PDA

View Full Version : Tegenstander Badr Hari IT'S SHOWTIME Amsterdam ArenA



It's Showtime
29-01-2010, 00:03
Na vele vragen over wie de tegenstander van Badr Hari in de Amsterdam ArenA zal worden, geven wij even een tussenstandje. Op dit moment zijn wij in volle onderhandeling met de mogelijke tegenstander, dus wij vragen nog even geduld.

Slome
29-01-2010, 00:06
a ha!

Jeru
29-01-2010, 00:10
De tussenstand is dus 0-0? ;)

knift
29-01-2010, 00:48
Na vele vragen over wie de tegenstander van Badr Hari in de Amsterdam ArenA zal worden, geven wij even een tussenstandje. Op dit moment zijn wij in volle onderhandeling met de mogelijke tegenstander, dus wij vragen nog even geduld.


Tussen wie zijn die onderhandelingen dan???;)

bananenplukster
29-01-2010, 00:52
Ik hoop echt dat het alsnog bonjasky wordt. Maar aub it's showtime geen zimmerman of saki als het 1 van die is dan maar een rematch tegen peter aerts die heeft pas geleden beide verslagen.

Sendur
29-01-2010, 00:58
Peter zou wel een mooie match zijn.
Al denk ik dat Peter wel te kort komt maarja je weet ooit nooit ;)

Irishrover
29-01-2010, 00:59
Wow je maakt ons zeer nieuwsgierig Simon. Toch geen mousasi?
Omdat die aangaf aangesproken te zijn.

spacebox
29-01-2010, 03:42
Mousasi zou Idd wreed zijn anders Aerts. Verder kan ik even snel niks goeds bedenken of toch Hesdy Gerges

micha
29-01-2010, 07:49
Zimmerman?

MMAFAN-1122
29-01-2010, 09:01
We wachten af!

Garcia
29-01-2010, 09:03
Nog even wachten dus :)

Richelieu
29-01-2010, 09:04
Ik hoop echt dat het alsnog bonjasky wordt. Maar aub it's showtime geen zimmerman of saki als het 1 van die is dan maar een rematch tegen peter aerts die heeft pas geleden beide verslagen.

Denk het niet, maar het zou wel de vetste partij op gaan leveren! Zimmerman is ook wel een goede optie overigens.

simtekf1
29-01-2010, 09:22
Dat word dus Zimmerman, die gaf vorige week nog aan in een interview dat er serieuze gesprekken zijn voor een gevecht in Amsterdam!!

Anyway, Badr by KO again!!

doom
29-01-2010, 10:28
The only one HESDY GERGES

Wheelie
29-01-2010, 10:35
Ik zie een rematch tegen Zimmerman wel zitten, lijkt mij een mooie partij

Leventdepevent
29-01-2010, 10:44
nou ik ben benieuwd hoor..zou wel een mooie partij zijn zimmerman-hari

Kameleon
29-01-2010, 11:08
nou ik ben benieuwd hoor..zou wel een mooie partij zijn zimmerman-hari

TOP Partij...mits Zimmerman er voor traint....dat schijnt nog wel eens een probleem te wezen.

kentaro
29-01-2010, 11:19
Waarom geen rubbermatch tegen Schilt!?
Staat 1-1 toch, kunnen ze weer vechten voor de its showtime hw titel..

mikeymcd
29-01-2010, 11:20
mousasi zal echt bizar zijn!!! Maar ik gok toch ook op Zimmerman of Aerts.

Leventdepevent
29-01-2010, 11:51
TOP Partij...mits Zimmerman er voor traint....dat schijnt nog wel eens een probleem te wezen.
x2 niks meer aan toe te voegen

knift
29-01-2010, 11:58
Ik hoop op Aerts Gerges of toch stiekem Mousasi dat zou toch echt wel vet zijn Zimmerman is ook ok zijn maar ik hoop op de eerste drie!!!
Maar we moeten nog ff geduld hebben puur een luxe probleem heb er iig zin in!

Marquis
29-01-2010, 12:16
Begint wel lang te duren hoor dit.

Had dan de hoofdpartij incl. Badr niet bekend gemaakt aan het publiek en gewacht tot alles rond was. Nu koopt men o.a. fans van Badr kaarten om hem misschien wel tegen een koekenbakker te zien vechten.

En ik snap heus wel wat het moeilijk is om een tegenstander te vinden voor de beste man... (voor dat er een paar moraalridders hier weer interesant komen doen.)

Lionheart
29-01-2010, 12:34
Ik las op een MMA site een tijdje geleden dat Mousasi een druk jaar tegemoet ging en dat hij oa ook in de Arena een partij zou moeten draaien. Ik zal nog ff de link proberen te achterhalen.

BNP
29-01-2010, 12:35
Ik hoop ook op Errol..

Kemal
29-01-2010, 12:42
Ik hoop ook op Errol..

