PDA

View Full Version : Melvin Manhoef vs Robby Lawler (video) van het gevecht *spoiler*



angelo_1
31-01-2010, 07:32
http://www.youtube.com/watch?v=PeIrZnKhi1w

Nopain85
31-01-2010, 07:44
puur geluk die vuile graftak!

angelo_1
31-01-2010, 07:50
toen ik het filmpje zag heb ik aardag wat gevloekt .. echt een klote zooi

gieloe
31-01-2010, 08:01
Wat erg zeg dit! Ik zag die manhoef hem echt lekker slopen en dacht nog die amerikanen met hun grootpraat iedere keer. Wat ramt ie hem heerlijk in elkaar zeg. En toen vanuit het niets...

Een kat in het nauw maakt rare sprongen zeggen ze...

Nopain85
31-01-2010, 08:05
Manhoef zou wat rustiger moeten worden , stopped met die pep talks voor de wedstrijd en klauwen hoog.

petjekick
31-01-2010, 08:06
echt heel erg jammer dit,manhoef sloopte hem gewoon met zijn trappen...

123trisweat
31-01-2010, 08:54
lawler heeft maar 1 stoot uitgedeeld :eek:.

handen hoog, ook al sta je zooooo vreselijk voor.

DAMN, ik baal

Waarom kan BJ Penn het wel, picking apart je tegenstander (intelligentie??)?

Manhoef was zo heerlijk bezig, maar ik ben bang dat "dit" er niet meer uit valt te halen.

Dalgliesh
31-01-2010, 09:07
WAT IS DIT KUT

Justinian
31-01-2010, 09:26
Damn, zwaar klote dit!

Perfectteamcindy
31-01-2010, 09:44
Fuck, 1 stomme slag :-(
Ik zag ooit nog zo is een scenario in een c-partijtje bij ons,...
Maar op SF niveau met een kanon als Manhoef is het nog vreemder!

Irishrover
31-01-2010, 09:52
Nee man, niet op deze manier..
Ik had al een beetje zo een gevoel tijdens de match dat dit zou gebeuren.
Robbie liep opvallend achteruit en loerde op de counter.

Anyway, zuur verlies voor Melvin.

weks
31-01-2010, 10:05
shit
hier baal ik echt van
hij was m echt aan t slopen
kon moeilijk lopen al
fuck
zonde

el bastardo
31-01-2010, 10:18
Damn, Melvin was zo goed bezig! Echt zonde. Lawler loopt nog wel een paar dagen erg rottig.

Simone
31-01-2010, 10:23
:( He jezus.. echt jammer dit.

Harrie Nak
31-01-2010, 10:40
Robbie Lawler talks stunning KO win over 'greedy' Melvin Manhoef at Strikeforce 'Miami'(Video) - MMA Mania (http://www.mmamania.com/2010/1/31/1285450/robbie-lawler-video-talks-stunning)

TheCarnage
31-01-2010, 10:41
ik heb geschreeuwd.... wat vind ik dit zwaaaaaar kut man voor Manhoef hij verdiende die fuckin overwinning :(

Remco
31-01-2010, 10:51
Knullig verlies, hij was zeer knap bezig. Denk dat Melvin nog wel een kans krijgt.

Angelco
31-01-2010, 10:51
kut, echt kut ... en Lawler na zijn lucky punch rond aan het lopen alsof het niks is. echt om van te balen zoiets :(

knift
31-01-2010, 10:54
OH OH OHHH dit is balen zeg en dan dat bieke gedrag van Lawer als ie nog 1 trap had gehad dan had hij daar gelegen maar ja als als als
Dit is gewoon echt zwaar k.t en dat op de verjaardag van m'n zoontje (vernoemd naar melvin) zucht erg jammer!

Rusell Bell
31-01-2010, 11:33
Sheeeeeeit.:boos:

rafi
31-01-2010, 11:41
puur geluk.

Kemal
31-01-2010, 11:44
klote... en lawler in de ring rond hinkebenen net of tie het zo geplanned had...

simtekf1
31-01-2010, 11:47
Pfff zonde weer.
Het leek wel een herhaling van die partij tegen Maeda.
Te gretig, handen niet omhoog, godver wat zonde.

