PDA

View Full Version : Update M-1 Selection friday 5 february



M-1 Global
29-01-2010, 13:50
Wij zijn een week voor het knallende eerste M-1 selection evenement en hierbij een stand van zaken met betrekking tot de matchmaking. Zoals vaker zijn er zaken waar je als organisatie weinig tot geen invloed op kan hebben soms zijn deze op te lossen en soms staan wij als organisatie voor een uitdaging, dat is voor dit evenement dan ook weer het geval.

Om maar meteen met het slechte nieuws te beginnen; Oktay Karatas kan helaas niet vechten tegen Grzegorz Tredowski. Hij heeft een scheen blessure opgelopen en zal vandaag geopereerd worden, hoewel het om een klein medische ingreep gaat zal hij niet in staat zijn om te vechten. Uiteraard zijn wij hard bezig om een vervanger te zoeken, mocht men ideeКn hebben of vechters kennen die deze pittig uitdaging aan durven, wij houden ons aanbevolen.

Verder in het M-1 Selection tournament waren er twee plaatsen vrijgekomen in de -70kg en -84kg. Wij hebben contact opgenomen met Angelo gym en hij wist maar liefst beide plekken op te vullen. Wij zijn bijzonder blij dat spektakel vechter Danial Sharifi de plek in de -70kg gaat overnemen en ook de Italiaan Serghei Popa zal vechten op 5 februari.

De internationale matchmaking ziet er als volgt uit:

Lightweight matches (-70kg)
1. Jawaad Hussein (Holland) vs Kuku Victor (Holland)
2. Julien Boussuge (France) vs Ivica Truscek (Croatia)
3. Danial Sharifi (Holland) vs Borys Mankowski (Poland)
4. Mairbek Taisumov (Tsjechie) vs Ohad Bergtop (Holland)

M-1 Fight
5.Patrick Asscher (Holland) vs Fatih Dogan (Turkey)

Welterweight matches (-76kg)
6. Ville Rasanen (Finland) vs Joao Neves (Portugal)
7. Abner Loveras (Spain) vs Sunnat Ilyasov (England)
8. Yaya Lalanne (France) vs Semih Arslan (Belgium)
9. Jaouad Ikan (Holland) vs Miljan Jaksic (Serbia)

M-1 Fight
10. Cindy Dandois (Belgium) vs Maria Hougaard (Denmark)

Middleweight matches (-84kg)
11. Geronimo de Groot (Holland) vs Jermaine Voetman (Holland)
12. Danijel Dzebic (Serbia) vs Lopez Owonyebe (France)
13. Rafal Moks (Poland) vs Serghei Popa (Italy)
14. Clarence Noordzee (Holland) vs Ahmed Bayrak (Turkey)

M-1 Fight
15. TBA vs Gregorz Trewdoski (Poland)

WHAT: M-1 Selection Quarterfinal (Western Europe)
WHEN: Friday February 5, 2010 Doors open 17:00 Event begins 18:00
WHERE: Studio31 (Mediapark), Hilversum, The Netherlands
WHO: Fighters competing in the opening round elimination tournament in the -70kg, -76kg, -84kg weight classes. The event will feature 4 fights per weight class and showcase 8 M-1 Selection Fighters.


De locatie is uniek en intiem en hierdoor zijn er slechts 300 plaatsen, wij zijn dan ook blij dat de kaartverkoop goed loopt maar er zijn nog steeds een aantal kaarten beschikbaar. Kijk op deze website voor kaarten of via www.m-1global.com (http://www.m-1global.com/) of bij je free recordshop in de buurt.

Wheelie
29-01-2010, 15:13
Voor Gregor Tredowski :

Rematch tegen Furdjel de Windt
Duane van Helvoirt
Rematch Marc Duncan
Raymond Jarman
Wim de Putter
Tommy Depret

Fasada
29-01-2010, 17:24
Word zeker een leuk evenement, ben vooral benieuwd naar Geronimo zijn eerste M.M.A. partij. Verder ook nieuwe jongens die ik niet eerder heb gezien dus ben benieuwd naar het niveau.

michaell
03-02-2010, 20:55
M-1 Selection Eastern Europe promo
Миксфайт М-1, Турнир M-1 Selection Grand Prix, 26 февраля, Санкт-Петербург :: Видео на RuTube (http://rutube.ru/tracks/2891626.html?v=071c779530f3f517578ccf6db18d29d7)

Slome
03-02-2010, 21:04
Ik ben dr bij thanks 2 MIXFIGHT>....:thup:

Richelieu
03-02-2010, 21:55
Word zeker een leuk evenement, ben vooral benieuwd naar Geronimo zijn eerste M.M.A. partij. Verder ook nieuwe jongens die ik niet eerder heb gezien dus ben benieuwd naar het niveau.

Inderdaad, ben ook erg benieuwd naar zijn MMA debuut!

FightingDutchman
03-02-2010, 22:00
Voor Gregor Tredowski :

Wim de Putter

Lijkt me ook een mooie tegenstander!

Mr 1 Leg
03-02-2010, 22:01
Ik ben dr bij thanks 2 MIXFIGHT>....:thup:ik ook :thup:

HUNTER
04-02-2010, 00:34
Ik zou inderdaad Duane wel willen zien knallen tegen Tredowski!! Altijd spektakel!

verder een vette lineup! We zijn er bij!

Perfectteamcindy
04-02-2010, 09:48
Ik zou inderdaad Duane wel willen zien knallen tegen Tredowski!! Altijd spektakel!

verder een vette lineup! We zijn er bij!

Ik vind Duane ook een goed alternatief, of Jarman:thup:

superfreak
04-02-2010, 11:13
Is er al meer bekend over de tegenstander van Gregorz??

Boutsen83
04-02-2010, 11:27
Go Clearance !!