X2

musti
29-01-2010, 12:44
Mousasi!!!!!!!!

univers1l
29-01-2010, 12:44
nou ik denk dat ze eerst alle kaarten proberen te verkopen, om vervolgens mee te delen dat hari niet vecht, want de onderhandelingen lopen steeds vast of zoiets.

Zou me niets verbazen

BNP
29-01-2010, 12:47
nou ik denk dat ze eerst alle kaarten proberen te verkopen, om vervolgens mee te delen dat hari niet vecht, want de onderhandelingen lopen steeds vast of zoiets.

Zou me niets verbazen

Dat kunnen ze simpelweg gewoon niet maken.. van begin af aan is dit al HET onderwerp van de arena. Het zou de geloofwaardigheid van it's Showtime iig niet ten goede komen!

Kemal
29-01-2010, 13:05
Dat kunnen ze simpelweg gewoon niet maken.. van begin af aan is dit al HET onderwerp van de arena. Het zou de geloofwaardigheid van it's Showtime iig niet ten goede komen!

hehe maar het zou wel een giller zijn...hier allemaal bedenken wie zn tegenstander gaat worden en dan niet eens de ring in gaan:eek:

doom
29-01-2010, 13:06
sorry hoor maar Mousasi draaide mee bij Chakuriki maar stannd had hij geen schijn van kans bij Hesdy en Bradock .NMA is hij top dus respect voor hem

Wiseguy
29-01-2010, 13:16
Alsjeblieft geen Mousasi hij is een van mn favoriete vechters en zou hem niet willen zien neergaan want hij is kansloos. Zimmerman, Overeem, Bonjasky, Saki of Gerges dan maar.

Sendur
29-01-2010, 13:47
Alsjeblieft geen Mousasi hij is een van mn favoriete vechters en zou hem niet willen zien neergaan want hij is kansloos. Zimmerman, Overeem, Bonjasky, Saki of Gerges dan maar.

Zimmerman, Saki en gerges zijn meer kansloos dan Mousasi.

mocro9
29-01-2010, 13:57
ik hoop Hesdy. en dan kan Rico Verhoeven tegen Daniel Ghita

Irishrover
29-01-2010, 15:02
ik hoop Hesdy. en dan kan Rico Verhoeven tegen Daniel Ghita

Ik denk niet dat ze gaan omwisselen, voor Hesdy is het trouwens wat te vroeg om tegenover Badr te staan.

Lionheart
29-01-2010, 15:16
Ik denk niet dat ze gaan omwisselen, voor Hesdy is het trouwens wat te vroeg om tegenover Badr te staan.

Ja, wat is te vroeg?

Hesdy heeft ook al tegenover Schilt gestaan;)

bananenplukster
29-01-2010, 15:17
Ik snap niet dat mensen zimmerman en saki noemen maar geen peter aerts, peter aerts heeft ze pas beide verslagen en daarnaast verdient hij wel een rematch tegen badr ;).

Marquis
29-01-2010, 15:52
Dat kunnen ze simpelweg gewoon niet maken.. van begin af aan is dit al HET onderwerp van de arena. Het zou de geloofwaardigheid van it's Showtime iig niet ten goede komen!

9/10 bezoekers van de Arena zijn bierdrinkende gasten die het niet echt boeit of Badr Hari vecht dit jaar of niet. Volgend jaar kopen ze weer trouw een kaartje.

Wij liefhebbers van de sport zullen het Simon niet in dank nemen maar wij zijn dan ook maar een druppel op de gloeiplaat.

Stallion
29-01-2010, 16:01
nou ik denk dat ze eerst alle kaarten proberen te verkopen, om vervolgens mee te delen dat hari niet vecht, want de onderhandelingen lopen steeds vast of zoiets.

Zou me niets verbazen

Waarom suggereer je zoiets. Er staan altijd toppers bij It's Showtime in de Arena. Manhoef, Bonjasky, Hari etc. Waarom zou Rutz dan juist nu Hari als lokkertje gebruiken. Ik vind het een beetje overkomen alsof je iets wilt uitlokken.

Slome
29-01-2010, 16:12
Begint wel lang te duren hoor dit.

Had dan de hoofdpartij incl. Badr niet bekend gemaakt aan het publiek en gewacht tot alles rond was. Nu koopt men o.a. fans van Badr kaarten om hem misschien wel tegen een koekenbakker te zien vechten.

En ik snap heus wel wat het moeilijk is om een tegenstander te vinden voor de beste man... (voor dat er een paar moraalridders hier weer interesant komen doen.)


9/10 bezoekers van de Arena zijn bierdrinkende gasten die het niet echt boeit of Badr Hari vecht dit jaar of niet. Volgend jaar kopen ze weer trouw een kaartje.