Lennie
31-01-2010, 11:52
damn wat zonde voor manhoef, lawler had een laatste stuiptrekking en die zat jammer genoeg recht op de kaak. heeel jammer

BJJrajawali
31-01-2010, 11:52
Zonde voor Manhoef :boos:, maar niet voor mijn vcash:thup:

kruikenstad goes bjj
31-01-2010, 11:53
ben al jaren forumlid hier en post zelden,maar 1 ding wou ik nu nwel ff kwijt:KUTREDNECK!!

blackadder
31-01-2010, 11:54
Enigste troost. De echte pijn komt pas de dag erna.

Pernik
31-01-2010, 11:56
kut, echt kut ... en Lawler na zijn lucky punch rond aan het lopen alsof het niks is. echt om van te balen zoiets :(

Het is maar net hoe je iets wilt zien, ik vond dat Lawler juist liet zien dat het toch wel mazzel was, maar jammer die Melhoef, je ziet wel vaker vechters zo'n punch krijgen en neergaan, maar dan wel gelijk weer bij zijn om zich te kunnen verdedigen, hij is gewoon helemaal out, jammer, jammer.

el bastardo
31-01-2010, 11:56
Pfff zonde weer.
Het leek wel een herhaling van die partij tegen Maeda.
Te gretig, handen niet omhoog, godver wat zonde.
Te gretig wil ik zeker niet zeggen. Zeker voor Manhoef niet. Hoewel ik wel denk dat hij bloed begon te ruiken...

Pernik
31-01-2010, 11:58
OH OH OHHH dit is balen zeg en dan dat bieke gedrag van Lawer als ie nog 1 trap had gehad dan had hij daar gelegen maar ja als als als
Dit is gewoon echt zwaar k.t en dat op de verjaardag van m'n zoontje (vernoemd naar melvin) zucht erg jammer!

Is een buiging naar de trainer van Melvin, verontschuldigend kijken en hinkend teruglopen bleek gedrag ?

Heat FC
31-01-2010, 12:05
Vond Melvin juist zeer behoud en bekeken vechten. Echt een fucking lucky shot...en tja lawler heeft ook wel zware handjes...maar dit was total domination van Melvin...

Lawler mag blij zijn dat zijn benen er nog onder zitten, pff had die partij echt geen 30 sec langer gegeven....

Jammer Melvin, op naar de volgende!

123trisweat
31-01-2010, 12:12
Pfff zonde weer.
Het leek wel een herhaling van die partij tegen Maeda.
Te gretig, handen niet omhoog, godver wat zonde.

x2

phranq
31-01-2010, 12:14
Wat een drama dit..

mikeymcd
31-01-2010, 12:15
GOD$#&%^*$#%^&$, hij was echt aan het slopen.

WAR MANHOEF

Kemal
31-01-2010, 12:17
Enigste troost. De echte pijn komt pas de dag erna.

en de dagen daarna..;)

Octavius
31-01-2010, 12:44
Lucky shots bestaan niet.

Maar jammer voor Melvin. Goed bezig met het been. Maar hou wel je handjes hoog idd.

payap
31-01-2010, 12:50
Jezus wat klote! Zat te wachten tot die Lawler neer zou gaan (kwestie van seconden nog volgens mij) en dan die ene mep.

GerritTonijn
31-01-2010, 12:50
toen ik het filmpje zag heb ik aardag wat gevloekt .. echt een klote zooi
x2

Pernik
31-01-2010, 13:08
Als je weet dat je kin niet je sterkste wapen is moet je toch die hand daarvoor houden, apart mannetje voor aannemen die de hele wedstrijd roept HAND VOOR JE KIN,

Prince_Devil
31-01-2010, 13:08
pfff echt klote man!!

knift
31-01-2010, 13:10
Is een buiging naar de trainer van Melvin, verontschuldigend kijken en hinkend teruglopen bleek gedrag ?

:blush:ja je heb eigenlijk wel gelijk liet even m'n emoties de vrijeloop:blush:

dtgerald
31-01-2010, 13:13
Damn 1 lucky punch.

Vandaan
31-01-2010, 13:17
Heb ook even flink lopen schelden. Maar als je het gevecht nog eens terug kijkt kan je het aan zien komen. Melvin liet bij elke trap en stoot zijn handen volledig hangen. Het was natuurlijk zeker niet de game plan van Lawler om zich zelf zo in elkaar te laten trappen eerst maar het was zeker geen luckyshot. Hij keek goed en plante hem er netjes op.

