PDA

View Full Version : Hesdy ziet Balrak als opwarmertje voor de Arena



AmsterdamFightClub
27-01-2010, 15:18
ZvX43n0gyjU


27 Februari presenteert Amsterdam Fightclub Amsterdam vs Rotterdam. In deel I ging Ashwin Balrak (010) verbaal nogal tekeer tegen Hesdy Gerges (020). Hier is deel 3 met het antwoord van de Amsterdammer! In de vierde en laatste aflevering in deze serie komt Abid Boudhan (010) aan bod, de tegenstander van Mosab Amrani (020).


Deel 1: Ashwin Balrak trasht Hesdy Gerges
GbMO-y704SQ


Deel 2: Mosab vecht tegen onderschatting!
JzlpWyqGWpw

superfreak
27-01-2010, 15:31
Hesdy z'n ontwikkeling de laatste paar jaar was goed om te zien. Echter als ras Rotterdammer hoop ik dat Bali hem wel ko slaat.

WAR BALRAK!!

grim reaper
27-01-2010, 15:37
Ik het Thai-boxen bestaat Amsterdam-Rotterdam rivaliteit niet zoals in het voetbal daaren tegen hebben de Amsterdamse gyms onderling hebben nog meer strijd dat Amsterdam-Rotterdam.
Toen ik nog vocht werd er echt benadrukt om zware strijd te leveren als ik in Amsterdam vocht tegen één van de andere sportscholen uit Amsterdam

Justinian
27-01-2010, 15:38
Erg leuk filmpje! lol@ 'ik hoef toch niet altijd zware tegenstanders te hebben?!' :D

knift
27-01-2010, 16:46
Ik het Thai-boxen bestaat Amsterdam-Rotterdam rivaliteit niet zoals in het voetbal daaren tegen hebben de Amsterdamse gyms onderling hebben nog meer strijd dat Amsterdam-Rotterdam.
Toen ik nog vocht werd er echt benadrukt om zware strijd te leveren als ik in Amsterdam vocht tegen één van de andere sportscholen uit Amsterdam

Elke vechter moet je serieus nemen of ie nou uit a-dam,r-dam eindhoven of sexbierem komt zal altijd respect hebben voor m'n tegenstander voor de rest vind ik dat r-dam vs a-dam gedoe listig het kan ook niet vechtsport liefhebbers aantrekken en dat zou een kwalijke zaak zijn ik hoop dat het een gezonde en sportieve strijd word in de ring en op de tribune:)

paspoes
27-01-2010, 17:03
Wordt een opwarmertje voor de Arena :lol:

iig succes aan beide.

MMAFAN-1122
27-01-2010, 17:47
Er leuk.. Ik denk ook dat Hesdy wint van Balrak.

Mattie73
27-01-2010, 21:07
Haha op een gegeven moment zegt Hesdy: ik ben een man van geen woorden maar daden.
Uit welke stad komt die leus ook alweer vandaan???

On topic: ik schat Hesdy in dit geval helaas hoger in als Balrak.

Zucht, jammer dat onze Dordtse/Rotterdamse held Peter Smit er niet meer is. Hij heeft destijds vele Amsterdamse monden gesnoerd (Rob Kaman, Andre Mannaart etc.).

Sjaak
27-01-2010, 21:47
Tja onderschatting is de meest gevaarlijke tegenstander, hup Rotterdam

Lionheart
27-01-2010, 22:17
Ik hou niet zo van voorspellingen doen, maar van deze partij weet ik dat Hesdy, Balrak letterlijk als een bal door de ring zal trappen.

pavani
27-01-2010, 23:54
Ik hoop dat Hesdy zijn opponent niet onderschat, Bally traint in ieder geval onder de rook van Amsterdam en is te gelouterd om zomaar even overheen te lopen.

Marchant
28-01-2010, 00:07
Lache leuk fimpje!!!
Ga natuurlijk voor Hesdy in deze!



http://www.martindegroot.net/images/Wapen_van_Amsterdam_2.jpg

grim reaper
28-01-2010, 11:19
Elke vechter moet je serieus nemen of ie nou uit a-dam,r-dam eindhoven of sexbierem komt zal altijd respect hebben voor m'n tegenstander voor de rest vind ik dat r-dam vs a-dam gedoe listig het kan ook niet vechtsport liefhebbers aantrekken en dat zou een kwalijke zaak zijn ik hoop dat het een gezonde en sportieve strijd word in de ring en op de tribune:)

Tuurlijk moet je elke vechter serieus nemen maar geloof mij als ik zeg dat de onderlinge strijd tussen de sportscholen van Amsterdam veel hoger is dan elders in Nederland.

Het is een leuk concept Amsterdam-Rotterdam maar dit leeft niet zo onder de mensen als ons andere nationale sport.

Dennis K.
28-01-2010, 11:19
[QUOTE=Mattie73;868367]Haha op een gegeven moment zegt Hesdy: ik ben een man van geen woorden maar daden.
Uit welke stad komt die leus ook alweer vandaan???

Natuurlijk precies waarom hij dat zegt; met een dikke vette knipoog.


Geloof me, geen van beide vechters onderschat z'n opponent! Gewoon een beetje gezonde rivaliteit.