Wij liefhebbers van de sport zullen het Simon niet in dank nemen maar wij zijn dan ook maar een druppel op de gloeiplaat.

nss

Marquis
29-01-2010, 16:30
Waarom suggereer je zoiets. Er staan altijd toppers bij It's Showtime in de Arena. Manhoef, Bonjasky, Hari etc. Waarom zou Rutz dan juist nu Hari als lokkertje gebruiken. Ik vind het een beetje overkomen alsof je iets wilt uitlokken.


Dat maakt het dan nog steeds niet goed toch ?

Omdat er in het verleden altijd puike gala's zijn georganiseerd moet je nu
maar genoegen nemen met minder ? We praten hier wel over de hoofdpartij die nog niet bekend is terwijl de kaartverkoop volle toeren aan het draaien is.

Ik zeg niet dat het een lokkertje is en dat geloof ik ook niet maar ik zie het meer als al je geld op het verkeerde paard zetten (zie Remy Bonjasky).

Slome
29-01-2010, 16:39
zeg dat dan gewoon....

Marquis
29-01-2010, 16:44
zeg dat dan gewoon....


Slome ga is je moeder pesten.

Ik maak nog steeds zelf uit wat ik hier post.

Prettig weekend alvast !

Slome
29-01-2010, 17:02
no spang..;)

Rusell Bell
29-01-2010, 20:15
jaja doom nu weten we het wel dat je gerges promoot. gerges gaat verliezen van ghita!

doom
29-01-2010, 21:26
ja ik promoot en ben fan van Hesdy is dat erg,dat zinnetje heb ik de laatste 10 partijen steeds gelezen maar hij won steeds vervelend he

univers1l
29-01-2010, 23:04
Waarom suggereer je zoiets. Er staan altijd toppers bij It's Showtime in de Arena. Manhoef, Bonjasky, Hari etc. Waarom zou Rutz dan juist nu Hari als lokkertje gebruiken. Ik vind het een beetje overkomen alsof je iets wilt uitlokken.

dat slaat ook nergens op.
ik lok niets uit man, het kan een toch gebeuren.
omdat het zo lang duurt is alles nog mogelijk. dat neemt niet weg dat it's showtime geen vette mm heeft, en altijd leuke gala's neerzet.

marcelt
29-01-2010, 23:54
9/10 bezoekers van de Arena zijn bierdrinkende gasten die het niet echt boeit of Badr Hari vecht dit jaar of niet. Volgend jaar kopen ze weer trouw een kaartje.

Wij liefhebbers van de sport zullen het Simon niet in dank nemen maar wij zijn dan ook maar een druppel op de gloeiplaat.


Wat is er mis met bierdrinkende gasten die trouw ieder jaar een kaartje kopen? :boos:

Irishrover
30-01-2010, 00:51
Ja, wat is te vroeg?

Hesdy heeft ook al tegenover Schilt gestaan;)

Daar heb je wel een punt mate, tegen schilt deed hij het goed. 3 rondes volgehouden.

Maar Badr is een pure K.O-er, die gaat niet voor punten.
Ben bang dat Hesdy snel K.O gaat als hij te vroeg tegenover Badr staat.

knift
30-01-2010, 01:09
Daar heb je wel een punt mate, tegen schilt deed hij het goed. 3 rondes volgehouden.

Maar Badr is een pure K.O-er, die gaat niet voor punten.
Ben bang dat Hesdy snel K.O gaat als hij te vroeg tegenover Badr staat.


Ik denk dat Hesdy er 100% klaar voor is hij is in de vorm van z'n leven waarom zou badr dan te vroeg zijn neee Badr is heel goed zeker waar maar het is geen god ofz ,die twee zijn denk goed aan elkaar gewaagd!

Irishrover
30-01-2010, 01:49
Ik denk dat Hesdy er 100% klaar voor is hij is in de vorm van z'n leven waarom zou badr dan te vroeg zijn neee Badr is heel goed zeker waar maar het is geen god ofz ,die twee zijn denk goed aan elkaar gewaagd!

Hesdy doet het goed. Men brengt hem stap voor stap, dat is erg slim vind ik.
Badr is natuurlijk een mens en is niet onsterfelijk.

Op dit moment zijn ze niet aan elkaar gewaagd, er is sprake van een niveau verschil. Met name als het gaat om explosiviteit en kracht.
Hij heeft nog geen K.O in de vuisten, dat hebben we de laatste partijen kunnen zien. Hij wint weliswaar wel, maar dat is het punt niet.

Wanneer hij tegenover Badr staat, heb je bijna geen andere keus dan winnen op K.o, of hij slaat jou K.o. 'Kop of munt effect'

Vandaar nogmaals: Hij moet zijn kracht nog meer ontwikkelen.

Beide vechters, zowel Badr als Hesdy verkeren allebei in bloedvorm.