LeeMurray
31-01-2010, 13:26
Hij was 'm aan het slopen met die lowkicks. Het zou niet lang meer duren voor Lawler en dan die lucky punch. Echt balen dit.

Aan de andere kant is het niet de eerste keer dat Melvin tegen zo'n stoot aanloopt en gaat zitten terwijl hij zwaar voor stond. Ik denk dat ie toch weer te gretig werd en z'n verdediging liet varen.

Zonde...

wrestler_nl
31-01-2010, 13:37
Luchy Punch bestaat niet. Hij zat er gewoon lekker op en had hem goed gepland.
mooie overwinning voor Lawler , jammer voor manhoef

Paulie Cicero
31-01-2010, 13:40
echt klote dit. Je hoort mike ook zeggen dat ie zijn handen bij zijn hoofd moet houden en kinnetje op de borst...
Had zo graag willen zien dat lawler k.o. ging...

BiCkOnE
31-01-2010, 13:46
Wat een fucking mazzel zeg, nog twee a drie lowkicks van Melvin en Lawler was neer gegaan..
Mooi beheerst gevochten door Melvin in mijn ogen, hij vergat alleen zijn handen hoog te houden en dan kan je die "lucky punch" verwachten.....
DAMN!!!

lopez86
31-01-2010, 13:46
Wat een KUT zooi.
Melvin amputeert het been van Lawler zowat met lowkicks en vervolgens dit.
Marloes ook verloren, wat een gare avond :(

J_roen
31-01-2010, 13:59
Idd jammer van de nederlanders, Melvin was echt de betere jammer dattie net even zn handen niet hoog had

Garcia
31-01-2010, 14:06
Echt zwaar onterecht wat een lucky punch zeg.

Pimp-Daddy
31-01-2010, 14:26
Helaas bestaan lucky punches niet in de vechtsport. Melvin was voor zijn doen juist heel erg relaxed, en vocht erg rustig. Je hoort Mike ook een paar keer roepen: "Houd je linker hand hoog, en je kin op je borst!!"
Ik vind het echt k#t, maar Melvin heeft zeker een visite kaartje afgegeven, en krijgt zeker nog wel een herkansing bij Strikeforce...

BoerHarms
31-01-2010, 14:27
Dat is het nadeel aan bloed ruiken, je aanval gaat omhoog maar ja je verdediging omlaag.

Maar ik heb mijn bureau wel even een beuk gegeven toen ik het zag!

Sadix
31-01-2010, 14:39
vreselijk dit man.

Ik zag manhoef gewoon bijna op een 100% win, lawler was lichamelijk gehandicapt geworden na al die trappen, en zag hem ook al loeren op die stoot.

Maar je wilt gewoon niet geloven dat het gaat lukken, en 15 sec later ligt melvin half dood op de grond.

Dit is voor mij bijna net zo erg als dat gebeuren in haiti :(

El Bambino
31-01-2010, 14:51
puur geluk die vuile graftak!
Tja..tegen die japanenrs ging ie ook KO en dat was ook geluk van die japanner. Het is gewoon kwaliteit, het geduld en dek lasse ontbreekt bij Manhoef om een wedtrijd te winnen.

bigboz
31-01-2010, 15:00
elke keer als ik dit weer kijk denk ik dat manhoef gaat winnen helaas is de waarheid anders :(

K-1sunstarr
31-01-2010, 15:05
Manhoef heeft het zeer zeker goed gedaan met zijn keiharde low-kicks.
Maar wederom zijn dekking!! Die jap heeft het ook zo gedaan één stoot naar de kaak en Melvin ging KO.
Melvin het ging super goed we zaten allemaal op het puntje van onze stoel.
Jammer gewoon je pijlers richten naar je volgende tegenstander, ik heb in ieder geval vertrouwen in jou.

