PDA

View Full Version : Bluming en Kuipers een Sprookje



Budo2010
30-01-2010, 19:32
WARNING.The infamous Kamakura Dojo and his Sensei are inviting the real IBK to jointheir championships held the 21st of March in The Hague.Now our IBK knows what they did before and how they behaved and WHY theyare kicked out of the IBK.They still claim the name but they stole that name and the old website and Gerard Gordeau is certainly NOT the IBK Kancho because that is Henk Kuipers 8th Dan.In this light of events it is NOT aloud for Dojos who are member of the real IBK of Kaicho Jon Bluming and Kancho Henk Kuipers to participate in any event organized by Kamakura or Istvan Adamy of Hungary.Like in every union once kicked out of that union you cannot participate in any of their events.Please take good note of that for you cannot be a member of our IBK if you associate with this kind of socalled Budoka.Osu,C.A. Overink Secretary to Kaicho.Nee inderdaad bluming en kuipers hebben veeeeeeeeel meer succes dan de gebr.Gordeau. Bluming en kuipers hebben niet eens een dojo met leden, hebben mensen met dangraden die het woord kyuk...kyio uh kyokushin kunnen spelen uh spellen. Even een korte geheugen dump.Wie waren de volgende gasten die het volgende hebben gedaan?UFC 1K1Kyokushin Karate Oyama KarateMuay ThaiVale TudoFree Fight Cage FightShootboxingSavate20x EK Den Haag organiserenTop-ScheidsrechtersEen Top-Dojo met ledenEen prijzenkast langer dan de leugens van bluming en kuipersEn zo kan men nog heel heel lang doorgaan. Tegen wie vocht bluming ook alweer????????? En kuipers een aantal maal ONDER kamakura in het Oyama Karate, 2x Kyokushin tegen barington uh nee dat was geen Kyokushin vechter maar die had het geld nodig, en hij vocht tegen bekende namen zoals........................................... Wel tegen joop kasteel maar dat was ook geen kliukoeshin maar toen rende hij een aantal seconden in de achteruit waarna hij neer ging volgens contract.Nee jongens vooral niet mee doen in den-haag als je dit soort verhalen gelooft. Want in den-haag is het voor de 20x keihard, traditioneel KYOKUSHINOes, Usu of zo

jk
30-01-2010, 19:45
Nu al met voorspong mooiste post van 2010!
Kom maar op met je 41 pagina's budo verhalen.
:)

Tony Galento
30-01-2010, 20:24
Misschien moet Kuipers Gordeau dan maar uitdagen. Dat zal een mooi bloedbad worden. :D

Effective
30-01-2010, 20:38
*Pakt een biertje, wat nootjes en gaat er lekker voor zitten*

Zonder dollen, jammer dat Real IBK de deelname van zijn vechters aan dit toernooi verbied. Iedereen moet overal en altijd mee kunnen doen, dan alleen is het mogelijk dat de besten elkaar ontmoeten.

Lekker idealistisch, en niet realistisch maar toch zeg ik: "One world, one Kyokushin!" OSU!

Budo2010
30-01-2010, 20:56
Osu precies daar draait het om.IKBKK Bluming scholen van Shihan Ruud Muller en Sensei Paul Reilman deden in december 2009 mee aan het Katsu IBK (Gordeau) matchmaking gala in Winssum Groningen. Van harte welkom en ze kwamen ook. En zo hoort het, onze leerlingen willen vechten. En wij moeten ze niets verbieden waar en wanneer. Dat is Full Contact Karate: Ashihara, Kyokushin, Kenpokai, Enshin, Shidokan, Oyama, Shindokan etc etcIBK = International Budo Kai Foundation en ingeschreven zoals het hoort bij de KVK. Dat is een echte beweging als men zich daar registreert. Men doet bij de International Kyokushin Budokai Kan (IKBKK Bluming) niets anders dan dreigen en waarschuwen. Laat ze gewoon trainen en organiseren, maar ze hebben niets wat in de buurt komt van het EK Kamakura of Katsu Gala. Ze hebben niets eens een echte Dojo waar mensen trainen. Het gaat niet om groot, beter etc Het gaat om het spel vechten. Waar je ook bij hoort.DUS21 MAART van harte welkom waar je ook bij hoort en hoe je er ook uitziet.Osu

Budo2010
30-01-2010, 20:59
Osu TonyKancho Gordeau is niet zoals Kuipers die zich zonodig in de picture wil zetten door tegen een aantal uitgearangeerde mensen te gaan vechten. Gordeau's vechtcarriëre is over. Daar is nu een nieuwe generatie voor. Osu

Slome
30-01-2010, 21:04
eerlijk = eerlijk,

maar eerlijk gezegt zit ik hier niet echt op te wachten...
doe mij maar een flugeltje en een breezer ananas...

prinsieboy
30-01-2010, 21:29
is er ook geen kyokushin dojo meer dan in klazinaveen?

marcelt
30-01-2010, 21:45
Daar gaan we weer. Dit is toch al eens tientallen pagina's gedaan?!

BB
30-01-2010, 21:47
is er ook geen kyokushin dojo meer dan in klazinaveen?
Kuipers heeft helemaal niks meer. Al zijn bedrijven zijn failliet. Hij is zelfs persoonlijk failliet.

kooivechter
31-01-2010, 01:11
Daar gaan we weer. Dit is toch al eens tientallen pagina's gedaan?!

idd deze post intereseert mij geen reet. waar ik wel naar benieuwd ben bestaat team hardcore nog wel? ze zijn veelbelovend begonnen, maar is er nog wel een team hardcore?

leffert
31-01-2010, 02:09
idd deze post intereseert mij geen reet. waar ik wel naar benieuwd ben bestaat team hardcore nog wel? ze zijn veelbelovend begonnen, maar is er nog wel een team hardcore?
nee Team Hardcore is er niet meer het is nu mejiro gym Drenthe

Pride_187
31-01-2010, 03:15
Is die zogenaamde bond niet failliet dan zoals de rest van het ondernemende koppel?