'Maar beide verschillen nog van niveau'

BiCkOnE
30-01-2010, 02:01
Hesdy doet het goed. Men brengt hem stap voor stap, dat is erg slim vind ik.
Badr is natuurlijk een mens en is niet onsterfelijk.

Op dit moment zijn ze niet aan elkaar gewaagd, er is sprake van een niveau verschil. Met name als het gaat om explosiviteit en kracht.
Hij heeft nog geen K.O in de vuisten, dat hebben we de laatste partijen kunnen zien. Hij wint weliswaar wel, maar dat is het punt niet.

Wanneer hij tegenover Badr staat, heb je bijna geen andere keus dan winnen op K.o, of hij slaat jou K.o. 'Kop of munt effect'

Vandaar nogmaals: Hij moet zijn kracht nog meer ontwikkelen.

Beide vechters, zowel Badr als Hesdy verkeren allebei in bloedvorm.

'Maar beide verschillen nog van niveau'

X2!

Ik had het niet beter kunnen verwoorden...reps! :thup:

Irishrover
30-01-2010, 02:02
X2!

Ik had het niet beter kunnen verwoorden...reps! :thup:

Thanks bro

Lionheart
30-01-2010, 02:31
Daar heb je wel een punt mate, tegen schilt deed hij het goed. 3 rondes volgehouden.

Maar Badr is een pure K.O-er, die gaat niet voor punten.
Ben bang dat Hesdy snel K.O gaat als hij te vroeg tegenover Badr staat.


Klopt mate, als Hesdy de partij op punten uit gaat proberen te vechten dan loopt hij idd kans op een zware K.O.

Maar het lijkt mij al bij al een mooie wedstrijd, so bring it on;)

betuwebiker
30-01-2010, 10:09
Dat kunnen ze simpelweg gewoon niet maken.. van begin af aan is dit al HET onderwerp van de arena. Het zou de geloofwaardigheid van it's Showtime iig niet ten goede komen!

Kunnen ze echt wel maken, doen ze namelijk elk jaar!
Elk jaar hebben ze top partijen staan en elke keer hebben ze ...smoesjes als er partijen niet door gaan.
Vorig jaar ging de partij van Karaev ook niet door vanwege een visum probleem???
Wel vreemd als je dan in de trein naar amsterdam staat en je staat naast Ruslan!?!?:eek:
Zo hebben ze elk jaar weer line-ups om de mensen te trekken en de kaart verkoop te doen stijgen, waar als je eenmaal een kaartje van 120 eurie's hebt gekocht maar weinig van terecht kwam.
Vorig jaar hebben we weinig spannends gezien, het enige mooie was Badr/Schilt.

Verder was het een zeer tam toernooi waar ik dit jaar geen 120 euro voor neer ga tikken!
Nee ik ga vanmiddag lekker naar de Hanzehal waar de sfeer altijd top is en de partijen altijd hard!

knift
30-01-2010, 11:10
Hesdy doet het goed. Men brengt hem stap voor stap, dat is erg slim vind ik.
Badr is natuurlijk een mens en is niet onsterfelijk.

Op dit moment zijn ze niet aan elkaar gewaagd, er is sprake van een niveau verschil. Met name als het gaat om explosiviteit en kracht.
Hij heeft nog geen K.O in de vuisten, dat hebben we de laatste partijen kunnen zien. Hij wint weliswaar wel, maar dat is het punt niet.

Wanneer hij tegenover Badr staat, heb je bijna geen andere keus dan winnen op K.o, of hij slaat jou K.o. 'Kop of munt effect'

Vandaar nogmaals: Hij moet zijn kracht nog meer ontwikkelen.

Beide vechters, zowel Badr als Hesdy verkeren allebei in bloedvorm.

'Maar beide verschillen nog van niveau'


Ja moet eerlijk toegeven dat je hier een ijzersterk pleidooi houd maar toch denk ik dat Hesdy het Badr het erg moeilijk kan maken maar ik ben ook een vrij koppig persoon.
Laten we in iedergeval hopen dat Badr een waardigen tegenstander krijgt en 1 ding is zeker Badr zal altijd voor spectaculaire partijen zorgen

trainer Bv S'burg
30-01-2010, 12:03
Kunnen ze echt wel maken, doen ze namelijk elk jaar!
Elk jaar hebben ze top partijen staan en elke keer hebben ze ...smoesjes als er partijen niet door gaan.
Vorig jaar ging de partij van Karaev ook niet door vanwege een visum probleem???
Wel vreemd als je dan in de trein naar amsterdam staat en je staat naast Ruslan!?!?:eek:
Zo hebben ze elk jaar weer line-ups om de mensen te trekken en de kaart verkoop te doen stijgen, waar als je eenmaal een kaartje van 120 eurie's hebt gekocht maar weinig van terecht kwam.
Vorig jaar hebben we weinig spannends gezien, het enige mooie was Badr/Schild