leks
31-01-2010, 15:37
mja lawler is natuurlijk wel een echte brawler met een serieuze kick in zn punches, maar dan nog de punt van MM kin was al wat verdacht en nu des te meer, het was gewoon voorbij na die tik en je moet eigenlijk toch wel 1 zo'n klap kunnen nemen als toppert of iig de mogelijkheid hebben om dat te overleven, dat zat er gewoon niet in, erg jammer want hij ownde hem gewoon en had al het harde werk eigenlijk al gedaan, mja hij zal er zelf nog het meest van balen

verder lawler gooit dat soort punches vaker dusja niet lucky wel balen, verder is hij natuurlijk al vaker ontmaskerd op lowkicks

wel leuk van de postfightinterviews, ik dacht op bed nog jammer dat lucia niet 10 jaar jonger is, in verband met cyborg, loopt ze daar nog rond ook :)

Octavius
31-01-2010, 15:45
Hoor iedereen nu roepen lucky punch. Dan was hij net zo lucky als die van Fedor tegen Arlovski. Toen riep iedereen dat het gepland was.

lopez86
31-01-2010, 15:49
Hoor iedereen nu roepen lucky punch. Dan was hij net zo lucky als die van Fedor tegen Arlovski. Toen riep iedereen dat het gepland was.

idd.
manhoef ftw maar dit was niet lucky.

slee
31-01-2010, 16:04
Manhoef was hem wel aan het slopen met die lowkicks. Erg jammer.

LeeMurray
31-01-2010, 16:06
Erens hebben die mensen die zeggen dat het geen lucky punch was gelijk. Ik had het in m'n eerste post ook over een lucky punch, maar er bestaan inderdaad geen lucky punches.
Ik blijf dit toch jammer vinden, want Melvin ownde hem tot die 'lucky punch'.

vreselijk dit man.

Ik zag manhoef gewoon bijna op een 100% win, lawler was lichamelijk gehandicapt geworden na al die trappen, en zag hem ook al loeren op die stoot.

Maar je wilt gewoon niet geloven dat het gaat lukken, en 15 sec later ligt melvin half dood op de grond.

Dit is voor mij bijna net zo erg als dat gebeuren in haiti :(
Dude WTF? Zeg dan gewoon niets :confused:.

Pernik
31-01-2010, 16:16
Hoor iedereen nu roepen lucky punch. Dan was hij net zo lucky als die van Fedor tegen Arlovski. Toen riep iedereen dat het gepland was.

Want Fedor werd ook helemaal de vernieling in geschopt en gestompt door Arlovski.......

Kaminoko
31-01-2010, 16:30
Ik ben gelijk gaan rukken, om me eigen te troosten.

The Bulldog
31-01-2010, 16:36
had echt verwacht dat Melvin hem zou afmaken , maaar wat nu gebeurd is is in mijn ogen ook een redelijk gangbaar senario geweest hoor....

had deze counter eerder al verwacht.....lawler mazzelt er dan ook nog bij dat de eerste x raak is....


echt balen gun het Manhoef vreselijk.... op naar de volgende...

Anderson
31-01-2010, 16:43
Dit is echt kut die gringo liep al mank van de lowkicks die nog geen eens zo hard waren. Manhoef houd de hele tijd z'n handen redelijk omhoog en net als die de gringo een pakslaag wilt geven houd die z'n armen omlaag.

denk dat mike wel kon janken en manhoef zelf ook in de kleedkamer als die de beelden ziet.

te kut voor woorden.

marcelt
31-01-2010, 16:43
Een juiste vertaling van deze en vele van de lucky punches = goede timing

lopez86
31-01-2010, 16:47
Dit is echt kut die gringo liep al mank van de lowkicks die nog geen eens zo hard waren. Manhoef houd de hele tijd z'n handen redelijk omhoog en net als die de gringo een pakslaag wilt geven houd die z'n armen omlaag.

denk dat mike wel kon janken en manhoef zelf ook in de kleedkamer als die de beelden ziet.

te kut voor woorden.

"geen eens zo hard".
:confused:.

Jani
31-01-2010, 17:11
Damn Balen zeg !

Maar respect voor lawler,Hij hield het gevecht toch staande tegen melvin

Hij hield zijn boksdekking goed dicht en wachten op het juiste moment..

ook zijn reactie naar Mike was heel netjes

wrestler_nl
31-01-2010, 17:24
Vele forummembers hebben geen respect voor Robbie Lawler. Lucky Punches bestaan niet. Natuurlijk was Melvin aan de winnende kant maar de partij is niet over totdat de ref het stopt en Lawler liet dat ff zien door al die Lowkicks te eten en dan nog Manhoef ko te slaan met 1 punch. Zeer veel respect voor Lawler en Manhoef.

