een eerbetoon?
Is het niet iets wat met de familie moet opgelost worden, ipv hiero.

Beatdown mag elke jaar een eerbetoon organiseren aan/voor hem.

Hij was een Topper.

Robert kennende bedoeld hij het zeker goed!!!

Tuplad
26-01-2010, 21:48
Eerbeton = wond openrijten.

Lol.

Wheelie
26-01-2010, 22:02
Ik vind het een mooi gebaar van Beatdown (Robert Westmaas) dat ze een minuut stilte hebben gehouden en zeker niet respectloos.
Gianluca heeft zelf ook op Beatdown gevochten en veel leden van zijn sportschool waren aanwezig.

Pimp-Daddy
26-01-2010, 22:17
Ik zou deze topic maar snel op slot doen of zelfs helemaal verwijderen, want deze vuile was heeft Gianluca niet verdiend. Het eerbetoon was uit respect, en ik denk dat deze topic meer oude wonden open rijt dan het minuutje stilte op Beatdown.

Ik vraag me af in hoeverre 'familie' (de topic starter) familie is van Gianluca...

JeMalleMoer
27-01-2010, 00:49
Ik zou deze topic maar snel op slot doen of zelfs helemaal verwijderen, want deze vuile was heeft Gianluca niet verdiend. Het eerbetoon was uit respect, en ik denk dat deze topic meer oude wonden open rijt dan het minuutje stilte op Beatdown.

Ik vraag me af in hoeverre 'familie' (de topic starter) familie is van Gianluca...

Precies. Maak je dan bekend als je zogezegd familie bent. En los dit persoonlijk met hem op. Dit is echt stemmingmakerij.

Beatdown
27-01-2010, 00:50
Wij van (Beatdown) vinden dit zeer spijtig wat hier gebeurt.Verginio en Gianluca waren leerlingen van FFC, waar onder handen ik (Robert Westmaas) les aan gaf.Ik heb aan Roberto Flamingo de vader van zalig Gianluca Flamingo goedkeuring gekregen om 1 min stilte te houden op het Beatdwon gala.Dus niets is zonder toestemming gebeurd.

R.I.P Verginio & Gianluca


Met vriendelijk groeten,

Wesje

HUNTER
27-01-2010, 00:52
en bij deze kan de topic dus op slot.....