Verder was het een zeer tam toernooi waar ik dit jaar geen 120 euro voor neer ga tikken!
Nee ik ga vanmiddag lekker naar de Hanzehal waar de sfeer altijd top is en de partijen altijd hard!


idd velen focussen op die ene grote naam in kickboksland die ze gaan voorschotelen in de Arena, ruim en ruim van te voren! Al zijn de namen nog zo groot, je weet nooit of het een leuke/mooie pot wordt, en dan valt hij 9 van de 10x tegen. Maar het is ook niet makkelijk om elk jaar, je volgend evenement te overtreffen, dan moet je wel met namen naar buiten komen, en ik ben het eens dat de kaart verkoop daardoor stijgt en idd niet altijd wordt waar gemaakt!
Er zijn ook mensen die het ieder jaar wel een spectakel vinden, mijn voorkeur gaat ook naar kleinere gala's.

bananenplukster
30-01-2010, 12:50
Jullie moeten ook kijken naar de rest van de match up zoals nieky holzken vs petrsoyan, als ik tot nu toe naar de match up kijk overtreft hij die van voorgaande jaren(op papier).

Justinian
30-01-2010, 13:18
Matchmaking ziet er erg goed uit. Ben sowieso benieuwd wie ze voor Badr weten te strikken!

betuwebiker
30-01-2010, 14:36
Jullie moeten ook kijken naar de rest van de match up zoals nieky holzken vs petrsoyan, als ik tot nu toe naar de match up kijk overtreft hij die van voorgaande jaren(op papier).

Je zegt het helemaal goed "op papier"
Ik moet eerst nog zien wie er daadwerkelijk komen op dagen.:wacko:

betuwebiker
30-01-2010, 14:39
idd velen focussen op die ene grote naam in kickboksland die ze gaan voorschotelen in de Arena, ruim en ruim van te voren! Al zijn de namen nog zo groot, je weet nooit of het een leuke/mooie pot wordt, en dan valt hij 9 van de 10x tegen. Maar het is ook niet makkelijk om elk jaar, je volgend evenement te overtreffen, dan moet je wel met namen naar buiten komen, en ik ben het eens dat de kaart verkoop daardoor stijgt en idd niet altijd wordt waar gemaakt!
Er zijn ook mensen die het ieder jaar wel een spectakel vinden, mijn voorkeur gaat ook naar kleinere gala's.

In de Arena kom je nergens bij, je treft geen vechters.
Bij de kleinere gala's is de hele sfeer gemoedelijk en doen de vechters echt moeite om eens door het publiek te lopen waar je met je helden op de foto kan.
Altijd leuk om gasten die je anders alleen op tv ziet eens te ontmoeten en een praatje mee te maken.

WAR Beast of the East!!:thup:

Kemal
30-01-2010, 14:50
In de Arena kom je nergens bij, je treft geen vechters.
Bij de kleinere gala's is de hele sfeer gemoedelijk en doen de vechters echt moeite om eens door het publiek te lopen waar je met je helden op de foto kan.
Altijd leuk om gasten die je anders alleen op tv ziet eens te ontmoeten en een praatje mee te maken.

WAR Beast of the East!!:thup:

ik deel je mening!

Spinelbow
30-01-2010, 15:48
Kunnen ze echt wel maken, doen ze namelijk elk jaar!
Elk jaar hebben ze top partijen staan en elke keer hebben ze ...smoesjes als er partijen niet door gaan.
Vorig jaar ging de partij van Karaev ook niet door vanwege een visum probleem???
Wel vreemd als je dan in de trein naar amsterdam staat en je staat naast Ruslan!?!?:eek:
Zo hebben ze elk jaar weer line-ups om de mensen te trekken en de kaart verkoop te doen stijgen, waar als je eenmaal een kaartje van 120 eurie's hebt gekocht maar weinig van terecht kwam.
Vorig jaar hebben we weinig spannends gezien, het enige mooie was Badr/Schilt.

Verder was het een zeer tam toernooi waar ik dit jaar geen 120 euro voor neer ga tikken!
Nee ik ga vanmiddag lekker naar de Hanzehal waar de sfeer altijd top is en de partijen altijd hard!
Vond souwer chaid anders ook een top partij

Richelieu
15-02-2010, 22:02
Inmiddels zijn onze vermoedens ook officieel bevestigd - http://portal.mixfight.nl/nederlands/nieuws/tegenstander_badr_hari_in_de_arena_/

Hedsy Gerges zal aantreden tegen Badr Hari in de Amsterdam Arena.

Kemal
15-02-2010, 22:04
Zal wel een aardige pot worden...

Petrosyan188
15-02-2010, 22:21
ik zou het jammer vinden... verw8 dan ook een partij net als bouzidi, had liever aerts tegen badr gezien dat heeft peter op z'n minst wel verdiend

Sendur
15-02-2010, 22:39
Achja so be it.