T15Boxing
31-01-2010, 17:40
Dit gaat niet goed zo. Dit is al de 2de zware KO verlies in korte tijd, en deze was toch wel zn ergste ooit. Als het steeds vaker gebeurt zal het makkelijker gebeuren. Sterkte voor Manhoef en hopelijk neemt hij genoeg tijd om te rusten. Hij zal hard terug komen en soms leer je juist meer door zulke dingen(Zoals in K1 had hij zich verbetert tegen Remy en nu waarschijnliijk ook in MMA)

trainer Bv S'burg
31-01-2010, 18:33
Een juiste vertaling van deze en vele van de lucky punches = goede timing

een goed synoniem voor lucky punches, top! :thup:

Nopain85
31-01-2010, 18:38
ben er nog steeds ziek van .

Omar.
31-01-2010, 18:45
Ik wist de uitslag al voordat ik de beelden zag, en had helaas gelezen hoe de hele wedstrijd verliep, maar toch zo geschrokken!
Wat was onze Melvin goed bezig, Zijn binnekant lowkicks waren snoeihard en zijn combo's waren perfect.

en dan die ene treffer... :( echt echt echt EEEcht klote dit!!

maar heeft zeker n visitekaartje achter gelaten daar. nu maar hopen dat zoiets niet meer voorkomt en de volgende nog overtuigender vecht en WINT!

micha
31-01-2010, 18:59
echt klote dit. ik had het hem echt gegund maar helaas

Sadix
31-01-2010, 19:05
Erens hebben die mensen die zeggen dat het geen lucky punch was gelijk. Ik had het in m'n eerste post ook over een lucky punch, maar er bestaan inderdaad geen lucky punches.
Ik blijf dit toch jammer vinden, want Melvin ownde hem tot die 'lucky punch'.

Dude WTF? Zeg dan gewoon niets :confused:.


mijn laatste zin was alles behalve serieus broeder.

Sendur
31-01-2010, 19:12
Wat een kutzooi zeg.

Maarja Manhoef werd iets te overmoedig, eigen schuld maar wel kut.

TOON
31-01-2010, 21:05
echt balen dit, vond het compleet ruk!!

maar idd zoals vele het al zeiden, lawler heeft gewoon een goede stoot, daar moet je echt voor uitkijken....dekking was weg....ogen dicht en meppen maar dacht lawler....gewoon z'n kans gegrepen....maar erg zuur zeg...

manhoef heeft iig z'n visite kaartje afgegeven!

lawler zal nog niet zo zitten te wachten op een rematch, vond juist dat ie achteraf zich eerder verontschuldigde bij mike en publiek dan dat ie in een of andere egotrip zat wat een aantal hier zeggen, dan heb je toch niet goed gekeken...

YoMarK
31-01-2010, 21:32
Inderdaad ruk, nog een paar inside legkicks en Lawler had uberhaubt niet meer kunnen lopen.

Slome
31-01-2010, 22:26
Vechtsportminded nederland is in shock....

zwaar kut....

niets aan te doen...

Wheelie
31-01-2010, 22:53
Manhoef vocht echt goed maar Lawler blijft altijd gevaarlijk dat heeft hij nu weer bewezen.
Echt KLOTE maar Manhoef heeft zeker zijn visitekaartje afgegeven in Amerika.

In ieder geval reps voor Manhoef voor dat mooie logo links onder ;)

http://www.youtube.com/watch?v=tW3YctMHOEQ

SultanMehmetII
31-01-2010, 23:25
Op een gegeven moment vond ik dat manhoef te lang wachtte nadat lawler was aangeslagen, hij had door moeten gaan tot hij ko ging!

Nopain85
31-01-2010, 23:38
Manhoef vocht echt goed maar Lawler blijft altijd gevaarlijk dat heeft hij nu weer bewezen.
Echt KLOTE maar Manhoef heeft zeker zijn visitekaartje afgegeven in Amerika.