Ik kijk er iig naar uit om Badr weer op eigen bodem in actie te zien!

Mattie73
15-02-2010, 22:44
Laten we eerlijk zijn. Badr is op dit moment zo goed, op Sem Schilt en Remy Bonjasky na zijn er toch geen goede tegenstanders voor hem te vinden. Ik zou niet weten wie??

Slome
15-02-2010, 23:33
mooi nieuws..

kooivechter
15-02-2010, 23:45
ik zou het jammer vinden... verw8 dan ook een partij net als bouzidi, had liever aerts tegen badr gezien dat heeft peter op z'n minst wel verdiend

denk dat dat wel mee valt. je Hesdy absoluut niet vergelijken met Bouzidi. Bouzidi is een omhoog gegeten middel/ halzwaargewicht. Hesdy is een natuurlijke talentvolle zwaargewicht. Hesdy is er wel klaar voor. lijt me een goede match making. Bonjasky- Har wordt het toch niet meer.

Omar.
15-02-2010, 23:54
Arme Hesdy...

Nightwalker
16-02-2010, 00:04
Goed opwarmertje voor Badr.. Ik snap uberhaupt niet dat mensen Hesdy zo goed vinden... Hij doet het inderdaad best aardig, maar ik vind hem best houterig en hij kan niet een K.O forceren.. Dus ik vrees het ergste voor hem.

Neee maar, ik had liever toch tegen Zimmerman... Ik zie het liefst dat Badr Hari een vechter van GG neerslaat.. Ik krijg daar zn heerlijk gevoel van.. Saki of Zimmerman !!! Het is me namelijk altijd opgevallen dat hun twee altijd grootste mond hebben !! Maar in werkelijkheid gaan ze of vaak een keer zitten en dan achteraf zeiken van oo mijn scheenbeschermers zaten niet goed of ander gare bullshit smoesjes verzinnen..

En oo ja, Overeem vond de tweede knock down niet kloppen.. Nou ik heb duizend keer replay gezien... En dammm, hij deed de chicken dance en als Badr dan nog even doorging.. Dan was het echt voorbij !! Badr, ik heb genoten van je laatste partij tegen Bouzidi en ga zo door !!

Slome
16-02-2010, 00:17
Goed opwarmertje voor Badr.. Ik snap uberhaupt niet dat mensen Hesdy zo goed vinden... Hij doet het inderdaad best aardig, maar ik vind hem best houterig en hij kan niet een K.O forceren.. Dus ik vrees het ergste voor hem.

Neee maar, ik had liever toch tegen Zimmerman... Ik zie het liefst dat Badr Hari een vechter van GG neerslaat.. Ik krijg daar zn heerlijk gevoel van.. Saki of Zimmerman !!! Het is me namelijk altijd opgevallen dat hun twee altijd grootste mond hebben !! Maar in werkelijkheid gaan ze of vaak een keer zitten en dan achteraf zeiken van oo mijn scheenbeschermers zaten niet goed of ander gare bullshit smoesjes verzinnen..

En oo ja, Overeem vond de tweede knock down niet kloppen.. Nou ik heb duizend keer replay gezien... En dammm, hij deed de chicken dance en als Badr dan nog even doorging.. Dan was het echt voorbij !! Badr, ik heb genoten van je laatste partij tegen Bouzidi en ga zo door !!

Kletskop:D

Nightwalker
16-02-2010, 00:20
Kletskop:D


Jaa mag ik ook een keer mijn mening met jullie delen.. Ben een tijdje weg gebleven :thup:

Irishrover
16-02-2010, 00:31
Goed opwarmertje voor Badr.. Ik snap uberhaupt niet dat mensen Hesdy zo goed vinden... Hij doet het inderdaad best aardig, maar ik vind hem best houterig en hij kan niet een K.O forceren.. Dus ik vrees het ergste voor hem.

Neee maar, ik had liever toch tegen Zimmerman... Ik zie het liefst dat Badr Hari een vechter van GG neerslaat.. Ik krijg daar zn heerlijk gevoel van.. Saki of Zimmerman !!! Het is me namelijk altijd opgevallen dat hun twee altijd grootste mond hebben !! Maar in werkelijkheid gaan ze of vaak een keer zitten en dan achteraf zeiken van oo mijn scheenbeschermers zaten niet goed of ander gare bullshit smoesjes verzinnen..

En oo ja, Overeem vond de tweede knock down niet kloppen.. Nou ik heb duizend keer replay gezien... En dammm, hij deed de chicken dance en als Badr dan nog even doorging.. Dan was het echt voorbij !! Badr, ik heb genoten van je laatste partij tegen Bouzidi en ga zo door !!

Haha mate, jou bewoording is altijd gruwelijk.

Ik vind Hesdy nou ook niet echt een opponent voor Badr, er is inderdaad niet veel over sinds Remy heeft gecancelled.