In ieder geval reps voor Manhoef voor dat mooie logo links onder ;)

http://www.youtube.com/watch?v=tW3YctMHOEQ

Toen melvin ze arm omhoog deed trilde die wel heel erg. Toch misschien ook spanning .

Nopain85
31-01-2010, 23:40
als die lawler tegen die kooi staat moet je trappen naar lichaam of binnekant been , dat stopt zijn stoten. Zonde dat die wou gaan stoten toen die tegen die kooi stond, stapje achteruit en het midden van de kooi nemen en weer opnieuw beginnen :) .

Echt zonde , ben hier een week ziek van !! .

Irishrover
01-02-2010, 00:04
Ik gaf al aan in me eerdere post dat ik het op één van de manier zag aankomen doordat Lawler opvallend achteruit liep. Op een gegeven moment zag ik Lawler al zo een dergelijke stoot proberen, maar toen bukte Melvin half. Na een tijdje deed hij het voor de 2e keer en toen ging Melvin K.O.
Er was wel sprake van een gameplan bij Lawler.
Dekking strak houden.

Rustig afwachten, en gaan voor die stoot (counter)

Naj85
01-02-2010, 04:06
echt jammer voor Manhoef, volgende keer beter.
maar ik had al een voorgevoel dat zoiets zou gebeuren..

Marquis
01-02-2010, 08:19
Op een gegeven moment vond ik dat manhoef te lang wachtte nadat lawler was aangeslagen, hij had door moeten gaan tot hij ko ging!



Misschien had Melvin nog meer geduld moeten hebben en gewoon die been van Lawler aan gort moeten schoppen tot dat hij er niet meer op kon lopen en vechten. Maar goed Melvin is Melvin (aard van het beestje).

Het is zo jammer van die glazen kin van hem tegenstanders in de toekomst zullen dit ook zien natuurlijk en mikken op die geplaatste stoot.

Leventdepevent
01-02-2010, 08:42
jammer, jammer en nog eens jammer!!

Chane
01-02-2010, 11:48
Potverdorie wat jammer zeg :(



Het is zo jammer van die glazen kin van hem tegenstanders in de toekomst zullen dit ook zien natuurlijk en mikken op die geplaatste stoot.
Idd... hoe goed hij ook is, hij gaat ook snel KO.

Kerberos
01-02-2010, 12:06
Genoeg Vcash verloren, maar nog erger is dat Manhoef verloor. Had wel verwacht dat Manhoef hem af had gemaakt.

superfreak
01-02-2010, 12:14
Het is inderdaad zeer jammer. Ik hoor Mike nog schreeuwen kin op je borst linker hand omhoog. Hij had gewoon rustig kunnen blijven trappen. Hij was kickbox les aan het geven werkelijkwaar. Lawler had niet meer voor een takedown kunnen gaan. Aanvallen zat er voor hem ook nauwelijks meer in tenzij je inderdaad op 1 counter stoot loopt. je zag Lawler het al een paar keer proberen. Jammer maar een wijze les voor de volgende keer. Hij wordt wel steeds beter. Vecht met een gameplan en probeert op z'n dekking letten.

dirk5
01-02-2010, 12:17
Het is zo jammer van die glazen kin van hem tegenstanders in de toekomst zullen dit ook zien natuurlijk en mikken op die geplaatste stoot.

Glazen kin valt mijn inziens wel mee. Hij zag hem niet aankomen, hij was op de button, lawler kan behoorlijk hard slaan.

Hij had hem gewoon nog 5 lowlicks moeten geven en de partij was voorbij. Die amerikanen lopen altijd te janken dat het zo'n goede boksers zijn, maar op Nederlandse lowkicks hebben ze gewoon geen antwoord.

dus: Ronde 1 alleen trappen en dan kijken of ze nog zin hebben in ronde 2 :)

ondiep
01-02-2010, 12:36
Damn ben hier egt ff ziek van .... :( baalde echt als een stekker toen die KO kwam .... volgende keer beter opletten en het sloopwerk doorzetten.

WAR MANHOEF!

Remco
01-02-2010, 13:04
Gewoon een mooi optreden van Manhoef, maar een slimme counter van Lawler. Iedereen weet dat hij niet foutloos vecht, daardoor is hij juist zo geliefd.