Gaf al eerder aan dat Hesdy het kan winnen van tegenstanders kaliber Bouzidi, Saki, Samedov.. Maar geen Badr.

Hesdy heeft niet al te veel stootkracht in vergelijking met een aantal heavyweights waaronder Badr, Zimmerman.
Ik heb het live gezien toen hij tegenover Slowinsky stond..

Was echt niet denderend.

Er zullen mensen zeggen dat Hesdy harde lowkicks heeft ( waarmee hij Karaev heeft uitgeschakeld)

Vergeet niet dat die van Badr veel harder en directer zijn..
En op Lowkicks van Badr win je het niet, zo laat hij zich niet uit de wedstrijd halen..

Je krijgt daar geen tijd voor, want hij gaat voor de volle attack.


Dus..

Tegenover Badr loop je sowieso een risico als je geen K.O-er bent, want hij aast altijd als een hyena voor een brawl aanval wat meestal niet langer duurt dan 1 ronde.

Aangezien Hesdy een puntenvechter is, heeft hij weinig keus.

Badr weet niet wat ''op punten winnen'' betekent.

Dus Hesdy, vanaf nu keihard werken aan je explosiviteit & vind een inspiratiebron voor wat agressie..

You might need it in May...

Nightwalker
16-02-2010, 00:53
Haha mate, jou bewoording is altijd gruwelijk.

Ik vind Hesdy nou ook niet echt een opponent voor Badr, er is inderdaad niet veel over sinds Remy heeft gecancelled.

Gaf al eerder aan dat Hesdy het kan winnen van tegenstanders kaliber Bouzidi, Saki, Samedov.. Maar geen Badr.

Hesdy heeft niet al te veel stootkracht in vergelijking met een aantal heavyweights waaronder Badr, Zimmerman.
Ik heb het live gezien toen hij tegenover Slowinsky stond..

Was echt niet denderend.

Er zullen mensen zeggen dat Hesdy harde lowkicks heeft ( waarmee hij Karaev heeft uitgeschakeld)

Vergeet niet dat die van Badr veel harder en directer zijn..
En op Lowkicks van Badr win je het niet, zo laat hij zich niet uit de wedstrijd halen..

Je krijgt daar geen tijd voor, want hij gaat voor de volle attack.


Dus..

Tegenover Badr loop je sowieso een risico als je geen K.O-er bent, want hij aast altijd als een hyena voor een brawl aanval wat meestal niet langer duurt dan 1 ronde.

Aangezien Hesdy een puntenvechter is, heeft hij weinig keus.

Badr weet niet wat ''op punten winnen'' betekent.

Dus Hesdy, vanaf nu keihard werken aan je explosiviteit & vind een inspiratiebron voor wat agressie..

You might need it in May...

Hallo Irishrover mate,

Hoe gaat het met jou ?.. Tijdje geleden >? .. Nou ik heb nog altijd mijn respect en bewonderingen hoe jij je standpunten met andere deelt.. Daar kunnen we allemaal vb van nemen... Ja ik zelf.. Hmmm kan soms dingen grof verwoorden en doe het nog lang niet zo goed als jij Irishrover... :thup: Maar ja, soms even mijn verhaal kwijt en ook mijn fustratie s over bepaalde vechters die nooit een verlies toegeven :twak: Ik hou van sportiviteit en eerlijkheid..

Neem vb van Badr Hari.. Hij gaf netjes tijdens het persconferentie aan dat hij partij tegen Overeem verloren heeft.. ( eerste partij) Zonder enige smoesjes te verzinnen !! Hou niet van mensen die altijd met smoesjes komen en daarna als nog verliezen.. Je bent een Prof en dan moet je ook je verlies eerlijk toegeven en dat ontbreekt vaak bij GG vechters... En daarom zal ik altijd volop genieten als ze dan ook verliezen :thup:

( Ik ga maar eens mijn bedje opzoeken... Moet weer vroeg op.. Maak er leuke avond/nacht van Mate en wens natuurlijk de rest hetzelfde toe )

Irishrover
16-02-2010, 01:11
Hallo Irishrover mate,

Hoe gaat het met jou ?.. Tijdje geleden >? .. Nou ik heb nog altijd mijn respect en bewonderingen hoe jij je standpunten met andere deelt.. Daar kunnen we allemaal vb van nemen... Ja ik zelf.. Hmmm kan soms dingen grof verwoorden en doe het nog lang niet zo goed als jij Irishrover... :thup: Maar ja, soms even mijn verhaal kwijt en ook mijn fustratie s over bepaalde vechters die nooit een verlies toegeven :twak: Ik hou van sportiviteit en eerlijkheid..

Neem vb van Badr Hari.. Hij gaf netjes tijdens het persconferentie aan dat hij partij tegen Overeem verloren heeft.. ( eerste partij) Zonder enige smoesjes te verzinnen !! Hou niet van mensen die altijd met smoesjes komen en daarna als nog verliezen.. Je bent een Prof en dan moet je ook je verlies eerlijk toegeven en dat ontbreekt vaak bij GG vechters... En daarom zal ik altijd volop genieten als ze dan ook verliezen :thup:

( Ik ga maar eens mijn bedje opzoeken... Moet weer vroeg op.. Maak er leuke avond/nacht van Mate en wens natuurlijk de rest hetzelfde toe )

Haha, zeker lang geleden bro, met mij gaat het goed en relaxed en bij jou dan?? Train je nog een beetje hard om binnenkort wat GG vechters neer te slaan ? haha..

Net zoals Saki zal Alistair echt niet zo snel toegeven. Believe me.

Anyway..


Ach, ik zeg soms ook maar wat joh, ben nog niet gepromoveerd tot discussieleider haha.

He bro, ik spreek je later nog wel hier op het altijd gezellige Mixfight.
Je moet wat vaker komen joh!

Slaap lekker.

Lionheart
16-02-2010, 01:25
Naar die voorspellingen luister ik niet meer, zo voorspelde heel wat gasten dat Badr, Schilt eruit zou slaan in de finale, maar het omgekeerde werd bewezen.
Zo werd voorspeld dat Schilt, Hesdy (zonder voorbereiding) eruit zou slaan, wat niet gebeurde.

Ik zeg dit : Wij gaan het meemaken;)

Irishrover
16-02-2010, 01:35
Naar die voorspellingen luister ik niet meer, zo voorspelde heel wat gasten dat Badr, Schilt eruit zou slaan in de finale, maar het omgekeerde werd bewezen.
Zo werd voorspeld dat Schilt, Hesdy (zonder voorbereiding) eruit zou slaan, wat niet gebeurde.

Ik zeg dit : Wij gaan het meemaken;)

Jawel, maar er zijn ook heel wat 'voorspellingen' uitgekomen.

Dat Badr Alistair eruit zou slaan, dat Fedor van Rogers zou winnen.
Etc..

Het is maar hoe je bekijkt. Je kijkt ook een beetje naar de kansen verhouding.

De kans dat Hesdy van Badr wint is tamelijk klein. De kans dat Badr wint is groot. Dus je kan het een beetje berekenen. Maar het blijft gissen natuurlijk..

Omar.
16-02-2010, 02:23
Place your bets.....

Naj85
16-02-2010, 06:20
Laten we eerlijk zijn. Badr is op dit moment zo goed, op Sem Schilt en Remy Bonjasky na zijn er toch geen goede tegenstanders voor hem te vinden. Ik zou niet weten wie??
Overeem is ook een goeie lijkt me
het staat nu 1-1

new_world_order
17-02-2010, 21:32
Toch Hesdy, Wordt een knal partij, maar denk dat toch wat maatjes te groot is..

Irishrover
18-02-2010, 00:22
Toch Hesdy, Wordt een knal partij, maar denk dat toch wat maatjes te groot is..

New world order, ik heb erover gelezen.

Echt een oneindige theorie..

Omar.
18-02-2010, 02:45
New world order, ik heb erover gelezen.

Echt een oneindige theorie..

Kan je in een paar zinnen uitleggen wat het precies is?

Zeker iets met the antichrist enzo of niet?



Edit: Excuses voor het off-topic gaan!

Irishrover
18-02-2010, 08:49
Kan je in een paar zinnen uitleggen wat het precies is?

Zeker iets met the antichrist enzo of niet?



Edit: Excuses voor het off-topic gaan!

Het blijft een theorie, het schijnt dat deze mensen de dienst uit maken op dit planeet en wij slechts sub humans zijn.

Lang verhaal Omar, zoek het maar een keer op als je tijd hebt.
Kost namelijk veel tijd.

Collina
18-02-2010, 12:44
Alistiar Overeem vs. Badr Hari

Het staat namelijk nog steeds 1-1 en beide zijn zeker erg gedreven om deze partij te winnen.

Een absolute K.O. zit er 100% in.

Collina

SjorsWilms
18-02-2010, 13:31
Zimmerman?

shut up....

Leventdepevent
18-02-2010, 13:36
Alistiar Overeem vs. Badr Hari

Het staat namelijk nog steeds 1-1 en beide zijn zeker erg gedreven om deze partij te winnen.

Een absolute K.O. zit er 100% in.

Collina
laat dit waar worden svp

goro
18-02-2010, 13:41
Badr vs Ignashov!!!
Staat toch 0-1 ?

Slome
18-02-2010, 13:43
waarom speculeren, het is toch gewoon Hesdy; of heb ik wat gemist...

Kameleon
18-02-2010, 14:32
waarom speculeren, het is toch gewoon Hesdy; of heb ik wat gemist...

Volgens mij is die partij ook 100% zeker!