Moest Melvin veel afvallen voor deze partij? Hij leek een stuk kleiner. Het deed in ieder geval geen afbreuk aan zijn tempo, ongelofelijk hoe hard hij er altijd in komt.

Pernik
01-02-2010, 13:05
Glazen kin valt mijn inziens wel mee. Hij zag hem niet aankomen, hij was op de button, lawler kan behoorlijk hard slaan.


Maar toch zie je bij veel topvechters het licht bij zo'n stoot even uitgaan, maar zijn dan direct weer bij de les, Manhoef is direct een aantal seconden weg.

dirk5
01-02-2010, 13:13
Maar toch zie je bij veel topvechters het licht bij zo'n stoot even uitgaan, maar zijn dan direct weer bij de les, Manhoef is direct een aantal seconden weg.

Ik zou het nog en keer moeten zien, maar volgensmij ging het zo: hij gaat neer op de klap terwijl ze staan, blijft dan op zijn knieen zitten (niet helemaal weg dus) en krijgt dan een linker. Die linker was volgensmij de reden dat het licht niet alleen uit ging maar dat de stroom gewoon afgesloten werd.

Moet het nog een keer goed bekijken maar zal dit weer doen als ik thuis ben.

Pernik
01-02-2010, 13:22
Heb ook nog ff gekeken, hij krijgt de knal, wubbelt heen en weer en gaat langzaam omlaag, alles in slomo, en krijgt dan een knal eroverheen, maar was denk ik al weg, wat me eigenlijk ook opvalt is dat hij in slomo gaat, alsof zijn onderbewustzijn probeert te blijven staan in plaats als een baksteen in elkaar storten en op de grond weer helemaal bij zijn, nu is het een makkie om er een stoot overheen te geven, maar moet wel zeggen dat die stoot van Lawler er erg goed op zat.

LittleWanderlei
01-02-2010, 16:07
Melvin... WAAR WAS JE DEKKING???

Harrie Nak
01-02-2010, 16:17
Gewoon een mooi optreden van Manhoef, maar een slimme counter van Lawler. Iedereen weet dat hij niet foutloos vecht, daardoor is hij juist zo geliefd.

Moest Melvin veel afvallen voor deze partij? Hij leek een stuk kleiner. Het deed in ieder geval geen afbreuk aan zijn tempo, ongelofelijk hoe hard hij er altijd in komt.In het pre-fight interview (http://mixfight.nl/forum/showthread.php?t=100826) met Rijker had hij het over "maar" 10 pounds in 5 dagen.

Marquis
01-02-2010, 16:27
Ik zou het nog en keer moeten zien, maar volgensmij ging het zo: hij gaat neer op de klap terwijl ze staan, blijft dan op zijn knieen zitten (niet helemaal weg dus) en krijgt dan een linker. Die linker was volgensmij de reden dat het licht niet alleen uit ging maar dat de stroom gewoon afgesloten werd.

Moet het nog een keer goed bekijken maar zal dit weer doen als ik thuis ben.

Bij Maeda was hij ook snel in dromenland en zover ik dat kan beoordelen mept die Maeda niet zo hard.

Maar het blijft even goed KUT daar niet van ... had hem zeker de winst gegund na zijn harde trainen in Miami.

superfreak
01-02-2010, 16:43
Bij Maeda was hij ook snel in dromenland en zover ik dat kan beoordelen mept die Maeda niet zo hard.

Maar het blijft even goed KUT daar niet van ... had hem zeker de winst gegund na zijn harde trainen in Miami.

ja maar die raakte hem ook niet op z'n kind was op z'n achterhoofd of zo als ik het me goed kan herinneren.

Marquis
01-02-2010, 17:08
ja maar die raakte hem ook niet op z'n kind was op z'n achterhoofd of zo als ik het me goed kan herinneren.


Hij kreeg eerst een korte hoek van Maeda en die tweede stoot schampte over zijn achterhoofd..

Andrew
06-08-2012, 18:10
elke keer als ik dit weer kijk denk ik dat manhoef gaat winnen helaas is de waarheid anders :(
Echt he!

raveboy
06-08-2012, 18:41
huh? , dit is een topic uit 2010?

joost
06-08-2012, 18:52
Andrew you fucking DICK! :D

Kemal
06-08-2012, 19:01
slotje dus :)